česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  53  54  55  56  57  58  59  60  61  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chtěl bych se zeptat na spojku u pionýra. Měl jsem jí rozdělanou, obložení je eště v pořadku(viděl jsem i horší a fungovalo). když sem ji měl rozdělanou, tak jsem roznýtoval kolíky aby držely, a dal silnější podložky. Ovšem teď mam problém že nejde naladit. Na startpáku klouže, ale jakmile nastartuji tak se nerozpíná, a spojka zustavá v tahu. Předem děkuji za odpověd :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2015 19:50
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak Otočil lamely ? normalně skosením k sobě
 
 
Datum: 02. prosince 2015 19:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neotočil jsi lamely?
 
 
Datum: 30. listopadu 2015 20:14
 
 
 
 
Jméno: Jawapioner      IP: uživatel11670    
Jaký používáš olej?Není olej moc hustý?:-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2015 21:30
 
 
 
 
Jméno: skalmistr      IP: uživatel18428    
Zdarec borci,nevite nekdo čislo odstinu RAL oranzove barvy na jawu 2O,predem dekuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2015 13:07
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
přesný ral nenajdeš... večer ti napíšu číslo ralky, která nejvíce odpovídala rozleštěnýmu původnímu laku... ovšem nejlepší je si to nechat míchnout přímo podle org. dílu...
 
 
Datum: 27. listopadu 2015 13:07
 
 
 
 
Jméno: Fechtlíkus      IP: uživatel18430    
Já si myslím že Jawa nedělala odstíny podle vzorkovnice RAL. Chce to nějakého zkušeého lakýrníka aby ti dal nějakou stupnici a podle toho nějaký vzorek (pokud máš) tak odhadnout.
 
 
Datum: 27. listopadu 2015 10:13
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel18423    
Čau, chtěl bych se zeptat jestli má někdo vyzkoušene jestli se motor z panelky vejde do rámu z 350 typ 634 rozměrově myslím že jo ale myslím z hlediska kolen. Kdyby náhodou někdo řešil něco podobného tak motor z ČZ 175 typ 450 se tam vejde ale s kolenem je to jen tak tak děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2015 6:19
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17364    
Nazdar seso možná budu trošku sprostý ale který ko*ot vymyslel tento "profi" přípravek http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rozlisovac_karteru_profi_lozisko222222.html když už něco vymyslím tak to prodávám komplet a dám k tomu šrouby různých délek na různé motory né 4 udrb*é šroubky který jsou člověku kromě pár motoru k hovnu. Takže sorry že ti na to pluju ale když chce člověk rozdělat motor z pionýra tak to aby si koupil svoje šrouby, možná ti to přijde blbé ale asi nebudu jediný kdo je nasra*ý odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2015 22:18
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
ano ,osobně bych takového nic nekoupil,(cena) tenkrát (nevím už jest-li před 27 lety) ale jsem si ho vyrobil sám ,šrouby taky sehnal a slouží do dnes,..................je to předražené a kvalita na p.......
 
 
Datum: 28. listopadu 2015 22:18
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha to me mrzi,,jsi opravdu prvni kdo pise neco takoveho,toto vysli s dilny made in jawa Tynec anebo konstrukcni oddeleni ve strasnicich,, je to presne takove jak se to narysovalo pred 27 lety,,, ale jaky srouby k tom utenkrat bylo to ti nereknu :-) mrzime to ze jsi nasrany :-( je to spis delany na 350 motory nez na pio
 
 
Datum: 25. listopadu 2015 20:21
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
osobně bych taky nic takovýho nekoupil... dřív jsem to řešil jako ty, dneska už mám udělaný tři rozlisovávací desky, se kterejma udělám obě strany panelek, kejvaček, fichtlů, jawetty, stadionu i babetty, v podstatě vše co jsem někdy dělal a pro další motory není problém doupravit... ty prachy bych za to nedal ostatně jako každej člověk, kterej si dokáže poradit jinak (nemyslim sekeru a majzlík! :-D)... jenže pro takový to není určený a každý zboží má svého kupce,,, ale protože je to prezentovaný jako uni nářadí, tak bych u toho osobně šrouby nečekal,,, to je ale jedno, nejsou u toho a tim to hasne
 
 
Datum: 25. listopadu 2015 18:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18424    
Mě by ty šrouby asi nerozhodily,mě by ani nerozhodil ten přípravek,protože vždy jsem si poradil s plocháčem a nebo vinglem,pár šroubů,pár podložek,pár dir vrtačkou a tradá,nekupuju takovýhle bazmeky... zbytečný ... přijde mi kolikrát složitější vyrobit přípravek na natažení kliky nazpátek do ložisek do karterů bez násilí ... rozlisuješ vždy a snadno a v podstatě čimkoliv do čeho navrtáš 3 díry a neohneš to... Když už bych kupoval za takovýhle peníze takovej bazmek,tak bych asi taky očekával,že k tomu bude příslušenství a za ty prachy by k tomu mohla bejt i sada klíčů :-D soráč Seso,je to muj názor ... :-D se tomu docela tlemim :-D
 
 
Datum: 25. listopadu 2015 17:17
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17364    
Jako já si dokážu poradit, já si je klidně koupím o to nejde jde jenom ku*va o to že k tomu nejsou a to je extra profi přípravek
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 22:02
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a o co jde? Jen o to, že u toho nejni hrst nějakejch šroubů? To jich doma pár nenajdeš? Co použít ty co v motoru byly? Nebo je takovej problém si koupit 10 ks od M5, M6, M8 s co nejdelším závitem a matičkama jako kontra? Vyjde to na 40 Kč v předraženým železářství? Jak řešíš jiný problémy, když tě vykolejí takováhle banalita, kterou by člověk ani nezaregistroval?
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 21:21
 
 
 
 
Jméno: jawaka      IP: uživatel18422    
dobrý den chtěl bych se zeptat prodejce jestli by mě mohl poslat poštou cca za 10kč štítek na jawu 20 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2015 10:25
 
 
 
 
Jméno: HonzaK      IP: uživatel18434    
Nevim jako kde dál Karlosi ale třeba nevzpomenu si teď na jméno za Riegrovou ulice J.Š.Baara je ještě jedna prodejna a tu bych hodnotil hůř na ravo si nemůžu stěžovat
 
 
Datum: 29. listopadu 2015 10:25
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
HonzaK ...........asi jinej gang ale ravo teda nic moc ale zřejmě si nebyl dál....
 
 
Datum: 28. listopadu 2015 22:31
 
 
 
 
Jméno: HonzaK      IP: uživatel18429    
No je lepší pošta taky my to vyhovovalo víc ale co se dá dělat teď už to mám go odjeto jedna sezona tak nemám zase takovou spotřebu dílú a drobnosti beru v ravocb
 
 
Datum: 26. listopadu 2015 18:27
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel16502    
Lepší pořád dražší pošta než PPL PPL mě skoro odradí od objednávek s fichtlkrámku kdo chce kam pomozme mu tam
 
 
Datum: 26. listopadu 2015 10:31
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku sorac ale toto nedelam, pac kdyz to budud delat tak se s toho opicham :-( a ke semu za 10kc ti dneska posta uz asi nic neposle
 
 
Datum: 25. listopadu 2015 20:22
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
Čau draci chci jse zeptat jestli má někdo skušenosti s úpravou motoru ČZ 175/477 ? Postavil jsem si krosku myslim že celkem povedenouhttp://nad123456.rajce.idnes.cz/CZ_175_477_Kross#IMG_20151121_142257.jpg . Mám na ní rozetu z hnojnýho pásu a zapalování z pionýra. Ne že by jela špatně ale chtěl bych aby šla víc do otáček a možná měla i ten kůň navíc. Říkal sem si udělat kit na 215ccm ale moc to nechválí a nevím co by to dělalo v terénu. Myslím chlazení. Vím že by to chtělo jíný výfuk a asi karbec ten bych měl z Hondy mtx 125 dellorto 24mm a výfuk bych chtěl upravit z mz 250. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2015 18:05
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel18425    
A ten milimetr by stacil ? Nebo to mam dopocitaz tak ze bych to dopocital od toho o kolik bych zvetsil ten kanal tak o tolik zkratit pist ?
 
 
Datum: 25. listopadu 2015 18:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18424    
Nejde udělat jenom jedno ... přinejmenšim bys musel zkrátit píst o ten 1mm...
 
 
Datum: 25. listopadu 2015 17:22
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
Pojede to líp ikdyž nezvětším ten sací kanál ? Jde mě o to že v tom motoru byla tak před 500 km dávaná klika po GO tak se mi to moc nechce rozdělávat abych mohl upravit ten sací.
 
 
Datum: 25. listopadu 2015 12:31
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
Ted tak jak to je tak to i v lese zvládád při rozumných otáčkách 2 až 3 takže by mě ani ta klika nějak nevadila. Skoušel jsem to a kopec co se svou čízou na silnici jezdím 3 až 4 tak tahle kroska na 4ku nepozná že do kopce jede. Takže ta klika by byla do budoucna kdyby ten válec jel o něco líp.
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 23:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
A na kliku nesahej, ten motor uz takhle nema zadny spodek, po otevreni si troufam rict, ze bude jeste horsi v prevodovce ten skok mezi jednickou a dvojkou je straslivy.
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 23:41
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
Takže ten výfuk udělat zaoblenej obdélník. A to sání teda jen zvětšit nahoru nebo z něj udělat taky ten obdélník ? A co taky trochu dopilovat píst ? Třeba tu spodní hranu k sacímu kanálu ? Ale hlavně abych věděl jak s tím sání a výfukem.
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 21:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18421    
Nechoď do extrémů,mělo by se to akorát vejít. Známej to dělal (něco pilníkem něco takovou ruční frézkou) a fungovalo to. Jelo to dost slušně,líp jak serie. Pak jsme zkoušeli i přibrat vejfuk o milimetr dopředu,sání taky o milimetr dolu a to jelo zase trochu víc... už si nevybavuju,jak tam vycházel druhej a třetí kroužek vs sací kanál... na to se nesmí zapomínat ... je to už dýl ... ale tohle je taková základní úprava. Výfuk se nerozšiřuje,je na hraně únosnosti pro litinový kroužky. Sání možná trochu jde,ale nevybavuju si už jak je tam řešený vedení posledního kroužku v sacim kanálu a nebo jestli tam to sání je užší. Třeba MZ má takovej jazýček dovnitř. Nejlepší by byl dvoukruh no ...
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 21:03
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
A ještě teda nevím jak se dostat s pilníkem do toho výfukáče abych udělal nějaký rozumný tvar. Je na to nějaký fígl ?
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 20:06
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
Tak je mi to všechno tak nějak jasný. Tenc vejfukáč jen v hranách více z ostřit jinak nechat šířku a výšku jak je. A ten sací bych taky chápal kam ho zvětšit ale když se na to dívám tak je to kousek od dosedací plochy válce. A kdybych ho trochu zvětšil tím pádem i na kártrech tak mi příjde že by na těch kártrech nezbyla moc silná stěna.
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 19:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18421    
Vem si ten válec do ruky,podivej se do něj,jezdi si v ně pístem a pochopíš to co ti píšu. Nákres na tohle nemam a kreslit ti ho nebudu. Jestli tohle nejsi schopnej pochopit tak nic nedělej... takže to zkoukni a pak napiš co ti přesně neni jasný... pak to mužem probrat dál ...
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 18:57
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
A nebo bych měl doma výfuk taky z té Hondy mtx. Nevíte jestli by to s ním mohlo jít ? Nebo je to úplná blbost ?
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 16:05
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
A nějaký náčrt a rozměry toho sací a vejfukovýho kanálu by nebyly ? A karburátor jen vetší Jikov nebo nějakej lepší ?
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 15:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18421    
Jsou tam velké rezervy. Výfukový kanál stačí dokončit do zaoblenýho obdélníku a otevřít trochu sací kanál směrem k HU. Mezi horní hranou sacího kanálu a spodní hranou pístu v HU je ještě prostor k nenáročné úpravě. Pak dopojit a doupravit v karterech. Přefuky to ještě daj,otáčky v maximu drobet narostou. Karburátor bych použil vhodný k výsledné ploše sacího kanálu. Výfuk bych asi zkusil dvoukomorovej z 350,měl by k motoru víceméně pasovat. Kliku stočit lze. Myslím že se dělali kdysi u TK moto. Cenovka bude neskutečná. Bez radikálnější úpravy válce bych hlavu neupravoval.
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 15:40
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
A na ten filtr sem nenašel jinou krytku. Ale myslim si ze je lepší než ten "sportovni"
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 8:39
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel7691    
A nemá někdo nákresy ? Na internetu jsem na tenhle motor nic nenašel. A jake máte skušenosti se stočením kliky a snížením hlavy ? Případně o kolik ?
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 8:36
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Zvetseny vyfuk. kanal, vetsi dira do sani pro pouziti 28mm atd.
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 0:43
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Stejsky delal valec na 487, jukni sem: http://www.jawa50speed.wz.cz/_v_o.html
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 0:43
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Origo karbec je 26mm, proc tam rvat mensi? Ten filtr je taky "hezky".
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 0:41
 
 
 
 
Jméno: medar      IP: uživatel17397    
Zdař draci, měním pláště na fichtlovi a měl byhc následující dotaz. Původní pláště jsou betelně starý a jdou velmi ztěžka dolů, avšak ještě bych je rád použil na ježdění po poli apod. na jiným ráfku. Jeden už mám dole a šlo to ztuha :-D.... Chcu se zeptat, pomohlo by a nevadilo by pláštu, kdybych ho ponořil do vřelý vody na chvilu? Předpokládám, že guma změkne a měla by jít snáž sundat, ale bude to pak vhodný na další použití? Či jaké máte fígl? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2015 22:39
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, několikrát jsem přezouval staré Barumy a vždycky pomohlo gumu dobře namazat indulonou ( i patky) a sehnat si dobré monterpáky, nejlíp udělané z kulatiny, a opatrně páčit ven patku, je to lepší dělat ve dvou a s rozvahou (ať neohneš ráfek nebo není po patce) (těmi menšími co jsou v sadě to jde taky, ale o dost namáhavěj a taky se často ohlodá patka) .. zkus, uvidíš .. nejlepší je mít těch monterpák víc a vyzkoušet kterou to jde nejlíp, já jsem se s tím vždycky mordoval, ale pak jsem jednu bhodnou našel u dědy a s tou to šlo jedna báseň :-D
 
 
Datum: 01. prosince 2015 22:39
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar draci chtěl bych se zeptat sice blbou otázku ale fakt nevim co s tím mám jawu 20 pionýr a horní plech prs bude asi původní no a na burze jsem si koupil spodní plech prs jenže mi tam nepasuje protože aby pasoval tak sem musel ohnout růžky horního prsa viděl jsem renovace kde to šlo aniž bych to tam nasazoval násilím jesli to prso neni moc malý jesli třeba typ 21 nedělal velikost těch horních prs větší. co s tim jenom jednoduše roztáhnout odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2015 19:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18421    
Dvacítkovej dekl nejde do jednadvacítkovýho spodku.
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 19:10
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Všem děkuju za odpovědi asi to bude tim a taky jsem si to myslel no tak nezbejva nez koupit jiny horni prso na 21
 
 
Datum: 24. listopadu 2015 19:01
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel18420    
horní plech (kryt karbecu atd.) je pro 20 a 21 jinej... nejvíc to jde poznat na hloubce výřezu kde je držák na tašku
 
 
Datum: 23. listopadu 2015 19:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nevim jestli byl rozdíl horního krytu prs mezi 20 -21, nebo mezi kulatou a hranatou verzí (když na to vzpomenu, obojí můžu vyzkoušet), ale každopádně existujou minimálně dva druhy těch krytů (mělčí a hlubší),, to bude ten tvuj problém
 
 
Datum: 23. listopadu 2015 17:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa 20 měla pouze revmaplechy... a na ty to pasuje
 
 
Datum: 22. listopadu 2015 22:48
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Ahoj draci když mám přední světlo u jawa 50 typ 20 tak mám hlavní žárovku a ještě prej jedna tam musí bejt a to parkovačka je to tak ta dělá obrys světla ale nevim kam jí tam mám dát odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2015 21:51
 
 
 
 
Jméno: Šaňo      E-mail:      IP: uživatel18449    
Blbost, patří tam dvojvláknová žárovka. Ta malá byla na Pařezu
 
 
Datum: 08. prosince 2015 21:51
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Díky
 
 
Datum: 25. listopadu 2015 20:57
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18426    
Kdyby to mělo baterku tak to má význam ale takhle je to k hovnu jen bys přepálil žárovky díru na parkovačku tam má mustang ale není zapojená
 
 
Datum: 25. listopadu 2015 18:34
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
neřeš, fichtl parkovačku nemá
 
 
Datum: 21. listopadu 2015 14:10
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Zdarec draci! Nedávno jsem tu psal, že Mustang po zahřátí nejede. Udělal jsem celkovou generálku motoru - stejně bylo potřeba půlit, protože vypadávala 1. Zapalování VAPE ryska na rysce, v airboxu 3 díry, hladina trochu nižší. Fichtl točí neskutečně, ale za jízdy v otáčkách i na volnoběh dost kouří (1:33 plná syntetika, v druhém fichtlu kouří jen za studena). Převoďák to nežere, je to "taková ta vůně dvoutaktu". Když z volnoběhu přidám plyn, tak zalape po dechu, 4x se zakucká a pak se vytočí. Za jízdy má sílu jen v otáčkách (už i za tepla! :-) ), ale jak klesnou otáčky pod určitou mez, přestává tah a musí se podřadit. Myslíte si stejně jako já, že je to moc velký předstih? Po 3 minutách jízdy byl válec tak rozpálenej, že plivanec na válec jen zasyčel a zmizel. Vzhledem k tomu, že to kouří si nemyslím že by to bylo moc chudé. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2015 14:00
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Sorráč draci, ještě jsem se k tomu nedostal. Přesně tak stando, po volnějším výbrusu je najeto odhadem 300 - 400 km, nemám tam lanko k tachometru. :-D Třeba si to ještě sedne. Bohužel netuším jakým stylem bylo zajížděno, je to otce stroj na ryby a do hospody na kafe... Dnes vyzkouším ještě štelovat s předstihem a hladinou. Na barvu svíčky taky mrknu. Už to ale vypadá nadějně. :-) Dík, ozvu se jak to dopadlo.
 
 
Datum: 23. listopadu 2015 14:00
 
 
 
 
Jméno: Jawapioner      IP: uživatel11670    
Jakou máš barvu na izolátoru svíčky?
 
 
Datum: 20. listopadu 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18416    
Já bych přidal krapet na předstihu a malinko ubral hladinu. Jestli je to ještě nezajetý po výbrusu tak bych to ještě ojezdil až pak po 200km bych řešil.
 
 
Datum: 20. listopadu 2015 14:14
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Doplnění: Před tou původní závadou (nejel za tepla) to jelo s předstihem ryska na rysce .... rotor je správně usazen na klínku a klínek není uštíplej...
 
 
Datum: 20. listopadu 2015 7:37
 
 
 
 
Jméno: jawa 2100000      IP: uživatel17133    
ahoj mam problém na jawa 21 mi svítilo jen přední světlo zjistil jsem, že zadní světlo není napojené na přední světlo do patice tak jsem to udělal a ted mi svítí na tlumeny zadní a na dálkový přední nevíte co je špatně? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2015 22:32
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
Promiň jak říka Konny &#174; záleží taky na tom zápalku....:-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2015 22:32
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš tam 20W nebo 30W zapalování? U 20W zapalování má zadní světlo svoji malou cívku a přední světlo společně s klaksonem má svojí 15W cívku. Pokud máš 30W zapalování, tak z předního světla vedou 2 dráty (připojený na potkávací a dálkový kontakt žárovky) a v zadním světle jsou oba dráty přivedeny na kontakty žárovky. Podmínkou u tohoto zapojení je, že musí být sufitka v zadním světle odizolována od kostry!!!
 
 
Datum: 20. listopadu 2015 22:16
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
Zdarec a nemáš to zadní ukostřený tu patici? musí to být od izolované. Většinou se patice přidělá přes šroubek k plechu a tím se to ukostří a pak to blbne...
 
 
Datum: 20. listopadu 2015 16:39
 
 
 
 
Jméno: Jaroslav      IP: uživatel14025    
Ahoj draci! Jako začátečník prosím jeste jednou o radu. Mam Stadiona S11, vše fungovalo ale nyní nejde nastartovat. Motor se jakoby protaci pri proslapnuti. Necítím skoro žádný odpor. Řazení funguje pri zařazeni jedničky se otáčí i kolo, pri vyřazeni na neutrál zase jen protaceni motoru :-( raději se ptám než to cele "pokazim". Diky moc!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2015 22:39
 
 
 
 
Jméno: Jaroslav      IP: uživatel18418    
Ahoj Draci! Moc diky všem za rady! Nakonec to byl úplně "ojetý" tisicihran unasece spojky. Proto se to cele protacelo. Moc Vám všem diky a diky za další cenné rady.
 
 
Datum: 22. listopadu 2015 22:39
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jednoduchá rada na začátek, vyřaď z provozu spojkový lanko (prostě ho třeba vyndej z páčky, nebo vyhákni z ramínka vypínání na druhém konci), tím vyloučíš špatné nastavení spojky,,, pokud to bude i dál klouzat, můžeš začít rozebírat a hledat chybu jinde
 
 
Datum: 19. listopadu 2015 16:39
 
 
 
 
Jméno: Jaroslav      E-mail:      IP: uživatel14025    
Uaaaaaaaaa! :-) tak to je neskutečná odpověď :-) diky mam holt celou zimu co delat :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2015 23:14
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Vzhledem ke konstrukci převodovky, se při zařazené rychlosti a vyplé spojce dá na stadionu ject jako s kolem. Při neutrálu a spojce v klidu by se měla správně točit jen kliková hřídel - Pokud se netočí(pravý dekl - magneto na klice, pokud si nejsi jistý) - nejspíše je to spojka(je stálě vypnutá a prokluzuje - takže od jednudušších po extrémy - zaseklé, nebo moc přitažené lanko(povoluje se šroubením na páčce na řidítkách, které má tendeci se povolovat a utahovat v těch "nejvhodnějších" momentech) popřípadě zaseklá páčka spojky na motoru nebo bronzový kluzák(vevnitř v levém deklu), dále závady typu bordelu v lamelách, sjeté lamely, poškozený spojkový koš, písek místo oleje, vymačkaná pružina spojky(nejlépe v kombinaci s extra hustým olejem, a ferodo lamelami bez výřezů....). Pár brutalit - chybějící zuby na primárním převodu(ozubená kola od kliky ke spojce), uvolněné ozubené kolo na klice. Nakonec tuningářské chybičky aneb protočený, nebo ukroucený čep na klice(např. moje přestavba na nitrometan za současného nezesílení jistých komponent :-) )). Samozřejmě za předpokladu, že na protočení oné spojky nevynakládáš nepřiměřené násilí, což by značilo zadření, vysypaná ložiska, vypadlé cívky blokující magneto, ohlou ojnici, nebo jinou, taktéž pikantní závadu, při níž je většinou nutné motor rozhodit na prvočinitele. Pokud se ale klika točí normálně v součinnosti se šlapačkami - těsnost spalovacího prostoru(zapečené, nebo odteleportované kroužky, protavený píst, "fouklá", ruplá, protavená hlava, poškozená svíčka(prasklý keramický izolátor, závit), opotřebený válec, vydřená drážka od vyjetého pístního čepu(zmizelé seegrovky v pístu), ruplá vložka válce(nejlépe včetně válce)). Kdyžtak napiš v jaké fázi zoufalství, popř. paniky se nacházíš.
 
 
Datum: 17. listopadu 2015 23:08
 
 
 
 
Jméno: Jaroslav      E-mail:      IP: uživatel14025    
Děkuji moc za odpověď, prijde mi ze ze řazeni jde po stisknutí spojky řazeni a rychlost tam hned padne v pohode a motor byl cely repasovany odborníkem, i kdyz to nic neznamená :-( kdyz to proslapnu tak proste necítím ten známy odpor jako pri startovani. Mozna jsem udelal prasarnu, ale zkusil jsem držet spojku a šlápnout a to neslo jen s difuzerem. Diky moc!
 
 
Datum: 17. listopadu 2015 22:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18413    
Utahoval jsi lanko spojky? Není utažené moc? Pak už jedině utržený spojkový koš na klice...
 
 
Datum: 17. listopadu 2015 22:04
 
 
 
 
Jméno: Vašek      E-mail:      IP: uživatel18412    
Zdar draci chci se vaas zeptat kdyz mam papiry od mustafa v depozitu tak jestli se nechaji vyndat bezbtoho abych ted delal STK a nebo musim nejdriv udelat mustafa do stavu vhodneho na STK ?? Diky draci ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2015 23:23
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
STK, a jestli se nemýlím tak i platná pojistka.
 
 
Datum: 17. listopadu 2015 23:23
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
musí bejt platná STK
 
 
Datum: 17. listopadu 2015 11:51
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel18410    
obrý večer,\\r\\n\\r\\ndnes som sa pustil do výmeny gufier na Korade. Začal som na strane zapaľovania, vymenil som ho. Potom som rozobral stranu kde je štartovacia spojka, všetko povyberal a tam žiadne gufero nieje. Nejde mi do hlavy ako že je to 2T, v tom dekli je olej a neje tam gufero. Korado totiž dosť dymí a automaticky som išiel po guferách kedže moto stálo asi 3 roky nečinne. Neviete mi niekto povedať ako to vlastne má byť ? nemá tam byť olej alebo kde je to gufero kedže v zozname náhradných dielov sa uvádza že sú tam dva guferá o rozmere 17 - 40 - 7.\\r\\n\\r\\nĎakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2015 22:27
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel6804    
cus je zevnitr takze asi budes muset pulit motor mam taky korado supermaxi
 
 
Datum: 20. listopadu 2015 22:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18416    
Zřejmně ti tam chýbá.
 
 
Datum: 19. listopadu 2015 9:58
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      E-mail:      IP: uživatel18408    
Ahoj kamarádi. Dávám dokupy Babbetu 210 z r. 1987. Stála 3 roky, teď už se ji podařilo rozchodit. Motor šlape nádherně, má najeto 8500 km, ale mám problém se spojkama. Startuje na jedno šlápnutí, v pohodě se rozjede, ale moc se jí nechce řadit dvojka. Když už zařadí a přidám plyn, začne prokluzovat (která spojka ?). Nikde žádná mastnota, všechno vyčistěné. Poraďte, kde hledat závadu. Předem moc díky, Zdenek. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2015 21:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18415    
Další dnešní poznatek - stačí čtvrt otáčky na šroubu bohatosti a do kopce nezařadí dvojku. Směs musí bejt špičkově nastavená přesně v rozmezí tý čtvrt otáčky. Asi půl hodiny jsem jezdil po vsi a různě se rozjížděl do 3 kopců a přidával a ubíral na šroubu. Nakonec jsem se dostal na nastavení směsi,které jsem víceméně trefil podle sluchu na stojánku,jen to bylo ve výsledku o čtvrt otáčky povolené proti moji výchozí hodnotě - a to řadila dost pozdě. Teď cajk. Teplá tahá i startuje,volnoběh drží. Jen furt bojuju s tim,že se musí sakra fest šlápnout,aby se motor roztočil. Už dvakrát jsem to odmašťoval,dokonce jsem musel poupravit startovací spojky - hliníkový ramena škrtaly o buben. To je normální že se na to musí tak hamtat aby to chytlo a nebo to má chytat sotva pohneš šlapkou? Studený to chytá v celku dobře....
 
 
Datum: 18. listopadu 2015 21:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18413    
Zdarec. Koukal jsem,že v řadícím bubnu se taky všechno mele,ale přijde mi ta vůle normální,nevim. Jsem laik,babetu dělam poprvý. S lehkejma spojkama ti neporadim,vůbec nevim,která bije ..... s tou křídou je to supr,jen nevim,co by mi byla platná,když byl spojkovej buben plnej mastnýho šmantu. To jsem poznal už laickym pohledem že je tam problém :-D u toho řadícího bubnu nevim...
 
 
Datum: 17. listopadu 2015 11:29
 
 
 
 
Jméno: berdys      IP: uživatel18411    
Mě se osvedčilo misto čističe brzd obyčejna křida co maji deti na malovani. Tim jsem přišel na to ,ktery buben se mastí olejem
 
 
Datum: 17. listopadu 2015 9:20
 
 
 
 
Jméno: zven      E-mail:      IP: uživatel18408    
Ahoj Stando, díky za radu. Rozběhový buben jsem měl dole, ale ty čelisti se mi moc nezdály. Ne že by byly hodně sjeté anebo mastné, ale pohybovat jdou dost ztuha. Taky jsem nenašel podložku za jehlovýma ložiskama u gufera. Má tam být ? Podle mně určitě. V každém případě to asi bude chtít komplet nové řadící (jsou tam dost vymlácené unašeče a už dost velká vůle mezi čelistma a bubnem) a na ty rozběhové se podívám. Ještě, co doporučuješ, mám tam dát lehkou nebo těžkou sadu. Teď je tam lehká. Ještě zpět k těm rozběhovým, mate mně právě ta supr síla záběru (rozjezdu). Jinak díky za tip. Zdenek
 
 
Datum: 16. listopadu 2015 20:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18409    
Měl jsi dole rozběhovej buben? Tam často prolíná olej z kliky pod guferem nad jehlovejma klecema,spojky sice něco přenesou,ale jak zařadí dvojku tak se rozkloužou. Taky jsou tam zespod u vodících kolíků listové pružiny,které si časem udělají drážku pod sebou v unašeči a pak ta drážka muže omezit plné rozevření. U řadících čelistí jedině mastnota. Tam je o-kroužek pod aretační plackou a gufero mezi bubnem a unašečem. Teď jsem se taky pustil do babety,přitáh to známej,že to neřadí. A vše co jsem vyjmenoval je v háji,mohla za to klika,vymlácenej čep v ložisku pod rozběhovou spojkou,jak se to tam mlelo tak to likvidovalo obě gufera na tý hřídeli... takže novou kliku ,přední spojky a všude nová gufera ... bubny jsem odmastil,obrousil jemnymšmirglem a znova odmastil čističem brzd,oboje spojky vepředu jsem dal nový a ty řadící jsem vyčistil,obrousil a odmastil. Už to skládam. Snad to pojede.
 
 
Datum: 16. listopadu 2015 14:34
 
 
 
 
Jméno: Jaroslav      E-mail:      IP: uživatel14025    
Ahoj, Draci! Dotaz od zacatecnika. Mam Stadiona S11, chvíli pěkné jezdil, pak ztrácel výkon a teď se pri startovani se točí i zadní kolo a nestartuje. Je možné, ze je kousla rychlost? Nebo je tam porad jednička a špatným nastavením lanka to neradi? Něco se spojkou? Moc diky za odpověď!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2015 15:37
 
 
 
 
Jméno: Jaroslav      IP: uživatel18406    
Moc diky :-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2015 15:37
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
no pokud se při roztočení motoru točí i zadní kolo, tak je logický, že tam bude nějakej kvalt, takže zkontroluj a seřiď lanko řazení..
 
 
Datum: 15. listopadu 2015 11:12
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosim vsehny draky, co maji v planu jet na dovcu na starych splasenych trubkach s trasou vice nez 3000km,, nechte se hlasi povine :-) lebo poslouchat pak,, ze v polsku zacli praskat draty v kolach a v polsku se se poradne zapotilo aby se draty na fichtla splasily,, nebo vyjet kolem sveta a nechat si delat kliku nekde kde bych se bal i ja, nebo si vyjet do ameriky na vylet s pneumatika co nemaji ani značku kvality a pak se divit ze diky usa horku na silnici, se splastu se udelaly harmoniky, nebo jet zamerne kolem sveta a nevymenit si zadni cep vidlice :-) proto se hlaste at moc nezestarnu draci. Pokud nekdo uvazuje,tak je prave cas na pripravu draci,, pac to lepit vse na posledni chvilu jako kaskader na dnepru je fakt brutal. A kdyz se tu registrujete a zacnete poslouchat http://www.kolamadolu.cz/archiv/podcast/ tak brzo zjistite realitu zivota,,, ja bych jel ale jsem uz na to starej a deti daji zabrat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2015 15:52
 
 
 
 
Jméno: přema      IP: uživatel13452    
letos absolvováno 900km Nový Jičín-Lipno a zpět za 4 dny jízdy, něco jako testovací jízda a kromě 2x upadnutého výfuku a pár vytřesených šroubech v podstatě bez problému. pneu jsem se díval že jsou dva druhy, obyčejné mitasky a potom jedny dražší, zesílené trochu jako fichtlácké... na to lipno jsem jel z jednou náhradní a teď bych asi uvažoval o té zesílené dozadu. ty tlumiče jsem řešil tak dlouho až jsem se na to vykašlal... jsem zvednul blatník na zadních úchytech a bylo to v pohodě. ty nosné trubky vůbec netuším jak myslíš. pojedu z náloží ale samo. zřejmě jen to nejnutnější s tím že všude jsou obchody tak přinejhorším dokoupím. Chtěl bych dojet na Hel a potom podél pobřeží k německo polským hranicím, z tama pak na liberec a domů.vážím cca 70kg a počítám že by to mělo být tak na 10-12 dnů s tím že když se to protáhne klidně na 15 či víc tak je to jedno. Jinak všechno to jsou plány až na červen červenec srpen 2016!!!
 
 
Datum: 21. listopadu 2015 15:52
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak preno,, nezapomen jet na pneu sava, poradny tlumice staci made in teiwan, jo a nejlepe privarit k hornim brylim nosny trubky,, jistota je jistota,lebo casto pri prelozeni a nerovnosti vozovky to praska, lebo pojedes s nalozi? kolik vazis? poslko s 1700km je projizdka do ruzoveho sadu:-) kdy jedes a kolik dni tomu obetujes?
 
 
Datum: 15. listopadu 2015 21:05
 
 
 
 
Jméno: přema      IP: uživatel13452    
Hlásím se povinně :-D i když to je "jen" cca 1700 km na 207čce po Polsku... myslím že každý kdo někam vyráží obrací každou korunu jestli je opravdu ten díl tak důležitý aby se na tom nedalo jet. Samozřejmě už je mnoho lidí kteří takové cesty absolvovali a správným prostudováním jejich cestopisů se dá určit co se kazí a co ne... stejně tak jak zdravým rozumem rozpoznám věci které jsou spotřební zboží a musím je vzít... to nemění fakt že druhovýroba je bláto a je s tím třeba počítat vždy, ať už na ježdění do práce nebo na cestu kolem světA...
 
 
Datum: 15. listopadu 2015 15:30
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18405    
No tak já myslím že každý kdo takhle někam vyráží tak má svojí hlavu zná svoje moto tak mě překvapuje že si sami nahodí takový problémy a potom se tomu diví co se vlastně děje. Jen nevím co mají lidi za problémy s kyvkama.
 
 
Datum: 15. listopadu 2015 10:35
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel18403    
Čus .Neví někdo jak se šteluje hladina na karburátoru Amal 21.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2015 21:06
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel18414    
Ahoj já vim, když odděláš víčko plovákové komory tak tam máš takovej plíšek a ten přihíbáš budto nahoru nebo dolu. Napiš mi jestli hladinu máš nišší neb vyšší.
 
 
Datum: 18. listopadu 2015 21:06
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Zdar draci, chci se zeptat, jak vyndaváte vložku válce? Mám tu válec s ulomenýma těma výstupkama na vložce co jdou ke klice, tak bych chtěl vyměnit tuhle vložku za jinou, protože je ten válec jinak pěknej. Lis doma nemáme... Nikdo v okolí mi nedokázal poradit a kladivem, jak mi radil jeden fachman, to fakt dělat nebudu. ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2015 12:22
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel18401    
Kdyz jsem to delal poprve tak jsem valec nahral asi na 120 stupnu trn zmrazil a cekal jsem zhruba 3 sekundy a i tak sla ven ale musel jsem do toho trnu mlatit pres 2 kladiva fakt silou ale nic jsem neposkodil :-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2015 12:22
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Rades: Díky moc, přes víkend zkusím. :-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2015 6:18
 
 
 
 
Jméno: Rades      E-mail:      IP: uživatel16213    
Zdar nejjednoduší cesta je že si na soustruhu uděláš trn. Válec si nahřeješ tak zhruba na 200stupnů (starý vařič nebo trouba), zhotovený trn si dáš před vylisovávaním do mražáku a necháš ho tam. Po nahřátí válce si vytáhneš trn z chladu a vložíš do vložky. Počkáš asi 10 sekund a vložka jde krásně ven někdy i rukou a nekdy musís trosku poklepnout ale s citem.
 
 
Datum: 13. listopadu 2015 0:11
 
 
 
 
Jméno: Jeffrey      IP: uživatel18398    
Zadr chci se zeptat mám Fichtl 21 s 05 motorem a nechcem mi to jet více než 15 nebo 20 km/hh tak se chci zeptat čím by to tak mohlo být a střílí mi ještě z výfuku\r\n\r\nDíky za odpvěď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2015 10:17
 
 
 
 
Jméno: Fechtlíkus      IP: uživatel18430    
To mi dělalo taky a měl jsem ucpanou hlavní trysku a špatný předstih
 
 
Datum: 27. listopadu 2015 10:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18400    
Predstih
 
 
Datum: 13. listopadu 2015 9:43
 
<  53  54  55  56  57  58  59  60  61  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 19:32:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu