česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  37  38  39  40  41  42  43  44  45  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jak0ubek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám na vás dotaz. Dnes jsem byl v práci na mé 21. Je po mé "amaterské" renovaci, Motor po GO prostě komplet pionýr. Jede něco kolem 65 až 70 km/h ( s větrem v zádech) :-D . Tak jsem se chtěl zeptat jakou by jste mi doporučili úupravu aby byl pionýr svižnější a jel o něco lépe... nepotřebuji žadnou raketu ale prostě aby to jelo o něco lépe. V první řadě přemýšlím o bezkontaktním zapalováním a dál nevím.... Budu rád za každé rady a nápady díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2016 16:26
 
 
 
 
Jméno: Jak0ubek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Super děkuji moc, napíšu vám E-mail.
 
 
Datum: 17. července 2016 16:26
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18745    
Jestli na to nepospícháš,tak bych ti udělal lehkou úpravu válce. Pokud máš zájem napiš mi na mail. Dopředu předesílám,že přes léto nemám zrovna moc času.
 
 
Datum: 16. července 2016 17:10
 
 
 
 
Jméno: Jak0ubek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vím vím ale na tu cestu do práce to bude spolehlivější a líp svítit :-)
 
 
Datum: 16. července 2016 15:14
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Bezkontakt ti na výkonu nepřidá nic. K výkonu ti pomůže třeba úprava válce.
 
 
Datum: 14. července 2016 9:02
 
 
 
 
Jméno: SirSpecny      IP: uživatel18706    
Dobrý den , mám takovy problém s kompresí motoru na mustangovi , delal jsem GO motoru a pri 1 kvaltu a 3 kvaltu nemá prevod kompresi , pouze dvojka má kompresi , a kdyz to nastrartuji na 2 a dám tam 1 kvalt tak je tam jakoby neutrál, radit jde uplne normalne , nevím co stim , díky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2016 8:58
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Další co nepochopil, že tohle je úprava k ničemu, aben jak udělat z tříkvaltu dvoukvalt :-D
 
 
Datum: 12. července 2016 8:58
 
 
 
 
Jméno: SirSpecny      IP: uživatel18739    
Posuvná kolecka jsem prohodil zamerne kvůli silné dvojce, myslite tedy, ze to bude kvůli tomu?
 
 
Datum: 12. července 2016 7:17
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Pokud by se jednalo o sílu jednotlivých převodů, můžeš mít přehozena posuvná kolečka v převodovce. Na hlavním hřídeli je větší a na předlohovém menší.
 
 
Datum: 12. července 2016 6:30
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
zdarec lze dát karburátor z 2T motoru na 4T? třeba u dellorta píšou že je univerzální tak nevím.. případně jaké provést změny jestli přetryskovat nebo ne.. chci to dát na 4T 125 kde je orig. dofuzor 21mm.. předem díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2016 11:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Minimálně na tu 19/21, co tady SESA prodával, se dají sehnat jiné emulzní trubice. I pro 2T i pro 4T. Akcelerační pumpičku majíty "lepší" 4T karbce.
 
 
Datum: 12. července 2016 11:04
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Souhlasím se Standou, na svou japonskou 250 4T jsem koupil karbec z 250 2T a dělá to přesně jak píše Standa - přechod z volnoběhu do vyšších otáček prostě "drhne", odspoda to moc nejede, ale zase je mnohem živější v otáčkách než s originál karbecem. Spotřeba se zvýšila snad o 50% než s originálem. :-D Naladit to tryskama, hladinou a šroubkem bohatosti prostě pořádně nejde (nebo na tom nemám dostatek trpělivosti? :-) ) Po téhle zkušenosti bych také raději doporučil koupit karbec ze 4T na 4T.
 
 
Datum: 11. července 2016 12:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18738    
Z pohlefu laika ti napíšu následující. Karbec univerzální pro 4T i 2T by měl fungovat,ale 4T karbecy jsou typický akceleračníma podtlakovejma pumpičkama a tak ... takže to asi fungovat bude,ale třeba tam budou nějaký zaškobrtnutí v přechodu z nízkejch do vysokejch a opačně... pak jsou taky Dellorto univerzální pro 4T i 2T ale maj emulzní trubici na 4T takže pro funkční použití na 2T musíš sehnat 2T emulzní trubici ... ono je těžký radit ... já vim že sám bych v tom taky plaval. Vždy je nejlepší dát origo karbec,pokud nechceš ztrácet čas dlouhym laděnim a tak.... trysky určitě budeš přehazovat jednu za druhou,sadu určitě doporučuju.
 
 
Datum: 10. července 2016 22:41
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel17397    
Zdravím, mám s pionýrem menší problém. Jezdí skvěle, tahá parádně, ale nejde vytočit úplně naplno. Respektive když jedu v zátěži a potřebuju to roztahnout na jedničku či dvojku, aby mohl přeřadit na vyšší rychlost, tak při určitých otáčkách, se motor silně roztřepe, začne drobně zvonit a rapidně spomalovat, uberu plyn, přídám plyn, zase krásně tahá, ale znovu jak překročí otáčky, tak to stejný. Na trojku mi to dělá taky. Na neutrál na místě však ne. Čím by to mohlo být? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2016 21:51
 
 
 
 
Jméno: Tomas      E-mail:      IP: uživatel17397    
Tož jen aktualizuji informace - rozdělal jsem spijku a nestačil sem kulit voči. Borec předemnou tam dal lamely naopak, kovová mezilatmela ouplně sjetá její vnitřní výstupky urvaný. No děs a hrůza. Co je mě však záhadou, že to vůbec spojkovalo :-D .... Pořídím do pár dní novou spojku a uvidím jestli to bude šlapat bez problémů, případně se pak pustím do válce.
 
 
Datum: 19. července 2016 21:51
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel17397    
Tak já však taky jenom neoteoretizuju, ale včera jsem kupříkladu sehnal od kamoša jiné karbec - na jeho mašině skvěle šlape a na mí to pořád má stejný problémy, takže problémy s karbecem vylučuju. Takže zbývá už jen váledc nebo vyrachtaná spojka jestli je to možný. Pokračování až bohužel po víkendu, teď odjíždím.
 
 
Datum: 14. července 2016 14:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18744    
Hele to vlákno teorií tu sleduju přes dva dny. Vykašli se na teorii a prostě to rozeber. Sundej válec,koukni na píst a kliku,sundej dekl na primáru a podivej se na spojku....
 
 
Datum: 14. července 2016 12:22
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel17397    
JEště k mojí spojkové teorii - dělá to ve chvílích, kdy rychlost motocyklu je větší nebo stejná než rychlost, kterou motá píst - kdy vlastně dochází k lehkému brždění motorem. Když motor tahá - klidně dva kilometry dlouhé kopec, ale musí pořád tahat, tak není problém. Ale jakmile začne jít hodně navolno, tak to jde do háje, začne cinkat, klepat.
 
 
Datum: 13. července 2016 20:14
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel17397    
Na detonační spalování se mě to nezná, to bych podle zvuku snad poznal... JEště mě napadlo, není možný, že mám vytahanej primár aby to takhle dělal, případně odcházející spojka? nebo nedotaženej spojkovej koš?
 
 
Datum: 13. července 2016 20:11
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
A co detonační spalování směsi ?
 
 
Datum: 12. července 2016 13:06
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel17397    
Svíčku jsem měnil, to nepomáhá, jezdím teda na N15C..... Ještě bych chtěl dodat postřeh ze včerejška, možná jsem to předtím špatně popsal :-( - Když jedu proti kopcu a dávám tomu plné plyn a motor tahá, tak to frčí krásně, ale jak jedu z kopce a uberu trochu plyn - motor běží "bez záteže", tak to začne dělat, jakmile zase přidám plyn, aby motor začal zabírat, tak klepání, cinkání přestane a tahá zase až do doby, než začnu "brzdit" motorem (brzdit vyloženě nemyslím, ale snad mě chápete :-) )
 
 
Datum: 12. července 2016 9:44
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Ještě nápad - zkoušel jsi jinou svíčku? Já jsem včera jel s Denso W20 (nepamatuju si přesně označení) a dělalo to přesně tohle, hlavně do kopce. Tak jsem to zkoumal a nakonec mne napadlo z kopce vypnout zapalování a hle motor stále jel a "tahal". Nakonec to tedy bylo svíčkou (samozápaly), s Brisk N14 už to jede jak má.
 
 
Datum: 11. července 2016 12:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18738    
To nevidim ani na jedno. Buđ tam nedotejká benzin( špatně ventil či kohout) a nebo je to přejetý... v neposlední řadě hraje roli seřízení
 
 
Datum: 10. července 2016 22:47
 
 
 
 
Jméno: Jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se do toho taky nechce proto to nechám na zimu na prelisovani ;-)
 
 
Datum: 10. července 2016 17:45
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel17397    
Trysky ucpané nejsou, několikrát jsem je profukoval. Teoreticky nízkou hladinu mohu zkusit poštelovat, ale nemyslím si, že tím to bude - jelikož to by nevysvětlovalo to roztřepání motoru ne? Pístní kroužky můžu zkusit vyměnit, co to udělá, ale kdyby se mě píst přidíral, tak by to bylo jen když je motor přehřátý ne? Mě to dělá už i když motor zahřeju na provozní teplotu - po pár km (studenej motor nevytáčím) Nestaš s bronzovým futrem, do toho se mě nechce :-D :-D.... Ale pokud nebude jiná varianta, tak to holt taky udělám :-( Každopádně díky za rady :-)
 
 
Datum: 10. července 2016 17:19
 
 
 
 
Jméno: Jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to vůli bronzového futra v horním ojnicnim oku mám to samé nejde pak vytočit...na podzim budu dávat ojnici s jehlama
 
 
Datum: 10. července 2016 17:12
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Při větším zatížení se ti píst zadírá (zvonivý zvuk). Možná by bylo dobré vyměnit pístní kroužky, aby se zlepšil podtlak a tím dojde k lepšímu nasávání směsi. Dojde i k lepšímu odvodu tepla z pístu.
 
 
Datum: 10. července 2016 8:46
 
 
 
 
Jméno: jawaka      IP: uživatel18422    
nizká hladina nebo uspané trysky
 
 
Datum: 09. července 2016 21:25
 
 
 
 
Jméno: jawaka      IP: uživatel18422    
zdarec potřeboval bych přední, zadní světlo a držák zadního světla na čz 455 deluxe nevite kde koupit tyto 3 věci tady jsem našel jen ten držák http://www.fichtlkramek.cz/nahled/drzak_zd_svetla_cezeta_450.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2016 20:39
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to ti neporadím, naštěstí jsem neměl tu čest se s tím světlem potkat... jen posílám info, že se něco takovýho prodává, ohlídat si to již musíš sám
 
 
Datum: 10. července 2016 20:39
 
 
 
 
Jméno: jawaka      IP: uživatel18422    
 
 
Datum: 10. července 2016 19:15
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
přední světlo hledej na panelku (J 559), jsou totiž stejný... ale bacha, údajně je v oběhu turecká replika, která má o několik mm menší průměr a nedá se namontovat! Já to vyřešil koupí světla na burze. Zánovní rámeček i parabola mě vyšla na 100kč, sklo v replice na cca 300 a štelovací šroub jsem vzal z rámečku pio... zadní světlo saev replice taky dělá, zkus pohledat...
 
 
Datum: 10. července 2016 13:45
 
 
 
 
Jméno: Pepe      IP: uživatel14157    
Zdravim, jak moc se dá spolíhat na jehlovové ložisko na pístním čepu u pionýra? Měl ste s tím někdo už nějaký problém? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2016 19:54
 
 
 
 
Jméno: Waclaw ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CKR ojnici s jehlama na pístním čepu mám na na svém stroji už skoro 4000km od GO motoru a zatím to drží.
 
 
Datum: 10. července 2016 19:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18734    
Jezděj to ve vrcholný třídě závodů Jawa 50 GPtřída RS, kde nemaj povolenou jinou (kratší) ojnici. Konkrétně mluvim o ojnici CKR. VM je mimo téma. Myslim že není třeba dodávat více.
 
 
Datum: 08. července 2016 23:26
 
 
 
 
Jméno: pepik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdárek, vážení prosím o rozumné řešení. Dal jsem dokupy jawu 23, motor po go vč. výbrusu a začal jsem na něm dojíždět do zaměstnání - 15 km do kopce ( na oněch 15 km vystoupám o 360 m, to jen tak pro představu). Už nejsem patnáctiletej mladík a nepotřebuji lítat na fichtlu 80 a stavět ho na zadní, ale přesto mě zajímá, jaké rozumné úpravy "do síly" by jste mi tu poradili. Jinými slovy, nechci se táhnout 20 km/h, chci, aby ta cesta trošku odsejpala, ale na druhou stranu nechci co půl roku měnit ložiska, automat, apd. Předem děkuji za reakce. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2016 23:18
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18734    
Omlouvám se,zapoměl jsem na hlavičku. Ozvi se mi na mail a dáme to dohromady. Standa
 
 
Datum: 08. července 2016 23:18
 
 
 
 
Jméno: pepik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Stando, budu rád za pomoc. Ušetří mi to čas, kterýho mám fakt málo :-) . Je možno se spojit jiným způsobem? FB, mejl? ... a můžeme to rozjet.
 
 
Datum: 08. července 2016 16:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18733    
Ahoj. Dá se upravit válec a hlava,dá se udělat větší vrtání válce. Lze osadit větším karburátorem. Je to obsáhlejší téma. Kdybys potřeboval,mohu ti válec vhodně upravit a pomohu ti s ostatníma věcma.
 
 
Datum: 08. července 2016 9:54
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel18732    
Zdravím. Mám řidičský průkaz na auto (B) a chtěl bych začít jezdit na Jawa 50 Mustang. Mohu ho s tímto řid. průkazem řidit nebo bych si musel udělat nějaké další zkoušky. Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2016 22:58
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel18798    
ahoj mam s tim vlastni skusenost jestli mas ridicak na auto tak muzes jezdit na 125 cca automat a 50 ccas manual. .
 
 
Datum: 18. srpna 2016 22:58
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to je fakt, to jsem opomenul... pokud máš v ř.p. skupinu A1 a u toho harmonizační kód 150, tak máš padesátku ničím nelimitovanou, ale předpokládám, že pokud by tomu tak bylo, tak si to dohledáš sám a neptáš se...
 
 
Datum: 08. července 2016 22:20
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli máš řp aspon 18 let cca tak můžeš jakoukoli motorku o objemu 50ccm :-)
 
 
Datum: 08. července 2016 21:40
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ne, musíš mít minimálně skupinu A1
 
 
Datum: 07. července 2016 19:02
 
 
 
 
Jméno: Milan      E-mail:      IP: uživatel18730    
Dobrý den, mám moto jawa dandy 50 (slabší verze 2,6kw), nejde našlápnout, dá se celkem snadno roztlačit ale vůbec nejde volnoběh, kdyz pustím plyn tak chcípne. Je tam karburátor bing 18/15/105, zřejmě je to tím karburátorem dával sem tam totiž nový, nevíte někdo jak se tento typ ladí, nikde sem k němu nic nenašel. Popřípadě čím jiným by to mohlo být? Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2016 8:52
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Podívej se, jak máš nastaveno šoupátko plynu. Může být ucpaná tryska volnoběhu.
 
 
Datum: 06. července 2016 8:52
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, jak se u fichtla projevuje špatný kondenzátor? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2016 18:04
 
 
 
 
Jméno: jawaka      IP: uživatel18422    
čz má pravdu ale ještě se projevuje tak že ti do fajfky jde proud ale svíčka jisku nehodí protože je slabí kondenzátor prave dělá to že to naakumuluje a vidá více elektřiny naraz
 
 
Datum: 09. července 2016 18:04
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Špatný kondenzátor se projevuje občasným nepravidelným chodem motoru ,přílišným jiskřením kontaktů přerušovače a nebo naopak vůbec nejiskří.
 
 
Datum: 03. července 2016 18:03
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel14157    
Zdravim, liší se nějak zapalovací cívky u 20W a 30W zapalování u pionýra? Nebo se liší pouze umístěním? Pro 20W má být 6V indukční cívka a pro 30W 8V? Děkuji všem co poradí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2016 17:39
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
z logiky věci by měly bejt zapalovací cívky u obou verzí shodné, ale nikdy jsem to nezkoumal... cívky zdroje světel jsou samozřejmě jiné...
 
 
Datum: 03. července 2016 17:39
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Indukční cívka 6V je u typu 05. U typu 20-23 je cívka 8V.
 
 
Datum: 02. července 2016 16:35
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel12689    
Zdravím, každých 250 až 300 km musím měnit na Piu svíčku, nevíte někdo proč to tak je ? Jezdím na Brisku kámoš na ní má bez problému 2000 km a jede dál. Porádí někdo proč to ty svíčky tak žere ? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2016 20:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18726    
Nejspíš máš bohatou směs a nebo ti prolíná olej od primáru. Brisky jsou jedny z nejvíc odolnejch svíček.
 
 
Datum: 29. června 2016 20:17
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem tu zase. :-D :/ Na ten novější motor potřebuji samozřejmě hodit novější pravý kryt. Ten mám. Jenom že přítlačnou spojkovou páčku ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pritlacna_spojkova_packa.html ) jsem dostal solo . Podle katalogu dílu drží pouze na čepu který je z boku. A v té přítlačné páčce je pak už jen ten štelovací šroub a zajištovací matka tot vše že ? a ted otázka kde seženu ten čep ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2016 0:26
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už jsem sehnal celé víko. ale i tak díky :-)
 
 
Datum: 02. července 2016 0:26
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to asi neseženeš, jedině z jiného víka... každopádně naprosto postačí jakákoliv kulatinka vhodného průměru (tipuju 5-6mm), která není z úplného bláta. Odhadem bych řekl, že by se dala použít střední část svorníku válce, ale nevim. Jen je potřeba na konci kulatiny udělat zápich, ta je totiž z vnitřní strany jištěná segrovkou.
 
 
Datum: 01. července 2016 20:45
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel18729    
Zdravím, udělal jsem částečnou GO motoru (tzn. výměna ložisek, gufer atd. nedělal jsem výbrus!) a otáčení převodovkou (na neutrál) jde hrozně ztuha (je třeba se o motorku opřít silou, aby se pohnula). Máte někdo tušení, jestli je to ok a chce to jen zaběhnout? Předem díky za pomoc a rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2016 23:24
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavně dej mezi kartery papírový těsnění !
 
 
Datum: 04. července 2016 23:24
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
měl jsem jednou stejnej problém volně jse točí v otevřenejch karterech ale jak to složíš tak to jde stuha kup i novou protihřídel.
 
 
Datum: 30. června 2016 21:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18726    
Motor se musí volně točit rukou. Pokud ne tak ho rozeber a vyřeš příčinu. Nesedne si nic.
 
 
Datum: 29. června 2016 6:25
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel18729    
Jo, ještě jsem zapomněl... Byla měněná i hlavní hřídel a náboj s 23z kolečkem, který se na něj nasazuje a nasazuje se na něj taky sekundární kolečko...
 
 
Datum: 28. června 2016 22:13
 
 
 
 
Jméno: Babeta      IP: uživatel18728    
Ahojte potreboval by som radu kamarát mi doniesol rozobratu babetu v živote som ju nemal rozobratu ale pioniera áno tak to skladám a je problém nehadze iskru vymenil som fajku aj kábel a bez zmeny ma tu tristor už v kope z indukčnou cievkou.. Otázka je da sa ten tristor nejako premerat? Alebo celá zapaľovacia sústava odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2016 11:14
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel17414    
 
 
Datum: 06. července 2016 11:14
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Překontroluj kabely od impulsní cívky a napájecí cívky. Může tam být špatný spoj. Svíčka je ok ?
 
 
Datum: 29. června 2016 8:39
 
 
 
 
Jméno: Babeta      IP: uživatel18728    
Elektrika je len od zapaľovania po tu skrinku.. Hlavne ju chce spojazdniť čiže všetko ostatne je demontovane
 
 
Datum: 28. června 2016 20:54
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jestli má babetta elektrický chcípák,zkontroluj zda někde nezkratuje.
 
 
Datum: 28. června 2016 5:56
 
 
 
 
Jméno: Adam20      IP: uživatel14157    
Zdravím, už nějakou dobu mně tu leží ferodo lameli na pionýra. Teď nějaké lamely potřebuju, ale trochu se bojím vzít tyto, aby pak netrpěli věci okolo. Mám je tam normálně dat, nebo bude daleko lepší korek? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2016 20:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18726    
To je otázka... tak maj mu ležet a nebo je sjede... jen jestli to sjíždění zubů nepůsoboval povolenej spojkovej koš... já v jednom motoru měl uvolněnej koš,nemáslový ferodo a sjelo mi to ze stran primár. Zuby do kulata :-D sem čuměl jak péro,to sem nikdy nevid&#232;l :-D
 
 
Datum: 28. června 2016 20:27
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no stando, pokud mu tam leží dost dlouho a jsou to takové ty máslové co nejdou nasadit na koš... :-D fungovat to bude, nic nepokazíš, jen je určitá pravděpodobnost, že ti rychle odejde ozubení... :-)
 
 
Datum: 28. června 2016 14:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18726    
Normálně je tam dej. Nevim co by se mělo dít. Jsou to jen lamely. Od normálních se liší delší životností.
 
 
Datum: 27. června 2016 20:50
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pist_38_00_original_cep_14_1.html kdo vyrábí tento píst ? Maďarsko nebo polsko ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2016 10:40
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16502    
Jak poznám polský od madarskýho? Ještě znám indickou Ambiku a to je celá sada v krabičce za ok cenu v roce 09 vyšla sada na 200
 
 
Datum: 29. června 2016 10:40
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
berta je těžká, toto jsou lehký odlitky :-)
 
 
Datum: 28. června 2016 14:47
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando díky. :-)
 
 
Datum: 28. června 2016 13:48
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Když mluvíte o Maďarsku - je to Berta nebo jiný výrobce?
 
 
Datum: 28. června 2016 11:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18726    
Draku fichtlkrámek jede písty Maďarsko - lehkej odlitek. Mám zkušenost s více jak stovkou kusů a vždy perfekt jednokruh i dvoukruh.
 
 
Datum: 27. června 2016 20:53
 
 
 
 
Jméno: klikovka2      IP: uživatel16049    
kde tady mas seso dell orto na pincka ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2016 23:01
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ani prd draci,, tohle muj dodavatel nechce dovest,, musite za draho jit na scoter praha
 
 
Datum: 26. června 2016 23:01
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec ve spolek. hodil jsem do fíka druhej motor se zápalkem 30W (no ještě uloženka z mototechny) Problém je ale v tom že elektrika je dělaná ještě na slabší zápalko (20w)a nechce se mě tahat celá elektroinstalace. nejde to nějak přebastlit tak aby to jelo a svítilo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2016 15:30
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kluci díky. zapojil jsem to na ty vlákna přední žárovky a funguje to.
 
 
Datum: 29. června 2016 15:30
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Lépe je zapojení na vlákna. Takto můžeš přicházet o zadní žárovku .
 
 
Datum: 29. června 2016 5:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18726    
No kabel co vede do zadního světla přiletuješ na 56. Kabely ze svorek 58 vystříháš. Asi i tu klemu. To teď nevim. Snad nevadí...
 
 
Datum: 28. června 2016 20:44
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když se budu dívat na tohle schéma. http://media0.wgz.cz/images/media0:50ffd05eacad5.png/1.gif Jak zapojím tu první variantu ?
 
 
Datum: 28. června 2016 14:22
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc :-)
 
 
Datum: 28. června 2016 13:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18726    
Buď to zapojíš na prasáka a zadní světlo (ten zelenej kabel od malý cívky) vyvedeš ze svorky předních světel (z kabelu co jde do řidítek) - občas praskne zadní žárovka. Pak je možnost to zapojit jako mustanga - zadní světlo na vlákna předního,zadek odizolovanej bez kostry. To je jediná věc co je jinak.
 
 
Datum: 27. června 2016 21:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
se podivej do schémat ne? buď el. předěláš pro 30W, nebo prohodíš zapalování
 
 
Datum: 27. června 2016 11:19
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
U zápalka 30w je propojena cívka 55 s cívkou 58. Zadní světlo by muselo být napojeno na vlákna předního světla (zadní světlo bez ukostření). Vodič ze spínací skříňky svorka 58 se zruší. Výměna přední žárovky za 6V-25/25W.
 
 
Datum: 27. června 2016 10:10
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel18724    
Zdar znalci! Už dlouho na fekalu nejezdim a ted se mi rodi v hlavě takovej napad chtel bych pořídit mustanga a trochu ho vylepšit. GO motoru je samozřejmostí ale pak? Co říkáte na: VÁLEC 40MM+ TRYSKA 72? + OTEVŘENÝ FILTR + VÝVUK DVOUKOMOROVÁK SIMSON??? Diky za rady a tipy neni to na žádné zavody jen tak aby to jelo trochu líp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2016 15:32
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18726    
Ozvi se,udělam ti rozumnej válec na seriovku. Kombinace co jsi vyjmenoval moc nepojede. Pokud ti jde o zvuk,tak se dá předělat hikone. Otevřenej filtr není moc vhodný. Origo box jede víc. Je to na tobě co bys chtěl. Origo komponenty (výfuk mustang) umí na mých válcích přes 8000ot/min.
 
 
Datum: 26. června 2016 15:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kombinace co jsi vyjmenobal bohužel pojede hůře než sériový pincek :-)
 
 
Datum: 25. června 2016 21:24
 
<  37  38  39  40  41  42  43  44  45  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 12:07:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu