Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Filipes
IP: uživatel18099
 Zdar kluci-Dáte radu??Mám JAWA 350 Ogar r.v.1950.Je v té nejlepší kondici-motor po GO.vše nové-ind.cívky-kondíky-kladívka-předstih-výfuky-prostě vše při renovaci ALE-Při natočení s uzavřeným vzuchem na prví kopnutí klape jak hodinky na oba válce-při otevření vzduchu mi začne kukhat pravý válec prostě tarokuje-zavřu vzduch a opět si jen si chrochtá otevřu kulhá-mašina se po 3 minutách na stojanu trochu zahřeje otevřu na karbecu vzduch a mašina se může utrhnout z řetězu a jede jak vystřelená z kanonu.Zahřátá OK.vychladne a znovu až do mírného zahřátí a opět třeba 100km na silnici jak vymalovaná!!!Co ta potvora chce???Nevíte????Dík za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2016 20:43
Jméno: mlázi
IP: uživatel18880
 Ahoj, jen tak pročítám fórum a narazil jsem na tvůj problém. Nedávno jsem vyslechl na burze diskusi dvou starších pánů na toto téma. Výsledek byl, že se přidíralo kladívko na čepu, kolem kterého se točí. Pokud se maže olejem a delší dobu motorka stojí, může zatuhnout. Řešení - vyčistit a mazat obyčejným jelením lojem co se používá na pusu. Ať se daří.
Datum: 24. října 2016 20:43
Jméno: standa
IP: uživatel17716
 Hele pokud se dá vyloučit typicky chybka v kladívkách,svíčky jsou stejný,fajfky stejný,motor dobrej,žádná faleš těsněním ani guferem tak jedině vejfuk a nebo třeba ukoplej píst,jiná délka hrany sacího kanálu ve vložce a jiné abnormality ... ale spíš to kladívko a nebo vejfuk (třeba zarostlej) ... těžko říct ...
Datum: 01. května 2016 11:26
 Zdar zabijáci!Jaké máte zkušenosti na konci sezony s benzínem??Dáváte do nádrže/benzínu/stabilizátor-nakopnete at se dostane do karbecu a necháte v poho stát do jara a trysky jsou nezalepené pak v klidu nakopnete??!!Chci jen názor na stabilizátor paliva.Ne hovadiny-vyjet karbec do sucha nebo plná nádrž-ano to je proti korozi ale ne proti zalepení trysek.Takže jen stabilizátor benzínu.JAWA Ogar 350.Dík za názory.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2016 18:10
Jméno: Hanz
IP: uživatel18206
 Já taky nedělám nic a stojí to v kolně kde je venkovní teplota a občas 2* za zimu to natočím když je jasno a pod nulou tak na 5min zároveň se mi líbí ta vůně nedopálenýho benzínu v mrazivím vzduchu
Datum: 11. května 2016 18:10
Jméno: jirka
IP: uživatel18115
 Protože mám vcelku malý nájezd, některé stroje jsou v provozu s bídou 1x do roka, tak tankuju 100 oktanový benzin OMV nebo Benzina. Pokud se nic nezměnilo, tak se jedná o identický benzin z rakouské rafinerie, neměl by obsahovat biosložku. Motor před odstavením pořádně prohřeju vyjížďkou, vypnu benzín a nechám běžet do chcípnutí, nádrž dotankuju doplna. Benzín beru u velkých značkových pump s velkou výtočí, rozhodně nekupuju nejlevnější benzín. Je to takové spíše paranoidní řešení, ale mně se to osvědčilo.
Karbec se vyjíždí, protože se benzín odpaří, olej zůstane a časem může vyschnout - soudě podle ucpaných kohoutků, kde rozpleteným lankem vyškrabuju na kámen zaschlé cosi...
Nádrž do plna - jednoduše řečeno - koroduje to, k čemu má přístup vzduch (a ne vždy musí být v benzínu olej), při plné nádrži se nebude na stěnách nádrže srážet vzdušná vlhkost.
Proti korozi funguje pořádné prohřátí motoru - hlavně motor v zimě preventivně nestartovat na 2-3 minutky, to mu spíš ublíží. Třebas u auta krátké nastartování motoru - a to nemusí být zcela studený - dokáže vyprodukovat ve výfuku až nečekané množství sražené vody...
Jediná hovadina je stabilizátor benzínu, vyhozené peníze.
Datum: 01. května 2016 22:08
Jméno: standa
IP: uživatel17716
 Nedělam nic,jak to postavim do sklepa (kde nemrzne) tak to na jaře vytahnu. Benzin nevyjíždim,ani karbec. Dávam přes to deku. Když jsme rekonstruovali barák tak jsem na péráku dokonce nejel přes 2 zimy,čekal jsem kdoví co,zalepený trysky či jinej problém. Nic. Chytil klasicky na druhý šlápnutí.... (samozřejmně baterka byla vybitá) ... tak nevim jestli má význam se s tim nějak moc zabejvat... nedávno jsem dokonce v babetě (měl jsem ji tu na opravu motoru) vyjel asi 5 letej benzin ... nepřijde mi teď,že by ty paliva byly nějaký špatný , ale dobře si pamatuju že před 12-14 lety to byla tragédie ... asi do toho benzinu něco přestali dávat a nebo naopak něco přidali
Datum: 01. května 2016 11:23
 souhlasím s lk
Datum: 30. dubna 2016 21:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nechceš slyšet hovadiny, ale přesto ti to zopakuju... já nic neřešim, jen vyjedu karburátor a nemám žádnej problém,,, mám 9 motorek a některá stojí i víc než rok a přesto pouze naředím benzín novým, otevřu kohout a jedu... jde o kejvačky přes panelky po jawettu a fichtly, u všeho stejnej postup.... jako hovadinu naopak považuji sračky v podobě rádoby stabilizátoru paliva...
Datum: 30. dubna 2016 21:15
Jméno: Kondor
IP: uživatel17806
 Ahoj,draci.Mám otázku ohledně pístu a pístního čepu do Pionýra.Mám nový píst 38,50 a nešel mi do něj nasunout ani pod tlakem pístní čep.Tak jsem stavitelným výstružníkem postupně zvětšil průměr díry v pístu natolik až mi do něj šel čep nasunout pod lehkým tlakem prstem.Ale dočetl jsem se že je to asi špatně,že se má pístní čep do pístu "nalisovat".Jak to tedy je?Mám si koupit nový píst a nebo můžu použít ten co mám vystružený?Díky za info Kondor
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2016 9:17
Jméno: standa
IP: uživatel18672
 Zbytečně to dramatizuješ. To ani ojnice neni vyúhlovaná s přesností 0,05mm ... špatně složenej motor má 10x vyšší odchylku a je to furt "dobrý" ... chtěl bych vidět motor co má všechno "rovný"
Datum: 10. května 2016 9:17
Jméno: Filipes
IP: uživatel18099
 No právě že jen škrkl ale kde a na jaké straně!!!
Datum: 08. května 2016 16:03
Jméno: standa
IP: uživatel17716
 Proč by to měl mít z úhlu? Bral díru 14mm na 14,1mm , tzn 0,005mm po obvodu ... to sotva škrtnul... navíc ten stavitelnej výstružnik to samo o sobě vedlo,neměl kam uhýbat a proč? .... nedával bych tomu takovou váhu
Datum: 01. května 2016 11:09
Datum: 30. dubna 2016 22:02
Jméno: Filipes
IP: uživatel18099
 Ahoj.Pokud jsi to dal v ruce a ne strojně tak to máš stejně z úhlu!!!!Nikdy nedáš rovinu vratidlem!!!NIKDY!!!!Dělá se to tak-vem šábr a ojehli otvory pro čep a neboj se to vzít klidně 5 desetin pro vedení čepu do pístuTam to ničemu nevadí.Nad tím jsou pístní kroužy.Vem si píst a čep namaž a v ruce vyzkoušej průchod čepu v pístu.Čep musí dávat malý odpor ale musíš ho prstem vytlačit-tím je to OK.S nahřátím pístu a zmrazením čepu souhlasím ale než to tam nandáš čep si vezme teplotu z prstů a si tam kde jsi byl!!!
Datum: 30. dubna 2016 19:26
Jméno: standa
IP: uživatel18662
 To nemá co udělat,nic neni špatně... ad Shrek : To jsem taky dostal v brusírně píst s 14mm dírou. Ohřát píst a zmrazit čep není vždy to ideální řešení  samozřejmně se mi stalo to a samý a nejen mě. Naštěstí to bylo jen několik případů. Už beru písty je z FK.
Datum: 30. dubna 2016 6:25
Jméno: kondor
IP: uživatel17806
 Draci díky,použiji tedy ten vystružený píst a budu doufat že to časem neudělá nějakou paseku.
Datum: 29. dubna 2016 19:23
 čep vsuvně prstem do pístu jít může  mě se stalo že mi dali píst z báby... taky to nešlo... tak se nahřál píst a čep zmrazlil... rup a píst na dvě půlky
Datum: 28. dubna 2016 20:40
Jméno: standa
IP: uživatel18661
 Pokud to neni festový ve futru/v jehlový kleci tak to neřeš,je to ok,občas se vyskytnou čepy co maj holt toleranci do plusu a písty do mínusu... když se pak sejde širokej čep a ouzkej píst tak to ani jinak nejde ... ale nesmí to bejt nafest v klice.
Datum: 28. dubna 2016 20:32
Jméno: drn
IP: uživatel18659
 Zdar, máte nějaké zkušenosti s kvalitou klikovky na b207 z krámku? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2016 13:56
Jméno: přemysl
IP: uživatel13452
 mám ji, ujeto asi 1000km a bez problému... bral jsem k tomu hned i jedno jehlové navíc kdyby náhodou a zatím všechno v pohodě, příští měsíc by měla odlítat cca 3000km tak potom teprve uvidíme...
Datum: 15. května 2016 13:56
 nikdo nic zatom nenapsal, jem maji jednu zmenu nemaji serizli setrvaky,, jen kulaty ale dle me je to v poho,, dle je je ok
Datum: 28. dubna 2016 19:16
 Čau borci mám problém s volnoběhem u pionýra typ 20 ... Studený chcipe ohřeje se a v pohodě hladinu mám zároveň s plovákem jehlu na 2 zářezu nevíte čím to je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2016 8:14
 Díky moc
Datum: 28. dubna 2016 8:14
Jméno: standa
IP: uživatel18657
 To je víceméně v pořádku. Přiklepni o desetinu svíčku.
Datum: 27. dubna 2016 14:42
 Čau borci mám problém s volnoběhem ... Studený chcipe ohřeje se a v pohodě hladinu mám zároveň s plovákem jehlu na 2 zářezu nevíte čím to je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2016 18:35
Jméno: standa
IP: uživatel18663
 Máš lehce nižší hladinu a asi slabou jiskru. Psal jsem abys sklepal svíčku. Mužeš lehce zvednout hladinu,ale teplý ti to bude chcípat a kuckat z kopce ... vyber si ... sílu jiskry lze ovlivnit vzdáleností cívky od rotoru a správným nastavením odtrhu a předstihu ... a nebo ještě sklepej svíčku .
Datum: 30. dubna 2016 18:35
 Zdravím draci, mám problém s dobíjením na 175/487... před rokem jsem nainstaloval elektronický relátko a se světlama to dobíjelo 7,18V... po zimě nabiji baterku, ujedu pár desítek km a motorka zhasla-baterka vyšťavená... bez světel to dobíjí 6,11V a se světlama rovných 6V, na volnoběh je to ovšem ještě méně. Nevíte po čem jít? Mohlo odejít něco v zápalku, že by celkově dávalo menší napětí? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2016 21:17
 děkuji, vyzkouším
Datum: 03. května 2016 21:17
Jméno: martin
IP: uživatel18664
 Odpoj regler, tenký drátek vedoucí do budících cívek statoru připoj na kostru (ten druhý by měl být na uhlíku, co není ukostřený), připoj voltmetr (na kostru a ten uhlík co není ukostřený)(tedy na uhlíky) - polaritu podle baterie, nastartuj. Voltmetr by měl ukázat hodně - 9 - 12 V. Toto jest důkazem, že vlastní dynamo funguje.
Datum: 02. května 2016 9:00
 jak to změřím prosímtě? jeden konektor na kostru a druhej na uhlík při chodu?
Datum: 27. dubna 2016 17:18
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jaké napětí je na uhlíkách?
Datum: 27. dubna 2016 7:34
Jméno: martin
IP: uživatel18656
 U elektronických relátek bývá kontrolka zapotřebí k nastartování funkce. Ale nemusí to být vždy. Relátka jedné firmy jsou funkčně spolehlivější, než relátka druhé; první kontrolku nevyžadují vždy, druhé bez kontrolky nenaskočí nikdy.
Datum: 26. dubna 2016 18:26
 komutátor i uhlíky jsem kontroloval, drátky upadené nevidím... popravdě kontrolkou si nejsem absolutně jist a k motorce se momentálně nedostanu, ale bude to to první co zkontroluji  polarita je správná
Datum: 26. dubna 2016 14:23
Jméno: martin
IP: uživatel18656
 Ahoj, mrkni se na stav dynama - lamely komutátoru, pohyb uhlíků v domečcích, uvolněný vodič. Napětí 6V je nejspíš jen z baterie. A ještě kontrolka dobíjení musí být funkční. A baterie je namontovaná se správnou polaritou?. Jestli to nepomůže, tak se ozvi. Martin.miarka@c-box.cz
Datum: 26. dubna 2016 5:52
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel18618
 Jak je to s replikou výfuku na Pionýra? Není to zase nějaký shit, tak jak ostatní repliky(válce) atd.? Jde mi hlavně o to aby nesnižoval výkon oproti originál výfuku. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2016 22:59
 za ty prachy je to super vyrobek,,, jen je jeden kix,, je malokdy skaldem,vyrobce nestiha
Datum: 25. dubna 2016 22:59
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel18618
 Děkuji ti tedy za tvůj názor.
Datum: 25. dubna 2016 17:53
Jméno: standa
IP: uživatel18654
 Na burze jsem viděl vejfuk doutnik v řezu a nic tam nechybí ani nepřebívá. Sesa píše že je to na 99% totožný,já bych řek že to zhruba odpovídá,jen se mi zdálo oproti původnímu vše takové silnější,robustnější,použitej plech bude 0,8 namísto 0,5 + měď + chrom ... takže bude těžší (o trochu) ... origo je šlupka ... i ty misky,pukličky,trychtýře... výkonově to bude kopie ... u výfuku mustang to bude stejné,stejná firma ... doporučil bych to
Datum: 25. dubna 2016 17:17
Jméno: Fechtlíkus
IP: uživatel18653
 Zdarte draci a dračice, mám takový problém na mé 250tce kývačce. Jak ji nakopnu tak od spojky se ozývá takové lupkání (jako by někdo počítal zuby) nevíte čím to může být? Díky za reakce
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2016 20:41
Jméno: Filipes
IP: uživatel18099
 Sundej víko a mrkni na spojkový koš!Stalo se mi že mi rupla segrovka nebo mevím jaké máš zajištění pružin na spojkovém koši-pružina mně zevnitř drhla o víko!!!!Nemilé!!!!
Datum: 30. dubna 2016 20:41
Jméno: standa
IP: uživatel18654
 Mě to rachtání dělá taky (pérák). To je buď nějakej vakl na spojkovym koši,vytahanej řetěz či něco tam. Zmačknu spojku a je ticho. Dokonce jsem to chtěl shodit. Ale jaksi mi nejde dolu startovací páka  po různym roztahování a ohřejvání nic. Až seženu jinou hřídej tak to rozřežu flexou  ty to máš jednodušší tak to prostě sundej
Datum: 25. dubna 2016 12:15
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 proč to nerozebereš? Shodit to víko snad není takovej problém ne?
Datum: 23. dubna 2016 18:53
 Zdar Draci, mám takový problém teče mně benzín z karburátoru a z výfuku(nespálený benzín) a svíčka je hned mokrá a nechce to za žádnou cenu chytnout, ale jiskru to háže. Vše co Vás napadne co by s tím mohlo být vyzkouším.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2016 19:48
Jméno: Filipes
IP: uživatel18099
 Souhhlas-mrkni na plovák jestli dobře tlačí na pístek přívodu paliva do plovákové komory a uzavírá-když ne přihni plovák-jen tak o 1,5mm nic tím nezkazíš.Vrátit to můžež vždy!!!
Datum: 30. dubna 2016 19:48
Jméno: spacek
IP: uživatel15770
 NETESNI TI JEHLOVY VENTIL VE VIKU KARBURATORU.NEBO VELMI VYSOKA HLADINA V PLOVAKOVE KOMOŘE.
Datum: 25. dubna 2016 18:31
Jméno: ferda
IP: uživatel18643
 Zdar pánové, mám problém u pionýra....neustále mi prosakuje gufero pod startovačkou u pionýra...olej mi teče po startovačce. Problém je, že to nové gufero nejde usadit, jelikož nad guferem je taková plechová, železná miska, které je už jenom půlka. Gufero z ní stále vypadává.\r\n\r\nMáte nějaký nápad jak ho tam usadit?\r\n\r\ndíky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2016 18:12
Jméno: Filipes
IP: uživatel18099
 Jasan simering tam není jen O kroužky a Honza at si odstraní své péro při takových radách!!!!!
Datum: 30. dubna 2016 18:12
Jméno: honza
IP: uživatel18610
 dej tam gufero 16-30-7 ale musíš odstranit tu pružinku a gufero nastrčit na blok
Datum: 24. dubna 2016 18:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 není tam gufero, ale o-kroužek o rozměru 16x2 a plechová miska... obojí koupíš nový...
Datum: 22. dubna 2016 19:40
Jméno: MajSiDi
IP: uživatel11821
 Zdravím, potřebuji tak trochu pomoc. \r\nMám upravený válec rs,hvězdicová hlava, karburátor 21mm a jednokroužkový pist. Předstih 1,6 jiskru to hází, benzín do válce jde, ale neprojeví žádné známky života a to ani po roztlačení .
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2016 14:01
Jméno: standa
IP: uživatel18651
 Svíčka je mokrá? Karburátor je seřízený a vhodně natryskovaný? Zapalování je jaký? Při tvrdý hlavě nemusí seriový zápalko zapálit směs - slabá jiskra.
Datum: 20. dubna 2016 14:01
Posl.aktualizace: 15. května 2016 18:41
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 už je to pryčč
Datum: 15. května 2016 18:41
Jméno: Kedluben
IP: uživatel16168
 Zdravím hošani , nevíte kdo by mi opravil píst? Konkrétně kdo by opravil vyběhanou díru pro pístní čep.Dneska jsem přivezl domů motor ILO LE 125K a mlátí na pístním čepu a sehnat novej píst bude asi nereálný , jelikož je z deflektorem z roku 1954.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2016 9:12
Jméno: Keluben
IP: uživatel16168
 OK dík za pomoc
Datum: 22. dubna 2016 9:12
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 šikovný soustružník a metalurg mi vyrábí vše co potřebuji na míru. takže - prostružit píst, o pár stovek víc prostružit oko ojnice a vyrobit pístní čep - ten přebrousit, nacementovat a zakalit. tak nějak mi to dělá.
Datum: 20. dubna 2016 17:04
Jméno: standa
IP: uživatel18651
 Zkusil bych se obrátit na Ahru,Almet a nebo na Baška ... vím že odlitky s deflektorem jsou.
Datum: 20. dubna 2016 10:36
Jméno: Kedluben
IP: uživatel16168
 Dík
Datum: 19. dubna 2016 21:10
Jméno: Daniel
IP: uživatel17364
 Pochybuju že to někdo opraví ale zkus kontaktovat firmu Padalík šardice, dokáže to sehnat, já to tam mám kousek a co vím tak zatím sehnal skoro vše a když ne tak nechá vyrobit.
Datum: 19. dubna 2016 19:17
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel18618
 Zdravím, jak nejlépe zvolit, popřípadě naladit laditelnou hlavní trysku na Jawa 21 s 2K válcem? Podle čeho? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2016 20:37
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 podle chování motoru? Musíš mít prostě cit pro 2T, abys to dokázal pořádně doladit... Jinak obecně se volnoběžná směs ladí velikostí VT a regulací vzduchu či paliva (u pio nenajdeš), směs ve středních otáčkách polohou a tvarem jehly a max otáčky velikostí HT... to jen tak pro nakopnutí, jaké pásmo otáček je zrovna potřeba doladit...
Datum: 19. dubna 2016 20:37
Posl.aktualizace: 16. května 2016 4:41
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Na bazoš.cz nabízí někdo z Brna z 12 května v rubrice moto.
Datum: 16. května 2016 4:41
 Zdarec, mám doma jawku 250 kývačku pulbuben. S baterií chytne, světla jdou, ale na roztlačení bez baterie nechytne, co s tím ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2016 21:33
Jméno: standa
IP: uživatel18650
 A nebo musíš dost vážit aby si zasednul dvojku pak odřadil jedničku ..... a když blafne naskočit,či rychle spojku,nesmí ti ujet  s plynem šnek (kolejka) je to razdva  Každý jaro oživuju mrtvou baterku roztlačenim. Žije "mrtvá" už pátej rok
Datum: 19. dubna 2016 21:33
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 všechny kývačky, péráci atd. s klasickým dynamem mohou jezdit bez baterie. ale to roztlačení ... jak píše standa - dynamo v pořádku, seřízený regler, spínací skříňka musí správně spínat a všechny dráty musí být zapojené. a pak s tím musíš docela utíkat
Datum: 18. dubna 2016 20:04
Jméno: Daniel
IP: uživatel17364
 Může být i v háji né že musí  sorry překlep
Datum: 18. dubna 2016 18:37
Jméno: Daniel
IP: uživatel17364
 musíš tam mít baterku stále, musí být i v háji ale prostě bez baterky to nepojede, musí to držet okruh.
Datum: 18. dubna 2016 18:37
Jméno: standa
IP: uživatel5634
 Seřídit rele a nebo doplnit do spínačky upadané drátky a nebo vyčistit ten růženec ve spínačce.
Datum: 17. dubna 2016 21:35
Jméno: J
IP: uživatel18646
Posl.aktualizace: 19. dubna 2016 13:13
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Lidi prachy mají, běžte se podívat v pátek do nákupáku a nebo na netu do inzerce. Tenhle zlatem fakt neplatí, nedohodli jsme se  Taky syslím, chleba to nežere a prodat či vyměnit můžu vždycky...
Datum: 19. dubna 2016 13:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 já jak co... dřív jsem taky všechno syslil až do doby, kdy nebylo k hnutí... dneska už si nechávám jen to lepší+díly u kterejch vim, že je časem použiju... zbytek jde do světa nejlíp výměnou za mnou poptávaný díl, někdy prodej...
Datum: 18. dubna 2016 20:06
Jméno: XD
IP: uživatel16502
 Je to i dobou že hrají na to že lidi nemají prachy tak se na to chytnou já bych taky nedal ani otěrovou šponku
Datum: 18. dubna 2016 10:35
Jméno: svjirk
IP: uživatel18644
 Ahoj vsem borcum, \r\nNevim co me to popadlo, ale koupil jsem za nejaky kacky, pekelny stroj, bez papiru, chci ho renovovat. Vzpominky na me mladi. Jel jsem pro nej 150 kilaku, a doma pri rozebirani zjistuji, co mi ti bude jeste stat. No, ale k veci, ma na krku stitek psany v eng. Je to 20, r.v. 1967, stitek a motor souhlasi a motor kupodivu po nekolikatem proslapnuti dokonce vrcel. Jste tu sami znali borci, proto se chci zeptat jak ma spravne ta masina vypadat, kyvka, o te uz vym ze je ta sprav a, tak ten ram asi sedi na ten rok. le co dal, riditka, zrcatko (a),páčky, kohoutek na benzin, tachometr, blatniky, kryt retezu. Poradite prosim, jak presne vypadal kdyz ho vyrobily? Predem vam dekuji za vase reakce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2016 19:39
 Díky za reakci,
neuvedl jsem to hlavní, já jsem koupil kousek, který není v origo stavu, proto sháním informace a třeba i nějaké fotky, jak by měl vypadat. Na tom mém chybí revmaplechy, jsou jen jedny nebo jsou takové od roku, do roku a pak zase trochu jiné? Nebo třeba řidítka, co vím je několik typů a páčky mají být s objímkama nebo jsou napevno? Kryt řetězu zahnutý, nebo rovný? Na rámu je úplně zdeformované a částečně chybí místo kde má být připevněn pant sedla. ostatně jako na většině pincků. Pant jsem už koupil zde a až přijde tak budu modelovat, jen musím ještě někde sehnat nějaké detailní fotky.
Datum: 17. dubna 2016 19:39
Jméno: Honza
IP: uživatel18646
 Já teď renovuji 20 r 67 s angl.štítkem a než jsem brousil tak jsem si všiml jen toho co bylo jiného že byl nápis jawa 20 podtržený celý jinak tam není nic jiného
Datum: 17. dubna 2016 18:11
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 dobry den potrebuji spony na potah do pio . jsou tady na kramku ? nemožu je najít
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2016 16:11
 budou, jen cekam kdy,, asi tak do 10 dnu draku
Datum: 17. dubna 2016 16:11
|



|