Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Honza
IP: uživatel18562
 Prodává fichtlkrámek ješte ten černý komaxit stojan na J05? protože ten co je nyní v nabídce nemá dírku pro pružinu
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2016 7:45
 draku nou problem, staci to napsat do vzkazu k obj a ja to dodam
Datum: 22. února 2016 7:45
Jméno: Dew
IP: uživatel18540
 Nazdar , chcem sa spytat ako ste riesili axialnu volu klukovky v pionieri ? ( Myslim volu ze sa klukovka hybe asi 1.5mm do stran smerom k zapalovaniu a vyvodovemu kolecku na spojku ) Diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2016 8:02
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Pokud máš možnost změřit nebo nechat změřit ovalitu tak to udělej. Pokud nebudou čepy házet není třeba to řešit
Datum: 22. února 2016 8:02
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 máš ko klikové čepy,,, dočasným prasáckým řešením by možná bylo vlepení, ale správně je to na výměnu...
Datum: 21. února 2016 19:13
 Přidejte se k nám taky a začněte závodit na Pionýru. Jsou to opravdové závody - adrenalin a hlavně zábava. Vybrat si můžete z více jak 70 tratí po celé ČR. Kategorie sériových i upravených fichtlů. Startovné do 300Kč. Závodit může každý, bez licence, nehledě na věk a zkušenosti. Fichtl cup není jen sport, je to koníček a pro někoho životní styl. http://www.youtube.com/watch?v=9SBW2ER7560
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2016 7:54
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 https://www.youtube.com/watch?v=coAOe_RE8dE
Datum: 01. března 2016 7:54
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Závodit se dá i v asfaltové rychlé stopě, jen je potřeba licence a startovné je o něco dražší
Datum: 01. března 2016 7:22
Jméno: Tomáš
IP: uživatel17397
 Zdar, mám dotaz na kejvačku 250 - dělal jsem GO motoru - takže klika na repasi, nová ložiska apod. Ložiska jsem do karterů nalisoval v pohodě, kliku taktéž, zajelo tam vše samo, stačilo lehce zatlačit (samozřejmě po zahřátí/schlazení), avšak nyní nejde s klikou lehce točit. Když nasadím primární ozubený kolo, tak klikou otočím. Tož sedne si to za provozu, nebo je něco hodně špatně? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2016 19:16
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 správně by měla jít volně hned po složení,,, nějaký keci, že si to sedle jsou pouze diletantstvím... někde se to kříží, zkus trubičkou vhodných rozměrů s citem klepnout na vnitřní kroužek ložiska pod zapalováním...
Datum: 21. února 2016 19:16
Jméno: Peky
IP: uživatel18561
 Zdar lidi,
právě dodělávám renovaci Stadiona a včera proběhl první start...
Super, vrčí perfektně, jen nemůžu doštelovat ten spropadenej volnoběh a také při chodu motoru na neutral má tentenci v nižších otáčkách chcípat. Ve vyších otáčkách chodí perfektně, chytá na drcnutí.
Karburátor (novější typ pro S22, nikoliv starší vajíčko) vyčištěn, vyfoukán stlačeným vzduchem a pak ještě čišten ultrazvukem. Nové: trysky, šoupě, jehla. Prsíčka s tlumičem sání mám namontované. Už jsem byl tak zoufalej, že jsem zaletoval výřez v šoupěti, kam má dosedat štelovací šroub volnoběhu, aby se šoupátko více zvedlo. Bez úspěchu... Už fakt nevím. Nezapomněl jsem na něco? Budu rád za jakékoliv rady, nápady...
Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2016 20:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 záleží jak se ten motor na volnoběh projevuje... klidně (a dost pravděpodobně) to může způsobovat moc bohatá volnoběžná směs..
Datum: 21. února 2016 20:01
Jméno: Škarda
IP: uživatel17641
 přisávání falešného vzduchu?
Datum: 21. února 2016 19:48
 Po dlouhé době nový díl seriálu Jawa Pionýr ve filmech. https://www.youtube.com/watch?v=vzJ4vTdFb-I
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2016 21:15
Jméno: Honza
IP: uživatel16977
 Zdrar chlapi, koupil jsem zapalování vape. Podle nákresu se žárovky zapojí ve stylu 05 ky. Já to chci ale zapojit tak, jako to má 21. A otázka zní - mohu ty dva žluté dráty spojit do jednoho a tím napájet obě žárovky najednou? Děkuji .
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2016 12:20
Jméno: standa
IP: uživatel18564
 Žlutý dráty spoj,v tom není problém. Jen bacha na jednu věc. Pokud nezapojíš zadní žárovku jako u mustanga (z jednotlivých svorek přední) tak ti bude praskat zadní světlo a následně i přední .A nebo za jízdy nepřepínat
Datum: 22. února 2016 12:20
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16403
 můžeš je spojit bez obav
Datum: 21. února 2016 19:08
 Zdar draci, mám Jawu 23 a zajímalo by mě jaký otáčky má sériový motor při 60Km/h na 3Rs.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2016 20:52
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
 Vzoreček si snadno zjistíš, pokud nebudeš líný a zapojíš hlavu.
Datum: 21. února 2016 20:52
 Dík, ostatní vím jen jsem nevěděl ten vzoreček.
Datum: 21. února 2016 19:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 i=n1/n2=D2/D1=z2/z1 ... i je převodovej poměr, n jsou otáčky, D je průměr kol, z je počet zubů... víc k tomu nepotřebuješ...
Datum: 21. února 2016 19:19
 Ano dá ale jaký je vzoreček??
Datum: 19. února 2016 22:48
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
 Ale pro 3. kvalt a 13z kolečko je celekm jednoduchý pravidlo: 6000ot/min a jedeš 60km/h +-
Datum: 19. února 2016 21:12
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
 Si to snadno spočítej... Víš otáčky, zjistíš si kolik zubá má primární kolečko, spojka, převod na trojku je 1:1, počet zubů na sekund. kolečku, počet zubá na rozetě. Obvod kole je kolem 1,7m. Nebuď líný a přemýšlej.
Datum: 19. února 2016 21:12
Jméno: Milan
IP: uživatel18560
 čau pánové, mám problém s mojí Jawou 250/353. Nedaří se mi jí nastartovat, neustále střílí do výfuku. Předstih mám nastaven, odtrh taky, akorát po překonání horní úvrati se odtrh hrozně zvětší. Další věc, jak je to se značením indukčních cívek, můžu na 250 dát i 12V cívku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2016 11:09
Jméno: čz
IP: uživatel18525
 Patří tam 6v.
Datum: 20. února 2016 11:09
Jméno: Fikus
IP: uživatel18559
 Důležité, kolik má průměr závit kohoutku nádrže toho co se šroubuje dovnitř? Dìky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2016 18:10
Jméno: Jenda
IP: uživatel17099
 Zdar chlapci vyměnil jsem pist, válec a hlavu...vše zajeté na jinem motoru a po 10 minutá se mi začal přidušovat potom se chytnul a při plným plynu v max otáckach zase začal vynechávat. Karbec a jeho hladina nastavená jehla na druhym zářezu...a při filtru se začal sám vytáčet po sundání se přestal vytáčet ale furt se přidušoval. Motor jinak skvěle táhne. Švícka je lehounce černa. Kladívka jsem opiloval.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2016 9:32
Jméno: Jenda
IP: uživatel18392
 tak jsem nastavil předstih a udělal o dirku na víc do airboxu a zatim to jede...
Datum: 24. února 2016 9:32
Jméno: Tomáš
IP: uživatel17397
 Měl jsem podobné problém a nakonec to vyřešilo jiný zapalování. Měnil jsem u starýho zapalování i kladívka za nový, ale nepomohlo to, tak jsem vyměnil celý zapalko a šlape jak hodinky.
Datum: 21. února 2016 17:09
Jméno: Jenda
IP: uživatel18392
 Simerinky jsou v pořádku dával jsem teď nový....na to válci co jsem sundal to nedělalo...bez filtru to jakž takž jede ale stejně občas cukne. Zkusím ještě předstih a zkusím přetěsnit koleno karbce pro jistotu...
Datum: 20. února 2016 11:39
Jméno: čz
IP: uživatel18525
 V jakém stavu jsou simerinky na klice ? Možná to přisává vzduch pod zápalkem.
Datum: 20. února 2016 10:36
Jméno: Dew
IP: uživatel18540
 Nazdar, chcem sa spytat ohladom puzdra piestneho capu na pioniera. Menim klukovku a na novej kluke neni na puzdre v strede ta drazka na mazanie capu. Nebude to vadit ked tam nebude ? Nepridre sa to ? Diki za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2016 21:57
Jméno: honza
IP: uživatel18558
 cau mam jawu 555 parez a mam tam hlavu z jawy 20 mohlo by to mit nejaky opacny ucinek
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2016 7:26
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 jak myslíš opačný účinek?
Datum: 19. února 2016 7:26
Jméno: wimer
IP: uživatel18392
Posl.aktualizace: 22. února 2016 18:56
Jméno: švanda
IP: uživatel18566
 Teď jsem koukal na to schéma a tam je vidět že ty světelné cívky jsou oběma konci připojený k usměrňovačům takže ukostřený nejsou takže žádný problém
Datum: 22. února 2016 18:56
Jméno: jirka
IP: uživatel18115
 Cokoliv naměříš, je vztaženo ke kostře. Proto můžeš říct, že na baterii je stejnosměrné napětí, protože vůči kostře nemění polaritu. Polarita napětí se na cívce oproti kostře mění, tudíž je tam střídavé napětí. Je to jen o tom, co se k čemu vztahuje. Snažil jsem se ti vysvětlit, že se nebude nic tlouct ani zkratovat, pokud budou oba obvody spojeny ke kostře jako ve schématu.
Datum: 19. února 2016 1:43
Jméno: wimer
IP: uživatel18392
 Od kdy je na neusmernene cívce pouze minus?
Datum: 18. února 2016 20:26
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Kostra je jen jedna a napětí na baterii i na na zapalovací cívce měříš právě vůči ní. Barák taky měříš od země, střecha je +, sklep -. A jak rychle se to střídá, je fuk.
Datum: 18. února 2016 17:10
Jméno: standa
IP: uživatel18557
 Nejsem elektronik,ovšem nevim,proč by se měl prát mínus s mínusem (laicky řečeno) ... to by to asi němcum přes 30 let nefungovalo
Datum: 18. února 2016 16:33
Jméno: wimer
IP: uživatel18392
 Tak asi střídávej proud ma podle frekvence +nebo- takže by se pri jedne periodě zkratovalo ne?
Datum: 18. února 2016 15:06
Jméno: standa
IP: uživatel18557
 Jestli se to bude a nebude tlouct nevim.Ani nevim co by se tam tlouklo. Víceméně starší 6V simsony bez ELBY to maj stejně,ba ještě hůř. Není to zrovna ideální řešení ale "nějak" to funguje ...
Datum: 18. února 2016 14:44
Jméno: wimer
IP: uživatel18392
 ano není na baterii to jo ale jde o to zda se nebudou tloct kosty když dám usměrněný mínus na rám a neusměrněnej vývod jedný civky s rám tak se to musí potkat a zkratovat v půl vlnách
Datum: 18. února 2016 6:04
 Cívka ení zapojená na baterii, tzn: je kasicky přes kladívko a bateriový obvod ji nijak neovlivní. Takže se to tlouct nebude
Datum: 18. února 2016 2:31
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravím, prosím o radu kolik se má nastavit předstih u jawa mosquitto 585. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2016 14:09
Jméno: standa
IP: uživatel18557
 Přesnou hodnotu neznám. Jako výchozí hodnotu bych bez starostí zvolil 1,5mm před HU. Když se ti bude zdát že je motor moc tvrdej tak ubereš na 1,2-1,3 a kdyby to naopak bylo líný a chcíplý tak opět 0,2-0,3mm přidáš ... nou stress
Datum: 18. února 2016 14:09
Jméno: mustangman
IP: uživatel17133
 Prosím o radu budu posílat věci na povrchovku potřebuji vědět jakou origo upravu měl výplet ráfku, pedál zadní brzdy, koleno výfuku a šrouby motoru(dokonce jsem četl, že byly niklované kvůli hliníku).Nemůžu to posoudit, protože většina věcí je napadena korozí jedná se o jawa mustang 1979 děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2016 18:28
Jméno: Poliš
IP: uživatel18392
 Zdar lidi chci se zeptat mám na fichtlu usměrňovač a baterku a chci se zeptat zdali je možné že když jsem měl baterku připojenou na usměrňovač a propojil kabely před usměrňovače odpojené od zapalování zda dojde k zpětnému průchodu proudu z baterky a mohl by se můstek prorazit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2016 16:13
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 no když baterku na usměrńovač připojiš opačně + bat. na - usměrńovače tak to poteče do těch zkratovanejch drátů34
Datum: 19. února 2016 16:13
Jméno: Petr1
IP: uživatel18553
 Zdar borci, chtěl bych se zeptat, mám doma origo klikový hřídel - chtěl jsem ho dát na repas, ale zjistil jsem, že na straně od spojky se protáčí ložisko na čepu (jde nasadit úplně lehce). Jinak je čep ok - není tam žádná vybroušená drážka od gufera. Čep na druhé straně (od zapalování) je ok a je tam přesah vůči ložisku. Co myslíte, mám to dát zrepasovat nebo koupit novou. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2016 12:05
Jméno: beda
IP: uživatel18524
 čep ti při repasi vymění
Datum: 28. února 2016 12:05
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 na tvůj problém neexistuje jednoznačná odpověď, záleží na několika faktorech. 1. Jak moc je volné to ložisko, 2. S velkou pravděpodobně nebude opotřebení čepu rovnoměrné po celém obvodu, tj. musela by se změřit ovalita čepu, 3. to že je opotřebený pouze jeden čep není příliš dobré, protože se klika bude vlastně mírně křížit, prostě nedokážeš zajisti souosost. Jiná situace nastává, pokud máš volné oba čepy (podbroušené na stejnou hodnotu). Pak v případě dodržení vhodných vůlí bude klikovka fungovat bez problémů. Tak že za mě, udělat kontrolu opotřebení čepu (změřit ovalitu a hodnotu vůle) pak teprve jde řešit případnou repasi.
Datum: 16. února 2016 12:29
 Zdar draci, mám Jawu 23 a už dlouho se potýkám s těmito problémy. 1. v nádrži se mě stále sráží voda a jak vím tak líh na sebe navazuje vodu jenže jste psali že líh v palivu propaluje písty což se mě nezdá ale raději se zeptám. Když už teda bych ho tam dával tak kolik na 1L paliva a olej nechat nebo nějaký speciální pro lihová paliva??. 2. při prudším přidání plynu se mě začne dusit motor, musím trochu ubrat pak se chytne a valí jako ďas ale když se opět prudce přidá tak se začne dusit a opět musím ubrat ale pak jede krásně. Dělá to na všech třech kvaltech stejně a zhruba i při stejných otáčkách. A na to navazuje i to že musím mít airbox úplně schovaný pod nádrží a při prudším přidání se to trochu zlepší ale jakmile do něho začne foukat tak se při přidání začne dusit ale stačí ubrat a přidat a jede dál. Vše jsem měl rozdělané, vše jsem vyčistil a utěsnil, zkontroloval jestli je vše OK a složil jsem vše dohromady, předstih, odtrh je nastavený na setiny, obě trysky jsou orig. hlavní-68 volnoběžná-38 jsou zánovní a dírky v nich jsou čisté a celkově nejsou vůbec poškrabané, karburátor včetně plovákové komory je čistý.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2016 6:16
 Ano i to je možné. O víkendu sjedu na jinačí a pak se uvidí jestli to bylo benzínem.
Datum: 17. února 2016 6:16
Jméno: standa
IP: uživatel18555
 Takže špatná "benzina"
Datum: 17. února 2016 5:54
 Parkuji v garáži a ještě k tomu pod plachtou. A s tou vodou není to tak že by z toho kapali litry vody ale prostě tam ta voda je, trocha na plechu zevnitř nádrže ale hlavně na víčku. Teď už víčko pokaždé oddělávám a utírám ale po jízdě to stopro nakape do benzínu... No prostě tam dám líh v poměru níže psaném aby se na něj navázala voda a společně se to spálilo s benzínem. Větší trysku zkusím mám doma 70 ku tak uvidíme. A s tím olejem... nemám v plánu tam toho lihu dát moc jen trochu. A přiliji trochu vice i oleje co míchám do benzínu (pro jistotu).
Datum: 16. února 2016 23:28
Jméno: standa
IP: uživatel18554
 Tankuju na benzíně a parkuju pod střechou. V benzinu nemam vodu ani po zimě (nádrž nedotankovávam doplna ani nevypouštim do sucha). Takže buď začni parkovat pod střechou,aby ti do fichtla nepršelo a nebo změň čerpací stanici  líh jsem nikdy řešit nemusel. Jinak zkus klidně ethanol 85,s větší tryskou (myslim 72) většim předstihem a olejem m2t (!) to prý funguje...
Datum: 16. února 2016 22:03
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jen pro upřesnění, protože mě mírně zradila paměť. Tak oprava toho poměru. Je to max 15% lihu nikoliv 1:18 jak jsem původně psal. To víš, v mém věku ta paměť občas trochu zazlobí  omlouvám se za chybnou informaci
Datum: 16. února 2016 10:06
 OK. díky za radu. Lihu tam dám max. 1:20 a mrknu ještě dodatečně na hladinu paliva.
Datum: 16. února 2016 8:19
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Všeobecně platí, že při poměru max. 1:18 lze do paliva přidat líh, bez změny nastavení karburátoru. Co se týká oleje, ano je pravda, že pro lihová paliva jsou speciální oleje většinou na bázi ricinu, která se v lihu na rozdíl od běžných olejů rozpustí. Problém je, že ricin rychle stárne a oxiduje a lihová paliva mají tendenci tahat vodu, tak že pro běžné použití nelze moc použít. Ideální je takovou směs ihned vyjezdit a rozhodně nedoporučuji nechávat to tam měsíce namíchané. Dobré je mít na paměti, že dnes už většina benzínu v sobě lihové složky obsahuje tak doporučuji poměru 1:18 nevyužívat do plna. K tomu hlcení, možná bych zkusil trošku snížit hladinu paliva. Bohužel náš karburátor trpí dost na vibrace a díky nim přestává ventil v plovákovce fungovat, hlavně při dlouhodobé jízdě na plné otáčky. Při plném kotli se většinou stíhá benzín v pohodě spálit, ale při prudkém ubrání se to přechlastá. dobré to po ubrání párkrát protůrovat přez spojku aby měla hladina čas se dorovnat. Tohle bych zkusil jako první. Pokud to nepomůže tak hledat závadu.
Datum: 15. února 2016 16:36
Jméno: Jenda
IP: uživatel18392
 Zdar draci chci se zeptat. Půlil jsem motor na 23 abych přetesnil kartery . Hřídele a ozubená kola včetně automatu jsem nevydával. A tady nastává problém po složení když chci zařadit tak automat procvakne jako bych vyřadil na neutrální nebo zařadil 2 a 1 ale nic. Zůstala mi tam 3 a nejde ani vyřadit ani zařadit 2 a 1 predem dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2016 18:02
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 To není možné.... to je matematická jistota ........
Datum: 17. února 2016 18:02
Jméno: Jenda
IP: uživatel18392
 Je možný že je ten motor po složení trochu línější?
Datum: 17. února 2016 17:20
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 Tak jasně že ujíždím..... ty vole .... přeci nebudu chodit pěšky !!! jawa pianěr a dvojkou ........ počkej chlapče, až budeš v mejch letech... klouby, kyčle ... neboj ono to přijde... pomalu můžeš začít stříhat metr................................................... Nezapoměl.... četl jsem paměti ukazující dějiny jakobínství.... a taky jsem rozlouskl protokoly sionských mudrců s rozdrcenou rubikovou kostkou a proto jsem plně připraven na vstup do meziplanetárního prostoru, kde jako první navštívím lázně temné hmoty.
Datum: 16. února 2016 19:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Franky: zapomněl jsi na vesmírné ještěry a Židozednáře...
Datum: 16. února 2016 13:07
Jméno: Jenda
IP: uživatel18392
 Ty na nečem ujíždíš?
Datum: 16. února 2016 8:00
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 teda az na ty imigranty ...... zacli pouzivat google a vytiskli si mapku do evropy.....
Datum: 16. února 2016 0:28
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 Co se te kvality tyce, tak samozrejme chapu, ze je to zavisle na vsem moznem..... spolecne s tvym intervalem dychani na nove objevenych gravitacnich vlnach a vybuch mravencoida ve hvezdokupe xs04 nedaleko mauerovske zakladny s reptiliany, opravujes neco, co je stare zhruba 5 bambilionu svetelnych megalet........ Nekdo domrda kartery ... druhy se ani nepozera na pastorky .... Neuraz se chlapce .. ale z hlediska globalniho aspektu je tvuj puvodni dotaz naprosto irelevantni .... Opravdu ... za poslednich 3a padesat let, co je internet se vubec nic nezmenilo ...........
Datum: 16. února 2016 0:25
Jméno: Jenda
IP: uživatel18392
 Je zajímavé že jsem si poradil se stahovákem aniž bych použil šroubovák...pouze stahovák a trochu sil v rukách....od šroubováku tam byli hodně doníčený dosedací plochy....to máš pravdu s těma imigrantama  ale už jsi někdy viděl opici ,,pracovát''  to by asi moc neprošlo
Datum: 15. února 2016 22:21
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 prasák .. jo a šroubovákem ? Chlapče..... šroubovák je naprosto vhodný nástroj..... a nejenom na půlení...........Je třeba, aby jsi se sním naučil jasně a řádně pracovat .... letos ho budeš hodně používat.... Imigrační vlna pokračuje a je potřeba, aby jich hodně spadlo na již zmíněný nástroj .... potom to není vražda ale pracovní úraz a když spadne 3a dvacetkrát, tak prostě neměl blbnout.......
Datum: 15. února 2016 22:04
Jméno: Jenda
IP: uživatel18392
 Díky Stando bylo tomu tak...už to funguje...Marquee ano dal jsem tam papírové těsnění a máznul silikonem dělal to nějakej prásák předemnou ten motor a kartery půlil šroubovákem...
Datum: 15. února 2016 18:02
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Z tohoto důvodu je lepší to dávat jen na papírové těsnění
Datum: 15. února 2016 16:45
Jméno: Jenda
IP: uživatel18551
 Ja vim ze je to 10 sroubu, ale to srani stim zase patlani  ale dik za potvrzeni
Datum: 14. února 2016 16:26
Jméno: standa
IP: uživatel18550
 Vždyť je to 10 šroubů  pro podobné případy doporučuji imbusové šrouby do karterů ...
Datum: 14. února 2016 16:10
 Toto jsem si myslel, ale nebyl jsem si jistej. Skoda ze to budu muset znovu rozpůlit...
Datum: 14. února 2016 16:06
Jméno: standa
IP: uživatel18550
 No tak ti vyskočila vidlička z otvoru v automatu. Rozebrat,zastrčit,opatrněji složit a jede se ...
Datum: 14. února 2016 16:03
|



|