Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2012 17:12
 Jenco, zdalo sa mi, že som trochzu pomylil. Maš pravdu, a jasným príkladom toho je táto jawa 20 z roku 1972, ktorá je prechodný model http://www.jawa-50.cz/clanek/monografie-typ-20-pionyr-1972-zeleny.html a podla tejto jawy 20 by som to chcel spraviť. Aby sa to na nu podobalo, mi už chýba len dútnikový výfuk a zagulatená krytka reťaze, ale tú asi nebudem riešiť. Takže oprava: dorobím tam pár detailov, čiže dútnikový výfuk, nápisy jawa 20, možno prípadne v budúcnosti gulatý kryt reťaze a budem to vydávať za prechodný typ z roku 1972
Datum: 08. listopadu 2012 17:12
 Lenze od roku 1974 nemali zlate linky... Trubkove vidlice montovali od 1972
Datum: 07. listopadu 2012 22:45
 Jirka, dorazy som kúpil na stránke http://www.motoren.sk a tie typy 220 to neviem, ja mám v TP aj na štítku napísané, že jawa 50 typ 20, rok výroby mám 1976. Ale musím sa priznať, že som 3.majiteľ a pieoniera som normálne kúpil, nie zdedil, takže nemôžem vedieť všetko o jeho skutočnej histórii, možno že ten štítok a TP je aj z ineho fichtla, ale tak to hadam nie. Ale najlepšie bude dorobiť par detailov a tváriť sa, že je to prechodný typ z roku 1975 s tenkov kyvnou vidlicou a ditnikovym vyfukom a plechom s lištami a bude to tak najlepšie a aj sa mi to tak viac páči
Datum: 07. listopadu 2012 22:00
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 moc pěkný jenom se chci zeptat kse si sehnat ty dorazi sedla a doplním že ta když tam je trubková kivka a plech bez lišt tak je to 220 a 221 ale je víc tipů
Datum: 07. listopadu 2012 15:12
Jméno: kordinaz
IP: uživatel10638
 Paráda,hezký fotky,ještě krásnější pionýr
Datum: 06. listopadu 2012 7:57
 Moc hezkej pincek
Datum: 05. listopadu 2012 16:03
Datum: 05. listopadu 2012 8:06
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 super jen tiše závidím kéž bych si jednou našel čas chuť a peníze a něco takovýho podniknul
Datum: 04. listopadu 2012 22:18
Datum: 04. listopadu 2012 21:38
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Ahoj! Mas velmi krasneho pioniera ... ALE ! neni nahodou ta zadna kyvka uz z 21 ??? 20 maly este lisovanie nie ?
Datum: 04. listopadu 2012 21:15
 Maskoz No vieš, musím sa priznať, že som rád, že tam môžem mať VAPE a nemusím sa srať s nastavovaním na tom obyčajnom zapalovaní, lebo ked som to skušal, nikdy mi to poriadne nešlo, a takto mam istotu, že to pôjde vždy  JAWA_ceZetak, tuto chybu si priznávam, viem, že sa to malo riediť mimo pištole, ale pozorne som si prečítal návod k farbám, takže som vedel, ako sa má čo riediť v akom pomere. Musím ešte podotknúť, že na motorke chýbajú zlaté nápisy ,,Jawa 20,, ktoré už čoskoro plánujem a ešte jedna vec, som rád,, že si to ešte nikto nevšimol, ale mám tam iný výfuk, resp. Motorka je z roku 1976 a vtedy sa dávali tieto výfuky, ktorý tam teraz mám, ale dávali sa tam vtedy iné podsedadlové plechy, ktoré sa mi osobne ani až tak nepáčili, a nemali na sebe tie chrómové lišty. Lenže ja keď som motorku kúpil od predošlého majiteľa, už tam bol tento plech aj s lištami, ktorý sa dával na pioniery myslím iba do roku 1975 a dával sa aj v kombinácii s ,,dútnikovým,, výfukom. Mne sa tento plech páči viac, ale aby to nejako išlo do kopy, ten plech a výfuk, asi si budem musieť kúpiť nový výfuk ,,dútnik,, ktorý má mimochodom podla mna aj krajší zvuk a konic koncou nový, čistý výfuk bez preliačín sa zíde vždy a týmto sa problém vyrieši a budem sa tváriť, že je to rok 1975
Datum: 04. listopadu 2012 21:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 skvelé palec hore chválim
Datum: 04. listopadu 2012 21:07
 docela pekna prace... ale neco podotknout musim.. za to ředění barvy v nádobce na pistoly bych ti nasekal na ruce  .. barvu napřed namícháš a do pistole leješ už hotovou, připravenou ke stříkání
Datum: 04. listopadu 2012 20:41
 Ahoj paradni jawa, akorat me mrzi, ze jste vymenili origo zapalko za vape  ale jinak krasa
Datum: 04. listopadu 2012 20:39
 krása máš to fakt pěkný a ty linky klobou dolů
Datum: 04. listopadu 2012 20:32
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Týýý vole, ale v dobrým, to je paráda!!!Adrese mě udělaly radost!Toš ať se Ti pořád tak daří!!!
Datum: 04. listopadu 2012 20:19
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Zdravím, našel by se tu někdo, kdo tu nabízí úpravy válců za slušné peníze? Nejednalo by se o nic na SuperMotoGP, jen pár obyčejných úprav. Děkuji za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2012 22:00
 Díky za podporu,něco bych ti mohl nabídnout. Ozvi se mi prosím na mail. Díky
Datum: 04. listopadu 2012 22:00
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Standa hrbek dělá peckovní válce, na přání no stress a se vším pomůže
Datum: 04. listopadu 2012 21:27
 http://www.youtube.com/watch?v=eO6N2sK0FBQ Měli jste někdo hezčí olej v motoru než já ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2012 9:24
 NO je to peknej material- to teda jo- taky jsem tam mel neco podobnýho.
Datum: 07. listopadu 2012 9:24
 já to tam možná budu mít taky tak.Když jsem to kupoval prej to stalo 6-8 let a já jen dolívám ještě jsme to neměnil  Motor je stejně před smrtí pak proběhne kompletní generálka celého fichtla....
Datum: 05. listopadu 2012 13:58
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 mě z motoru vyteklo něco zelenýho krémovýho
Datum: 05. listopadu 2012 11:48
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 hele ten tvůj je ještě OK já jednou opravoval motor a tam byl takovej olej že jsem ho musel ven škrabat šroubovákem
Datum: 04. listopadu 2012 18:01
Datum: 04. listopadu 2012 17:12
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 čau lidi, mám dotaz proč mi vypadává 2ka a 3ka měnil jsem vidličku, táhlo řazení a čep na kterým je ta vidlička, prosím o pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2012 16:16
 frikulín: jak to myslíš špatně vymezená? já měl totiž klasickej problém na rychlím 3Q - trojka- takže podbrus a taky jsem měřil axiální vůli výstupu a naměřil 0,5mm, takže jsem to vymezil na 0,2 ( ta je tam teď), a taky jsem ještě více zvětšil přítlak na spojce ( teď se mi už opravdu zdá, že neklouže) a co se nestalo, trojka zase drží jak za mlada ale dvojka vyskakuje :-/ jinak celá převodovka fungovala parádně, dva roky, ale teď jsem prostě zjistil že tam je poměrně málo oleje, tak jsem dolil po ten kontrolní šroub a začala blbnout trojka... Díky za radu
Datum: 05. listopadu 2012 16:16
 Prostě je ta převodovka blbě postavená. A jen tak mimochodem....je to nová převodovka jakože z dnešní doby a nebo nová převodovka jakože z dob kdy pionýr byl super žhravá novinka a každej uměl přemýšlet a opravil si ho sám a nebyli počítače a nemuseli se řešit na fichtlpokecu kraviny (tohle zrovna není kravina...narážím na jiný příspěvky)
Osobně...dvojka vypadává když je převodovka špatně vymezená nebo má mají dvojková kolečka na drážkách velkou vůli (JE TO ROVNOBOKÉ DRÁŽKOVÁNÍ STŘEDĚNÉ NA STŘED-viděli jste někdo Mlčochovu převodovku 17/21?-neskutečný...) trojka je klasický problém velkého krouťáku do kolílů ale nechá se to řešit podbrusem ve většině případů. Co se týče řadícího automatu...to je pouze přesuvník. Ten s držením kvaltů nemá více méně nic společného...ano aretuje polohu ale nezachytává sílu vzniklouv převodovce. To musí dělat právě drážkování a to že tam působí čistě radiální síly tam kam mají....pokud si vědomě nevyvolám axiální sílu například podbrusem. Takže asi tak.
Datum: 05. listopadu 2012 9:11
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 nevim dneska je raději koupím.
Datum: 05. listopadu 2012 5:56
 nemyslím dotažené šrouby... radící mechanizmus je přišroubován speciálníma šroubama s užší hlavou.. máš tam takové?
Datum: 04. listopadu 2012 22:00
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 ano, motor jsem si kontroloval takové to věci jako dotažené šrouby atd...
Datum: 04. listopadu 2012 21:54
 nekdo kdo dela motory 25let prece neudela kus kteremu vypadavaji kvalty  .. mas z vrchu jak je řadici automat prisrubovany ke kartrum spravne srouby?
Datum: 04. listopadu 2012 20:30
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 to bych neřekl dělal mi to chlap který se o to zajímá už 25 let
Datum: 04. listopadu 2012 19:46
 tak mozna velka axialni vule na predloze
Datum: 04. listopadu 2012 19:43
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 stromeček je v pohodě celá převodovka je nová.
Datum: 04. listopadu 2012 19:35
Jméno: Jezda
IP: uživatel14157
 Rozlož motor a zkontroluj řadící automat a zuby na stromečkách..
Datum: 04. listopadu 2012 16:47
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 anebo oslabene perka v automatu
Datum: 04. listopadu 2012 14:19
 nejspíš bude očesaný stromeček a omačkané kameny na posuvných kolečkách....
Datum: 04. listopadu 2012 14:03
 Jawa 555 POMOC! motor se nechtel vytáčet, jako kdyby měl omezovač, nastavil jsem predstih.odtrh. zkontroloval vyfuk. vymenil kondenzator. vycistil kladivko, vymenil jsem fajfku, svici, civku a porad stejny. pak jsem menil predstih a odtrh o kousek doleva i doprava a bylo to vždy k horsimu. posledni co me napadlo bylo zmenit vysku paliva v plovakove komore, u tohodle typu se to sice nenastavuje ale presto jsem ji snizil a najednou se nechá vytočit a pod plnym plynem jede podstatne lepe, zacal ale chcipat na volnobeh a blbě mu jdou přechody z nizkych otacek do plneho zazizeni. svicka je hodne cerna ale suchá. posunul jsem zarez na jehle soupatka na třetí od zhora (jsou tam ctyri. neví někdo na jaky zarez to má být a kolik má být hladina paliva v plovakove komore? vim ze u pincka ma byt hladina k vrsku plovaku ale u jawy 555 se to nikde neudava..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2012 18:35
Jméno: SupermanXXX
IP: uživatel14703
 tak jsem posouval jehlu at ji menim jak ji menim tak zmena je minimalni nejlepe to asi jede na nejchudci smes ale po chvilce to prestalo jet protoze to zacernalo celou svicku. na trysce je cislo 70. tak nevim
Datum: 11. listopadu 2012 18:35
 Možná to dělá ta tryska...podle mě je to uchlastaný...
Datum: 04. listopadu 2012 21:44
Jméno: SupermanXXX
IP: uživatel14660
 Zatim díky za rady,jiskra vypadá silná. výfuk je čistý, palivo teče dobře. jehla je origo má čtyři zářezy , zkoušel jsem to popondat s nejspodnějšího vejš a jelo to hůř. když jsem snížil tu hladinu v plováku, motor jde do otáček ale zhoršilo se všechno ostatní. tzn, nejde to naslapnout jen roztlacit, pri roztlaceni se tomu taky moc nechce jako by to bylo ulity. volnoběh nedrží (před upravou hladinz chytnul nadrc a volnobeh držel) dneska jsem to byl projet pod plnzm plynema svicka uz ma cihlovou barvu. rnTo telda: hladinu je o dost vyš než vršek plováku, ale tvuj popij je pro nobější typy jako jawa 20,21 atd myslim ze pro 555ku to tak neplatí. vrátim hladinu zpet a pokusim si jeste hrát s tou jehlou.
Datum: 04. listopadu 2012 19:52
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 když to s tím karbcem chodilo z výroby tak musí i ted třeba tam nějakej tuner dal jen menší trisku,nebo jinou jehlu
Datum: 04. listopadu 2012 18:42
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 čau no pokud ti dává pěknou pravidelnou jiskru a nechyta tak je něco s karbcem nejřív dej jehlu do prostřed druhý zářez pak jeste mrkni na plovakovku, když ponoříš plovak měla by s ním hladina lícovat (stejně vysoko) taky mrkni jestli není ucpana nádrž a dobře tam teče , vyčisti a omrkni trysky , ještě mužes mrknout na sání a ještě jestli to nepřisává falešný vzduch třeba vinou zničeného těsnění , taky není na škodu vyčistit výfuk od karbonu taky to nějaký výkon veme
Datum: 04. listopadu 2012 18:13
 Na plovák nesahat. Spíš dej níž jehlu nebo dej jinou hlavní trysku, ta stará je třeba nějaká zvětšená...
Datum: 04. listopadu 2012 13:31
Jméno: Marek
IP: uživatel12041
 Pionýr Jawa 20- Když jsem zdělal kryt u zapalování, tak mi asi vypadla tyčinka spojky- ta malá. Pasovala by tam z Jawa 05 a jak je velká?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2012 19:48
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 jo hřebík je měkej ale musel jsem narychlo někam jet hned druhej den jsem to vyměnil
Datum: 05. listopadu 2012 19:48
 hřebík je kravina- měkkej matrošm když už, tak 5mm vrták uřezat... ale není lepší si ji koupit?
Datum: 05. listopadu 2012 19:04
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 musíš to skusit já jí jednou udělal z hřebíku
Datum: 05. listopadu 2012 11:49
 Tak za prvé, tyčka spojky "ta malá" má být uvnitř motoru opřená o přítlačný talíř spojky pak má být kulička a pak dlouhá tyčka. Za druhé...máš doma aspoň posuvku? Si to změř ne? A za třetí dojdi do první mototechny a kup si ji nebo o ni někoho požádej v okolí kdo ji má nebo něco ale neřeš to sakra tady. TAKOVOU KRAVINU!!!
Datum: 05. listopadu 2012 9:05
Jméno: strela
IP: uživatel13687
 čau draci. Dělal jsem kámošovi GO motoru na 21ce. Všechno jsem poskládal tak jak má být a po nastartování mi otáčky vyběhnou do otáček a drží v nich. Volnoběh to vůbec nezná. Myslel jsem že to někde saje vzduch tak jsem vše přetěsnil a furt to samé. Karburátor je úplně zavřený. Prosím poraďte. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2012 11:52
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 sksu sundat filtr a a karbec dej třeba ruku nebo něco aby si zamezil přístup vzduchu jestli ti to bude běžet i s tim tak ti to saje faleš jestli to chcípne tak to bude něčim jinym
Datum: 05. listopadu 2012 11:52
Jméno: Strela
IP: uživatel13687
 Dobře díky. Zkusím to co jste mi poradili a dám vědět. Díky Strela
Datum: 04. listopadu 2012 11:52
 Lanko - uplně ho vyndej a uvidíš , falešnej vzduch - podívej se zda je vše dotaženo a utěsněno, popř. přikryj sání dlaní, motor by měl zdechnout pokud je těsnění v pořádku .. ještě mě napadá chudá směs, zkontroluj jehlu, na zajížďění 3. zářez .. taky se podiv jestli se ti nešprajcuje šoupátko a jestli chodí volně a štelovací šroubek vyšroubuj na max ..
Datum: 04. listopadu 2012 11:17
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 co třeba nízká hladinka ?
Datum: 04. listopadu 2012 11:11
 Skřípnout se může, pokud je zavřenej karburátor tak je to ale jedno ne? Za sebe řikam falešnej vzduch...
Datum: 04. listopadu 2012 10:45
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 no dobře ale jk mu jde lanko přes ty "prsa" jestli se mu to tm nekde neskriplo
Datum: 04. listopadu 2012 10:42
 Píše že karburátor je uplně zavřený...
Datum: 04. listopadu 2012 9:57
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 nebo nemas nekde zasprcle lanko od plynu ?
Datum: 04. listopadu 2012 9:55
 Stejně to vypadá na falešný vzduch...
Datum: 04. listopadu 2012 9:05
 http://www.youtube.com/user/FichtlVlog Prosím o odběr a lajky k videjím  zítra bych chtěl přidat další videa :o) Zítra bude video z větší opravy mustanga a z generálky motoru :o) Vážně bych byl rád za odběr  děkuji a neberte to jako spam
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2012 10:01
 Kdo má prostě čas dělat nicneříkající videa. Nechápu
Datum: 07. listopadu 2012 10:01
Datum: 04. listopadu 2012 9:18
Jméno: Filip_KH
IP: uživatel12998
 Zdrtavím, chtěl bych se zeptat jestly de opravit píst když mam v tý drážce na pístní kroužek zničenej zámek.. je uplně rovnej.. což znamená že se muže kroužek točit..rna ty zámky sou na tom pístu letované nebo lisované.. a nebo tam drží ještě jinak ? díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2012 12:21
 Jestli teda nutně potřebuješ tu STK, tak bych tam dojel na jeden kroužek, udělal STK a přes zimu udělat výbrus...
Datum: 04. listopadu 2012 12:21
Jméno: pepa
IP: uživatel14659
 normálně starej opiluj vyvrtej o 0?2 mm meší dírku jinde kde to nepude do kamalu a bude tu těsnit ustřihni kus drátu nalepni to tam opiluj at tam jde kroužek a je to
Datum: 04. listopadu 2012 12:19
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No ať to nenatahuju!Já bych ten púvodní zámek odvrtal až durch přes píst!Potom mosaznej drát bych zbrúsit do táhlýho kužela a vrazil ho fest do tý dírky.Uvnitř pístu bych ho ohl a zkrátil.Zvenku samo že taky zkrátit a opatrně snížit na potřebnú hlúbku!Nebo dyby to vyšlo mimo kanále, tak enom provrtat píst na jiným místě!A je to!Taky se daly sehnad krúžky do čtyřtaktu a potom ten kolík byl jenom púlkú v drážce a krúžek celú výškú se opíral o kolík.Ale v tvým případě bych tam ten krúžek nedával a nechal to bez něho.Předpokládám, že tam aspoň jeden krúžek ostane!!!Toš tak!
Datum: 04. listopadu 2012 12:11
Jméno: Filip_KH
IP: uživatel12998
 to je samozdřejmý, nechci to dávat na výbrus, potřebuju aby to jenom prošlo STK.. proto nechci dělat výbrus nebo schánět jinej píst.. kterej bych stejně nesehnal..
Datum: 04. listopadu 2012 10:33
 Hele jestli je to takhle opotřebovaný, tak jednoznačně výbrus...
Datum: 04. listopadu 2012 10:31
Jméno: Filip_KH
IP: uživatel12998
 bude to asi tím, že motorka má najeto 60.000km na druhej výbrus.. tak jak se to tedá dá opravit ? dát tam zámek z jinýho pístu ?
Datum: 04. listopadu 2012 10:29
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kolecko!Uš si nespomenu esli se mě to stalo.Asi jo.Možná dyž je krúžek moc tenkej toš to ohobluje.Šak časem natrefíš!My sme si dělávali písty ze surovýcha tam sme si museli udělat aj zámky!Toš tak.
Datum: 04. listopadu 2012 10:14
 Jenom pro zajímavost. Jak se takhle ohobluje ten zámek? Za celou dobu co dělam mašiny se mi to nestalo.
Datum: 04. listopadu 2012 9:19
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Filipe_KH!Kolecko má pravdu.A opravit to ide!Ale ešče počkám, protože moje zpúsoby sú zastaralý!Dyž se nigdo neozve, toš Ti potom poradím jak sme to dělávali indá!Toš tak!
Datum: 04. listopadu 2012 9:17
 Zalisované...
Datum: 03. listopadu 2012 20:07
 Čus draci. Chcel by som sa opýtať, či na Babettu 207 treba mať technický preukaz.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2012 19:39
Jméno: Bundes
IP: uživatel14661
 TP na Babettu v ČR ani SR nie je treba...
Datum: 04. listopadu 2012 19:39
 Aha, nevedel som. Na jar to dám poistiť, vďaka.
Datum: 04. listopadu 2012 14:10
 to myslel inak, on mal na mysli povinné zmluvné poistenie,
Datum: 04. listopadu 2012 12:29
 A kde sa dá kúpiť tá zelená karta?
Datum: 04. listopadu 2012 8:19
 zaevidovanie babiet odlozili o 10 rokov
Datum: 03. listopadu 2012 20:11
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 Ne jen zelenou kartu
Datum: 03. listopadu 2012 18:55
 Ahoj draci.
Potřeboval bych poradit ohledně babety 210 jestli s ní má někdo zkušenosti.
Nějak mi nejde nastartovat, ale benzín tam jde..(svíčka je mokrá) jiskra tam jde také...a spojka by měla jít taky..buben z té jak nejede jsem dal na druhou babetu a ta se rozjela...jen mi občas vyskočíjou šlapky...(že jako by točíjou naprázdno) a také se mi občas zasekává buben že když ji tlačím tak buben nereaguje a najenou se roztočí a sekne ...jinak kdyžsetnu a šlapkama se rozjíšdím tak se točí v pohodě. něco takovéhlého to dělá: http://www.youtube.com/watch?v=4W_9i65vTgQ
Má s tím někdo nějakě Zkušenosti?
Díky moc za odpovědi
Venca40
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2012 10:40
 Čau pokud ti to dělá to samí jak na videu tak jsou mastný pakny ... chce to rozdělat a vyčistit hlavně odmastit ... babety jsou celkouvě na ty pakny nachylný
Datum: 04. listopadu 2012 10:40
 Zdar, chci se zeptat na čištění výfuku. Jak to děláte vy? Ničí vypalování chromy? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 18:23
 Vložky vypal, obal vyškrábej drátem...
Datum: 03. listopadu 2012 18:23
Jméno: melon007
IP: uživatel9419
 ZDAR DRACI.PROSÍM VÁS O RADU.MÁM TRAKTUREK S MOTOREM Z PRASETE.AZ DO DNESKA STO PRO SPOKOJENOST.DNESKA SE UZ MU NECHTELO STAROVAT.NA VOLNOBEH ZDECHÁ,DUSÍ SE,PRI JIZDE MISTY STRILI Z VYFUKU I KARBECE,KDYZ SE TROCHU ROZJEDE SLABY VYKON.PROSÍM,PROSÍM PORADTE.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 19:22
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Dneska jsem řešil ten samej problém a bylo ti svíčkou...Místo N15C jsem tam dal N17Y a jela jak drak..
Datum: 03. listopadu 2012 19:22
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 nebo třeba jen svíčka
Datum: 03. listopadu 2012 18:56
 To bude předstih  Zkontroluj předstih
Datum: 03. listopadu 2012 18:36
 Vyčisti karbec.
Datum: 03. listopadu 2012 17:55
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 čau draci napadlo mě že bych si složil náhradní motor ale s co nejvyšším výkonem a životností tak sem si říkal dát 60ccm válec sportovní sání+přetryskovat tryska 72 ,laděný výfuk .. co byste těmto úpravám řekli a napište vaše názory díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2012 22:05
 Dá se udělat leccos. Rozumný kompromis mezi výkonem a životností také. Když se 60ccm udělá rozumně,tak muže fakt lítat a životnost motoru se změní minimálně. Ozvi se mi na mail,už jsem těchto válců/sad dělal dva tucty,třeba se na něčem domluvíme. Dík S.
Datum: 04. listopadu 2012 22:05
 tom25: proč zrovna polosyntetiku? .... moje číza najezdila na M2T 50tis km a ještě neni ani výbrus dělaný... dekarbonovat ještě nebylo potřeba.. otevřel sem výfuk a byl čistý
Datum: 04. listopadu 2012 13:41
 Když dáš na fekála 60 ccm nebo co to chceš tak tomu moc nezvýšíš živontost.Nejlepší je podle mě udělat Go motoru,udělat výbrus a zrepasovat kliku s ojnicí CKR a mazat polosyntetickým olejem,a další věci to je jasný ložiska gufera spojka.A ten motor by ty třeba najezdil 30 000 i víc
Datum: 04. listopadu 2012 10:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 60ccm určitě myslíš ty sady z Aukra apod. je to polák, objem 55ccm, NEBRAT. Sportovní filtr k ničemu, NEBRAT. Laděný výfuk, dost pochybuju, že to dokážeš odladit, aby ses dostal aspoň na výkon originálního výfuku, 72 tryska, jak víš, že zrovna ta bude ta pravá?
Datum: 03. listopadu 2012 19:18
 v tom případě bych zvětšoval jen objem
Datum: 03. listopadu 2012 16:23
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 obojí vím ,že to jde špatně dohromady ale alespon polovicni zivotnost jako u serie aspon aby to zvladlo najezdit 10 000km
Datum: 03. listopadu 2012 15:52
 S největšim výkonem nebo s nejvyšší životností?
Datum: 03. listopadu 2012 14:07
Jméno: gernak
IP: uživatel14655
 čus pánové,mám dotaz,koupil sem babetu 210 která 7 let nejela,všechno je zatuhlí a karbec taky.bude mi tam pasovat tento?http://www.motokramek.cz/dily-babeta-motor-%20karburator-delorto/ starej karbec sem rozchodil ale nejde mi seštelovat jak připojim sani do ramu tak se při přidání plynu dusí až chcípne,když ho nezapojima necham at si nasava vzduch z venku tak jede ale není to ono.Dík za radu.zdarec
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 18:01
Jméno: pepa
IP: uživatel14657
 ee máš čistý výfuk?
Datum: 03. listopadu 2012 18:01
 Babety jsou hodně nachylný na správně seštelovaný karburátor .... být tebou tak bych jsi stim vyhrál
Datum: 03. listopadu 2012 14:13
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Čau,potřeboval bych radu,sice to neni přimo o Jawách ale týká se to také motorismu.Mám v Německu vybrané auto a v dohledné době pro něj pojedu.Potřeboval bych vědět jak je to s přihlášením tady u nás.Je to rok 1992,Euro 2.Jestli s tím máte někdo zkušenost bo tak,co je asi tak potřeba po dovozu udělat.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 15:41
 Musí to na tebe odhlásit v německu a dát ti TP s napsanou odhláškou...
Datum: 03. listopadu 2012 15:41
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Ještě bych se chtěl zeptat,jedná se prodej od soukromého prodejce,má nějak odhlašovat papíry u něj v Německu?Nebo mi to má nechat tak jak to je i se značkama?Díky
Datum: 03. listopadu 2012 15:02
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Díky,no rarita to není jedná se o starší pětkové Báwo,s touto cifrou jsem tak nějak počítal,povezeme ho se strejdou na vleku,je to cca 400km...
Datum: 03. listopadu 2012 14:55
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 asi tak... + ještě dovoz taky nebude zadarmo.. co je to a auto? to musí bejt nějaká rarita co ?
Datum: 03. listopadu 2012 13:02
 Přihlášení tě vyjde na cca 7000kč, vyplatí se to u takhle starýho auta?
Datum: 03. listopadu 2012 12:52
 Ahoj, kamos ma mustanga a ma problem s riditkama. Kdyz je otocim jako rovne (ze je narovnam) a chci s nima otocit tak se otoci samy, ze se s nima neotoci kolo. co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 17:15
 chlapy, nevíte kde sehnat tu kónusovou matku ? mě jedna chybí a jsem bezradnej :-/ rozebral jsem doma všechny ukrajiny a ani na jedné to není :-/
Datum: 03. listopadu 2012 17:15
 Opět oprava přes internet...to je tak jednoduchej systém že se na to snad ani kamarád nemusí ptát ne???
Datum: 03. listopadu 2012 8:42
 JO presne tak- ale to jen v pripade, ze to nemas zarezly- v otm pripade doporucuju ten sroub ze zhora oddelat, - necim vybouchnout ten kuzelek zespod riditek, vytahnout riditka, vse odrbat vycistit, namastit a hlavne spravne slozit- to znamena vycnelek na tom kuzelu zasadit do vyrezu na riditkach a pak dotahnout a musi to drzet jak bejk
Datum: 02. listopadu 2012 23:52
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jako že se otoci jn riditka a vidle zustane v puv. stavu? pokud to tk myslis tk musis dotahnout tn sroub co je na krku rizeni a pk by to melo jit, samozrejme musis mit uvnitr krku tu matku
Datum: 02. listopadu 2012 23:40
 Zdarec draci. Nevíte, kde by se dali sehnat takové ty gumové štefty jak jsou pod nádrží a u spoje kastle? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 8:46
 Ok díky moc.
Datum: 03. listopadu 2012 8:46
 na burzach neco podobneho maji- třeba Chotusice... neni to uplne origo, ale napasujes je tam v poho a svou funkci plní - ale maji to třeba nekde u stánku s gum. dílama a vsim moznym a musis se tam v tom pohrabat
Datum: 02. listopadu 2012 23:17
Jméno: wut?
IP: uživatel13047
Datum: 02. listopadu 2012 23:17
 jo vím co myslíš, jak je to na tom plechu přidělané a na tom sedí nádrž co ? Ty to asi nikde neseženeš.Když to tam není tak to ale ničemu nevadí...
Datum: 02. listopadu 2012 23:03
 Ještě jsem zapomněl jedná se o jawu 21
Datum: 02. listopadu 2012 20:23
Jméno: Robert
IP: uživatel11569
 Zdar, má Babeta konstrukční rychlost 45Km/h. Díky za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 13:48
 Aha... Ale tak to asi podle toho kde  Já s tim zatim probllém neměl. A popřípadě, místo tý kartičky poslouží i kupní smlouva... stačí třeba od táty na tebe  jenom že si to neukradl...
Datum: 03. listopadu 2012 13:48
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 třeba u mě na jesenicku chcou tu kartičku vidět mam ještě puvodní a je tam napsany max konstrukčni rychlost 40km/h
a mam ji i pojištěnou takže si myslim že tu kartičku to chce mít je to jistějši
Datum: 03. listopadu 2012 13:24
 Jasan
Datum: 03. listopadu 2012 9:28
Jméno: Robert
IP: uživatel11569
 Dobře díky moc.
Datum: 02. listopadu 2012 22:26
 *kartička
Datum: 02. listopadu 2012 21:14
 Ta průkazka neni potřeba...
Datum: 02. listopadu 2012 21:14
Jméno: Ondra
IP: uživatel13313
Datum: 02. listopadu 2012 20:06
 Cus.Jo má. Dokonce ani nemá TP. Stačí když máš na ní v pohodě štítek a pojistíš to -> zelená karta. Pak už jenom drandit  žádná STK neni ani žžádný přihlašování... jenom pojiska staci
Datum: 02. listopadu 2012 19:57
Jméno: Michal
IP: uživatel14651
 Ahoj, měl bych takový dotaz, Jak nejlépe, upravit origo výfuk z mustanga.. Chtěl bych to do klasiku, takže aby vzhled zůstal stejný. Něco jsem četl že se od něj dá kužel ,ale to bych nechtěl..? Děkuji za odpověd...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 15:17
 K upraveným válcům do třídy Klasik mám vyvinutý výfuk rezonanční upravený z mustanga - výfuk se úplně vydlabe a vrazí se do něj vložka s kuželem a trubičkou. Rozměry si musíš ozkoušet,nevím jaký máš válec.
Datum: 03. listopadu 2012 15:17
|



|