Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Honza
IP: uživatel18683
 Zdar draci, problém ohledně STK na dva roky na Pionýra. Četl jsem fóra a pak i zákoník a na Motocykl do obsahu 50ccm nebo do 45km/h se dělá STK na 4 roky. Chci zajít zpětně na stanici STK a domluvit jim, aby mi to přepsali na 4 roky. Máte s tím nějaké zkušenosti, popřípadě na co se připravit aby mě neposlali do háje (vemu sebou vytištěný úsek zákoníku). Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2016 15:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 normálně tam dojdi s protokolem a upozorni je na jejich chybu, myslím, že to bez problému napraví, pokud ne, pohrozil bych stížností
Datum: 18. května 2016 15:25
Jméno: standa
IP: uživatel18684
 Řešil bych to ihned na místě a ne pár týdnů po. Obávám se,že už se s tim nebude chtít nikdo zabívat...... zkus to...
Datum: 18. května 2016 12:24
Jméno: Pavel
IP: uživatel18680
 Zdarec, chystám se na technickou a chtěl bych se zeptat jak je to se zrcátky. Musí být obě? Mám tušení že dřív stačilo jedno a tedka jsem někde četl že ne.Pokud je v TP pro dvě osoby musím mít stupačky v zadu? Popřípadě by se mi hodili nějaké další informace jak to chodí na TK. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2016 12:15
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Pokud to bude jako u nás.... přišel technik a povídá "svítí to?" já na to "asi jako Pionýr"........."super, hlavně aby byl čitelný štítek" pak následovalo focení a rychlá prohlídka jestli něco dělají páčky a zadní brzda, nalepení známky a ..."máš to cajk chlape můžeš frčet". Je to vždycky o lidech
Datum: 17. května 2016 12:15
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Co je to za moto? Pokud fichtl, tak stačí jedno zrcátko na levé straně. Zadní stupačky by to mít mělo, respektive pokud je nemáš, je to důvod, proč neprojdeš.
Datum: 17. května 2016 9:42
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Čau draci! Na 21 mi v řadicím automatu praskla pružinka, takže se mi řadící páka nevracela zpět po zařazení. Rozpůlil jsem tedy motor, vyměnil za jiný automat ze skladových zásob  , zkontroloval jsem ostatní komponenty převodovky a složil jsem motor. Nastartoval jsem a hned jsem si všiml, že se z motoru ozýval jiný zvuk než obvykle. Zjistil jsem, že to ten zvuk dělá jen když je zařazený neutrál. Není to cvakání zubů ani bouchání, jen jde z motoru takový větší mechanický hluk nebo nevím jak to vám mám popsat.  Máčknu spojku (hluk se pořád ozývá), kopnu tam 1 nebo 2 a ten hluk ustane. Takže jsem motor znova rozpůlil, opravil jsem ten původní automat a motor složil. Ale ten zvuk na neutrál je tam pořád!!!! Nestalo se to někomu? Čím by to mohlo být? Už jsem s tím ujel stovky km a v oleji žádné šponky nejsou... Fík jede jak drak, kvalty v pohodě drží a za jízdy je vše OK. Mám to vůbec řešit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2016 14:21
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Díky za rady. Na vidličku a na její osku jsem sice koukal a porovnával s ostatníma co mám v dílně. Ohlá se mi nezdála. Koupím pro jistotu novou a o víkendu to zas rozpůlím a dám vědět jak to dopadlo.  Automat bude nejspíš správnej, jezdilo to s ním 10 - 20 let až do té závady kdy se přestala vracet řadička.
Datum: 17. května 2016 14:21
Jméno: pako
IP: uživatel16168
 Taky si myslím že máš přihnutou vidličku , koukni jestli jsi tam náhodou nedal řadič z 05 (jehož aretaci nějaký kutil zbrousil)a tím nějak neohnul vidličku
Datum: 16. května 2016 21:43
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Není ohnutá vidlička ? Jestli se netřou kameny přesuvného ozubeného kolečka o ozubené kolo s nábojem.
Datum: 16. května 2016 9:08
Jméno: Jarin
IP: uživatel12689
 Zdravím, mám simsona S51, tedka jsem do něj koupil baterku. Mínus je černej(kostra) ale když chci zapojit červenej plus, tak to hází jiskřičky, nevíte čím by to mohlo být ? Děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2016 0:15
Jméno: honza
IP: uživatel18681
 dioda je ok ale někdo se v tom vrtal takže se to snažim dát tak jak to bylo ovšem jsem nenašel schéma jaký potřebuju tak se to snažim dělat podle jiného podobného
Datum: 22. května 2016 0:15
Jméno: standa
IP: uživatel18682
 No vždyť to píšu dole. Pokud nemáš přehozenej nějakej kabel tak je to diodou. Najdi si na německejch stránkách svý schéma (jsou včetně barev kabelů) a zkontroluj zapojení. Pak jedině dioda v tlumivce. Tzn to co píšu dole.
Datum: 17. května 2016 8:47
Jméno: honza
IP: uživatel18681
 mám úplně stejnej problém prostě to je ve skratu když zapojim baterku a už mi z toho asi praskne hlava protože nemůžu najít problém ani pořádný schéma podle kterýho by to šlo projít ............. no snad na to někdy přijdu
Datum: 17. května 2016 1:34
Jméno: standa
IP: uživatel16911
 Tak to potom jo...
Datum: 16. května 2016 21:24
Jméno: Jarin
IP: uživatel12689
 Chlapi, díky za rady, minulý majitel se na něm vyboural a vytrhla se mu baterka i s drátama a plusový drát byl zapojen jinde než měl být
Datum: 16. května 2016 20:52
Jméno: standa
IP: uživatel16911
 Taky lze prostě koupit novou dobíjecí obludu za 600-700 a nebo koupit ELBU za 800-900,- a přestavět eletriku na elbu ... dioda je korunová položka do cca pade??? Nová obluda má místo šedejch drátů modrý,je jedno jak je zapojíš.. já bych šel do tý diody
Datum: 16. května 2016 20:13
Jméno: standa
IP: uživatel16911
 Pokud tam máš takový to ohromný dobíjecí zařízení s dvěma cívkama tak v něm mohla odejít dioda,to by vysvětlovalo jiskření. Jde to rozebrat a diodu prostě vyměnit za cca podobnou (náročné) a nebo když se podiváš do schématu tak lze dát diodu zrovna na drát vedoucí z plusu baterky do dobijecí obludy tak,aby proud šel jen směrem od obludy do baterky nikoliv z baterky do obludy. Možná proto jezdil simson bez baterky.... pak jedině někde zkrat,ale tohle je nejčastější. Hodnoty diody si vyčti na nějakym simson fóru,to fakt nevim,ale četl jsem to tam,psaly o tom...najdeš to... v iglů
Datum: 16. května 2016 20:06
Jméno: Jarin
IP: uživatel12689
 Vše je vypnuté(když kontakt chvíli přidržím, nic se neděje)červený kábl je neporušený, nemohlo by tam být něco přepojeno, když Simson před tím jezdil bez baterie ? Jinak díky za rady
Datum: 16. května 2016 16:23
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 A všechny spotřebiče jsou vypnuté?
Datum: 16. května 2016 13:14
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Tak ti to někde zkratuje. Živý vodič se dotýká kostry a nebo je něco chybně zapojeno.
Datum: 16. května 2016 12:58
Jméno: Jarin
IP: uživatel12689
 Baterii jsem zkusil zapojit jak píšeš, ale je to to samé, mám zapojené + chci zapojit - a jiskří to, nevím v čem je problém
Datum: 16. května 2016 11:51
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 První se zapojuje plus a potom teprve mínus. Při odpojování opačně , první mínus a nakonec plus .
Datum: 16. května 2016 4:26
 Zdravím, potřebuju radu, už jsem to tady řešil loni, ale začíná to být aktuální a nikdo mi není schopný přímo odpovědět. Jde o to že chci jet na babettě 207 po Polsku ale babetta nemá SPZ. Údajně být nemusí, podle některých se spokojili vždy v cizině z CZ nálepkou na nějaké tabulce na blatníku, podle jiných zase SPZ být musí, že prý to je v nějaké Varšavské úmluvě!? SPZ sic vystaví na úřadě za nějaký poplatek na počkání, ale vadí mi že bych se jich už potom nezbavil, navíc bych musel na technickou a další věci s tím spojené... Pokud má tedy někdo informace jak to je, byl bych vděčný. Předem díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2016 18:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 v tvé situaci bych navštívil nebo obvolal několik odborů dopravy a doptal se u nich... ovšem osobně bych pak někde v Polsku nechtěl řešit nějaké problémy, takže bych tu babettu prostě zaregistroval. Dostaneš velkej TP, ORV a značku o rozmětu tuším 8x11cm a žádnou STK řešit nemusíš, protože se na mopedy nevztahuje! Navíc nevidím problém tu registraci po celý akci prostě zrušit, pokud bys chtěl.
Datum: 15. května 2016 18:39
 Zdar draci, mám dotaz ohledně filtru na Jawu 50/21, pokud koupím nový "moderní" filtr, tak s jakým musí být zahnutí aby se tam vešel ? 0°,45°,90°?
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2016 20:29
Jméno: standa
IP: uživatel18676
 A ačkoliv je to primárně určený na skůtry,tak skůtry s těmahle RMSkama taky nefungujou. S bráchou jsme zaboha nemohli doladit motor na jeho Runnerovi 180ccm. Vyřešila to až úprava seriověho airboxu se sportovní vložkou. S RMS filtrem pro karburátor 28mm jel skůtr 130km/h a měl hrozný propady v průběhu. S upraveným airboxem průběh čistý,již při prudšim přidání jel po prdeli a maximálka asi 160 , ale to sme s tim nikdo nejeli,na podvozek skůtra už mi stačilo 150 ... udělej si obrázek sám. Rukama to nebylo. Disponovali jsme sadou trysek a seřízení karburátoru oba ovládáme. Výfuk to neovlivňoval,byl "seriový" jen kat-off.
Datum: 13. května 2016 20:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a důvod, proč ho tam budeš dávat? Budeš pak přetryskovávat karburátor, aby ses dostal alespoň na takovou směs, jako s původním airboxem? Nebo mi uniká význam toho. Pokud je to jen proto, že je to "sportovní", tak ti s jistotou oznamuji, že není...
Datum: 13. května 2016 17:32
Jméno: Hanz
IP: uživatel18675
 Když mám Jawa 20 se zapalováním 20w půjdou tam nové cívky na světla? Že jsem si všiml že ty nové motory už mají nahoře jakoby výlisek ale tyhle kartery ne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2016 12:37
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 záleží na rotoru! Pokud máš rotor pro 20W verzi alt., tak cívka zapalování je umístěná na statoru ve spodní části. Pokud bys měl rotor pro 30W alt., tak je cívka umístěná vlevo nahoře... pokud si dal zapalovací cívku na jinou polohu, než vyžaduje rotor, tak se není čemu divit... rotory rozpozdáš dle čísla na nich, pokud číslo začíná 05, pak je určen pro 20w alt, pokud začíná 20, pak je určen pro 30W verzi...
Datum: 15. května 2016 12:37
Jméno: Hanz
IP: uživatel18678
 Zapalovací cívku jsem měl dole nevím proč? přitom u mustanga je nahoře tak když jsem je zpřeházel tak háže slabou jiskru a jede jak když sere a maluje
Datum: 15. května 2016 11:55
Jméno: standa
IP: uživatel18676
 Pujdou,ale blbě. Někdy se to musí lehce přibrousit - pertinax - ale fakt opatrně,vinutí se nesmí odřít a už vůbec ne dotýkat motoru. Je dobré dát cívky co nejblíže rotoru (0,3mm). Já je tam měl a dalo se to. Do jinýho motoru to zas nešlo... do jinýho jo ...uvidíš ...někdo třeba elektrickym písátkem vybrušuje karter.
Datum: 13. května 2016 20:20
 Ahojda draci jsem se zeptat dál jsem do pionýra 20 vape ale strašně malinko mě to svítí nevíte kde je chyba??? Předem děkuju za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2016 17:29
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel18679
 taky může bejt žárovka na hovno.. pár jich mám.. jó zlatá tesla na burzách
Datum: 16. května 2016 17:29
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Ještě drobnost, nevím jestli si původně měl zapalování 20w nebo 30W. VAPE má jen 20W na světla, tak že pokud si měl 30W a máš v ředním světle žárovku 25W je potřeba tam dát žárovku 15W. Ovšem chce to tam dát stabilizátor, protože jestli to trochu točíš tak s VAPE mají žárovky někdy problém a praskají. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/usmernovac_6v.html tohle to vyřeší.
Datum: 16. května 2016 11:36
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Jaké máš zapojení zadního světla ? Není problém tam ?
Datum: 14. května 2016 11:56
Jméno: oxo
IP: uživatel17776
 Opravuji mou jawu 20 (1968) a v žádných návodech jsem nenašel jak zapojit zadní brzdu protože mi tam přečuhuje dost bowdenu (kolem 5 cm)
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2016 19:09
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 často stačí použít to, co máš na krku,,, ne na všechno existujou návody...
Datum: 23. května 2016 19:09
Jméno: čz
IP: uživatel18667
 Lze pootočit ramínko páky brzdy na pedálu ? Nebo vysadit a pootočit páku na brzdovém klíči zadního kola.
Datum: 11. května 2016 9:08
 ahojsem ted zjistil ze zavada je na mem pionyrovy ve spinaci skrince,mam odtrhlej červenej s černym,a ruzovej se zelenym,nevi nekdo jakto zapojit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2016 7:56
Jméno: čz
IP: uživatel18667
 Musíš zjistit odkud vodiče vedou. Červený vede ze světelné cívky na alternátoru na svorku 58 sp. skříňky a druhý červený ze svorky 56 sp.skříňky na přepínač světel. Černý vede od přerušovače na zapalovací cívku
svorka 1 a dále na svorku 1 sp.skříňky. Zelený vede z cívky na alternátoru 55 do sp.skřňky na svorku 55 a dále na klakson. Ten růžový je asi druhý červený.
Datum: 10. května 2016 7:56
Jméno: Petr
IP: uživatel17345
 Zdar draci,potřebuji poradit jaké jsou nejlepší kombinace ozubených koleček,myslím tím primární 9zub. nebo origo,sekundarní 12 zub,chci aby měl motor i silu i rychlost,jinak válec bude 3K s karbecem dellorto 21,výfuk bud domácí výroby nebo pro zatím hikon,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2016 14:28
Jméno: Petr
IP: uživatel17345
 oka,zatím díky
Datum: 10. května 2016 14:28
Jméno: standa
IP: uživatel18673
 Zdar. Asi bude nejlepší jednat podle charakteristiky motoru a taky podle použití. Jaký tratě budeš jezdit,kolik motor bude točit... atd ... válec 3K,výfuk hikone a karburátor 21mm jsou nic neříkající pojmy a ani nevim,co podle nich soudit .... jeden kluk má ode mě obyčejnej fichtlcupovej dvoukanál,žádná divočina a na 9z primár + klasika 13z sekundár točí 10500 a na rovinách ujíždí 3K a 4K válcum (jakejm nevim) .... vejfuk podle mě,karbec 19mm.... takže fakt je to na tobě ...
Datum: 09. května 2016 15:42
 Zdar chlapi-neznáte v okolí Č.krumlova nějakého šikovného ševce který opraví motorkářské boty???!!Dík za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2016 18:17
Datum: 11. května 2016 18:17
 V okolí krumlova ne ale v Č.Budějovicích byla opravna obuvi a koženého zboží u náměstí když by se šlo z náměstí na nábřezí měl žlutou výlohu
Datum: 11. května 2016 18:15
Jméno: Jawa 250
IP: uživatel14748
 Zdravím potřeboval bych poradit s mojí jawou. Po nastartování kontrolka dobíjení bliká měla by zhasnout nevíte čím by to mohlo být. Děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2016 13:11
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 Kontrolka je napojená na baterii a dynamo. Svítí při rozdílném napětí. Motor stojí - napětí baterie/dynamo - 6V/0V a proud teče z baterie do dynama přes žárovku. Motor v otáčkách - 6V/7V a proud teče z dynama do baterie přes žárovku. Ten rozdíl jednoho voltu stačí na slabé žhnutí.
Datum: 16. května 2016 13:11
 chlapy a nevíte čím to, že na mojí 487 kontrolka zhasne po nastartování, ale v noci jde vidět slabě svítí? mám tam elektronickej regulátor
Datum: 12. května 2016 23:08
Jméno: standa
IP: uživatel18672
 Mam j250 péráka s origo 45W dynamem a bez světel to na volnoběh dobijí nějakou ampéru,ale se světly se drží ručička sotva na nule,spíš do mínusu,za jízdy ale krásně dobijí. Beru to tak,že je to normální. Takže jestli ti to se světlama na volnoběh problikává a po přidání plynu zhasne tak je to naprosto v pořádku. Jestli ti to na volnoběh bez světel problikává (jinak funguje) tak už mužou bejt krátký uhliky,napečenej komutátor či horší rele ... taky záleží jestli se ti začíná zhoršovat v průběhu let a nebo se to stalo ze dne na den...
Datum: 09. května 2016 6:15
Jméno: milan
IP: uživatel18608
 Běžná věc - problikávávní za volnoběhu - neřešit, v tak nízkých otáčkách dynamo prostě nedává dostatek štávy. Zvyknout si, proměřit, nebo zvednout volnoběh a je pokoj  \r\n
Datum: 08. května 2016 22:13
Jméno: Jawa 250
IP: uživatel18671
 Děkuji
Datum: 08. května 2016 20:40
Jméno: čz
IP: uživatel18667
 Může být závada na regulátoru ,uhlíku dynama, zapojení ap.
Datum: 08. května 2016 14:01
Jméno: Kondor
IP: uživatel17806
 Zdar,draci.Mám Stadionka S11 s SPZ a klasikou doklady (maly a velky TP).A teď jsem na pochybách zda musím mít taky STK když to má SPZ či nikoliv.Zatím jsem s ním nikdy na STK nebyl,poliši pokud mě zastavili tak nikdy nic nepadlo ohledně STK tak nevím.Spousta lidí mi tvrdí že jak mám SPZ musím mít i STK,což si myslím taky ale je i spousta lidí co tvrdí opak.
Dokáže to někdo rozlousknout,jak to vlastně doopravdy je? Díky za info Kondor
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2016 9:09
 i fichtl je pořád na 4 roky, jestli ti dávají stk jen na 2, tak tě s prominutím oje*ávají...
Datum: 08. května 2016 9:09
Jméno: Kondor
IP: uživatel17806
 Technický se nebojím,jen jsem se ptal jak to s ní je či není.Myslíš že moped spadá do kategorie kdy se na STK jde jednou za 4 roky?S fichtlem už musím chodit každé dva roky,ač na něm moc nenajezdím.To zas vymysleli věc,jak z lidí vytáhnout peníze za to,že udržují v chodu staré "krámy".
Dík za rady všem
Kondor
Datum: 07. května 2016 19:09
Jméno: standa
IP: uživatel18669
 A proč se bojíš technický? Vždyť na Stadionu ani neni co kontrolovat ... a jednou za 4 roky? Nezabejval bych se tim...
Datum: 07. května 2016 13:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ty s tim jezdíš za čáru? Proč to jednoduše neodhlásíš?
Datum: 07. května 2016 13:00
Jméno: Kondor
IP: uživatel17806
 Tohle mě taky napadlo,ale není někde v policejní databázi zanešené číslo rámu a k tomu i ta SPZka?To je totiž to z čeho mám trochu lufta,abych se nedostal do potíží.
Kondor
Datum: 06. května 2016 23:40
 Tuším že toto slyšet nechceš, ale tvou situaci bych řešil zakoupením malé kartičky, odmontováním SPZ a jezdil bych jako ostatní mopedy
Datum: 06. května 2016 23:17
 Zdravím, dneska jsem po několika dnech nastartoval svou 175/356 a z válce se po chvilce začalo ozývat cvakání, které po chvilce přešlo v takové pískání. Sundal jsem hlavua zkoušel pomalu točit a vždycky to pískne jen v určitém momentu(dolní úvrať). Nalil jsem trošku oleje na píst a prstem rozmazal po válci a párkrát protočil. Pak jsem nasadil hlavu a bylo to projet po vesnici v minimálních otáčkách a pořád je to stejné. Už dlouho mažu mogulem TSF při poměru 1:33. Nesetkal se s tím už někdo? Co to může být? Napadají mě samozřejmě ložiska, gufera ale nevidím důvod proč by měly pískat. GO byla před cca 5000km měřila se i klika a všechno bylo OK. Teď mě ještě napadá že by to mohlo být vačkou nebo někde v zápalku. Nevím.\r\n\r\nPS: Moje dojmy z jízdy byly takové, že moto sem tam vynechá než předtím co to začlo. Taky startuje jen když se startpáky dotknu(předtím startovala na podruhé šlápnutí). A ještě se mi zdá že najednou jde strašně rychle za plynem když mám neutrál a z volnoběhu přidám tak během vteřiny vyletí otáčky nahoru. To jsou ale jen takové moje dojmy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2016 12:45
 Vyřešeno. Vačka chtěl kandidovat na slavíka ale rozmluvil jsem jí to.
Datum: 06. května 2016 12:45
Posl.aktualizace: 15. května 2016 18:40
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 už je to pryč
Datum: 15. května 2016 18:40
 Zdar. Včera jsem připravoval kartery na protočení na 70ccm motor a při vyndavání kliky z ložisek mi trkla jedna věc,kterou vám sem chci napsat. Nedávno jsem skládal motor s novou klikou tady z Fk do ložisek ZVL. Šla tam hrozně fest. Má asi o nějakou setinu širší čepy/hřídele. V motoru co jsem rozebíral,jsem měl ložiska FAG a ty maj naprosto opačnej problém. Jsou o nějakou setinu větší,takže origo klika do nich jde rukou skoro volně. A když spojim tyhle věci tak výsledkem je tohle. Pokud si chcete ušetřit trápení s natahováním nové kliky do ložisek tak k nové klice kupte ložiska FAG. Píšu vám to sem jen pro info. Ať se daří.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2016 10:52
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Setinovej mikrometr mam, ale nevim co bych na těch čepech měřil. Setina je na čepy velká míra.
Datum: 08. května 2016 10:52
Jméno: standa
IP: uživatel18669
 Mikrometr nemam a měřit šuplérou mi přijde zbytečný ... to bude rozdíl pár setin na čepech...
Datum: 07. května 2016 13:53
Jméno: Drn
IP: uživatel13436
 Meril jste nekdo cepy v jaky jsou toleranci?
Datum: 04. května 2016 20:51
Jméno: standa
IP: uživatel9809
 Novou replikovou kliku třeba "nelze" narvat do ložisek SKF.
Datum: 04. května 2016 20:20
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Mam kliku zbroušenou podle ložisek NTN, do kterých jdou suvně, tak jak to má být. A ložiska SNR na kliku nejdou, i když NTN a SNR patří pod jednu společnost
Datum: 04. května 2016 17:17
 ahoj,chci se zeptat koupil sem pionyra,vycistil vsechno,seridil,parkrat jel ,ale uz ho nemuzu vic nez 2 mesice rozjet ,ani na nakopnuti,ani roztlacení,nevite co by to mohlo byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2016 22:56
Jméno: ferda
IP: uživatel18643
 Buď konkrétnější...s takovým obecným popisem není co radit...
Datum: 10. května 2016 22:56
Jméno: čz
IP: uživatel18667
 Hází to jiskru ? Zkoušel jsi novou svíčku ? Může být uvolněný vodič od spínací skříňky ,špatný dotek na fajfce. Zjisti, jestli jde o elektrickou závadu, nebo o závadu na karburátoru. Dělal jsi něco se zapalováním ? Měnil jsi kontakty přerušovače ?
Datum: 05. května 2016 17:19
 Čau chlapáci mám menší problém s předním kolem u pionýra když ho dotahnu tak jde ztuha...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2016 17:01
Jméno: čz
IP: uživatel18667
 Máš daný hřídel správným směrem ? Rozpěrky jsou ok ?
Datum: 05. května 2016 17:01
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel18618
 Mám upravený válec a chtěl bych si na něj dát Dell Orto, ale nevím právě jestli s tím projdu na STK. Je to možné či ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2016 22:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel18670
 Jelikož se všechno fotí a pionýra zná snad i moje babička, tak pochybuji, že tě s tou halvou nechjí projít.
Datum: 07. května 2016 22:04
Jméno: Milan
IP: uživatel18608
 Ahoj, přidám sek dotazu: co na stk řeknou na hvězdicovou hlavu od stejskyho ? Zatím dumám že přehodím obyč motor a bude ... díky
Datum: 03. května 2016 22:34
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel18618
 Díky moc za rady
Datum: 02. května 2016 19:31
Jméno: standa
IP: uživatel18665
 Já mam výrobní číslo teda na krku,oddeklovávat nemusim,motor neřešej. Rezonanční vložka se udělat dá,hodně lidí co jezdí válce ode mě v klasikách dávaj reso vložku,na kterou jim skicu dodam,ale nikdo netlumí,moc se to tam nevejde... ale dá se to ... co vim tak tam Stejskal má úžasnej graf s nějakym upravenym origo vejfukem,takže by neměl bejt problém... uvidíš ...
Datum: 02. května 2016 19:30
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel18618
 Taky jsem přemýšlel o tom tam namontovat origo karbec když se jede na STK, ale nechtěl bych mít něco nelegál i třeba při silniční kontrole, vím že to policajti nekontrolují ale náhoda je blbec... Dell orto 21mm jsem měl namysli, mám upravený válec SURS od Stejskyho a na něj je třeba 21mm. Výfuk samozřejmě taky musím pořešit, chtěl bych to vyřešit rezonanční vložkou do origo výfuku, avšak ještě nevím co mi na to odepíše Stejsky, jestli by to vůbec šlo. Kryt jsem oddeklovávat musel, už kvůli výrobnímu číslu motoru.
Datum: 02. května 2016 19:17
Jméno: standa
IP: uživatel18665
 A je problém tam na technickou dát seriovej karbec? Projít bys s DO neměl. Minimálně s mustangem. U j05,20,21 to neni vidět a já to nikdy oddeklovávat nemusel... tam by to mohlo klapnout. A vejfuk? Když jdeš do DO (předpokládam 19mm) tak už asi jdeš přes rozsah origo výfuku i karbecu ??? Kolik točíš? Do 8500 ot/min jede perfektně origo karbec a výfuk mustang. DO 19 je tak od 8000 do 10000 ot/min a tam se bez výfuku stejně nedostaneš....
Datum: 02. května 2016 19:07
|



|