Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj, mám doma ČZ 175/477 bohužel bez tp. Chtěl jsem se zeptat zda někdo může poradit jak je to s přihlášením na veteránské tp? Co je vše potřeba zařídit a jaké jsou podmínky vydání, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2015 19:01
Jméno: mustaf10
IP: uživatel18232
 dobry den prosimvas nevite kde sezenu hlavu na pincka 05 ? na inzeratech mi dpeisuji lide ze maji pouze s ledvinkou , kdyby ste nekdo mnel na prodej napiste mi zde mejl opravdu to potrebuji , predem dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2015 13:50
 Myslím že je lepší dát novou hlavu i když je typu 20 protože ty 05 jsou náchylný na narážení pístu že se musely dát i 2 těsnění pod hlavu aby nenarážel píst a když jsem dal 20 bez těsnění tak v pohodě.
Datum: 16. srpna 2015 13:50
Jméno: Hiperik
IP: uživatel16886
 napis mi sem mail
Datum: 01. srpna 2015 15:23
Jméno: mustaf10
IP: uživatel18235
 hiperik cenu ?
Datum: 31. července 2015 20:46
Jméno: standa
IP: uživatel18233
 Řek jsi to dobře. Chtěl jsem od jednoho chlapa udělat hlavy a řek si jen 3 kila za přípravek ... no tak už ho má a mužem fungovat dál ...
Datum: 29. července 2015 20:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ze zkušenosti se průměrnej soustružník nebude srát s upínáním pio hlavy, aby stočil jeden kus, pokud se tím teda nezabejvá... tu hlavu bych měl, i ve slušném stavu (závit ok, žebra ok, zabroušená (je na pojízdném motoru), možná by byla výměna za hlavu s ledvinkou ve stejném stavu...
Datum: 29. července 2015 19:57
Jméno: standa
IP: uživatel18233
 A nebo řešení č.2 - průměrnej slušnej soustružník s vhodným přípravkem na upnutí hlavy pio by měl zvládnout do hlavy vykrouhat půlkulatej spalovák jako má j05.
Datum: 29. července 2015 19:41
Jméno: Hiperik
IP: uživatel16886
 taky mám doma, řebra neolámaný
Datum: 29. července 2015 19:40
 Jednu mam. Závit ok,ale má trochu olámaný žebra. Měl jsem ji nějakou dobu na motoinzerci za směšnejch 75 Kč. Neprodala se. Kdyžtak napiš.
Datum: 29. července 2015 18:22
Jméno: Filip
IP: uživatel18231
 Jdou mi stuha rychlosti ale jdou tam co to muze byt ? Muze mjet nato taky nejaky vliv trebars nenastelovana ale nova spojka ? Dik jawa 250/559
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2015 19:59
 Cus bejku, muzu te ubezpecit ze nova spojka resp lamely na toto nemaji vliv, nedavno sem delal GO 559 nez sem tam dostal kolicky myslel sem ze se poseru  pruziny tvrdy jak cip, ale paka spojky jde pekne lehce, rychlosti radim lehkou nohou, tady bude problem bud ohle vedeni vidlicek, nebo samotne vydlicky mirne ohnute anebo v riti kulisa. Ikdyz to uz bys tomu musel davat radne na prdel, jestli je jen nedostelovana spojka tak ji dosteluj a bude to dobry, preci jen kdyz ti porad unasi tak se radi fakt blbe
Datum: 03. srpna 2015 19:59
Jméno: Adam
IP: uživatel17844
Posl.aktualizace: 09. srpna 2015 10:27
 Zdar. Dej tam jen segrovky na zajisteni z obou stran.
Datum: 09. srpna 2015 10:27
Jméno: Jawa
IP: uživatel16977
 Čaute draci, řešil tady nekdo z vás jak narvat karbec dellorto do jawy 21 bez toho, aniž by se muselo zasahovat do plechařiny? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2015 9:42
Jméno: standa
IP: uživatel18230
 Musel by sis udělat nový koleno a natočit si ho jak potřebuješ a karbec dát trochu víc do spádu (to neva).
Datum: 29. července 2015 9:42
 jak poznám dobrý kompres a čím ho přemněřím
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2015 7:22
Jméno: standa
IP: uživatel18230
 Psal jsem ti,ať šahneš na kraj válce jestli je tam schod. A když seženeš tlakoměr s redukcí na pio závit svíčky tak beztak naměříš hodnotu,která ti neřekne absolutně nic ... takže píšu znova,sundej hlavu a šahni nehtem do válce - 4mm za okraj. Pokud ucejtíš schod tak to chce výbrus. Dokud to neuděláš tak to nezjistíš. Jedině zkusit ještě věšteckou kouli ...
Datum: 29. července 2015 7:22
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jinak komprese se měří tlakoměrem
Datum: 29. července 2015 6:49
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Dobrý kompres neexistuje, co je to zas za slátaninu?? Když už tak možná dobrá komprese.
Datum: 29. července 2015 6:49
 čaute potřeboval by jsem poradit jak poznám že mam udělat na mustangovi na motoře vybrus děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2015 21:35
 podľa toho aký odpor kladie pri pretočení so založenou sviečkou, napr skús rukou zatlačiť o nakopávačku ak ľahko prekopneš tak je kompresia slabá, ak musíš zatlačiť aby si prekonal odpor tak tam nejaká je...
Datum: 28. července 2015 21:35
 jak poznám jestli je dobry kompres nebo jak to přemněřim
Datum: 28. července 2015 21:06
 standa, odpíš mi na tom vlákne kde sme riešili 12v pre vape. dakujem
Datum: 28. července 2015 20:49
Jméno: standa
IP: uživatel18230
 Motor mizerně jede,má mizernou kompresi a především znatelnej schod na kraji vložky válce (4mm pod hranou).
Datum: 28. července 2015 20:45
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 cau , hledam radu ohledne chodu upraveneho valce. Karburator original , triska 72. Svod a vyfuk original.
1. Valec se rychle prehriva a ztraci vykon , staci podrzet 500 metru a je vyvadlej a sotva udrzi trojku do mirneho kopce.
2. Kdyz v nadrzi zbyva min jak 1litr paliva tak motor vynechava pod plnym plynem jako by byla pricpana tryska. Po doliti je po problemu.
Nemuzu tomu prijit na kloub valec ma zvetseny saci a vyfukovy kanal , najeto okolo 2000km , jednokrouzkovy pist .
Kdyz neni motor prehraty tak opravdu jede , s 12 zubem je max. podle gps 75 , a max. udrzi i ve stoupání. Nez se prehreje a zvadne.
Bohuzel sem neprisel laborovanim se svickama, tryskama atd. jak prehrivani nebo vynechavani pod plnym plnynem vyresit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2015 20:40
Jméno: standa
IP: uživatel18230
 Tam bude vada jinde. Serie hlava jen krouhlá 40 je cajk. Možná by mohla bejt trochu lízlá. Koukal jsi už na píst? Nenapejkaj se kruhy? Nelíže se horkem? Ložiska na klice jsou c3 ?Převodovka ok?
Datum: 28. července 2015 20:40
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 Hlava je ok , vybrus 8. Hlavu sem jeste upravoval bez toho abych ji stocil , tudiz ma urcite jeste rezervu. Palivo by dotykat melo , prutok je dobrej i pres ventil na vicku karburatoru. Jestli ti to udrzi 55-60 tak je to jeste ok . Ja padam ke 40  . Mozna bude chyba v predstihu. Jinak svicka je cihlova, byl sem s tim Vlašim-ŠPyndleruv mlyn a vypadá dobre. Asi se nevyhnu koupi hvezdicovy hlavy . Kdyby motor nevadnul tak by se cestovni rochlost s 13 zubem pohybovala mezi 70 a 80 kmh coz by mi vyhovovalo
Datum: 28. července 2015 18:07
Jméno: standa
IP: uživatel18230
 Nedotejká ti palivo. Zkus kohout s většim průtokem (kovovej j550) a vrtnout i palivovej ventil. Vadnutí - buď ti někde něco tahne faleš a nebo už jsi za možnostma seriový hlavy. Svíčku máš N14? Ta tryska 72 je dostatečná? Kompresní poměr neni moc velkej? Já s tim vadnutim mam taky trochu problémy u skoro seriový 60ccm. Dokud jedu v normálních otáčkách do cca 6000-6500 ot/min tak dobrý,ale jak z prdele zalehnu a třeba 3-4km ho drtim v maximu (tak 7500 ot/min) tak potom na prvnim kopci začne vadnout a je línej a jede tak 55-60 ... necham ho chvíli orazit a zas jde jak pila... chci zkusit svíčku N12,ale zatim sem ji nesehnal. Kompresní poměr mam malej,hlavu měkkou,předstih adekvátní.
Datum: 28. července 2015 17:51
 Zdravím, chtěl bych se zeptat spíš na takovou zajmavost. Na co je ten maličkej háček ve předu u nadrže na mustangovi ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2015 17:49
 Ano, Děkuji za odpověd
Datum: 27. července 2015 17:49
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jestli myslíme stejnej háček pak ano... v gumě je vyříznutá drážka pro zachycení na háčku a druhý konec gumy je uchycen ke šroubu, kterým je nádrž chycená k rámu
Datum: 26. července 2015 22:21
 A ten háček tu gumu drží?
Datum: 26. července 2015 21:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na tu gumovou krycí pásku přes svár nádrže???
Datum: 26. července 2015 12:58
Jméno: marian
IP: uživatel18224
 Zdravím, hrám sa trochu z motorom pioniera. Výfuk som spravil na 28 od vrchu max. šírka cca 25,5 mm, sanie 70 mm a trochu rozšírené a odstránené zúženie- opačný "lievik". Mustang podľa nálady dá 75 až 81 km/h - merané cez GPS, pastorok sekundáru je 13, točí to pri tom cca 7300-7700 ot/min.\\r\\nNa dvojke to vytočí iba 8500-9000.. Je tam tretí výbrus a jednokrúžok - zatiaľ zbytočne.\\r\\nZatiaľ skúšané: skrátený mustang výfuk vpredu pri kolene o 35 mm bez merateľnej zmeny.\\r\\n20 mm karburátor z Tatrana 125 - cítiť na jednotke pekný záťah motora pri cca 5 000 ot, lepší doťah do kopcov - lepší krúťak no na max. otáčky bez vplyvu.\\r\\nBudem ešte dávať stočenú hlavu, lebo zatiaľ je tam sériová s ladvinkou kvôli vysokým teplotám a valec má cca 400 km po výbruse.\\r\\nNiečo ma brzdí ale neviem čo, prosím teda o radu skúsenejších čo by to mohlo byť, žeby už výfuk?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2015 23:29
Jméno: standa
IP: uživatel18237
 Abych se přiznal,tak to dělá kluk co mi dělá hlavy. Od něj vim jak se to zhruba dělá,ale já zatim neměl potřebu to koumat. On to má pod palcem. Nalejvá to olejem. Musí to bejt po tu hranku co lícuje s hranou válce. Některý hlavy s centrálnim spalovákem modeluje na PC. I když spočítám objem hlavy z origo rozměrů pio tak se dostávám k číslu okolo 6,2ccm ... nenalejváš hlavu bez ledvinky z j05? Ta má okolo 7,5ml.
Datum: 31. července 2015 23:29
Jméno: marian
IP: uživatel18236
 Vdaka. ked budem nahadzovať origo karb, tak mu spravím nové kratšie kolienko. No teraz to skúšam s 20 mm karbom kde kratšie koleno už mám. Ale vrátim sa ku meraniu objemu hlavy. Ak som správne pochopil, tak to Standa meráš pri demotovanej hlave a dorovna s dosedacou plochou valca. Priznám sa, že toto nejak nezvládam, meral som objem vodou ale jej povrchové napetie spôsobí, že rozdiel v objeme 6,2 alebo 5,2 je pre mňa nemerateľný. čím to meriaš olej , benzín alebo? Inak origo hlavu som nameral okolo 8 ml
Datum: 31. července 2015 22:05
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 No jo, seriový koleno, je velkej problém. Člověk musí být velký modelář aby z něj něco vytáhnul. Mám ho probroušené co to jde, dokonce jsem ho v jednom místě musel dolepit a průtočnost je stále mizerná hlavně díky prudkému zlomu.
Datum: 28. července 2015 7:24
 A pro zajímavost něco přihodim. Před časem jsem jednomu staršímu pánovi udělal takovou živější cestovní 60ccm sadu. Měl vape,fungl novej výfuk mustang,špičkově zgenerálkovanej motor a karburátor dellorto 19mm včetně vhodného molitanového filtru. Všechno šlapalo,tahalo to,cihlová svíce,ale furt to končilo na cca 6800-7000 ot/min i s převodem 12/55 a ten vršek byl chcíplej na 19mm karburátor. Po všemožném ladění nic, pak mi poslal fotku,aby se pochlubil jak to má krásně nalakovaný a hned jsem viděl potenciální problém. Sice upravené,ale seriové koleno s krásně udělanou přírubičkou. Sehnal jsem mu od známýho dělaný koleno na 21mm karbec co dřív jezdil na závoďáku,jen trochu kratší než origo a světe div se,bylo po problému. Jednička šla skoro 9 tisíc,dvojka 8,5-8,7 a trojka 8,2-8,3t ot/min... úplně neuvěřitelný vzhledem k mírnýmu časování válce a origo výfuku... tak asi tak ...
Datum: 27. července 2015 17:29
Jméno: standa
IP: uživatel18225
 Používam svůj výpočet na kompresní poměr a tam zahrnuju jen samotný výfukový kanál,výška prvního kroužku nehraje takovou roli v objemu válce a zbytečně to zkresluje. Objem válce po vejfukovej kanál je 33ccm,objem hlavy seriovky se pohybuje mezi 6-6,5ml (co kus to originál) - standartně je to asi 6,2ml ... a z toho spočítam (33+6,2)/6,2 = cca 6,3 ... pro představu seriovka má 6,5-6,6. Co dělám upravené válce na seriovky tak používam kompresní poměr s ohledem ke klice 7,0 max 7,2... tvá úprava válce vyžaduje něco okolo 7,4-7,6 a to odpovídá 5-5,2ml. Objem měříme se svíčkou a to po dosedací hranu. Origo sací koleno je problém č.2 ač upravené,udělej pořádné. Pokud máš chrom kroužek z FK tak bacha,ten je křehkej,nemá rád širokej vejfuk.
Datum: 26. července 2015 18:15
Jméno: marian
IP: uživatel18227
 Ahoj ďakujem za odpoveď. S tou kompresiou by to teraz nemalo byť moc odlišné oproti originálu - o 2 ccm väčší objem krúžok asi tiež o 2 mm vyšie, Nahrubo som to kontroloval podľa programu na fichtlenduro a skutočný k.p. mi vychádzal prakticky rovnako. Ale budem rád ak sa mýlim. 5,2 ccm? Ako to meráš? Piest v h.ú. a zaliať olejom po závit sviečky alebo pri demontovanej hlave objem do rovna? Koleno pri origo karbe som použil origo len opravené z vnútra, pri 20 mm karbe je kratšie asi o 15 - 20 mm. Výbrus by mal byť s vôľou cca 4-5 stovák no nekontroloval som to po brusičovi. Mám také pokušenie roztiahnuť výfuk na šírku 26 mm ked už tam mám ten chromkrúžok, no bojím sa o životnosť a dohora ho otvárať určite nechcem. Preto hladám iné možnosti ako prinútiť motor ťahať. No zmena kompresie bude určite prvá.
Datum: 26. července 2015 17:17
Jméno: standa
IP: uživatel18225
 A ještě mi napadá,že jestli máš normální výbrus s normální vůlí tak se ještě povolí a bude točit.
Datum: 25. července 2015 21:12
Jméno: standa
IP: uživatel18225
 No,vzhledem k tomu,že to má asi kompresní poměr jak poválečná jawa,tak dosahuješ slušných výsledků. Počkej co to bude dělat s upravenou hlavou (doporučuju něco okolo 5,2ml). Muže bejt dlouhý sací koleno,možná i to výfukový,válec má už dost otáčkový parametry. Možná bude nutnej vejfuk.
Datum: 25. července 2015 17:02
 Zdar prosím nemáte někdo válec na simsona 70ccm.
Nemusí to bejt žádnej krasavec potřebuji z něj pouze vložku.
Diky za nabídky Pavel
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2015 10:54
Jméno: standa
IP: uživatel18230
 No Marku máš pravdu,měl jsem ho vyhozenej na motoinzerci,ale známej mi ukecal,že tu 70ccm uděláme,že to nebude problém. Tak sem si ho nechal.Jenže jak je u mě zvykem,tak před sebou hrnu spoustu dalších důležitějších věcí,který nejde odložit,takže válec furt leží v šupliku,rozměřený a vymyšlený to mam,i lidi by byly,jen neni čas a takovýhle věci dělam rád v klidu,takže snad podzim/zima ... docela se na to těšim,protože na papíru mi to vychází zajímavě a hlavně to tam "jde" ... co jsem vyčet,tak simson v 70ccm v serii má snad 6 koní,velkej krouťák a vše v poměrně nízkejch otáčkách,,,, jen to časování sacího kanálu mi přijde u simsona dost mazec,tak jsem zvědavej co to bude dělat na dlouhý ojnici u fichtla ... strop je pro mě 6500-7000ot/min,víc nechci,chci to na serii,dam jen "malej" 19mm karbec a "nějakej" vejfuk...
Pavle koukni po netu,dá se ten válec koupit okolo 1200,-,jen to nekupuj s pístní sadou 45,00 ale 45,25 protože se to po nalisovaní musí vybrousit o ten jeden výbrus.
Datum: 29. července 2015 10:54
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Pokud vím, tak Standa Hrbek měl jeden na prodej
Datum: 28. července 2015 7:18
 Zdar, chci se zeptat jestli je nějaký rozdíl v tom zda dám an pionýra 20tku 6V indukčbní cívku nebo 8V. Vím že to pojede s obouma ale chci vědět prostě jestli to má na něco vliv i nepatrný a která je lepší na dlouhou cestu díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2015 7:56
Jméno: standa
IP: uživatel18228
 Čus. Vím že dle všech dílenskejch příruček je tam psaná 8V,u starý verze 20W u j05 možná byla 6V (a to si nejsem jist). U úplně starejch verzí byla 6V bakelitová. Vždy jsem dal na rám cívku,která dávala,to že jsou nějaké 6V a 8V jsem se dozvěděl až někdy po 10-12 letech ježdění a opravování,do tý doby pro mě neznámá věc  takže to asi důležitý neni ... předpředloni jsem dokonce použil cívku 12V,protože prostě zbyla na rámu po elektronickym zapalování. Jiskra byla dobrá,plná,problém žádnej. Tak ti nevim. Jako kluci jsme dokonce vozili na rámu přidrátovaný velký 12V indučky ze škodovky a nebo velký indučky 6V z trabanta či warťase ... hlavním kriteriem při výběru bylo dává/nedává ? Dává,utahnout kabel na faju,pořádně přidělat kabely a jedem  Jestli to chceš hrotit,tak bych se držel pravidla,že tam patří 8V indučka a dal ji tam... a je to ... ať dušička má klid
Datum: 27. července 2015 7:56
 Zdar hoši, chci si dělat GO motoru u Mustanga a rád bych vyměnil staré futro na ojnici za jehličkové ložisko. Asi pravděpodobně nepasuje do staré ojnice že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2015 21:36
Jméno: standa
IP: uživatel18221
 Nene,musel bys dát celou jinou ojnici.
Datum: 24. července 2015 21:36
 Mám babettu 210 po GO. Před tím jsem ji neviděl jezdit. Krásně chytá, v rozjezdu celkem dobrý,ale potom když držím stejnou rychlost, tak motor chvilku jde pěkně, chvilku brblá a občas jeko klepe jak kdyby pořád měnil předstih. Svíčka má černý elektrody a kroužek mokrej čistej.. neni to svíčkou ani tyristorem
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2015 22:42
 Mám novej ventilek, hladinu jsem dělal, trysky by měli být OK Chytá teda bez sytiče.. Motor jde i dost tvrdě mi přijde.. Nemůže to dělat i větší poměr oleje kvůli záběhu??
Datum: 24. července 2015 22:42
Jméno: standa
IP: uživatel18221
 Ano,předně bych se zaměřil na palivový kohout...
Datum: 24. července 2015 21:34
Jméno: ondra...
IP: uživatel13128
 pravděpodobne bohatá směs. vyčistit karburátor a celou soustavu na přívod vzduchu a zkontrolovat trysky jestli odpovídají nebo do nich už někdo vrtal-zvětšoval
Datum: 24. července 2015 8:51
Jméno: seboh
IP: uživatel17233
 Zdar draci, už mě nic nenapadá tak píšu sem  . Na fichtlu nejde seštelovat volnoběh. Našteluju taky jakový chci a otáčky po chvíli začnou buď hodně klesat až zdechne nebo otáčky se začínají zvedat až do maxima. Myslel jsem že saje falešný vzduch tak jsem vyměnil těsnění karbec->kolínko a kolínko->válec pak jsem vyměnil gufero pod zápalkem, ale je to pořád stejné. Už nevím co s tím. Jede normálně. Napadl mě už jen zacpaný výfuk nebo kondík. Další problém je pár mini dírek v nádrží. Čím to zalepit? Bohužel COčko nemám. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2015 9:04
Jméno: seboh
IP: uživatel17233
 Zjistil jsem že ta nádrž je jk síto  to nemá cenu lepit. Karbec jsem vypucoval ale jen lehké zlepšení
Datum: 28. července 2015 9:04
 minidírky zadělej kitem, nebo je na to přímo taková plastelína která je bílá a uvnitř šedá při rozmíchání(promnutí) to vytvrdne a je to fakt hodně tvrdé... centimetr stojí cca 20-30 kč a stačí ti na celou nádrž...
Datum: 24. července 2015 22:18
Jméno: standa
IP: uživatel18219
 Smítka bordelu ve volnoběžný trysce a nebo přicpaný volnoběžný okruh karburátoru. Spíše oboje.
Datum: 23. července 2015 21:45
Jméno: jawa,cz
IP: uživatel13743
 zdar, prosím vás nevíte někdo náhodou přesný rozměry děr této rozety? potřebuju zjistit průměr toho středu, pak děr pro šrouby a rozteč šroubů díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2015 11:00
Jméno: jawa,cz
IP: uživatel13743
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/venec_rozety_39z_lite_kolo.html
Datum: 23. července 2015 11:00
Jméno: kvido
IP: uživatel18218
 Ahoj.Mam Babetau 210 a začala mi trhat řemeny,neví někdo čím to může být?Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2015 0:04
Jméno: pepa
IP: uživatel18223
 Nesouose ..poskozene remenice ci nekvalitni cinske remeny
Datum: 25. července 2015 0:04
 Zdravím, mám problém z babettou 207... při volnoběhu vše ok, startuje v podstatě na šlápnutí ALE!!! při vytočení plynu kolísají otáčky a v kopci to "střílí" (plyve) do výfuku... Nevím co s tím nikdy se mi nic takového nestalo. Začalo to, když jsem dal novou kliku tady od sesy a složil jsem motor, poprvé jela jako blesk a po cca 20 km začalo tohle... karburátor jsem čistil, ventil nádrže taky, laboroval jsem z tryskama i bohatostí směsi, vyměnil gufero ze strany magneta, oddělával výfuk, zkoušel hýbat ze statorem,... a nenapadá už mě v čem by zrada mohla být... než jsem motor rozložil a složil z novýma ložiskama, guferama a klikou tak všechno fungovalo normálně.. Budu velice vděčný za jakoukoliv radu, s tímhle se nedá jezdit... Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2015 17:34
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Netěsná kliková skříň. Zkus dotáhnout šrouby.
Datum: 29. července 2015 17:34
 poslední dobou jezdím bez světel.. ze světlama je to ještě horší... skusím vyměnit ten tyristor, svíčky jsem zkoušel a vše stejné..
Datum: 22. července 2015 22:43
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Zdarec zkusil bych za jízdy vypnout světla pokud se to zlepší chce to vymněnit tyristor, jinak ještě špatná svíčka.
Datum: 22. července 2015 22:27
Jméno: Balcik
IP: uživatel8804
 Dobrý den, koupil jsem babetu 207, jezdil jsem na ni asi týden, docházel benzin tak jsem koupil benzin do kanystru smichal s olej 1:40 nalil, ještě se projel, přijel jsem dom vše v cajku, druhej den jsem chtěl nastartovat a nic, tak jsem prolezl celou babetu a zjistil jsem, že když točím šlapkama tak se netočí rotor a ani unašeč spojky. Když otočím unašečem rukou tak je slyšet, že klika s pístem se ve vnitř pohybuje. Čím to může být? Děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2015 10:55
Jméno: balcik
IP: uživatel8804
 Buben se pohne nebo spíš tak trochu pootočí no...
Datum: 31. července 2015 10:55
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Když špápneš tak sa pohne buben nebo ne? Viděl bych to na vydřený buben.
Datum: 29. července 2015 17:38
Jméno: balcik
IP: uživatel8804
 Tak jsem koupil stahovák, rozdělal to, zaolejované to není, startovácí čelisti jsou dobré, ale i tak jsem koupil nové, dal je tam a stále nic. Startovací čelisti se točej ale rozběhové ani ťuk, už si nevím rady  doufal jsem, že to bude těma startovacíma čelistma, dám nový a budu zase jezdit  .
Datum: 27. července 2015 21:40
Jméno: balcik
IP: uživatel8804
 Dnes jedu shánět stahovák a koupit nové startovací čelisti, myslím si, že by to mohlo být jima. Olej jsem vypustil a nalil novej. Jestli nechčije na spojky uvidím až to sundám stahovákem, pokud ho seženu
Datum: 27. července 2015 10:34
Jméno: Hiperik
IP: uživatel16886
 Podívál bych se na startovací čelisti, dolíval si olej? jestli neni v háji gufero a nechčije olej do spojky
Datum: 26. července 2015 11:12
Jméno: balcik
IP: uživatel8804
 Zadní kolo se točí, jen se netočí rotor s unašečem, jen když hodně usilovně šlapu tak se o kousíček pootočí... taky mne napadlo, že by to mohli být startovací čelisti pod tím unašečem.
Datum: 25. července 2015 13:54
 Předpokládám že šlápneš pořádně. Buď je problém v rozběhových lamelách, pokud teda cítíš trochu odpor při otáčení šlapkama. Nebo pokud ti jdou šlapky bez odporu, mohlo se ti odpojit motor na spojce pohonu. Předpokládám že při šlapání se ti točí kolo..
Datum: 23. července 2015 23:40
 Čau draci,zaboha nemůžu sehnat selénovou diodu na 20,není nějaká alternativa?Třeba 6V klakson z jiné motorky(uchycení neřešim to si zrobim sám),hlavně aby to dynamo utáhlo a fichtl nezdechl někde na křižovatce.Díky předem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2015 6:53
Jméno: standa
IP: uživatel18230
 To je divný,máš to dobře zapojený? 12V zde ber jako označení,nic víc v tom nehledej,já ho mam taky,diodu žádnou nemam.
Datum: 29. července 2015 6:53
 Právě o to jde,koupil jsem novej klakson na pio ale bez diody jenom sepne(cvakne v něm) nic víc,stejně jako ten starej a mám obavy že 12V to neutáhne.Nechci zase zbytečně vyhodit 250Kčč
Datum: 28. července 2015 15:53
Jméno: standa
IP: uživatel18229
 Tak tam tu diodu nedávej,buď to bude "troubit" hůř a nebo vůbec,nic jinýho se stát nemuže  Pak jsou klaksony na pio a ty maj diodu v sobě ... maj snad označení 12V
Datum: 28. července 2015 11:11
|



|