Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci mám problém, dělal jsem generálku motoru u pioníra, dal jsem nové ložiska a novou kliku a jak jsem to složil tak jsem zjistil že klikovka se točí strašně stuha.Nevíte čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2015 22:57
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Musíš zjisti který ložisko ti šponuje a podle toho potukat trubkou na vnitřní kroužek ložiska, jinak předpokládám že jsi ani nevystředil kliku na střed až pak se řeší jaký ložisko šponuje a gufera tam dej až to budeš mít tak že to to půjde samovolně bez odporu a gufera tam musíš dát tak aby se ti neopírali o ložiska a zároven aby tam nebyli málo jinak je hned spálíš a nebudou těsnit.
Datum: 28. července 2015 22:57
 Urcitou jo, ale rozhodne ne strasnou. Za ojnici musi jit protocit. Jak jsi to montoval ? Nekdy se klika karterama sevre a pak chodi tezce - musi se povytahnout ven.
Datum: 11. července 2015 22:34
 Tak jestli tam mas gufera tak bud v klidku treni mezi cepy a brity gufer zpusobuje urcitou tuhost  hodne nalitanejch kilaku zdur
Datum: 11. července 2015 19:32
 Gufera jsem tam dal dřív než kliku.
Datum: 11. července 2015 14:36
 Cus jestli uz tam mas gufera, tak ztuha jde, ale jestli ji mas jen na loziskach bez namontovanych gufer tak to neni dobre. Co klika repasovana, vystredena, ojnice vyuhlovana? bloky parove? Musi se tocit krasne zvolna. Jinac jakym zpusobem si skladal motor?
Datum: 11. července 2015 13:45
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 Zdarec mám takový dotaz renovuji babettu 210 rv .1986 a nevím RAL barvy chtěl bych tam dát tu tmavě modrou ale budu vděčný za jakoukoliv barvu co se používala ten rok děkuji vám
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2015 15:39
Jméno: jawa 50-23
IP: uživatel17552
 zdravím, už po několikáté nemůžu nastartovat mustanga, když ho roztlačím tak chytne jede asi tak 6 vteřin a konec
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2015 21:23
Jméno: standa
IP: uživatel18210
 Opravdu nemáš ucpanou trysku či nějaký kanálek či vzdušník v karburátoru? Co vše jsi čistil,seřizoval a jak? Jiskra je? Dobrá či mizerná? Na svíčce odtrh 0,4 max 0,5mm? Nějaké správné základní nastavení zapalování je ok? Neuklepalo se kladívko dolu,že už by neotvíralo? Odpověz prosím na vše,ne jen na jednu věc,jak je tu zvykem ... pak se dá něco dedukovat .
Datum: 19. července 2015 21:23
Jméno: jawa 50-23
IP: uživatel17552
 Vyčistil, seřídil jsem to benzín dotíká a pořád nic.
Datum: 19. července 2015 17:02
Jméno: jawa,cz
IP: uživatel13743
 špatně seřízený karbec, nedotíká benzín, vyčistit a nastavit
Datum: 12. července 2015 16:27
Jméno: jirka
IP: uživatel18194
 čau lidi generálkuju motor na jawa 550 a já debil sem zalomil šroub do klikovky když sem přidělávál magnet.  nevíte jestli se s tím ještě dá něco dělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2015 0:17
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Já to dělám,tak že do zalomeného šroubu vyvrtám díru.Pokuď zalomení šroub je m5 vyvrtám díru m3, udělám do zalomeného šroubu závit m4 vemu noví šroub s matkou zašroubují šroub do zalomeného zavitu,matku dotáhnu a povolím zalomený šroub.
Datum: 12. července 2015 0:17
Jméno: JV
IP: uživatel17615
 Nevím, jestli to vypadá jako u pionyra, ale když se mi to stalo, tak jsem tu kliku i s tim šroubem říznul rozbruskou a pak vytočil šroubovákem jako červíka.
Datum: 11. července 2015 18:08
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 http://www.conrad.cz/sada-pro-vytaceni-zalomenych-sroubu-m3-m18-sada-5-ks.k802999?gclid=COCj35eq0sYCFSQHwwodSMcBfA#utm_source=google&utm_medium=agregator&utm_campaign=2015&utm_content=802999
Datum: 11. července 2015 7:21
Jméno: Chose
IP: uživatel18193
 Ahoj, mám na vás dotaz, řeším problém s Mustangem. Když se nastartuje, tak na volnoběh motor krásně drží, ale jak se zařadí rychlost a má jít do tahu, tak ztrácí výkon a má tendenci chcípnout. Už jsem vyčistli karburátor a zkoušel štelovat, dal filtr na benzin, seřídil předstih. Nevíte někdo takhle od stolu co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2015 8:52
Jméno: Chose
IP: uživatel18193
 Tak to bylo karburátorem, nahodil jsem jiný kousek a mustang se rozjel. Teď ještě zkusím vybádat, co může být za problém s tím původním...
Datum: 16. července 2015 8:52
Jméno: Chose
IP: uživatel18193
 Kluci, díky za odpovědi. Výfuk už mi taky napadl, takže jsem ho sundal, ale výsledek stejný. I svíčku už jsem měnil a beze změny. Zkusím prohodit tu cívku z funkčního Pionýra a uvidíme. Ještě případně asi zkusím vyměnit celý zapalování. Dneska se v tom budu zase
vrtat, tak pak dám vědět, jestli byl úspěch nebo ne.
Datum: 14. července 2015 11:54
Jméno: pepa
IP: uživatel18201
 Ucpany vyfuk? Gufera?
Datum: 14. července 2015 5:47
Jméno: Zdenda
IP: uživatel606
 možná příčina : vyběhaný motor, doporučení : udělej výbrus ... ještě mě napadá slabá jiskra, dej novou svíci BRISK N15C nebo N14C a vyměn zapalovací cívku ... Zdenda
Datum: 13. července 2015 15:13
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
Posl.aktualizace: 25. září 2015 17:21
Jméno: Laik
IP: uživatel18329
 Já jsem měl podobný problém. nemohl jsem ji nastartovat. Svíčka jiskru házela, ale nechtěla chytit. Jako poslední pokus jsem zmenšil vzdálenost jiskřiště na svíčce na cca 0,5 mm a bylo po problému. Tak držím palec, ahoj.
Datum: 25. září 2015 17:21
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Tak problém je vyřešen. Vyměnil sem tyrystor GYT, zapalovaci pol,svicku,jiny karburator funkcni z druhe babetty a nejelo to.Jiskra šla pořád. Pak sem vyměnil ten snímač (nosník statoru) a jede to jak šlak. Byla totiž popraskaná jeho izolace.
Datum: 12. července 2015 9:10
 Zkus svíčku, ta m řeší všechny pochybný závady. Snímač je buď funkční a máš jiskru, nebo nefunkční a nemáš jiskru..
Datum: 11. července 2015 22:46
Jméno: standa
IP: uživatel18192
 Vždyť to píšu. Jede nebo nejede.
Datum: 10. července 2015 12:17
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 kdyby nefungovalo tak motor ani neškytne....................kapišto??? začni u karbecu...... u mě to dělal tyristor
Datum: 10. července 2015 8:50
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 No mě to pravděpodobně nefunguje. Co ta babeta dělá když tady toto nefunguje?
Datum: 10. července 2015 8:20
Jméno: standa
IP: uživatel18192
 Ne. To je čidlo. To funguje a nebo nefunguje.
Datum: 10. července 2015 6:12
Jméno: pijos
IP: uživatel18191
 Ahoj draci. Mám problém se svým pio 21. Po zahřátí, když ho nechám třeba 2-3 minuty blafat na volnoběh se mi po přidání plynu začne dusit a střílet až nakonec zdechne. Jinak když s ním jedu a nenechám ho nikde blafat na volnoběh, tak necuká a tahá pěkně a svíčka je cihlová. Po volnoběhu a následných zmíněných problémech je svíčka černá a mokrá a i po vyčíštěníé svíčky ho za boha pár km nemohu dostat do otáček. Svíčky jsem zkoušel i jiné. Svíčka n15C, karbec vyčištěný, jehla na druhém zářezu. zapalování: odtrh 0,4 a předstih 1,6 mm...Čím by to mohlo být? Děkuji za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2015 12:50
Jméno: pavel
IP: uživatel18202
 Nenechávej ho blafat neni to čtyřtakt musí jet tohle bylo když se mladej učl jezdit v ulici pořád černá svíce.
Datum: 14. července 2015 12:50
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 nastavit hladinu v plovákovce a předstih rovné 2mm!!!!!
Datum: 09. července 2015 19:57
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Taky jsem měl stejný problém.Jsou 2 možnosti buť provrtáš vzdušní kanal v karbecu na 0,9mm,nebo si koupíš menší volnoběžnou trysku.Já sem si koupíl radši menší volnoběžnou trysku,nechtělo se mě vrtat karburátor,kdy se prodávají menši trysky.
Datum: 09. července 2015 14:12
Jméno: jirka25
IP: uživatel1434
 zdravím, mám babetu vytaženou po zime, před zimou jela krásne, ale ted vůbec nejde do otáček a když přidám plyn tak se dusi, když dotáhnu úplne bohatost na doraz tak to jede líp, když ho povolim o 1,5 otačky tak nejde motor do otáček, svíčka je nová, benzín taky, karburátor vyčištěn, jo a na konci výfuku je černý benzín,
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2015 8:24
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Tak ti tam jdemoc paliva. Nastav plováky tak když otočíš karburátor abys měl plováky nahoře tak je nastav ty plováky tak aby jejich horní hrana byla zarovno s hlavní tryskou (s tou větší) a potom všecko smontuj zpátky(těsnění,krytku,odkapavaci misku)akarburátor celý dej zpátky.
Datum: 10. července 2015 8:24
Jméno: jirka25
IP: uživatel1434
 karburátor je vyčištěn, když nastavim bohatost na nejmín tak stejně to nejde do otáček a dusí se, jen to jede na zavřenou bohatost
Datum: 09. července 2015 21:23
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 bohatost nastavit na třičtvrtě až jednu otáčku!!!!!!!!!!
Datum: 09. července 2015 19:59
Jméno: Jirka
IP: uživatel18099
 Jo a máš moc oleje a bohatosti na karbecu!!!Dej tak 1/1/4 otáčky od dorazu max 1/1/2!!!!!
Datum: 09. července 2015 14:56
Jméno: Jirka
IP: uživatel18099
 Kámo jen maličko se ti přilepil ollej do trysky!!!!Vyndej hadičku a komresorem profoukni karbec-až bude fičet!!!!A drž ho tak 10vterin!!!!!Vše vyletí ven a když tak opakovat.Max.2x!!!!!Potom počkej na dolítí 30-40vteřin plovákové komory a musí jít!!!!
Datum: 09. července 2015 14:42
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Vypál si výfuk.Ještě se mrkni na vzduchový filtr,odtrh svíčky (vzdálenost elektrody) sklepní na 0,4-0,5mm.
Datum: 08. července 2015 22:45
 Cus chlapi, chtel bych Vas poprosit o rozmery nebo jeste lepe vykres Rozperky zadniho kola Jawa 250/559 (takovy valecek mezi zachytem reakce a levou stranou kyvky, pro predstavu z bohu vypada jako pismeno H), stratil sem ji kdyz sem mel dole kolo  a nikde se neda koupit, proto si ji chci nechat od soustruznika vyrobit. doufam ze mi pichnete. Diky za odpovedi a za pomoc at to jezdi a cmoudi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2015 18:21
Jméno: Rider21
IP: uživatel13868
 Draci mám problém u pio 20. já se v motoru tolik neorientuju takže nevím. motor jede a když přidám plyn tak klesnou otáčky ale jenom na sekundu až dvě a potom začně normálně přidávat. Za jízdy na dvojku malilililinko nepatrně cuká. Hladina dobrá a zápalko sem dnes poladil. Dík!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2015 18:39
Jméno: standa
IP: uživatel18188
 Zkus dát předstih 1,9 - mohlo by se to částečně zlepšit. A ta hladina,jehla,odpor vzducháče - zkoušej ... ten jakoby záškub kterej popisuješ bejvá v přechodu z nízkých otáček do vyšších a je to právě bohatou volnoběžnou směsí (většinou vysoko hladina,rozrejpaná tryska volnoběhu,přicpanej vzdušnik) a druhý zahlcení muže bejt uškrcenym vzducháčem,velká tryska,vysoko jehla atd... všechno má souvislost se všim ... pio karbec je blbej karbec ...
Datum: 08. července 2015 18:39
Jméno: Rider21
IP: uživatel13868
 Ale to dělalo už i předtím, tím poladěním jsem to chtěl trošku vylepšit (bezvýsledně)
Datum: 08. července 2015 17:32
Jméno: Rider21
IP: uživatel13868
 Zapalování jsem udělal co bylo v mejch silách. normálně odtrh 0.4, předstih 1.6
Datum: 08. července 2015 17:09
Jméno: standa
IP: uživatel18188
 Klasika. Není vyladěna směs. Nejspíš vysoko hladina. Škubání muže být od zapalování. Napiš jak jsi poladil?
Datum: 08. července 2015 17:00
Jméno: Martin
IP: uživatel18186
 Ahoj poradí mi někdo dobrej drapak na mustanga? ( co nejlevnejsi  )
Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2015 6:40
Datum: 08. července 2015 6:40
 Cus draci . je lepší na fichtla dopředu menší drapák (s menšími špunty) nebo normal E-06 ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2015 15:34
Jméno: Jirka
IP: uživatel18099
 Předek vždy menší a o dost!!!!
Datum: 08. července 2015 15:34
 ja bych rekl ze bude gut s tima malima sputna 2,50 to bude novinky ted
Datum: 08. července 2015 6:39
 Zdravím,mám jawu 50/20.Když jedu po rovince tak mi jede kolem 65-70 ale do kopce mi dusí motor a někdy i na 1.Výfuk mám čistý,předstih dobrý,tak nevím co by to mohlo ještě být.Děkuji za nějaké info.Reno
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2015 20:46
 To mě nenapadlo,hned zítra to zkusím.Děkuju moc
Datum: 07. července 2015 20:46
Jméno: Martin
IP: uživatel18186
 Neteče ti tam málo benzínu? Zkontroluj hladinu
Datum: 07. července 2015 17:51
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Nedotítá ti benzín.Projdi si celou palivovou soustavu od kohoutu,palivového filtru až ke karburátoru.Ještě mrkni na trysky a plovákovou hladinu.
Datum: 07. července 2015 16:38
 Zdravím, před cca 9 dny jsem lakoval pionýra 20, plechy jsem lakoval dvousložkovou ty jsou v pohodě zaschlé, ovšem problém je že revmaplechy, masku atd jsem dělal syntetikou a ta pořád neni zaschlá přestože už je to skloro 10 dní, pořád když rýpnu nechtem tak je to měkké jako lepit to nelepí dávno ale pořád je to měkkké. Myslíte že to eště vytvrdne nebo co stym? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2015 12:34
Jméno: standa
IP: uživatel18199
 Tak ona syntetika je tim proslavená,že se kroutí jak guma,než to vyschne... je teda pravda,že sme pod tim měli fakt poctivou vrstvu plniče,třeba to taky hraje roli ...
Datum: 13. července 2015 12:34
 Stříkal jsem kdysi dávno syntetikou vidle - asi nějakou blbou barvou - trvalo nejmíň měsíc než to vytvrdlo a při montáži se ta barva stejně trochu "zkrabatěla" až za pár měsíců to bylo fakt 100pro  ale je fakt, že to bylo na jaře, kdy nebylo moc teplo ..
Datum: 13. července 2015 8:05
Jméno: standa
IP: uživatel18188
 My syntetikou lakovali ráno,v poledne druhá vrstva a večer jsem to sundaval z háčků suchý. Byl to říjen,přitápěli jsme bufikem,bylo to jak v peci. Je pravda,že některé blbé záhyby a třeba otvory na šrouby byly takový "gumový" ještě asi dva dny ... holt tam kde je víc barvy tak tam to dýl schne,ale 10 dní je přehnaný...kor v tomhle hicu ...
Datum: 08. července 2015 16:18
Jméno: Jirka
IP: uživatel18099
 10 dní???Některé syn.to trvá max.3 dny!!!Dal jsi opravdu dobré ředidlo??!!Pokud jsi se zmýlil o číslo tak vydrž-snad to vytvrdne.
Datum: 08. července 2015 15:29
Jméno: péro
IP: uživatel16168
Posl.aktualizace: 08. července 2015 17:08
Jméno: standa
IP: uživatel18188
 Sežeň si to zapalování z babety,oměř ho,oměř otvor v motoru a ať ti někdo vytočí mezikruží a to si doupravíš... žádná věda ... a nebo to holt kup od nich ... tywoe to je tu furt dokola,já si to snad oměřim a necham jich vyrobit serii a budu to prodávat (babeta,pio)... jediná věda je mít doma šupléru,papír a tužku ...
Datum: 08. července 2015 17:08
Jméno: pepa
IP: uživatel16530
 Sam ctes ze to je jejich vyrobek...toz tam napis zda ti tu sadu sprislusnym ziskem neprodaj....lacinejsi bude vit kuz zeleza pilniky a neco si spichnout\\r\\n
Datum: 07. července 2015 6:26
 mam dotaz nedělate někdo bezkontaktni zapalovani nebo teristorove nejsem vyučen v oboru takže mně to nejde diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2015 22:39
 umite někdo vyrobit teristorove zapalovani na jawa mustang a prodat mně ho dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2015 22:37
Jméno: Jiří
IP: uživatel18099
 Ahoj zabijáci-Koupil jsem mé paní el.kolo-žádný kepl-jede to jako dábel!!V poho dá 35km/hod a stále řešíme přilbu-stačí jen na kolo nebo už blembák na moto????!!!Dík za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2015 19:58
Jméno: dragoun
IP: uživatel14454
 Ahoj, pokud je ti víc jak 18let napotřebuješ nic
Datum: 07. července 2015 19:58
 Jelikož je elektrokolo homologované jako KOLO, tak podle mě stačí přilba na kolo
Datum: 06. července 2015 22:41
Jméno: Pepe
IP: uživatel14157
 Zdravim, vadilo by hodně motoru z pionýra (nejvíce asi klice) kdybych v zapalovaní měl jenom jednu zapalovací cívku nebo dokonce žádnou i bez magneta? (byla by namáhána jenom jedna strana kliky) Myslíte si že by to jelo znatelně lépe? (S jenom jednou cívkou a žádnou) Pochopitelně zapalování a světla bych si natáhnul z nějaké lehčí baterie. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2015 15:24
Jméno: standa
IP: uživatel18188
 A že se k tomu vracim - proč sčítáte výkon motoru a výkon alternátoru? Vždyť jsou to jabka a hrušky ... K věci - pokud odděláš magneto,ztratíš závaží na klice (moment setrvačnosti) a tudíž se bude motor rychleji vytáčet (akcelerovat) a zároveň bude trochu ztrácet v kopci. Proč to píšu ? Protože už seriovka sama o sobě pokud není v top stavu tak v kopcích ztrácí,sám jsem si to vyzkoušel,měl jsem na klice jen hallovo čidlo,napájela to baterka,motor netočil víc jak 9000ot/min,spodek to ještě nějakej mělo,ale už tam bylo znát,že chybí závaží na klice,v kopcích jsem musel prospojkovávat,aby se motor dostal do otáček kde "jede" ... takový nic moc na normální ježdění - ber v úvahu i toto... jinak rozdíl v tom,jestli je v zapalování jen zapalovací cívka a nebo všechny tři je tak malej,že bych řek neznatelnej. Pokud hledáš výkon,tak napřed zbav motor a stroj celkově ztrát a pak lze opravit výrobní nedostatky ve válci,vše zarovnat,začistit,slícovat ... Mam takle udělanej motor,žádná úprava,jen opravenej válec (no nějakou desetinku jsem tam ubral),vrtání 41mm,vape,vše cajk ... s mými 90kg jede na 12/55 dokonce 75km/h (musim teda zalehnou) a předevčírem jsme s mojí skoro manželkou vyrazili do přírody za vodou a byl jsem tak překvapenej,co to s náma všechno vyjelo na dvojku,na rovině jsme točili trojku takřka doplna (i 70km/h)...do mírnejch kopců furt za 3 ... jedničku jsme jeli jen po lesní cestě mezi kořenama a v místech,kde to bylo už fakt moc do vrchu... a to je serioveej motor a ani neni nějak ve formě ... já 93kg,mladá od porodu 76kg,batoh max 2kg = 170kg na sedle ... vy furt hledáte někde výkon,ale on tam je a když se tomu trochu pomuže,tak je to střela jako blázen... pro mě samotnýho to bylo překvápko,protože jsme takle na pio jeli naposledy někdy před 10-12 lety na rozhašenym motoru a byl to děs  tak teď řešim podvozek,protože ve dvou to je extra děs
Datum: 08. července 2015 15:24
 Dynamo z kola má asi 10W nehledě o jeho jasných nevýhodách(zastavíš-nesvítíš a abys těch 10W dostal, ztratíš víc cestou od motoru ke kolům, dále jeho závislost na rychlosti...). To co hledáš je výměna magneta v motoru za něco, co má lepší účinnost(nebo jednoduše větší výkon)a/nebo nějaké světlo s vyšší svítivostí(Ledky, halogeny, xenony, výbojky....), což by ale mohlo zajímat policii jako nelegální úprava. Viděl jsem stator upravený pro čtyři cívky, které byly použity jako alternátor, usměrněny a následně použity pro dobíjení baterie přes jakousi regulaci(jejíž princip asi tuším, ale nebudu plácat odborné termíny a možné hovadiny). Možná by šlo staré magneto více nabudit popř. i převinout cívky silnějším drátem, ale to jsou výpočty pro inženýry a vůbec netuším cenu takového zákroku. Možná by šlo nabastlit dynamo z nějaké větší motorky, nebo si vlastní udělat. A pak je tu jedno dokonalé, avšak podle mého názoru trochu předražené, řešení, s názvem VAPE. Výkon na světla má větší(například pro mojí 350 je rozdíl mít 45W nebo ultimativních 160W, kdy zvažuji i možnost přídavných dálkových a autorádia) + CDI zapalování, které je v podstatě věčné(ale ne blbuvzdorné) a srovnatelné s bateriovým(plus mám dojem, že má i regulaci předstihu). Já se velice omlouvám za takovou nechutnou reklamu, ale nic lepšího a snažšího mě momentálně nenapadá. Jinak jako totální šílenost kterou jsem osobně zprovoznil, uvedu ELEKTRONKOVÉ zapalování na 250 včetně rotačního měniče napětí z vojenské radiostanice, nabastleného alternátoru z nějakého malého auta a louhovou baterií navrch... Není nad tři lampy v pružinovém závěsu
Datum: 03. července 2015 22:35
Jméno: Pepe
IP: uživatel14157
 Mě ta učinost těch cívek přijde hrozně malá.. nebylo by lepší přidělat si tam nabijení dynamo z kola pohánění přímo plášěm?
Datum: 03. července 2015 14:57
 Toť otázka..... ztratit 50W(cca, nevím ty výkony cívek) z těch 2.65 KW motoru, nebo ztratit X W taháním externí baterie vážící nějaké to kilo? Plus se otravovat tím, že po každé jízdě nabíjet baterii a mít tímto omezený dojezd... Když spočítám poměr výkonu ku hmotnosti u obou variant. Hmotnost bude i s jezdcem o 70kg celkem 135kg. Motor má 2.6kw. Poměr výkon-hmotnost s cívkama 0,0192. Přidáme 2kg(celkem 137kg) a 50W(celkem 2.65kw) - 0,0193. Výsledek? Neznatelný. Ale je pravda, že s bateriovým zapalováním to pojede lépe (bohužel nemám motorovou brzdu abych to zjistil přesně, ale vím z vlastní zkušenosti, že vylágrovaný motor z pionýra s bateriovým zapalováním jel sakra jinak než s klasickým).... Takže pokud jsi do toho fanda můžeš to zkusit, nicméně upozorňuju, že jawa 175/356 mi na 10Ah baterii ujela cca 20 km s kolabujícím dobíjením a jízdou na obrysovky a také, že pionýr háže jiskru častějí než 175, takže záleží spíše na způsobu použití onoho stroje. když už bych řešil výkon cestou zapalování, tak bych šel buďto do VAPE(nebo stvořil svoje vlastní CDI zapalování) nebo bateriové, ale zajistil dobíjení nějakým způsobem(použít původní cívky, nebo si udělal svůj alternátor, alezase vybije se baterie - nejedeš - vyhrává CDI ála VAPE). Variantu mít zapalko origo a světla z baterie bych zahodil rovnou, jednak nezískáš žádný extra výkon a taháš sebou váhu navíc... plus je spousta dalších cest(hlavně mechanických a palivových) jak z motoru vydolovat vyšší výkon(místy za cenu životnosti)
Datum: 03. července 2015 14:03
Jméno: klikovka2
IP: uživatel16049
 cus chci se zeptat jakej karbec mam pouzit 19 nebo 21 dell orto tady z fichtlkramu na valec z vlozkou 41 ? (vlozka je bez pomocnych okynek jen vy rus spistem dvoukrozkouvym ).
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2015 12:20
Jméno: standa
IP: uživatel18176
 Tryska 70-72.
Datum: 03. července 2015 12:20
Jméno: klikovka2
IP: uživatel16049
 oka a jaky cislo trysky pouzit na origo jikov ? urcite 68 ne
Datum: 03. července 2015 10:04
Jméno: standa
IP: uživatel18176
 Bez úpravy sacího kanálu Jikov 17mm. Při minimálním nejnutnějším rozšíření sacího kanálu bych to viděl na karburátor 19mm,ne větší.
Datum: 03. července 2015 6:19
|



|