Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mira
IP: uživatel289
 čus co všechno by se mělo vyřizovat a jaky papíry bych k tomu byli za pořebí aby mi přepsaly v techničáku i pincku rychlost z 60 na 45? díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2013 18:33
Jméno: pepa
IP: uživatel14846
 bratrancovi je 40 pořídil fichtla na blbnutí a má papíry na velkou motorku tak sme to nechali být..ale ten přítup postě ani papíri na 05 nemusí mít řešení nedávno sem vidět tp na 555 a zase top speed 60km hod.....už velká spz a techničák zalitej....ale to neřeší jeho problém tohoto dotazu proště mu asi jen radím pořídit babetu anebo stadáka....či skutra 125 pokud má jen B papíry....
Datum: 04. února 2013 18:33
 pepo tak to ste si mel ynechat zavolat nadřízeného toho uředníčka.. pokud bylo ve starém TP uvedeno rychlost 45 tak musí i když nechce to samé napsat i do nového..
Datum: 04. února 2013 15:40
Jméno: pepa
IP: uživatel15077
 nejde to ani doklady z 05 moc neřeší bratranec jí koupil před rokem a vtp ve starom bylo 45 a v novém už bylo 60... jedině koupit pařeza tam to prý nechavaj do 45....když sme se na to ptali....ani ykdyž sme je upozornili že se tp rozcházej maj to v počítači od výrobce tak a přes to vlak nejede...každý městký uřad je original ale ja se setkal s tímto přístupem takže spíš neš pracně honit přestavbu bud udělat papíry na příslusnou motorku anebo koupit mopeda co to papírově splnuje...
Datum: 04. února 2013 11:58
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 nikdo ti žádnej doklad nedá
Datum: 03. února 2013 21:38
Jméno: míra
IP: uživatel289
 a co kdyby mi někde vydaly nákej doklad o tom že to má omezovač na 45 km šlo by to?
Datum: 03. února 2013 21:25
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 teoreticky by to šlo, prakticky z mnoha důvodů nesmysl
Datum: 03. února 2013 20:56
 Existuje taká finta, prepísal by si motorku na nejakého kamaráta zo slovenska, zrejme by bolo treba kontrolu originality, jemu by vydali nové doklady v ktorých by mal 45kmh pretože unás to tak robia vždy na 99,9%, po nejakom čase by to prehlásil naspäť na teba a mal by si 45kmh  Sú to behačky ale inak to nevyriešiš bez kúpy iných dokladov
Datum: 03. února 2013 20:47
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 sežeň si papíry z 05. některý měly psanou rychlost 45 km/h
Datum: 03. února 2013 20:03
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 nic, nejde to.
Datum: 03. února 2013 19:14
Jméno: honza
IP: uživatel12794
Posl.aktualizace: 05. února 2013 6:17
Jméno: pepa
IP: uživatel14681
Datum: 05. února 2013 6:17
Jméno: pepa
IP: uživatel14681
 pro zmatení imperialistu 550 555 a první 05 měly obě kolečka stejný dvojka u jednoskoku byla víc do tahu neš 20... a ani nvm nejsou kolečka v 05 nahodu užší????tydle sou od 20
Datum: 05. února 2013 6:07
Jméno: honza
IP: uživatel12794
 dík mám doma motor z 05 a nikdy jsem ho neviděl rozdělanej a je ve 2 krabicích a tohle tam právě chybý dík moc
Datum: 03. února 2013 21:58
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 sou tam obě
Datum: 03. února 2013 21:48
Jméno: honza
IP: uživatel12794
 jo ale co je tam original?
Datum: 03. února 2013 21:46
 no hoši skvělý ! Já sem to počítal, musel sem teda přes kvadratickou rovnici a vyšlo mi to  Sem si to zas procvičil aspon
Datum: 03. února 2013 20:44
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 máš récht předsedó ... sou to přesně dva.
Datum: 03. února 2013 18:46
 Jako laik bych asi řekl že se budou lišit o celé dva zuby...
Datum: 03. února 2013 18:45
Jméno: rxt
IP: uživatel15075
 zdravím draci mam problem s čz 125/453 když stojím a řadím s N na první rychlost tak to jde přes zuby a nezaskočí tam tak musím více zatlačit a pak zaskočí. Spojku jsem dotahoval na lanku a delalo to porad, pak uz dokonce zacala byt trochu v zaberu a klouzala. tak jsem to dal zpět, problem je spis kdyz je motor studeny a lamely jsou asi slepene. poradi nekdo jak to vyresit? dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2013 19:01
Jméno: pepa
IP: uživatel14678
 já se optám jak je na tom spojkový koš?nemá patrné drážky od lamel radil bych ti sundat lameli a aspon ho líznout pilníkem .... todleto dělá asi lechce sepnutá spojka protože tyčka ti odtlačí talíř ale třeba jen 1 2 lameli zustanou v drážkach viset za vytažená místa a spojka tzv nevypýná......
za mě schodit lameli a to ti napoví....
druhá možnost by byla velká vule na předloze ...víc jak 05mm ...ale začal bych kontrolou toho koše....pokut na sobě nemá patrné zuby šel bych do motru dal......
Datum: 05. února 2013 19:01
Jméno: rxt
IP: uživatel6631
 spojku jsem šteloval i na lanku i na mechanismu vedle zapalování a výsledek pořád stejný, dělá to pořád i při +30 a v zimě když jsem jezdil při -10 tak taky, olej tam je PP90, lamely mám tady z krámku Ferodo všechny nové (mezilamely jsou v pořádku a nevymlácené tak jsou původní)
Datum: 03. února 2013 19:15
 Spojka se nešteluje na lanku...co je tam za olej, co je tam za lamely, a v jaké teplotě to zkoušíš?
Datum: 03. února 2013 18:04
 cau mám jawu 125 dandy a při vysokých otáčkách mě občas vystřelí rána z výfuku. Neví někdo čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2013 19:44
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 já bych za to byl rád  každý řeší jak to udělat vypnutím zapalování, sytičem, ruznýmá sadama na zapalování směsi ve výfuku pro lepší efekt a praskot atd... nedělal jsi nové rozvody? nebo naopak dělal jsi je vubec?
Datum: 03. února 2013 19:44
Jméno: pepa
IP: uživatel15074
 anebo ti vynechává zapalko svíčka...
Datum: 03. února 2013 18:36
Jméno: rocky
IP: uživatel15071
 nejspíš předstihem
Datum: 03. února 2013 18:16
Jméno: Jan
IP: uživatel13857
Posl.aktualizace: 03. února 2013 18:50
 made in indi super kvalita,,cskej stoji 1200 kvalita stejna ale ten nevedu
Datum: 03. února 2013 18:50
 cau draci, jaký ložisko je do kola na pionýra 550? odepište díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2013 19:16
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 najdi a stahni si katalog dílů
Datum: 03. února 2013 19:16
 Zdravim, potřebuju radu. Dal sem se teď do pionýra a když dam plnej plyn, tak se začně hltit. Co by to mohlo dělat? Jehlu sem dal na všechny možný polohy. Trysky jsou čistý. Měnil sem i palivovou hadičku. Díky za tipy...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2013 12:33
Jméno: myschak1968
IP: uživatel15104
 Pokud je všechno čisté pak je to jenom v elektrice-předtih-odtrh-svíčka.Nepíšeš v jakém stavu je motor(válec,kroužky)všechno souvisí se vším-zvláště u dvoutaktu.
Datum: 10. února 2013 12:33
Jméno: pepa
IP: uživatel15077
 co zas.. vejfuk čistíš ho? pokud je 20 let v provozu mohlí se v něm utrhnout nanosy karbonu a skokově ho znepruchodnit...je to u tebe realne???
Datum: 04. února 2013 12:07
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 klidně to může dělat předstih, odtrh.
Datum: 03. února 2013 18:18
Jméno: pincerik
IP: uživatel9657
 Jo, zkoušel sem to vytočit i bez vzducháče. Bez známky pokroku, i když sem to čistil vše důkladně tak to budu muset udělat asi znovu, jinak už nevim. Jiný nápad bys neměl? dík...
Datum: 03. února 2013 18:03
 starý zadrbaný filtr čistit nepomuže.... zkus to bez nej.. jinak karbec máš dukladně pročištěný?
Datum: 03. února 2013 17:59
Jméno: pincerik
IP: uživatel9657
 Tak se udělal hladinu zároveň s plovákem po ponoření a furt nic, při zabrání za plyn se zahltí a chcípne. Jehlu sem dal na druhej vrub shora. Vzduchovej filtr sem vyčistil. Trysky taky čisté. Nevíte něco jiného? Díky...
Datum: 03. února 2013 17:56
 libore falešný vzduch dělá uplně něco jiné... furt by to točilo
Datum: 03. února 2013 15:56
 nebere někde falešnej luft, u sání, u gufera umagneta, mezi válcem a karterama?
Datum: 03. února 2013 15:29
Jméno: pincerik
IP: uživatel9657
 Zkusim tu hladinu, to by mohlo být ono. Zatím dík.
Datum: 03. února 2013 14:36
 a co vzduchový filtr a hladina v plovákovce?
Datum: 03. února 2013 14:13
Jméno: pepek
IP: uživatel11657
 ahoj draci.. potřebuju poradit jak sundat rotor zapalování bez toho šroubu co se do něj šroubuje? on se mi ukroutil a nejde vyndat.  dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2013 14:33
Jméno: pepek
IP: uživatel11657
 dělám to na starým motoru ...vrátil jsem se k tomu po dělší době a myslím že jsem tam kdysy narval jinou velikost
Datum: 03. února 2013 14:33
 šroub M8 při stahování rotoru nezarve... jen pokud tam to jelito nešrubovali M6
Datum: 03. února 2013 13:34
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj ceZetaku!By ses divil co tady je fšecko možný!Bych se kolikrát aj o krk vsadil, že nééé!A su rád, že sem se nevsadil!Toš tak!
Datum: 03. února 2013 13:26
 šroub na stažení není možné ukroutit.... takže otázka.. jakým šroubem jsi to dělal? kolikátkou?
Datum: 03. února 2013 12:32
 Tak pro příště...na stahování rotoru doporučuji používat stahovák, né obyč šroub. Když už teda je nutné použít šroub, tak používej pořádnej pevnostní...Co s tim ale teď? Asi bych se snažil trochu zarovnat čelo toho urvaného šroubu, přesně do středu navrtat dírku asi 5,5 mm tak, aby ses dostal až k závitu v klice a přitom si ho nepoškodil, do toho závitu našroubovat dlouhý pevnostní šroubek, a o ten už můžeš opřít hrot klasického dvoj nebo tří ramenného stahováku...
Datum: 03. února 2013 11:56
 zkus s tim otáčet (ale je tam čep, takže ti asik nepujde) a malinko! do toho klepat kladivem (a klika ať se moc netočí)... něco jako když sundaváš primární kolečko z kliky... tam ho taky skoro sundáš stahovákem a pak stačí jen párkrát do něj ťuknout a ono vystřelí ven... pak je druhá možnost, nějak udělat provizorní stahovák... musíš zkusit, ale hlavně až to budeš mít dole, tak ten šroub odvrtej ať to neřešíš zase příště při stahování...
Datum: 03. února 2013 11:55
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 zdar Draci,Ještě nikdy sem si u Pionýra nezapojoval zadní světlo,mám natažení kabely ale nevím jak to tam do toho světla mám připevnit ten kabel...Světlo je completní má držák,žárovku ale nevím jak ten kabel mám zapojit..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2013 13:20
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj danekod!Popsal si to úplně perfektně, ale mět schopnosti PIO, tak stejně nevím co s tym udělat.Rada od ceZetaka se mě jeví jako lepčí!Protože pokud to dá připájet, tak to stejně dělat nebude!Toš tak.
Datum: 03. února 2013 13:20
 20W zapalování - vedeš k němu pouze 1 drát (od cívky/přepínače). Žárovku vložíš do té patice, následně na pravé straně vložíš mezi "hrot" žárovky a patici nějakou vhodnou izolační podložku (pertinaxovou, papírovou ..). Následně mezi "hrot" žárovky a izolační podložku vložíš kabel - buď obnažený smotaný do kroužku a nebo napájej očko. Patice je ukostřená šroubkem.. hotovo .. pokud 30W tak uděláš to samý i na levým hrotu a oba kabely půjdou na svorky předního světla ..
Datum: 03. února 2013 12:56
 radši nikam  .. zavolej si na toho někoho z okolí kdo to umí
Datum: 03. února 2013 12:33
Jméno: PIo
IP: uživatel12302
 Ok,tak dám to připájet.
Datum: 03. února 2013 11:39
 pokud jsem to správně pochopil, tak nevíš jak to tam dát mechanicky jo? a co to třeba připájet? jeden na kostru objímky a druhý kabel na druhý kontakt... a pokud jsi myslel jako který kabel kam, tak to je úplně buřt, páč žárovka není dioda a je jí jedno, kam dáš jaký drát...
Datum: 03. února 2013 11:30
 Zdravim, potřebuju poradit, renovuju jawu 350 panelka a na klice jsou vule, středove ložisko i čepi jsou OK ale mohu to nechat, nebo co s tim?? Dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2013 15:05
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 co je to vůle na klice? má vakl do stran nebo při úvrati nahoru - dolu? mírná vůle do stran vůbec nevadí, jinak to udělat nejde. pakliže při horní úvrati pohybuješ hřídelí a píst se nehýbe a trochu to cvaká - pak je to špatně. já bych si to nechal udělat celé - kvalitní středové ložisko i nové ojnice, pak to vydrží desítky tisíc km.
Datum: 03. února 2013 15:05
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jestli děláš komplet GO tak nemá cenu dávat jetou kliku do zgenerálkovaného motoru tomu pak neříkám GO ale oprava
Datum: 03. února 2013 12:08
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 zdar draci, jde do original klikovky na panelku 250 nandat jehličkove lozisko, nebo musim koupit celou ojinici s loziskem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2013 20:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 musý, provos atd. jsi retard?? čeština je můj mateřskej jazyk a takovýhle kurvění mě docela sere... když neumíš česky, tak sem radši nepiš!!
Datum: 03. února 2013 20:00
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 kdo kdy viděl strkat jehly do bronzovýho futra... - koupíš novou kliku s ložiskem, ale futro ti vymění dobrej mechanik bez demontáže z motoru.
Datum: 03. února 2013 15:09
 pepo opravdu kecáč...
Datum: 03. února 2013 9:55
Jméno: pepa
IP: uživatel15074
 hlavně radej to trošku rozkecám ojnici doma nevyměníš dělá se to při repasy kliky a ta s novou ojnicí vychází na 2000 a musý se pulit motor....vubec nemá cenu zvažovat přínos pro výkon jde to s tim stejně......paradoxně je to spíš ekonomictější na provos protože klika na jehlách umožnuje snížit mnoštví oleje v benzínu a ušetříš za olej ....pokud máš vuli na pístu v horním oku skus koupit nový pístní čep a i pokut to bude mít vuli raděj si ho nechej vyměnit ono stružení bronzu je ošemetná činost nastroj je drahej....a je todej řekne věc za kterou si každej řekne 100...na netu myslím je cenovka 200 a pošta u borce co repasuje kliky
Datum: 03. února 2013 9:30
 Musí být jiná ojnice
Datum: 03. února 2013 9:15
Posl.aktualizace: 05. února 2013 20:12
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj DaCaN!Máš pravdu!Já pšu spisovně, ale po našem.Toš mě to tak nedojde.Ale ty videa to bohatě vyvážijú!Su moc rád, že to sem dal!Víc mě štve, že negdo se ptá na takový voloviny, že ostává aj rozum stát a ešče je to samá hrubka a překlep.To je potom kór moc!Toš tak.
Datum: 05. února 2013 20:12
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 video se mi líbí a ani mi nevadí to že to sem dáváš, nejsem žádnej češtinář, ale už na první pohled mě mlátí do očí to S přesněji mám na mysli, že správně by to mělo bejt FICHTLCUP Z POHLEDU ZÁVODNÍKA .... myslím, že je to dle pádu z koho? z čeho? jestli se mýlím opravte mne..
Datum: 04. února 2013 15:24
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jako je to 1000x lepsi jak dotazy typu jak udelat předstih,... ale zas tu nemusi davat co 2.he video
Datum: 03. února 2013 13:22
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Jiříne!Perfektní sestřih!Né že by nebylo aj jinde, ale byl sem opravdu potěšenej!Úplně sem se v tem vyžíval a spomínal na mládí!Možeš mě aj neco takovýho poslat na múj e-mail!Pro jakuba236.Určitě sem s teho měl větčí radosť jak z nekerých dotazú!Toš tak!
Datum: 03. února 2013 13:06
Datum: 03. února 2013 10:27
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 dobre mno, ale nwm proč to tu davaš
Datum: 03. února 2013 9:55
 Ahoj draci, potreboval bych nekoho kdo dela vybrusy a repase kliky na jawu 50 mustang, a nebo se zaroven chci zeptat jestli tady ty nabizeny kliky jsou dobry jestli neni lepsi si ji nechat zrepasovat.. jinak vybrusy nejlip Jihomoravskej kraj.. Jsem z Dolních Dunajovic tak neco co je nejbliz...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2013 22:02
 Mohu zařídit,ozvi se mi na mail.
Datum: 02. února 2013 22:02
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Matesk!Toš já vím Padalík v Šardicích.Zadej:" výbusy válcú" a tam to najdeš!A mě možeš:"2beo@seznam.cz".Toš tak!
Datum: 02. února 2013 21:20
 Zdar mam takový dotaz jezdíme s kámošema takový závody ve sprintu tak se chci zeptat jak nejlíp zvíšit výkon jednorázově prostě tam normálne dojedu tam neco přehodím odjedu závod zase přehodím a zse jedu domu díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2013 13:55
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj pepo!To je aj múj názor a holá skutečnosť, akorát bych to tak pěkně nenapsal!Toš tak.
Datum: 03. února 2013 13:55
Jméno: pepa
IP: uživatel15074
 myslím že nic co by překotně zvětšovalo výkon nejni a to mi věř protože jinak by to za těch 50 let co se tyto stroje používají namontovali všichni..... tvá uvaha je zcestná bud postavím prvotřídního zavodáka a nebo nechám originální stav....něco mezitim se zde označuje jako bastl a bojím se že zasada co dobře vypadá i dobře funguje dostane co proto...pokud máš dost peněs na zavodáka určo nebude problem pořídit si 2 originalní stroj na vijížky.....
Datum: 03. února 2013 9:43
Datum: 03. února 2013 1:16
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
Datum: 02. února 2013 21:54
 je třeba nastudovat nějaké teorie ohledně spalovacích 2t motorů a motorů vůbec,následně to minimálně 5x přepsat bez chyb a pak tě takové lulárny vůbec nenapadnou a pravopis se taky zlepší....
Datum: 02. února 2013 21:46
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 první co by si potřeboval. je pravopis českého jazyka nebo to je hrůza to bych se styděl tady něco napsat
Datum: 02. února 2013 21:14
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 to ne už sem vymislel že přímo do sání respektivje do vzduch fitru že bude bohatší smes ale potřeboval bych výc tohle nestačí
Datum: 02. února 2013 20:56
 Ty si to představuješ jak hurvínek válku
Datum: 02. února 2013 20:41
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 No zkus s sebou vozit jinej motor
Datum: 02. února 2013 20:16
Jméno: Píst
IP: uživatel12810
Posl.aktualizace: 03. února 2013 9:50
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 pokud se ti rozsypalo tak to už do kupy nedas
Datum: 03. února 2013 9:50
 Čau draci mam na vás prosbu na netu sem se koukal že se dá udělat čištění hliníku do chromu nějakejma chemikáliema a tuďíž se chci zeptat co to je za přípravky abych si to mohl motor na pionýra udělat doma Díkec hoši a pěknou sezónu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2013 17:13
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
Datum: 02. února 2013 17:13
Jméno: pepa
IP: uživatel15072
 motaj se ti dvě věci 1 chemicke leštění ..to je proces dosažení puvodního ustáleneho vzhledu chemickou cestou....doma to asi nedáš...jedine co mužeš udělat doma je vše vileštit mechanicky ruznými lesštícími pastami a leštícími kotouči...to je ale velmi pracná záležitost....
Datum: 02. února 2013 16:38
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Zdravím, nedávno jsem tu psal příspěvek o eloxování, ted se vás chci zeptat, jak chemicky vyčistit žebra z hlavy. Potřebuju odstranit zoxidovanou vrstvu a mechanicky to prostě všude nejde. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2013 23:15
Jméno: Franky
IP: uživatel14689
 co ten hydroxid ??? debil...................................
Datum: 05. února 2013 23:15
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Než začneš urážet a ohromovat svojí neznalostí uživatele se stejným nicknamem, tak se dívej na IPčka.
Datum: 05. února 2013 17:31
Jméno: Franky
IP: uživatel15065
 NEJSES SCHOPEN ODPOVEDET ..... proto se odmitas bavit !!!! s vysledkem spokojen byt nemuzes ponevac zadny nemas !! ja jsem mozna magor ale za to vim jak se veci maj.... po celou dobu jsi mi argumentoval prepsanejma nesmyslama z vebu ....!!!! jsi nejakej 16-letej fracek kterej akorad lže a dela frajera.....
Datum: 05. února 2013 14:03
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Mysli si o mě co chceš, ale já se s tebou už bavit nebudu. Je to pro mě kontraproduktivní a tobě tím ušetřím nervy, a i pro tebe už tak dost složité myšlenkové pochody. Podstatné je, že já jsem s výsledkem spokojen
a je pro mě zcela nepodstatné pokračovat v konverzaci s takovým omezencem, jakým jsi ty. Přeji hezký den.
Datum: 05. února 2013 12:29
Jméno: Franky
IP: uživatel15065
 problem je ze ja te chapu dobre !!! ale bud se bavim s deckem nebo s debilem !!! STALE ME ZAJIMA JAK NaOH vyjasni pripadne vycisti povrch "hliniku" na moto JAWA cz ???? JAK do prdele ??!!! (STALE jsi mi neodpovedel!!!) ODSTRANENI OXIDU HLINIKU ???? asi te "nechapu" takze napis co PRESNE myslis odstranenim oxidu hliniku !!! JAKEJ SAPONAT ? - napis nazev a znacku roztoku !!! a ze to je priprava na povrchovou upravu chemickou ci mechanickou ??? TO JE TOTAL PICOVINA - zacinam se bavit !!!! co tam mas dal ptaku ??? z jakeho materialu je tva hlava ?? napis nazev a znacku !!!! LASKAVE UZ ODPOVEZ NA ME BODY !!!! nejaky prepsany clanky z webu me absolutne nezajimaj !!!!!
Datum: 04. února 2013 23:00
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 O tvé základní škole se dá pochybovat, ale to tu neřešíme. Roztok NaOH slouží k odstranění mastnoty a odstranění oxidu hliníku z povrchu. Po vyjmutí z lázně následuje ponor do saponátu. Tohle slouží k odmaštění povrchu, popřípadě rozpuštění karbonu a je to příprava na další povrchovou úpravu a to jak chemickou, tak i mechanickou. Zjevně si mě špatně pochopil a vyléváš si zlost na své nevědomosti. Přeji ti hezký den.
Datum: 04. února 2013 15:13
Jméno: Franky
IP: uživatel15065
 ja tu stranku znam... a proto vim ze mi celou dobu kecas !!!! LŽEŠ tady me - LŽEŠ tady vsem !!!! PREHODNOT CELOU SITUACI !!! ZAMOTAVAS SE DO TOHO !!! STALE - STALE ME kurva ZAJIMA JAK hydroxidem vycistis a vyjasnis povrch "hliniku" na moto JAWA CZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAK ??? JAK ???? kurva jak ????????????????????????????????? ...............(a kdyz si chces dat tu praci tak mi udelej foto elektrolizy !!! s tvoji obcankou a pres fotku budes mit palec !) ........................................................................ nasel jsi stranku 2x precetl a delas machra !!!! ty teoretickej vymole !!! ODPEVEZ jak vylestis hydroxidem "hlinik" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a titul zakladni skoly mam taky ........
Datum: 04. února 2013 14:24
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
Datum: 03. února 2013 23:00
Jméno: Franky
IP: uživatel15065
 stojis si za svim ??? co jsi napsal ???? polozil bys za svuj nazor zivot ??? prisahej !!! blbecku... vim ze lakujes (povrchova uprava kovu je ma chutovka... co se tyce chem. cisteni sl. hliniku jsem vykoumal par mesicu z5... ) a moc dobre vim ze hydroxidem to nejde .... z jednoho prosteho duvodu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DOBRE SI ROZMYSLI co odepises ty profesore !!!!
Datum: 03. února 2013 21:26
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Franky, tvůj názor beru, ale než tu začneš někoho urážet, tak si přečti něco o eloxování. 20% vodný roztok NaOH se používá jako mořidlo a připraví povrch pro eloxovací lázeň. Doba ponoru v roztoku se pohybuje okolo dvaceti sekund a po aplikaci dojde k odstranění mastnot a vyjasnění povrchu. Při delším ponoru se začne povrch rozpouštět. (A ještě poznámka k tvému překlepu HaOH... no hydroxid hahnatý by mohl opravdu existovat, ale předpokládám, že by ti z něj slezly nehty i vlasy) A to že jsem si odpověděl neznamená, že nehledám i jiné alternativy čištění. Takže si Franky nauč zavazovat boty. Přeju hezký den.
Datum: 03. února 2013 10:31
Jméno: Franky
IP: uživatel15065
 miluji lidi co jsou chytry az na pudu a pri tom si neumi ani zavazat boty !!! DEBILE vyjebanej......... http://www.fichtlpokec.cz/tuning/id239158.html uz jsis odpovedel... !!!! POUZIJ TEN SVUJ 20% ROZTOK HYDROXIDU !!!! zjistis ze to bude cerny ......... (ten tvuj preklep neberu vazne ale HaOH a NaOH je docela rozdil....) takze z hlediska globalniho aspektu je to zcela neprijatelne .... blbce................ kdyby jsi me nenasral tak bych ti to napsal ... a ze se mechanicky vsude nedostanes ??? co je to za hlavu ???
Datum: 03. února 2013 1:55
Jméno: pepa
IP: uživatel15072
 co to opískovat???
Datum: 02. února 2013 16:35
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Štěpáne!No esli se to nepovede nekerým zpúsobem jak je u teho eloxování popisovaný, toš bych to skusil vysokým tlakem vody!Nevím, ale esli to nenaruší to eloxování, toš bych to tam nechal.Kam se nemožeš dostat toš by tolik nevadilo, že to nebude dobře eloxovaný!Toš tak.
Datum: 02. února 2013 14:47
Jméno: čz
IP: uživatel6631
 Zdar draci dala by se stocit klika na čz 250/455 ? účel: odlehčení tech lozisek na klice za účelem jejich delší životnosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2013 18:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ještě se mi nestalo, abych musel nějakej motor půlit výhradně kvuli ložiskum na klice... většinou to bylo kvuli ojničnim ložiskum nebo že třeba nedržel kvalt.... ty ložiska (pokud je klika v pořádku) musej do další GO v pohodě vydržet!
Datum: 02. února 2013 18:59
Jméno: pepa
IP: uživatel15072
 tak tak dej kvalitní ložiska a motrka ti řadu sezon vydrží pokut to naopak po odlehčení na chuj necháš vyvážit a nesedne si to budou zatížena víc....jedine ducod odlehčení kliky je pořád skryt v upravě motoru pro sportovní jízdu
Datum: 02. února 2013 16:42
 tvuj učel je nesmyslný...
Datum: 02. února 2013 14:11
 Čau draci tak zajíždím svoji mašinu Čz 175/487 mám najeto 750 km a motor začíná být hlučnější jakoby, ne!! že by zvonil ale prostě je víc slyšet .Tak by mě zajímalo jestli to je normální,že jak se to zabíhá tak si to udělá svoji vůli a tak proto to je hlučnější.To prý tyhle motory dělají,že to je už tak udělaný.Jako jinak to jede dobře čím dál líp po troškách.Tak co si o tom myslíte??Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2013 13:26
Jméno: vlk
IP: uživatel13788
 Mě to na 477 začlo řinčet po 600km, rozdělal jsem to, zhodil hranky na kanalech a kroužkách a od té doby krásně šumí.
Datum: 02. února 2013 13:26
 Já mam opačnou zkušenost, spíš hned po výbrusu to dost bylo slyšet...postupně to o trochu ztichlo...
Datum: 02. února 2013 12:22
Jméno: Filip
IP: uživatel15070
 Čau draci nedávno jsem na internetu našel bezkontaktní zapalování pro jawa pionýr a mustang vyrobeno jich bylo jen 5kusů
http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/23/popis/jawa-50-typ-223-mustang-tyristorove-zapalovani-04.jpg
http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/23/popis/jawa-50-typ-223-mustang-tyristorove-zapalovani-05.jpg
http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/23/popis/jawa-50-typ-223-mustang-tyristorove-zapalovani-06.jpg
http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/23/popis/jawa-50-typ-223-mustang-tyristorove-zapalovani-07.jpg
Ps: to už asi jen někde v muzeu
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2013 11:53
 Poznám človeka ktorý tieto fotky fotil, a to zapaľovanie má, no bohužiaľ má slabý rotor...bolo by treba nabudiť
Datum: 03. února 2013 11:53
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 no nejspíš
Datum: 03. února 2013 9:53
|



|