Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím, Kamarad ma pionýra ale nejde nám seštelovat předstih, Furt je moc veliký. Zapalovaní 20W. Nejde už pootočit více nemuže být někde chyba ve statoru ? předem děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2015 21:42
 Měl jsem kdysi ten samý problém a byl opotřebovaný ten pertinax na kladívku, s novým kladívkem bylo štelování předstihu úplná pohoda...
Datum: 22. srpna 2015 21:42
 Děkuju, tohle mně vůbec nenapadlo
Datum: 20. srpna 2015 22:38
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Nemáš sjetou už vačku,nebo pertinax na kladívku.
Datum: 20. srpna 2015 18:54
 zdravím nemáte někdo štítek a platný papíry na fichtla 21 hlavně aby nebyli v poopřevodu ty mi sou tak trošku k ničemu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2015 20:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 já jo, ale myslim že ti jsou stejně k ničemu..
Datum: 20. srpna 2015 20:13
Jméno: honza
IP: uživatel17478
 Zdar draci jakou muže mít životnost jehlový ložisko na klice u jawy 250. Jde mi o to aby se mi nevysypaly jehly. Jinak motor má už najeto po go 20000.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2015 10:22
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5626
 Čauko, mám skromný dotaz. Dostal se mi do ruky čtyřkolový velorex, potřebuju na něm omrknout stav brzd, ale zaboha nemůžu přijít na to jak to kolo demontovat, máte s tím někdo nějaké zkušenosti?, nerad bych tomu neco udělal. Předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2015 18:06
 Zdar, chci se zeptat, mám na mustangovi válec na kterým je ulomená část vložky válce (co se dává do bloků motoru), mustang stím normálně jede, Proto se chci zeptat jestli to že je to ulomené něčemu vadí, zda to má vliv na víkon, spotřebu atd, nebo jestli to ničemu nevadí díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2015 23:15
 Z hlediska profesionálnosti je prasárna to tam nechat, Ohledně funkčnosti - Pokud je to ulomeno tam, kde tipuju(úplný okraj vložky, nevím rozměry ale tak 5mm asi bude), tak by to mohlo ztratit funkci vedení pístu a nejsem si jistý jaký by to mohlo mít vliv na přefuky. Pokud motor nevyluzuje nějaké nestandartní zvuky, nebo jestli není na pístu vidět, že "zadrhává", tak bych to nějak nehrotil.
Datum: 23. srpna 2015 23:15
Jméno: jeryk
IP: uživatel17419
 zdar,mam babettu po go motoru (kvalitni go) normalne jsem s ni jezdil asi 400km a ted z niceho nic nejede vic jak 40km/h predtím jsem s ni jezdil i 50 po rovine. Zjistil jsem ze je chyba v tom filtru sani,kdyz ho sundam jede to zase 50 ,dam ho tam a nejede. Cim by to mohlo byt? s bohatosi jsem si hral az do uplnych extremu a nic ,sani vcetne cistoty ramu a hlinikovyho nastavce na ramu vcetne dratenky v ni jsem procistil a taky nic. babetta prestane jet uz jen po samotnem nandani cerneho plastu krytu sani na karbec. Nemuzu si pomoct ale nevim co to muze byt za problem,z niceho nic prestala jet s filtrem.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2015 21:56
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Nemáš zacpaní výfuk?Jěště si vyčisti karbec a mrkní se na svíčku,jestli není černá,pokud' bude svíčka černá máš bohotou směs.
Datum: 16. srpna 2015 21:56
Jméno: mustaf10
IP: uživatel18261
 ahoj ma nekdo a prodej zadni rozetu 24 na styrkolu jinlinga 250 ? jinak taky vlastním pionýra ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2015 21:09
Jméno: čiknbáda kunfujára
IP: uživatel18307
 Já mám ráda kuře víííííííš a ráda koukám na sultána vííííš
Datum: 29. září 2015 21:09
Jméno: Martin46
IP: uživatel12157
 zdravím draci chtěl bych se zeptat předělávám javu 638 na 640 kapotážově a chtěl bych se zeptat jak je přiděláno sedlo z 640 prosil bych nějaké foto. moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2015 21:34
Jméno: plihalpetr
IP: uživatel18259
 cus draci koupil jsem od sesi horni jehlove lozisko na kliku na fichtla ale mam problem jde tam nasadit ale nejde tam dat cep jako by bylo vetsi nevite co stim
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2015 10:49
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
Datum: 19. srpna 2015 10:49
Jméno: standa
IP: uživatel5328
 Tak až to ojedeš,tak dej vědět. Vim od lidí,co jezděj závody,že Wm nevydrží nic,tak půl sezony a CKR vydrží i dvě sezony... a to je podstatnej rozdíl ... což mě pro porovnání stačí ...
Datum: 16. srpna 2015 21:46
 Já zase WM ojnici nemůžu nějak hanit protože v mustangu jezdí už 6 let od výbrusu válec už má hranku oklo 20tis km a drží v pohodě, zato jsem zvědav co bude dělat ckr v 05 ale nemůžu porovnávat protože 05 od go ještě pomalu nic nenaběhala jestli 2000 km.
Datum: 16. srpna 2015 13:56
Jméno: standa
IP: uživatel18262
 Tak to je ten problém. Musíš sehnat jehlovou klec pro ojnici WM. Ojnice CKR maj jiný rozměry pro tu klec (širší). Tudíž se CKR klec v užším oku WM ojnice víc stahne (jehly víc u sebe) a ten čep tam nedáš. Zrovna z tohodle důvodu jsem s žádnejma levnějšíma ojnicema typu WM neexperimentoval,protože za prvý nevydržej to,co CKR a zadruhý nevim kde bych k tomu věčně sháněl klece. A to jsem slyšel,že zrovna u těch WM ojnic jsou tak mizerný jehlový klece,že ani 1000km neudělaj a zvoněj. A pozor,to nejhorší,jak ji hned nevyměníš tak se vysype během chvíle. Ojnice se dnes dá sice koupit i za 250,- ale nikdy bych do toho nešel.
Datum: 16. srpna 2015 11:01
Jméno: plihalpetr
IP: uživatel18259
 na klice je wm motor tak nevim
Datum: 16. srpna 2015 10:12
 a máš CKR ojnici?
Datum: 15. srpna 2015 16:57
Jméno: plihalpetr
IP: uživatel18259
 no ale ja nevim tak co stim
Datum: 15. srpna 2015 7:10
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
  NO , víme ,
Datum: 14. srpna 2015 20:02
Jméno: Filip
IP: uživatel18258
 Zdar mam 250/559 delali sme elektriku a secko ide ci us svjetla, trubeni no vse ... Len dobijani nejde ... Nove uhliky,stator vycisteni aj rotor , novi je aj regler ( krabickovy) ... Proc to nedobija ? Zarovka ne a ne zhasnout ... Dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2015 6:16
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 A tak.. v našem kraji si nejprve zkontrolujeme jestli stator nemá od komutátoru zkrat na jádro, pak to smontujem dohroady a obvzvlášť si dáme pozor na to aby čroubek svorky "živého" uhlíku nepootočil tím hranatým očkem aby se nedotkl poblíž stojícího nýtu (některé statory mají poblíž hliníkový nýt), páč potom bys výstup z dynama spolehlivě uzemnil. No a nakonec se vrhnem na tzv. oživování a nabuzení... takže spojíme vývod živého uhlíku se vstupem buzení. A pokud má dynamo na statoru i odpor, tak jeho vývod přikostříme... na spojený bod buzení a výstupu živého uhlíku připojíme vývod žárovky, kterou na druhé straně ukostříme. Žárovku dáváme 12V/55W, tedy obvykle H4 ze zásob s jedním přepáleným vláknem z auta... a teď to přinde... vyšší dívčí... připravíme si drát od živého (opak slova ukostřený) vývodu baterky, ten uchopíme pevně do ruky a nepouštíme.... nastartujem motorku a následně se vývodem onoho drátu co stále držíme v ruce s ním brnkneme (tzn. krátce dotknem) vývodu živého uhlíku. A když je dynamo OK, tak i bez připojeného drátu se rožne (tohle slovo asi znáš) a ono rožnutí by měla udržet ve všech režimech otáček motoru. Pochopitelně s různou intenzitou jasu. Jednak tím totiž zkontrolujem že dynamo je OK a druhak tím víme že dynamo je nabuzeno na správnou polaritu. Pak tu šarádu jen odpojit a místo ní připojit rego. A pokud to pak nenabíjí, také víme že to musí být už jen regem a nebo volšovejma rukama. Jinde být chyba nemůže. Jinak Filipe díky za pěknou bezdiakritickou českoslovenštinu.
Datum: 14. srpna 2015 6:16
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 základem je správně nabudit dynamo a změřit napětí na uhlíkách... od toho se odpíchneš jestli je zádrhel v samotném dynamu nebo zapojení či regulačním rele....
Datum: 13. srpna 2015 14:20
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 Čau. Kámoš mi dal válec(5k) ať mu ho zkusím naladit. Se sériovýma komponentama jde akorát roztlačit a když chytne tak to hned začne zdechat a dusí sa to. Poždějc sem zjistil že je křivá dosedací plocha mezi válcem a karterama a tama to podfukovalo. Myslíte že má cenu sháňat větší karbec , nižší hlavu a jiný výfuk a potom to zkůšat odladit ??? https://ctrlv.cz/8tS1 A nebo sa na to mám vykašlat?? ( válec má časování: VK27,5mm SK73mm PK hlavní 35 PK pomocné34,5mm ) předem díky za jakékoliv rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2015 7:23
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Stando to nemá ani cenu komentovat.... některý lidi jsou prostě nepoučitelný. Každýmu to furt říkám, zkus si nejdřív odladit nějakou lehkou úpravu dvoukanálu, ale to každej hned čim víc děr tím víc Adidas.
Datum: 17. srpna 2015 7:23
Jméno: standa
IP: uživatel18262
 Takže stav jako na jaře. Jsou položený otázky a požadavky,od tebe bez odezvy,píst neukážeš. Tudíž mrtvej bod. Takže to sem zas vložíš v září a nebo v říjnu a budeš čekat,jestli konečně nebude jiná odpověď ???!!!! ..... nechápu ....
Datum: 16. srpna 2015 11:06
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 bavit se o spodní hraně sání když nevíme nic o pístu je zcela bezpředmětné
Datum: 14. srpna 2015 7:33
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Sací kanál je v pohodě, pokud to teda nemáš na závody, to bych pak chtěl ještě víc o 10-20°
Datum: 13. srpna 2015 16:57
Jméno: standa
IP: uživatel18257
 Nedalo mi to a ještě jsem si otevřel ten odkaz na PC,na mobilu to jaksi neovládam (sakra jak se to dělá??) . Už si to sem ty a nebo někdo jinej vkládal. Napsali jsme ti v podstatě to a samé. Co chceš slyšet teď? Ukaž jak je udělanej píst? V dolní úvrati okno pístu ještě zůstává za přepážkou ve vložce? Nevyjíždí až do sacího kanálu? Na foto vypadá ta přepážka mezi sacim kanálem a pátym kanálem děsivě malá,,, je tam vůbec ještě nějaká? Přijde mi to v těch ouzkejch místech takový okopaný,nechtělo by to už výbrus (či dva-tři) ???
Datum: 13. srpna 2015 13:55
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Ještě je další věc, a to jak je udělaný píst. Tohle by se muselo asi vidět jako celek.
Datum: 13. srpna 2015 8:25
Jméno: standa
IP: uživatel18257
 A co bys chtěl slyšet? Na tohle nejde konkrétně odpovědět. Napřed zbav motor dětskejch nemocí jako jsou těsnosti,nesouosost karterů atd... Naladit to půjde,ale musíš do toho zainvestovat a obstarat alespoň karburátor (tipoval bych minimálně 21mm,krátký sací koleno),pak určitě hlavu(4,6-4,8-5ml ?) a vejfuk... a až to začne fungovat,tak zjistíš že je třeba řešit tisíc dalších věcí. Válec má slušný mírný parametry až na ten sací kanál... to bude válec,kterej nenakopneš,bude se dlouze roztlačovat než se vyprská,trochu ohřeje,blafne a pojede ... nenaladěnej třeba ani nechytí... další kapitolou bude vejfuk ...
Datum: 13. srpna 2015 7:38
Jméno: xxx
IP: uživatel17345
 Zdar draci,mám dotaz chci si přebarvit pionýra do původního laku (červená a bílá kombinace),ale v technickým průkazu mám psané modrá+bíla,tak se chci Vás zeptat,jestli stačí zajít jenom na úřad a nahlásit změnu barvy nebo musím na evidenční kontrolu,a když už bych na tu evidenční kontrolu jel tak už s tím přebarveným pionýrem?,za odpovědi dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2015 11:18
Jméno: xxx
IP: uživatel17345
 oka,takže moc dík
Datum: 12. srpna 2015 11:18
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 evidenci ani novou STK dělat nemusíš... prostě zajdeš na odbor dopravy na úřadě pod kterej spadáš (resp. je zde evidovanej ten fichtl) a za 50Kč provedeš změnu,,, tu ti zapíšou do velkého TP, seberou ti malej TP a vystaví novej...
Datum: 11. srpna 2015 20:07
 kdyz jsem se dozvedel ze draci co jedou ameriku, ze jedou na nejlevnejsich gumach, tak sem hned volal a ze uz je pozde, ze uz jsou mota v kontejneru,, tak jsem jim domlouval at si jedou do usa s nahradnima plasti  horko a nekonecne km udela s nejlevnejsima pneu totalni sunkur,kdyby fchlt jezdil kolem domu, tak nereknu ale kdyz dovolena na fichtlu, tak mitas a nebo savy  klika je, ze alespon oranz fichtl jede na savach  pruser je, ze savu koupil MItas a ve fabrice sava zavladnul chaos a ke vsemu zrovna pneu na fika se do cr zatim nedovazi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2015 10:43
Jméno: Honza
IP: uživatel16502
Datum: 13. srpna 2015 10:43
 www.facebook.com/592101474228033/photos/ms.c.eJw9kcmRRTEIAzOawmbPP7F5H1kcuwRCQIreYxl6TqToXw7XDXMRlcfZnaUasQyd9VnQc~;vB65fDXuT~_zYumf9~;hYn~;r~_J8mO~;pfvQvynWUblufvn9nwWZ5~_NbLPvFjOMOtuJzf45fdrw0X~;e6bflwO89ch7me8m9PtYcZ~;DerXRjfO1Zl4yn8LfWG~;YR6gb8gXzWPz0201OMHWX8bvUvwWmn3ndhz3J8~;9bQS4w9UD~;~;icwP3t55u2~_gfvuPnnA~;FfiP7tfwi~;o98HorC~_BzvuVgnnvmvv6~;rdw32vLU7~;79vzX99~_N~_55l5LGXJ0Sgc17jXhbUcZ8j~;9VIsbU~-.bps.a.703214736450039.1073741846.592101474228033/703214936450019/?type=1&theater
Datum: 11. srpna 2015 14:50
Jméno: filip
IP: uživatel18254
 zdravym , mate nekdo skusenosti stimato medzilamelama ? mam stejny problem jako tam je popsan ... treba objednat vsech 5 neco staci 1 ? dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2015 14:07
Jméno: filip
IP: uživatel18254
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzna_mezi_lamela_6382.html
Datum: 11. srpna 2015 14:07
Jméno: RUDY
IP: uživatel12689
 zdar, mám jawu 350/639 mohla by vysoká hladina v plovákovce zapříčiňovat vysokej volnoběh ? za studena 2 tis. po zahřátí až 3 tis. šoupátko dole, tesnění a gufera vyměněný  Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2015 11:49
Jméno: RUDY
IP: uživatel12689
 z karburátoru dost kape benzín(prolíná u vršku misky) myslel jsem že to je vysoká hladina, jinak by z toho nemohlo téct ne ?
Datum: 11. srpna 2015 11:49
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 vysoký volnoběh je naopak nízká hladina.
Datum: 10. srpna 2015 21:18
Jméno: jawaka
IP: uživatel15847
 zdarec jde dát bez něakých uprav řadička z 555 na jawa 20 ? chci to kvuli tomu abych řadil ze spoda navrch
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2015 9:31
Jméno: jawaka
IP: uživatel15847
 ja mam prave ten bez lišt asi ho budu moset trochu odpilovat
Datum: 18. srpna 2015 9:31
Jméno: standa
IP: uživatel18251
 Já bych řek že u prvních typů s hliníkovejma lištama to bude ok,ale u novějších typů se to tam nevleze,tam ten zadní plech opravdu zasahuje až do víka ...
Datum: 10. srpna 2015 16:42
 podle mě ti bude zavazet zadní podsedlovej plech
Datum: 10. srpna 2015 15:05
Jméno: pepa
IP: uživatel18250
 Pokud swzenes cely mechanizmus z 555 tj cep radici paka a tahlo ta ti to chodit bude
Datum: 09. srpna 2015 18:40
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Zdar hoši co je potřeba za papíry na babetu? mám jednorychlostní.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2015 4:52
Jméno: solf
IP: uživatel17547
 Ještě bys měl mít nějaké technické osvědčení, viz. např. https://www.poradte.cz/auto-moto/13432-babeta-vs-doklady.html
Datum: 18. srpna 2015 4:52
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 AM mám to by bylo v pořádku ale v nepořádku je to že ta babeta nemá výrobní štítek ale to já ho koupím čísla narazím ale nevím rok výroby.Vadí to bez roku výroby?
Datum: 10. srpna 2015 21:20
Jméno: standa
IP: uživatel18251
 Řidičák skupiny AM a povinný ručení,jinak nic víc.
Datum: 10. srpna 2015 6:34
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 zdar, prosím vás nemůžu nějak naštelovat jawu 125 dandy.. svíčka když jí vyndám je černá jako uhel, zaolejovaná není jenom je prostě dost černá.. ALE jdu a za studena jenom pustím benzín, nedávám ani sytič a na drbnutí motor naskočí.. to samé i když je zahřátý.. jede moc pěkně.. mám tam jiný karbec (dá se říct že je na tuta stejný akorád bez akcelerační pumpičky jinak je uplně stejná konstrukce, karbec je z yuki 125 enduro gy2) u dandyny píšou že jehla na 3 zářez a bohatost mezi 0.5 až 2 otáčky to jsem nastavil myslím na 1 otáčku a furt laboroval, ale svíčka prostě není cihlová.. zkoušel jsem i jehlu na 2 zářez ale taky nepomohlo.. potřeboval bych radu jestli to je u 4t normální nebo ne.. protože kamarád má yuki 125 gy2 kde je najeto jenom 4700km a svíčka krásně cihlová.... díky za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2015 11:50
Jméno: roman
IP: uživatel18248
 Zdravim, řešim problem. Mam maneta korado, a kdyz přidavam plyn, jde do otacek, v jednom momentu ale ho to najednou zadusi a roztoci se jen se syticem. Vyfuk a karbec je cisty. Dik za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2015 10:53
Jméno: Petr
IP: uživatel18260
 Ahoj, mám stejný problém. Zjistil jsem, že problém bude asi v bohatosti směsi - myslel jsem, že je to svíčka, tak jsem ji vyměnil za novou, po několika zoufalých pokusech se startováním i krátkou jízdou jsem ji zase vyndal a je celá mokrá, černá. Zatím se mi na širých internetech nedaří najít foto návod na úpravu bohatosti směsi, takže více neporadím.
Datum: 15. srpna 2015 10:53
 Zravím, zdá se mi že mi fichtl někde přisává vzduch ale nevím kde karbec mam dobře dotaženej a utěsněnej tak zbejvá jedině gufero pod zapalkem. Koukal jsem pod dekl zapalka ale kdyby bylo špatný gufero tak je to tam přeci oslintaný od benzínu ne? předem díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2015 21:17
 Zajímavý způsob, zítra to vyzkouším dekuju
Datum: 06. srpna 2015 21:17
Jméno: pepa
IP: uživatel18243
 Postrikej pod zapalko horlavy spray..vonavku kontaktol a pokud ti pri nastartovanem motoru nasaje spray a vyleti otacky je to jasny
Datum: 06. srpna 2015 20:49
|



|