česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  359  360  361  362  363  364  365  366  367  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel14588    
Zdar draci, jakou svíčku do Jawy/Čž 175/356 kejvy? Radši teplejší... Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
proč to řešíte?já v -5 mastartuju na N14 dej prostě N15 a víc to neřeš
 
 
Datum: 29. ledna 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak dej N17C , čím větší to číslo tím je teplejší ta svíčka : N17C teplá , N15,14C Studená :-)
 
 
Datum: 29. ledna 2013 14:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Závada zcela jistě bude na konkrétní svíčce...s N15C to jede v podstatě vždycky...
 
 
Datum: 29. ledna 2013 14:18
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chtěl jsem napsat N17Y
 
 
Datum: 29. ledna 2013 12:36
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
N15C nejlepší...v tomto počasí mi to na ní nejede..nechápu proč...tak tam mám N15Y a jede to na ní dobře.
 
 
Datum: 29. ledna 2013 12:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej tam N15C...
 
 
Datum: 29. ledna 2013 8:29
 
 
 
 
Jméno: 1254      IP: uživatel6631    
čau draci sháním převodovku do fichtla 17/21 nevíte kde sehnat? vždycky byla někde na izerci ale teĎ po ni není ani sluchu ani čichu :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2013 3:55
 
 
 
 
Jméno: MAx      E-mail:      IP: uživatel15066    
Ahoj, co trochu pokročit a zkusit jestě rychlejší 18/20???
 
 
Datum: 01. února 2013 3:55
 
 
 
 
Jméno: Max      IP: uživatel15066    
Ahoj, co trochu pokročit a zkusit jestě rychlejší 18/20 ?
 
 
Datum: 01. února 2013 3:52
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel13743    
Hey! já mám doma komplet převodovku tak mi napiš a na ceně se dohodneme :-D
 
 
Datum: 29. ledna 2013 6:42
 
 
 
 
Jméno: rendy      IP: uživatel9456    
Mam doma kostru z cz 175/477 a chci se zeptat jestli tam pujde motor z cz 175/450? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2013 12:38
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Souhlasím s kolečkem, myslete hlavou a neberte na rám hned flexu. ČZ 4ever!
 
 
Datum: 30. ledna 2013 12:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za tohle převařování bych dával pár facek, co nějaká úcta k těm strojum klucí? Na co se má jít hlavou, jde se flexou...
 
 
Datum: 29. ledna 2013 18:41
 
 
 
 
Jméno: Marcel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ze zadu do pujde do těch dvou úchytů na motor dobře, ale ve předu bude potřeba vyřezat do rámu díru nebo převařit úchytky na motor, jinak tam vcelku sedí.
 
 
Datum: 29. ledna 2013 18:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
tak tak anebo popadnout flexu a svářečkua hrát jsi.....
 
 
Datum: 29. ledna 2013 11:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Má to jiné držáky...sežeň si hranatej motor, je jich dost...
 
 
Datum: 28. ledna 2013 22:07
 
 
 
 
Jméno: kkyrikyyyyyyy      IP: uživatel14930    
hey mam mit do mesice fichtla na cup nejlevnejsi nejlepsi aby to melo sily rychlost nejlepsi upravu motoru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2013 20:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
co je to za mentoše? :-D co vlastně chce? Nějak sem to nedokázal přeložit :-D :-D
 
 
Datum: 29. ledna 2013 20:08
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
já se bojím že až par závodu prohraješ přestane tě to bavit..a dáš pokoj ...jinak dej malou rozetu na výstup z převodovky at ti to každej kvalt bere no takových 12 zubu .. a kup si nový pakny do brzd at v těch chumlech na závodisti nabiješ usta jen sobě..... pakny do brzd 250 a 60 korun rozeta....
 
 
Datum: 29. ledna 2013 11:35
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle je odstrašující případ jak tedy určitě ne!!! takovýhle slinty normálně mažu, dnes to tu nechám jako vzor jak dotaz nemá vypadat!!!! lidi, buďte prosím soudní!!!!!
 
 
Datum: 28. ledna 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9497    
V tvojem případě asi namazat řetěz a ložiska v kolech, to je tak úprava pro tebe :-D ..
 
 
Datum: 28. ledna 2013 21:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
heey a co po nás jako chceš? :-D
 
 
Datum: 28. ledna 2013 20:37
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
Zduř draci možná blbej dotaz ale co udělá na seriovim pionýru snížená hlava? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2013 19:08
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel14518    
Bakoun to vystihl uplne presne , prehreje se to a vykon klesne pod hodnotu kterou by si mel s normalni hlavou :-D
 
 
Datum: 30. ledna 2013 19:08
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hele promiň ale předpokládám že normální člověk když se nad tim na minutu zamyslí tak na to přijde...
 
 
Datum: 29. ledna 2013 18:41
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na mé 555 mám hlavu z 21,komprese že to na 1 neroztlačíš a drží to už asi 10 tis.km,nevadne nehřeje se to
 
 
Datum: 29. ledna 2013 16:56
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Nějak se mi nezdá, že by se to s hlavou, sníženou tolik, aby šla klika do kytek, nehřálo... Za studena to možná pojede... chvíli.
 
 
Datum: 29. ledna 2013 15:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
zvíší se výkon a to znatelně ... ale klikovka je po dvou sezonách na kaši.... ale v ten daný moment to jede o dost víc... problémi s naražením do pístu jdou vyřešit pořízením otisku do modelíny v hu a lechce podbrousit cigárem..koulí... pokud máš hlavu 05 ta se brousí radiusem kolem do kola..na motor 555 ta uprava je nepoužitelná jde na něj naraubovat celej vršek z 21 ale klikovka snese sotva pár set km....
 
 
Datum: 29. ledna 2013 14:49
 
 
 
 
Jméno: mopedak      IP: uživatel7456    
Bakoune, to by ji ještě museli rozumět!!!
 
 
Datum: 28. ledna 2013 22:45
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
... koukám, že ze Stejskyho diplomky se stal takový etalon místních "tuningářů" .)
 
 
Datum: 28. ledna 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Né možná, ale určitě blbej!Dyť si to vyskúšej a uvidíš!Dyž se Ti nechce skúšat, toš si proštuduj diplomku od Stejskala a možeš aj radit takovým jak si sám a nemusíš číst takový blbý názory tak jak píšu já!!!
 
 
Datum: 28. ledna 2013 21:30
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spíš točivej moment zvětšíš na úkor otáček.. neříkám že to nebude točit, ale mě to prostě jede líp na origo hlavu protože jsem lehkej a ten motor se krásně dokáže vytočit, když dám sníženou hlavu a 14 sekundár tak jsem na tom stejně jako s origo hlavou a 13 sekundárem :-)
 
 
Datum: 28. ledna 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
vliv na výkon to má určitě, ale na životnost dvakrát takovej....... tata snížil hlavu na origo fíkovi tak že až píst do ní mlátil a tak ten píst zbrousil :-D ale musím říct, že rozdíl ve výkonu byl dost cejtit...ovšem asi tak po 20ti ujetejch km se začala ozývat klikovka.....
 
 
Datum: 28. ledna 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: Ondrafechtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Predstav si ze kdyz snizis Hlavu zmensi se tim spalovaci prostor a tim se zvysi komprese a mas oneco vetsi vykon
 
 
Datum: 28. ledna 2013 20:31
 
 
 
 
Jméno: sok      IP: uživatel14122    
jubka:ten ti ale poradil,sám ví p.......
 
 
Datum: 28. ledna 2013 20:28
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
no na to bych nepřišel fakt díky ale jestli to má nákej vliv na výkon
 
 
Datum: 28. ledna 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Možná tě to překvapí ale zmenší se spalovací prostor :-D
 
 
Datum: 28. ledna 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: hluzeklukas      E-mail:      IP: uživatel14930    
ahoj dracici chci se zeptat ,mam jawu 23 mustabga ja mam nastelovany predstih,haze to jiskru benzin tam jde vse je ok ale ai to neskytne prosim poradte ja uz neiim uz chci krossit xD odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2013 22:52
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel15090    
Vycisti celej karbec, celou nadrz a kohoutek benzinu a novy palivovy fiptr a melo bi to ject
 
 
Datum: 07. února 2013 22:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
toš skus stříknout trochu benzínu otvorem pro svíčku injekční stříkačkou dez zpět svíci a uvidíš ..... jestli slíbí naběhne je to v karburaci jestli ne je to but vadný motor anebo elektrika....uděla si to blbě...
 
 
Datum: 29. ledna 2013 11:25
 
 
 
 
Jméno: Klimke      IP: uživatel14895    
Ahoj, mám takovej dotaz... Fichtl mi jede tak 30-40sek. a pak nejde nastartovat svíčka je mokrá jak něco usuším jí dám jí tam a zase to samí... :/ už nevím předstih je udělanej a když tam jde hodně benálu to znamená že málo vzduchu ne ? tak jsem sundal filtr a dal přes to punčochu nevím je to možná o torochu lepší ale prostě si nevím rady děkuji za každou pomocnou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
toš nastav hladinu viz jawa 50 cz ...todle je že ti tam teče pořat benzín a nezavíra ti ho ventilek v plobvákovce..... pro eliminaci něčeho jineho mužeš vyndat výčko plovák a napustit do komory benzín a skusit našlapnout minutu by to mělo běžet no prostě neš to schramstne všechnu štávu z komory .... mužeš si trošku dopustit z hadičky a hrát si tak.... :-)
 
 
Datum: 29. ledna 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: Ondrafechtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hejbni jehlou nebo sniz hladinu v plovakovce
 
 
Datum: 28. ledna 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teda níž..:-D
 
 
Datum: 28. ledna 2013 18:21
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkoušel jsi dát výš jehlu?
 
 
Datum: 28. ledna 2013 18:20
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12630    
tohle samí mě dělala indučka
 
 
Datum: 28. ledna 2013 18:18
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel14188    
Nazdar draci, chci se zeptat prave mi došel novej sekundarni řetaz je potřeba ho nejak zajíždět? nebo ne? díky:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2013 20:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To by mě fakt zajímalo, jak se stane, že řetěz je vytahanej jak kšandy, a přitom rozetě nic neni...
 
 
Datum: 28. ledna 2013 20:32
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel14188    
mam novej retaz a sekundarni kolecko.rozeta je jeste celkem v poho.retez jsem si koupil k vuli tomu zecze mam ted 11zube sekundarni kolecko a stim starym retazem mi to drelo o domek gufera poad aj kdyz jsem pod tim mel podlozky.ten retaz byl fest vytahanej.
 
 
Datum: 28. ledna 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
dotaz beru jako hodně blbej forek a jestli nebudeš měnit komplet řetězovku, tak je ti novej řetěz k ničemu...
 
 
Datum: 28. ledna 2013 17:45
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci tet jsem si četl technicka pravidla pro klasik :-) a zjamlobyme jestly je povoleno : zvěčení kanalku či odlehčení kliky nebo lehčí pist.?? nebo musi byt uplně bez jakekoliv upravy.?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2013 22:43
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Obecně je povoleno vše, co není vyloženě zakázáno... A na závodech klasiků se prostě podvádí.
 
 
Datum: 28. ledna 2013 22:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já myslím že povoleno je všechno co neni vidět ani po sundání válce
 
 
Datum: 28. ledna 2013 15:56
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci zajíždím svoji Čz 175/487 už mám najeto přes 400 km karbec seštelovaný na záběh,mažu tět už 1:30-33 (na začátku 1:25).Tak motorka postupně jede jakoby líp a líp ale na tu 4 to ještě stejnak není ono když jedu do kopce který má stoupání víc jak 10 % tak se jí moc nechce akort když fouká proti mě vítr, to držím třeba 3/4 plynu a tak to zpomalí na 65 - 70 a dám tam trojku abych to nepodtáčel.Tak co myslíte povolí ještě časem??Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2013 10:58
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, fakt hodně záleží na seřízení karbu, ale těch 400 km je ještě málo, aspoň 1000 km než to bude ono, navíc jezdit do kopce 70 na 4 rs. podtočenou je vražda, to samé jedu na 3 rs na 3/4 plynu ... ale tahle číza potřebuje točit, takže buď pojedeš origo 16 z. a kvalty na krev(těch tvých 70 umí i dvojka :-D) a letí pěkně nebo dáš 15z. a vyjedeš většinu kopců na 4 rs. Na ten záběh mít fakt jehla 4, volnoběh 1/2 - 3/4 ...
 
 
Datum: 28. ledna 2013 10:58
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, karbec seštelovaný na záběh?.. né vždycky je to to pravý ořechový. Někdy je třeba dát ji napít ještě víc.
 
 
Datum: 28. ledna 2013 9:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
400 km je na záběh prd víc mazej 1.25 aspon 1500 ... no 75 procent plynu na 175 je cca 70 km v hodině vždyt bratrancova jede tak kilo na plnej a je po záběhu....110 dejme toumu když jedeš vraždu.... mám za to že ta motrka líp nepojede :-) ostatní mě možná opraví ...ale myslím že pokud ti tento výkon nesedí budeš to muset vyměnit celý stroj za novější
 
 
Datum: 28. ledna 2013 9:14
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel6631    
čau draci chcu se zeptat kolik bych tak dostal za kryt motoru ze strany spojky na jawu vypadá to jako z 250panelky kulaté. nejsou v něm žádné rýhy ani poškrábaný není promáčklý nic prostě pěkný original stav jen přeleštit a jako nový... a druhý dotaz jaký máte názor na kompletní převodovku na jawu 21 z fichtlkramku? tj. předlohová hřídel, 20z, 18z, hlavní hřídel,vystupní hřídel. Díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2013 23:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
druhovýroba nikdy neni lepší než stará výroba.
 
 
Datum: 27. ledna 2013 23:19
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel6631    
no jak je kvalitní a jestli vydrží víc jako originál nebo míň jestli se nelámou zuby atd..
 
 
Datum: 27. ledna 2013 23:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za ten dekl kilo.... a co přesně tě o té převodovce zajímá?
 
 
Datum: 27. ledna 2013 22:44
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel6631    
oprava ze strany zapalování*
 
 
Datum: 27. ledna 2013 22:12
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci nešel jsem na netu tohle http://slepice.rajce.idnes.cz/Perak_zavodak/ ani sám majitel o tom moc neví a přeje si zjistit něco víc tu je i video http://www.youtube.com/watch?v=Clmt_BGoWL4&feature=youtu.be je tam snížená hlava a upravené kanálky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2013 11:17
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Napadá ma či to niesú nádoby na karbid + voda vzniká horľavý acetylén a to keď prisával tak to mohlo mohlo asi kuštik dvihnúť výkon ale to je len teória
 
 
Datum: 29. ledna 2013 11:17
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doboví nitro
 
 
Datum: 28. ledna 2013 18:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
probíralo se to na jawamanii... psalo se tam neco o nejakém plynu který se v tom z čehosi tvoří...
 
 
Datum: 28. ledna 2013 15:58
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel13743    
To za válcem budou asi nějaký přídavný filtry nebo na chlazení hlavy jak je to kolem hlavy ty trubyčky asi :-D
 
 
Datum: 28. ledna 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to je mazec! za to někdo bude chtít víc než za dvě bugatti Veyron .Jen by mě zajímalo co to je před tou hlavou a válcem ty dva tubusy nebo li válce ? Napadlo mě na vodu že by to chladilo a nák fizikálně teplá -stoupá a studená by klesala jak je to u starých tatrovek ale proč to vede do sání to mi hlava nebere ! ALe jinak fakt mazec ! krása mít prachy tak ji beru i kdyby to nebyl oroginál :-) :-P
 
 
Datum: 28. ledna 2013 14:30
 
 
 
 
Jméno: martin46      IP: uživatel15043    
zdravím draci chtěl bych se zeptat jak to je když bych si koupil ČZ 125/476 na renovaci a majitel v inzerátu uvádí že tp je v depozitu jde to vindat z depozitu nebo jak to je ?? za jakoukoliv odpověď předem děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2013 19:23
 
 
 
 
Jméno: martin46      IP: uživatel15043    
tak to je super no moc dík
 
 
Datum: 27. ledna 2013 19:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem taky kupoval motorku v depozitu, stačilo když to na mě majitel v rámci depozitu odhlásil, já dal mašinu dohromady, udělal TK, evidenčku, pojistku, a u nás na úřadě jsem si to přihlásil...
 
 
Datum: 27. ledna 2013 19:18
 
 
 
 
Jméno: Hejný J.      E-mail:      IP: uživatel15042    
Předem se omlouvám za tento dotaz, ale potřebuji nutně poradit jak otevřít Ford mondeo mk2 bez klíčů. Nebo stačilo by mi jak otevřít kapotu. Vytáhl jsem totiž z něj baterku a to auto nejde otevřít jinak než před dálkáč. a ted nevím co s tím. Nemáte někdo nějakou zkušenost? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2013 23:26
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udělal bych to jak píše danekod, našel bych si někde pod autem + třeba na stertéru a nebo altiku, tam vede + přímo z baterky, kostra už pak není problém kamkoliv
 
 
Datum: 27. ledna 2013 23:26
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně jak radí předemnou, pokud to má ve dveřích západky tak vem špagát uprostřed usukuj očko pak ho protáhni přes gumu dveří, zahákni a potáhni nahoru .. nebo ve spodku auta najít + a kostru a napojit na to baterii/zdroj a odemknout (max. rozmontovat masku) .. ale nemá to žádnou zdířku na klíček ? ani kufr ? na starým fiatovi mě šlo odemknou klíčem celé auto a když byla kaput baterka tak se otevřely mechanicky jen jedny dveře .. nouzovka rozbít okno ..
 
 
Datum: 27. ledna 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
startér je taky na + takže když napojíš jeden drát na startér a jeden na kastli tak i nastartuješ :-D a odemkneš
 
 
Datum: 27. ledna 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: krtek      IP: uživatel15046    
nebo se jinym zdrojem, treba nabijeckou pripoj, mel jsem na 2.5 St alternator dole na motoru, pristupnu z pod auta. Tak na sroub alternatoru s kabelem vedoucim k accu a druhy na kostru.
 
 
Datum: 27. ledna 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: krtek      IP: uživatel15046    
kdysi se mi stalo to same, odjistil jsem kapotu spodem od motoru zatahanim za bowden
 
 
Datum: 27. ledna 2013 21:16
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel15045    
čau,servis drahý,tak rozbij boční okno a na vrakovišti kup jiné za pár peněz
 
 
Datum: 27. ledna 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
napiš na ford forum ;-)
 
 
Datum: 27. ledna 2013 18:28
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ted nevím přesně...Ale má to ještě západky na dveřích ? Nebo je to to novější. Já to vždycky dělal drátem. u okýnka jsem strčil drát pod tu gumu do dveří a bylo tam táhlo.... Ale ted rpave nevim přesně jak to je tady. Jinak by ti to mohl udelat nekdo ze servisu. Meli by zjistit frekvenci na ktery to pracuje a odemknout to... Jinak nevim ale nekdo snad poradí :-)
 
 
Datum: 27. ledna 2013 18:27
 
 
 
 
Jméno: Mik      IP: uživatel14246    
Čau draci, prosím Vás, neviete mi niekto povedať, ako často sa má na fichtli v prevodovke meniť olej? Po koľkých kilometroch? Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2013 8:55
 
 
 
 
Jméno: Mik      IP: uživatel14856    
Ďakujem
 
 
Datum: 28. ledna 2013 8:55
 
 
 
 
Jméno: mustanger      IP: uživatel15044    
V příručce čtu že každých 1000 km se má olej dolít a Výměna při 3000-5000 km. Olej je PP80 (třeba mogul trans 80)
 
 
Datum: 27. ledna 2013 19:39
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
na netu jsou XXX neceho příruček, atd... hledej, jinak až uznáš za vhodné
 
 
Datum: 27. ledna 2013 16:29
 
 
 
 
Jméno: misak      IP: uživatel15028    
Potřebuju se zeptat u čz 175/477 jsou ve spojce tyhle kolíčky http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_kolicku_na_cz_3ks22.html nebo nějáke ségrovky? a kolik jich tam je ? díky za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2013 15:27
 
 
 
 
Jméno: misak      IP: uživatel15028    
A jsou tady na fichtl krámku ty pružiny do spojky a kolik jich tam protože je tady nemůžu nají.
 
 
Datum: 27. ledna 2013 15:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsou tam tři tyhle kolíčky...
 
 
Datum: 27. ledna 2013 15:19
 
 
 
 
Jméno: Jawa 50      IP: uživatel14805    
Rozbiehame novu stranku o jawe 50 najdete tu rozne foto ,historiu, videa... http://www.facebook.com/pages/Jawa-50/176616345810598 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2013 18:35
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sem se přidal... sem zvědav, jestli to neskončí jako všechny ostatní stránky...
 
 
Datum: 28. ledna 2013 18:35
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
no dobre
 
 
Datum: 27. ledna 2013 16:33
 
 
 
 
Jméno: PrAS!Q      IP: uživatel12485    
Ahoj draci, jak nejlépe vyčistím spalovák hlavy do vysokého lesku? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2013 17:46
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šmirgl - já jsem to bral 12ti stovkou :-D a pak ještě silichromem na leštícím kotouči na mini frézce... doba, ale jde to :-)
 
 
Datum: 28. ledna 2013 17:46
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Leštit, leštit a zase jen lesštit :-D
 
 
Datum: 27. ledna 2013 10:00
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
Ahoj draci mam problém, koupil sem cz 180/487 a nebyly tam zapojeny světla, ale ten levý přepinač světel tam zůstal a chci to zapojit zpět do původniho stavu ale zdá semi že v tom levem přepinači světel něco chybí a nevim kam mam napojit kabely na přepínání na dálkové světla, nemate prosim foto jak je to rozdělany díky moc za ochotu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2013 11:26
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
jo hele díky moc fakt si mi pomohl,možna ještě dneska seženu ten druhej kus a kdyby byl problem tak se ozvu :-)
 
 
Datum: 27. ledna 2013 11:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aha, tak to se omlouvám, toho jsem si nevšiml, chybí tam ta část s packama na vodiče, takže tuhle součástknu bys musel sehnat novou...
 
 
Datum: 27. ledna 2013 11:21
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
jo jo věděl bych možna jak zapojit klakson a blinkr tam na to vidim kam to mam pájet,ale nechapu kam mam napojit ty tlumene/dalkove světla mě se zda že mi v tom ještě něco chybí ještě přikladam jednu fotku toho přepinače dalkovych světel http://kuba17.rajce.idnes.cz/cz_180_487#DSC00939.jpg zda se mi že uvnitř ještě něco má být protože nevim kam to mam teda napojit
 
 
Datum: 27. ledna 2013 11:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Paráda, je to on. V podstatě kompletní, až na takovej plastovej nesmysl který se zvenku montuje na páčku přepínače tlumených a dálkových světel. To bych doporučoval někde sehnat, zapojení samotné není až takový problém, za předpokladu že umíš dobře s páječkou.
 
 
Datum: 27. ledna 2013 10:48
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
řekl bych žejo radši přiložim fotky toho mojeho přepinače http://kuba17.rajce.idnes.cz/cz_180_487/#DSC00936.jpg http://kuba17.rajce.idnes.cz/cz_180_487/#DSC00937.jpg http://kuba17.rajce.idnes.cz/cz_180_487/#DSC00938.jpg
 
 
Datum: 27. ledna 2013 10:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to ten sdružený přepínač stejná jako na Jawě 350, tzn blinkry, dálkové/tlumené, houkačka a světelná houkačka?
 
 
Datum: 27. ledna 2013 9:54
 
 
 
 
Jméno: opteronek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro SESU:budeš mít ještě někdy k mání níže vypsané náhradní díly na Babetty 207,210 např. ze Slovenska z PB, z Kolárova nebo z bývalých Mototechen n.p. a to: -kryt sání karburátoru (černý plast) Jikov pro B. 207 a B. 210 -přední a zadní světlo originál pro B. 207 -těleso nebo celý karburátor Jikov 2912 DC pro B. 210 -víko šoupátkové komory karb. Jikov 2912 DC -kartéry + levé víko pro B. 207 -setrvačník pro B. 207 -další 2 ozub. kolečka do převodovky pro B. 207 -stupačky úplné pro B. 225 (Stellu) -stupačkový kříž pro B. 225 -šroub setrvačníku pro B. 207 -podložka šroubu setrvačníku pro B. 207 -hřídel startování - úplnou pro B. 225 (Stellu) -zadní tlumiče originál pro B. 207 a 210 -kolo hnací (kovové) převodu tachometru pro B. 210 -záslepka (plastová) pro přední světlo originál pro B. 207 -kryt zadního světla orig. pro B. 207 -držák zadního světla pro B. 207 a 210 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 22:38
 
 
 
 
Jméno: opteronek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro bmwM5 &#174; :jj, o něm vím, že prodává díly, které se již běžně neprodávají, ovšem chtít třeba 8 EUR (cca 205 Kč) za kryt sání karburátoru Jikov pro B. 210 se mi zdá přinejmeším slušně přehnané...a to je u všech jeho dílů takto s cenama.Já jsem ještě před rokem koupil u nás v moto krámu ten kryt za 40 Kč(poslední)...tak věřím, že narazím ještě na výše vypsané díly, které sháním, na slušného prodejce, který nebude myslet jen na svou věčně děravou kapsu a bude díly prodávat za lidové ceny. :-))
 
 
Datum: 26. ledna 2013 22:38
 
 
 
 
Jméno: bmwM5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 26. ledna 2013 22:08
 
<  359  360  361  362  363  364  365  366  367  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 0:58:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu