Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: tunner
IP: uživatel10693
 Zdarec chtel bych se zeptat jestli vam u kulaté 175 jednovejfuk vybrujou řiditka protože me celkem dost a nwm jestli to tak ma být nebo je to např. klikou předem díky za odpoved..
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2013 16:36
Jméno: tunner
IP: uživatel10693
 když ja jsem ji koupil tak stala asi 20let a byla rozebraná dovezl jsem jí domu složil seřidil a jezdil vše bylo cajk a pak jsem se jednou jel projet a začalo to vibrovat tak to bude asi klika no
Datum: 25. února 2013 16:36
 Já mam taky jednovejfuk deluxku a nevibruje vůbec...
Datum: 25. února 2013 7:20
Jméno: tunner
IP: uživatel10693
 ee tu vzperu tam nemam ale uz jí vyrabím ale nemužu to odzkoušet protože nemam zapalko musim upravit to z fichtla
Datum: 24. února 2013 14:19
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 jakmile jedu nad 70km/h tak už cítím vibrace když jedu na max tak mě brněj i kolena,každá tahle čz brní,ale jelikož na ní vyjedu 5x za rok tak to neřeším
Datum: 24. února 2013 9:40
Jméno: pepa
IP: uživatel14924
 máš tam tu prokletou vzpěru mezy hlavou a válcem?? jinak do koncu řiditeknacpat těžká závaží....
Datum: 24. února 2013 9:05
 mě jawa 250 vybruje tak žě popojíždí na stojanu skus ještě vištelovat zapalováni ale klikou bi to mohlo bit pokud by nebila dobře vyvážena ale to nezjistíš pokud ji nedáš na vyváženi
Datum: 23. února 2013 19:44
 Zdarec mam kyvacku a kdyz zapnu klicek tak ampermetr viskoci do plusu a jak nastartuju tak pada dolu podle otacek
tkz jako bi bil obracene zapojeny
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2013 15:54
 Jo diky zatim to funguje
Datum: 24. února 2013 15:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Dachan!Pokud se zastaví fungující dynamo, tak v něm dycky zbyde tzv."zbytkový magnetizmus"určitej polarity!A ten po roztočení se začne zvětčovat a dynamo začne dávat eletriku určenej polarity.A čím víc se točí, tím víc dává eletriky!Proto Ti hořel drát aš po větčím točení motoru!No a pokud baterku zapojíš opačně a potom stiskneš relátko, tak se dynamo přepóluje a po roztočení bude dávat polaritu takovú jak je baterka připojená.Ale pozor u alternátoru s diodama to nejde!!!A o elektronickej regulaci dynama sem nepřemýšlal toš nevím!A radím aš fčíl, protože sem byl v práci!Ešče možeš aj na:"2beo@seznam.cz"!Toš tak.Ať se Ti to povede!
Datum: 24. února 2013 14:46
 No vysvetli to podrobnej dik
Datum: 24. února 2013 7:50
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No su tu zas!Baterku připojíš plusem na kostru a potom krátce stiskneš relátko!No a to je fšecko!!!Po natočení motoru to bude dávat na kostru plus!A to hoření drátu bylo proto, že Ti dávalo dynamo opačnú polaritu!Esli váháš tak se ešče ozvi a pak Ti to vysvětlím podrobnější!Toš tak!
Datum: 23. února 2013 21:49
 a jak se to prepoluje
Datum: 23. února 2013 20:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no tak prostě přepóluj zapalování tak, abys pak měl plus na kostře a je to... alespoň si budeš jistej, na jakou polaritu máš dynamo nastavený...
Datum: 23. února 2013 20:27
 amper metr je dobre ve spinaci skrince a zapojil sem vse podle shematu dobijeni funguje
baterka je zapojena minusko na kostru motorky a stalo se mi to ze kdyz sem dal plusko na kostru tak mi drat od kostry motorky k plusu baterky zacal horet ale motorka jela no zacal horet az sem motor zajizdy vic vitocil
Datum: 23. února 2013 19:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 budeš mít podle mě opačně zapojenou baterku...
Datum: 23. února 2013 19:12
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Dachan!A jak víš, že nejni zapojenej obráceně?A baterku máš jak zapojenú?Toš doplň info!
Datum: 23. února 2013 18:37
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Nazdar, někde sem nedávno čet, že když se zvětší plocha přepouštěcích kanálů tak se zmenší tlak směsi a zmenší se únik čerstvý směsi do výfukovího kanálu a to vede ke zvýšení výkonu. Je to pravda nebo ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2013 14:34
Jméno: standa
IP: uživatel15161
 Ideální rozměry. Jestli tě nějak přefuky přitahují,tak si je porovnej,ať se otvíraj stejně a ať jsou cca stejný. Jeden někdy předbíhá.
Datum: 25. února 2013 14:34
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Tak dobře přesvědšili se mě, přefuky nechám tak jak sou. Výfukovej kanál man v plánu udělat 28.5 až 28.8 mm od hrany na šířku 24.5 mm. Sání 68.7 od hrany. Nechci delat nějakej točivej válec, abych ho moh rozjet na origo převodovce.
Datum: 25. února 2013 11:23
Jméno: standa
IP: uživatel15161
 Hm...zvětší se plocha...to je fajn,ale ztratíš spodek..a v kombinaci s upravenym výfukovym kanálem stratíš ještě víc spodek... Nech origo přefuky a pak mužeš jít s vejfukem na 28,5 až 27,5 mm od HU a sání 69 až 70 od HU....snad víš o čem píšu.... Otázka k zamyšlení : Proč nejlíp jede dvoukanálovej válec s relativně malejma přefukama? Že by to bylo tim že směs uniká do výfuku ??  Nebude ono to ještě trochu jinak
Datum: 25. února 2013 9:02
Jméno: marquee
IP: uživatel15157
 hlavně ti ke snížení úniku čerstvé směsi nejvíc pomůže dobře udělaný výfuk. Tím nemyslím kanál ale celý výfuk
Datum: 24. února 2013 8:41
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Jo a o tym úniku směsi moc nepřemýšlej!To je sice nejdúležitější, ale taky nejsložitější!Toš toto ešče!
Datum: 23. února 2013 22:06
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Tome!Esli Ti možu poradit, toš s přefukama nic neděkej!!!To možeš akorát pokazit!Sání,výfukovej kanál,výfuk a snižovat hlavu Ti musí úplně stačit na laborování!Toš tak!
Datum: 23. února 2013 22:01
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Chystám se upravit motor z Mustanga. To jak bude vypadat výfukoví a sací kanál mám rozhodnuto, ale jak potom upravim přefuky si nejsem moc jistej. Asi je upravím tak že je o 1mm propiluju k hraně vložky, ale nevím jestly by je mělo cenu zvětšovat na výšku nebo ne. Pořád mě vrtá v hlavě ten menší únik směsi do výfuku jestli je to pravda.
Datum: 23. února 2013 20:53
 a co to máš za motorku
Datum: 23. února 2013 19:51
 ale nebude to jednoducé kanáli sou různě zakřiveny aby se točila proudící směs ale aj zakulacení pistu topu pomůže
Datum: 23. února 2013 19:41
Jméno: a
IP: uživatel14571
 cau jak nejlepe vylestim motor aby se mi co nejvice lestil
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2013 12:20
 Modrý UNIPOL a bavlnený kotúč
Datum: 24. února 2013 12:20
Jméno: Franky
IP: uživatel15065
 a pak to byl hnus.............................wenoush...........
Datum: 24. února 2013 0:37
 dvanáctistovku šmirgl a jedééém... no a pak jsem to dolešťoval silichromem
Datum: 23. února 2013 17:31
Jméno: Jaroslav
IP: uživatel15154
 Zdravím,potřebuji pomoc koupil jsem jawu 50 a neřadí mi dvojku jako kdyby tam vůbec nebyla nejde ani zařadit.Prosím poraďte co stím může být.Děkuji předem za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2013 9:44
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 někdo když skládal ten motor tak dal opačně vidličku žazení,jednou se mi to taky stalo
Datum: 24. února 2013 9:44
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj MatroneK!Gdyž tam ide jednička aj trojka toš kolečka musijú byt přesúvaný!No nevím.Asi to bude nutný rozpúlit!Je možný, aby to přetahlo kolečka z jedneho neutrálu do druhýho?Jaroslave skus sundat sekundární řetaz a otáčet kolečkem a potom pomalu řadit esli tam ta dvojka neostane!Toš tak!
Datum: 23. února 2013 22:26
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Vypadlé kolečko 18z na předloze z vidličky ?
Datum: 23. února 2013 20:04
Jméno: Jaroslav
IP: uživatel15154
 Je to jawa 05 jednička,neutrál a trojka tam jde ale ta dvojka jako kdyby tam vůbec nebyla a ty šrouby jsou v dobrém stavu.
Datum: 23. února 2013 19:38
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Neš sem to naťukal, toš ses ozval.Toš ešče ty další info!
Datum: 23. února 2013 18:25
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Jaroslave!A co trojka ta tam ide?A v jakým stavu máš šroubky držící řadící mechanismus?Jawu 50 kerú?Toš dúfám, že doplníš info!
Datum: 23. února 2013 18:23
Jméno: Jaroslav
IP: uživatel15154
 ne je to 05 dík za odpověď
Datum: 23. února 2013 18:20
Jméno: pepa
IP: uživatel14706
 asi ti nezbyde neš to kuchnout ..ps nejni to 555 550? ti maj 2 obrácene neš 05 20 21 23...
Datum: 23. února 2013 16:02
Jméno: Filip_KH
IP: uživatel12998
 Zdravím, mám válec po výbrusu, je na jawu 125 ( litinový ), na výbrus jsem ho dával jak byl ( rezatý ) ted je celý mastný a potřebuju ho natřít, případně nastříkat nákou tepelnostní barvou. Takže by mě zajímalo jakou zvolit nejvhodnější barvu a pracovní postup, mám li válec odmastit a obrousit..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2013 9:46
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 válec ti opískujou cca za 100,- a barva bude stát taky tak 100,-
Datum: 24. února 2013 9:46
Jméno: Filip_KH
IP: uživatel12998
 nevim kde se to dělá.. a jaká je cena písování ? a barva se sežene v nákých barvách a lakách že ?
Datum: 23. února 2013 19:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pokud nejseš detailista a nechceš to pískovat tak jo... ale scháněj černou lesklou barvu! Většina je totiž ve výsledku taková hnusně šedá a matná... udajně by měla bejt ok silikonová vypalovačka aluksyl
Datum: 23. února 2013 17:01
Jméno: Filip_KH
IP: uživatel12998
 takže by stačilo válec dokonale odmastit ( technickým benzínem ) ty žebra truchu opucovat a obrousit a pak natřít tepelnostní barvou na kamna, výfuky.. která je do 700 stupnu
Datum: 23. února 2013 16:22
Jméno: pero
IP: uživatel15088
 Pepo chodil jsi někdy do školy?i profi firmy odmašťují techničákem takže bych v tom problém neviděl,jinak válce se černili a né natírali černou barvou
Datum: 23. února 2013 12:32
Jméno: pepa
IP: uživatel15120
 pískování nemá chybu pokut muož nost nemáš nezbyde ti neš to manualně nějak odrápat a ja raděj odmaštuju nitroředidlem benzím ma v sobě mastne slošky silikony a barva malinko mín drží ...alelitina jedocela hruba a něco to snese ...barva stačí obyčejná teplovzdorná možná i obyčejná černá protože teplote ploch je přes 80 a na 80 stupních se i obyč barva vipaluje....
Datum: 23. února 2013 12:19
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nejlíp uděláš, když válec vykoupeš v tech. benzinu a pak ho necháš opískovat (nebo si ho opískuješ sám, pokud máš možnost)... jinak pro opískování musíš důkladně krejt funkční plochy válce, i kanály a dosedací plochy... je lepší to dělat před výbrusem...
Datum: 23. února 2013 12:09
Jméno: Filip_KH
IP: uživatel12998
 Díky za odpovědi
Datum: 23. února 2013 12:02
Jméno: Honza
IP: uživatel12772
 Cau draci, mam takovy dotaz kdyz mam Jawu CZ 125 typ 453 a nemam od ní platny velky TP a chci si koupit nove doklady na tento motocykl musi byt presne z toho stejneho typu?? Nebo muzou byt nejake jine? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2013 10:02
Jméno: pepa
IP: uživatel15120
 co skusit na 175? ale nebudeš moct jezdit od 16 jinak sou ti motorky na oko stejne ... nebo pokut to máš ve stavu veteranske testace to vyjde na 3000 ale každý rok testacea technická.....
Datum: 23. února 2013 10:02
Jméno: HOBO
IP: uživatel10924
 Zdar draci- mám dotaz: renovuji pionýra 20cítku z roku 1965 a spousty dílů chybí a tak je dokupuji nu a k věci-jakou mám dát na pionýra MISKU NA NÁŘADÍ A LÉKÁRNU? Na rámu jsou nalevo navařeny pořádné PACKY žadné drátky jako u mého starého pionýra, a misky které jsem zatím kdy viděl tam rozhodně nepatří- taková šedá- přišroubuje se k rámu tam kaj i cívka. Prosím poraďte HOBO
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2013 9:50
Jméno: HOBO
IP: uživatel13741
 Je tak to se omlouvám pánové- záhadným způsobem se mi pod prst dostala číslice 5 a ne 8. Mám rok 68.
Datum: 02. dubna 2013 9:50
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 třeba to bude tím že v roce 1965 se 20tky ještě nedělali
Datum: 24. února 2013 9:48
Jméno: HOBO
IP: uživatel10924
 Díky moc, právě jsem znejistěl, matně jsem si pamatoval že v 05tce byla taková mistička velmi zvláštního tvaru a pak jsem nevěděl -po zhlédnutí dobového videa jsem viděl že 05tka packy nemá a byl jsem uplně v koncích jak to je- díky za vysvětlení.
Datum: 23. února 2013 13:56
Jméno: pepa
IP: uživatel15120
 ja tu mám dokonce i šitej futrál na nařadí kderý ma takove přesky za ktere se chytí za ty packy ..táta říka že to je puvodní z jeho pioníra...že si to schoval do auta ...
Datum: 23. února 2013 13:11
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 jestli tam máš ty packy tak tam žádná miska nepatří....ta lékárnička nebo věci co tam chceš dat se tam dávaj přez gumu která se chytne právě za ty packy
Datum: 23. února 2013 7:02
Jméno: Jarda
IP: uživatel11232
Posl.aktualizace: 23. února 2013 7:46
 Měl jsme je na mustangovi na seriové rozetě a vlezli tam krásně  Jinak mám doma tyto navíc nové zbytečně mi tam ležíja možem se nějak kdyžtak domluvit
Datum: 23. února 2013 7:46
 Zdarec mam tenhle motor a potreboval bich vedet z jakeho
typu jawy 250 353 je
http://valdacbr.rajce.idnes.cz/JAWA_353_03/#9-15.3.2009_u_L._Fialy_005.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2013 16:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 bde to 0 no.. jinak co s ní máš v plánu? Doufám, že jí zase poskládáš tak jak je a nebudeš jí renovovat! Vypadá zachovale!
Datum: 23. února 2013 16:48
Jméno: Ondra
IP: uživatel14871
 Podle mě by to měl být rok 56 protože má ještě pružiny uvnitř tlumiče v 57 už měli pružiny venkem jinak kejva to je moc hezká jediné co neni origo je panelkovej kastlík baterky a jinej karbec ale to měla skoro každá kejvačka vyměněné. Zajímavý ja mam rok 57 a mam tam tedy válec ještě peráckej 8K ale papírově už 12K.
Datum: 23. února 2013 14:15
Jméno: pepa
IP: uživatel15120
 jinak čtu časopis motocykl a tu je zajímave definování typu vyroby kývaček a typ 03 charakterizuje štelování světla na rámečku celonábojove brzdy 1 pákove ovládání řazení a spoštění odlišne dynamo od peraka ale zustalo zachováno otevřene sání a rybiny ....prostě si stojím za tím že ta motorka je kompletní a ma vypadat takto...i poměrně malých detailech....
Datum: 23. února 2013 12:41
Jméno: pepa
IP: uživatel15120
 nic to ale nemění na tom že ta motorka je krásně zachovalá co do kompletnosti a asi i v tomto stavu opustila fabriku.... pulbubnový motor to uplně nejni to by měl 2 páky a zapalko z peráka zustal jen válec a ti dekle kterych sem si nevšim ... vše by tak nasvědčovalo že jde o jeden z1 stroju 03 řady tedy roky 56 57 ...ale směrodatne to nejni
Datum: 23. února 2013 12:36
Jméno: pepa
IP: uživatel15120
 jak to má hlavu na 5 uhelník tak to má výkon peráka 12 konove válce jsou ti na schudek...a maš epravdu 03 má v papírech výkon 12 koní ta co sem daval do kupy ale už měla výkonější sestavu...rok 57 a ti dekle na tom mem jsou už s napisy..asi jde o stroj ze skladovych zasob proto ma mín koníku a dekle bez nápisu to je to že výroba nebyla skoková ale postupně se ti motorky vyvíjeli jinak i ta 03 s 12 konmi měla pulbubnove přední šavle....
Datum: 23. února 2013 12:32
Jméno: Ondra
IP: uživatel14871
 Podle těch předních tlumičů by to měl být rok 55-56 i motor tomu odpovídá nemá nápisy na bokách jinak ještě koukni na zapalování na něm je taky vyražené datum výroby . Jinak jak píše Pepa by mě docela zajímalo jak to je stím 8koňovým provedením mam taky toto těsnění a přitom v techničáku mam už napsaných 12K je to pravidlo že když tam ma přijít toto těsnění tak má motor 8K?
Datum: 23. února 2013 11:04
Jméno: pepa
IP: uživatel14706
 JE TO motor do te motorky na fotkách co tam patří.... eště ti povím to že máš válec a hlavu staršího provedení na 5 uhelníkove těsnění s ním ma motor 8 koní vřele ti doporučím montáž vace a hlavy na schudek podobně jak to má pionír novější provedí má totiš koníku 12 a na 1 pohled nikdo nic nepozná
Datum: 22. února 2013 22:47
 353 03 nemá profrezovanou drážku na pačku co uzavíra saní pokut to má plastovej čistič.... PUVODNĚ TO MĚLO OTEVŘENE SÁNÍ
Datum: 22. února 2013 22:37
 Zdarec mam tenhle motor a potreboval bich vedet jaky typ jawy 250 353 to je jestly 02 03 atd
Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2013 22:58
Jméno: pepa
IP: uživatel14706
 ty fotky co tu prezentuješ sou 353 03 je to krasně dochovaný stroj se všemy detaili provedení 03 ktere má ji 1 nakopávačku a od pulbubna jinou plechařinu blatníky rám zadní světlo vrch masky př světlo pedál brzdy a samohřejmě kola ale zustalo u něj zachováno výfuku rybyn s delšími koleny a otevřeneho sání podívej se na štítek ale máš tam peráčký valec výkon motorky by měl být 8 koní...
Datum: 22. února 2013 22:58
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Ahoj měl bych dotaz na Johnny15 : na tvém profilu jsem si všiml že máš Suzuki DR 125. Tímto bych se tě chtěl zeptat jakou sní máš zkušenosti? Taky bych si jí chtěl koupit na ježdění do školy hned jak si dodělám řidičák. Bydlím kousek od Litovle, mohli by jsme si někdy vyjet třeba na fichtlech.  Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2013 20:00
 Zdarec, potřeboval bych poradit. Měním na moji 555 spojku a rozhodl jsem se koupit tuto lamelu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lamela_ferodo_parez.html . Když se ale dívám na tu starou origo, tak má vevnitř po celém obvodě kuličky, kdežto u této ty kuličky nevidím. Nikdy jsem na to lamelu nekupoval, vždycky jsem si v případě potřeby sehnal nějakou starší, tak jsem trochu zmatený. Je v tom nějaký rozdíl - jestli tam jsou kuličky nebo ne? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2013 20:57
 Moc děkuju za info
Datum: 22. února 2013 20:57
Jméno: pepa
IP: uživatel14706
 ti kuličky měli jen některe 550 555 jinak tam z výroby bylo jakesy měděne futro jinak tato lamela je take s kluzným ložiskem jen pozor obč as je třeba vnitřní díru trošku líznout na soustruhu či smirkem po nasazení se pohybuje no tom osazení na talíří pohybuje těžce a spojka má tendenci nevypínat jinak je ok teměř se nedá spálit a vychází na stejne peníze jak nove korky
Datum: 22. února 2013 20:48
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel11670
 Zdarec mám furt na jawě 21 bohatou směs.Trysky jsou nový,jehlu mám na 2 zarážce od vrchu,plovákovou hladinu mám seštelovanou,ventil plováku taky zavírá,plovák se nezasekává,vzduchoví filtr jsem kupoval noví,olej ředím s benzínem 1:33 mogul TSF.Čím to může být že mám furt bohatou směs?Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2013 18:37
Jméno: jawak
IP: uživatel15155
 zkus tam dát novou svíčku a pošteluj předstih
Datum: 23. února 2013 18:37
 skus si pohrát s tím plíškem...
Datum: 23. února 2013 13:14
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel11670
 Jo hlavní tryska je 68.
Datum: 22. února 2013 21:24
Jméno: pepa
IP: uživatel14706
 hlavní triska je 68 ne nějaká tuningová že? jinak ten plíšek mužeš trošku víc přihnout to seřízení plováku je jen orientační hladina s vrchem plováku když dáš trošku pod hranu prd se stane bude to chudší ale pořád ti musý týct beno do motoru....
Datum: 22. února 2013 20:54
 Tak si seřiď zápalko.. mám na mysli předstih. A co svíčka háže jiskru v prostředku jiskřiště něbo u kraje?
Datum: 22. února 2013 19:25
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel11670
 Podle svíčky je černá jak bota a uchlastává se.
Datum: 22. února 2013 19:12
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 a podle čeho soudíš že máš bohatou směs?
Datum: 22. února 2013 19:00
Jméno: jawa555
IP: uživatel13407
 nazdar chcu se zeptat kolik jawácké barvy je potřeba na nastříkání včech dílů na jawa 555,samozdřejmě dílů co mají byt barvě,a kolik by to tak zhruba stálo
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2013 8:27
Jméno: dejvid98
IP: uživatel14753
Datum: 24. února 2013 8:27
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 akrylát se krásně stříká, a stačí 2 deci a ještě zbyde na opravy. pod barvu ale musíš dát plnič a pěkně ho vybrousit - jinak to nebude ono.
Datum: 23. února 2013 9:50
 pepo co to meleš za nesmysly?  .... s 1.5kg barvy nastříkáš auto  ... další blbost je to co to tu plácáš o tečení.. když si špatně naředíš barvu a špatně nastavíš pistol, stříkáš z blízka a silnou vrstu tak se pak nesmis divit ze to teče.. prostě to neumíš..
Datum: 22. února 2013 22:13
Jméno: pepa
IP: uživatel14706
 zaleží jak moc dobře umíš stříkat .... potřebuješ tak 1,5 kg barvi ale ted jake obyč sintetiku z drogerky za 200 kg? ale s tou je stříkaní dost děsivý šíleně teče kolikrat jen utne díl vzít jen lehce naprašit nechat přes noc a druhy den za s a kolikrat i na po 3 dnes koupíš akrylát vícesloškový ten je trošku příjemnejší ale cena tak 1500 za kilo barvy ..prodava se zvlašt barva a tužidlo a ředidlo vždy si jen namícháš potřebne mnostvý protože jak to daš do hromady musí se to zdělat jinak to vyschne ... a taky ti doporučím nechat to po smíchání 10 minut natužit neteče to tolik .... jinak fajn je to dobrý nechat spíš opískovat neš brousit trošku mastnota zmizí ....jestli si lajk našel bych nějakeho zapadleho soukromníka lakíru u mě jeden borec dělá 3000 za motorku a plus litr barva je klid....jinak pokut si vživotě nedržel pistol v ruce ficht se stříka docela blbě díky dílum jako zadní kapota a klabonosý blatník se snad kejva dělá líp
Datum: 22. února 2013 21:11
Jméno: Jiří Sláma
IP: uživatel15153
 Mám dotaz, zda by byla na skladě pružina zadní brzdy na "pařeza" a tryska karburátoru M6/56. Děkuji J.S.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2013 13:46
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 Ahoj nevíte někdo jak má spojené kliky? https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/225381_522930857729638_2147213044_n.jpg
Poprípadě jak takovou šílenost vyrobit?  mám doma prasklé kartery u nakopávačky tak bych se do toho klidně pustil
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2013 15:05
 Kľuku som spájal takýmto spôsobom, jednu kľuku upravíš z prímarnej strany a jednu od strany dynama, ale ak ti mám poradiť, nerob to  vyžaduje to lepšiu prevodovku a spojku, zapalovanie na 2 kladívka, a zváračku na hliník, radšej si daj upraviť tvoj jednovalec...zdarec 
http://imgupload.sk/viewer.php?file=s57xt30ey9aiwk9d83fr.jpg
http://imgupload.sk/viewer.php?file=z62iwfcrfofqqllxsi0u.jpg
http://imgupload.sk/viewer.php?file=83vkvcxxtx0k0uxegq5l.jpg
http://imgupload.sk/viewer.php?file=vuhejks8skv4gjzpcda5.jpg
Datum: 23. února 2013 15:05
Jméno: pepa
IP: uživatel15120
 jak píše standa u spojení 2 klik je dobrý požít pružnej prvek abys to nějak osově vyroval ..ja říkam prvek ale když založíž dotaz na jawamaniji tak ti i pošlou odkaz na firmu co ten díl vyrábí pamatuji se kdy se to řešilo tam..jen si nevzpomenu jak se to jmenovalo....
Datum: 23. února 2013 12:49
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Znam blízce blázna co jeden takovej motor dělal. Měli tam snad hardy spojku mezi klikama.....
Datum: 23. února 2013 9:52
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 Tohle je jen jedna fotka co jsem našel ale při zadání do google např: fichtl 100ccm nebo fichtl dvouvalec to najde par fotek a članků
Datum: 22. února 2013 23:29
Jméno: Martin
IP: uživatel4620
 Zdravím bylo by možné sehnat více fotek toho motoru ? Děkuji
Datum: 22. února 2013 19:43
 Klika je zleva doprava zložena z těchto částí: Čep primárního kolečka-levý setrvačník-hlavní čep-pravý setrvačník-čep magneta. Je potřeba vyrobit spojovací článek dvou klik, jako to má jawa 350, čili čep, který bude spojovat pravý setrvačník a další levý setrvačník. Nebylo by špatné, kdyby na spomínaném článku bylo i ložisko 6303 C3 a z duralu udelane mezikruží. To slouží jednak jako uložení středového ložiska a jednak na oddelení klikovych skřiň.
Datum: 22. února 2013 12:04
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 zdar mam problem nedavno jsme sprovoznovali 555ku motor po GO vse ciste benzin tam krasne tece jiskra nadherna predstih nastaveny a nejede to i kdyz jsme skouseli hybat s predstihem tak nic ani to neskytlo prosim o radu diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2013 22:44
 můžu tě ujistit pokud budeš startovat vrtačkou,další dotaz bude jak dostat ven zalomený šroubek vačky.spíš bych viděl problém  ři montáži namazaný válec olejem,ložiska prostě je tam moc oleje.Zkus tomu pomoct startovacím sprayem či odmaštovačem ve spreji
Datum: 23. února 2013 22:44
 a nebo skus místo měrky vzit papir s krabičky od cigaret já podle toho dělám všechny motorky a jedou mi líp jak když dám podle měrky
Datum: 23. února 2013 19:49
 skus to rostočit vrtačkou ten šroubek který drží magneto s vačku musíš mít šestihran do vrtačky dás malou golovku a roztočísto pak někumu řekneš at ti točí držákem zapalování a jak to chytne tak to zatahneš a pak doladíš odtrch
Datum: 23. února 2013 19:37
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 pokud mas mokrou svicku, tak tam smes jde, ale nejde zapalit. predstih si zkus znova ( a hlavne v klidu a presne ) sestelovat podle navodu a neni mozne ze to nechytne. zkontroluj taky jestli ti nekde neunika komprese
Datum: 22. února 2013 21:17
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 zkus trošičku strřiknout benzinu do valce nad píst a když to chytne je problem v karburatoru
Datum: 22. února 2013 14:44
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 svicka je dobra silikon sem tam daval taky svicka je normalne mokra horsi je ze to ani neskytne
Datum: 22. února 2013 13:51
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 A CO SVÍČKA? JE MOKRÁ NEBO SUCHÁ??
Datum: 22. února 2013 10:57
Jméno: jawan26
IP: uživatel15150
 zdarec draku mě se to tehdá stalo taky motor po GO vše nastavený zapalování seřízený i karbec sem zkoušel dat jinej a nic jen to blaflo a stejně nic tak sem to rozebral znovu a za klikovkou uteklo těsnění do převodofky to foukalo tak že motor neměl potřebnou kompresi aby chitil pro tyhle případy používam radši místo pap.těsnění Silikon do 300stupnu
Datum: 22. února 2013 10:15
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 jiná svíčka
Datum: 21. února 2013 22:36
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 odtrh je dobry a ubehli jsme s nim uz dost a proste nic
Datum: 21. února 2013 22:30
Jméno: raduz
IP: uživatel15148
 zkos jeste odtrh na svičce,a pak još jedině oběhno't dědino a snad chetne
Datum: 21. února 2013 22:26
 Ahoj te potrebuju poradit mam dve jawy 250 353 a potreboval bych vedet jak poznam ktery motor tam mam namontovat oba maji vyrazeno 353 a pak vyrobko
na kostre je rok vyrobi 1958 a je s otevrenym sanim
oba motory se lisi tim ze osazeni krytu karburatoru nejsou stejne
poradte nebo nejakou stranku kde sou rosklesleny rozdily mezi typy
diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2013 13:36
 A nevifotil bi ste to nekdo kdys sundate krit karburatoru tak fotku z vrchu
Datum: 22. února 2013 13:36
Jméno: pepa
IP: uživatel15151
 ano jde to říct papírově k otevřenemu sání vždy ribyny to je typ 03 novější typ 353 05 už doutníky a tlumič sání par stroju možná z fabriky vyjelo s kombinací ale určo to nejni typ 04 ten jakoby nebyl ....je vynechán či nějaká upravená serie ....v životě sem o něm neslyšel.....ono montovat doutníky a otevřene sání ztrací význam cela ta zastavby pry vznikala kvuli snížení hluku kvuli přísnejším normám ...
Datum: 22. února 2013 10:31
Jméno: Ondra
IP: uživatel14110
 Ahoj zajímavý je že mam doma taky dvě kejvačky jedna je rok 57 druha 58 obě maj original motory oboje maj otevřené sání výfuky rybiny a obě maj výřez pro klapku a jinak v roce 57 měli už kejvačky průžinu venkem ne vnitřkem ale v roce 58 měli uvnitř ještě jeden tlumící válec v 57 uvnitř nic nebylo tam dosedali kuželi proti sobě. A dotaz pro Dachana v roce 58 měli už všechny kejvy kryt karburátoru na šroubovací matici v roce 57 to bylo ještě na nacvaknutí jak na péráku
Datum: 22. února 2013 8:30
 Nebo jinak kdyz je otevrene sani tak nemely bi mit doutnikya a otevrenym sanim byli jen rybiny ?
Datum: 22. února 2013 6:54
 Mysli to ze jak se dava kryt karburatoru ktery nemam tak ty dosedaci plochy na motoru
sou odlisne ale plechy na motorce sou na otevrene sani a vifuki mam doutniky
Datum: 22. února 2013 6:51
Jméno: pepa
IP: uživatel15149
 trošku nechápu dotaz tedy si nejsem jistý ale pokud máž na 1 motoru z boku vyfrezovane vybraní na klapku saní na studený start tak na 58 rok patří ten a saní už s tlumičem... model 05 tu mám i já 1958. a doutníky pokut tam ta dražky nejni jde o motor s otevřením saním a ribinami rok 1957 motorku ma muj známý .typ 0 3.. a opravdu se to v tomto období se to výrazně láme ..protože sou i jine přední šavle 1958 mám panelkovou pružiny venku a 57 ma pružiny uvnitř.... pro zajímavost..
Datum: 21. února 2013 22:46
 zdar borci - pro vas asi jednoducha vec ja uz sem se z toho nejak dostal  takze hazi jiskru teče benzin ale ani neškytne -předstih je dobrej - čim to? dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2013 9:34
Jméno: EZZOPP
IP: uživatel15147
 tak uz sem to vcera rozjel sesteloval sem to znova komplet (několikrát  ) a uz to chytlo ale este musim postelovat karbec asi tam toho benzinu de malo
Datum: 24. února 2013 9:34
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 no tak vem a pokud mas hlavu s ledvinkou, tak nastav 1,6 mm a chytne
Datum: 22. února 2013 15:45
 no hlavu mam obyč. /a čim by bylo ze nehazi svicka jiskru ve valci? jinak asi zkusim nastavyt poradne cely je tento navod ok?- http://www.jarin-dknl.wz.cz/jawa_50/nastaveni_predstihu.htm / a jinak svicka hazi modrou jiskru - a jestli je navod spravne tak sem asi postupoval špatně  tak ja to zkusim znovu a lépe a kdyztak se ozvu. dikec
Datum: 22. února 2013 15:30
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 A jakou máš hlavu ?
Datum: 21. února 2013 22:20
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 je možný že svíčka neháže ve válci
Datum: 21. února 2013 21:32
 jaký předstih si nastavil? nechci čístl "dobrej" .. chci hodnotu pre HU ..... a taky jaka je barva jiskry?
Datum: 21. února 2013 21:18
|



|