Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: filip
IP: uživatel15135
 bude tahle rozeta pasovat na jawa 350/639 ? rozeta_
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2013 8:36
Jméno: filip
IP: uživatel15136
 praveze ju chcem do rychlosti ...motorka ma dostatexcnou silu
Datum: 19. února 2013 8:36
 Pasovat samozřejmě bude, ale má málo zubů. Celkový zpřevodování bude víc do rychla, ale motorka tak zároveň dost zleniví. Dej tu co tam patří 52z a o zub menší sekundární kolečko (16z). Motor půjde líp vytáčet a jízdu si víc užiješ
Datum: 19. února 2013 7:00
Jméno: filip
IP: uživatel15135
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rozeta_46z_panelka2.html
tahleta
Datum: 19. února 2013 0:00
 zdar draci jsem z usteckeho kraje a prosil bych vas o radu kde mi udelaj repas kliky na jawu 350 .638 .jedna se o vymenu labyrintu a vyvazeni kliky .dik draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2013 21:18
 parada dik moc draku .
Datum: 18. února 2013 21:18
Jméno: Jarin
IP: uživatel15134
 Záleží odkud jsi, ale zkus MOTO Ústí nad Labem ulice Chuderovská, mají i své stránky nebo je pak ještě jedna prodejna v Oseku, ale co já vím tam to je většinou výměnou já jezdím do toho Ústí.
Datum: 18. února 2013 20:01
Jméno: petr
IP: uživatel12630
 cau hele chci se zeptat jestli když se zvětšuje např sací kanál tak se musej k tomu zvětšit i přefuky a vyfuk ? je na to nejaký vzorec ? nemyslím třeba jen pionýra ale 2T všeobecně
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2013 21:46
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Tak jelo jim minule líp než milánkova klapková 500-ka. Takže by se tomu i dalo věřit, i ty časy jsou nesmyslný.
Datum: 19. února 2013 21:46
Jméno: standa
IP: uživatel15141
 Dobře no,dost sem to nadsadil,ale nemyslím si že jsem přestřelil moc... S těma přefukama a karbonem si rozumíme  Z mýho pohledu upravovače rezerv originálu je tam prostoru hrozně moc...z toho se musí vytřískat daleko víc jak serie...když to jde u seriovýho RD... Klika je opravdu tankoidní,to je hodně brzda.... Navíc jestli má TK moto 40 koní na J640 stejně jako měli 6,5koně na 4K ve fichtlu seriovce,tak tech 40koní asi moc velkejch nebude... A zase ta klapka mizerná
Datum: 19. února 2013 18:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Lezoucí karbon do přefuků by šel lehce odstranit, ty mi určitě rozumíš .) Mně na tom motoru nejvíc štve ta tanková klika...
Datum: 19. února 2013 15:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 standa: s tou 640 opatrně. Vem si jaký má 350-ka časování přefuků... Že je to kozerva s tím by se dalo souhlasit, teďka si hraju s válcem na ČZ 250/471 a to je dost podobné časování (V 155° P108° S134°). Ale to je litnový 2K. Znám pár kluků ladících na sprinty (Socialistik dragster), kde se hraje na maxim. výkon a kdybych jim řekl, že z toho dostanu jednoduše půlku koní navrch, tak mě asi sežerou. U speciálu TK moto se mluví o 40k, ale to je komplet překopaný klapkový motor...
Datum: 19. února 2013 15:03
Jméno: standa
IP: uživatel15138
 Všechno má svý meze,samotnej sací kanál se rozšířit muže,ale lidsky...neumim to vyjádřit v nějakejch číslech...no prostě na dvoukanálu neudělam sací kanál velkej jako kráva,když mam jen dva nevelký přefuky o nijak velký ploše a seriovej vejfuk... Dost napoví i šachty přefuků... Buď konkrétnější  Neni válec jako válec...některý sou úmyslně uškrcený na vejfukovym a sacim kanálu a přitom přefuky by třeba jeli o 1500-2000ot/min víc....typickej příklad je J350 - 638/639/640 ...motor zavřenej jak konzerva až leze karbon do přefuků.... Po odladění to muže mít o polovičku koní víc...minimálně...
Datum: 19. února 2013 13:51
Jméno: kejm
IP: uživatel15100
 Jestli chces udelat valec na pionira napis standovy kontakt tu najdes=)
Datum: 18. února 2013 19:30
Jméno: kejm
IP: uživatel15100
 Samozřejmě kdyz to nasaje tak to musi pryc zadnej vzorec nemam staci hledat najdes kupa výkresů. ?.
Datum: 18. února 2013 19:22
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 zdar chci se zeptat jak je to u pionýra s bzučákem mě osobně bzučí jen bez světel žárovky tam mám jaký tam mají být dráty jsou nové bzučák je čistý a jinak funguje jak udělat to aby bzučel i se světlama ? díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2013 0:11
Jméno: HOBO
IP: uživatel10924
 Zdravím pánové- na mé 220.100vce si pamatuji že mi svítila (a vůbec né málo) a troubila zároveň- troubila se světly snad víc než svítila  Vím že jsem s ní za jízdy troubil na potkávající kamarády- a ti se otáčeli ne kvůli hluku motocyklu ale právě kvůli klaksonu. Nevím jak měl pův. majitle zapojenou elektriku ale takto to bylo.
Datum: 23. února 2013 0:11
Jméno: michal888
IP: uživatel2901
 Čau draci, mám 05 se zapalováním jako měl pařez a troubí ikdyž světla svítí. Tím nechci machrovat, chytá na první šlápnutí a věřím, že je to silným magnetem. Dále mám 21, ale tam je to horší, když svítí světla tak to taky netroubí. Jak píše danekod, nechat nabudit. Udajně se stává pokud se při opravě motoru vymontuje zapalování a rotor se nechá mimo stator tak se prý strácí ten magnetickej účinek. Já jsem našel doma ve sklepě starý zapalování z 555, které bylo skladováno s rotorem mimo stator a ten jsem namontoval..... nestartovalo to a nesvítilo...
Datum: 19. února 2013 11:02
 Jako origo to nemá bzučet .. ale kámošova 05 třeba troubí i když né moc nahlas .. ale určitě pomůže zkontrolovat stav cívek a magneta! Popř. si nech magneto nabudit, na moto burzách to dělá jeden chlápek..
Datum: 18. února 2013 21:51
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Za ty peníze rači vymyslím přepínač gdyž chcu zatrúbit aby zhaslo světlo!!!
Datum: 18. února 2013 19:48
Jméno: kejm
IP: uživatel15100
 Kup vape a bude to ok
Datum: 18. února 2013 19:24
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Šak v originále to nejde nikemu najednú!
Datum: 18. února 2013 19:03
 Mě to taky nejde obojí najednou =D
Datum: 18. února 2013 18:59
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj honzo!Jednoduše nijak!Protože nemáš dosť eletriky na oboje!Toš tak.
Datum: 18. února 2013 18:51
Jméno: Milan
IP: uživatel14039
 Zdravím, kondenzátor ve fichtlu je tam proto, aby se neopalovali kladívka (jako ty kontakty) ?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2013 12:36
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Franky už to svinstvo neber!
Datum: 20. února 2013 12:36
Jméno: Franky
IP: uživatel15065
 primarni a sekundarni vinuti ??? spolecne jadro ??? mg pole ??? "nejaky" zmrdany silocary ??? vznikajici I vysokeho U ??? bum bac jedem ........ co je vubec ten prerusovac ???? jak je ten kondik vubec zapojenej ??? proc se nabiji ??? opravdu nam kondik zamezuje jiskreni ??? nebo ho pouze omezuje ?? co vznika pri rozepnuti prerusovace ??? jak zvysim U sek. I ??? AHA !!! no tak to jo ......................................... dekuji za vysvetleni .........................
Datum: 19. února 2013 23:20
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 první funkce kondenzátoru - neopalujou se kontakty - když to jiskří tak nedokážete určit ani přesný úhel rozepnutí, druhá důležitější - kondenzátor s cívkou tvoří rezonanční obvod a právě pomocí kondenzátoru dokáže cívka indukovat tak vysoké napětí
Datum: 18. února 2013 20:13
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Bugs!Toš děkuju ešče jednú!Teď uš to sedí!A fčíl vážně!Zatím sem o tym CDI enom tady čtl a neco strašně málo vím.Aj bych to mohl vyhledat, ale esli se Ti chce, toš mě dej adresu podle čeho si to dělal.Nebo vlastní návrh?Možeš aj na:"2beo@seznam.cz".Nutný to nejni!Díky!Toš tak.
Datum: 18. února 2013 19:44
Jméno: Milan
IP: uživatel14039
 Dobře díky
Datum: 18. února 2013 19:28
 Máš pravdu, u originál zapalování je to naopak. Kondenzátor se nabíjí v době rozpojení a tím zabraňuje jiskření/opalování kontaktů kladívka. Spletl jsem si to s Light CDI které jsem v létě vyráběl. U něj je funkce kondenzátoru odlišná.
Datum: 18. února 2013 19:21
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Děkuju za vyčerpávající odpovědEšče by mě aj zajímalo jak se može kondenzátor nabít gdyž je zkratovanej???To ho nenabiješ ani 180Ah akumulátorem, natoš eletrikú z fichtla!!!
Datum: 18. února 2013 19:08
 Když jsou spojený.
Datum: 18. února 2013 19:02
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Kondík se nabíjí gdyž sú kladivka spojený nebo rozpojený?Díky!
Datum: 18. února 2013 18:54
 kondík se nabíjí a vybíjí.... aby se neopalovaly kladivka slouží postříbřený povrch kontaktů, který spolehlivě zničíš šmirglováním
Datum: 18. února 2013 17:47
Jméno: misak
IP: uživatel15028
 Dobrý den chtěl bych se zeptat zda je možné s ČZ 175/477 jezdit od šestnáci protože jsem našel že A1 Lehký motocykl o max.objemu válců 125 ccm a nejvyšším výkonu 11kW 16 let
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2013 16:27
Jméno: pepa
IP: uživatel15133
 jedinej zpusob je mít 125 typ 476 a v ní nabušenej motor 175 ccm ... jinak sou ty motorky upe stejný
Datum: 18. února 2013 16:27
 Musíš splnit obě podmínky, t.j motocykl do výkonu 11 kw a max 125 ccm.
Datum: 18. února 2013 15:52
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 Bože, máš v hlavě piliny? 175ccm a kolik je 125ccm ?? No představ si, je to 50ccm rozdíl.
Datum: 18. února 2013 15:42
Jméno: Chosee310
IP: uživatel14729
 Ahoj draci, prosím, našel bych někde, jak složit celý předek na jawě 21? Nevím, jak to tam s tím krček a těma ložiskama jak jsou ty misky atd..Prostě celá vidlice je sundaná od kostry.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2013 15:10
 Boože. Vždyt je tam všehovšudy 5 dílů  Zamysli se...
Datum: 19. února 2013 15:10
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 když si stáhneš katalog náhradních dílů tak tam je to docela hezky rozkreslené, podle toho by jsi to měl složit
Datum: 18. února 2013 7:35
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 je to jako "lego" jinak vše krasne do sebe zapada, pokud to nemas zmrzaceny
Datum: 17. února 2013 23:09
Jméno: eNGe
IP: uživatel14229
 Čau draci... Mám Jawu 50/21 a když to na 3-ce vytočím více do otáček tak tak mi vyskakuje... nějaké rady co s tím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2013 15:13
 Jestli moc neřadíš a nemáš na to momentálně čas, tak tu rychlost normálně drž nohou. Nebo se mě osvědčil gumycuk
Datum: 19. února 2013 15:13
 Sorry, blbě jsem to pochopil..., jinak máš pravdu
Datum: 18. února 2013 22:00
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Kony!Já sem se neptal kam vyskočí trojka!Já se ptal kam vyskočí na základě vyžvejkanejch drážek na hřídeli!!!Vyžvejkaný drážky ju možú akorát zasunút!Nemyslíš?
Datum: 18. února 2013 18:46
 Oskar 2: kam myslíš že by rychlost skočila? No přeze do neutrálu mezi 2 a 3
Datum: 18. února 2013 17:29
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 A kam to vyskočí gdyž budú vyžvejkaný drážky na hřídeli?
Datum: 17. února 2013 23:48
Jméno: Štěpán
IP: uživatel14718
 vyžvejkaný drážky na hřídeli... chce to novou!
Datum: 17. února 2013 23:10
 Nejdřív se podívej, jestli jsou dotažený ty 2 šroubky co jsou navrchu na motoru v takovém plíšku, do kterého je zaháknutý řadící páka. Pokud budou oba šroubky utažený, tak bude s největší pravděpodobností špatnej řadící automat (vidličky apod.) nebo opotřebovaná převodovka
Datum: 17. února 2013 23:04
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 hledej, jinak automat, sjete koliky,...
Datum: 17. února 2013 21:52
Jméno: v
IP: uživatel1272
 cau draci pude mi tento kohout i na 555http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kohoutek_pionyr2.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2013 17:15
Jméno: v
IP: uživatel1272
 jo mel by
Datum: 18. února 2013 17:15
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 měl by
Datum: 17. února 2013 19:39
Datum: 17. února 2013 18:24
 Čau draci nevite co dělat když na pionyru nehouka houkacka pada stojan a STRAŠNĚ řve?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2013 21:04
 nedrží ti péro,dioda ko a nadává ti jaká jsi trubka
Datum: 17. února 2013 21:04
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 skákej do vzduchu třeba to pomůže
Datum: 17. února 2013 19:41
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 No tak, když nebzučí bzučák, tak buď ti někde hapruje elektrika, nebo je bzučák v háji, nebo jen zahumusenej, když padá stojan, a nemáš žádnej svařenec, kterej váží dvě kila navrch, tak to řeší pružina, a strašně řve- to zase řeší tlumič sání, utěsněnej vejfuk, dosedající hlava a nevylágrovanej motor.
Datum: 17. února 2013 16:29
 Máš tři možnosti: 1) opravit ty věci, 2) zkusit fichtlovi domluvit, ať se opraví sám, 3) prodat to někomu, kdo na rozdíl od tebe umí používat hlavu
Datum: 17. února 2013 15:55
 prodat ho
Datum: 17. února 2013 15:29
 zdar draci otec pred cca 20ti lety rozebral stadiona s 11 a odletoval dorazy stojanku policajta a ted ho nemuze najit da se to nekde sehnat nebo aspon nakej nakres podle keryho by to slo vyrobit dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2013 12:57
Jméno: kamil
IP: uživatel12689
 čau kluci, celkem by mě zajímalo jak je to tedy s těma ráfkama na jawa 550 pařez ? myslel jsem, že originál byly stříbřenkou, ale proč tolik lidí dává v replice chromované? jen kvůli tomu, že se jim to zdá hezčí nebo se to tak i vyrábělo ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2013 17:05
Jméno: marquee
IP: uživatel15131
 Jinak Jirko nikdo tě nenapadá už jsi napadnul, že nemluvím pravdu. To že výrobní typ deluxe neexistuje a že jde pouze o výrobní provedení je fakt který tu tvrdím od začátku. Jde o to že existuje nějaké názvosloví a z tohoto hlediska je typ a výrobní provedení opravdu velký rozdíl.
Datum: 17. února 2013 17:05
Jméno: marquee
IP: uživatel15058
 celochromové na 555 nikdy originál z výroby nebyly, jen částečně chromované
Datum: 17. února 2013 16:59
Jméno: jirka
IP: uživatel8758
 Ale jestli se tě dotklo to ,že může mít pravdu i někdo jiný, tak se ti tu před všemi zůčastněnými omlouvám, nechci aby se téma povrchové úpravy ráfků zvrhlo na slovní přetahovanou. Jo a jen tak pro pořádek ty chromové ráfky tam jsou od prvopočátku
Datum: 17. února 2013 16:52
Jméno: jirka
IP: uživatel8758
 Jejda , tři příspěvky po sobě no teda ... já vím potrefená husa nejvíc ..... , Mám takový pocit ,že jsi jeden z těch všechno vím , všechno znám, od všeho mám klíče. Psal jsi ,, než začneš nekoho napadat ,, ale , jediný kdo někoho napadá jsi ty , já jen napsal co k tomuto tématu vím. Dobré jsou i tvé hlášky - to je jen výmysl sběratelů ,, ovšem v dalším příspěvku už přiznáváš ,že se jedná o obchodní označení . A o to taky jde , víš ?? Já jsem nikde nepsal že bych měl třeba v techničáku napsáno typ 555 de luxe , to teda rozhodně ne a na DI je motocykl taky veden jen pod typem 555. Ale tvrdím,že v prodejnách jawa a při koupi tohoto typu ,bylo na dokladu (faktuře) napsáno i de luxe a to u více jedinců z celé ČR. Vím to, protože jsem to s nimi řešil asi před dvěma roky na veteranforu a stejných dokladů ,,deluxe,, existovalo víc.
Datum: 17. února 2013 16:45
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 I když na druhou stranu třeba v katalogu je typ deluxe uvedený, ale jak říkám oficiálně takový typ nikdy nebyl schválen a jde pouze o prodejní označení lépe vybavených motocyklů které šly hlavně na export
Datum: 17. února 2013 14:04
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Tak že jiříku než začneš někoho napadat jen proto že máš doma nějaký papír tak si ověř oficiální zdroje.
Datum: 17. února 2013 13:59
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Potrvzené to mám z fabriky, ani na ministersvu dopravy není oficiálně schválený typ 555 de luxe, je to pouze prodejní označení ale ne typ motocyklu. Navíc celochromové ráfky měla až 05 a ani ne od začátku výroby. Přesně takhle totiž vznikají nepravdy Jirko
Datum: 17. února 2013 13:56
Jméno: jirka
IP: uživatel8758
 Jen bych chtěl zareagovat na Marquee , nevím kde jsi čerpal své vědomosti,ale já mám po tátovi jawu 555 a mám k ní i doklad od koupi z mototechny Gottwaldov a na dokladu je napsáno Jawa 555 de luxe , takže být tebou bych nikde nic netvrdil ,když to sám nemáš nejako potvrzené . Právě díky takovýmto chytrým připomínkám vznikají nepravdy. Aco se týká tématu tak rávky jsou na této 555 v chromu . Na pařezu v původním stavu jsem je nikdy neviděl. Vždy jen na strojích po renovaci. Ale to se vyskytuje i u větších obsahů ,např jawu 175 villiers taky potkáte na každém srazu aspoň v pěti variantách a každý má kola v chromu i když tam taky nepatří.
Datum: 17. února 2013 11:55
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Jednou provždy se odnaučte slovo "stříbřenka"...jsem na něj alergickej...ráfky v chromu nebyli,ale stříbřenkou sprasený taky ne!!! Byla to taková šedo/hliníková barva...
Datum: 17. února 2013 11:36
Jméno: Marquee
IP: uživatel13276
 550 nikdy chromové ráfky neměla, 555 měla u některých kusů ráfky částečně chromované, typ Deluxe oficiálně vůbec neexistoval, je to jen výmysl sběratelů. Typ kterému se říká deluxe byl určen hlavně na vývoz, ikdyž jich samozřejmně nějaká část zůstala doma.
Datum: 17. února 2013 10:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15128
Datum: 17. února 2013 10:57
Jméno: kamil
IP: uživatel12689
 ale Deluxe se dělali jen 555 ne ? na pařeza se revma plechy vůbec nedávali.
Datum: 17. února 2013 10:21
 Nejsem si jistej ale myslím si že chrom měli jenom typy deluxe (s revma plechy) normální měli stříbřenkou stříkané ráfky =D
Datum: 17. února 2013 9:50
Jméno: Pionier
IP: uživatel14246
Posl.aktualizace: 19. února 2013 20:39
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Pionier!S 16kama kolama je to asi tak!Mám to změřaný, načrtnutý ale nevyfocený.Ešče vydrž!Na blog ses podíval?Toš tak!
Datum: 19. února 2013 20:39
Jméno: Honza
IP: uživatel14013
 Ahoj, PAV sice bohužel nevlastním, ale o jedné kývačce s připojeným vozíkem vím. Naměřil jsem od země ke spodní hraně připojení 37 cm. Snad ti to pomůže.
Datum: 19. února 2013 13:54
Jméno: Ppionier
IP: uživatel14932
 OK, ďakujem
Datum: 18. února 2013 19:20
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Pionier!Já na tebe dycky zapomenu.Neparkuju doma.Vydrž!Nebo napiš na:"2beo@seznam.cz"
Datum: 18. února 2013 19:01
 Čus draci štve mě jak mě vibrují řídítka u mý Čz 175/487 - jediný místo co vibruje,jinak stoupačky a ostatní věci nic jenom ty řídítka.Nedá se to nějak udělat aby mín vibrovaly ty řídítka,mám je utáhnutý na krev.Docela mě to štve.Nějaký rady.Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2013 18:01
Jméno: pepa
IP: uživatel15137
 joo ta je zdát moc já mám 476 sice ale po laku sem krátce ladil motor bez ní a vždy mi upadly kaslíky v plem plynu  anebo se znatelne povolovali s ní se vibrace vytratili a kaslíky drží i s volně natočenými šrouby ...si tam provizorně něco vyroc..z paskoviny..... ps ono to i dokazalo povolit šrouby uložení motoru ..a takove šílenosti se ti pořád udávali s ní je to vše takove rozumne má to duvod že tam je
Datum: 19. února 2013 18:01
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Tu vzpěru nemám,myslíš že by pomohla??Hodně
Datum: 19. února 2013 16:53
Jméno: pepa
IP: uživatel15137
 všechno po dotahuj le myslím že ti pomoužou cca 200 gramový ostružený válce do řidítek ....tzn závažíčka ...funguje to docela dost... všpěru z hlavy motoru dofám máš??
Datum: 19. února 2013 14:27
 Když jsem kupoval čz 180 tak jsem tam měl závažíčka a měkké hefty, a problém s vibracema nebyl žádnej...
Datum: 17. února 2013 8:55
Jméno: cezeta22
IP: uživatel11232
 1/Dotáhnout každej ! šroubek na motorce, zvlášť uložení motoru a nezapomenout na vzpěru k hlavě válce ! 2/ Nedržet křečovitě 3/ Měkčí - lepší hefty 4/ Závažíčka
Zvyknout si  nebo čízu do depozitu a japonce ....
Datum: 16. února 2013 23:12
 Čus draci tak fůrt zajíždím svoji Čz 175/487.Už mám najeto skoro 1000 km a už to valí dobře někdy jí dám ale pořádně zabrat.Po kolika km jste to měli zajetý Vy??? co jste zajížděli výbrus u svoji Čz???Ale fůrt na tu 4 to není ono podle mě nevím tyjo do kopce (nejakýho prudšího se stoupáním 10% a víc)se jí moc nechce a když už tak jí musím točit a jet třeba 80 a výš.Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2013 13:50
Jméno: pepa
IP: uživatel15137
 myslím že z tý motorky už víc nedostaneš už sem to tu psal ale 80 na 175 je až dost... a v kopci ten motor bučí je stavěnej na 80 ktera byla cestovní rychlost a ti jí rveš pomalu 100 kratce po go todle ta motorka prostě neumí daleko větší potencial davá 350 jako dvouválec který má skoro všude spíš převys výkonu 175 jen přetočíš a nejde ten výkon prostě nemá
Datum: 19. února 2013 13:50
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 nu hele ja dal na 180/480 podle tachometru 80km/h na dvojku. max. tech tachometrovejch 120. na ctyrku jsem vetsi kopce musel tocit, jak ji tak lochtas na pul plynu tak uvada. je to proste tocivy... Jinac po 1000km uz jsem ji vytacel obcas i do plnejch. uplne povolila tak ve 2500km. a v peti uz zas zacala ztracet vykon  tak jsem to prodal a koupil 250/590 a nemusim to tolik tocit, ale zetka byla zivejsi bych rek...
Datum: 17. února 2013 14:18
 Mno taky mě napadlo koupit 15 zub a dát ho tam to je to samý jak u fekála ze 13 dát 12 zub a jak je to znát.Jinak tět na dvojku dám 75km/h.A max tak 110-120km/h.
Datum: 17. února 2013 11:49
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 ahoj, nu ja myslim, ze to neni tak hrozny. tohle jsou točivý motory... to neni jawa 250, kde jedes ctyrku 40-110  . hlavně to nedus, prostě jezdi normalně co ten motor potřebuje. akorat to nesmis pretacet a do dlohyho kopce ji nevalit co da,ale drobet motoru ulevit dat nizsi kvalt aby tah a jet treba na pul-trictvrte plynu.
Datum: 16. února 2013 23:07
Jméno: cezeta22
IP: uživatel11232
 Jestli chceš všechny kopce jezdit na 4 jak s 250panelkou, tak sis vybral špatnou motorku, protože číza je o "radostném vytáčení kvaltů  , takže rada zní o jeden zub menší sekundár - dej 15z. maximum bude stejný protože motor dostane svižnost a pořádně se dotočí na max a navíc budeš moci jezdit do prakticky všech krpálů za 4 a dostaneš co chceš ...
Datum: 16. února 2013 23:02
Jméno: ondra
IP: uživatel14871
 já jsem dělal výbrus a kompletní generálku motoru a celé si to sedlo až po 3000 pak byl cejtit velkej rozdíl
Datum: 16. února 2013 21:39
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 1000 by mělo v pohodě stačit, trochu laboruj sytost směsi a předstih
Datum: 16. února 2013 20:07
Jméno: Honza
IP: uživatel12772
 Cus draci potrebuji poradit aby jste mi napsali nejaky postup pri prihlasovani nejake motorky. Chtel jsem si koupit pres internet na inzerci koupit jednu motorku Jawu a ma tam napsane ze je to hlaseno a ted nevim jestli to je velky TP nebo maly TP? A co dal jak mam postupovat motorku bych chtel nejak jeste renovovat a prihlasit u nas na urade az treba na zacatku leta? Prosim poradte jak mam spravne postupovat? Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2013 14:09
 a o treba zeptat se toho co to prodává?
Datum: 16. února 2013 14:09
Jméno: Honza
IP: uživatel12772
 *odhlaseno velky nebo maly TP?
Datum: 16. února 2013 13:53
 čau draci, chci se zbavit té velké značky z fichtla a od přepisu mi doma zůstala malá malováná značka od předchozího majitele, na které je platná TK.Když přepíšu čísla na ty novější 4M XX XX tak nebude to pro policajty moc podezřelý? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2013 19:43
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5987
 Ale pokud tam bude nálepka STK, tak by teoreticky neměl nic říct, protože technik smí vylepit známku jen na schválený typ značky
Datum: 16. února 2013 19:43
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5987
 Hrotit to můžou a nemusí, záleží na koho narazíš, protože dle zákona musíš mit tu značku kterou ti přidělil uřad, a je za to i sebrání papírů, ptal jsem se na to známyho, policajta, kdybys jezdil po okreskách, nejezdil do města atd. tak OK, ale třeba já chcu pinckem sjezdit republiku,takže šance že mě zastaví je větší.
Datum: 16. února 2013 19:40
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Policajt to asi hrotit nebude, ale určitě bys měl mít tu značku, která je k vozidlu přidělena, a když už je přidělena nová, lisovaná značka, tak už by měla mít i takovej ten hadovitej ,,vodotisk,, co vede středem a symbol EU nebo CZ, nebo co to tam vlastně je
Datum: 16. února 2013 17:46
 já taky přepisoval v dědine... a značku jsem jim taky nedal a místo malé knížečky jsem dostal velkej TP a malej TP... a čísla mám 4M XX XX a předtím tam byla značka OLA XX XX takže si myslím že když tam nakreslím to co je v TP tak to nějak hrotit nebudou..
Datum: 16. února 2013 17:32
 Jo to já mám furt tu malou značku. I když né uplně tu puvodní ale takovou tu střední a ta se ještě dá... Bylo to přepisováno v roce 2000 a jelikoš jsem fíka sehnal ze stejného města kde bydlím značka mi zustala.Pokud bych ji stratil tak si ji nechám na netu udělat. Je důležitý že mám v TP ještě jen 2 písmena a čísla. vy už tam máte číslo písmeno čísla např... 2M6 32 to už je na prd no :/
Datum: 16. února 2013 14:58
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5987
 Taky to mám v plánu, v Olomouci jsou hajzli an ten starej TP mi nedali na památku a chtěli mi vzít i tu malovanou značku, ale odmítl jsem jim ju dát, takže ju mám doma na skříni  , a to se ten pincek přepisoval vrámci dědiny.Legál to asi nebude záleži na jakyho blbca narazíš. Jinak tu novou plachtu jsem ohl dle toho rádiusu pod světlem, a at zkusi nakej trouba ceknout, nebudu kvuli takovéto prasácké značce předělávat origo odrazku. Je to tím že ty zákony se vymyšlijou náci ministři v Praze, tam ani nevijou co to pincek je, Stydím se s takovou značkou jezdit, a ten EU proužek, vozím na Československé motorce, logo zlodějské organizace ...
Datum: 16. února 2013 14:14
Jméno: martin
IP: uživatel15126
 budu na mustanga dávat píst jednokružkový(kružek šířka1,5mn)(píst je průměru 38,50mn) a chci se zeptat jestli je dobrá věc nechat snížit hlavu?popřípadě že ano tak o kolik?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2013 20:34
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Martine!Toš vynech tu mezeru mezi tečkú a cz a máš ho platnej!Taky se mě stalo, že mě tam spadla mezera.Toš tak!
Datum: 19. února 2013 20:34
Jméno: Martin
IP: uživatel15126
 Tak mi napište váš email...ten co tam máte je neplatný.Díky...
Datum: 19. února 2013 7:08
 Nechat snížit hlavu + jednokroužkovej píst na origo válci = totální kravina .... kdybys měl zájem,ozvi se mi,třeba bych pro tebe něco uměl udělat.....
Datum: 17. února 2013 21:21
 nech si udělat válec... takový aby vypadal skoro jako origo a vešel ses do klasiků.... jinak v klasiku se nejvíc podvádí
Datum: 16. února 2013 23:34
Jméno: martin
IP: uživatel15127
 takže bude lepší nechat origo píst a snížit hlavu??nebo co bych měl udělat do kategorie klasik..jinak v převodovce je akorát dvojka otočená do sily aby víc byla..co mám spíš upravovat?
Datum: 16. února 2013 15:19
 a co an tom máš ještě udělané? jen jednokruh a chceš snížit hlavu? ... jednokruh je to ti do terénu na nic...
Datum: 16. února 2013 14:10
Jméno: martin
IP: uživatel15126
 chci to do terenu...nebo tam radči nechat píst origo 2kružkový a nechat hlavu tak?
Datum: 16. února 2013 12:57
 z jakeho duvodu to tam dáváš? co od toho čekáš?
Datum: 16. února 2013 12:47
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
Posl.aktualizace: 16. února 2013 10:32
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 děkuji
Datum: 16. února 2013 10:32
Jméno: pepa
IP: uživatel14659
Datum: 16. února 2013 8:54
Jméno: pepa
IP: uživatel14659
 hen tu nastrkavací chujovina ktrou připojíš ptoud do žadovky za zadu to má skrutky na ktere je připojíš...při montáži nezapomen že žárovku nasmíš omastit a nejni dovoleno na ní šahat rukama
Datum: 16. února 2013 8:53
Jméno: pepa
IP: uživatel14659
 ten plíšek ma na sobě 1 hačky a zárovkau do něj nastrčít jakoby pootočením na bajonet aby se hačky zachytli za ti 3 plíšky na žarovce ..na kabelech musí byt patice např ze 120 škodovky či traktoru ktreou žárovku zapojíš dám sem odkaz jak najdu fotku patice....... co se držáku týče namačknout otočti do leva z pohledu skla žarovky dát do světla nacvaknout patici
Datum: 16. února 2013 8:47
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
Datum: 15. února 2013 19:59
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 čau draci budu kupovat 6v akumulator do čz 180 a viděl sem gelovej a normalni akumulator kterej je lepší?
motorku mam hlavně na pole a na zadni cestu, ne do provozu ale mam tam světla bez blinkrů.A když už sme u toho v čem tam hraje roli to Ah a kolik te kapacity je nejlepši do te čz ?
předem díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2013 19:25
Jméno: JAWA751
IP: uživatel14145
 Co by se asi stalo, kdyby někdo napsal do seznamu.cz "6V baterie"?
Datum: 18. února 2013 19:25
 Jestli máš odkaz na tu 6V gelovku tak to sem hoď , to jsem fakt zvědavý  Já totiž ještě neviděl ani 6V bezúdržbovou natož dokonce gelovku.
Datum: 16. února 2013 11:37
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 mám v 350tce baterii 6v 11Ah Yuasa a musím říct že ta baterka vydržela nesnesitelný
Datum: 15. února 2013 23:42
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 V ČZ 180/487.3 mám bateriii obyčejnou, 6V 12Ah od Varty, mám ji teda do provozu.
Datum: 15. února 2013 21:13
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 Jo jo a značka nějaka oblibena ? ja myslim že neni špatna varta a banner nebo se pletu ?
Datum: 15. února 2013 20:11
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 gelové baterie jsou všech typů jako standardní. jsou bezúdržbové a hlavně nevytečou, ale mají své nevýhody - jsou velmi náročné na přesnost dobíjení a při hlubokém vybití do pár desítek !minut! navždy umřou. nám úplně stačí kyselinová, a ať se o ni staráme jak chceme a umíme nejlíp, tak v průměru za tři roky je po ní. takže starý verky = obyčejná baterie.
Datum: 15. února 2013 20:03
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 aha díky moc asi koupim klasickou baterii ale musim davat pozor na tu velikost aby se mi tam vlezla no
Datum: 15. února 2013 20:01
Jméno: pepa
IP: uživatel14690
 cosi jako gelovku snad má bratranec v 477 jí tam dal když rupla pojiska neznatelně....ta motorka sní je bezudržbová.... jinak myslím že jinou neš 6 ah...nejlacinější do hranate zetky nenacpeš....na provoz kor nenáročný plně dostačuje...
Datum: 15. února 2013 18:59
 Abych se přiznal tak 6V gelovou motobaterii jsem ještě neviděl...jinak Ah jsou ampér hodiny, zjednodušeně řečeno informace o tom, jak dlouho ti z té baterky bude svítit žárovka  Jinak jestli to máš na pole atd, tka ti tam v pohodě stačí nějaká malá, třeba 6Ah nebo tak něco...
Datum: 15. února 2013 18:40
|



|