Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Lolek
IP: uživatel14677
 Čaute draci! Chci se zeptat co znamená nápis TOP? třeba na odrazkách aj tak. děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2013 16:37
 TOP určuje směr montáže - nahoru. Většinou tam bývá i šipka
Datum: 12. února 2013 16:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Top - vršek, bottom - spodek.
Datum: 17. ledna 2013 23:42
 Ahoj, nevznáte někdo prosímvás náhodou někoho, kdo provádí výbrusy a repase klikovek v jižních Čechách?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2013 22:45
 Díky moc..
Datum: 18. ledna 2013 22:45
Jméno: Vlado sofer
IP: uživatel14996
 Zdary výbrusy i repase klikovek dělá pan Pavel Herda ze Strakonic 605140726 zkus mu zavolat...
Datum: 18. ledna 2013 22:35
Jméno: kuba
IP: uživatel14188
 caute draci. mam jawu 21 ale valec z 05 chci se zeptata kdybych si koupil takovej ten kuzelovy vyfuk s tou vyletovou trubickou pomaha to trochu na vykonu na seriovem motoru? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2013 9:16
Jméno: standa
IP: uživatel14897
 Zbytečný. Origo výfuk v čistym a komoletnim stavu je na seriovku dobrej a dokonce lepší jak tyhle "laďáky" .... Určitě by šel vyvinout rezonanční výfuk na seriovku,ale to by obnášelo dost práce a taky peněz a chtělo by to změřit na brzdě aby byl jasnej ortel lepší/horší oproti origo výfuku a co vím,tak se tím zatím nikdo nezabýval. V 80.letech zkoušeli Goldensporta s dobovým "laďákem" a ortel bylo konstatování,že je to horší jak serie..... Tak asi tak ....ale nikdo ti nebrání v tom,abys takový výfuk zkonstruoval,odladil a případně odbrzdil a dal třeba návod na web http://www.jawa-50.cz
Datum: 19. ledna 2013 9:16
 na originál neprosto bezvýznamný a zbytečný
Datum: 18. ledna 2013 10:06
 Vyser se na to. Radši si udelej vybrus pořadne ho zajed, serid to jak nejlip to pujde, vycisti vyfuk origo a žadnej novej vyfuk nepotrebujes
Datum: 18. ledna 2013 7:31
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 dobrý den. chci se zeptat jak se dá rozebrat zadní kyvná vydlice na j. 555 (jak vytáhnout ten čep aby mi zústal rám na dvě části) děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2013 12:17
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 díky
Datum: 19. ledna 2013 12:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 s tou závitovkou možná kecam, byla to asi M8 max M10 šak vyzkůšaj...
Datum: 18. ledna 2013 20:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 "vylisoval" jsem ten čep pomocí závitovky, trubičky a poklepem kladivem.... tzn. závitovka tušim M12, pořádně natáhnout a poklepat... jinak lis by byl samo lepší....
Datum: 18. ledna 2013 17:31
 co jsem se dozvěděl, tak jen dvě možnosti (možná 3) 1) vytlačit pomocí lisu (na to navazuje dvojka: vytlouci ven kladivem), nebo 3) flexa...
Datum: 18. ledna 2013 14:44
Jméno: lukas8
IP: uživatel12973
 čus chtěl byhc se zeptat jaký používáte vnitřní průměry vejfukovích kolen u těréních speciálů a jakou volíte jejich délku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2013 7:57
Jméno: standa
IP: uživatel14986
 Počet kanálů je nicneříkající parametr...
Datum: 18. ledna 2013 7:57
Jméno: lukas8
IP: uživatel12973
 já mam 3k válec
Datum: 17. ledna 2013 22:35
 no prece podle rozsahu úprav válce
Datum: 17. ledna 2013 21:45
 Zdar bobani  Chtěl bych se zeptat, zda je nějaká možnost dostat z fichtla zvuk o něco méně otravnější než jaký je origo  Je to hrozný když vám to řve 2 hodiny denně za hlavou  Já nevim jestli pomáhaj ty legendární drátěnky nebo co s tím... A vůbec, zda jde ještě nějak eliminovat celoej ten rámus co fík vydává... Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2013 9:56
Jméno: standa
IP: uživatel14897
 Přidat přepážku do středového dílu a předělat středový díl a pak zatěsnit jak středový díl tak koncovku azbestovou šňůrou. Máš to tak? Řešení č.2-vyhrabat výfuk,vevařit kužel s výletovkou o vnitřnim průměru 18mm a po celé délce ji naděrovat a obalit výfukovou vatou. Nakonci zavařit pukličku z které bude čumět malinkej kousek tý 18mm trubičky....mělo by to bejt tišší,ale ve vysokých otáčkách to bude pištět...vedlejšim efektem bude trochu jinej průběh motoru a pravděpodobně malý nárůst výkonu od otáček maximálního krouťáku...
Datum: 19. ledna 2013 9:56
 no osobně se mi zdá ze doutník má otravnější zvuk kdyz už jsme u toho  víc to jako tak prdí, ale mam ho rači, mě se víc líbí
Datum: 18. ledna 2013 22:50
 Ale mě nejde o výkon. Toho mám až až! Jde mi o ten kravál. Je to mustang... A prostě se mi zdá že je to strasně uřvaný. Výjkon neresim. Jede to nehorazně skvěle...
Datum: 18. ledna 2013 19:05
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 potom nevim, co by si s tim chtěl vymejšlet... mužeš si udělat tlumič typu koncovek laďáků, ale rozhodíš tim výkon... hodně udělá pořádná helma!!
Datum: 18. ledna 2013 18:40
 jo doutník bude mít trochu jiný zvuk né asi tak sěží jak dkyž se jezdí stím mustangovím.Ale moc to neporadím já na 05tce měl ten mustangovej a na jawě 21 rv 67 kde má být doutník mám taky mustangovej nechápu proč to lidi rvaly všude... výkon se podle mě nezmění asi jen trochu ten zvuk no.
Datum: 18. ledna 2013 17:42
 Jestli máš seřízlej výfuk tak ten bude řvát furt, na fichla bych to nikdy nedal  Sežeň si doutníká, má trošku hlubší a utlumenější zvuk..
Datum: 18. ledna 2013 14:33
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Mrkni, jestli nekdo nevrtal ve vyfuku nebo v nejhorsim sezen vyfuk-doutnik.
Datum: 18. ledna 2013 9:28
 No takže.... Airbox je uplně origo. Všechno. Celý je to bez uprav, Airbox je OK, hadice je origo . Klika je v nejlepšich letech... Tesnění mezi výfukem a válcem nepropustí ani atom  Koleno a výfuk jsou svařené a střve ve výfuku jsou přesně jako original. Neni možnost kde by to mohlo foukat. Ale furt se mi zdá že když jedu nějakou tu hodinku, tak už mě to začíná srát ten zvuk :/ Já nevim je to takový moc uřvaný furt... Jasný tak zazraky po nem nemuzu chtit  Ale něco kdyby slo...
Datum: 18. ledna 2013 7:29
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 No ja scem robit 50cc choppera a chcel by som aby to malo aspon trosku hlbsi hlas  Lebo rin-titi-tin je na prd
Datum: 17. ledna 2013 21:14
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 ja mam origo vyfuk ten seřiznutej, zadny zvetseny diry atd, mam poradne utesnenej spoj mezi kolenem a vyfukem a přijde mi že je tižší než simson.Dost kravalu taky děla airbox,když neni jako v originale(trubka,vypadany gumovy dorazi,nedotěsněny vičko...
Datum: 17. ledna 2013 21:09
 robo: z motoru který nemá obsah chopper zvuk nikdy nebude..... jubko pokud nemas diravy vyfuk a nebo ti to nekde nefouka ven tak pio vubec nema otravny zvuk
Datum: 17. ledna 2013 21:06
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 A jaky vyfuk by bol dobry aby mal fichl taky trosku "choppr" zvuk
Datum: 17. ledna 2013 20:58
 To ne, jen že jsem to někde zaslechl...  A co ta vata co se dává do těch dvoukomoráču atd... Nebo jiný nápad ? Jak to jede s výfukem ze simsona?
Datum: 17. ledna 2013 20:49
 no já měl drátěnky v jednom výfuku a řvalo to ještě víc
Datum: 17. ledna 2013 20:48
 ty dratenky, nerve to s nima prave ze jeste vic?
Datum: 17. ledna 2013 20:43
Jméno: Honza
IP: uživatel12772
 Zdarec dtaci, mam takovy dotaz jaky je nejlepsi postup pri lakovani plechu na Fichtla myslim treba jestli opiskovat nebo smirek to vzit nebo kolik vrstev zakladu nez se da na posledni barva atd. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2013 0:59
 Já to opískuju, pak kit, několik vrstev plniče, a pak vrchní barva ve dvou až třech vrstvách...
Datum: 18. ledna 2013 0:59
Jméno: Honza
IP: uživatel12772
 ok a jake si pouzival barvy? a co kvalita barvy jeste drzi ?
Datum: 17. ledna 2013 20:40
Datum: 17. ledna 2013 20:28
 čůůs draci jakej je rozdíl mezi tryskou hlavní 72 a tryskou hlavní 72 profy ?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 19:45
 mělo by to být jen z trochu odlišného materiálu.. ale nevidím v tom až tak velký rozdíl
Datum: 17. ledna 2013 19:45
Jméno: trubka
IP: uživatel2149
 zdarec,rozdíl pouze to Y.(profy)
Datum: 17. ledna 2013 19:38
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Zdar draci. je možné udělat výmaz čísla motoru a změnu barvy když je značka v depozitu ? Popř. jestli jde udělat STK, když je jiné číslo motoru. Dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 22:54
 Na č. motoru už se nebere ohled. už delší dobu se na STK o něj nezajimaj.
Datum: 17. ledna 2013 22:54
 Ahoj, nemáte někdo zkušenost se střešním nosičem na Octavii? Potřeboval bych vědět, jestli se dá na druhou řadu použít nosič z první řady. Díky za odpovědi a omlouvám se za tento nemístnej dotaz..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2013 19:40
 Jooo tak nedá..
Datum: 18. ledna 2013 19:40
 Ahoj Seso, dokázal by jsi prosimtě sehnat tyto kontrolky na jawu 500 OHC? Takový ty s tim širokym sklíčkem. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 18:25
 Jeden perfektní originál a funkční na pětistovku mám. Kdybys chtěl, ozvi se s cenovou nabídkou.
Datum: 17. ledna 2013 18:25
 To je v pohodě..
Datum: 17. ledna 2013 18:20
 draku sorac ale nemam sanci,,
Datum: 17. ledna 2013 17:37
Jméno: pindour
IP: uživatel14992
 Caute,nemate někdo zkušenost s vylisovanim vložky z vaLce MZ 150? Jestli se to dělá dobře Nebo to nejde.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2013 9:58
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 kvuli zadnimu kanalu sani do kliky pres klapku,motor neni urcen na motorku
Datum: 18. ledna 2013 9:58
Jméno: pepa
IP: uživatel14678
 technicky sem to nezkoušel ale východní němci často používali zalití vlošky společne s al valcem má to lepší odvod tepla ... proč to potřebuješ rozdělat?
Datum: 17. ledna 2013 19:39
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 mám ten válec na likvidaci protože je vložka v prdeli a ani palicí jsem to nemohl dostat ven
Datum: 17. ledna 2013 19:18
 musí jít ven, na 251 se dávali vložky z trabanta, takže vznikali 301 MZ ETZ...
Datum: 17. ledna 2013 18:57
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 mám doma válec na mz 250 a v tom je vložka zalitá pokud dobře vidím
Datum: 17. ledna 2013 18:44
Jméno: standa
IP: uživatel14986
 Podle mě je to pořád stejný. Označit vzájemnou polohu,přípravek na vylisování,ohřát až se bude vložka ve válci točit rukou a vytlačit přípravkem. PS..Co chceš vyvádět MZ-etě? To se ti zdá že to málo jede?
Datum: 17. ledna 2013 11:05
 ahoj, mate nikdo uz to nove zapalko na fika??? Vape-Cross , zajimaji me vyhody... (jestli nejake oproti starsimu Vapecku jsou) , je to CDI ??? umi menit nekolik predstihu dle otacek??? Seso muzes o tom rict vic ??? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 20:01
 díky SESO
Datum: 17. ledna 2013 20:01
 odola extreni zatezi jak na otacky tak na teplotu, pac nema svetelnou civku a haze jednu jiskru za otacku,,coz se tolik neporehriva. Da se vitoct o dva ticise otacek vice, ma ostrejsi krivku ale neda se menit
Datum: 16. ledna 2013 23:33
Jméno: kvitek
IP: uživatel13635
 Zdravím draci!Prosím někoho o radu?Mám babču 210 a pomalu ji chystám na sezonu a přemíšlím jak zlepšit sání do karborátoru,aby nešel vzduch přes kostru.rnPrý na ten Jikov jde připasovat boční sání z Dell orto?Nemáte s tím někdo zkušenosti?Pokud ano.Pošlete mi prosím odkaz kde se dá nato mrknout.Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 8:24
Jméno: Emilio
IP: uživatel12898
Datum: 17. ledna 2013 8:24
Jméno: Eda
IP: uživatel14989
 Mám dota mám jawu 350/354 a špatně dobíjí.Dynamo má tuším 65W.můžu použít relé na 75W?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2013 19:49
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 regulátor použít můžeš, ale z dynama nesmíš odebírat víc, než je jeho výkon... a pozor na ukostření +-
Datum: 16. ledna 2013 19:49
Jméno: speedmaster
IP: uživatel14988
 zdarec, mam babetu 207 , studená chytne celkem dobře a drží, po pár minutách ale zdechne a už jí nemůžu nastartovat. jiskru přitom hází. nevíte někdo v čem je chyba ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 9:19
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 nemáš možnost prohodit indučku a tiristor z funkční ? se mi zasá že jak se to ohřeje stoupne někde přechodák a exne elektrika jinak dojeká ti benzín? třičvrtě male flašky od m 2 t za 30 sekund?pokud mín sežere to banzín z karbece a hdice a nestíhá ti dotect aby se to utáhlo
Datum: 17. ledna 2013 9:19
Jméno: pavel
IP: uživatel14557
 zdar zkus si pohrát s karbecem+mrkni na elektriku jestli ti to nekde nedrbe mne se to taky stavalo..., a po seštelováni karbecu jede nadherně
Datum: 16. ledna 2013 20:42
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel11670
 Zdarec našel jsem doma kammářský tmel a chtěl bych se zeptat,jestli můžu tmel použít i na motorý díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 21:02
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 bože!! vy furt budete vymejšlet hovadiny , jak s tim vyjebat nějakejma podělanejma silikonama u kterejch vám napíšou kdejakej blábol jen abyste si ho koupily... každej tady furt obhajuje něco jinýho, místo nejjednoduššího řešení dát tam normálně papírový těsnění, který si vystřihnete třeba z kancelářskejch složek z tvrdýho papíru, když nemáte pár drobnejch na originál. přitom je to tak krásná práce - nezasereš s tim až za ušima, máš motor čistej, no prostě paráda... a funkčně je to nemlich to samý, pokud ovšem nemáte ty motory zprcaný pajsrama, sekerama a podobnejma prasárnama.
Datum: 17. ledna 2013 21:02
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel11670
Datum: 17. ledna 2013 20:45
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 je to na způsob sádry
Datum: 17. ledna 2013 18:46
Jméno: Emilio
IP: uživatel14994
 Určite nie, lebo kamnárský tmel stvrdne na kameň a na motore by ti vplyvom vibrácií popraskal.
Datum: 17. ledna 2013 18:37
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 viděl jsem týpka co dával celej motor na barvu
Datum: 17. ledna 2013 14:49
 to je vůl
Datum: 16. ledna 2013 20:55
 že to někdo ještě nezkusil dát na pěnu
Datum: 16. ledna 2013 20:08
 Ne, to fungovat nebude.
Datum: 16. ledna 2013 19:19
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel11670
Datum: 16. ledna 2013 19:11
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 některý kamnářský tmeli se vytvrdí až při x stupňů °
Datum: 16. ledna 2013 19:08
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 a kde vlastně má bejt na motorech ten tmel aplikovanej??
Datum: 16. ledna 2013 18:05
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jestli je to silikonový tmel tak se akorát koukni jestli je odolný proti ropným produktům a jinak bych neviděl problém
Datum: 16. ledna 2013 17:56
Jméno: mustanger
IP: uživatel14987
 Takhle, já jsem koupil silikon na motor (červený) a na obalu je napsáno že se používá na kamna, komíny, kotle, motory a vše od -60 do 700 stupňů.
Mám ho tam od léta a je stále pružný
Datum: 16. ledna 2013 17:41
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
Datum: 16. ledna 2013 17:37
Jméno: jawa21
IP: uživatel13393
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 9:11
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 pokut nemáš svářečku co tak dost blbě jabych začal ladit delku toho válce na konci ale to chce zdatneho svářeče svářečku a kousky vlny co se dávaj do laděných výfuku...
jinak jedinej spusob jak zjistit přínost je poctivá jízdní skouška.....a pokut to pojede mín vše převařit jak to bylo..
pokut si najdeš dobový test mustanga ze světa motoru tak tam je zajímavá poznámka že po montáži tehdejšího doma vyráběneho sportovního výfuku jim klesl výkon ze 4koní na 3 u noveho stroje......to je vysledek co hovoří z vše....a pokut nemáš zasadně postavený motor krom ječiveho zvuku asi ničeho nedosáhneš....
osobně se mi osvědčila jednoduší upava seriovky prodloužení kolena výfuku kvuli dosažení větší rychlosti plynu .. a provrtaní
spojených plechovek 6 dirkou a 8 v te od konce to kvuli nachylnosti na zanášení v níských otáčkách to funguježe se směs neobohacuje a při přidání plynu funguje puvodní fabrická uvaha...
tot asi vše co s k tomu dá říct o vesnici dál má kluk 21 upravenou uřezané plechy a ladáček tak jak byl nejika neupraven ale má přidane žebra na válec a hlavu kvuli hlazení a to mo umožnuje fichla víc drtit aniš by to přehřál a vadlo to ....to se mi jako uvaha líbí sportovní upravy sou téma na dlouho ale snad sem tě inspiroval kudy jít....ladák dát mužeš ale asi to bude ít opravdu jen estetickej dojem a možnost to víc klopit do zatáčky
Datum: 17. ledna 2013 9:11
Jméno: tuning
IP: uživatel13393
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 11:17
Jméno: standa
IP: uživatel14986
 Celej ho rozřežeš,vyrabuješ z něj přepážku,dáš jinej středovej díl,jinej zadní díl,jinou výletovou trubičku a jinej tlumič a je to... Asi stejný jako když ho nekoupíš a uděláš si sám výfuk z 0,8mm plechu... Líp se předělává Hikone,,,
Datum: 17. ledna 2013 11:17
Jméno: tuning
IP: uživatel13393
 prosim tě stando a jak se ládí tentp výfuk?
Datum: 16. ledna 2013 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel14986
 Na výkonu nepřidá,musel by se předělat. K tomu potřebuješ flexu a svářečku. Pokud nevíš co a jak tak ti lépe poslouží výfuk z mustanga. Seřízený stroj s ním má +/- 3,5koně.
Datum: 16. ledna 2013 17:01
Jméno: hhuml
IP: uživatel14749
Posl.aktualizace: 16. ledna 2013 15:03
 Nechces abi sme to vsetci zdilali na facebooku????tvl takove video sem jeste nevidel,ses borec nad vsech borcu,a kvalita videa ani nemluvim ty musis mnet nejaku univerzalnu kameru ale za 100 000 Kč.
Datum: 16. ledna 2013 15:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nelíbí  ... podobnejch bezpředmětnejch videí o ničem je na netu milion a nikoho to nezajímá... skoro nemá cenu, zasírat tim pokec...
Datum: 16. ledna 2013 14:08
|



|