česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Filipes      IP: uživatel18099    
Zdar kluci-Dáte radu??Mám JAWA 350 Ogar r.v.1950.Je v té nejlepší kondici-motor po GO.vše nové-ind.cívky-kondíky-kladívka-předstih-výfuky-prostě vše při renovaci ALE-Při natočení s uzavřeným vzuchem na prví kopnutí klape jak hodinky na oba válce-při otevření vzduchu mi začne kukhat pravý válec prostě tarokuje-zavřu vzduch a opět si jen si chrochtá otevřu kulhá-mašina se po 3 minutách na stojanu trochu zahřeje otevřu na karbecu vzduch a mašina se může utrhnout z řetězu a jede jak vystřelená z kanonu.Zahřátá OK.vychladne a znovu až do mírného zahřátí a opět třeba 100km na silnici jak vymalovaná!!!Co ta potvora chce???Nevíte????Dík za každou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2016 20:43
 
 
 
 
Jméno: mlázi      IP: uživatel18880    
Ahoj, jen tak pročítám fórum a narazil jsem na tvůj problém. Nedávno jsem vyslechl na burze diskusi dvou starších pánů na toto téma. Výsledek byl, že se přidíralo kladívko na čepu, kolem kterého se točí. Pokud se maže olejem a delší dobu motorka stojí, může zatuhnout. Řešení - vyčistit a mazat obyčejným jelením lojem co se používá na pusu. Ať se daří.
 
 
Datum: 24. října 2016 20:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17716    
Hele pokud se dá vyloučit typicky chybka v kladívkách,svíčky jsou stejný,fajfky stejný,motor dobrej,žádná faleš těsněním ani guferem tak jedině vejfuk a nebo třeba ukoplej píst,jiná délka hrany sacího kanálu ve vložce a jiné abnormality ... ale spíš to kladívko a nebo vejfuk (třeba zarostlej) ... těžko říct ...
 
 
Datum: 01. května 2016 11:26
 
 
 
 
Jméno: Filipes      E-mail:      IP: uživatel18099    
Zdar zabijáci!Jaké máte zkušenosti na konci sezony s benzínem??Dáváte do nádrže/benzínu/stabilizátor-nakopnete at se dostane do karbecu a necháte v poho stát do jara a trysky jsou nezalepené pak v klidu nakopnete??!!Chci jen názor na stabilizátor paliva.Ne hovadiny-vyjet karbec do sucha nebo plná nádrž-ano to je proti korozi ale ne proti zalepení trysek.Takže jen stabilizátor benzínu.JAWA Ogar 350.Dík za názory. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2016 18:10
 
 
 
 
Jméno: Hanz      IP: uživatel18206    
Já taky nedělám nic a stojí to v kolně kde je venkovní teplota a občas 2* za zimu to natočím když je jasno a pod nulou tak na 5min zároveň se mi líbí ta vůně nedopálenýho benzínu v mrazivím vzduchu
 
 
Datum: 11. května 2016 18:10
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Protože mám vcelku malý nájezd, některé stroje jsou v provozu s bídou 1x do roka, tak tankuju 100 oktanový benzin OMV nebo Benzina. Pokud se nic nezměnilo, tak se jedná o identický benzin z rakouské rafinerie, neměl by obsahovat biosložku. Motor před odstavením pořádně prohřeju vyjížďkou, vypnu benzín a nechám běžet do chcípnutí, nádrž dotankuju doplna. Benzín beru u velkých značkových pump s velkou výtočí, rozhodně nekupuju nejlevnější benzín. Je to takové spíše paranoidní řešení, ale mně se to osvědčilo. Karbec se vyjíždí, protože se benzín odpaří, olej zůstane a časem může vyschnout - soudě podle ucpaných kohoutků, kde rozpleteným lankem vyškrabuju na kámen zaschlé cosi... Nádrž do plna - jednoduše řečeno - koroduje to, k čemu má přístup vzduch (a ne vždy musí být v benzínu olej), při plné nádrži se nebude na stěnách nádrže srážet vzdušná vlhkost. Proti korozi funguje pořádné prohřátí motoru - hlavně motor v zimě preventivně nestartovat na 2-3 minutky, to mu spíš ublíží. Třebas u auta krátké nastartování motoru - a to nemusí být zcela studený - dokáže vyprodukovat ve výfuku až nečekané množství sražené vody... Jediná hovadina je stabilizátor benzínu, vyhozené peníze.
 
 
Datum: 01. května 2016 22:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17716    
Nedělam nic,jak to postavim do sklepa (kde nemrzne) tak to na jaře vytahnu. Benzin nevyjíždim,ani karbec. Dávam přes to deku. Když jsme rekonstruovali barák tak jsem na péráku dokonce nejel přes 2 zimy,čekal jsem kdoví co,zalepený trysky či jinej problém. Nic. Chytil klasicky na druhý šlápnutí.... (samozřejmně baterka byla vybitá) ... tak nevim jestli má význam se s tim nějak moc zabejvat... nedávno jsem dokonce v babetě (měl jsem ji tu na opravu motoru) vyjel asi 5 letej benzin ... nepřijde mi teď,že by ty paliva byly nějaký špatný , ale dobře si pamatuju že před 12-14 lety to byla tragédie ... asi do toho benzinu něco přestali dávat a nebo naopak něco přidali :-D
 
 
Datum: 01. května 2016 11:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlasím s lk :-)
 
 
Datum: 30. dubna 2016 21:59
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nechceš slyšet hovadiny, ale přesto ti to zopakuju... já nic neřešim, jen vyjedu karburátor a nemám žádnej problém,,, mám 9 motorek a některá stojí i víc než rok a přesto pouze naředím benzín novým, otevřu kohout a jedu... jde o kejvačky přes panelky po jawettu a fichtly, u všeho stejnej postup.... jako hovadinu naopak považuji sračky v podobě rádoby stabilizátoru paliva...
 
 
Datum: 30. dubna 2016 21:15
 
 
 
 
Jméno: Kondor      IP: uživatel17806    
Ahoj,draci.Mám otázku ohledně pístu a pístního čepu do Pionýra.Mám nový píst 38,50 a nešel mi do něj nasunout ani pod tlakem pístní čep.Tak jsem stavitelným výstružníkem postupně zvětšil průměr díry v pístu natolik až mi do něj šel čep nasunout pod lehkým tlakem prstem.Ale dočetl jsem se že je to asi špatně,že se má pístní čep do pístu "nalisovat".Jak to tedy je?Mám si koupit nový píst a nebo můžu použít ten co mám vystružený?Díky za info Kondor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2016 9:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18672    
Zbytečně to dramatizuješ. To ani ojnice neni vyúhlovaná s přesností 0,05mm ... špatně složenej motor má 10x vyšší odchylku a je to furt "dobrý" ... chtěl bych vidět motor co má všechno "rovný":-D
 
 
Datum: 10. května 2016 9:17
 
 
 
 
Jméno: Filipes      IP: uživatel18099    
No právě že jen škrkl ale kde a na jaké straně!!!
 
 
Datum: 08. května 2016 16:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17716    
Proč by to měl mít z úhlu? Bral díru 14mm na 14,1mm , tzn 0,005mm po obvodu ... to sotva škrtnul... navíc ten stavitelnej výstružnik to samo o sobě vedlo,neměl kam uhýbat a proč? .... nedával bych tomu takovou váhu
 
 
Datum: 01. května 2016 11:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jsem rád, že nejsem sám :-) :-D
 
 
Datum: 30. dubna 2016 22:02
 
 
 
 
Jméno: Filipes      IP: uživatel18099    
Ahoj.Pokud jsi to dal v ruce a ne strojně tak to máš stejně z úhlu!!!!Nikdy nedáš rovinu vratidlem!!!NIKDY!!!!Dělá se to tak-vem šábr a ojehli otvory pro čep a neboj se to vzít klidně 5 desetin pro vedení čepu do pístuTam to ničemu nevadí.Nad tím jsou pístní kroužy.Vem si píst a čep namaž a v ruce vyzkoušej průchod čepu v pístu.Čep musí dávat malý odpor ale musíš ho prstem vytlačit-tím je to OK.S nahřátím pístu a zmrazením čepu souhlasím ale než to tam nandáš čep si vezme teplotu z prstů a si tam kde jsi byl!!!
 
 
Datum: 30. dubna 2016 19:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18662    
To nemá co udělat,nic neni špatně... ad Shrek : To jsem taky dostal v brusírně píst s 14mm dírou. Ohřát píst a zmrazit čep není vždy to ideální řešení :-D samozřejmně se mi stalo to a samý a nejen mě. Naštěstí to bylo jen několik případů. Už beru písty je z FK.
 
 
Datum: 30. dubna 2016 6:25
 
 
 
 
Jméno: kondor      IP: uživatel17806    
Draci díky,použiji tedy ten vystružený píst a budu doufat že to časem neudělá nějakou paseku.
 
 
Datum: 29. dubna 2016 19:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čep vsuvně prstem do pístu jít může :-) mě se stalo že mi dali píst z báby... taky to nešlo... tak se nahřál píst a čep zmrazlil... rup a píst na dvě půlky :-D
 
 
Datum: 28. dubna 2016 20:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18661    
Pokud to neni festový ve futru/v jehlový kleci tak to neřeš,je to ok,občas se vyskytnou čepy co maj holt toleranci do plusu a písty do mínusu... když se pak sejde širokej čep a ouzkej píst tak to ani jinak nejde ... ale nesmí to bejt nafest v klice.
 
 
Datum: 28. dubna 2016 20:32
 
 
 
 
Jméno: drn      IP: uživatel18659    
Zdar, máte nějaké zkušenosti s kvalitou klikovky na b207 z krámku? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2016 13:56
 
 
 
 
Jméno: přemysl      IP: uživatel13452    
mám ji, ujeto asi 1000km a bez problému... bral jsem k tomu hned i jedno jehlové navíc kdyby náhodou a zatím všechno v pohodě, příští měsíc by měla odlítat cca 3000km tak potom teprve uvidíme...
 
 
Datum: 15. května 2016 13:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nikdo nic zatom nenapsal, jem maji jednu zmenu nemaji serizli setrvaky,, jen kulaty ale dle me je to v poho,, dle je je ok
 
 
Datum: 28. dubna 2016 19:16
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau borci mám problém s volnoběhem u pionýra typ 20 ... Studený chcipe ohřeje se a v pohodě hladinu mám zároveň s plovákem jehlu na 2 zářezu nevíte čím to je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2016 8:14
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc
 
 
Datum: 28. dubna 2016 8:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18657    
To je víceméně v pořádku. Přiklepni o desetinu svíčku.
 
 
Datum: 27. dubna 2016 14:42
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau borci mám problém s volnoběhem ... Studený chcipe ohřeje se a v pohodě hladinu mám zároveň s plovákem jehlu na 2 zářezu nevíte čím to je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2016 18:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18663    
Máš lehce nižší hladinu a asi slabou jiskru. Psal jsem abys sklepal svíčku. Mužeš lehce zvednout hladinu,ale teplý ti to bude chcípat a kuckat z kopce ... vyber si ... sílu jiskry lze ovlivnit vzdáleností cívky od rotoru a správným nastavením odtrhu a předstihu ... a nebo ještě sklepej svíčku .
 
 
Datum: 30. dubna 2016 18:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci, mám problém s dobíjením na 175/487... před rokem jsem nainstaloval elektronický relátko a se světlama to dobíjelo 7,18V... po zimě nabiji baterku, ujedu pár desítek km a motorka zhasla-baterka vyšťavená... bez světel to dobíjí 6,11V a se světlama rovných 6V, na volnoběh je to ovšem ještě méně. Nevíte po čem jít? Mohlo odejít něco v zápalku, že by celkově dávalo menší napětí? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2016 21:17
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děkuji, vyzkouším :-)
 
 
Datum: 03. května 2016 21:17
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel18664    
Odpoj regler, tenký drátek vedoucí do budících cívek statoru připoj na kostru (ten druhý by měl být na uhlíku, co není ukostřený), připoj voltmetr (na kostru a ten uhlík co není ukostřený)(tedy na uhlíky) - polaritu podle baterie, nastartuj. Voltmetr by měl ukázat hodně - 9 - 12 V. Toto jest důkazem, že vlastní dynamo funguje.
 
 
Datum: 02. května 2016 9:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak to změřím prosímtě? jeden konektor na kostru a druhej na uhlík při chodu? :-)
 
 
Datum: 27. dubna 2016 17:18
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jaké napětí je na uhlíkách?
 
 
Datum: 27. dubna 2016 7:34
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel18656    
U elektronických relátek bývá kontrolka zapotřebí k nastartování funkce. Ale nemusí to být vždy. Relátka jedné firmy jsou funkčně spolehlivější, než relátka druhé; první kontrolku nevyžadují vždy, druhé bez kontrolky nenaskočí nikdy.
 
 
Datum: 26. dubna 2016 18:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
komutátor i uhlíky jsem kontroloval, drátky upadené nevidím... popravdě kontrolkou si nejsem absolutně jist a k motorce se momentálně nedostanu, ale bude to to první co zkontroluji :-) polarita je správná :-)
 
 
Datum: 26. dubna 2016 14:23
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel18656    
Ahoj, mrkni se na stav dynama - lamely komutátoru, pohyb uhlíků v domečcích, uvolněný vodič. Napětí 6V je nejspíš jen z baterie. A ještě kontrolka dobíjení musí být funkční. A baterie je namontovaná se správnou polaritou?. Jestli to nepomůže, tak se ozvi. Martin.miarka@c-box.cz
 
 
Datum: 26. dubna 2016 5:52
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel18618    
Jak je to s replikou výfuku na Pionýra? Není to zase nějaký shit, tak jak ostatní repliky(válce) atd.? Jde mi hlavně o to aby nesnižoval výkon oproti originál výfuku. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2016 22:59
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za ty prachy je to super vyrobek,,, jen je jeden kix,, je malokdy skaldem,vyrobce nestiha
 
 
Datum: 25. dubna 2016 22:59
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel18618    
Děkuji ti tedy za tvůj názor. :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2016 17:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18654    
Na burze jsem viděl vejfuk doutnik v řezu a nic tam nechybí ani nepřebívá. Sesa píše že je to na 99% totožný,já bych řek že to zhruba odpovídá,jen se mi zdálo oproti původnímu vše takové silnější,robustnější,použitej plech bude 0,8 namísto 0,5 + měď + chrom ... takže bude těžší (o trochu) ... origo je šlupka ... i ty misky,pukličky,trychtýře... výkonově to bude kopie ... u výfuku mustang to bude stejné,stejná firma ... doporučil bych to
 
 
Datum: 25. dubna 2016 17:17
 
 
 
 
Jméno: Fechtlíkus      IP: uživatel18653    
Zdarte draci a dračice, mám takový problém na mé 250tce kývačce. Jak ji nakopnu tak od spojky se ozývá takové lupkání (jako by někdo počítal zuby) nevíte čím to může být? Díky za reakce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2016 20:41
 
 
 
 
Jméno: Filipes      IP: uživatel18099    
Sundej víko a mrkni na spojkový koš!Stalo se mi že mi rupla segrovka nebo mevím jaké máš zajištění pružin na spojkovém koši-pružina mně zevnitř drhla o víko!!!!Nemilé!!!!
 
 
Datum: 30. dubna 2016 20:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18654    
Mě to rachtání dělá taky (pérák). To je buď nějakej vakl na spojkovym koši,vytahanej řetěz či něco tam. Zmačknu spojku a je ticho. Dokonce jsem to chtěl shodit. Ale jaksi mi nejde dolu startovací páka :-D po různym roztahování a ohřejvání nic. Až seženu jinou hřídej tak to rozřežu flexou :-D ty to máš jednodušší tak to prostě sundej :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2016 12:15
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
proč to nerozebereš? Shodit to víko snad není takovej problém ne?
 
 
Datum: 23. dubna 2016 18:53
 
 
 
 
Jméno: Mirek01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar Draci, mám takový problém teče mně benzín z karburátoru a z výfuku(nespálený benzín) a svíčka je hned mokrá a nechce to za žádnou cenu chytnout, ale jiskru to háže. Vše co Vás napadne co by s tím mohlo být vyzkouším. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2016 19:48
 
 
 
 
Jméno: Filipes      IP: uživatel18099    
Souhhlas-mrkni na plovák jestli dobře tlačí na pístek přívodu paliva do plovákové komory a uzavírá-když ne přihni plovák-jen tak o 1,5mm nic tím nezkazíš.Vrátit to můžež vždy!!!
 
 
Datum: 30. dubna 2016 19:48
 
 
 
 
Jméno: spacek      IP: uživatel15770    
NETESNI TI JEHLOVY VENTIL VE VIKU KARBURATORU.NEBO VELMI VYSOKA HLADINA V PLOVAKOVE KOMOŘE.
 
 
Datum: 25. dubna 2016 18:31
 
 
 
 
Jméno: ferda      IP: uživatel18643    
Zdar pánové, mám problém u pionýra....neustále mi prosakuje gufero pod startovačkou u pionýra...olej mi teče po startovačce. Problém je, že to nové gufero nejde usadit, jelikož nad guferem je taková plechová, železná miska, které je už jenom půlka. Gufero z ní stále vypadává.\r\n\r\nMáte nějaký nápad jak ho tam usadit?\r\n\r\ndíky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2016 18:12
 
 
 
 
Jméno: Filipes      IP: uživatel18099    
Jasan simering tam není jen O kroužky a Honza at si odstraní své péro při takových radách!!!!!
 
 
Datum: 30. dubna 2016 18:12
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18610    
dej tam gufero 16-30-7 ale musíš odstranit tu pružinku a gufero nastrčit na blok
 
 
Datum: 24. dubna 2016 18:30
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
není tam gufero, ale o-kroužek o rozměru 16x2 a plechová miska... obojí koupíš nový...
 
 
Datum: 22. dubna 2016 19:40
 
 
 
 
Jméno: MajSiDi      IP: uživatel11821    
Zdravím, potřebuji tak trochu pomoc. \r\nMám upravený válec rs,hvězdicová hlava, karburátor 21mm a jednokroužkový pist. Předstih 1,6 jiskru to hází, benzín do válce jde, ale neprojeví žádné známky života a to ani po roztlačení . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2016 14:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18651    
Svíčka je mokrá? Karburátor je seřízený a vhodně natryskovaný? Zapalování je jaký? Při tvrdý hlavě nemusí seriový zápalko zapálit směs - slabá jiskra.
 
 
Datum: 20. dubna 2016 14:01
 
 
 
 
Jméno: JiřinCH      E-mail:      IP: uživatel17864    
Přijeďte si zazávodit na Pionýru tento víkend, na jeden s pěti závodů v ČR. Kalendář se všemi podrobnostmi je tady: http://www.jawa50zavody.wz.cz/kalendar.htm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2016 18:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
už je to pryčč
 
 
Datum: 15. května 2016 18:41
 
 
 
 
Jméno: Kedluben      IP: uživatel16168    
Zdravím hošani , nevíte kdo by mi opravil píst? Konkrétně kdo by opravil vyběhanou díru pro pístní čep.Dneska jsem přivezl domů motor ILO LE 125K a mlátí na pístním čepu a sehnat novej píst bude asi nereálný , jelikož je z deflektorem z roku 1954. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2016 9:12
 
 
 
 
Jméno: Keluben      IP: uživatel16168    
OK dík za pomoc
 
 
Datum: 22. dubna 2016 9:12
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
šikovný soustružník a metalurg mi vyrábí vše co potřebuji na míru. takže - prostružit píst, o pár stovek víc prostružit oko ojnice a vyrobit pístní čep - ten přebrousit, nacementovat a zakalit. tak nějak mi to dělá.
 
 
Datum: 20. dubna 2016 17:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18651    
Zkusil bych se obrátit na Ahru,Almet a nebo na Baška ... vím že odlitky s deflektorem jsou.
 
 
Datum: 20. dubna 2016 10:36
 
 
 
 
Jméno: Kedluben      IP: uživatel16168    
Dík
 
 
Datum: 19. dubna 2016 21:10
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17364    
Pochybuju že to někdo opraví ale zkus kontaktovat firmu Padalík šardice, dokáže to sehnat, já to tam mám kousek a co vím tak zatím sehnal skoro vše a když ne tak nechá vyrobit.
 
 
Datum: 19. dubna 2016 19:17
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel18618    
Zdravím, jak nejlépe zvolit, popřípadě naladit laditelnou hlavní trysku na Jawa 21 s 2K válcem? Podle čeho? Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2016 20:37
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
podle chování motoru? Musíš mít prostě cit pro 2T, abys to dokázal pořádně doladit... Jinak obecně se volnoběžná směs ladí velikostí VT a regulací vzduchu či paliva (u pio nenajdeš), směs ve středních otáčkách polohou a tvarem jehly a max otáčky velikostí HT... to jen tak pro nakopnutí, jaké pásmo otáček je zrovna potřeba doladit...
 
 
Datum: 19. dubna 2016 20:37
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel18612    
Zdravim kde by sa dalo kupiť dvojsedlo na Babettu 207? Chcel by som niečo podobne ako je tu: http://motoride.sk/c/6071/in-memoriam-gustav-ulicky-otec-babetty.html. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2016 4:41
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Na bazoš.cz nabízí někdo z Brna z 12 května v rubrice moto.
 
 
Datum: 16. května 2016 4:41
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, mám doma jawku 250 kývačku pulbuben. S baterií chytne, světla jdou, ale na roztlačení bez baterie nechytne, co s tím ? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2016 21:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18650    
A nebo musíš dost vážit aby si zasednul dvojku pak odřadil jedničku ..... a když blafne naskočit,či rychle spojku,nesmí ti ujet :-D s plynem šnek (kolejka) je to razdva :-D Každý jaro oživuju mrtvou baterku roztlačenim. Žije "mrtvá" už pátej rok :-D
 
 
Datum: 19. dubna 2016 21:33
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
všechny kývačky, péráci atd. s klasickým dynamem mohou jezdit bez baterie. ale to roztlačení ... jak píše standa - dynamo v pořádku, seřízený regler, spínací skříňka musí správně spínat a všechny dráty musí být zapojené. a pak s tím musíš docela utíkat ;-)
 
 
Datum: 18. dubna 2016 20:04
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17364    
Může být i v háji né že musí :-D sorry překlep :-D
 
 
Datum: 18. dubna 2016 18:37
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17364    
musíš tam mít baterku stále, musí být i v háji ale prostě bez baterky to nepojede, musí to držet okruh.
 
 
Datum: 18. dubna 2016 18:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5634    
Seřídit rele a nebo doplnit do spínačky upadané drátky a nebo vyčistit ten růženec ve spínačce.
 
 
Datum: 17. dubna 2016 21:35
 
 
 
 
Jméno: J      IP: uživatel18646    
Co říkáte na tyto inzeráty? http://motorky.bazos.cz/inzerat/57923231/Jawa-50202123-pionyr.php já mam dílu kopu ale neprodám ani šroubek naopak ještě shromažduju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2016 13:13
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Lidi prachy mají, běžte se podívat v pátek do nákupáku a nebo na netu do inzerce. Tenhle zlatem fakt neplatí, nedohodli jsme se:-D Taky syslím, chleba to nežere a prodat či vyměnit můžu vždycky...
 
 
Datum: 19. dubna 2016 13:13
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
já jak co... dřív jsem taky všechno syslil až do doby, kdy nebylo k hnutí... dneska už si nechávám jen to lepší+díly u kterejch vim, že je časem použiju... zbytek jde do světa nejlíp výměnou za mnou poptávaný díl, někdy prodej...
 
 
Datum: 18. dubna 2016 20:06
 
 
 
 
Jméno: XD      IP: uživatel16502    
Je to i dobou že hrají na to že lidi nemají prachy tak se na to chytnou já bych taky nedal ani otěrovou šponku
 
 
Datum: 18. dubna 2016 10:35
 
 
 
 
Jméno: svjirk      IP: uživatel18644    
Ahoj vsem borcum, \r\nNevim co me to popadlo, ale koupil jsem za nejaky kacky, pekelny stroj, bez papiru, chci ho renovovat. Vzpominky na me mladi. Jel jsem pro nej 150 kilaku, a doma pri rozebirani zjistuji, co mi ti bude jeste stat. No, ale k veci, ma na krku stitek psany v eng. Je to 20, r.v. 1967, stitek a motor souhlasi a motor kupodivu po nekolikatem proslapnuti dokonce vrcel. Jste tu sami znali borci, proto se chci zeptat jak ma spravne ta masina vypadat, kyvka, o te uz vym ze je ta sprav a, tak ten ram asi sedi na ten rok. le co dal, riditka, zrcatko (a),páčky, kohoutek na benzin, tachometr, blatniky, kryt retezu. Poradite prosim, jak presne vypadal kdyz ho vyrobily? Predem vam dekuji za vase reakce. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2016 19:39
 
 
 
 
Jméno: svjirk      E-mail:      IP: uživatel18647    
Díky za reakci, neuvedl jsem to hlavní, já jsem koupil kousek, který není v origo stavu, proto sháním informace a třeba i nějaké fotky, jak by měl vypadat. Na tom mém chybí revmaplechy, jsou jen jedny nebo jsou takové od roku, do roku a pak zase trochu jiné? Nebo třeba řidítka, co vím je několik typů a páčky mají být s objímkama nebo jsou napevno? Kryt řetězu zahnutý, nebo rovný? Na rámu je úplně zdeformované a částečně chybí místo kde má být připevněn pant sedla. ostatně jako na většině pincků. Pant jsem už koupil zde a až přijde tak budu modelovat, jen musím ještě někde sehnat nějaké detailní fotky.
 
 
Datum: 17. dubna 2016 19:39
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18646    
Já teď renovuji 20 r 67 s angl.štítkem a než jsem brousil tak jsem si všiml jen toho co bylo jiného že byl nápis jawa 20 podtržený celý jinak tam není nic jiného
 
 
Datum: 17. dubna 2016 18:11
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
dobry den potrebuji spony na potah do pio . jsou tady na kramku ? nemožu je najít odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2016 16:11
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budou, jen cekam kdy,, asi tak do 10 dnu draku
 
 
Datum: 17. dubna 2016 16:11
 
<  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 14:25:37 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu