česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  57  58  59  60  61  62  63  64  65  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravicko panove, mam dotaz ohledne jawky 350/634. Na stitku mam ze je to typ 634-4 a vyroben v roce 1979, avsak nevim jestli v tomto roce jeste mela predni svetlo z califa anebo uz to plastove ploche a jednobudik. Prosim Vas pomozte mi to rozcarovat abych vedel jaky svetlo tam ma byt :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2015 15:20
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar vadí u pionýra že není dírka ve víku od nádrže jestli to ovlivní že málo teče benzín odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2015 10:23
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Nádrž musí mít možnost sát vzduch, jinak ti pořádně nepoteče benzín do karburátoru! Takže tam dírka být musí! Je jedno jestli ve víčku nebo v nádrži, ale musí být. :-D
 
 
Datum: 29. září 2015 10:23
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
pokud by nádrž byla opravdu těsná tak by to mohlo způsobovat problémy s malým přítokem(chcípání po delší jízdě pod plynem) atd.. Ta dírka tam má být z dobrého důvodu
 
 
Datum: 26. září 2015 12:26
 
 
 
 
Jméno: hggffh      IP: uživatel18307    
Zdar mogul t2 a mt2 je to samý?vim ze je to blbá otazka ale ja se v tom tak nevyznam jestli je to to samy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2015 18:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18331    
Mogul T2 neznam,takže je to nejspíš do tanku. Pokud jsi myslel Mogul 2T tak to je M2T .
 
 
Datum: 27. září 2015 18:09
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Doprčic, gdyž uš se překliknu a chcu to opravit, toš je to tam objeví fšecko! To sú teda poměry!!!
 
 
Datum: 27. září 2015 15:26
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj bggffh! Dúfám, že sem Ti nespletl méno? A chceš to vědět pro JAWU 500, 550, 05, 20, kývačku, panelku, 350/640 a nebo neco extra novýho? Toš tak!
 
 
Datum: 27. září 2015 15:23
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj bggffh! Dúfám, že sem Ti nespletl méno? A chceš to vědět pro JAWU 550, 550, 05, 20, kývačku, panelku, 350/640 a nebo neco extra novýho? Toš tak!
 
 
Datum: 27. září 2015 15:20
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Čau :-) mam jawu 555 a musim udělat GO,ale nevim,kde koupit novou kliku.Pasuje tam klika z 20,21? A taky mi vypadává 3.kvalt a nevím čím to je.Buď řadící automat,kterej se dá koupit nebo ozubený kolečko,které jsem na netu nenašel. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2015 21:54
 
 
 
 
Jméno: fk      E-mail:      IP: uživatel18330    
Ano, to můžu potvrdit, Standa má pravdu, jen o převrtání to opravdu není. Už jsem několik 70cm motorů dělal (u posledního jsem zvětšil zdvih o 6mm). U hliníkovejch válců to není až tak těžký, u pařezáckýho válce bych byl opatrnější - ale v podstatě by i pařez.válec na 70cm předělat šel.
 
 
Datum: 26. září 2015 21:54
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18328    
Hele napiš mi na mail a něco ti k tomu řeknu. Ono je tam dost detailů k řešení. Ale v podstatě to jde. Stejně jako 70ccm válec na pio mam i tenhle válec na pařeza zatim jen v hlavě,s tim,že by to mělo jít a nechci tady lidem zbytečně blbnout hlavu... ono to úplně jen o přebroušení neni ...
 
 
Datum: 24. září 2015 22:09
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Stando, co obnáší úprava na vrtání 44mm? Jen zvětšení vrtání nebo je třeba i zásah do kanálů? Původní hlava to zvládne nebo je třeba použít novější? Delší dobu uvažuju o nějaké nenáročné úpravě 555, protože kombinace Jizerek, metráku živé váhy a ohromné díry mezi dvojkou a trojkou je smrtící:-) Resp. rád bych použil spodek z 05 a hlavu s válcem z 555, aby to vzhledově nerušilo...
 
 
Datum: 24. září 2015 19:19
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Moc děkuji za rady.V zimě se na to vrhnu.
 
 
Datum: 24. září 2015 18:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18328    
Trochu bych to uved na pravou míru. Novej řadící nekoupíš ani na j555 ani j20. Prodávaj se takové nejisté repasy (jen výměna pružin,jinak vše staré) za cenu zlata a to buď bude fungovat nebo ne. Dále - novou kliku nekoupíš,ALE daj se sehnat jak nový čepy(hřídele)-oba,to jde přelisovat, tak supr nová jehlová ojnice... v podstatě necháš kliku komplet repasovat,bude "nová" ... kliku z j21 použít lze,ALE musí se pak protočit hlouběji kužely v primárnim kolečku a v magnetu,je totiž širší. S kolečkama to bude horší. Sežeň motor na díly. Klidně z j05 - vše pasuje a dokonce novější modely už maj vícekolíkový západky a jsou "tvrdší". Ovšem řešil bych vše až po rozpůlení motoru. To uvidíš jestli je klika projetá i na hřídelích (nebývá) a nebo jen bezproblémovej repas ojnice. Taktéž u převodovky uvidíš,jestli jsou brutál axiální vakly ve futrech a nebo nažvejkaný 2 a 3r kolečko,nebo něco okolo automatu (automat pokud řadí dobře a nemá kulatý zuby nebývá špatnej)... taky záleží,jestli renovuješ a nebo repasuješ ... do halabala repasovanýho motoru bych se s tim moc nes*al... kliku j20,protočit zapalování a primár,rovnou spojku z j20 a střeva převodovky j05 a flák bych tam píst klidně 41mm(ev jiný futro a píst 44),masa je tam dost a když už to má pořádnou KLIKU tak ať to jede. Do renovace bych se držel původních a origo částí.
 
 
Datum: 24. září 2015 18:32
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdarec fichtlaři chtěl bych se zeptat ňákou kvalitní ale ne moc drahou svíčku na jawa pionýr chci koupit ngk ale nevim jestli je to zbytečný jestli nestačí brisk protože svíčka brisk kterou sem tam mel tak jednou hodi a jednou ne asi by mela hazet jednu jiskru za druhou dik:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2015 16:45
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Díky:-)
 
 
Datum: 24. září 2015 16:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18328    
Pokud ti za nějakou dobu motor zlikvidoval brisku,tak ngk zlikviduje 3x rychleji. Brisk je nejodolnější proti ulití ze všech současných svíček. Kup novou Brisk a seřiď si karburátor,eventuelně problémy v zapalování.
 
 
Datum: 24. září 2015 16:32
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čus draci, nevíte někdo jestli by tenhle otáčkoměr fungoval i na Babettě? Pište díky http://www.jawa-50.cz/clanek/clanky-z-casopisu-amaterske-radio-led-otackomer-pro-maly-motocykl.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2015 20:06
 
 
 
 
Jméno: Michal Čáslavský      E-mail:      IP: uživatel18326    
Ahoj mám problém, nefunguje mi spojka (se spojkou si vím rady :-D ) tak jsem odělal víko spojky a na něm je vydřený tokový kolečko od matky která drží primární řetezové kolečko nevíte co s tím ? když budete chtít foto tak prosím napište na cacamichal@seznam.cz :-) děkuji za všechny odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: Petr1      IP: uživatel18325    
Čau, na kolik by mě vyšla taková kompletní úprava motoru, kdyby mi to někdo udělal na zakázku https://www.youtube.com/watch?v=824Vmfl89Kg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2015 13:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18328    
Za předpokladu,že bys měl dobrej motor,se něco dělat dá,ale není tam moc prostoru k experimentování. Origo motor,výfuk,převodovka,karbec tě pustí nejdál do oblasti 8500ot/min a to jen když to bude fakt dobrej motor (souosost,klika,uložení všeho aj)... v extrému 9000ot/min ... ale u čistý seriovky bych se držel tý první hodnoty a kolikrát ani to ne ... pak se dá otevřít origo 2K válec,proškrábnout hlavu a jsi v tom ještě za rozum ... jen bych přidal ještě BRZDY.... ale pokud chceš aby to" jelo" tak se musí myslet i na věci co vypsal Marek.
 
 
Datum: 24. září 2015 13:43
 
 
 
 
Jméno: Petr1      IP: uživatel18327    
Aha, no tak to si raději našetřím na nějakou větší motorku
 
 
Datum: 24. září 2015 8:38
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pak je druhá možnost, že upustíš od 3K a necháš si udělat pěkný 2K válec, který vč. výbrusu vyjde 1300-1400 k tomu si za 2-3stovky necháš upravit sériovou hlavu, uděláš GO spodku koupíš Hikona za 350kč a taky budeš slušně jezdit. V obou případech ovšem zapomeň na špičkové výsledky v popředí startovního pole, pokud tedy nepojedeš nějaký sranda závod proti sériovým nebo obdobně upraveným strojům, protože opravdu špičkové motory jsou cenově úplně někde jinde.
 
 
Datum: 24. září 2015 6:39
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U Stejskala stojí obdobný 3k válec 3900 + speciální hlava 1400 + výfuk 1900 =7200 pak počítej minimálně s GO spodku vč. klikovky a nějaký ten karburátor a filtr. Vše cca 10000. Kromě toho výfuku ti to nikdo výrazně levněji dělat nebude. Kromě toho když už závodní motor tak by to chtělo jinou převodovku 2000-3000 podle typu a výrobce. Dobrý by taky bylo nějaký lepší zapalko např. Vape to jsou další 3000. Ještě máš zájem si nechat dělat motor na zakázku? Pak nezapomeňte připočítat práci toho člověka co to celé složí a případně naladí. :-D
 
 
Datum: 24. září 2015 6:30
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravicko draci, mam dotaz ohledne prednich savly na 350/634. Zajima me jestli jsou ty savle bez manzet stejny jako savle z panelky je to mozny? Nedari se mi je nikde sehnat tak jestli byste o necem vedeli byl bych vdecny :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2015 11:15
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Čau,mam jawu 555 s vape.Která svíčka je nejlepší pro toto zapalko? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2015 7:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18324    
Brisk N15C ,odtrh nech na svíčce původní 0,7-0,8mm,u vape není potřeba sklepávat.
 
 
Datum: 21. září 2015 7:26
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar u zapalovani u jawa pionyr mi upad jeden dratek je zelenej kam napajet nebo namontovat dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2015 7:26
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pozdě :-)
 
 
Datum: 21. září 2015 7:26
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a jaký zápalko to je má vědět kdo? Jde o alt typu pařez nebo novější zapalování z J 20/21/23? 20-ti nebo 30-ti Wattová verze? Origo elektroinstalace? Teoreticky by to měl bejt zdroj pro hlavní světlo a klakson, tzn. velká cívka s hrubým drátem 20-ti Wattové verze novějšího zapalování nebo jedinej zdroj u 30-ti Wattové verze Ale snad neni problém poznat odkud ten drát upadl ne? Tolik možností zas není.
 
 
Datum: 21. září 2015 7:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18324    
To je hrozně jednoduchý. Přidělej ho přesně tam kde chybí. Podle zelený bych tipoval že ti upad ze světelný cívky.
 
 
Datum: 21. září 2015 7:21
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
chci se zeptat jestli vadi kdyz u pionyra v plovaku neco chrasti plovak je tim tezsi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2015 18:06
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Díky
 
 
Datum: 21. září 2015 18:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18324    
To ti v něm šplouchá benzin. Je děrave. Vyměň ho.
 
 
Datum: 21. září 2015 7:23
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar chci ses zeptat mam problem u jawa 20 chytá jenom z kopce a když chytne tak chvíly jede dobře a chvílema trhá mysle jsem že je toé benzínem ale nic nebylo ucpané trysky jsem pročistil a taky když jedu tak z plovákový komory chčije benzín díval jsem se na plovák a něco v něm chrastí to asi neni dobře taky to takže si myslim ze plovak je timpadem tezsi jde dolu a tim se to uchlastava a nejede taky to nikdy nechce vubec naskocit takze jestliu svickou by to mohlo byt a nebo nastavit poradne zapalko poradte prosim dik moc za kazdou odpoved:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2015 21:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15766    
To já ti nepovim,na to musíš přijít sám co tomu je,já do toho takle na dálku nevidim ...
 
 
Datum: 21. září 2015 21:52
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Dík a je to jenom tim plovákem
 
 
Datum: 21. září 2015 18:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18324    
Vyměň plovák a seřiď hladinu
 
 
Datum: 21. září 2015 7:18
 
 
 
 
Jméno: dadsjadja      IP: uživatel18307    
Zdar chci se zeptat co se prvni nastavuje u pionyra předstih nebo odtrh???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2015 7:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
prvně si ujasni jak to funguje, potom ti logicky docvakne co je správně... pokud netušíš proč co nastavuješ, tak se těžko dobereš kloudnýho výsledku, to jen taková menší rada, kterou neber špatně... jinak má Standa samo pravdu...
 
 
Datum: 21. září 2015 7:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18324    
Napřed odtrh,potom předstih.
 
 
Datum: 21. září 2015 7:24
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Čau mam simsona s51 enduro a potřebuji vědět který drát mam spojit aby svíčka házela jiskru prostě aby to jelo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2015 19:37
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel18323    
Zdarec fichtlaři chtěl bych se zeptat? Mám Jawu 50/20 pionýra a zvoní mi v motoru nevíte co by to mohlo být a jak to mám mpřípadně řešit.Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2015 7:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18324    
Nejčastěji je to velká vůle v bronzovym pouzdru pístního čepu nahoře v ojnici. To lze vyměnit a znova napřesno vystružit. Bývá však pravidlem,že je ojnice už vymlácená i dole na jehlách,takže repas a nebo výměna kliky ...
 
 
Datum: 21. září 2015 7:31
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel16886    
Čau, když chci dat na velkou jawu vape http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vape_6v_130w_jednovalec_vape.html je potřeba taky baterka? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2015 14:24
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel16886    
jo diky :-)
 
 
Datum: 21. září 2015 14:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
6V nekupuj, kup radsi tu 12V verzi, vetsi vykon, lepsi vyber zarovek, co maji na kazde benzince. Baterka pro chod motoru porreba nebude ani u jedne verze.
 
 
Datum: 20. září 2015 22:45
 
 
 
 
Jméno: čz deluxe      IP: uživatel15847    
zdarec mám doma ČZ 250/455/05 DELUXE nevíte někdo kolik se jich vyrobilo kusu ? a jakou má tato motorka hodnotu v pojizdném stavu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2015 19:17
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj mám jawu 350/632, problem je v tom že normálně sem na ni přijel domu a na druhy den už nenaskočila... vyměnil jsem kladívka, kondíky a svíčky, jiskra krasna modra, předstih sice od oka protože jsem chtěl vědět jeslti to už pojede ale ani dym z vyfuku, nic ani naznak chytnutí, karbec je čisty, pokažde co se ji snažim nastartovat mi po chvilce akorat začne kapat benzín v kolen odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2015 20:01
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
systematicky ji při startu uchlastáváš. stačí ji malinko a je to nastart z dlouhého kopce bez přidávání plynu
 
 
Datum: 18. září 2015 20:01
 
 
 
 
Jméno: marek99 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čao draci mam problém z mojí babetou 207 . Babeta jezdila a jednoho dne si řekla že nebude jezdit. Nehází jiskru přitom sem už vše vyměnil za nové a předstih sem šteloval už asi 100x už nevím co s tím. Poradíte mě, děkuji za všechny rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2015 9:55
 
<  57  58  59  60  61  62  63  64  65  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 22.04.2025 3:22:32 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu