Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, zkoušel jste někdo dát tachometr na kolo na pionýra na přední kolo, kde byl snímač otáček přidělaný na vydlici? Bojím se že jak by chodilo kolo na kluzákách ve vydlici, tak by se od sebe vzdalovala čidla snímající otáčky.. nebo to propružení není tak velké tachometr ukazuje normálně? (k zadnímu kolu nedá kablik)
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2015 15:12
Jméno: vašek58
IP: uživatel17487
 Já mám udělaný držák,který je na osce dlouhý asi 20 cm, na něm je snimač a na špici magnet, chodí to spolu a funguje bez vady. je nutné nastavit průměr na tachometru.Vašek
Datum: 31. srpna 2015 15:12
 Čau točím videa s fichtlem a kdyby se vám má videa líbila tak dejte like nebo odběr díky  https://www.youtube.com/watch?v=PjIDzjZakiQ
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2015 20:42
 A co máš na mysli?
Datum: 08. srpna 2015 20:42
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
 Kdyby na tech videach bylo aspon neco zajimaveho. Podobnych "zazivnych" YT kanalu je spousta.
Datum: 07. srpna 2015 20:58
 fuha draci,, je mi to jasny, zanedbavam tu vsude kde to jde ale snazim se aby to vse fachalo i za cenu, ze rodinu tak trochu zanedbavam,, s novinkama je to za pet  cekam jen na impuls,, kazdopadne jak se dily maji: doletel po mori kotejner s Taiwanu, vse jde min o 10% nahoru. Vyrobce tlumicu a dilu na moto v Breznici skoncil a cele se to tam stehuje na jiné místo a tak tlumice se dopodaji a urcite bude na nejaky cas smites,, ale tlumce s taiwanu bych rekl ze jsou lepsi a hlavne levnějí  co je nejvetsi prusvich se jmenuje vyroba vyfuku,, lebo brusici nejsou a to je nejvetsi prus,,,, takze vyfuky surove nou problem ale na finalni dil bude mit strasnyyyy cekacky,,, co dal?sem rad ze tuhle garaz zvladam  jo a prej bude levnejsi benal, to jsem zvedavej na jak dlouho
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2015 1:08
Jméno: Petr
IP: uživatel18253
 taky bych mel zajem o uran 235 v plny palbe.
Datum: 11. srpna 2015 1:08
 do tyhle plecky nedelam,musis nekam jinam draku,sorac
Datum: 07. srpna 2015 5:56
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 Zdravím Vás. Scháním uran 235. Pokud možno, tak rovnou obohacený. Nebude náhodou skladem ??? Je to docela poptávané zboží a hlavně mám strašnej problém ho někde sehnat....
Datum: 06. srpna 2015 21:22
Jméno: Fichtl
IP: uživatel17133
 Čus jawaři mustang mi nechce jed na nové svíčky koupil jsem ngk b8hs a brisk n15c obojí stejnej případ na svíčku ujedu 10km motor začne škubat a zdechne zajímavé že to furt hází jiskru ale nechytne to svicka je černá když tam dám starou palku chytne na kop palka mi tam vydrží cca 100km a přestane házet jiskru úplně co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2016 20:51
 zkus dát n14c
Datum: 13. ledna 2016 20:51
Jméno: Biggles
IP: uživatel12897
 Ještě zkus cívku. Mě to jednou dělalo něco podobného na stadionu. Vždycky to jelo, dokať se svíčka nezahřala,nakonec se ukázalo že je proslehlá cívka.
Datum: 20. srpna 2015 21:12
Jméno: standa
IP: uživatel18249
 Zjevně to seřízený nemáš. Uber hladinu.
Datum: 07. srpna 2015 13:19
Jméno: Fichtl
IP: uživatel17133
Datum: 06. srpna 2015 14:38
Jméno: standa
IP: uživatel18247
 Seřiď si karburátor,zjevně to je ulitý jako prase ... možná i přiklepni elektrody svíčky na 0,4-0,5mm.
Datum: 06. srpna 2015 12:59
Jméno: Filip
IP: uživatel18244
 Zdar mam 250 panelku ... Vycistil sem a dolel olej do prednych tlmicu a nejaky su stale mjaky cim to muze byt ? Oleja sem dal troska vice ... Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2015 19:34
Jméno: oska
IP: uživatel15397
 Zdravim chlapi. Je nejaky rozdil mezi oskou predniho kola na Jawe 175 a Jawe 250? Jde mi hlavne o to, zda-li maji stejny prumer.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2015 19:25
Jméno: zdenal
IP: uživatel17239
 Zdravim jedem na pionyrech kolem republiky,uz mame kolem 1000km,vse slape jen na me 21 mi kazdych 100-150km odchazi svicka,mam 4 vybrus,svicka brisk je cerna a sucha,nejcasteji se to stane kdyz po delsi jizde na chvili zastavim a pak se rozjedu\\\\r\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2015 12:52
Jméno: standa
IP: uživatel18247
 Ubrat hladinu,přidat předstih,snížit jehlu,dopojit a dotěsnit sání a musí to fungovat.
Datum: 06. srpna 2015 12:52
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Tak to máte špatně seřízené všichni nebo jezdíte dlouho na malé otáčky. Určitě není v pořádku, aby jehla musela být na 3. zářezu. Chce to seřídit hladinu + laborovat s dírkama ve vzduchovém filtru. Chápu, že teď, když jsi mimo domov, to asi ladit nebudeš. Ale po návratu si s tím zkus pohrát. Svíčka by měla být cihlová...
Datum: 06. srpna 2015 12:22
Jméno: zdenal
IP: uživatel18245
 Jehlu mam na 3 zarezu,protoze na 2. se to zahlcuje,plovak v pohode,cernou svicku maj vsichni,jedem na mogul ts 1:33
Datum: 06. srpna 2015 10:09
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 Bohatá směs...seřiď karbec
Datum: 06. srpna 2015 7:33
Jméno: Munzarec
IP: uživatel16842
 Zdravím, mám problém u pionýra 21, nastartuji ho, zařadím 1, vyjede do otáček, jak tam kopnu 2, tak se dusí a nejede to, poradí mi někdo, prosím, spěchám na to, jsem zoufalý, děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2015 14:24
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
 Zdar mě se něco podobného stalo u jawa 20 ale to je stejné ale až na to že 1ku jsem musel pustit z kopce jinak to nešlo a když už motor na chvíly naskočil dal jsem 2 a chcíplo to . Bude palivem bud je ucpanej palivovej kohout takže bordel v nádrži odmontovat pročistit a jak tam bude bordel tak vyčistit celou palivovou soustavu protože to je jedno s druhym máš bordel v nádrži jde ti to do kohutu ten se ti ucpe bordel de dál do palivovýho filtru taky pročistit profouknout a pak do plovákový komory a do karburátoru kde jsou trysky ktery se ti ucpou stačí vyčistit hlavní
Datum: 16. září 2015 14:24
Jméno: Filip
IP: uživatel14539
 Zdravím draci, potřebuji radu na Jawa Dandy 50 mi odešlo zapalování ISKRA a docela rozumnou náhrašku mi přišlo přišlo zapalování VAPE myslíte že půjde na montovat? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2015 21:53
Jméno: Martin
IP: uživatel17467
 Zdar draci,\r\nnemá někdo doma kyvku z mustanga? Nebo i z jinýho modelu, ale aby to byla ta trubková, ne z lisovanýho plechu. Koupil bych ji za nějakou rozumnou kačku nebo se nějak dohodneme. \r\nDík, Martin
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2015 21:22
 Custe pardalove, mam na vas dotaz. Stavim si CZ 250/471 uz mam komplet motor a chtel bych se zeptat jestli jsou dily z teto masiny podobne ostatnim typum CZ kuprikladu 175/477,478 atd. Potreboval bych prave vedet jestli dily z techto masin mohu pouzit na svoji 471. Diky za opdovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2015 21:17
 Tak dobra ale sehnat vsecky dily bude fuserina, pokusim se o to ji zachranit
Datum: 05. srpna 2015 21:17
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
 Tech 471 zase tolik neni, skoda ji nicit. Nebo delej takove zmeny, ktere jsou vratne a postupne ji davej do originalu.
Datum: 05. srpna 2015 20:59
 No chlapi to ste me moc nepotesili uplne sem se orosil  nee tak verim ze ty dily nekde splasim, anebo se mi v palici zrodila myslenka o custom biku co vy na to? Nebo mam radeji tu CZ prece jen postavit?
Datum: 05. srpna 2015 19:03
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Predek neni uplne stejny, napr. vidlice jsou delsi oproti 477. A podobnych drobnych pasti ej na tom stroji vic.
Datum: 05. srpna 2015 8:24
Jméno: pepa
IP: uživatel18243
 Predek je stejny d jednovalcem a airbox...zadni blatak a zbytek masiny uz jde jinak...z jednovalcu se ti hodi malo co..kor na posledni verze s kulatym svetlem
Datum: 04. srpna 2015 22:17
 Tak diky za reakci  jdu se tedy polozit do luhu a haju manualu a nahradnich dilu.
Datum: 04. srpna 2015 22:15
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
 Motorové díly jsou z větší čáasti shodné s Bizonem 623/633 a 634. Jinak 471 je takový bastl dílů. Doporučuji katalog dílů a kouknout jakým číslem který díl začíná. Pár dílů je z 487 něco z 477 a dost dílů je unikátních, ač na první pohled vypadají podobně.
Datum: 04. srpna 2015 21:10
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 Muze mi uz konecne nekdo rict, kde se zapina na fichtlu forsaz ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2015 15:59
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
Datum: 03. srpna 2015 15:59
Jméno: standa
IP: uživatel18240
 Asi máš volšový ruce  takže ani tim kladivem se do toho radši nepouštěj
Datum: 03. srpna 2015 15:53
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 No... díky Stando... teďka mi to nejede vůbec. Asi to mám celé nějaké rozbité.
Co kdybych tomu domluvil kladivem ?
Datum: 03. srpna 2015 13:56
Jméno: standa
IP: uživatel18240
 Na masce vole,musíš otočit tim přepínačem doprava
Datum: 03. srpna 2015 12:42
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Forsaz?? co to je???
Datum: 03. srpna 2015 8:31
 zdrávim potřebuju pomoct chci přebarvit nadrž a všiml jsem si že jetrošku děrava jsou v ni dirky jako špendlikoe hlavičky a nevim čím to zalepit protožejich tam je hodně poradi miněkdo co s tim scháněljsem novou alevšichni mněli jen promačklou u krku a ta moje je bez promačklin děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2015 12:24
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Ta dvousložková epoxidová plastelína stojí asi 120 Kč a sehnal jsem ji v běžné drogerii.
Datum: 06. srpna 2015 12:24
Jméno: Italjet
IP: uživatel17133
 http://aukro.cz/show_item.php?item=5575895679&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=&utm_campaign=Google%20Shopping%20|%20GMC
Datum: 05. srpna 2015 19:11
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 já teda nevim... když už to budeš lakovat, neni lepší fakt sehnat jinou nádrž?? mustang neni předválka, na to je nádrží tisíc... za mě teda pokud to má k něčemu bejt a nějak vypadat, tak jednoznačně sehnat nádrž v lepším stavu
Datum: 04. srpna 2015 20:49
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Já jsem měl taky malí dírky v nadrži.Použil sem kamnářský tmel a dřží to už 5 let.Naprostá spokojenost.
Datum: 04. srpna 2015 18:51
 a kde se to da sehnat a kolik to přibližně stoji
Datum: 04. srpna 2015 12:02
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Já jsem měl zespodu nádrže Mustangu vyrezlou malou dírku. Pořádně jsem to okartáčoval, odmastil a zalepil jsem to dvousložkovou epoxidovou "plastelínou". Drží to naprosto perfektně i po 2 letech.
Datum: 04. srpna 2015 7:08
Jméno: standa
IP: uživatel18240
 Tak to zkus zaletovat tim cínem a páječkou na okapy,eventuelně ten epoxid či takové ty opravárenské dvousložkové hmoty co se rozmačkaj,naplácnou do díry a obrousí... ovšem pokud je to opravdu vyrezlé,tak bych sehnal spíše jinou nádrž.
Datum: 03. srpna 2015 13:45
 no jedna se o nadrž na mustangovi a je dirava v těch obloučcích co jsou v přadu ze spodu bylo to lepene nějakym lepidlem jenže se tam udělali bublinky a ja ji chi přebarvit
Datum: 03. srpna 2015 7:37
 Záleží, kde ty dírky jsou(Když upřesníš co je to za nádrž, tak to také pomůže. Třeba jsou to dírky v chromu, které těsnosti nevadí - holt vůbec netuším o jakou nádrž jde). Pokud je to na "lemech" (svárech), tak bych to řešil páječkou na okapy v kombinaci s cínem a nějakou pájecí pastou(např. Razant) aby cín držel(v extrému autogen, borax a mosaz). Pokud jsou to ale dírky od prorezivění na bokách a podobně, nevím jestli se vyplatí takovou nádrž ještě zachraňovat. Pokud mám brát velikost špendlíkové hlavičky doslovně jako 0.5mm, přičemž se nachází uprostřed plechu, sehnal bych rovnou jinou. Možná by to zacpala nějaká benzínuodolná barva(vylít zevnitř třeba i víckrát, ale nechat každou vrstvu pořádně zaschnout). Daly by se vymyslet i poněkud brutálnější metody, ale musel bych vědět kde dírky jsou a co je to za nádrž.
Datum: 02. srpna 2015 22:30
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 Zdarec potřebuji prosím radu ohledně babetty 210 když ji mám na stojanu a vemu za plyn tak vždy vylítne do otáček a hned zase otáčky klesnou a takhle furt dokola když na ní jedu tak je to v pohodě měnil jsem snad už všechno gufera atd. Už prostě nevím děkuji vám za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2015 14:42
Jméno: honza
IP: uživatel18241
 Tak jsem prave zjistil ze je to nekde v elektrice protoze kdyz vypnu svetla tak je to v pohode meril jsem tyristor i ho vymenil za novy a nic prijde mi ze je neco spatne v civkach v motoru je to mozne?
Datum: 03. srpna 2015 14:42
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Přetěsni karburátor a zkontroluj jestli tam jde dobře benzín. To znamená jestli teče dobře z kohoutku po odpojení hadičky.
Datum: 02. srpna 2015 19:16
 Zdravim, zajíždím motor po výbrusu u 20-tky. Kolik mám vyjet nádrží abych to co nejlíp zajel??? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2015 19:43
 Díky.
Datum: 02. srpna 2015 19:43
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Aspoň 3
Datum: 02. srpna 2015 19:17
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Čau,mam dotaz ohledně Vape,jestli půjde na Jawu 555?A nevím,které vape?To na stadiona nebo na J20,21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2015 10:18
Jméno: standa
IP: uživatel18239
 Mě se sovědčili 12V/35W dopředu a 12V/5W dozadu. Pokud by to i tak praskalo,lze dozadu použít 6V/10W. A nebo klasicky použít žárovky předepsané 6V/15W a 6V/5W a ponechat tlumivku,ta by to měla udržet. Případně 6V stabilizátor z babety.
Datum: 02. srpna 2015 10:18
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Co doporučujete za žárovky?Aby nepraskaly?
Datum: 01. srpna 2015 22:13
Jméno: standa
IP: uživatel18238
 Jasný že ti tam půjde Vape určené na pionýra. Pro typy 550,555,05,20,21,23 je jedno to a samý Vape. Jediná podstatná věc je,že u j555 nedáš rysku na rysku (to je jen 2,1 předstih) , ale dle návodu pootočíš stator víc doleva,to se dočteš ,já teď z hlavy přesně nevim kolik je předstih pro j555 ... nějak okolo 3mm... Jinak dobrá volba,doporučuju. Tlumivku nevyhazuj,vape pálí žárovky.
Datum: 01. srpna 2015 17:43
Jméno: Lori.
IP: uživatel17414
 Ahoj, s kamosem resime problem na jeho babete 210. 5let stala, minulej tejden se rozhodl ji rozbehat, i kdyz jiskru hazela tak proste nejela, prisli sme na to ze byl vyskratovanej chcipak a prorazenej tyristor kterej sme vymenily a vse bylo OK. Tenhle tejden za mnou zase babetu pritlacil ze nejede, hodinu sme prochazeli vsechny kabely, vse premereno a po vycisteni chytla ale vyletela do otacek a pridavala si plyn jak chtela. Vubec nereaguje na stelovani volnobehu-sroub sem celej vyndal a stejnak nechcipla... Saje to nekde falesnej vzduch nebo kde mam hledat problem? Pokud saje falesnej tak kde to bejva nejcastejc??? Diik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2015 17:55
Jméno: Lori.
IP: uživatel17414
 Kamos je ted na dovoleny ale az prijede tak se pustime do vymeny, jen mam dotaz... gufera jsou uvnitr karteru na klice a nebo z venku? Resp na vymenu gufer se musi pulit motor nebo ne??? Diky...
Datum: 04. srpna 2015 17:55
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 kaput gufero...............
Datum: 02. srpna 2015 8:23
Jméno: lori.
IP: uživatel17414
 A projev je teda takovej ze nejde seridit volnobeh?? Je jedno jestli sroubek utahnu nebo povolim,nema to vliv
Datum: 01. srpna 2015 10:35
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Nejčastějc sajefalešný vzduch mezi karbecem a kolénkem anebo mezi kolénkem a válcem. Vyměň oboje těsnění když to nebude ono tak gufero za rotorem zapalování.
Datum: 31. července 2015 19:23
Jméno: Pepa
IP: uživatel17309
 Zdar draci potrebuju poradit ohledne ČZ 175 typ 477 delam GO motoru a mam klikovou hridel s ojnici od kamose ale bez horni jehlove klece, prumer pistniho čepu je 18 a ja nikde nemuzu sehnat jehlovou klec na moji ojnici kde to sezenu nebo jak to mam udelat diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2015 12:25
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Dej tam pouzdro
Datum: 31. července 2015 12:25
 Vážení měl jsem dnes tak silnej zážitek,že se s váma o to musim podělit !! Po hrozně dlouhý době jsem dnes jel na čistokrevné SÉRIOVÉ Jawě 50 typ 20 z roku 1970. Neskutečná vzpomínka dobu útlého mládí. Známej to přivez na vozejku,že vyklízej stodolu a že to našel po dědkovi pod slámou,pytlema a jinym bordelem,že na tom jako caparti jezdili,ať to zpojízdnim. Omet jsem z toho to nejhorší,rozhejbal a namazal řetěz,vyčistil jsem karbec,dopojil sání,přidělal odpadlý kabely,kouk jsem na svíčku,dávala,dofoukal jsem kola,nalil jsem tam benzín a vyměnil olej v motoru,zkusil jsem to nahodit a ono to zaprdělo,ale divně to škubalo a vynechávalo. Objel jsem ves,vrazil jsem tam svíčku z mýho a bylo po vynechávání. Znova jsem objel ves,doladil jsem jehlu,přiklep svíčku,snížil hladinu a seřídil chod ventilu a na první šlápnutí se rozezněla plnokrevná dvacítka s krásnym čistym chodem a volnoběhem,vše naprosto cajk,byl čas narazit helmu a projet to. A proč to píšu ? Abych vám řek,že jsem z toho hotovej,jak je to LÍNÝ     neskutečnej nezvyk,o mym pio furt řikam,že je línej ale je to proti seriovce kroska    Ale seřízená seriovka má úžasný kouzlo,dá se na ní jet na podtočenou trojku mezi kořenama v lese 20-30km/h  Ať vám to jezdí,fichtlu zdar. Standa
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2015 19:28
Jméno: Adam
IP: uživatel18256
 Prej zvrhlost 27,5  Na závoďáku jsem jezdil 23,5/76
Datum: 11. srpna 2015 19:28
Jméno: standa
IP: uživatel18240
 To se nemusíš stydět. Těmahle etapama jsem si už prošel. Začalo to na 29/68 pokračovalo přes 28/69,5 po zvrhlost v podobě 27,5/71 + zkrácený píst ... tak jsem si vše ozkoušel,povozil jsem se,poznal jsem záludnosti rychlýho motoru a zas jsem se vrátil k seriovce... přecejenom už mám zodpovědnost za rodinu atd,,,přecejen řítit se na fichtlu rychlostma přes 90km/h už nebylo úplně bezpečný ... a tak jsem zas spomalil
Datum: 03. srpna 2015 11:20
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 to ja ti ani rozmery vyfukovyho a saciho kanalu psat nebudu, protoze bych byl za debila  , je to zvetseny extremne  , ale funguje to . Rezervu vidim v mekke hlave , kde sem ubral hodne materialu a ledvinku ubrousil do kruhovyho tvaru. Na vrtani se uz moc sahnout neda, sem na 8. výbrusu. Zrovna jsem ve stadiu kdy schanim valec , ktery by nahradil ten stavajici protoze uz toho moc nenajede. Tenhle rok uz byl 2x v krkonosich s prumernou rychlosti , za kterou by se nestydel linkový autobus  a bojim se podivat jaky skody napachala minula cesta kdy sem mu moc nepovolil ani v tech vedrech
Datum: 03. srpna 2015 10:55
Jméno: standa
IP: uživatel18240
 No a to já mam úplný minimum na mý seriovce. Vejfuk začištěnej,stejnoměrně vytvarovanej,nepatrně o max 2mm roztaženej,horní hrana okolo 29,2-29,3. A pak sání opravený do zaoblenýho obdelniku s rozumnym radiusem dole,bez obrácenýho trychtýře na vstupu,nepatrně rozšířený,spodní hrana tak 68,3 ... což je skoro serie,to jsou všude jen desetiny... a mam to teda vrtaný 41mm aby mi to hezky uvezlo. No a v porovnání s úplně čistou seriovkou je to nebe a dudy. Seriovka má teda takovej zajímavej spodek,ale je to děsně líný a furt se musí tahat za heft  tak asi tak no ...
Datum: 03. srpna 2015 7:39
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 ja upravoval valec podle fotek a rozmeru co sem posbiral po netu , kazdy den sem ubiral na vyfukovym a sacim kanalu az tam mam diru jak do prd.. . hlavne u toho vyfuku. Nicmene sem se timhle laborovanim dostal k celkem peknymu vysledku a ani sem si to neuvedomil . Nedavno sem totiz sed na neupravenyho fichla a ten opravdu v porovnani s tim mim tocivym valcem nejel.
Datum: 02. srpna 2015 21:55
 tomu říkám objevit ameriku  ))
Datum: 01. srpna 2015 19:42
Jméno: standa
IP: uživatel18233
 No tenhle je taková patina,docela zachovalej,ale jsou na něm všude šrámy,asi každou chvíli ležel  na volnoběh trochu zvoní,takže už bude načatej pístní čep a nebo jeden kroužek horší. V motoru bylo tak deci starýho oleje,když jsem ho vypustil a nalil novej tak to začlo trochu hulit a řek bych že to i přestalo tolik jet na plný otáčky,jede tak 60,víc ani prd,takže to vidim i na gufero u primáru,ale možná ne,třeba jen zmizí olej co byl navíc a dá to pokoj,jede to dobře,po přeseřízení karburátoru chytá studenej a docela i teplej,otáčky to drží,nezvyšujou se,svíčka hnědá do cihlova (byla by černá)... tak uvidim,dlouho to nejezdilo,takže napřed vyjedu aspoň tu bandu,pak budu řešit zjevné problémy... ale teda ta seriovka tak "nejede" ,fakt už jsem si odvyk ... už jen při rozjezdu přidat víc plynu
Datum: 31. července 2015 15:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no jo... to je nejlepší, když zprovozníš nedobitýho nálezovýho fichtla,,, to je jak když sem dostal hranatou jednadvacítku komplet i s origo nářadím s poctivejma 7000 km, akorát komplet orezlej protože stál x let na místě kde na něj pršelo a sněžilo... když sem ho zprovoznil, byl jsem nadšenej tim kultivovaným chodem... protstě skoro "funglovka"
Datum: 31. července 2015 15:10
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Zdar hoši je tu nejaký machr který dokáže zjistit v čísla motoru rok výroby? Číslo je 474773. Jedná se o babettu 207.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2015 11:13
|



|