česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  371  372  373  374  375  376  377  378  379  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci jaký si myslíte že je lepší olej ???Tenhle Still POLOSYNTETIKA (německý) http://www.minibiker.sk/p_info/7193-vysokootackovy-olej-stihl-2t-1l/. A nebo Tenhle OREGON POLOSYNTETICKÝ (nevím z jaký země asi taky německý) http://www.namir.cz/olej-oregon-2t-s-merkou-8039.html. Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2013 17:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14950    
Asi takle...do seriový Jawy klidně M2T s API TC či třeba Motul 100 prostě lepší minerál a je jedno jestli je to Pionýr,Kejvačka a nebo číza... Poměr dle manuálu... A nemusí ten olej bejt zbytečně řídkej. Do upravený seriovky bych lil ten klidně ten nejlevnější či nejhorší polosyntetickej olej typu Mogul TSF. Všechno dražší je mrhání penězma a udělá to víc škody jak užitku..... Až do vysokootáčkovýho závoďáka bych lil plně esterovaný syntetický oleje za 500-800Kč/l ..... Ps. Seriový skůtry co točej 7-8 tisíc jezdí na lepší řídkej minerál...
 
 
Datum: 06. ledna 2013 17:56
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
... protože 20 lidí jsou ovce, co nepoužívají tu věc na krku.
 
 
Datum: 06. ledna 2013 11:28
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Ale tak je ti 17, to se dá ještě podobná "masírka" pochopit, časem snad dostaneš rozum... Doufám, že na český stroje nezanevřeě a neboj se občas použít hlavu. A na sprintech se ukaž, když to bude pravda, koupím ti pivo!
 
 
Datum: 06. ledna 2013 11:27
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle fakt nemá cenu 20 lidí to pochopí ale vždycky se najde jeden kterej si pořád mele svou
 
 
Datum: 06. ledna 2013 11:25
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
"Na nějaký značení si fakt nepotrpím"... takže hodnotíš olej podle čeho? Ceny, barvičky obalu, marketing. keců na obalu, nebo podle "kamarádů-odborníků"?
 
 
Datum: 06. ledna 2013 11:23
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mám 20-kvalt v ČZ, točí mi to 15000ot/min... tohle má asi stejnou informační hodnotu. Jak ti má člověk věřit? Navíc 15000km je prd, když i moje 487 na pole má najeto 40000km s origo motorem (původní klika, válec bez výbrusu). Někdy na jaře jsou sprinty v Katusicích, závody Socialistik dragster, můžeš se tam přijít ukázat, já tam budu. Do té doby jsou tvé příspěvky jen nepodložené plky (stejné jako u těch olejů).
 
 
Datum: 06. ledna 2013 11:21
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na nějakejch značení si fakt nepotrpím..
 
 
Datum: 06. ledna 2013 11:17
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Oprava: Scooter Expert 2T: API TC, JASO FC 033MOT047... aktualni informace ze stranek vyrobce.
 
 
Datum: 06. ledna 2013 11:14
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pod válcem je destička jinak by píst narážel, píst z viz panelka je taky trochu jinej, poměr asi španej nebude když to má najeto 15 000 a ojnice s klikovkou je v pohodě, škoda že nevíš jak mi to točí a jede pochopil bys. Otáčkoměr jsem měl udělanej elektronickej do 6000 a při třičtvrtině plynu už byl na 6000 :-D ono není 487 jako 487 víš.. Dobře uznávám že s tím olejem seru vedle mísy. Ale neříkej mi prosímtě jak mi motorka točí a jak ne.
 
 
Datum: 06. ledna 2013 11:11
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mogul TSF: API- TC, JASO FD, ISO-L-EGD/OEM, TISI, HUSQVARNA 346, Motul 510: API TC-TSC 3, JASO FC, ISO-L-EGD, MOTUL Scooter Expert 2T: API TC-TSC 3, JASO FB... Všechno oleje jsou "polosyntetiky", Mogul jsem sehnal kolem 100kč/l, motul okolo 140 kč/l a ten 3. je olej pro skůtry s JASO FB... děkuji nechci.
 
 
Datum: 06. ledna 2013 11:10
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
"vyrobený Technosyntézou" žádná "plná", když jde o "plnou" syntetiku, výrobce se tím rád pochlubí, např: "Vysoce jakostní plně syntetický motorový olej pro moderní vysoce..." Takže obhajuješ "plnou" a liješ tam "polosyntetiku" jako je Mogul TSF a Motul 510.
 
 
Datum: 06. ledna 2013 11:03
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
To jsou kraviny... Kit 215ccm na 487+ upravená hlava, už jen po tom převrtání to má takovou kompresi, až to hezký není, nač k tomu snožovat hlavu. A že točí víc než originál je už tuplem kardinální kravina (kor jeste se snizovanou hlavou). 487 má jehličky, to je sice hezké, ale manuál je manuál, ten tvrdí 1:30 - 1:40 a ty určitě nejsi chytřejší než výrobce. A srovnávat mého pincka, točícího (doběh) 11000ot/min a 487 točící (když to hodně přestřelím) 6000ot/min... Stejně množství oleje dát menší nemůžeš (teda můžeš, klika, atd to ráda nemá), ten motor. Prostě lít "plnou" do 487 je házení perel sviním... Ale jsou to tvoje prachy a když je chceš vylejvat výfukem, proč ne. Ale neraď takové kraviny jiným!
 
 
Datum: 06. ledna 2013 11:01
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když už mluvíš o házení perel sviním tak se podívej kolik stojí tvoje polosyntetika motul 510 a plná syntetika motul scooter expert. Možná uznáš že že v tom skoro není rozdíl.
 
 
Datum: 06. ledna 2013 10:57
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo aha :-D 1:30 de dává na futro, víš 487 má jehličky - já mažu 1:40 nebo 1:50, jinak ten kit 215 se sníženou hlavou, upraveným pístem z panelky a upraveným sání točí víc jak originál.. o dost víc. A tam už musíš nalejt něco kvalitnějšího. Ale já ti to neberu lej si tam co chceš, jinak rozumná syntetika stojí 200/ litr a to je pěkná cena. Zkus jestli máš upravenýho fechtla co už něco točí dát tam polosyntetiku a pak plnou - a jestli nejseš uplnej tupec poznáš rozdíl.
 
 
Datum: 06. ledna 2013 10:44
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Podle manuálu se stejně 487 musí mazat 1:30-1:40, otáčky to pořádný nemá, nikasil taky ne... Nevidím žádný racionální důvod pro používání "syntetiky".
 
 
Datum: 06. ledna 2013 10:30
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Lít syntetiku do starých Jaw je házení perel sviním, ale časem na to třeba přijdeš... Žádný benefit z toho není, ty motory potřebují ani ne tak kvalitu jako množství. A dost pochybuju, že najedeš víc km se super hustokrutodémonskou syntetikou za 500kč než já s Mogulem TSF/Motulem 510 za 120kč/litr. Nehledě na to, že ušetřím spousty peněz. A když už tady "machruješ", tak ČZ 250/471 převrtaná na písty 58,25mm, 26mm karbec... klika, přefuky, válec, čisté bez karbonu. A i s tou syntetikou musíš míchat poměrem od výrobce, takže ani tady není žádné plus pro syntetiku.
 
 
Datum: 06. ledna 2013 10:26
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebudem se přece hádat, každej má jinej názor a jinej stroj :-) jinak soráč Tom559 za spamy.
 
 
Datum: 05. ledna 2013 23:32
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bakoun: kámo já mám kit 215ccm s upraveným sání, sekundár 19zub, ta mašina jezdí i 130 :-D vše bylo čisté, syntetika je syntetika, minerál je jako míchat pivo s rumem :-D
 
 
Datum: 05. ledna 2013 23:29
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
2T keď nedymí tak je na hovno tu musí kuriť ja vyhajtrovana V3S !!!! :-D tot môj názor ale inak som za kvalitné minerály ale furt pomer 1:33
 
 
Datum: 05. ledna 2013 23:11
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Pokud jsi s tím jezdil jako s hnojem (nebo měl už předtím zahnojené výfuky) a pak tomu dal napít, tak se nediv... Já ji beru u tlamy, co jde a hulí akorát po startu.
 
 
Datum: 05. ledna 2013 22:27
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ti nevím lil jsem taky TSF do 487 a moc se mi to nelíbilo, při vyšším zatížení to kouřilo až moc. Nedávno byl půlen motor tak jsem vyčistil vše potřebné a od té doby syntetika od Motulu a maximální spokojenost.
 
 
Datum: 05. ledna 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Pokud to má API TC/JASO FC, tak to bez obav můžeš lít v doporučeném poměru...
 
 
Datum: 05. ledna 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
jawa46: to je blábol... Jezdím na ČZ Mogul TSF 1:40 (sehanl jsem si několik litrů kolem 100kč/litr). Jestli je to polo, minerál, plná, je skoro fuk, důležité jsou specifikace.
 
 
Datum: 05. ledna 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: čusák      IP: uživatel11667    
Sbíráš zahradní techniku? Jestli ne a chceš to do jawy,čezety atd. tak kup třeba Mogul TS, Mogul TSF, nebo nějakej kvalitní minerál. Já třeba jezdim na červenej DENICOL, minerál, asi 140 Kč/l a nemůžu si stěžovat. Teplej nekouří a hlavně nezasírá motor.
 
 
Datum: 05. ledna 2013 19:46
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží do čeho to chceš ale narovinu říkám že do mašiny ani jeden! :-) a vůbec - polosyntetika je paskvil buď máš motor čistej a jezdíš na plnou a nebo máš starší zanešenej stroj odkojenej na m2t tak jezdíš minerál. To je můj názor
 
 
Datum: 05. ledna 2013 19:22
 
 
 
 
Jméno: pol252 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, Mam dotaz....na netu sem našel pár nabídek na komplet válec a pístní sadu na pionýra s vrtáním 40mm.....vejde se to vůbec do karterů/co bych musel předělat?....a jakou to má životnost?...nemám s těmito úpravami žádné skušenosti a proto se ptám. Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 16:24
 
 
 
 
Jméno: pol252 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, moc díky :-)
 
 
Datum: 05. ledna 2013 16:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to ten nejvetsi šmejd který existuje... vejde se to ale nejde to.. je to jak sériovka... ideál vzít origo válec a nechat vybrousit na stejný průmer.. bude to mnohem lepší
 
 
Datum: 05. ledna 2013 13:24
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel14466    
ahojte, mám motor po GO, zapalování je seřízené ale když jsem zkusil jestli svíčka hází jiskru, hodila jenom jednou v případe že kabely jsou dobře zapojené, může to být jen špatnými kontakty? nebo to bude něco vážnějšího? dík za nápady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 12:08
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No pokud jsi dělal "GO" tak jsi určitě kladívka vyměnoval .. nebo ne ?! Nápady : svíčka, VN kabel, fajka, indukčka, zmíněné kladívka, kondenzátor, zapalovací cívka, neodizolovaný kladívko, špatné zapojení elektriky nebo špatná kostra (rez, barva atd) .. máš dobře nastavený odtrh ?
 
 
Datum: 05. ledna 2013 12:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
libi se mi jak všichni dělají generálky motoru a pak jim to nejde nastartovat :-D ... tohle se mi nestalo ani když mi bylo 12 :-D
 
 
Datum: 05. ledna 2013 10:34
 
 
 
 
Jméno: vlacekjihlava ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svíčka, kondík,, indukčka, cívka na statoru magneta
 
 
Datum: 04. ledna 2013 23:51
 
 
 
 
Jméno: jaweta      IP: uživatel13232    
Zdravim ještě že otravuji ono to sem sice nepatří ale chci se zeptat kolik stojí pojistka na škoda 120 :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2013 12:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
mám stovku a pojistku psanou na mámu a platím 280,- ročně u čpp a na favorita platím u čpp 1600,- ročně taky pojistka na mámu,jinak na všechny stroje před rokem 75 se u čpp platí jen 25% z ceny kterou ti vyčíslí...
 
 
Datum: 06. ledna 2013 12:24
 
 
 
 
Jméno: jaweta      IP: uživatel13232    
no spis se zajmam kolik platite
 
 
Datum: 05. ledna 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na internetu je tolik online kalkulaček....
 
 
Datum: 04. ledna 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14943    
Tak znova.U jaký pojišťovny? Kolik vozidel je na tebe již pojištěno a kolik let? U stejné pojišťovny? Máš bonusy? Boural jsi už na pojistku? Jakej je tvuj věk? Lze u tvé pojišťovny replikovat bonusy otce či matky? Jsi ze vsi a nebo z města? Bez minimálně těchto údajů ti odpovím 1500,- až 7500,- ročně....blbý co....
 
 
Datum: 04. ledna 2013 20:27
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci z čeho jsou ty díly na prvních 14 fotkách ?? a jakou mají cenu dík moc http://jirksenta.rajce.idnes.cz/jawa%2Ccz_prodej/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 23:22
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aj ČZ 477, 487, atd... jsem tam asik zahlédl
 
 
Datum: 05. ledna 2013 23:22
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6325    
Typujem nejakú jawu 250 alebo 350... ale nato sú tu lepší odborníci :-)
 
 
Datum: 05. ledna 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, jaký máte nazor na ložiska TiS? jak je to s kvalitou, uvažoval jsem že si zajdu koupit ložiska do kol a rozety u fichtla protoze kousek tady je obchod... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 21:16
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahaaaaaaaaaaaa :-D: D:: :-D: :-D: D::-D :-D: :-D: :-D jdu do klasických ZVL :-D
 
 
Datum: 04. ledna 2013 21:16
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Ale jinak SKF,ZVL.ZKL seženeš všude :-)
 
 
Datum: 04. ledna 2013 19:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten obchod se takhle jmenuje, to neni značka ložisek :-D
 
 
Datum: 04. ledna 2013 18:35
 
 
 
 
Jméno: pato      IP: uživatel12851    
serus vopred sory za ten román mam pioniera 21-ku a mam problem s motorom ............... proste ked je studený tak ho nakopnem a volnobech drží krásne pridam uberem a beží stale pekne ale ked sa idem previest a zohrejem ho tak na volnobech začne skapínat je to neprijemne ked idem preradit večiu ryichlost dolu kopcom a nevitočim motor tak to chcipne alebo ked pridem na križovatku tak znovu to zdochne a má to take zle prechody ked je teplý tak ako som už spominal zdochína a ked pridam tak tak začne mrmlat bublat a proste to vyletí od otačiek, pri rozbiehani sa ledva pohnem ale ked uz idem tak okolo 3000 ot to ide ako ko...t . predstih 1.6 odtrh 0.4 gufera nove motor som skladal nanovo som si istý že klukovka je tesna tlaky vo valci podla mna slušné karburator 2917 trisky 38 a 68 sanie origo,filter čistý už to štelujem 3 dni............ šetko čiste jak psie gule uz neviem čo mi mohlo uniknut odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 9:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14945    
no to že sou gufera nová neznamená že ši sedly a těsní to totěš i kartery...štětec s benzínem a všude kudy by to mohlo sát skusit namošit zda nevilý hořlavý tí otáčky....stříknout pod zapalko nějaký hořlavýsprej ...jinak jestli to máš po vý brusu bude si to sedat cca 500 km a to zvíšene tření muže zpusobit že seto neutahne... a předstih zvěč na 1,9 jak to vidim muže být menší neš je zdravo...
 
 
Datum: 05. ledna 2013 9:24
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1237    
jó to je zapeklitej problém, ale kdybys nepsal že gufera tlaky jsou v pohodě, tak bych to tipnul na gufero nebo falešnej vzduch, jinak si úplně přesně popsala vyjasnil tvůj problém a to co píšeš úplně to samý mi dělalo gufero u magneta, a dlouho mi trvalo než sem na to přišel
 
 
Datum: 04. ledna 2013 18:08
 
 
 
 
Jméno: jaweta      IP: uživatel13232    
Zdarec draci máte někdo zkušenosti s timto valcem http://www.motojelinek.cz/?p=productsMore&iProduct=542&sName=Valec-Jaweta přemýšlím o něm :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 21:54
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pochybuju, že v polsku něco takovýhodělaj... bude to původní opískovanej válec po výbrusu si myslim...
 
 
Datum: 04. ledna 2013 21:54
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to neni z polska tak je dobrej :-)
 
 
Datum: 04. ledna 2013 21:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedná se o originální díl...
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:30
 
 
 
 
Jméno: jaweta      IP: uživatel13232    
No ja spis jak je na tom s kvalitou
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je klasickej sériovej válec...
 
 
Datum: 04. ledna 2013 16:35
 
 
 
 
Jméno: Jáchym      E-mail:      IP: uživatel14942    
Zdravím, v nabídce je množství hlavních trysek karburátoru na S11 + S 22. Jaký to má význam?? Děkuji Jáchym odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
velikosti trysky a vzdušníku se určuje bohatost směsi.bez znalostí dané problematiky si kup radši originál
 
 
Datum: 04. ledna 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14943    
No spíše bych poukázal na to,že se karbec přetryskovává při úpravě válce,změně spodní komprese,změně délky sání či při ladění výfuku... Obecně lze říct u seriovky,že každá větší tryska než tryska optimální-originální sebou nese větší spotřebu a nižší výkon,malá tryska zase přidírání motoru. Vrtání válce,každý milimetr navíc ve vrtání válce je cca jedna setina na trysce.
 
 
Datum: 04. ledna 2013 18:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V podstatě se to tak dá říct...i když přes konkrétní úpravy jsou tu jiní borci, já jsem zastáncem sériovek :-)
 
 
Datum: 04. ledna 2013 18:02
 
 
 
 
Jméno: Jachym      E-mail:      IP: uživatel14942    
Díky, takže tedy jen po upravě motoru, tedy třeba převrtáním, snížením hlavy a pod ?? Pak se musí hledat nejvhodnější hl. tryska ?? Díky,
 
 
Datum: 04. ledna 2013 18:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Protože upravený motor má jiné parametry než sériový motor, a zpravidla je také potřeba pozměnit bohatost směsi, proto ty různé velikosti trysek...
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:57
 
 
 
 
Jméno: Jachym      E-mail:      IP: uživatel14942    
díky, furt nic ! tak k čemu je to množství trysek ??? Proč se to teda mění když o nejlepší je z výroby ???? Ev. muj tel 602 230532 nebo mohu zavolat ?? Díky.
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro sériový motor je nejlepší taková směs, která je tam odzkoušená a vypočtená od výroby. Bohatost směsi v podstatě určuje poměr vzduchu a benzínu. Nedá se říct, že by to s bohatší či chudší směsí jelo lépe. Spotřeba na bohatosti v jisté míře závisí...
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:47
 
 
 
 
Jméno: Jachym      E-mail:      IP: uživatel14942    
bezva, bohatost směsi a to je k čemu -. k vyššímu výkonu ??? K větší spotřebě? Jaký je základní pravidlo - číám větší tryska, tím větčí ...??? Čím bohatší směs, tím ....t Díky !
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ladí se tim bohatost směsi...
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:29
 
 
 
 
Jméno: Jáchym      E-mail:      IP: uživatel14942    
tak kdo mi to vysvětlí, co se s tím ladí ???? Tilik trysek, nějaký smysl to mít musí ,když se to nabízí?????
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud máš sériový motor, je nejlepší tryska původní velikosti...
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:22
 
 
 
 
Jméno: Jáchym      E-mail:      IP: uživatel14942    
Tak čím se to řídí, podle čeho se to vybírá, k čemu to je ?? Co se ladí - výkon ?? Díky.
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jáchym: Ne, toto pravidlo rozhodně neplatí....
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:01
 
 
 
 
Jméno: Jáchym      E-mail:      IP: uživatel14942    
Díky, to zn. čím větší tryska, tím větší výkon?? Jinak se s karburátorem toho moc dělat nedá až na použít karbec z Pincka??
 
 
Datum: 04. ledna 2013 16:52
 
 
 
 
Jméno: vendliss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Abys nemusel kupovat tunu trysek na ladění, je to jen pro závodní účely většinou:-)
 
 
Datum: 04. ledna 2013 16:34
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6325    
staré, ale bola to dobrá náhoda :-D
 
 
Datum: 05. ledna 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: adam      E-mail:      IP: uživatel14935    
Čau............. Musim kratit na spojce řetěz když tam je 9 kolečko a stará lamela odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 4:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na to ma zavesene obrovske pozlacene hodiny tak to by neslo :-D
 
 
Datum: 05. ledna 2013 4:09
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
zkus pouzit to co mas na krku ;-)
 
 
Datum: 04. ledna 2013 12:04
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel14941    
ahoj mopeďáci chci se zeptat, kdo máte zkušenosti s kliky šlapadel na stadiona jaký je rozdíl mezi těmi za 550 a 385kč případně doporučit. Renovuji S 11 a kliky mi chybí. Děkuji:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 12:05
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel11283    
Rozdil je jenom v kvalite
 
 
Datum: 04. ledna 2013 12:05
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel14940    
Nazdárek, jsem ročník 48 odkojený Jawou 50 - na stará kolena jsem se dal do renovace Jawy50/23 Mustang, bohužel jsem dost pozdě ( vrazil jsem do oprav celého stroje již dost peněz) poznal,že některé renovace nemá smysl - pro jejich mizerný stav - provádět.Zeptal bych se - zda by byly k mání skříně motoru - ony dvě půlky, úplně holé . Za to však v dobrém stavu - ty moje už poznaly od předchozích majitelů rány kladivem, dělicí rovina skříní není rovná, díry ložosek jsou volné a za pomocí důlčiků jsou "vyspravovány", atd., dokonce komora klikovky má trhlinu od rány palicí,sek. řetez částečně odřel - vlivem volného oz. kolečka skříň - gufero má tím pádem malou plochu k těsnění..... Dá se ještě koupit za solidní cenu - solidní skříně motoru ? Tomáš z Frýdku Místku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 23:59
 
 
 
 
Jméno: hlasam      E-mail:      IP: uživatel14060    
Taky bych doma pár kousku našel, a jsem z okolí (Čes.Těš.), klidně se ozvěte. Myslím že 5-6 páru bych mohl mít. S
 
 
Datum: 04. ledna 2013 23:59
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Právě jsem se díval na http://www.motomagazin.cz a někdo tam prodává zánovní kartery někde za 450.-
 
 
Datum: 04. ledna 2013 23:42
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Tomáši!Ozvěte se prosím na:"2beo@seznam.cz"!Děkuji!
 
 
Datum: 04. ledna 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel14765    
přesně tak starší kartery se pěkné sehnad dají anebo skusit štestí a nakoupit na internetu 2 3 vraky motoru po 400 korunach a je vymalováno nové již bohužel dostupné nejsou ale jsou dostupne metody na opravi jetých...svařování hliníku a lepidla na volná ložiska,,,pokut se ozvete na mail možná se poptám je to na vás
 
 
Datum: 04. ledna 2013 19:30
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
BEDY: kdo mu to udělá? kolik to bude stát? jaká bude kvalita? ... nevíš ani jedno, tak si pro příště podobně nesmyslný výkřiky do tmy nech pro sebe.... jinak motorů na pio je plno, chce to třeba chvíli hlídat inzerce a buď hledat čistě rozhozenej motor, aby člověk viděl i vnitřek, nebo hledat i třeba celý motory (nejlíp nepůlený) a pak udělat go... pokud renovujete, tak si myslim, že cca 1000Kč za solidní motor by vás nemělo rozhodit... "zánovní" kartery by se scháněly dost těžko a když už byste na nějaký narazil, nebudou zadarmo :-)
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
jo pravda v kovošrotech se toho opravdu dá dost najít
 
 
Datum: 04. ledna 2013 15:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den Tomáši, osobně doporučuji projít inzeráty, případně zjistit zda máte v okolí nějaké motoburzy, tam se většinou nechá sehnat levně celý motor se zdravými kartery. Občas se objeví kartery i v kovošrotě.
 
 
Datum: 04. ledna 2013 14:45
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli na to mate nechte si odlit nove
 
 
Datum: 04. ledna 2013 14:02
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
toš fungl už asi neseženeš jedině náká uloženka z Mototechny.Pohledej na internetu a třeba něco najdeš ve slušným stavu. podíval bych se na Motoinzerce,hyperinzerce,Bazoš, I-bazar a třeba i na nevyhazujto.cz Jinak vítám tě na fichtlkrámku :-)
 
 
Datum: 04. ledna 2013 12:28
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel10415    
Cau draci, uz jste nekdo zkousel jet na ETHANOL?? Myslíte že by motor tocil? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 17:45
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
traktor s toho uděláš :-D pokud budeš vědět jak, aby jsi to nezadřel :-D
 
 
Datum: 05. ledna 2013 17:45
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Točil? Zamyšlení: Proč methanol. stadiony mají težký převod?
 
 
Datum: 04. ledna 2013 14:57
 
 
 
 
Jméno: přemysl      IP: uživatel14862    
o tom je tu snad milion diskuzí stačí hledat
 
 
Datum: 04. ledna 2013 9:48
 
 
 
 
Jméno: Jarek      IP: uživatel14936    
můžu se zeptat na fichtlkramek ten výrobek Pružina zd.tlumiče PIO 21,5cm je v dobrém chromu? zdá se mi na té fotce že to chrom není. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: Jarek      IP: uživatel14936    
dík
 
 
Datum: 04. ledna 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to neni chrom ani pozink,, je to surova pruzina
 
 
Datum: 04. ledna 2013 8:10
 
 
 
 
Jméno: adam      E-mail:      IP: uživatel14935    
Čus pomůže mi když na mustamga dám primární kolečko s 9 zuby prí to pak více táhne ,je tam 14 .dělam na závody fichtla ,a jediné tohle nevim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 10:11
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
To jsi nikdy nejezdil na kole s přehazovačkou?
 
 
Datum: 04. ledna 2013 10:11
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel14939    
Pokud tam daš kolečko z 9 zuby tak to budeš silnějšii :-D
 
 
Datum: 04. ledna 2013 6:42
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci na kolik vynde kompletni renovace jawa 21 .?? neznáte nekoho kdo to dělá okolí olomouce ?? jsem z uničova :-) dík draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 17:15
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Michal: záleží co je u tebe renovace, rozhodně to neznamená nutně všechno co jde vyměnit za nový díly (leckdy horší než původní)... pokud si renovoval, určitě si renovoval i tebou zmíněný věci ;-)
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:15
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel14939    
Ja jsem renovoval sveho pionyra a vyšlo mě to na 15 000, to jsem měl kompletni renovaci. kromě nove kostry, kapotaže , nadrže a bloku motora :-D
 
 
Datum: 04. ledna 2013 6:46
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel14937    
Pokud ti opravdu jde jen o to jezdit na tom legálně, tak jak uz psal nekdo přede mnou, stačí sehnat papíry. Daj se splašit i 500. Nebo když máš štěstí jako kdysi já, tak i za litr kořalky. Potom stačí koupit jen novej štítek a narazit si ho podle novejch not a pak na úřadě udělat výmaz motoru a jezdíš legálně za minimální náklady.
 
 
Datum: 03. ledna 2013 23:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už jen ty veteránky vyjdou dost draho ;-) .. a renovace aby jsi an to Včka dostal taky bude hodně velká pálka.. prostě se to nevyplatí... bud sehnat papíry nebo celou motorku s papírama.. a nebo si kup jinou mašinu i s tp
 
 
Datum: 03. ledna 2013 22:35
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Jestli ti jde jen o to, dostat to na silnici, tak bych jen koupil platné doklady, prohodil štítky, a nechal vymazat číslo motoru z TP, myslím za 50Kč.
 
 
Datum: 03. ledna 2013 22:19
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde mi o to abych dostal veteransky značky
 
 
Datum: 03. ledna 2013 21:43
 
 
 
 
Jméno: kotak      E-mail:      IP: uživatel14934    
když si podstatnou část věcí budeš dělat sám,tak tě to rozhodně vyjde mnohem levněji... pro příklad mě stála komplet renovace 21 přes 20 tis. (ale jsem puntičkář, mnoho dílů pro můj rok nebylo origo, komplet nové chromy atd.) Třeba lak jsem udělal s kamarádem v dom. podmínkách kvylitní akryl. barvou a kvalita laku je velmi dobrá, náklady na tuto barvu mohly být cca 3000,- , ale v lakovně bych nechal 7000 - 8000,-...
 
 
Datum: 03. ledna 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14931    
A jaké máte zkušenosti z replikou nového karburátoru na Pinkca (Jikov 2917 PSb) Jde mě o to aby to nebyl nějakej špatnej odlitek a pořádně by to nejelo.. :/ rnDěkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: pohoda      IP: uživatel14903    
Trysky jsem neměnil
 
 
Datum: 03. ledna 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14931    
A máš tam původní trisky nebo jsi je měnil? píšou u toho že je špatná kvalita.. nebo co
 
 
Datum: 03. ledna 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: pohoda      IP: uživatel14903    
Mám již dva a jede to bez chyby. Jeden na 20 a druhý na stdionu 22
 
 
Datum: 03. ledna 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: Mischelín      IP: uživatel13907    
Ahoj draci. Pořídíl jsem si babettu 210 :-) a chci se zeptat na karbudrátor dellorto má to nějáký smyl.. babču mám celou po GO motoru :-) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 22:55
 
 
 
 
Jméno: Mischelín      IP: uživatel13907    
Tak jsem pořídil :-) za mě spokojenost... babeta je nyní teďka taková jistější co se týčevolnoběhu a plnění během jízdy... co se mi však nelíbí je hlučnost!! Ten budu muset ještě pořešit nějákým tlumičem
 
 
Datum: 04. ledna 2013 22:55
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
čau nech tam originalni jikov,pořadně ho seřid a myslim si že nema smysl kupovat dellorto
 
 
Datum: 04. ledna 2013 15:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14927    
ja mám na 210 puvodní stav motoru a noví originalní karburator jkov jede to s tim pěkně nejni třeba přišlapovat a krasná spotřeba narozdíl od 555 pioníra a to mám 130 kilo..podle mě je na moped dostačujícípuvodní dell orta se snad montovali trošku z nouze v době kdy zvl neměla již možnosti získat jikovi ...ostatní určitě doplní jakych vysledku dosahli s dell ortem
 
 
Datum: 04. ledna 2013 8:47
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14931    
Zdarec, jaké triky máte pro starty v zimě ? ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2013 17:06
 
 
 
 
Jméno: zobis      IP: uživatel4850    
nejlepší to chitá když sa to podleje (pod svičku benzín) mně to chitlo na drc
 
 
Datum: 07. ledna 2013 17:06
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a proč se na závodních motorech dávaly ohřívací svíčky?
 
 
Datum: 05. ledna 2013 16:13
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14689    
a co D-motor ??? na svickach zalezi.............................. co kdyz malo zhavi ???
 
 
Datum: 05. ledna 2013 15:38
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
konečně někdo kdo přemejšlí ! samozřejmě že studený start bude stejný s jakoukoli svíčkou
 
 
Datum: 05. ledna 2013 14:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když už tady padaji návrhy s těma svíčkama...vysvětlí mi někdo, jaký vliv má tepelná hodnota svíčky na studený start?
 
 
Datum: 04. ledna 2013 10:37
 
 
 
 
Jméno: whatsup?      IP: uživatel13047    
Ja pouzivam startovaciu paku ako v lete. :-)
 
 
Datum: 04. ledna 2013 10:27
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zacpat prstem sací trubičku nebo dirku na airboxu a jde na 1. kick. Nechat to chvilku poblafat se zacpanou trubičkou/dírkou a pak zkusit odkrýt.
 
 
Datum: 04. ledna 2013 10:01
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14689    
dovezu vagony uhli... 3 dny v kuse radne topim a az mam dostatek páry jedu ...........
 
 
Datum: 04. ledna 2013 4:58
 
 
 
 
Jméno: kocvin      IP: uživatel13986    
Dobré je mít teplou svíčku.. Ale myslím že dobře seštelovaný fichtl by měl chytnou bez jakýchkoliv triků :-)
 
 
Datum: 04. ledna 2013 0:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
když přeplavuju taku toho držím plný plyn a na druhý kop vždy chytne
 
 
Datum: 03. ledna 2013 23:25
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14931    
Jojo, fechtl ;-), v létě 1-2x prošlápnu a na potřetí vždy chytne za tepla když jsem našteloval předstih 1,6mm tak chytal bez plynu ale byl takovej línej tak používám předstih 1,8mm a jede jak drak akorát musím startovat za tepla s plným plynem ale to neva ;-)
 
 
Datum: 03. ledna 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
max. víc přeplavit karbec, jinak stejnej startovací rituál jako kdykoliv jindy... jde na 2. šlápnutí...
 
 
Datum: 03. ledna 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
N15 nebo N17 svíčku, přeplavit karbec, pokud je na airboxu nasávací trubička tak prstem přicpat, klidně 2x prokopnout s vyplím zapalování a potom startovat... jde o to, že jestli to musíš i v létě třeba roztláčet, tak je jasný že ti to nemusí naskočit na 1. kop... já tento rok jsem startoval nejvíc v -7,8°C a napoprvé... musíš vědět co tvůj stroj chce... speciál na závody ze sytičem a L12C svíčkou taky napoprvé.... ale kterejsi rok vím že bylo skoro -20°C a to docela zatuhl olej v převodovce a musel jsem hoooodně dlouho roztláčet aby chytl... jo bavím se o fichtlu :-D
 
 
Datum: 03. ledna 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14931    
Start za studena v tomhle počasí nebo i studenějším do těch -10°C ;-)
 
 
Datum: 03. ledna 2013 21:01
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
start na závodu na sněhu či ledu nebo nastartování studenýho motoru?
 
 
Datum: 03. ledna 2013 20:58
 
<  371  372  373  374  375  376  377  378  379  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 22:46:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu