Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: 353
IP: uživatel18689
 Zdarec draci, mám trabl. a mojí jawě 250/353 mám zapalování z pionýra. Dřív jezdila ale po generálce motoru neháže ani jiskru. Nevíte co s tím je? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2016 21:24
Jméno: kraken
IP: uživatel16049
 a nemuzes tam dat co tam patri proboha ? popr vape ???
Datum: 26. června 2016 21:24
Jméno: 353
IP: uživatel18689
 Ano seřízené to je, předstih i odtrh a zapojené to je taky dobře
Datum: 25. června 2016 21:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevíme,,, teda alespoň já nemám věšteckou kouli... může to způsobovat 1000 věcí, máš to vůbec správně zapojený a seřízený??
Datum: 25. června 2016 20:13
 Zdar draci,
mám dotaz, mají řídítka na Jawu 50/21 ( vlaštovky, novější typ ), být v krčku nahnutý jako na řidiče ? viz foto
http://imageshack.cz/images/2016/06/24/WP_20160624_21_44_04_Pro.jpg
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2016 8:32
 Ja mam všechny originali trochu prihnute....
Datum: 27. června 2016 8:32
 díky, přišlo mi to divný, páč ty původní co mám jsou rovné, poté jsem koupil repliku ( která měla na prd díry na přepínač a páčky a byly také rovné a nyní jsem sehnal jinou repliku a překvapilo mě, že jsou nakloněné
Datum: 25. června 2016 10:12
 Ano prosím
Datum: 25. června 2016 9:41
 Zdravím pánové, potřeboval bych poradit. Mám 3k válec, výfuk hikone,karbec 21mm [jehla 2 zářez,šroub bohatosti 1,4 ot. ] Chytá jenom na roztlačení, jakmile jedu na plný plyn a uberu do pulky tak to chcípá, když nepřidám tak chcipne.\r\nVůbec netuším kde je chyba, ale tipuji karbec..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2016 15:26
Jméno: standa
IP: uživatel18726
 Bohatost směsi na volnoběh. Ulejvá se to a nebo je to jakoby chudý? Bude to chtít menší/větší volnoběžnou trysku. Jakou tam máš? V některých je od výroby 38 a v jinejch 45-50. Chce to doladit.
Datum: 26. června 2016 15:26
 Zdarec hoši. nějak mi začalo chrastit v motoru. A když tam mám kroužky jen 2500 KM tak jsem je vyměnil ale tím to není. Při rozborce jsem zjistil že má ojnice vůli do stran to asi nebude zrovna OK co ? a píst je očouzený víc z jedné strany. Válec je dobrej nultý výbrus a jak nový. ale jestli motor je původní nebo se v tom někdo přede mnou hrabal kdo ví... ? Vím že od stolu to neopravím ale čím by to mohlo být po případě na co se mám zaměřit. Díky a ať to jezdí aspon vám
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2016 19:18
 OK tak to asi vyměním a uvidím.Nutno podotknout že to dělá jen při přeřazení na trojku jak je motor v nižších otáčkách. Jak se rozmotá tak to přestane. Jednička i Dvojka jsou v pohodě to nedělá nic.
Datum: 26. června 2016 19:18
Jméno: standa
IP: uživatel18726
 Zdar. Ten očouzenej píst je odpověď. Bude tam už šiška.
Datum: 26. června 2016 19:12
Jméno: petr
IP: uživatel18721
 Zdar draci, mám trabl. Pořád se snažim rozdejchat starou 21. Odtrh mám nastavenej na 0.5, předstih zhruba 1.6 před HU. Karburátor jem kompletně rozebral, profoukal kompresorem a zkontroloval jestli je průchozí i ta dírka za šoupátkem, z trysky volnoběhu. Vše je průchozí, kontrolováno baterkou. Hladinka nastavena, aby při zmáčknutí plováku na dno byla hladina zároveň s vrchní hranou plováku. Fichtl ani neškytně. Jiskru to hází, svíčka je nová, benzín tam jde, protože svíčka je po chvíli mokrá. Když tam dám karbec z 05, který je stejný, jen má jiný plovák tak když to přeplavuju, tak chytne a motor běží do té doby doku to přeplavuju. Pak chcípne. Už mi z toho hrabe. Co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2016 17:45
Jméno: Petr
IP: uživatel18721
 Dnes jsem to jen tak zkusil naškrábnou a ejhle, motor chytil na první šlápnutí a hned držel volnoběh. Uplně bez plynu držel asi 5 minut. Pak jsem to projel, a drželo to dál. Nechla jsem vyjet benzin z karbecu a po asi hodině jsem k tomu přišel znova. A opět sem to uplně bez problemu naškáb. Takže už je to asi ok. jen nechápu co s tim bylo.
Datum: 25. června 2016 17:45
Jméno: petr
IP: uživatel18723
 Obě jsou nové. Jak pod kolenem, tak u karburátoru
Datum: 24. června 2016 18:11
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Co těsnění u karburátoru ?
Datum: 24. června 2016 16:23
Jméno: petr
IP: uživatel18723
 Jehla je na druhém zářezu od shora. Trysky jsou originál v rozměrech Jaké mají být. Píst je v pohodě, kroužky taky a nepodfukují, teď už mne napadá jen to rozpálit, jestli to netěsni třeba u klikovky
Datum: 24. června 2016 15:29
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 A co jehla ?
Datum: 24. června 2016 11:25
Jméno: standa
IP: uživatel18722
 Přiklep bych svíčku na 0,4mm. Odtrh na kladívko bych dal 0,4mm,předstih 1,9mm. Hladinu o fous vejš + kontrola chodu a zkontroloval bych zda je VT38 a HT68. Musí to jet.
Datum: 24. června 2016 11:16
 Zdar fichtlaři, chci si na tereňáka dopředu naplíst 19" ráfek ze stadiona. Řeším ale 2 věci. 1)Bude stadioňáckej ráfek dost pevnej a snese jízdu terénem, skoky, a podobný věci 2)Jestli to už někdo tady dělal,jak dlouhý špice budu potřebovat na napletení na fichtláckej buben? Díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2016 20:22
Jméno: standa
IP: uživatel18726
 No a co teda rovnou použít ráfek z krosky ?
Datum: 29. června 2016 20:22
 Ráfek z dvoukoláku už mi taky někdo radil, ale nikde se mi nepodařilo zjistit kde by se dal koupit novej. Jinak by měl pasovat. Údajně pevnostně stačí i ze stadiona. Teď ale spíš řeším jak dlouhý špice budu potřebovat. Nevěděl by teda někdo délku těch špic? Každopádně díky za názory 😉
Datum: 25. června 2016 20:56
Jméno: pedros
IP: uživatel16168
 Možná to zní blbě , ale co zkusit ráfek ze starý káry?je to 19 a je širší a pevnější než u stadiona ,ovšem jestli vyjde s dírama to nevím
Datum: 25. června 2016 20:44
 Takhle to zní super, ale pravě ten 18" drapák je problém. Nikde jsem nenašel přední a zadní je nejužší 100mm. Měl jsem v úmyslu obout na to gumu co se dává na 80ky krosky a tam je ráfek 1,4". Na Stadiona 23 je 1,35" širokej takže celý by to mělo krásně pasovat. Jedině ta pevnost a tos mě moc nepotěšil. Ale díky za nápad.
Datum: 24. června 2016 11:30
Jméno: standa
IP: uživatel18722
 A co jít cestou nejmenšího odporu??? Ráfky 18" jako měla Jawa 90. Dráty jsou jasný (jawa 90),špice jsou jasný (jawa 90),výplet stejnýho typu,bubny stejný, nikde v ničem problém. Stadioňáckj ráfek mi přijde křehkej na krosku. Navíc ten ouzkej profil ? To asi ne. Gumy 18" snad problém nebudou....
Datum: 24. června 2016 11:14
Jméno: Martin
IP: uživatel18719
 Znáte nějakou kvalitní chromárnu v Praze a okolí? Nevadí rámečku tachometru, který jsem musel přihnout abych ho sundal, opětovné ohnutí po nachromování-nepraskne chrom? Jak to děláte vy? Mockrát děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2016 16:02
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 s chromovnou ti neporadím, já měl věci z 555 v Benešově, ale tam na tom není co zku*vit, tak ok. Kejvačku bych si tam však udělat nenechal... jinak s tím rámečkem, pokud to není z něčeho nesehnatelného, tak je lepší ho koupit novej, nebo rovnou nechat zrepasovat celej tachometr... Protože v domácích podmínkách nez soustruhu a vhodnejch přípravků se ti to stejně nepovede kloudně zapertlovat....
Datum: 08. července 2016 16:02
 Zdar draci chci se zeptat zda máte zkušenosti s tímhle http://www.vintage-replica.cz/400..htm . Chci s tím vylít nádrž u svého Mustanga nekonečný příběh průsaku nádrže. A jak ucpat dole přepoušťáky aby mi je to nezalepilo, ale byli taky vylity.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2016 14:29
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 funguje to
Datum: 23. června 2016 14:29
 nebude to praskat vlivem tepelné roztažnosti nádrže a podobně?
Datum: 23. června 2016 13:42
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
Datum: 23. června 2016 13:35
 Jsem kousek od Jablonce nad Nisou... To nechci novou ríkam mám jí čerstvě nalakovanou modrou metlou...(nebylo to nejlevnějsí) já to zkusím vylýt tímto třeba to přestane...je to mikro trhlinka...nádrž už mám přidělanou teď přez gumové podložky aby nedostávala rány od kroucejícího se rámu
Datum: 22. června 2016 19:00
 Tak to asi už je po smrti to bych radši na burze koupil jinou. Ja mam jednu doma sice by chtěla zrenovovat ale neteče dal bych ti ji zdarma jde o to odkud jsi ja jsem z Trutnova.
Datum: 22. června 2016 18:50
 Jde o to že já jí někde zalepím a ona zase začne někde jinde téct. U krku řízení jsem to sjel cínem. Potom začala téct po čerstvém nalakování ve svaru za kohoutem zalepil jsem to dvousložkovou "modelínou" asi 10 cm svaru (porádně obroušeno až na kov, odmaštěno) pro jistotu, drželo to měsíc a zase začalo. Už mě nebaví časté sundávání a lepení nádrže
Datum: 22. června 2016 17:14
Jméno: venca
IP: uživatel18111
 Zdar nevim jak ti to moc teče ale ja měl dirku na mustangu u držaku nadrže a zalepil jsem to dvousložkovym lepidlem na kov a drži to perfektně.
Jestli nemaš nadrž zevnitř rezavou tak je zbytečny to vylivat.
Datum: 22. června 2016 16:51
Posl.aktualizace: 10. července 2016 13:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 už to bylo
Datum: 10. července 2016 13:38
Jméno: Martin46
IP: uživatel18479
 zdravim draci chtěl bych se zeptat mám jawu 350/638 a nějak při volnoběhu nedobíjí ale jak se zvednou otážky na 3000 tak dobíjí nevíte náhodou čím by to mohlo být moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2016 20:29
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 Ahoj, je tam třífázový alternátor a všechny vodiče jsou na plochých spojkách. Ty se vymačkají, vyhřejí, přestanou mít dobrý kontakt. Projdi všechny spoje od alternátoru až po usměrňovač, zkontroluj i ukostřovací body. Když nenajdeš, mrkni na uhlíky. Až potom bych hledal v regulátoru a jinde.
Datum: 20. června 2016 20:29
Jméno: Adam
IP: uživatel14157
 Zdravim, na kolika hodinách má bejt zapalovací cívka u fichtla se zapalováním 20W? Vím, že u 30 je asi na 10 hodinách, ale tady u 20W je asi na 5 hodinách, je to tak správně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2016 12:32
Jméno: Adam
IP: uživatel14157
 Díky
Datum: 02. července 2016 12:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zapalovací cívka dole, světelná vlevo nahoře a cívka pro zadní světlo vpravo... tzn. zapalovací na těch cca 5ti hod
Datum: 20. června 2016 13:14
 Čao chtěl sem se zeptat mam babetu 207 po prvnim výbrusu a chtěl bych se zeptat jaky poměr dávate a nějaký kvalitnější olej na zajetí se kterým jste spokojeni . díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2016 18:02
 ok dík za radu
Datum: 20. června 2016 18:02
Jméno: venca
IP: uživatel18111
 Neřeknu ti přesně kolik benzinu maš projet ale chce to asi tak 100 kilometru zvolna a nevytačet motor Potom tak do 200 km to šetři.
Sice všude pišou aspon 500 km ale těch prvnich 200 je nejhoršich pak se to uvolni a pojede už slušně.
Datum: 20. června 2016 17:57
 ano mam bronzové pouzdro zapoměl jsem to dodat . Děkuji za radu. Jěste jsem se chtěl zeptat kolik asi benzínu vyjet na to zajetí ??
Datum: 19. června 2016 22:21
Jméno: Venca
IP: uživatel18111
 Zdar na to zajeti dej poměr 1:25 pokud tam maš bronz futro na ojnici. Jinak ja davam olej DENICOL SUPER 2T nebo CASTROL 2T oba jsou kvalitni mineralni a pro tyhle stroje dost dobry.
Jinak přeju trpělivost při zajižděni. Ja už mam to nejhorši za sebou teda na mustangou.
Datum: 19. června 2016 19:48
Posl.aktualizace: 21. června 2016 19:32
Jméno: jirka
IP: uživatel18115
 Taky jsem zvědav, jak se to bude vyvíjet... Jen houšť a větší kapky!
Datum: 21. června 2016 19:32
Jméno: Standa
IP: uživatel18717
 Nechal jsem se tím inspirovat někde jinde  Vše funguje,jen to zatím "nejede" .... ve fázi jedna pio karbec neuspěl... musím nějak vyrobit,upravit kolínko na 19mm Dellorto... a dost možná tam bude muset jít delší píst t Hondy MB80 , to časování simsona mi moc nevyhovuje. Dellorto ukáže co se bude dít dál.
Datum: 21. června 2016 14:08
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Super práce, také držím palce. Ať se ti to podaří naladit a hlavně ať ten kroužek u sání vydrží.
Datum: 21. června 2016 12:05
 Zdar vypada to dobře jsem zvědav jak to poleti. Držim ti palce,tak dej pak pruběžně info a at se daři.
Datum: 18. června 2016 20:22
Jméno: H
IP: uživatel18714
 Zajímaví video jako kdyby tam ten fichtl stál celou věčnost jako ikona starých časů https://www.youtube.com/watch?v=DOcUpIxrp1o nadrž vypadá jak prorezlá
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2016 14:30
Jméno: fix
IP: uživatel16502
 bral bych to hned je to export verze model.roku 63
Datum: 24. června 2016 14:30
Jméno: H
IP: uživatel18718
 j
Datum: 22. června 2016 17:11
Jméno: jawa 21
IP: uživatel18636
 čau, když seřizuji předstih, píst mám 1,6mm před HU, tak nejde pootočit statorem, tak abych měl na kladívku 0,05mm, vždycky tam je mezera jak svina..... výměna kladívka? jeste se chci zeptat co je pertinax? -ten kousek na kladívku, co se opírá o vačku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2016 22:37
Jméno: Jawa21
IP: uživatel18715
 Čz: jo to je taky možné, díky moc za radu
Datum: 17. června 2016 22:37
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Tam jde o to, že ten píst musí jít dolů pohybem hřídele proti směru otáčení. Když ho dáš dolů po směru otáčení, tak tam vznikne ta mezera (špatný postup).
Datum: 17. června 2016 13:23
Jméno: jawa 21 ;
IP: uživatel18636
 jenda: dobře dík moc, zkusím znovu
čz: vyjedu do HU, změřím šuplerou(pokud možno kolmo) zatlačím píst zpět 1,6
Datum: 17. června 2016 12:35
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 A děláš to tak, že vyjedeš s pístem do horní úvrati a potom otáčíš proti směru hodinových ručiček zpět ?
Datum: 17. června 2016 11:54
 Kdyby byl sjety pertinax tak spis neuděláš žádnou mezeru  me se to taky stalo musel jsem trochu v karterech ubrousit hliník na dosedací plose zapalovani aby se stim dalo otočit. A nebo pri štelování si pootočíš s klikou a nedohonis to pak. Musíš si furt kliku přidržovat šroubovákem a vždy kontrolovat jestli mas tech 1.6 stale pred horní uvrati zdali to není třeba pootočený a nemáš třeba míň mm pred HÚ. Jo a na pertinax sis sám odpověděl
Datum: 17. června 2016 11:27
Jméno: jawasss
IP: uživatel18459
 zdar, mám dotaz ale nejde s prominutím o jawu, chci se zeptat jaké mají být ložiska na klikovkce na romet pony, nemyslím rozměry, to vím, jde mi o to jestli tam mají být c3 nebo obyčejné, na starých ložiskách totiš neni napsané že jsou c3, ale to jsou ještě původní polské. Podle mě by tam měly být c3 nebo můžou být i obyčejné?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2016 15:07
Jméno: standa
IP: uživatel18711
 Pokud je to pomaloběžný jako pio (a to bude) tak stačej C3. Do hodně otáčkovýho horkýho motoru by byly C4. Obyčejný rozhodně ne.
Datum: 16. června 2016 15:07
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 s C3 nic nezkazíš, resp. obyč se ti můžou přidírat...
Datum: 16. června 2016 13:27
Jméno: ventil
IP: uživatel18696
 Zdar. Chci se zeptat jen tak orientacne. Mam doma motor nejspis z mustanga a ma vyrobni cislo 72xxx . To se mi zda strasne nizke. Nevite jaky by to mohl byt rok vyroby? staci priblizne. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2016 13:21
Jméno: Honza
IP: uživatel18714
 Počátek roku 67 myslím ja mam 20ku s číslem 750XXX je to 67 rok
Datum: 17. června 2016 13:21
 Ahoj
Poradíte čím nejlépe leštit starý zašlý autolak na malých dílech (dvířka z ČZ 502, krytky dvířek motoru atd.) Chtěl bych nějaký podklad pro odstín. Nějakou dobrou pastu a jakej nejlíp kotouč na vrtačku? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2016 20:33
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 Ahoj, světle šedá se jmenuje "štěrková", další barvu bych hledal na karoserii pod sedadlem (venkovní strany bývají příliš vyšisované). Na rozleštění - Autopolish na staré laky, obyčejný Sitol, používám i Silichrom.
Datum: 20. června 2016 20:33
 Zdar draci , dal jsem se do GO motoru a nejsem si jisty zdá má vubec být nejaka vůle na klikové hřídele (myslím ojnici,kdybych sní hejbal ze strany na stranu),a co by to melo kdyztak za následek kdyby tam byla vůle
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2016 15:13
Jméno: standa
IP: uživatel18711
 Ono je to jedno s druhym. Pokud je zdravá dole a nemá vůli nahoru/dolu (radiální) tak se ani extra moc nehejbe do stran. Ovšem malou vůli do stran tam dole musí mít. Takže se do stran vždycky trochu hejbe. Pokud se jedná o původní kliku tak bych při GO o repasu vůbec nepochyboval. Je to 50 let starej díl. A ty klece nemusí vůbec zvonit,aby se z ničeho nic rozskočili. Paradox je,že třeba dalších 5 let pojede ...
Datum: 16. června 2016 15:13
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 axiální vůle tam být dokonce musí
Datum: 16. června 2016 13:22
 Jak říkaš hejbat ze strany na stranu tak myslíš axialní vůli. Ta by neměla vadit, problem by byl kdyby byla vůle radiální.
Datum: 15. června 2016 23:06
 čau draci, nevíte někdo jestli takle příchytka jde použít i na přední světlo na babettě? Napište díky
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/perova_prichytka_paraboly.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2016 13:50
|



|