Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Dobrý den, mám problém a nevím, jak jej řešit. Dostala se mi do rukou babetta 210 která nejela problém jsem vyřešil pak přišel druhý po 10 km zase nejela závada na tyristorupak najela asi 10km a začlo to dělat následující problém: Start bez problému na drb volnoběh jako metronom ale při jízdě si sama přidrží plyn kolísají otáčky, ale jen při jízdě. Motor má tah, ale nečekaně zvadne pak zas ožije. Vyčistil jsem nádrž- byla čistá kohout to samé. Dána nová hadička od nádrže těsnění a vyčištění karburátoru nové trysky. Karburátor byla nastaven a čištěn několikrát a bez výsledku zaplé světlo na změnu otáček vliv nemá. Nevím čím to je a jak postupovat za radu či zkušenost se stejnou závadou a postup odstranění děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2015 23:02
 tipuju to buďto na přicpaný přívod benzínu(což jsi vyloučil, ale přece jen bych to prošel ještě jednou a opravdu pořádně prověřil jehlovej ventil plováku), popř. na nízkou hladinu(při zátěží - jízda - klesne hladina v plovákové komoře a tudíž se ochudí směs a chová se tak jak popisuješ, buďto máš pomalý přítok paliva, nebo nízkou hladinu)
Datum: 19. září 2015 23:02
Jméno: dotaz
IP: uživatel16049
 prosim vas retez bude mi pasovat z 520 na 525 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2015 9:13
Jméno: Drn
IP: uživatel13436
 520 je uzsi, jedine vymenit i kola
Datum: 19. září 2015 9:13
Jméno: Dan
IP: uživatel7691
 Zdar draci chtěl bych poradit v rozhodování. Mám ČZ 175/477 (papíry 125) a měl bych možnost koupit jawu 125 travel za dobré peníze. A nemůžu se rozhodnout jestli tu ČZ prodat a vzít si travelku nebo si ČZ radši nechat, ne ní mě štve že má větší spotřebu a je víc do pomala než travelka ale kdy ČZ vytočím tak jede líp ale ta spotřeba. Nemůžu jse rozhodnout a ještě mi otec nabídl že když ji prodám tak mi přidá na Hondu xl 125 varadero. Tak nevím co by jste brali vy ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2015 12:16
Jméno: Dan
IP: uživatel7691
 Asi máte pravdu já se nakonec rozhodl že si ji nechám. A nechci ji prodávat ani když si koupím silnější.
Datum: 18. září 2015 12:16
Jméno: standa
IP: uživatel18319
 Hele ČZ máš vyladěnou,funkční a tech pár let s ní vydržíš. Když koupíš tu Travelku,tak budeš zas cpát prachy do brzdovejch destiček,kotoučů,řetězovka a klasika motor,olej,ventily atd ... připlať za benzin do čízy a vyjde ti to levněji
Datum: 18. září 2015 7:59
Jméno: Dan
IP: uživatel7691
 Mě ta čz celkem sedí jede od nízkejch ale jde i dost vytočit. No a když jedu po rovině do 90 km/h tak si vezmě kolem 3 litrů. Ale když sem ji hnal přes 100 km/h a víc tak mi na 60 km sotva stačily tři litry takže když ji ženu tak bere kolem pěti litrů. Mám na ní vyleštěné kanály a upravil jsem si ji tak aby se mi líbila. Mám tam lepší tlumiče vepředu dvouklíč hranatý přední světlo díky těm tlumičům i dost sedí v zatáčkách a mám na ní gumy vepředu metzeler me22 a vzadu micheli.
Datum: 17. září 2015 14:18
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Vyprdnul bych se na to, stejne 125ky jsou jen takovy prestupni stanice. Varadero je tezka krava a Travelka neurazi, nenadchne. Kolik ti to zere? Mne 487 chroupe kolem 4 litru a to ji davam za usi.
Datum: 17. září 2015 10:59
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
 Zdar chci se zeptat jestli olej mT2 do benzínu vydírá válec jesli je lepší minerálni
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2015 18:28
Jméno: standa
IP: uživatel18318
 M2T neni žádná hitparáda,ale je to nejlevnější a v podstatě nejdostupnější 2T olej do všech prehistorickejch strojů. Daj se sehnat v dvou normách a to API TB a API TC. TB je pro starý motory typu Kejva,Panel,Pařez (vysloveně nízkootáčkový motory),způsobuje po čase zanášení karbonem,čoudí a typycky jawácky "voní" , a norma TC už udává více otáčkové motory, skoro nekouří,má již přísady proti usazování karbonu a je to již olej,který řadím mezi lepší minerální oleje. V podstatě neobarvená neředěná náhrada za přeaditivované TSF na polosyntetiku. Pro pio je m2t s Api TC ideální. Mohu doporučit,jezdím ho již několik let na seriovce pio co točí 7500ot/min a supr. Žádnej karbon,homogenní směs s benzinem,žádné nadměrné opotřebení ani na lehce rychlejším motoru. K tomu m2t s normou api tb nemám moc důvěru,na to jsme jezdili jako kluci a když se tomu fichtlu dávalo moc na prdel a krosilo se v lesích a polích tak ty kruhy fakt mizeli kruhy ... bylo to zčásti i rozhrkanejma motorama,neseřízenýma karburátorama a nemužu si pomoc,ale před těmi 10-15 lety byl nějakej divnej benzín,nedržel jednotnou směs s olejem,už přes zimu vodnatěl,vyrezali od něj bandy,na jaře vždy zalepené karburátory...děs... a to se dnes vůbec neděje ... a třeba v péráku mám benzin už přes druhou zimu (nemám skoro čas jezdit,už mam rodinu) a furt je ten benzin dobrej...když po zimě jen protřepu bandu aby se to promíchalo tak jede ... tedy za mě m2t s normou API TC do pio ano,do kejvaček a podobně API TB... zbytečně bych neutrácel,ten motor si s hodně kvalitnim olejem stejně neumí moc poradit ...
Datum: 16. září 2015 18:28
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
 Díky
Datum: 16. září 2015 14:29
 Na M2T jsem najel se stadionem s11 cca 30 tisíc kiláků(ano, opravdu tolik +- 500 kiláků, mám deníček XD) a když jsem nedávno kvůli úpravám půlil motor, jediný co chtělo výměnu bylo pouzdro u pístního čepu a kroužky, vše ostatní mě hodlá nejspíše přežít. Žádnou hranku ve válci ani nějké jiné stopy opotřebení jsem nezaregistroval. Jinak mažu 1:33.
Datum: 16. září 2015 11:56
 Já sice chápu, že M2T není zrovna pohárovka, ale není důvod proč by ti měl vydírat válec.... krom toho i M2T je minerál
Datum: 16. září 2015 9:04
 Zdar draci! Nemám dotaz ale pozvání. V sobotu 19.9. se jede socialistik dragster na letišti v Katusicích. Přijeďte se sklouznout s námi, nebo jen na čumendu. Nebo už v pátek pokecat a popít.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2015 11:01
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Taky se tam jedu sklouznout.
Datum: 17. září 2015 11:01
Jméno: klikař
IP: uživatel13627
Datum: 16. září 2015 10:29
Jméno: klikař
IP: uživatel17991
 marquee:tebe uvidim rád jen když mi řekneš co s tim mám udělat aby to jelo
Datum: 16. září 2015 9:27
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Já teda jedu
Datum: 16. září 2015 7:41
Datum: 16. září 2015 5:20
 Zdravím,\\r\\npotřebuji poradit s určením typu motoru. Jde mi o to, že na mé jawě je číslo motoru odlité na spodku motoru - ve formátu 353-11-xxxxxxx. Setkal jste se s tím někdo? Jiné číslo na motoru není.\\\\\\\\r\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\nJo a máte někdo nějaké infomrace k jawě 353 - vývozní Ambassador? Jak ji lze určit?\\\\\\\\r\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\nděkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2015 17:54
 Čau draci fichtl mi neháže jiskru ale když dám prst do fajfky tak mi to ránu dá. ...........Svíčku jsem zkoušel vyměnit. Předem děkuji za jakékoli rady  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2015 16:14
 Díky za radu teda spíš spoustu rad  budu postupně zkoušet
Datum: 16. září 2015 16:14
 Ještě zkus fajfku "sešroubovat" z konce kabelu a zkus jestli přeskočí jiskra na 2mm od karteru(když přeskočí, zkus vyměnit fajfku), jestli nepřeskočí, máš očividně závadu v zapalování. Někde se něco propálilo, utrhlo nebo prorazilo na kostru. Projdi veškerý kabely, jestli nejsou někde připeklý, prodřený, přetrhlý, zlomený, jestli ti zkratovač zapalování(vypínač v masce) není stále seplej na kostru a samozřejmě jestli dráty vedou tam kam mají. Zkusil bych samostatně činnost zapalovací cívky(odpojíš z ní všechny kabely, kromě toho vysokonapěťovýho, kterej podržíš 2mm od obalu popř. od svorky s číslem 1, a na svorky 1 a 15 připojíš jedním pólem 9v baterku(popřípadě autobaterku) a druhým budeš ťukat na ten druhý(delším připojením je šance, že jí oddělaš a stejně houby zjistíš, polarita je šumák, ale musí házet jiskru)) Dál bych se podíval na cívku v motoru, jestli má opravdu minimální mezeru od rotoru. Pak už je řešení v rozborce zapalování v motoru a přezkoušení všech komponent na průraz, případně zkusit vyměňovat(kondík, rozpojený kladívka - vše vůči statoru musí být izolovaný(ideálně aby ti to nějaký elektrikář proměřil megmetem), malá cívka jestli není přerušená). Nakonec už jen vyčáchlý magneto.....
Datum: 16. září 2015 11:45
Jméno: Kunfu Jára
IP: uživatel18307
 Zdar fichtlaři potřebuju poradit ohledně tachometru na jawe pionýr vyměnil jsem bowden náhonu pořádně jsem utáh ale ručička neukazuje nevim co s tím jestli promazat nebo vyměnit šneka na náhonu poradte prosím dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2015 23:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ale jo, šťastný řešení to zrovna neni, ale dá se to... on pio má těch kurvítek víc a zrovna tachometr by nebyl až taková slabina  ... jinak používám starý bowdeny s hliníkovejma maticema s novým vnitřním lankem, plastový matice jsou za trest... na kochací 555 takovej náhon nevydržel ani 500 km...
Datum: 18. září 2015 23:03
Jméno: standa
IP: uživatel18322
 Co to kecam... šnek začne šponovat lanko,když začne zadrhávat až lanko prdne ... to sem myslel ... no to je fuk ...
Datum: 18. září 2015 20:11
Jméno: standa
IP: uživatel18322
 Věřim tomu,že když si s tim vyhraješ tak to bude nějakou dobu fungovat. Mě spíš unavovali ty lanka - praskající plastové převlečené matice ... kdyby aspoň byly z obou stran z plechu a ne plast ... prasknutí lanka je vada šneku,to bezpochyby... jestli už jsi natočil 6000km tak ti zbývá max 3000km než praskne lanko a nebo se projede šnek,neviděl jsem nikdy tachometr kterej by se dožil čísla začínající 9xxx  nevěřim tomu,že by se jeden jedinej tachometr dočkal protočení přes 9999 znova na nulu  každý auto i motorka maj v sobě alespoň jedno tzv. "kurvítko" který se jen sere a je k ničemu ... u pio je to náhon tachometru ,u starších pio je to třetí kroužek  u oktávky to je EGR ventil a někdo by dodal i váhu vzduchu
Datum: 18. září 2015 20:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 mě funguje u 21 tachometr asi 6 tis. bez problému... rafička teda háže bludy, ale to je tachometrem, měl jsem ho rozebranej a asi jsem špatně předepnul pružinku na rafičce, každopádně počítadlo km je spolehlivé... základ je mít kvalitní náhon a pravidelně mazat šnek...
Datum: 18. září 2015 17:52
Jméno: standa
IP: uživatel18319
 To je nekonečnej boj s tachometrem. Z vlastní zkušenosti ti mužu dát dobrou radu. Vzdej to. Když opravíš šneka,odejde lanko a furt dokola ... když jsem šneka přidělal velký koliky odešlo lanko,když jsem vyměnil lanko,chvíli to chodilo a prozměnu se strhnul vývod z náhonu ... a pak zase lanko ... a tak jsem to celý vyhodil ... dojdeš k tomu taky
Datum: 18. září 2015 7:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to je věštění... když sundáš náhon z mechanismu na rozetě a zatočíš kolem, točí se uvnitř ten náboj? Tachometr funkční je? Zkoušel si ho třeba na vrtačce? neprotáčí se ti některej konec náhonu?
Datum: 15. září 2015 15:26
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 nejspíš ti chybí kolíky na rozetě které točí ze šnekem
Datum: 15. září 2015 15:00
 Zdar draci, tlumiče u čz 175/477 mají 2nastavitelné polohy. Chtěl bych se zeptat zda bude něčemu vadit když 1 bude nastavenej na "měkčí" a druhej na"tvrdší" předem díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2015 11:58
 V podstaě riskuješ zkroucení vidlice, rozbitý ciferník a průvan v peněžence....
Datum: 16. září 2015 11:58
 Ok, zkusím to přehodit aby byly oba měkčí. Děkuji
Datum: 15. září 2015 19:49
 Zdar. Nemohu to doporučit, tlumiče vždy nastavovat souměrně.
Datum: 14. září 2015 22:52
 Zdar draci, Na tachometru u fichtla se mi ulomila ta spodní zarážka co drží rafičku na nule. Tachometr se normalně točí ale chci se zeptat zda bude normalně ukazovat ale hlavně normalně počítat kilometry. Předem díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2015 19:48
 Děkuji
Datum: 15. září 2015 19:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ukazatel rychlosti bude možná trochu bloudit, každopádně počítadlo km s tím vůbec nesouvisí, takže to poběží beze změny dál...
Datum: 15. září 2015 15:23
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
 Zdar fichtlaři potřebuju poradit s tachometrem u jawy 20 pionýr vymenil sem lanovod promazal a pořadne utah jenze neukazuje rychlost rucicka jen skace ale kolik km jsem ujel ukazuje nechce vymenit šneka nanáhonu dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2015 19:57
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
 Dík
Datum: 20. září 2015 19:57
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 První co udělej tak odpoj náhon u tachometru, roztoč motorem zadní kolo a koukni jestli se točí náhon, potom už budeš vědět na které straně je problém. Pokud se nebude točit tak se podívej jestli je v pohodě šnek, nebo můžou být špátně dva kolíčky přes které se přenáší kr. moment.
Datum: 17. září 2015 16:30
Jméno: Milan
IP: uživatel12810
 Ahoj Draci, mám na Vás dotaz. Mám problém s mojí Jawou 250/353 s ampérmetrem na nádrži. Jak už tomu bývá tak mně nedobíjí. Když jsem změřil kolik šťávy jde do baterky, tak to byly maximálně 6,3V při plném plynu. Mám baterku zapojenou opačně. To znamená mínus na kostře. Myslím si, že nemám přepólované zapalovaní. Nevím jestli ho předchozí majitel přepóloval. Vadí to kdybych ho přepóloval podruhé? Popřípadě stane se něco pokud baterku zapojím opět na plus? Může se něco spálit, zkratovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2015 14:30
Jméno: standa
IP: uživatel18313
 Zdar. Než bych se začal do čehokoliv vrtat tak bych zkontroloval,zda jsou osazeny správné žárovky a pokud to takle málo "dobijí" bez světel,tak bych hledal nějaký zkrat ... zrovna ty spínačky s ampérmetrem jsou proslulý svoji poruchovostí,respektive ztrácí se v nich proud... jestli jsou to nějaký přechodový odpory a nebo slabý zkraty nevim ... mam jich doma 5 a funguje jedna a stejně za 2 dny vycucne baterku,takže vyndavam po jízdě pojistku. Další problém mi dělal brzdovej spínač,když se nevrátil do krajní polohy tak brzdový světlo sice nesvítilo,ale ručička zůstala lehce v mínusu ... a pak zbývá propípat kabely jak proti kostře tak jeden proti druhýmu aby se dal vyloučit zkrat ve vodiči. Pak už jen dynamo či rele ... jinak mam péráka,ukostřenej mam mínus,zapalování je tam origo to starý děsný. Předtim jsem měl zapalování ze starý 477 a to jsem měl taky baterku ukostřenou mínusem. Popsal jsem to,co jsem řešil já,taky mi to samozřejmně zlobilo,někdy to dobijelo,někdy ne,pak shořelo rele i část vinutí statoru a zapalování z 477 s elegantnim dvoupolovym rele na statoru se odporoučelo ... zkraty byly v pár drátech,brzdovej spínač,spínačka... celý to bylo nějaký divný,v 60 letech to tam nabastlil nějakej místní odbornik ... tak sem to pak všechno vyřešil,opravil jsem původní zapalování,který z toho vymontovali už někdy v padesátejch letech,protože se prej furt sralo ... mě chodí bez problému už 6 let ... tak asi tak ...
Datum: 14. září 2015 14:30
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 Ahoj, dynamo lze přepólovat nekonečněkrát. Přepoj baterii, několikrát krátce stiskni kotvu relátka a je to hotové. Ale je dost pravděpodobné. že problém bude spíš v dynamu a relátku než v napólování dynama.
Datum: 14. září 2015 12:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel15536
 Ahoj mam jeden dotaz ohledne planzet na klapkove saní mohli by mi prosim nekdo vysvetlit jak se bude chovat motor s klapkovým sáním kdyz mu budu měnit tloustky tech planzet napr. planzety o tlousce 0.25 , 0,30 , 0,35 , 0,40 proste vliv tloustky planzet klap. sani na funkci-otacky-krivku vykonu ??? a da se timto neak znatelne měnit prubeh vykonu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2015 21:31
Jméno: Jenda
IP: uživatel18316
 Jo ok promin sem si to neuvedomil
Datum: 15. září 2015 21:31
 Máš ho u mě v profilu
Datum: 15. září 2015 21:29
Jméno: Jenda
IP: uživatel18316
 Posli me mejl ja to zitra stahnu z fotaku a od kazdyho dam ze 2 fotky
Datum: 15. září 2015 21:28
 Tak ukaž.. Třeba bude něco k vidění
Datum: 15. září 2015 20:47
Jméno: Jenda
IP: uživatel15536
 Fotky mam jak kliky planku vyfuku tak valce
Datum: 15. září 2015 20:40
 Tryskama šířku pásma nezmeníš, maximálně že bys to měl bohatý a brzdilo tě to v otáčkách. Proč pořád stavíte baráky od střechy? Podle mě máš blbě výfuk. A otázkou je jak je udělaný válec
Datum: 15. září 2015 17:49
Jméno: Marquee
IP: uživatel13276
 To si právě myslíš. Máš fotku?
Datum: 15. září 2015 17:36
Jméno: jenda
IP: uživatel15536
 ale byla by to skoda motor ma docela slusny zatah skoro jak přívěra na 125citce ten je nekde uprostred ale to je vse chybí mu spodek i vrsek a jak to myslis stou klikou ta je pekne stocena nova ojnice odvazená a vyuhlovana osazena v lechkobězných loziskach a sou tam i vyplne aby byla zachovana spodni komprese nemyslim ze by tam byl problem
Datum: 15. září 2015 16:56
Jméno: jenda
IP: uživatel15536
 mnoooo dik za rady skusim tensi ty platky misto 0,35 dam 0,30 a jeste sem si obednal vic trysek tak to skusim kdy\z to nepomuze tak nevim co stim pujde do srotu
Datum: 15. září 2015 16:48
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Možností je celá řada. Už vzhledem k velikosti kliky je dost pravděpodobné, že tam je problém. Nevím jaké máš časování válce, od toho se odvíjí kompresní prostor hlavy, v tom může být taky chyba. A vše podtrhuje výfuk, který má na vše jako celek velký vliv. U umístění klapky může být taky problém, ale ne v orientaci, ale spíš ve vzdálenosti od vložky válce. Pokud je malá klapky se neotevřou na plno a pokud je moc daleko hodně zvětšuješ spodní kompresní objem. Takhle se těžko radí když ten motor člověk neviděl. Já bych to totiž tipoval na kombinaci cca 3-4 věcí současně.
Datum: 15. září 2015 10:55
Jméno: jenda
IP: uživatel18314
 jj se stim peru uz tyden a nemuzu to odladit krmim to 21 delortem a porad nejsem spokojen s vykonem planzety na klapku mam karbon 0.35, klika 80mm, hvězdicova hlava 5,0 ccm myslim ze mam chybu v poloze klapky pac ju mam podelne k ose valce a ne napříč.
Datum: 15. září 2015 8:17
Jméno: Marquee
IP: uživatel13276
 Hlavně je to tak že k parametrům válce, výfuku, karburatoru a dalších musíš postavit klapku a ne že budeš klapkou ladit průběh krouťáku.
Datum: 14. září 2015 22:36
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Pokud je realna komprese stejna jako u originalu, tak bych se drzel origo hodnot. Se zvysujici se kompresi se dava predstih mensi a naopak. Osobne jezdim tech 1.6mm pred HU.
Datum: 14. září 2015 21:01
Jméno: jenda
IP: uživatel15536
 ok dekuji mekci klapkou posunu proste kroutak dolu,, a jeste jedna otazka mam 5k valec klapku a bezkontaktni zapalko vape cross mohli byste mi poradit jakeho predstihu se mam drzet???? jestli davat spiše vetší nebo menší??
nebo se drzet stareho 1,6 pred hu
Datum: 14. září 2015 19:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Obecne plati, ze slabsi klapka znamena lepsi spodek, ale horsi vrsek a naopak. Protoze mekka klapka v otackach "nestiha". Na druhou stranu, pokud je klapka moc tvrda a neni podtlak (spodni komprese), tak je zase problem se sanim v nizkych otackach, protoze ten maly podtlak tu klapku neotevre naplno.
Datum: 14. září 2015 17:19
Jméno: Petr
IP: uživatel17768
 Zdarec draci, potřeboval bych poradit ohledně ladění karburátoru. Dotaz sem moc nepatři, a moc se za to omlouvám, ale doufám, že i tak mi někdo pomůže. Motor je Rotax 123 a karburátor Dellorto PHBH 28 RD. Jak jsem moto koupil jezdilo pouze na sytič. Po vypnutí sytiče po chvíli motor zdechl. Tak jsem vyčistil karbec, seřídil hladinu, dal větší hlavní trysku, posunul jehlu víš a zkontroloval zda nesaje falešný vzduch. Motor šel od 5 tis. už krásně do otáček a barva svičky je světle hnědá. Ovšem pod 5 tis. otáček motor nemá hladký průběh a trošku cuká a volnoběh nedrží vůbec. Po nastartování a chvíli běhu na volnoběh se trochu zvednou otáčky a motor zdechne. Pokud zapnu sytič drží volnoběh krásně. Díky za každé rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2015 22:01
Jméno: Petr
IP: uživatel17768
 Stando, moc díky. Bylo to opravdu volnoběžnou tryskou. Dal jsem o 3 čísla větší a už krásně drží volnoběh. Ještě doladit směs a může se lítat. Takže ještě jednou díky
Datum: 18. září 2015 22:01
Jméno: standa
IP: uživatel18311
 Dej o několik čísel větší volnoběžnou trysku,celý problém bude v tom,že tam někdo narval karburátor z jiný motorky a neuměl ho seřídit. Taky jsme nedávno ladili motor na bráchovym novym skůtru (gilera - kit 180ccm). Přitáh to rozhašený za nesmyslný prachy. Taktéž někdo osadil karburátorem dellorto 28,kterej navíc klepal o zadní kolo ,trysky atyp špatně sehnatelný m6 s jemnym závitem,neodladil a jezdilo to jen se sytičem... nakonec tam teda bylo mušek víc,ale po odladění už jede 150km/h (je to skutr,vše serie,kat off). Hlavní tryska tam šla z plynového sporáku,takže jsme si ty 4 trysky udělali a ozkoušeli,volnoběžný tam z něčeho šli... hodně udělala oprava sacího traktu ... a ladit ... směs jehla,směs jehla ... ať se daří ....
Datum: 12. září 2015 15:01
Jméno: JAWA
IP: uživatel18307
 Zdar fichtlaři když mám u pionýra už kalnej olej v převodovce má se vyměnit je to důležité ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2015 17:17
 Je jisté že zatmavne pokud v něm neni voda tak nemusiš.
Datum: 09. září 2015 17:17
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 ČAU  jen informativně.co je pravdy na tom,když do benzinu naliju panáka brzdovky,která má prej z lepšit pálení a vypalování karbonu.Mně se to zdá jako blbost.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2015 17:15
 Tak až budu chtít aby mi to vonělo po ricínu tak si koupím olej Eni racing nrbo Eni kart 2t a po ricínu to vonět bude ale nebudu lejt brzdovku do benzínu protože si maximálně skurvim motor.
Datum: 13. září 2015 17:15
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Miuda 555 a Honza05! Před 50ti a víc rokama gdo scel, aby spaliny trochu voněly po RICÍNU, tak tam nalil aj brzdovej kapaliny. Ta tenkrát obsahovala aj ricín. No a krásně to vonělo. Ricín sehnad je problém a gdyž tak drahej. Toš nech Honzo víš keho to može napadnút. Vy mladí ste teho ešče móóc neslyšeli a slyšet možná ani nebudete nebo nebude chcet slyšet. Toš tak.
Datum: 10. září 2015 23:01
 Tak karbon v motoru to byla dřív normální věc. Radši si kup syntetický olej nebo dobrý minerál a můžeš tam dát občas ekolube 2-takt, ale brzdovku do benzínu no nevím koho to může napadnout.
Datum: 10. září 2015 16:45
Jméno: tomino111
IP: uživatel18305
 zdar mam problem (jak jinak u fichtla) dneska sem čistil vejfuck,karbec sem nechal v octu vříít,palivovej kohout se sitkem sem vyčistil a furt nechce chytnout předstih a odtrh by měly byt ok pač svíčky házi jiskru mam 4svičky (Pal 14-8-2,Pal 14-7.BriskN15C,Brisk YTTRIUM N15C) no a ani při jedné mi to nechytne svíčka je tak akorát vlhká takže už si fakt nevím rady jak to rozhodit doufám že někdo poradíte s touhle pekelnou situací.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2015 23:55
Jméno: olous
IP: uživatel18138
 muze tam byt i nejaka prasarna v zapalovani typu, ze tam treba nemas aretacni kolik na hrideli magneta, nebo pootocena vacka a to muze mit za nasledek problemy s predstihem... popripade gufera na klice, nebo falesny vzduch. hodne stesti
Datum: 09. září 2015 23:55
Jméno: standa
IP: uživatel18309
 V nastavení. Buďto karburátoru a nebo zapalování. Vše učebnicově seřiď do příručkových hodnot. Dál se uvidí,respektive pokud není chyba jinde tak pojede.
Datum: 09. září 2015 19:43
Jméno: tomino111
IP: uživatel18305
 poradí někdo ?
Datum: 09. září 2015 12:51
Jméno: tomino111
IP: uživatel18305
 jo to jsem zapoměl řict že jsem pod svičku trošku střikl a trochu škytl no takže problem bude asi někde v tom palivovym systemu ale kde když sem vše pročistil ?
Datum: 08. září 2015 17:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to že to háže jiskru neznamená, že je správně nastavenej odtrh a předstih... tzn. zaměř se na to... prvně teda ještě zkus přímo do válce stříknout štipec benzínu, když to alespoň slíbí, tak bude chyba v palivovém systému, pokud ani neškytne, bude to dělat zapalování...
Datum: 08. září 2015 17:12
Jméno: mv
IP: uživatel17577
 Ahoj, koupil jsem klukovi Jawa 125 Sport ( dříve značená Dandy ), r.v. 2006. Vše se zdá zatím v pohodě, úměrné stáří. Jen mi vadí, že když se přidá prudce plyn, motor se jakoby zahltí a chcípne. Někde jsem tu zaznamenal zmínku o akcelerační pumpičce. Co to je a jak se to seřizuje nebo čistí? Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2015 14:03
 čau draci, kdysi jseviděl někde na netu návod jak změřit funkčnost indukční civky ale ted to nemužu najít, můžete mi prosim někdo poslat odkaz? Odepište díky Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2015 18:44
 http://karlos-jawa638.rajce.idnes.cz/vsechno_mozny/#DSC00562.jpg
Datum: 09. září 2015 18:44
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zkouška indukční cívky je popsaná v jawabibli od Dočkala, ovšem pracuje se tam s 220V, resp. 230V, proto jsem se do toho radši nikdy nepouštěl, neni to muj obor...
Datum: 08. září 2015 17:15
 zdar draci, mam problém s airboxem u mustanga. když mám sundaný víko a airbox přímo na karbecu tak jede dobře, Ale jak dám na airbox hadici a dam ho pod nádrž tak se dusí. a když nandám víko tak nejde skoro vůbec do otáček. Díry v airboxu mám, nicméně jejich zaslepení/otevření nemá snad žádný vliv na chod motoru. Na motoru je 7. výbrus tryska hlavní 68, volnoběžná taky klasika. Předem děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2015 7:29
Jméno: standa
IP: uživatel15320
 Dej níž hladinu a nebo použij menší volnoběžnou trysku (32-35).
Datum: 08. září 2015 7:29
|



|