česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  54  55  56  57  58  59  60  61  62  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Rades      E-mail:      IP: uživatel16213    
Čau borci mám doma zapalko z minibiku a potřebuju ho nějak nastavit aby motor naskočil a já mohl nasvítit stroboskopem. Nějaké zkušenosti s tím jak to nastavit? díky za odpo :-)\\\\r\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2015 0:14
 
 
 
 
Jméno: Rades      E-mail:      IP: uživatel16213    
Jj už jsem to vyřešil ale díky za rady nakonec jsem se podíval na kámošova mini bajka a udělal jsi plánek jak to asi má být potom nasadil na motor a zkusil to. Motor se roztočil tak jsem vzal stroboskop a už jenom upravil předstih na 1.9mm před Hú.
 
 
Datum: 13. listopadu 2015 0:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18399    
Hele v ruce jsem to měl,ale moc jsem si to neprohlížel,tak budu vařit z vody. Někde na rotoru bude magnetická kostička nebo dvě vedle sebe. Na statoru bude něco jako snímač někde uprostřed toho statoru. Tak dáš píst do HU,nasadíš rotor jak se ti to hodí (aretace?) a stator upevníš tak abys tu kostičku rotoru měl zhruba proti tomu indukčnímu snímači na statoru a v tuhle chvíli jseš na nule. Statorem pootočíš aspoň o centimetr proti chodu motoru (u pio je to doleva) a už tam máš předstih plácnu 1mm a to by mohlo aspoň zaštěkat ... kdybys odhadnul zhruba 20stupňů od oka,tak jsi někde okolo 1,6mm ...
 
 
Datum: 12. listopadu 2015 20:21
 
 
 
 
Jméno: kevi1356      IP: uživatel18378    
Čau lidi nevíte jak přidělam světelnou cífku? teda jako na světla vym jak jí přepnout a upevnit ale nevim jak jí napojit jak de proud z dinama tak jak to připnu k tomu dinamu pak se to připojí normal na světla žejo ? a myslim že bude stačit na ty světla 1 prosim o odpovědi díky všem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2015 14:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18399    
Napsal jsem ti jak pro blbýho co kam zapojíš,poslal jsem ti odkaz jak na příručku,schéma ,dokonce jsem ti i doplnil informaci,že cívka se připojí tak,že se na její výstup zapojí kabel (ten má na konci konektor faston,na cívce je placka,to se musí strčit do sebe). Kam se kabel zapojí jsem ti popsal taky. Co na tom teda nechápeš? Přečet sis vůbec tu příručku a schémata? Podival ses na to zapojení v motorce vůbec? Co si dělal,jak si co zapojil? Přestaň zakládat furt dokola nový přízpěvky se stejnym dotazem,více už napsat ani nejde.
 
 
Datum: 12. listopadu 2015 14:51
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
kolikrát to sem ještě nacpeš?? Už ti bylo odpovězeno x-krát, tak nebuď línej a snaž se!
 
 
Datum: 11. listopadu 2015 19:01
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel17522    
Zdravím všechny příznivce fichtlů všech druhů ! Mám dotaz . Kdo může poradit , jak bez většího násilí vyměnit ložiska v kolech Jawy 555 ? Děkuji za odpovědi . Jarmag1 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2015 21:41
 
 
 
 
Jméno: Jawapioner      IP: uživatel11670    
Tady máš návod na výměnu ložisek v kolech http://www.jawa-50.cz/clanek/vymena-mazani-lozisek-naboje-kola.html
 
 
Datum: 10. listopadu 2015 21:41
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
Vyndat segrovku a ohřát jako kartery, pak vypadnou a když ne tak jim trochu pomoct
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 22:56
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel18391    
Zdar draci potřebuju poradit začal mi téct olej po stupačce ze šroubu u kříže...Poraďte prosím jak opravit bez půlení odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2015 17:44
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18402    
Aspon ze tak ze nemusím prehazovat ložiska, kupovat gufera...
 
 
Datum: 13. listopadu 2015 17:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17280    
To je na jednu stranu pozitivní zpráva,žádnej velkej průšvih,ale musíš přez zimu holt přetěsnit.
 
 
Datum: 13. listopadu 2015 16:40
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
Zdarec tak ted jsem sundal motor a zjistil jsem ze praskle to není , ale ten kdo dělal GO než jsem ji koupil, tak nedal papírové těsnění mezi kartery a dal jen černej silikon. Tím jak jsem to stáhl bez podložky tak se to rozevřelo a silikon povolil a netesni...
 
 
Datum: 13. listopadu 2015 15:42
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18397    
Tak já to nějak zapalacam a pres zimu udelam ;-) dik za rady
 
 
Datum: 11. listopadu 2015 12:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18396    
Tudíž to bude prasklé,drží to tam silou vůle a chce to vyvařit. Půlení se nevyhneš. I kdyby se ti to povedlo nějak zaflastrovat,tak jak se dá pio do pohybu,tak to vibrace a jiné rázy zas otevřou. Snad jedině to vylomit úplně a zkusit zalepit nějakym dvousložkovym lepidlem na hliník ,nějakym epoxidem či tekutym kovem? A nebo to dokonale odmastit a zkusit tam jako pojivo namatlat motorovej silikon. Já bych šel cestou výměny karteru či rovnou obou ... je to řešení na furt a ne na půl sezony či měsíc
 
 
Datum: 11. listopadu 2015 11:08
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
Ano přestane ale jakmile dám třeba dve asi zase roztáhne to místo musím je totiž opatrně naťukat přes kladívko a tím se to zase roztáhne (oprava do češtiny)
 
 
Datum: 10. listopadu 2015 19:19
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
Ano přstane ale jakmile dám třeba e asi zase roztáhne to místo musím je totiž opatrně naťukat pře kladívko a tím se to zase roztáhne
 
 
Datum: 10. listopadu 2015 19:08
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a tím že se vrátí na své místo, olej přestane téct...
 
 
Datum: 10. listopadu 2015 14:01
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18394    
Ano vrati
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 19:51
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když ho povolíš tak se držák vrátí na své místo...
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 19:13
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18394    
No držák asi praklej není když ten šroub povolim přestane olej teci
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 19:04
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je možné, že při dotahování toho šroubu ti praskl celý držák na motoru, stává se to ve chvíli když v té mezeře nemáš patrřičnou podložku (trojúhelník) za kterej se přichytává pružina
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 18:58
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18393    
Ano je jeho ten šroub co drží stojan a kříž
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 18:51
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není to ten šroub pod kterým je uchycen stojan?
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 16:53
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
tak jsem to prolil v tom místě benzínem, otřel a poté vzal černej silikon a naplnil jsem tím celou díru v držáku...Vzal jsem šroub odmastil a vložil a stáhnul...jen takoví malý problém jak jsem to stáhnul tak se objevilo trochu oleje nebude to mít vliv na ten silikon? Mimochodem převoďák jsem předtím vypustil
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 8:32
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel18391    
dal jsem tam podložku do té mezeri a ještě to nejlépe zelepit silikonem a nejlépe ho stříknou do držáku na karteru?
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 21:27
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
očistit technickým benzínem. zjistit kde to prolíná nebo přímo teče a případně zatěsnit nějakým silikonovým tmelem zespodu.
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 21:22
 
 
 
 
Jméno: kevi1356      E-mail:      IP: uživatel18378    
Ahoj draci chci se poradit kolik cívek stačí na jezdění + světla myslim 2 stačí co myslíte nevýte jak je připojit nemohu najít návod jak je připojit dik všem :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2015 17:50
 
 
 
 
Jméno: Vasek Bosekk      IP: uživatel18378    
Ok dik všem jen sem slyšel že se má nastavit vzdálenost mezi cífkami coto je?
 
 
Datum: 13. listopadu 2015 17:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
NevÝme!
 
 
Datum: 12. listopadu 2015 0:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18395    
Vezmeš kabel s fastonem a zastrčíš ho do placky na cívce. To je celý. Faston je ten konektror. Resp samice,cívka má samce....
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 22:20
 
 
 
 
Jméno: kevi1356      E-mail:      IP: uživatel18378    
ok už to mamm jinak vyřešený ale ok díky fakt díky jen jastli nevíš jak zapojit světelnou cífku? vym ze sem asi votravnej ale na internetu neni nikde návod sry a ještě stačí 1?
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 16:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18387    
Ty si neskutečnej. Poslal jsem ti už odkaz na vše. Jestli neumíš číst tak mi to mrzí. Světelnou cívku přidělej a vytahni z ní kabel a ten připoj na potkávací vlákno. Bude to natvrdo svítit furt,protože zapojit přepínač na masce a na řidítkách bude zjevně nad tvý síly.... jinak zapojení přepínačů máš ve schematu . Ty čísla jsou všude zespoda vyražený ... jen spojuješ stejný čísla kabelem ... nic víc ... 55 je přívod z cívky,to se spíná na svorce 56 a z tý jde kabel do přepínače v řidítkách s vývody 56a - 56b na světla ... zadní světlo natahneš z malý cívky,kterou asi nemáš (v přepínači na masce svorka 58 - aby to nesvítilo tak se zkratuje) ... zadní světlo neřeš,klakson neřeš...
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 21:09
 
 
 
 
Jméno: jawa 22      E-mail:      IP: uživatel18388    
Ahoj draci. Potřebuji poradit. Stále mi teče (ne moc, špini mi to botu i karoserii) olej ze start páky na pionýru. Koupil jsem i novou startovací tyč i to gumové těsnění s miskou a teče. Různé těsněni jsem si udělal a teče. Jestli máte někdo s tím co dočinění tak prosím, poraďte. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2016 13:28
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18610    
ještě k tomu guferu staré těsnění musí pryč gufero nalep na blok - 5mm
 
 
Datum: 26. března 2016 13:28
 
 
 
 
Jméno: nonza      IP: uživatel18610    
dej tam gofero 16-30-7 ale musíš odstranit tu pružinku a gufero nastrčit na blokasi5mm
 
 
Datum: 26. března 2016 12:19
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to znám. Kamarádovi to teklo do boty asi 2000kilometrů jak jsme jeli na můj dlouhý výlet :-)......nám ale stačilo vyměnit to těsnění :-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 21:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18387    
Vedle řadícího automatu je ani ne milimetrová odvzdušňovací dirka z karteru (hledej) a ta je ucpaná. Propíchni ji. Pokud máš opravdu dobře utěsněnou nakopávačku,tak ten únik oleje ustane.
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 15:59
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel18386    
Zdar draci chtěl bych se zeptat jestli máte někdo skušenost s nasazením válce z babety 210 na Fichtla. Co je potřeba udělat proto aby tam seděl ? Jen podložku pod válec ? Nebo to nepůjde vůbec ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2015 20:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18387    
Ty napiš mě,proto jsem vložil emailovou adresu. Cestovní válec je osvědčená klasika bez velkých nároků na kvalitu motoru. Něco vymyslíme.
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 20:57
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel7691    
JamborD@seznam.cz Chtěl bych něco jako je od stejskyho cestovní ůprava. Měl bych možnost dát tam hikone a karbec z motorovky 19 mm. Chci něco aby to dobře jelo ale aby byla taky nějaká životnost :-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 20:22
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18387    
A třetí faktická - babeta má vnější průměr vložky 47mm a pio má díru do karterů 44mm. Takže nedáš. Takovejch lidí už mi posílalo na úpravu válec,kterej byl údajně slícovanej ... ani kulový,každej se snažil něco pilovat a všichni nesmyslně ... jeden měl dokonce tak "slicovanej" vejfuk,že to bylo propilovaný půl centimetru k hlavě :-D někdo zas tak slícoval sací kanál až ho už nikdy žádnej píst nezavřel :-D díra jak do pr...ele ale na opačnou stranu :-D napiš mi mail,řeknu ti jak ten válec vylepšit a nebo ti to mužu udělat.
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 16:13
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel18386    
Já se ptal jen na válec. Je mi jasný že je potřeba aby byl dobrej spodek.
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 15:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18387    
Jenom jestli by celej motor nepotřeboval "výbrus" ....
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 12:44
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel18386    
A kanály žít mám na pio samozdrejme slicovany. A jede to o něco líp jen by to chtělo novej vybrus :-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 12:12
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel18386    
Já To všechno chápu a o těch určovací atd. Vím jen sem myslel že by to nějak šlo. A o té úpravě pio válce taky uvažuji mám doma asi 5 náhradních tak bych vyskousel nějakou úpravu sani a výfuku. Ale potreboval bych vědět co a jak. chtěl bych aby to jelo líp jak serie. Kdybych z oto dostál tak 4-5 k tak bych byl spokojen :-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 12:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18387    
Ten bych chtěl vidět. Na babetě 207 je hodně práce donutit babetu jezdit 60km/h s poupraveným válcem z b210 natožpak 70 km/h ... navíc ty motory babeta/pio jsou naprosto odlišný - délka ojnice,zdvih kliky jen 41mm (!) - u pio ti na zdvihu přebývá 3mm :-D ne že by vše nešlo přizpůsobit,ale rozhodně ne stylem nasadim/jedu... je to tak pracný,že já bych se do toho nepustil... pokud bys chtěl,aby pio jel 70km/h tak stačí opravit sací kanál do zaoblenýho obdélníku a odbrousit tam všechny ty přečnívající nálitky... není potřeba zbytečně zvětšovat,jen to opravit ... to tě buď trkne a nebo ne ,do detailu to rozepisovat nebudu ;-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 11:44
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel18389    
Mám doma tuningovy válec z babety který jel na 207 přes 70km/h. A babetu už nemám a válec mě zbyl tak sem to chtěl napasovat na pionyra.
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 10:26
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
a co tím chceš dosáhnout ??? lepší výkon nebo zvuk......?????
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 9:30
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel18389    
Ale někde sem viděl ze to tam někdo měl daný.
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 9:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18387    
Podložku (sakra velkou) a jsou tam sakra dál od sebe díry na svorníky,to především. V podstatě to tam vůbec nepasuje.
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 5:58
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel18385    
Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli eště bude tady na Fichtl krámku k mání volnoběžná tryska 32 na pionýra ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2015 18:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 14. listopadu 2015 18:34
 
 
 
 
Jméno: Lindnerova ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrej. Chci se zeptat vlastníků Jawa MUSTANG. I jiných. Stalo se Vám někdy, když jste měli vůli na stojánku, že jste si udělali prasklinu na karteru? Zajímá mě, jestli v tom nejsem sama. Děkuji:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2016 23:21
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18520    
Zažil jdem to na 555 před 48 lety. Vyvařit.
 
 
Datum: 30. ledna 2016 23:21
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím,že v tom jste sama...
 
 
Datum: 18. ledna 2016 21:02
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mam j-20 40 roku a před tím2 ale nesetkal jsem s tím dodnes.
 
 
Datum: 18. ledna 2016 19:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18387    
Ano. Jak je zohybanej skroucenej stojan ohlej dopředu a s vůlí na čepu,tak když s tim hrubě jebneš na stojan tak to někdy i vyštípne jeden z držáků na kříž. Buď dávat na stojan opatrně a nebo opravit (narovnat a navařit) stojan...
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 16:03
 
 
 
 
Jméno: Tomtom      IP: uživatel18384    
Ahoj, stalo se uz někomu že by mu stojánek promáčkl, praskl karter ?????? Děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2015 21:25
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ne. jenom mi to urvalo to oko na karteru kde drží stojan. Tak jsem musel navařit hliníkem nové oko na karteru.
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 21:25
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec kluco a devcata. Odesel nam krovinak a ja samozrejme musel zalaborovat. Sundal jsem z nej karburator a ze ho dam na fika. No k memu prekvapeni SEDI karbec presne na kolinko. Plynove lanko lehce upravene. Na cupak se dostanu primo oroginal dirou v plechu. K memu stesti jsem mel z krpvonaku i filtr. To cele se na fichtla nacpalo i s prsickama. Po serizeni je fichtl jak traktor. Lze to naladit ab aby to tpcilo nebo staci trochu hnout smesi a pak tp zase tahne od spoda jak 4takt. Krasne pravidelnej chod a nizka spotreba. Nechci aby toto nekdo bral jako reklamu. Je to spis takovej nanapd pro ty co porad chtej neco tunit a tunej nespravne veci... Polid by mel nekdo zajem o vice info napiste. Odepisuju jen na rozumne dotazy na urovni. Polud by jsi htel Seso vic info ty ( o jaly karbec se jedna ... Je na netu poslu ) tak se kidne ozvi. Mohl by jsi ho dat do nabidky. Polkusim se pro zajemce udelat universalni navod. Nebudj ale posilat odkazy na prodejce - znevyhodneni jinych... Zatim se tedy smejte a at vam t drakuje :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2016 11:22
 
 
 
 
Jméno: Rudan      IP: uživatel12451    
Zdravím.Náhodou jsem narazil na tuto zajímavou diskuzi.Měl bych zájem to celé vyzkoušet,a tak se chci jen zeptat,jak jste pokročili s přírubou na filtr.Ptám se proto abych nevymýšlel vymyšlené :-)
 
 
Datum: 31. ledna 2016 11:22
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vsechny karbece nebyly pro me. Ale kazdopadne filtr... Pokud je to treba mustang, kde neni plech je skvele reseni takto. U origo sani fichtla je ten vrchni plech na pruzinkach. Potrebujeme 2. Jeden plech se provrta uprostred na prumer difuzoru plus ty dve diry jako na karbu. To cele stahneme zaroven s karburatorem ke kolinku. Pomuze nam ten o krouzek na karbu - tesneni. Pak uz vezmeme ty 2 pruziny druhej plech a filtr z fichtla a nasponujem na karbec. Melo by to byt pochopytelne. Jinak u zaplechovaneho fichtla jeste pracuju na prototypu. Kazdopadne si myslim ze tphle reseni ma pomerne dobrou moznost vyuziti. Diky jednoduchosti a cene. Pracuju na nejake jednoduche prirube pro original filtr.
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 9:53
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Junko, jak máš vyřešen vzduchový filtr? Sice píšeš, že máš z křoviňáku, ale jak to řešíš u těch ostatních 5 karbeců? Za tu cenu by to snad i stálo za vyzkoušení.
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 8:45
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://aukro.cz/novy-karburator-do-kos-krovinorez-benzin-bc-nac-i5779458133.html ----- Primo toto jsem objednaval. Asi 5ks a vsechny funkcni. Nesporna vyhoda je ta ze lze ho pouzit v jakekoli poloze. To tesneni je smerem k sani. Na druhe strane je videt podtlakovej vyvod. Ten je u pincka myslim bud zacpanej nebo je zaroven take v kolinku. Presne ted nevim. Ja ho mam cupakem nahoru a krasne se na nej dostane i dirou v plecharine. Druha vyhoda. Cast ovladana lankem jde sundat i s soupatkem a cele otocit o 180stupnu. Paradni vec pokud potrebujeme nejak tahnout lanko. Ac to nevypada slabe hadicky staci krmit. Druha hadicka - vetsi hrdlo- je zpatecka. Je NUTNE mit vzduchovy filt jinak je to nenaladitelne. Proste potrebuje nejaky odpor. Karburator je velmi haklivej na spinu v benzinu. Bud perfektne vycistit nebo mit nadrz jinou. Ja mam treba tKe z krovinaku pod prsickama. Skvele se tam vejde. Bez problemu to ale tahalo pres celyho ficjtla az vrchem do nadrze... Chce si malinko vyhrat. Mohu zkjsit najit i to sani. Zatim takhle no...
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 21:59
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele co jsem nekde zjistil tak se pouziva do 50cc. Jen o origo krovinaku je tam jeste natazena podtlakova hadicka/kanal. Myslim si ze to dodelat tak by to bylo lepsi. Lepsi plneni ? Spis si myslim ze by se zlepsila reakce na plyn jelikoz to je sama membrana. Popripade mohu postnout primo odkaz na kup. Ja to bral z aukra. Tam je to levnejsi. Pres nejakej i-les nebo co... Hned to najdu
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 21:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18387    
Zajímavý, prcek holt jede. Teď chápu že to pasuje. Ona i dvacítka jede o mnoho líp s 15mm karbecem z j05,ovšem trochu ztrácí v maximu. Dík za info.
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 20:54
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
15mm
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 19:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18387    
Takže průměr je?
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 19:01
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja pisu takhle no.... Všelibice. Ten kdo jezdi tak vi co to je. Obec kde se porada obrovskej fichtlsraz. Psal jsem ze vice info rad dodam, kdyz bude zajem. Abych reagoval na to dellorto. Nevim jak to jede s nim ale urcite je rozdil minimalne v cene. Tenhle cinskej stoji kolem 250kc. Nemam spocitano kolik presne to bere. Staci mi ze at k fichtlu prijdu v horku nebo v mrazu treba po 14ti dnech a nacupuju, slapu tak jednou max 2x a motlr uz prede. Az budj mit pristup k PC rad to popripade rozvedu. Jinak kruh na ctverec... Karburator sedi na kolenu tak ze neni v celem obvodu ani jedna hrana. Tahne to v celem pasmu otacek a jednim pohybem sroubku lze z nizkootackoveho tahouna udelat vysokootackovou pilu.
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18387    
Taky píšu z mobilu a tlačítka mam taky malý. Snažim se psát solidně a ne jako negramot. Mě to jde. Tlačítka je jen výmluva. Nevim co znamena slovo " vslibicich " .... tohle téma mi docela zajímalo,škoda že tu není kus smysluplný informace jakej to má třeba průměr,jak dopasovat (kruh na čtverec?) a jaká je ve výsledku změna? Když napasuju na opravenou serii dellorto 19 tak to pojede v celym rozsahu a bude to brát 2,5 litru ... což je u mě málo v porovnání s věčně brindajícím karburátorem z pio...
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 16:24
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Uplne mam cas si to po sobe cist. Ta tlacitka na mobilu jsou mala za to ja nemuzu. Tak si to smazte . Na vslibicich si se mnou tu gramatiku muzete vyridit rucne ...
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 9:45
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
a co takhle si to po sobě přečíst jubko?
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 9:37
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Blbost. Sani je 11 myslim 22 je moc :-D
 
 
Datum: 07. listopadu 2015 8:39
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim ze 22 ale ted si nejsem jistej
 
 
Datum: 07. listopadu 2015 8:36
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Kolik ma ten karbec difuzor?
 
 
Datum: 07. listopadu 2015 2:14
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo a jela mi na to paradne i Babettka 207. Samozrejme karburator sedel na kolinku jako prdel na nocniku :-D
 
 
Datum: 07. listopadu 2015 1:56
 
 
 
 
Jméno: přema      IP: uživatel13452    
Zdravím, mám problém z babettou 207, trvá dlouho než ji natočím, jede jakokdyby se dusila a třeba po 30km prostě párkrát škytne a konec... karbec rozebrán do šroubku, profukován, proplachován, ventil nádrže má vyměněnou gumičku odzkoušená průchodnost, ventilek v karbecu se neskeká... a elektrika by měla být v pohodě jelikož když fouknu benzín pod svíci tak blafne... sice to chvilku trvá ale blafne.... napadá někoho něco? za jakýkoliv tip Děkuji, pomalu začínám být zoufalý... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2015 16:39
 
 
 
 
Jméno: přema      IP: uživatel13452    
tak potom už jsem z toho blbec... ale stejně je zkusím, tyristor jsem zkoušel druhý z funkčního stroje a nepomohlo, taky jsem to na něj typoval... asi nepomůže zase nic než vytáhnout motor ven a udělat všechny operace a ono to mezi tím něco bude.....
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 16:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18387    
Gufera bys poznal. To u zapalování by způsobovalo vylítávání do otáček a to pod spojkama jak odejde tak jde olej do spojek a neřadí,klouže rozběhovka a pak i rozšlapová...
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 16:29
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
taky jsem takhle jel a nejel,karbec 100 x udělaněj a nic a pak jsem dal nový tyristor a ejhle lítá dodnes
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 9:41
 
 
 
 
Jméno: přema      IP: uživatel13452    
go motoru byla 1000 km zpět, a dávaná nová klika. Že by odešly? no je to možné, zkusím je vyměnit... jinak už nevím...
 
 
Datum: 07. listopadu 2015 9:23
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14363    
Zdar, pokud je vše jak má být, tak mě napadá, že se špatným startem může souviset třeba netěsnost gufeta na klice.
 
 
Datum: 06. listopadu 2015 19:41
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14363    
Zdar draci, renovuji 207mičku a horko těžko sháním drobnou plechařinu atd... Strejda Google už si taky neví rady a tak jestli někdo uklízel garáž prosím o koment. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2015 10:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Zdravím vás, má jít spínačka z panelky pototočit ( zapnout světla ) i s vyndaným klíčkem? Předem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2015 6:25
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
U panelky s FAB spínačkou se vyjmutím klíčku zablokuje přepínač. Takže nejen že nejde rozsvítit, ale i případně zhasnout...
 
 
Datum: 05. listopadu 2015 6:25
 
 
 
 
Jméno: milan      E-mail:      IP: uživatel18379    
dobry den mam problem ze svoji 207 nemuzu seridit karburator volnobech pefektni ale smes musim mit sroub uplne dotazeny aby babeta jela a mam furt cernou svicku predem dekuji za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2015 11:04
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel18383    
Vyreseno spatna svicka
 
 
Datum: 07. listopadu 2015 11:04
 
 
 
 
Jméno: přema      IP: uživatel13452    
zkus směs nastavit jehlou a ne šroubem... jinak pokud to musí mít hodně směsi tak je možné že to někde saje faleš...
 
 
Datum: 07. listopadu 2015 9:27
 
 
 
 
Jméno: Václav Bošekk      E-mail:      IP: uživatel18378    
Zdarec hoši chci se zeptat mam blbě napojený cifky a nechci se v tom vrtat chci se zeptat jastli by šlo světlomet napojit na obyšejný baterii.(prosím jastli to dde o návod) Předem díky za odpověť :-D :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2015 14:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7134    
Ty seš fakt asi úplně blbej co ? http://www.sesa-moto.cz/minulost/ v levym sloupečku je typ motocyklu a v ostatních sloupečcích popis,historie,schéma,katalog dílů,dílenská příručka,manuál .... musí se na to kliknout aby se to otevřelo....
 
 
Datum: 07. listopadu 2015 14:33
 
 
 
 
Jméno: Vaclav Bosekk      E-mail:      IP: uživatel18380    
Pls nevim jastli toje uplně ta stránka mam jenom plánek dík všem :-(
 
 
Datum: 06. listopadu 2015 7:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ho máš fakt dlouho zasekaný :-D ...za ty 3 dny by jsi to mel už 100x hotovo
 
 
Datum: 05. listopadu 2015 23:15
 
 
 
 
Jméno: Vaclav Bosekk      E-mail:      IP: uživatel18380    
Prosím mam.ho wakt za sekanej a mam 1 stránku a nevim jastli je to uplně vono pls
 
 
Datum: 05. listopadu 2015 6:34
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Nasrat na ruce a nepustit k vodě, lemro líná!
 
 
Datum: 04. listopadu 2015 22:39
 
 
 
 
Jméno: Vaclav Bosekk      E-mail:      IP: uživatel18378    
Prosím mam zasekanej com muže mi nikdo poslat odkaz prosím díky všem :-D
 
 
Datum: 04. listopadu 2015 21:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18381    
Proč jste dneska všichni tak pohodlný a líný ?? Všechno až pod nos !! Utahovat šrouby budeš sám ??? Najeď si třeba na sesa-moto.cz a v sekci minulost najdeš jak schéma zapojení tak manuál (ten se musí přečíst) a možná je tam i katalog dílů či dílenská příručka. Ještě před několika lety to i největší tupec dle těchto publikací zvládnul a pochopil. Ovšem někdy je problém i to čtení,ale to snad dneska ve škole ještě učej ne? Psát rukou už neumíte,to je jasný,diakritiku opravuje každej slušnej textovej program,tak kdo by se tim zabejval ...
 
 
Datum: 04. listopadu 2015 14:42
 
 
 
 
Jméno: Vaclav Bosekk      E-mail:      IP: uživatel18380    
Tak mi pls 1 pošli
 
 
Datum: 04. listopadu 2015 7:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na netu jsou 3 (_!_) .... slovy "tři prdele" návodů jak na to..... a jako první si přečti něco o pravopise ;-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2015 20:35
 
 
 
 
Jméno: Vasek Bosekk      E-mail:      IP: uživatel18378    
Hm asi máte pravdu ale nemáte nikde nákej návod jak zapojit ty světla a vymněnit cifku prosím o pomoc :-( :-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2015 18:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
stará cívka tě na burze může vyjít na 20Kč? nebo 50Kč? ... baterka alespoň 11 Ah na cca 4-5 stovek? To to chceš furt dobíjet? za mě je to prostě blbost a původní světlo nesvítí vůbec špatně, když se co možná nejvíc eliminujou všechny přechodový odpory, není uplně hotovej rotor a hlavně je dobrá parabola, ta udělá hrozně moc! ... každopádně udělat to můžeš, tzn, 6V nebo 12V motobaterku, z jednoho jejího vývodu kabel na vypínač, z něj kabel na patici žárovky a odtud kabel zpět na baterku (druhej kontakt)
 
 
Datum: 03. listopadu 2015 13:02
 
 
 
 
Jméno: Vaclav Bosekk      E-mail:      IP: uživatel18378    
ok ale stejně bych chtěl světla abi svítili furt na plno ale to je jedno spíš mam starost mam 1 start cífku a myslim si že byto asi nevydržela fakt by nešlo přes baterii napájení jen na světla (stačilo by jen přední světlo). nechci kupovat novou cífku. díky za odpověd předem.
 
 
Datum: 02. listopadu 2015 19:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nevymejšlej kraviny a zprovozni světla podle schématu...
 
 
Datum: 02. listopadu 2015 18:48
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel14729    
Zdravím Mám doma mosquito už asi 3 roky. Rozhodl jsem se že nechám udělat výbrus jenže ejhle ani netu jsem nenašel žádnou tabulku podobnou té co má fichtl. Koupil jsem píst 38,50mm (2. výbrus jestli se nepletu) a tak se ptám jestli někdo nemá vlastní zkušenost na kolik to nechat vybrousit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2015 6:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18387    
O dva výbrusy - to by musel být sakra šišatý válec. Viděl jsem to,přiznávam,ale je to specifický spíš pro starý tříkroužkový motory...
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 6:30
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
A dodaj ti k tomu i píst,čep,kroužky,protože válec muže být šišatý a tvúj koupený píst po správném výbrusu bude již malý
 
 
Datum: 06. listopadu 2015 19:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17921    
Odnes to do brusírny,oni ti to vybrousí,ty nepotřebuješ vědět žádný rozměry 38.47 a podobně,to maj pod palcem oni ;-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2015 7:41
 
 
 
 
Jméno: Jiřin Ch      E-mail:      IP: uživatel17864    
Vybral jsem okamžiky, ve kterých se "něco děje" a sestříhal z nich video sezóny 2015. http://www.youtube.com/watch?v=j8vqob0Dzg0 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2015 22:04
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel18370    
Ahoj draci..scháním nějakého schopného fichtla na fichtlcross co vypadá trochu k světu.nevíte někdo o něčem ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2015 22:39
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/893639-50-special.html mohu potvrdit že jede slušně :-)
 
 
Datum: 29. října 2015 22:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18374    
http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/878229-50-23-mustang.html http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/882657-50-cross-special.html
 
 
Datum: 28. října 2015 20:35
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel18372    
tak to jsem tam nenašel..našel jsem jiný.ale díky :-)
 
 
Datum: 27. října 2015 23:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18371    
Na motoinzerci jsem viděl,že někdo prodává hotovou "seriovku" snad za 10 a pak je tam hotovej závodní speciál za 23.
 
 
Datum: 27. října 2015 8:34
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Chlapi, to že je v naší krásné zemičcce spousta fichtlcupů je známo snad všude. Ovšem já se moc neorientuju. Jezdí se ale nějaké takovéto závody na čistě asfaltovém povrchu? Přece jenom jsem silniční typ a na nezpevněném povrchu jsem poněkud nepoužitelný a nechce se mi předělávat stadiona na motokros :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2015 22:40
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.mopedcup.cz/ :-)
 
 
Datum: 29. října 2015 22:40
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel18373    
Ovšem kategorie pro stadiony nemáme
 
 
Datum: 28. října 2015 9:00
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel18373    
Jasně, co myslíš, že jezdím já? Jezdí se buď na malých dromech mistrovství republiky a k tomu se jezdí ještě zvlášť přírodní okruhy.
 
 
Datum: 28. října 2015 8:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18371    
 
 
Datum: 27. října 2015 11:00
 
<  54  55  56  57  58  59  60  61  62  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 19:32:45 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu