Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kamil
IP: uživatel12689
 čus, mám jawu 350/639 a mám zajímavý problém, jedno nastartování jde na levý válec, tak očistím svíci na právém, nastartuji a jde pro změnu jen na pravý válec, svíčky jsou nové, kladívka čisté.. Nevíte někdo čím by to mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2015 22:25
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 Zkusil bych proměřit ind. cívky
Datum: 21. července 2015 22:25
 Ahojte. Mám jawu 05 s karburátorom Jikov 2915. Chhcel by som sa spýtať či by bolo možné tento karburátor nahradiť Jikov-om 2917 z jawy 21,23,... (+ koleno samozrejme) ? Stačilo by nastaviť predstih z tých 2,8 na 1,4 a bolo by to pojazdné ? Zvýšil by sa výkon ?? Ďakujem za každú radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2015 8:19
 Ok, tak ďakujem pekne. Keď bude čas tak skúsim. A jawa46 ®, hlava tam je už menená za tú poľskú (20,21,23) ,valec neviem aký, ale mám možnosť tam dať valec z 21 .... Teda ak by som dal aj ten valec z 21, nezvýšil by sa ani vtedy výkon ?? Vďaka.
Datum: 28. července 2015 8:19
Jméno: standa
IP: uživatel18215
 Jo,bude to fungovat,neboj. S předstihem nehejbej. Možná to bude chtít menší trysku než 68,ale to poznáš.
Datum: 21. července 2015 17:07
 Čau, předstih se nastavuje podle toho jakou máš hlavu - s ledvinkou nebo bez ledvinky. Karburátor na to nebude mít vliv. Jinak dát ho tam můžeš, ale 05 válec má fakt mizernej sací kanál a když ho trochu nedoupravíš (nepouštěj se do toho pokud si to nikdy nedělal) tak to nebude mít v podstatě žádnej význam
Datum: 21. července 2015 10:21
Jméno: Dan
IP: uživatel7691
 Zdar draci chci jse zeptat jaké by jste mi doporučili obutí na čz 175/477. Mám ji na normální ježdění. Samozdřejmě si i rád naklopím nějakou tu zatáčku, tak bych chtěl poradit nějaké dobré a cenově dostupné gumy. Momentálně tam mám Mitas h-03, a té moc v zatáčkách nevěřim kvůli tomu jak vypadá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2015 23:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
 Na ČZ jsem jezdil Metzeler ME22, drzely jak zidovska vira, jen zadek se celkem rychle sjel. Neco kolem 10k km.
Datum: 21. července 2015 23:59
Jméno: pepa
IP: uživatel18212
 Heidenau
Datum: 21. července 2015 8:36
 Čest, tak jsem koupil dalšího fichtla(20-cítku) a snažím se ho zprovoznit... Nádrž jsem vyčistil, dal jsem tam ten svorník, nějaký ty kravinky atd. Mám ale problém, "vynechává" mi motor. Myslím si, že je to svíčkou, ale nevím-jiskru háže pěknou... Prosím napište mi čím to je... Jo ještě jedna věc, seženu na fichtl krámku Stupačkový kříž a táhlo s pedálem zadní brzdy? Díky a Fichtlu Zdar...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2015 11:39
 Čuste chci se zeptat jestli by mi někdo pomohl jak udělat podsvícení tachometru u jawy 50 nějaký fotonávod nebo weby fotonávod mi prosím odešlete na heczko439@gmail.com díky a dejte mi vědět do komentáře
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2015 17:35
 Ty fotky jsou v tom druhém odkazu v DATECH...
Datum: 20. července 2015 17:35
 Před několika lety jsem si podsvícení tachometru u pionýra dělal a nic složitýho to není. Potřebuješ na to 2x 5mm vysoce svítivou bílou diodu s plochým čelem (ploché čelo má velký svítící úhel, tušíám 120° nebo 160°), 1x odpor asi 200 ohm a nějakou destičku, na kterou ledky uchytíš (já jsem použil kousek vystřihnutý z PET lahve). Jelikož má pionýr střídavé napětí, tak stačí použít jeden odpor a ledky zapojit antiparalelně, tzn. paralelně, ale jednu ledku otočit, tím se dosáhne, že díky střídavému napětí vždy svítí jen jedna ledka (střídají se ve svícení), ale ve skutečnosti svítí obě ledky stále, protože se napětí střídá tak rychle, že i při volnoběhu lidské oko nepostřehne téměř žádné blikání (viz odkaz na video). Tady máš odkaz na video, co jsem kdysi natočil http://uloz.to/live/xqfQG5u/podsviceni-tachometru-3gp a tady jsou nějaký fotky a schéma zapojení http://www.jawamania.info/masters/frames/default.aspx?content=userdetail&userid=3174 . Pokud máš nějaké otázky, tak se ptej, pokud budu vědět, tak rád poradím
Datum: 20. července 2015 17:33
 Zdravím. Poraďte mi prosím, kde bych koupil novou nádrž na ČZ 175/477.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2015 11:41
Jméno: krmela
IP: uživatel18136
 Zkus motoburzu v Drahotuších...
Datum: 20. července 2015 11:41
Jméno: pepa
IP: uživatel18212
 Vzhledem k tomu ze se ta motorka 40 let nevyrabi tak novou nikde jedine dobrou starsi ci nrchat opravit
Datum: 19. července 2015 19:15
 Zdar draci, mám zase problém se Staďákem, zlobí mi zapalování, jiskra je slabá, nepravidelná. Čím to může být? Kondík nebo to je cívka?
Díky za všechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2015 17:23
 Cauves, mam dotaz na Panelkare. Daji se jeste nekde sehnat stare Pal 14-7 RZ? Ekvivalent k teto svici je Brisk N17C, jezdite ji nekdo? Prece jen je o chlup teplejsi nez N15C tu momentalne jezdim ale byl bych rad kdyby se mi podarilo ziskat puvodni palky nebo spravny ekvivalent ale mam takovy pocit ze ta 17 v tomhle pocasi bude zlobit co myslite?
dikes za pripadne odpovedi zdurec
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2015 12:29
Jméno: Honza K.
IP: uživatel18209
 Zdravím a prosím o radu,\\\\\\\\r\\\\\\\\nrozhodl jsem se dát do provozu mustanga, je psaný na tátu. Je od něj jen původní "TP" knížečka, na stoji SPZ. Neměl by být odhlášen. Povinné ručení již nějaký rok není placené, ale ČKP by po tom již neměla zpětně jít. Zajímalo by mě jak nyní postupovat. Není nutné mustanga převádět na mě. Zůstane tedy původní SPZ? Nebo bude nutné vyměnit za nový typ. Mustang dostane péči, aby prošel STK. Bude se muset před samotnou STK dojít na DI pro vydání nového velkého TP, který nahradí stávající knížečku? Došel bych se zeptat na DI, ale mám to trochu z ruky. Děkuji za jakékoliv rady a tipy.
Díky moc
Honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2015 17:14
Jméno: Honza K.
IP: uživatel18209
 Tak to zkusím vyslat tátu, uvidíme kde to vlastně je registrované, v knížečce je Benešov, jenže za těch 35 let už majitel spadá jinam. Pravda, dnes se při přepisu nemění značky, tak snad nevadí, že je to starý typ. Ale to raději zjistím
Datum: 19. července 2015 17:14
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jinak jsem teď v týdnu přepisoval na sebe čízu a i když to byl přepis z okresu do okresu, tak mi značka automaticky bez jakéhokoliv nátlaku zůstala..
Datum: 19. července 2015 17:11
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ani to by už neměl bejt dnes problém a měla by ti na tom SPZ zůstat... každopádně se o tom poinformuj na OD kde je to nyní přihlášené a kde by se to převádělo, protože si tyhle věci dělá každej jak chce..
Datum: 19. července 2015 17:08
Jméno: Honza K.
IP: uživatel18209
 Pánové děkuji, tak až to bude pojízdné a po STK, tak dám vědět.
Zatím to převádět nebudu sice bydlím o 30km jinde než původní majitel, ale je to jiný okres i kraj.
Datum: 19. července 2015 16:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevim jestli je to dneska standart (tvrdí že jo), ale známej nedávno převáděl 550 a nechali mu jak starou spz tak i tu knížku! (prostě nevystavili duplikát, jak bylo dřív nutností)
Datum: 19. července 2015 13:12
Jméno: standa
IP: uživatel18210
 Pro starý značky platí - pokud se to převádí ve stejném okresu tak ti nechají původní značku. Mám původní značku na j250 i na j21,vše se převádělo v rámci nejbližší rodiny a všichni v jedné vsi
Datum: 19. července 2015 10:30
Jméno: Honza K.
IP: uživatel18209
 Díky moc, mě se právě líbí stará značka, tak chci minimálně dělat jaké koliv změny, aby nepřišla chvíle, kdy bych musel dostat novou atd.  Děkuju moc
Datum: 19. července 2015 8:30
Jméno: standa
IP: uživatel18210
 Ta knížečka je totiž technický průkaz. Je dost možné,že by ti na magistrátu při převodu vystavili ještě ORV - osvědčení o registraci vozidla,neboli malý TP...ale mužeš jezdit i na ten sešit
Datum: 19. července 2015 6:14
Jméno: Honza K.
IP: uživatel18209
 Sedí číslo rámu i číslo motoru, ta knížečka má všechny rohy v pořádku. Takže je to opravdu takhle snadné? žádný problém na STK, že je jen ta knížečka a ne opravdický velký TP?
Datum: 18. července 2015 22:10
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 Normal zajdeš na pojišťovnu, že to chceš pojistit dají ti zelenou kartu a pak to jen dovez na stk a mužeš jezdit. Je jedno jestli bude nejdřiv stk nebo pojišťovna. Každopádně pokud nemáš ustřížený TP a sedí všechny 3 čísla tak by to nemel byt problem.
Datum: 18. července 2015 19:22
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 Dobrý den, mam dotaz. Mam problém s babettou 210. Jede v pořádku, jen když mám zaplé světla tak obtížně startuje. Když nastartuju bez světěl(s tím není problém) a zapnu je, tak babetta chcípne. Jakmile ovšem nastartuju, přidám plyn, držím ho, zapnu světla, pustim plyn, tak babetta už nechcípne. Nebo když už jedu se zaplými světly, tak se mi stává, že občas se vypne zapalování(prostě přestane házet jiskru) ale jakmile vypnu při jízdě světla tak okamžitě zapalování začne fungovat. Stačí je třeba jen vypnout a zapnout a už jede zase v pořádku. Snad se mezi vámi najde někdo kdo mi poradí
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2015 23:30
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Proč to tak je nedokážu říct, co vypnutí nebo zapnutí světel ovlivnujě na chodu motoru až takovým zpusobem ale je to tak. Tyristory kupuju takový jaký jsou ale většinou beru k tomu aj zapalovací cívku, není to až taková investice a ten tyristor se musel zničit přepětím a kde jinde by vznikl než na cívce ono se pak muže stát že nový tyristor odejde během krátké chvíle
Datum: 22. července 2015 23:30
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 Zkusim to  A jaktože by to mohlo být tyristorem, když vypnutí světel pomůže? Mě to zajímá jak to funguje a proč to tak vůbec je. Jsem takovej zvídavej klučina  A ještě jak je to s těma tyristorama co nabízí sesa? Jsem slyšel, že ty maďarský stojí za prd, tak jestli to opravdu tak je?  Já jestli by nebylo lepší a hlavně levnější si ho vyrobit a hlavně jak?  Nejlíp kdyby šlo jen rozkuchat původní tyristor a dát do něho nový součástky
Datum: 22. července 2015 22:41
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Problém s ukostřením světel jsem ještě neměl, vždycky jak babeta ve vysokých blbnula a vypnutí světel pomohlo byl na vině tyristor ale zkus to ukostření třeba to bude zrovna ono.
Datum: 22. července 2015 22:29
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 Tak jsem si četl pdf dokument od pana Ing. Pavla Majereskeho a podle toho co čtu tak by to mohlo být špatným ukostřením světel. Protože píše, že když babetta dosáhne vysokých otáček, chcípne a zase chytí při nízkých, tak je to tyristorem. Ale když mám vyplá světla, tak se toto neděje. Dále píše, že když motor při vypnutí/zapnutí světel chcípne, tak je na vině špatné ukostření. Pokud ne, tak magneto. Já mám právě ukostřený světla jen jedním drátkem z předního světla a konec drátku je upevněn na šroubku od tyristoru a kontakt není pořádně očištěn. Nemohlo by to být způsobené tím, že když motor dostanu do vysokých otáček, tak se začně vyrábět více proudu pro světla a ten drátek už dolik proudu do tý kostry nestačí odvést, tak začně bloudit tam kde by neměl?
Datum: 22. července 2015 20:23
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 Vymešlim, to že každej řiká něco jinýho čím by to mohlo být
Datum: 22. července 2015 19:49
Jméno: standa
IP: uživatel18215
 Co vymejšlíš? Kluk kterej se v tom zřejmně vyzná ti radí ať vyměníš tyristor,tak nad čim furt spekuluješ?
Datum: 21. července 2015 17:10
 Tak dneska po projíždce, jsem zjistil, že při maximálních otáčkách při jízdě z kopce chcípá a nepomůže vypnutí a zapnutí světel, to pomůže jen když otáčky klesnou, ale při těch maximálních prostě chcípne a to vypnutí světel nepomůže
Datum: 20. července 2015 21:15
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Babet sme už pár měl a spravuju je. Vymněn tyristor a bude jezdit zas.
Datum: 19. července 2015 22:36
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 Tak jsem pročetl skoro celej google a asi to fakt bude tím magnetem  Nevíte o někom kdo dělá oživení(nabuzení) magneta někde poblíž Karlových Varů nebo někde v Karlovaským kraji?
Datum: 19. července 2015 22:23
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 A co má tyristor společnýho se světelným okruhem?  Když fachá vše bez problému bez zaplých světel
Datum: 19. července 2015 22:03
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Odchází ti tyristor takže co nejdříve vymněnit.
Datum: 19. července 2015 20:17
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 Já si právě myslim to samý co standa. Světelný a zapalovací okruh se nijak neovlivňuje. Jsou oddělený a když nezapnu světla tak se to neděje. Kdyby bylo slabý magneto, tak by to obtížně startovalo i s vyplými světly.
Datum: 19. července 2015 10:33
Jméno: standa
IP: uživatel18210
 Tomu nevěřim. To by to nejelo. Buď je něco blbě zapojené a nebo problém ve spínačce. Světla a zapalovací okruh se za normálního stavu nijak neovlivňují,jsou to dva různé okruhy.
Datum: 19. července 2015 6:18
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
Datum: 18. července 2015 21:29
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 to je fakt jen kvůli magnetu? protože i když jedu z kopce maximální otáčky, tak vynechá a vypnutím zapnutím světel to zase jde. Hele já tam teď mam vzádu a vpředu 12V žárovky  Ale to mi neřikej, že to neutáhne magneto, když ten motor točí třeba 6000tis otáček za min. a při nízkých otáčkách to dělá stejně s tim chcípáním. Ale nejsem odborník
Datum: 18. července 2015 17:38
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Tak to je jednoduchý.když jsou zapnutá světla,tak je větší odběr proudu z magneta.Nemáš tak nahodou už slabý magneto?Potom to nestíhá dávat požadovaní odběr proudu.
Datum: 18. července 2015 17:02
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 Zdravím. Mám problém. Mám J559 a občas se mi stane, že motorku nastartuji (po tom co je zahřátá), po 3s chcipne a uplně spadne celej system elektriky, netroubí nesvítí ani kontrolky ani světla. po 2-3 min se to vzpamatuje a normálně naskočí. nepomohlo ani vyjmutí pojistky. nevím jestli to s tím něják souvisí ale OBČAS, když přepnu do polohy bez baterky tak jako bych motorku chcípnul. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2015 12:28
Jméno: Petr Bašta
IP: uživatel18208
 Když už jsme u těch motorek, zkoušeli jste někdy hrát něco s tématikou motorek?  já teda takové hry docela hraji, ať už je to MotoGP na PC, nebo třeba slot-angels/ je to taky dobrá hra  trošku jiná, ale dobrá
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2015 13:58
Jméno: Petr Bašta
IP: uživatel18208
Datum: 17. července 2015 13:58
Jméno: jawa@Dandy
IP: uživatel13743
 zdar prosímvás, mám motor z jawa dandy 125 ve svém rámu, a ted nějak řeším elektriku zatím jednoduchou abych to jenom nakopl.. tak sem to nějak z plánku udělal.. fajfka celkem kope když se šlápne ale jiskru to prostě nehodí i když šlapu jako blbec tak nic.. dráty jsem různě přehazoval ale nepomohlo.. zapalování je bezkontakt cdi - (to cdi je taky nové) jenom tam mám zapalovací cívku z motorky yuki 125 gy2 enduro a tu z dandyny tam nemám ale jsou to dá se říct shodné motory akorád ten z yuki je o 1kw slabší jinak se jedná taky o 4t a výfuk s karbecem + převodovka je to všechno shodné tak nevím jestliu to je tou cívkou nebo ne.. jinak předem moc díky za odpovědi a budu rád za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2015 23:34
 Ahoj, mám problém na mustangovi sem pulil motor kvůli výstupní hridelce. Vyměnil jsem ji ale po složení motoru mi začala vyskakovat 3jka. Radici automat mám dotaženej. Předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2015 22:08
 Jojo, taky některý mají uplně ze spoda kulatou díru, to mají myslím ty starší ale taky né všechny
Datum: 16. července 2015 22:08
Jméno: standa
IP: uživatel18206
 Bacha,všechny nejsou stejný... pro fichtly (20-23) jsou jedny a pro starší (550,555,05) jsou zase jiný (užší půlměsíček) ... a pak některý maj po stranách 3 zářezy pro jazýček a jedny maj jen dva ,má to jinej krok ... vše není naprosto kompatibilní ... a nemá to ani moc logiku ... lepší je skládat vždy ze stejného druhu ... jinak je to brnkačka ... ať se daří.
Datum: 16. července 2015 17:18
 Jasný, pružinky vymění za drobný na oběd a prodávaj to vysoko nad cenou  . Automatů mám doma taky dostatek některý na 20,21,23 a některý na 05 a pařez. kdybych tohle věděl dřív, tak z toho taky poskládám jeden pořádnej  Eště jednou děkuju za radu seš fakt borec a víš co děláš  jen tak dál
Datum: 16. července 2015 16:40
Jméno: standa
IP: uživatel18206
 No kdybych byl přesnej tak baj oko 3mm ,ale pro lepší představu jsem napsal půl cm... no je to dost,to je půl délky kolíčků v převodovce... pak to nemá vypadávat ... ale je zvláštní,že některý automaty usadíš a nejde je "dát blbě" a nehnou se... jiný se tam mrskaj jak v uložení v bloku tak na šroubech ... těžko pochopitelný ... v poslední době si skládam automaty z více kusů,každej nepasuje stejně do bloku,jednomu se mrská tisícihran v uložení,jinej je volnej v blokách nahoře ... když jsem naposledy skládal chlapovi dva motory tak jsem udělal z 5 automatů dva ... zbytek bylo všechno "do šrotu"... ten fichtl je prapodivnej stroj  škoda že se nedělaj replikový nový,bylo by to asi za ranec,ale určo by to bylo lepší jak se furt patlat se "stoletejma omletejma" ... na trhu byly repasovaný starý automaty,ale nevěřim tomu,že by je repasoval někdo,kdo ví co dělá ... tam sou tak vyměněný pružiny a nazdar tvá máňa,jdi do světa
Datum: 16. července 2015 11:46
 Půl cm je dost  díky stando vyzkouším
Datum: 16. července 2015 10:05
Jméno: standa
IP: uživatel18206
 Trojka se řadí právě do toho výstupního kola,asi je to již nadměrně ohlodaně či problém s automatem ... mě pomohlo automat na motoru povolit,přiklepnout směrem zrovna ke straně trojkovýho kolečka,poodjel tak o půl cm,utaženo a trojka nevyskakuje a nebo jen zcela vyjimečně...
Datum: 16. července 2015 6:19
Jméno: jawa,cz
IP: uživatel13743
 to bude pružinka v automatu co drží takovou tu páčku nebo ošoustaný kolíky na kolečku
Datum: 15. července 2015 23:36
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 Jakou patici světla má babetta 210? zadní a přední světlo
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2015 22:47
 b15
Datum: 14. července 2015 22:47
Jméno: kameraman
IP: uživatel16168
 Zdravím hoši, máte někdo zapalování z babetty ve větší jawě? 175,250 atd.(Nechci prosím slyšet že je tato úprava zbytečná , když elektroinstalace s baterií funguje.)Zajímá mě hlavně jestli jde potom motorka našlápnout na nakopávačku teplá i studená.Moc děkuji těm , kteří poradí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2015 23:24
Jméno: jawa,cz
IP: uživatel13743
Datum: 15. července 2015 23:24
Jméno: Jawa 175/356
IP: uživatel18200
 zdar draci mám problém z jawkou 175/356 motor je po go do posledka jezdila bezsebemenších problému ale těd to začlo tak divně plácat nejde to do plného výkonu svíčku jsem skoušel předstih také a furt to samý už fakt nevím děkuju moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2015 8:24
 Na poměr 1:33 by to mělo ject v pohodě. Pokud máš na ojnici u pístu klasický pouzdro, tak bych s tím poměrem 1:40 byl opatrný. Osobně jsem na poměr 1:33 jezdil s tou 175 až do nedávné odstávky kvůli pořízení 350 bez žádných problémů. Jinak to, že je to po generálce neznamená, že se ti nemohlo něco podělat. U pionýra jsem špatně namontoval simerink u kliky, který se následně prodřel a motor přešel na diesel palivo a jak jsem v té době ještě moc rozumu nepobral, tak jsem i několikrát sudaval válec kvůli připečeným kroužkům. Zkus se podívat na olej v převodovce jestli nemizí. Zkus ten poměr a uvidíš, kousnout by se to nemělo, v nejhorším začne zvonit pístní čep trochu dřív než je zdrávo.
Datum: 16. července 2015 8:24
 než toto začlo tak jezdila krásně jak z výroby klidně i 100km/h a z vejfuku olej nekapal a těd kape podle mě to blbě taky spaluje co myslíte má přejít na normální poměr 1:40 na 5L těd sem dával abych to kapku zalej 1:30 na 5l přeel bych na 1:40 ale bojím se aby se nehrizla :/
Datum: 14. července 2015 19:41
Jméno: Jawa 175/356
IP: uživatel18204
 simerinky ani přidřený to není klika je nová píst taky říkám dál sem Go
Datum: 14. července 2015 19:25
Jméno: Jawa 175/356
IP: uživatel18204
 Děkuji za radu ztra jetšě zkusím ten olej mě taky napad jak sem udal motor tak sem dával víc oleje do benzínu a už mám najeto 650km tak sem si taky myslel že by to mohlo být tím no a když vitočím dvojku a jednotku uplně na plno tak to dělá jako kdyby to byl omezovač zítra skusím co jste mi tu řekl
Datum: 14. července 2015 19:25
 Jestli vynechává tak bych to tipoval na jedno, případně kombinaci - malou vzdálenost elektrod na svíčce(nebo bordel na ní), bordel na kladívkách(pokud si je ale čistil a namazal, ignoruj), zaoxidovanou kabeláž(nebo nějakej přechoďák, uvolněnej spoj, průraz někde na vyskovým napětí atd..,), příliš bohatá nebo chudá směs(poloha jehly v kraních polohách, nesázím na tohle), zadrhávající, přicpaný nebo netěsnící plovák(motor se stále "utápí", nebo "dochází benzín" + přívod paliva), ucpaný sání(myší hnízdo, jinak mě se stále samovolně přivíral "sytič" - startovací přívěra), trysky nebo nějaký kanálek v karbeci. voda v benzínu. Jinak u mých strojů se vyskytuje závislost na oleji v benzínu. Při více jak 1:33(např. 1:25) mi jisté stroje dělají obdobné skopičiny, přičemž jiným uživatelům ne(záhadu jsem řešil několikrát a nenašel jsem žádné racionální vysvětlení), mezi mými stroji je i stejné moto co máš ty. Osobně nejvíce sázím na přicpanou palivovou soustavu, případně moc oleje. Nakonec už jenom extrémy v motoru, kde mě napadá netěsnící hlava(popř válec-kartery, nebo kartery mezi sebou, simerinky). Připečené kroužky nejspíše nebudou(střílel by pod kliku a do sání).
Datum: 14. července 2015 17:15
Jméno: Jawa 175/356
IP: uživatel18204
 do výfuku ani do karburátoru nestřílí prostě jako kdyby vynechával jiskra ale svíčka je dobrá indučka kabel fajfka předstih už sem delal asi storkrát kladívka dobré kondík
Datum: 14. července 2015 16:25
 Při bližší specifikaci problému bych dokázal pomoci lépe, ale takhle vařím z vody. Tím plácáním myslíš střílení do výfuku nebo do karbece(případně jen pod kliku, že se "dusí"(hlavně vyšší otáčky))? přidřený kladívka(ano, musí se občas namazat), přicpané trysky, přívod paliva, vzduchový filtr, připečené kroužky, vystřelený simerink u kliky, kouslé brzdy, atd... bohužel, to cos napsal je dosti nedostačující popis závady vzhledem k rozsahu možných problémů, napiš víc a zkusím poradit přesněji.
Datum: 14. července 2015 15:01
Jméno: jawak210
IP: uživatel12231
 Ahoj mám dotaz chtěl bych zrušit motorku Havarovanou chci zrušit papíry ale cele moto si nechat jde to nějak ? opravdu vyřadit trvale z provozu zlikvidovat papíry ale moto si nechat cele jako zdroj ND jde to nějak ?\\\\r\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2015 12:21
Jméno: jawak210
IP: uživatel12231
 je to Hyosung 125 po tom všem jak mi někdo řek že ano druhý že ne jsem tedy byl na uřadě a prý už taky s ekolikvidací... Díky za odpovědi
Datum: 14. července 2015 12:21
 co je to za moto?
Datum: 13. července 2015 21:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pokud se nic nezměnilo, tak žádná ekobuzerace se na motorky zatím nevztahuje, tzn. že stačí dojít na obecní úřad s rozšířenou působností v místě kde je motorka registrovaná a tam vše vyřídíš (skoro vše, musíš ještě zrušit na svojí pojišťovně povinný ručení)... budou chtít velkej, malej TP a SPZ... motorka musí být samozřejmě psaná na tebe, nebo musíš mít ověřenou plnou moc...
Datum: 13. července 2015 11:50
Jméno: solf
IP: uživatel17615
 A ještě se chci zeptat, jak daleko mají být civky od rotoru? Nastavuji to spárovou měrkou na 0.4 mm.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2015 20:06
 Já používám pružek z PETláhve, který dám pod cívku, a po utažení vytáhnu.
Datum: 12. července 2015 20:06
Jméno: solf
IP: uživatel17547
 Ahoj, prosím o radu. Kluk má mustanga, který doteď jezdil velmi dobře, i když jsem musel seřídit předstih tak, že je stator posunutý mimo obvyklé hodnoty,tzn. že levá zapalovací cívka je úplně opřená o karter. Pak to ale úplně přestalo jezdit, nešlo to ani nastartovat tlačením, jen občas to baflo. Byl úplně ucpaný výfuk. Po vyčištění se podařilo motor znovu nastartovat, ale nejde vůbec vytočit do otáček, tam jakoby přeskakuje a vynechává. Když začnu točit se statorem doprava, zhorší se to a chcípne, doleva nikam dál nemohu. Kondík, indukčka a kladívka jsou téměř nové, rotor nově nabuzený, karburátor vyčištěný. Máte někdo nějaký nápad. Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2015 16:29
Jméno: solf
IP: uživatel17615
 Dnes vyměněna indukční cívka a zatím to běhá. Ta předchozí byla stará 1 měsíc, jsou to zmetky.
Datum: 24. července 2015 16:29
Jméno: solf
IP: uživatel17547
 Tak hlásím další posun. Přemýšlel jsem, co jsem udělal a vzpomněl jsem si, že když jsem sundaval víko plovákové komory, tak se mi zdály málo utažené šrouby a tak jsem je dotáhnul pořádně. Tak jsem to dnes zase trochu povolil a pak to volnoběh drželo. Tzn. asi mi tam jde málo vzduchu. Postavení ejhly ale včera nic nezměnilo, hladina v pořádku. Pak to ale zase stejně začlo chcípat a zjistil jsem, že když zkouším jiskru na vyndané svíčce, tak nejdřív dávala krásnou, pak občas vynechala a po několika takových ručních nakopnutích už nedávala vůbec. Tak jsem koupil další novou svíčku ( je nová, ale k ničemu, skoro nereaguje, v porovnání s tou starou ) a kondenzátor. Na nakopnutí se nic nezměnilo, ale na roztlačení to najednou vše funguje. Možná to tedy bylo i uchcané. Přesto mi není jasné, proč ta jiskra , aniž bych na něco sáhnul, na začátku pokusů šla a postupně mizla. Jak vlastně funguje indukčka? Nebo se těmi neúspěšnými pokusy nějak vybilo magneto? Opravdu teď nevím, zda se stal nějaký zázrak, který může stejně rychle zmizet, nebo to už konečně bude jezdit v pohodě.
Datum: 23. července 2015 19:57
Jméno: solf
IP: uživatel17547
 Tak už je to zase jinak, a horší  . Dnes jsem ho chtěl ještě jednou projet a zkontrolovat, než mu ho dovezu k babičce. Chytil na první pokus, šel do otáček, držel volnoběh, vše OK. Tak jsem ještě chtěl zkontrolovat správnou hladinu, protože se mi při plném plynu karburátor jakoby "vařil" a kapal. Hladina v pořádku, tak jsem to složil zpět a už to nebylo ono. Při osušené svíčce chytí na šlápnutí, jde do otáček, dá se na tom jezdit, ale volnoběh nedrží a když chcípne, už nejde nakopnout. Po osušení svíčky se to opakuje. Karburátor vyčištěný. Zítra zkusím novou svíčku a pak znovu zkusím hnout se statorem, jestli se něco nehlo. Jinak odtrh dávám v horní úvrati na 0,45 mm na kladívkách. Pak pootočím rotorem zpět, a sleduji, kdy je mezi kladívky 0,05 mm, pak znovu změřím vzdálenost pístu od HÚ a mělo by to být 1,6 mm. Mám už kartery s vylisovanými "prostory" pro cívky, tak začínám na středu těch výlisků. Tento motor ale ani s novou vačkou při tomhle nastavení nešel. Tak jsem otočil stator úplně doleva, tak jak to bylo u předcozí vačky, a ono to jelo. Po překontrolování odtrhu pak otočím rotorem do pozice, kdy je mezi kladívky 0,05 mm a vyjde mi, že v tu chvíli je píst cca 3 mm pod HÚ. Snad jsem to napsal srozumitelně. Poslal bych ho dávno do světa, ale nechci to vzdát.....
Datum: 22. července 2015 20:08
Jméno: standa
IP: uživatel18216
 To je dobře že ti to už jede. Nevím teda jak nastavuješ a měříš předstih,ale mě se u j20-23 nikdy nepodařilo nastavit předstih větší jak něco přes 2mm při dodržení odtrhu kladívka 0,4-0,45mm. Technicky je to nemožné,zabrzdí tě přepážka,to jedině přesadit vačku ....
Datum: 22. července 2015 10:14
Jméno: solf
IP: uživatel17547
 Koupil jsem novou vačku a už zase jede jako vítr. I když stator mám stejně skoro vlevo. Při předepsaném nastavení to nejelo, takže předstih je asi 3 mm. Je to divný, ale hlavně že to jezdí.
Datum: 22. července 2015 4:55
Jméno: pavel
IP: uživatel18202
 Na jawa 50 jsou návody jak co seřídit když to přesně nastavíš a věci jsou v pořádku musí to jít nejlíp se to dělá se sundanou hlavou ale i tyčka stačí ja sem to vyřešil jednou pro vždy Vape žádný kladivka a pod.ale je to drahý.
Datum: 14. července 2015 12:57
Jméno: pepa
IP: uživatel18201
 Ubrouseny kladivka...jelikoz moderni s bilim plastem moc nevydrzi doporucuju na originalnich propilovat drazku na serizovaci srobek co je drzi na statoru....a predstih s odtrhem seridit znovu...trosku bych se postoural v karbecu skouknul hladinu a vyfoukal
Datum: 14. července 2015 5:42
Jméno: standa
IP: uživatel18199
 Zkontroluj jestli máte magneto zaaretovaný na kolíčku a jestli je vačka drážka v drážce ... vypadá to že se to pootočilo ...
Datum: 13. července 2015 13:33
|



|