česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  348  349  350  351  352  353  354  355  356  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: tunner      IP: uživatel10693    
Zdarec chtel bych se zeptat jestli vam u kulaté 175 jednovejfuk vybrujou řiditka protože me celkem dost a nwm jestli to tak ma být nebo je to např. klikou předem díky za odpoved.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2013 16:36
 
 
 
 
Jméno: tunner      IP: uživatel10693    
když ja jsem ji koupil tak stala asi 20let a byla rozebraná dovezl jsem jí domu složil seřidil a jezdil vše bylo cajk a pak jsem se jednou jel projet a začalo to vibrovat tak to bude asi klika no :-(
 
 
Datum: 25. února 2013 16:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mam taky jednovejfuk deluxku a nevibruje vůbec...
 
 
Datum: 25. února 2013 7:20
 
 
 
 
Jméno: tunner      IP: uživatel10693    
ee tu vzperu tam nemam ale uz jí vyrabím ale nemužu to odzkoušet protože nemam zapalko musim upravit to z fichtla
 
 
Datum: 24. února 2013 14:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
jakmile jedu nad 70km/h tak už cítím vibrace když jedu na max tak mě brněj i kolena,každá tahle čz brní,ale jelikož na ní vyjedu 5x za rok tak to neřeším
 
 
Datum: 24. února 2013 9:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14924    
máš tam tu prokletou vzpěru mezy hlavou a válcem?? jinak do koncu řiditeknacpat těžká závaží....
 
 
Datum: 24. února 2013 9:05
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě jawa 250 vybruje tak žě popojíždí na stojanu skus ještě vištelovat zapalováni ale klikou bi to mohlo bit pokud by nebila dobře vyvážena ale to nezjistíš pokud ji nedáš na vyváženi
 
 
Datum: 23. února 2013 19:44
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec mam kyvacku a kdyz zapnu klicek tak ampermetr viskoci do plusu a jak nastartuju tak pada dolu podle otacek tkz jako bi bil obracene zapojeny odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2013 15:54
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo diky zatim to funguje
 
 
Datum: 24. února 2013 15:54
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Dachan!Pokud se zastaví fungující dynamo, tak v něm dycky zbyde tzv."zbytkový magnetizmus"určitej polarity!A ten po roztočení se začne zvětčovat a dynamo začne dávat eletriku určenej polarity.A čím víc se točí, tím víc dává eletriky!Proto Ti hořel drát aš po větčím točení motoru!No a pokud baterku zapojíš opačně a potom stiskneš relátko, tak se dynamo přepóluje a po roztočení bude dávat polaritu takovú jak je baterka připojená.Ale pozor u alternátoru s diodama to nejde!!!A o elektronickej regulaci dynama sem nepřemýšlal toš nevím!A radím aš fčíl, protože sem byl v práci!Ešče možeš aj na:"2beo@seznam.cz"!Toš tak.Ať se Ti to povede!
 
 
Datum: 24. února 2013 14:46
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No vysvetli to podrobnej dik
 
 
Datum: 24. února 2013 7:50
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No su tu zas!Baterku připojíš plusem na kostru a potom krátce stiskneš relátko!No a to je fšecko!!!Po natočení motoru to bude dávat na kostru plus!A to hoření drátu bylo proto, že Ti dávalo dynamo opačnú polaritu!Esli váháš tak se ešče ozvi a pak Ti to vysvětlím podrobnější!Toš tak!
 
 
Datum: 23. února 2013 21:49
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jak se to prepoluje
 
 
Datum: 23. února 2013 20:30
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
no tak prostě přepóluj zapalování tak, abys pak měl plus na kostře a je to... alespoň si budeš jistej, na jakou polaritu máš dynamo nastavený...
 
 
Datum: 23. února 2013 20:27
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
amper metr je dobre ve spinaci skrince a zapojil sem vse podle shematu dobijeni funguje baterka je zapojena minusko na kostru motorky a stalo se mi to ze kdyz sem dal plusko na kostru tak mi drat od kostry motorky k plusu baterky zacal horet ale motorka jela no zacal horet az sem motor zajizdy vic vitocil
 
 
Datum: 23. února 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
budeš mít podle mě opačně zapojenou baterku...
 
 
Datum: 23. února 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Dachan!A jak víš, že nejni zapojenej obráceně?A baterku máš jak zapojenú?Toš doplň info!
 
 
Datum: 23. února 2013 18:37
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Nazdar, někde sem nedávno čet, že když se zvětší plocha přepouštěcích kanálů tak se zmenší tlak směsi a zmenší se únik čerstvý směsi do výfukovího kanálu a to vede ke zvýšení výkonu. Je to pravda nebo ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2013 14:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15161    
Ideální rozměry. Jestli tě nějak přefuky přitahují,tak si je porovnej,ať se otvíraj stejně a ať jsou cca stejný. Jeden někdy předbíhá.
 
 
Datum: 25. února 2013 14:34
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Tak dobře přesvědšili se mě, přefuky nechám tak jak sou. Výfukovej kanál man v plánu udělat 28.5 až 28.8 mm od hrany na šířku 24.5 mm. Sání 68.7 od hrany. Nechci delat nějakej točivej válec, abych ho moh rozjet na origo převodovce.
 
 
Datum: 25. února 2013 11:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15161    
Hm...zvětší se plocha...to je fajn,ale ztratíš spodek..a v kombinaci s upravenym výfukovym kanálem stratíš ještě víc spodek... Nech origo přefuky a pak mužeš jít s vejfukem na 28,5 až 27,5 mm od HU a sání 69 až 70 od HU....snad víš o čem píšu.... Otázka k zamyšlení : Proč nejlíp jede dvoukanálovej válec s relativně malejma přefukama? Že by to bylo tim že směs uniká do výfuku ?? ;-) Nebude ono to ještě trochu jinak :-)
 
 
Datum: 25. února 2013 9:02
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel15157    
hlavně ti ke snížení úniku čerstvé směsi nejvíc pomůže dobře udělaný výfuk. Tím nemyslím kanál ale celý výfuk
 
 
Datum: 24. února 2013 8:41
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Jo a o tym úniku směsi moc nepřemýšlej!To je sice nejdúležitější, ale taky nejsložitější!Toš toto ešče!
 
 
Datum: 23. února 2013 22:06
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Tome!Esli Ti možu poradit, toš s přefukama nic neděkej!!!To možeš akorát pokazit!Sání,výfukovej kanál,výfuk a snižovat hlavu Ti musí úplně stačit na laborování!Toš tak!
 
 
Datum: 23. února 2013 22:01
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Chystám se upravit motor z Mustanga. To jak bude vypadat výfukoví a sací kanál mám rozhodnuto, ale jak potom upravim přefuky si nejsem moc jistej. Asi je upravím tak že je o 1mm propiluju k hraně vložky, ale nevím jestly by je mělo cenu zvětšovat na výšku nebo ne. Pořád mě vrtá v hlavě ten menší únik směsi do výfuku jestli je to pravda.
 
 
Datum: 23. února 2013 20:53
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co to máš za motorku
 
 
Datum: 23. února 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale nebude to jednoducé kanáli sou různě zakřiveny aby se točila proudící směs ale aj zakulacení pistu topu pomůže
 
 
Datum: 23. února 2013 19:41
 
 
 
 
Jméno: a      IP: uživatel14571    
cau jak nejlepe vylestim motor aby se mi co nejvice lestil odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2013 12:20
 
 
 
 
Jméno: bmwM5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Modrý UNIPOL a bavlnený kotúč
 
 
Datum: 24. února 2013 12:20
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel15065    
a pak to byl hnus.............................wenoush...........
 
 
Datum: 24. února 2013 0:37
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dvanáctistovku šmirgl a jedééém... no a pak jsem to dolešťoval silichromem
 
 
Datum: 23. února 2013 17:31
 
 
 
 
Jméno: Jaroslav      IP: uživatel15154    
Zdravím,potřebuji pomoc koupil jsem jawu 50 a neřadí mi dvojku jako kdyby tam vůbec nebyla nejde ani zařadit.Prosím poraďte co stím může být.Děkuji předem za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2013 9:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
někdo když skládal ten motor tak dal opačně vidličku žazení,jednou se mi to taky stalo
 
 
Datum: 24. února 2013 9:44
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj MatroneK!Gdyž tam ide jednička aj trojka toš kolečka musijú byt přesúvaný!No nevím.Asi to bude nutný rozpúlit!Je možný, aby to přetahlo kolečka z jedneho neutrálu do druhýho?Jaroslave skus sundat sekundární řetaz a otáčet kolečkem a potom pomalu řadit esli tam ta dvojka neostane!Toš tak!
 
 
Datum: 23. února 2013 22:26
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Vypadlé kolečko 18z na předloze z vidličky ?
 
 
Datum: 23. února 2013 20:04
 
 
 
 
Jméno: Jaroslav      IP: uživatel15154    
Je to jawa 05 jednička,neutrál a trojka tam jde ale ta dvojka jako kdyby tam vůbec nebyla a ty šrouby jsou v dobrém stavu.
 
 
Datum: 23. února 2013 19:38
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Neš sem to naťukal, toš ses ozval.Toš ešče ty další info!
 
 
Datum: 23. února 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Jaroslave!A co trojka ta tam ide?A v jakým stavu máš šroubky držící řadící mechanismus?Jawu 50 kerú?Toš dúfám, že doplníš info!
 
 
Datum: 23. února 2013 18:23
 
 
 
 
Jméno: Jaroslav      IP: uživatel15154    
ne je to 05 dík za odpověď
 
 
Datum: 23. února 2013 18:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14706    
asi ti nezbyde neš to kuchnout ..ps nejni to 555 550? ti maj 2 obrácene neš 05 20 21 23...
 
 
Datum: 23. února 2013 16:02
 
 
 
 
Jméno: Filip_KH      IP: uživatel12998    
Zdravím, mám válec po výbrusu, je na jawu 125 ( litinový ), na výbrus jsem ho dával jak byl ( rezatý ) ted je celý mastný a potřebuju ho natřít, případně nastříkat nákou tepelnostní barvou. Takže by mě zajímalo jakou zvolit nejvhodnější barvu a pracovní postup, mám li válec odmastit a obrousit.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2013 9:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
válec ti opískujou cca za 100,- a barva bude stát taky tak 100,-
 
 
Datum: 24. února 2013 9:46
 
 
 
 
Jméno: Filip_KH      IP: uživatel12998    
nevim kde se to dělá.. a jaká je cena písování ? a barva se sežene v nákých barvách a lakách že ? :-D
 
 
Datum: 23. února 2013 19:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pokud nejseš detailista a nechceš to pískovat tak jo... ale scháněj černou lesklou barvu! Většina je totiž ve výsledku taková hnusně šedá a matná... udajně by měla bejt ok silikonová vypalovačka aluksyl
 
 
Datum: 23. února 2013 17:01
 
 
 
 
Jméno: Filip_KH      IP: uživatel12998    
takže by stačilo válec dokonale odmastit ( technickým benzínem ) ty žebra truchu opucovat a obrousit a pak natřít tepelnostní barvou na kamna, výfuky.. která je do 700 stupnu
 
 
Datum: 23. února 2013 16:22
 
 
 
 
Jméno: pero      IP: uživatel15088    
Pepo chodil jsi někdy do školy?i profi firmy odmašťují techničákem takže bych v tom problém neviděl,jinak válce se černili a né natírali černou barvou
 
 
Datum: 23. února 2013 12:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15120    
pískování nemá chybu pokut muož nost nemáš nezbyde ti neš to manualně nějak odrápat a ja raděj odmaštuju nitroředidlem benzím ma v sobě mastne slošky silikony a barva malinko mín drží ...alelitina jedocela hruba a něco to snese ...barva stačí obyčejná teplovzdorná možná i obyčejná černá protože teplote ploch je přes 80 a na 80 stupních se i obyč barva vipaluje....
 
 
Datum: 23. února 2013 12:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nejlíp uděláš, když válec vykoupeš v tech. benzinu a pak ho necháš opískovat (nebo si ho opískuješ sám, pokud máš možnost)... jinak pro opískování musíš důkladně krejt funkční plochy válce, i kanály a dosedací plochy... je lepší to dělat před výbrusem...
 
 
Datum: 23. února 2013 12:09
 
 
 
 
Jméno: Filip_KH      IP: uživatel12998    
Díky za odpovědi
 
 
Datum: 23. února 2013 12:02
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12772    
Cau draci, mam takovy dotaz kdyz mam Jawu CZ 125 typ 453 a nemam od ní platny velky TP a chci si koupit nove doklady na tento motocykl musi byt presne z toho stejneho typu?? Nebo muzou byt nejake jine? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2013 10:02
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15120    
co skusit na 175? ale nebudeš moct jezdit od 16 jinak sou ti motorky na oko stejne ... nebo pokut to máš ve stavu veteranske testace to vyjde na 3000 ale každý rok testacea technická.....
 
 
Datum: 23. února 2013 10:02
 
 
 
 
Jméno: HOBO      IP: uživatel10924    
Zdar draci- mám dotaz: renovuji pionýra 20cítku z roku 1965 a spousty dílů chybí a tak je dokupuji nu a k věci-jakou mám dát na pionýra MISKU NA NÁŘADÍ A LÉKÁRNU? Na rámu jsou nalevo navařeny pořádné PACKY žadné drátky jako u mého starého pionýra, a misky které jsem zatím kdy viděl tam rozhodně nepatří- taková šedá- přišroubuje se k rámu tam kaj i cívka. Prosím poraďte HOBO odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2013 9:50
 
 
 
 
Jméno: HOBO      IP: uživatel13741    
Je tak to se omlouvám pánové- záhadným způsobem se mi pod prst dostala číslice 5 a ne 8. Mám rok 68.
 
 
Datum: 02. dubna 2013 9:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
třeba to bude tím že v roce 1965 se 20tky ještě nedělali
 
 
Datum: 24. února 2013 9:48
 
 
 
 
Jméno: HOBO      IP: uživatel10924    
Díky moc, právě jsem znejistěl, matně jsem si pamatoval že v 05tce byla taková mistička velmi zvláštního tvaru a pak jsem nevěděl -po zhlédnutí dobového videa jsem viděl že 05tka packy nemá a byl jsem uplně v koncích jak to je- díky za vysvětlení.
 
 
Datum: 23. února 2013 13:56
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15120    
ja tu mám dokonce i šitej futrál na nařadí kderý ma takove přesky za ktere se chytí za ty packy ..táta říka že to je puvodní z jeho pioníra...že si to schoval do auta ...
 
 
Datum: 23. února 2013 13:11
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
jestli tam máš ty packy tak tam žádná miska nepatří....ta lékárnička nebo věci co tam chceš dat se tam dávaj přez gumu která se chytne právě za ty packy
 
 
Datum: 23. února 2013 7:02
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel11232    
Zdar, nevíte prosím jestli se mi vlezou na mustanga tyto tlumiče http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zadni_tlumice_stelovatelny_delsi_2ks.html dohromady s 65 zubou rozetou ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2013 7:46
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel15126    
Měl jsme je na mustangovi na seriové rozetě a vlezli tam krásně :-) Jinak mám doma tyto navíc nové zbytečně mi tam ležíja možem se nějak kdyžtak domluvit :-)
 
 
Datum: 23. února 2013 7:46
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec mam tenhle motor a potreboval bich vedet z jakeho typu jawy 250 353 je http://valdacbr.rajce.idnes.cz/JAWA_353_03/#9-15.3.2009_u_L._Fialy_005.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2013 16:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
bde to 0 no.. jinak co s ní máš v plánu? Doufám, že jí zase poskládáš tak jak je a nebudeš jí renovovat! Vypadá zachovale!
 
 
Datum: 23. února 2013 16:48
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14871    
Podle mě by to měl být rok 56 protože má ještě pružiny uvnitř tlumiče v 57 už měli pružiny venkem jinak kejva to je moc hezká jediné co neni origo je panelkovej kastlík baterky a jinej karbec ale to měla skoro každá kejvačka vyměněné. Zajímavý ja mam rok 57 a mam tam tedy válec ještě peráckej 8K ale papírově už 12K.
 
 
Datum: 23. února 2013 14:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15120    
jinak čtu časopis motocykl a tu je zajímave definování typu vyroby kývaček a typ 03 charakterizuje štelování světla na rámečku celonábojove brzdy 1 pákove ovládání řazení a spoštění odlišne dynamo od peraka ale zustalo zachováno otevřene sání a rybiny ....prostě si stojím za tím že ta motorka je kompletní a ma vypadat takto...i poměrně malých detailech....
 
 
Datum: 23. února 2013 12:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15120    
nic to ale nemění na tom že ta motorka je krásně zachovalá co do kompletnosti a asi i v tomto stavu opustila fabriku.... pulbubnový motor to uplně nejni to by měl 2 páky a zapalko z peráka zustal jen válec a ti dekle kterych sem si nevšim ... vše by tak nasvědčovalo že jde o jeden z1 stroju 03 řady tedy roky 56 57 ...ale směrodatne to nejni
 
 
Datum: 23. února 2013 12:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15120    
jak to má hlavu na 5 uhelník tak to má výkon peráka 12 konove válce jsou ti na schudek...a maš epravdu 03 má v papírech výkon 12 koní ta co sem daval do kupy ale už měla výkonější sestavu...rok 57 a ti dekle na tom mem jsou už s napisy..asi jde o stroj ze skladovych zasob proto ma mín koníku a dekle bez nápisu to je to že výroba nebyla skoková ale postupně se ti motorky vyvíjeli jinak i ta 03 s 12 konmi měla pulbubnove přední šavle....
 
 
Datum: 23. února 2013 12:32
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14871    
Podle těch předních tlumičů by to měl být rok 55-56 i motor tomu odpovídá nemá nápisy na bokách jinak ještě koukni na zapalování na něm je taky vyražené datum výroby . Jinak jak píše Pepa by mě docela zajímalo jak to je stím 8koňovým provedením mam taky toto těsnění a přitom v techničáku mam už napsaných 12K je to pravidlo že když tam ma přijít toto těsnění tak má motor 8K?
 
 
Datum: 23. února 2013 11:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14706    
JE TO motor do te motorky na fotkách co tam patří.... eště ti povím to že máš válec a hlavu staršího provedení na 5 uhelníkove těsnění s ním ma motor 8 koní vřele ti doporučím montáž vace a hlavy na schudek podobně jak to má pionír novější provedí má totiš koníku 12 a na 1 pohled nikdo nic nepozná
 
 
Datum: 22. února 2013 22:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel14706    
353 03 nemá profrezovanou drážku na pačku co uzavíra saní pokut to má plastovej čistič.... PUVODNĚ TO MĚLO OTEVŘENE SÁNÍ
 
 
Datum: 22. února 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec mam tenhle motor a potreboval bich vedet jaky typ jawy 250 353 to je jestly 02 03 atd Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2013 22:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14706    
ty fotky co tu prezentuješ sou 353 03 je to krasně dochovaný stroj se všemy detaili provedení 03 ktere má ji 1 nakopávačku a od pulbubna jinou plechařinu blatníky rám zadní světlo vrch masky př světlo pedál brzdy a samohřejmě kola ale zustalo u něj zachováno výfuku rybyn s delšími koleny a otevřeneho sání podívej se na štítek ale máš tam peráčký valec výkon motorky by měl být 8 koní...
 
 
Datum: 22. února 2013 22:58
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
Ahoj měl bych dotaz na Johnny15 : na tvém profilu jsem si všiml že máš Suzuki DR 125. Tímto bych se tě chtěl zeptat jakou sní máš zkušenosti? Taky bych si jí chtěl koupit na ježdění do školy hned jak si dodělám řidičák. Bydlím kousek od Litovle, mohli by jsme si někdy vyjet třeba na fichtlech. :-) Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, potřeboval bych poradit. Měním na moji 555 spojku a rozhodl jsem se koupit tuto lamelu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lamela_ferodo_parez.html . Když se ale dívám na tu starou origo, tak má vevnitř po celém obvodě kuličky, kdežto u této ty kuličky nevidím. Nikdy jsem na to lamelu nekupoval, vždycky jsem si v případě potřeby sehnal nějakou starší, tak jsem trochu zmatený. Je v tom nějaký rozdíl - jestli tam jsou kuličky nebo ne? Díky :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moc děkuju za info :-)
 
 
Datum: 22. února 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14706    
ti kuličky měli jen některe 550 555 jinak tam z výroby bylo jakesy měděne futro jinak tato lamela je take s kluzným ložiskem jen pozor obč as je třeba vnitřní díru trošku líznout na soustruhu či smirkem po nasazení se pohybuje no tom osazení na talíří pohybuje těžce a spojka má tendenci nevypínat jinak je ok teměř se nedá spálit a vychází na stejne peníze jak nove korky
 
 
Datum: 22. února 2013 20:48
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel11670    
Zdarec mám furt na jawě 21 bohatou směs.Trysky jsou nový,jehlu mám na 2 zarážce od vrchu,plovákovou hladinu mám seštelovanou,ventil plováku taky zavírá,plovák se nezasekává,vzduchoví filtr jsem kupoval noví,olej ředím s benzínem 1:33 mogul TSF.Čím to může být že mám furt bohatou směs?Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2013 18:37
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel15155    
zkus tam dát novou svíčku a pošteluj předstih
 
 
Datum: 23. února 2013 18:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel15120    
skus si pohrát s tím plíškem...
 
 
Datum: 23. února 2013 13:14
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel11670    
Jo hlavní tryska je 68.
 
 
Datum: 22. února 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14706    
hlavní triska je 68 ne nějaká tuningová že? jinak ten plíšek mužeš trošku víc přihnout to seřízení plováku je jen orientační hladina s vrchem plováku když dáš trošku pod hranu prd se stane bude to chudší ale pořád ti musý týct beno do motoru....
 
 
Datum: 22. února 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak si seřiď zápalko.. mám na mysli předstih. A co svíčka háže jiskru v prostředku jiskřiště něbo u kraje?
 
 
Datum: 22. února 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel11670    
Podle svíčky je černá jak bota a uchlastává se.
 
 
Datum: 22. února 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
a podle čeho soudíš že máš bohatou směs?
 
 
Datum: 22. února 2013 19:00
 
 
 
 
Jméno: jawa555      IP: uživatel13407    
nazdar chcu se zeptat kolik jawácké barvy je potřeba na nastříkání včech dílů na jawa 555,samozdřejmě dílů co mají byt barvě,a kolik by to tak zhruba stálo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2013 8:27
 
 
 
 
Jméno: dejvid98      IP: uživatel14753    
Jn souhlasím s tebou JAWA_ceZetak ® :-D :-D 1500 za kilo barvy :-D :-D :-D to bych se zbláznil :-D :-D :-D :-D barvu orig míchanou kupuju za 500 1Kg je to syntetika a nemám s ní problém u tebe je Pepo problém v tom, že neumíš stříkat k tomu musíš něco vědět abys to mohl dělat ja to fouknu pod plničem který si namíchám na hustotu co potřebuju podle toho jak mam hrubej povrch nebo když je to ok tak to stříknu základem, přebrousim a už tam je vrch (555ku mam hotovou za 3 hodiny ale rozhodně ne za 3 tisíce + 1500 barva :-D :-D :-D :-D) a věřim i Martinoj jelikož i 2 decky by stačily když to umíš, já dělám celkem vrstvu ale né zas moc kdyby se totiž objevil škrábanec tak vemu tempo a je to v suchu ;-) hele kup si tak 0,5 kg a nepřeháněj to jestli nevíš , dej si aspoň poradit a vždycky všechno vyzkoušej předem na zkušebnim kusu ;-) good luck :-D :-D :-D
 
 
Datum: 24. února 2013 8:27
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
akrylát se krásně stříká, a stačí 2 deci a ještě zbyde na opravy. pod barvu ale musíš dát plnič a pěkně ho vybrousit - jinak to nebude ono.
 
 
Datum: 23. února 2013 9:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pepo co to meleš za nesmysly? :-D .... s 1.5kg barvy nastříkáš auto :-D ... další blbost je to co to tu plácáš o tečení.. když si špatně naředíš barvu a špatně nastavíš pistol, stříkáš z blízka a silnou vrstu tak se pak nesmis divit ze to teče.. prostě to neumíš..
 
 
Datum: 22. února 2013 22:13
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14706    
zaleží jak moc dobře umíš stříkat .... potřebuješ tak 1,5 kg barvi ale ted jake obyč sintetiku z drogerky za 200 kg? ale s tou je stříkaní dost děsivý šíleně teče kolikrat jen utne díl vzít jen lehce naprašit nechat přes noc a druhy den za s a kolikrat i na po 3 dnes koupíš akrylát vícesloškový ten je trošku příjemnejší ale cena tak 1500 za kilo barvy ..prodava se zvlašt barva a tužidlo a ředidlo vždy si jen namícháš potřebne mnostvý protože jak to daš do hromady musí se to zdělat jinak to vyschne ... a taky ti doporučím nechat to po smíchání 10 minut natužit neteče to tolik .... jinak fajn je to dobrý nechat spíš opískovat neš brousit trošku mastnota zmizí ....jestli si lajk našel bych nějakeho zapadleho soukromníka lakíru u mě jeden borec dělá 3000 za motorku a plus litr barva je klid....jinak pokut si vživotě nedržel pistol v ruce ficht se stříka docela blbě díky dílum jako zadní kapota a klabonosý blatník se snad kejva dělá líp
 
 
Datum: 22. února 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: Jiří Sláma      IP: uživatel15153    
Mám dotaz, zda by byla na skladě pružina zadní brzdy na "pařeza" a tryska karburátoru M6/56. Děkuji J.S. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2013 13:46
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Ahoj nevíte někdo jak má spojené kliky? https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/225381_522930857729638_2147213044_n.jpg Poprípadě jak takovou šílenost vyrobit? :-D mám doma prasklé kartery u nakopávačky tak bych se do toho klidně pustil :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kľuku som spájal takýmto spôsobom, jednu kľuku upravíš z prímarnej strany a jednu od strany dynama, ale ak ti mám poradiť, nerob to :-) vyžaduje to lepšiu prevodovku a spojku, zapalovanie na 2 kladívka, a zváračku na hliník, radšej si daj upraviť tvoj jednovalec...zdarec ;-) http://imgupload.sk/viewer.php?file=s57xt30ey9aiwk9d83fr.jpg http://imgupload.sk/viewer.php?file=z62iwfcrfofqqllxsi0u.jpg http://imgupload.sk/viewer.php?file=83vkvcxxtx0k0uxegq5l.jpg http://imgupload.sk/viewer.php?file=vuhejks8skv4gjzpcda5.jpg
 
 
Datum: 23. února 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15120    
jak píše standa u spojení 2 klik je dobrý požít pružnej prvek abys to nějak osově vyroval ..ja říkam prvek ale když založíž dotaz na jawamaniji tak ti i pošlou odkaz na firmu co ten díl vyrábí pamatuji se kdy se to řešilo tam..jen si nevzpomenu jak se to jmenovalo.... :-)
 
 
Datum: 23. února 2013 12:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Znam blízce blázna co jeden takovej motor dělal. Měli tam snad hardy spojku mezi klikama.....
 
 
Datum: 23. února 2013 9:52
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Tohle je jen jedna fotka co jsem našel ale při zadání do google např: fichtl 100ccm nebo fichtl dvouvalec to najde par fotek a članků :-)
 
 
Datum: 22. února 2013 23:29
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4620    
Zdravím bylo by možné sehnat více fotek toho motoru ? Děkuji
 
 
Datum: 22. února 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: tinky46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klika je zleva doprava zložena z těchto částí: Čep primárního kolečka-levý setrvačník-hlavní čep-pravý setrvačník-čep magneta. Je potřeba vyrobit spojovací článek dvou klik, jako to má jawa 350, čili čep, který bude spojovat pravý setrvačník a další levý setrvačník. Nebylo by špatné, kdyby na spomínaném článku bylo i ložisko 6303 C3 a z duralu udelane mezikruží. To slouží jednak jako uložení středového ložiska a jednak na oddelení klikovych skřiň.
 
 
Datum: 22. února 2013 12:04
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
zdar mam problem nedavno jsme sprovoznovali 555ku motor po GO vse ciste benzin tam krasne tece jiskra nadherna predstih nastaveny a nejede to i kdyz jsme skouseli hybat s predstihem tak nic ani to neskytlo prosim o radu diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2013 22:44
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
můžu tě ujistit pokud budeš startovat vrtačkou,další dotaz bude jak dostat ven zalomený šroubek vačky.spíš bych viděl problém:-Při montáži namazaný válec olejem,ložiska prostě je tam moc oleje.Zkus tomu pomoct startovacím sprayem či odmaštovačem ve spreji
 
 
Datum: 23. února 2013 22:44
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo skus místo měrky vzit papir s krabičky od cigaret já podle toho dělám všechny motorky a jedou mi líp jak když dám podle měrky
 
 
Datum: 23. února 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus to rostočit vrtačkou ten šroubek který drží magneto s vačku musíš mít šestihran do vrtačky dás malou golovku a roztočísto pak někumu řekneš at ti točí držákem zapalování a jak to chytne tak to zatahneš a pak doladíš odtrch
 
 
Datum: 23. února 2013 19:37
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
pokud mas mokrou svicku, tak tam smes jde, ale nejde zapalit. predstih si zkus znova ( a hlavne v klidu a presne ) sestelovat podle navodu a neni mozne ze to nechytne. zkontroluj taky jestli ti nekde neunika komprese
 
 
Datum: 22. února 2013 21:17
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
zkus trošičku strřiknout benzinu do valce nad píst a když to chytne je problem v karburatoru
 
 
Datum: 22. února 2013 14:44
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
svicka je dobra silikon sem tam daval taky svicka je normalne mokra horsi je ze to ani neskytne
 
 
Datum: 22. února 2013 13:51
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
A CO SVÍČKA? JE MOKRÁ NEBO SUCHÁ??
 
 
Datum: 22. února 2013 10:57
 
 
 
 
Jméno: jawan26      IP: uživatel15150    
zdarec draku mě se to tehdá stalo taky motor po GO vše nastavený zapalování seřízený i karbec sem zkoušel dat jinej a nic jen to blaflo a stejně nic tak sem to rozebral znovu a za klikovkou uteklo těsnění do převodofky to foukalo tak že motor neměl potřebnou kompresi aby chitil pro tyhle případy používam radši místo pap.těsnění Silikon do 300stupnu
 
 
Datum: 22. února 2013 10:15
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
jiná svíčka
 
 
Datum: 21. února 2013 22:36
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
odtrh je dobry a ubehli jsme s nim uz dost a proste nic
 
 
Datum: 21. února 2013 22:30
 
 
 
 
Jméno: raduz      IP: uživatel15148    
zkos jeste odtrh na svičce,a pak još jedině oběhno't dědino a snad chetne :-)
 
 
Datum: 21. února 2013 22:26
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj te potrebuju poradit mam dve jawy 250 353 a potreboval bych vedet jak poznam ktery motor tam mam namontovat oba maji vyrazeno 353 a pak vyrobko na kostre je rok vyrobi 1958 a je s otevrenym sanim oba motory se lisi tim ze osazeni krytu karburatoru nejsou stejne poradte nebo nejakou stranku kde sou rosklesleny rozdily mezi typy diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2013 13:36
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nevifotil bi ste to nekdo kdys sundate krit karburatoru tak fotku z vrchu
 
 
Datum: 22. února 2013 13:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15151    
ano jde to říct papírově k otevřenemu sání vždy ribyny to je typ 03 novější typ 353 05 už doutníky a tlumič sání par stroju možná z fabriky vyjelo s kombinací ale určo to nejni typ 04 ten jakoby nebyl ....je vynechán či nějaká upravená serie ....v životě sem o něm neslyšel.....ono montovat doutníky a otevřene sání ztrací význam cela ta zastavby pry vznikala kvuli snížení hluku kvuli přísnejším normám ...
 
 
Datum: 22. února 2013 10:31
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14110    
Ahoj zajímavý je že mam doma taky dvě kejvačky jedna je rok 57 druha 58 obě maj original motory oboje maj otevřené sání výfuky rybiny a obě maj výřez pro klapku a jinak v roce 57 měli už kejvačky průžinu venkem ne vnitřkem ale v roce 58 měli uvnitř ještě jeden tlumící válec v 57 uvnitř nic nebylo tam dosedali kuželi proti sobě. A dotaz pro Dachana v roce 58 měli už všechny kejvy kryt karburátoru na šroubovací matici v roce 57 to bylo ještě na nacvaknutí jak na péráku
 
 
Datum: 22. února 2013 8:30
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo jinak kdyz je otevrene sani tak nemely bi mit doutnikya a otevrenym sanim byli jen rybiny ?
 
 
Datum: 22. února 2013 6:54
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mysli to ze jak se dava kryt karburatoru ktery nemam tak ty dosedaci plochy na motoru sou odlisne ale plechy na motorce sou na otevrene sani a vifuki mam doutniky
 
 
Datum: 22. února 2013 6:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15149    
trošku nechápu dotaz tedy si nejsem jistý ale pokud máž na 1 motoru z boku vyfrezovane vybraní na klapku saní na studený start tak na 58 rok patří ten a saní už s tlumičem... model 05 tu mám i já 1958. a doutníky pokut tam ta dražky nejni jde o motor s otevřením saním a ribinami rok 1957 motorku ma muj známý .typ 0 3.. a opravdu se to v tomto období se to výrazně láme ..protože sou i jine přední šavle 1958 mám panelkovou pružiny venku a 57 ma pružiny uvnitř.... pro zajímavost..
 
 
Datum: 21. února 2013 22:46
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar borci - pro vas asi jednoducha vec ja uz sem se z toho nejak dostal :-D takze hazi jiskru teče benzin ale ani neškytne -předstih je dobrej - čim to? dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2013 9:34
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP      IP: uživatel15147    
tak uz sem to vcera rozjel sesteloval sem to znova komplet (několikrát:-D) a uz to chytlo ale este musim postelovat karbec asi tam toho benzinu de malo
 
 
Datum: 24. února 2013 9:34
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
no tak vem a pokud mas hlavu s ledvinkou, tak nastav 1,6 mm a chytne ;-)
 
 
Datum: 22. února 2013 15:45
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no hlavu mam obyč. /a čim by bylo ze nehazi svicka jiskru ve valci? jinak asi zkusim nastavyt poradne cely je tento navod ok?- http://www.jarin-dknl.wz.cz/jawa_50/nastaveni_predstihu.htm / a jinak svicka hazi modrou jiskru - a jestli je navod spravne tak sem asi postupoval špatně :-D tak ja to zkusim znovu a lépe a kdyztak se ozvu. dikec
 
 
Datum: 22. února 2013 15:30
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
A jakou máš hlavu ?
 
 
Datum: 21. února 2013 22:20
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
je možný že svíčka neháže ve válci
 
 
Datum: 21. února 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaký předstih si nastavil? nechci čístl "dobrej" .. chci hodnotu pre HU ..... a taky jaka je barva jiskry?
 
 
Datum: 21. února 2013 21:18
 
<  348  349  350  351  352  353  354  355  356  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 24.04.2025 11:55:52 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu