Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Motor z mustanga na neutral vytaci krasne ale pri zarazeni 1 jedul 4 sekundy na plnej a potom chcipa jako bych dal skrat.na neutral to nedela neni to tryska ? elektrika asi ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2013 12:12
 podle videa nijak  ... ve flašce se udělá podtlak a benzín nedoteče..... takže to s tím debilem bych tam moc netvrdil
Datum: 03. března 2013 12:12
 Jééé, zase nějaký fušeřiny s flaškou...jenom se zeptam pro zajímavost, jak máš řešené odvzdušnění té flašky?
Datum: 03. března 2013 11:54
Jméno: pepa
IP: uživatel14846
 co když vyhodíš airbox skoušel jsi to bez něj?
Datum: 03. března 2013 11:54
 hoši nejsu debil mel jsem tam flasku a z ni hadičku . kohout je ucpanej ale jak to mam udelany pres tu flasku stejne to dela http://www.youtube.com/watch?v=KZhWYpL_H0k  me napada ze to ta tryska bude to video je jenom abyste vedeli ze to je pres flasku karbec kdyz je plnej benzinu tak to dela stejne . dekuji za ty komenty a rady
Datum: 03. března 2013 11:47
Jméno: pepa
IP: uživatel14846
 na trisce to máš napsane ....todle dělá ucpaný kohout ..ale pozor na to i totálně vylágrovanej motor..... bejt tebou skusím kolik mi nateče bena z nadrže za 30 seukun mělo by to být 75 procent male flašky od m2T pokut znatelně mín je zasraná palivová cesta...pokut ti to dane mnoštví dá za dnej čas vyčistit karbec ...
eště to muže dělat ucpanej lauf ...taky sem se s tim setkal......komprese je dobrak skus porovnat prstem když máš víc fichtlu
Datum: 03. března 2013 8:37
 no to si teda profik kdyz nevis jakou diru ma mit ktera tryska  .... pionýr mi dělal to samé a byl opravdu ucpaný kohout na nádrži.. sice protékal ale málo
Datum: 03. března 2013 1:50
 nene to sem koumal vis ze su profik  a vycistil jsem karbec ale já nepoznám jak ma mít ta tryska velkou diru
Datum: 02. března 2013 20:37
 Může to dělat třeba i kohoutek...nebo ventil v plovákovce...
Datum: 02. března 2013 20:33
 no ale je to karburator takze asi trysky ?
Datum: 02. března 2013 20:29
 Nedotejká benzín...
Datum: 02. března 2013 20:07
Jméno: Martin
IP: uživatel12041
 Když sem udělal závěrečky v autoškole na auto po 19. lednu 2013, tak můžu řídit motorku do 50 cm3? Nebo už jenom tu 125 cm3 s automatickou převodovkou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2013 10:16
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Aj tak se to dá formulovat!HI!HI!
Datum: 03. března 2013 10:16
Jméno: mustaf23
IP: uživatel4095
 může ale nesměj ho chytit
Datum: 03. března 2013 9:05
 Můžeš skupinu Am a skupinu A1 s automatickou převodovkou...fichtla s tim stále řídit nelze...
Datum: 02. března 2013 20:06
 kde koupim hvezdicovou hlavu na pincka cao lukyn
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2013 21:06
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 no ptat se na fichtl KRAMKU kde kopit dil na pionyra je vazne trochu divne draku
Datum: 03. března 2013 21:06
Jméno: Lukáš Bolf
IP: uživatel5893
 Proč k ničemu když jezdím normál po ceste a má papíry a dělám si celé GO motoru sám a to mám ještě rozhozený motor 250 kawu ve 4taktu
Datum: 03. března 2013 17:51
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 http://www.ms50.cz/_h.html
Datum: 02. března 2013 21:06
 Když čtu ten smyslnej dotaz tak si myslím že ti ta hlava bude k ničemu
Datum: 02. března 2013 20:38
Datum: 02. března 2013 19:37
Jméno: Filip_KH
IP: uživatel12998
 čauu, chtěl bych vyměnit převlečné matice na předních vydlích  ty filcové.. je to jawa 175 kývačka.. standartní tlumiče s pružinami venku a s tyčkou uvnitř. jak se demontují ty mosazná futra aby šla stáhnou a vyměnit ta matice ? díky za rady a nápady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 21:48
Jméno: Matej Štrba
IP: uživatel16422
 ak to nepojde ani teplovzdušnou, tak autogénom nahriať a sklepnúť nejakým hrubým vyrážačom
Datum: 14. listopadu 2013 21:48
Jméno: pepa
IP: uživatel14846
 ohřát horkovzduškou a ruzumně sklepnout šroubovákem.... aspon tak10mm od hrany aby tam šel nasadit klíč 26 tusíim a přez něj futro sklepnout
Datum: 03. března 2013 12:04
 Dobrej vystavěj mi velkej tp na základě malého TP a plné moci od majitele zapsaného v malém tp
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2013 20:21
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 pokud budeš mít plnou moc tak by to neměl bejt problem, vystaví ti duplikát velkého TP
Datum: 04. března 2013 20:21
Jméno: luke
IP: uživatel15180
 Čus draci mohl by mi někdy poradit kde se dělaj dobrý výbrusy na Moravě dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2013 12:42
 v Dobré se dělají, a nebo v Kunčičkách u Bašky to dělá Radim Pobuda, tam budu dávat válec asi zanedlouho
Datum: 03. března 2013 12:42
Jméno: luke
IP: uživatel15180
 No právě jsem z okolí ostravy a scháním slušný výbrus
Datum: 03. března 2013 10:27
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 zdar jestli jsi z okoli prerova dej vedet p
oradim nebo mohu zaridit
Datum: 02. března 2013 22:02
 A kde konkrétně bydlíš, Morava je trochu velkej rozsah nemyslíš?
Datum: 02. března 2013 19:09
 Ahoj, chtěl bych se zeptat... když jedu na fichtlu tak najednou z ničeho nic chcípne a pak nejde nastartovat (ani roztlačením). Ale když očistím kontakty, tak zase jde nastartovat a potom zase při jízdě chcípne.. Nevíte co s tím? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2013 18:51
Jméno: Thomas
IP: uživatel14039
 OK, vyměnil jsem kondenzátor, a vačku jsem namazal jen lehce a fichtl běží nádherně.. Díky moc
Datum: 04. března 2013 18:51
 máš špinavou jiskru
Datum: 03. března 2013 19:43
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 nebo sis moc namazal vačku a ted ti cáká olej na kladívka
Datum: 03. března 2013 19:09
 Ahoj, stačí vyměnit kondenzátor, protože ti vynechava a nebo nový zapalovací pól.
Datum: 03. března 2013 14:57
Jméno: Thomas
IP: uživatel14039
 a dá se nějak proměřit nebo vyzkoušet kondenzátor zda je dobrý (jakože funguje správně) ??
Datum: 02. března 2013 17:56
Jméno: Thomas
IP: uživatel14039
 Vyzkouším,,, díky za radu
Datum: 02. března 2013 16:14
 kondík?
Datum: 02. března 2013 15:17
Posl.aktualizace: 03. března 2013 9:28
Jméno: michal
IP: uživatel12170
 omlouvam se za milnou informaci muj valec na babete uz nekdo kurvil mam tam svorniky m6
Datum: 03. března 2013 9:28
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
 Babetta má přírubu výfuku k válci připevněnou závrtnými šrouby se závitem M5. Při použití šroubů z fichtlkrámku bys musel do válce zhotovit závity M8 a do příruby výfuku vyvrtat otvory o průměru 6,4mm. Nejjednodušší oprava spočívá ve zhotovení závitů M6 do válce a otvorů o průměru 6,4 do příruby výfuku. Potřebné šrouby si uřízneš ze závitové tyče nebo šroubů M6.
Datum: 02. března 2013 22:58
Jméno: Petr
IP: uživatel15181
 Tohle jsem dělal před půl rokem,kus žel. tyčinky všechny potřebné věci a je to.Uděláš to přesně podle toho jak potřebuješ. Riziko je že to objednáš a nebudou pasovat závity do sebe.
Datum: 02. března 2013 20:26
Jméno: michal
IP: uživatel12170
 co bys prevrtaval na prirube vyfuku??? akorat udelas vetsi diru do valce vrtakem 6,4 a pak vyriznes zavit m8 natocis svornik do valce a z valce ti bude koukat zavit m6 na prirubu vyfuku
Datum: 02. března 2013 18:24
Jméno: pepa
IP: uživatel15177
 myslím že ano musíš ale pevrtat přírubu kolena výfuku a pochopitelně musíš mít zavitníky a vrtáky
Datum: 02. března 2013 13:58
Jméno: Médˇa Ted
IP: uživatel15178
 Ahoj draci ,neví někdo odstín (v ral) šedé barvy, dávala se na blatníky na mustanga děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2013 15:07
 Ral je na pikacu sezeni si radsi ČSN
Datum: 04. března 2013 15:07
 Čau kdyz mam na techničáku napsáno zrušeno slo bi to ještě přihlásit nebo nejak to dostat na papíry
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2013 16:11
 jestli je to vyřazené v rozmezí let 2002 až tuším 2004 tak by to mělo jít přihlásit...když je to odhlášené v jiném roku máš smůlu
Datum: 02. března 2013 16:11
 no je to viřazené z registru na veteránske to nechci vipada to pekne a ty origo do osmi to se da sehnat
Datum: 02. března 2013 9:22
Jméno: pepa
IP: uživatel15177
 chtělo by to víc informací kdy to bylo zrušene ale bajím se že nee jedině jine papíry či veteránská testace pokut nejde o absolutní šrot...testace vyjde na 3000 origo papíry od flašky do 8000
Datum: 02. března 2013 9:12
 Draci co myslíte projde fichtl technickou když nemá štítek ale místo štítku je tam vyraženo 2/3-5660 a v tp je to taky a motor souhlasí s tp , jde o to že rám má identifikovací znaky jenom to číslo 2/3-5660 jinak nic ... rok na rámu vyraženej neni jináč podle tp je to z roku 68 a to by výrobní číslo motoru odpovídalo roku 68
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2013 21:51
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 Co se týče toho vyraženého čísla: dřív, když se měnil rám, nebo karoserie, která neměla číslo z výroby, anebo se přihlašoval samodomo přívěs, přidělovala se tahle čísla. Tady v Chomutově to bylo 3/4-xxxx. Až někdy po roce 2001 (přesně nevím) se začal obnovovat VIN náhradní technologií. Takže některého předešlého majitele vyhodili z STK, protože neměl štítek a na inspektorátu mu pak přidělili tohle numero. Ve velkém TP o tom bude záznam.
Datum: 02. března 2013 21:51
 http://www.facebook.com/media/set/?set=a.542356382446192.144432.100000155063236&type=3 zde foto
Datum: 02. března 2013 13:18
 Ten si už nic nepamatuje ..
Datum: 02. března 2013 13:14
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tak tak, až budeš mít ten tp v ruce, budeš moudřejší, třeba tam někde bude napsáno že číslo rámu je vyraženo náhradní technologií při ztrátě štítku a pak je všechno ok... takhle se to normálka dělá, když je třeba u auta to číslo vyrezlý. u fichtla to sice slyším prvně, ale nic neni nemožný, zvlášť když víme, že fichtl nikdá neměl vyražený číslo na rámu a hlavně bylo stejný s motorem. hlavně jestli je to psaný na strejce, tak by měl vědět jak to bylo.
Datum: 02. března 2013 13:04
 jojo to já vím nebojte , jenom mě vrtalo hlavou aby mu dal stk bez štítku
Datum: 02. března 2013 12:53
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 hm, no může to bejt jak píšu... nicméně jestli jdeš na technickou jen s malým tp tak tam ani nechoď. ať nejdřív strejc nechá udělat duplikát toho velkýho tp a pak se může chodit na technickou, přehlašovat atd.
Datum: 02. března 2013 12:46
 Velkej tp je ztracenej a novej ještě strýc nevystavil takže mám jenom malej a v něm je: Vin(č podvozku karoserie : 2/3-5660 pak barva rok výroby a ččíslo motoru: 828183..... je to přihlášeno v Jindřichově hradci
Datum: 02. března 2013 12:31
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tak pokud je to i v tp, neni důvod proč by to nemělo projít technickou... třeba je to úředně přidělené číslo, při ztrátě štítku.. je potřeba napsat víc info co je v tom tp. třeba jako doplňující údaje někde v něm napsaný, jak je to starý, razítka atd...
Datum: 02. března 2013 11:55
Jméno: pepa
IP: uživatel15177
 ja bych to nějak nepokoušel montáž noveho štítku je otázka hodiny a 150 korun za štítek a 2 hřeby .... pak je technická bez problemu....
Datum: 02. března 2013 9:15
Jméno: jawa 21
IP: uživatel6631
 Zdar hoši jak dlouho +/- čekáte na vybrus ? já už čekám 20 dní
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2013 14:39
 Dneska sem byl dát na výbrus a říkal mi, že sem si vzpoměl brzo, ale že by to mělo být do 14 dnů. Kamarád ho tam dával taky tenkrát a taky to bylo za 14 dní. Asi mají moc práce no a nebo zapomněli na tebe.
Datum: 06. března 2013 14:39
 stando: pan Bohm nestíhá jo? Kdybych věděl o někom jinym tak ti poradim, ale já znám právě jenom v Nesuchyni
Datum: 02. března 2013 17:20
 Normálka- já si to dělal přes člověka v okresním městě a říkal že válce posílají jednou za měsíc, takže to bylo přes 30 dní.
Datum: 02. března 2013 12:38
Jméno: standa
IP: uživatel15176
 No o tom mi nemluvte. Ještě loni v létě mi brusírna dělala 2-3-4 válce za 3-4-5 dní a teď se to tahne i 2-3tejdny a šíleně mi to brzdí,asi budu muset najet na Baška,ale zatím se zuby nechty bránim posílání v balíku protože pošta... Hledam brusírnu v okolí Slaný,Kladno,Rakovník,Beroun,Louny aby to nebylo dál jak 25km....
Datum: 02. března 2013 7:17
Jméno: ondra...
IP: uživatel13128
 Zdarec, já mám výbrud hotový na druhý den, stačí když dodám píst a válec
Datum: 02. března 2013 0:05
Jméno: petr
IP: uživatel12630
 hele ja na to měl smůlu ja to donesl do mototechny a cekal sem 2 měsíce a pak mě praskl píst takže zbytečný čas i peníze .. tam už v životě valec nedám
Datum: 01. března 2013 23:37
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 ja sem čekal jenom 10 dní měl sem asi nějake štestí
Datum: 01. března 2013 20:40
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 u nás v mototechně většinou tak měsíc oni jednou do měsíce posílají ty válce na vybrus tak podle toho kdy se to tam donese ale já čekal asi 3 týdny
Datum: 01. března 2013 20:38
 Zdar draci napadlo mě udělat si 5 kvalt na jawu 05 všechny potřebné stroje mám de mě jen o funkčnost co si o tom myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2013 10:42
 Možnost vyrobyt kola mám mám prakticky všechny stroje na obrábění železa takže s tím nebude problém jenom si to budu muset nechat zakalit a mám to na silnici nejratši bych si to udělal doma protože zbatečných 20 000 nemám =D
Datum: 03. března 2013 10:42
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 přesně když se udělá jeden pár na zakázku tak už je to docela pohoda když se udělají dva tak už je to naprosté super, taky záleží jestli to chceš mít na kros nebo silnici a jak moc velký chceš mít díry mezi kvaltama. Když je možnost vyrobit kola tak se dá kouzlit.
Datum: 03. března 2013 7:42
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 Stačí vpohodě jeden pár koleček jinak a je to dobrý 4Q ze ser.součástí.5Q v sériovém motoru podle vovse určo vydrží.A má to na dvě hřídele do origo karterů.Cena opravdu 20 000 tis.
Datum: 02. března 2013 22:39
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Čtyřkvalt se dá udělat do seriových karterů, problém je že když se k výrobě použijou seriový kola tak je to blbě odstupňovaný, ale kdyby se nechaly vyrobit na zakázku kola nový tak je to pohoda. Mám to i spočítaný
Datum: 02. března 2013 16:40
 5ti kvalt na 2 hřídele? mm už se těším
Datum: 02. března 2013 15:46
Datum: 02. března 2013 12:08
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 píšu si tě do deníčku... už se nemůžu dočkat léta.
Datum: 02. března 2013 11:56
 ten 5Q co se prodává, mám za to že nemá doma dělaný kola ale kupovaný z nějakýho jinýho stroje a stejně to nevydrží... 4Q by se dal udělat slušnej...
Datum: 02. března 2013 11:10
 jj díky za rady v létě sem dám video jak to dopadlo
Datum: 02. března 2013 10:20
 Kalení samo o sobě nestačí...záleží z čeho to budeš dělat, ale většinou je potřeba to nacementovat a pak zakalit...a muselo by se to hodně opatrně zakalit, protože kdyby se to prokalilo durch tak se to rozletí hned při první jízdě...
Datum: 02. března 2013 10:18
 ale to by neprošlo stk nebo jo ?
Datum: 02. března 2013 9:35
Jméno: pepa
IP: uživatel15177
 ps každa kolečka do převodovky jsou kalena i po zakalení se ti to pravděpodobně rozletí vždy by 1 kolečko muselo mít na tloušku ne 10 13 milmetru ale tak 5 či 7 ....a to ti ani nejkvalitnější ocel nepřenese... jedině pod rám navařit jiný motor... z pita kawa simsona vyjde to na stejne peníze
Datum: 02. března 2013 9:26
 ale ja to potřebuju aby to prošlo stk!!!
Datum: 02. března 2013 9:24
Jméno: pepa
IP: uživatel15177
 kup motor ze simsona a dej tam ten protože převařit rám je snažší než kartery kamarád má fichtla se 4 kvaltem ma tam převodovku ze 175 i s poloautomatickým řazením je to na chuj 4 je moc dlouhá a bučí to a nebere to .... 5 kvlat by šel vrch motoru navařit na převodovku simson ale 5 kvalt do simsona stojí 4000 novej jen díli co nemusíš vyrábět
Datum: 02. března 2013 9:22
 No to je ono já sem si představoval že bych udělal něco jako psal shrek ale že bych si to udělal a nechal zakalit aby byli tvrtší
Datum: 02. března 2013 9:18
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 ... představuješ si to jak hurvínek válku.
Datum: 01. března 2013 23:01
 5q do originálních bloků jde, ale síla koleček je hrozně malá a praskají, taková převodovka se dá sehnat za 20 tisíc...
Datum: 01. března 2013 21:48
Jméno: mira
IP: uživatel14122
 je to blbost, jedině nové bloky ,běž do jiného stroje....
Datum: 01. března 2013 21:25
 Čtyřkvalt se dá udělat do seriovejch bloků .. už to tu bylo, pohledej na netu ...
Datum: 01. března 2013 21:13
 To tě napadla pěkná kravina, pokud by jsi chtěl 5 kvalt, tak by jsi musel udělat nové bloky. Originální převodovka má 3 kvalty a s tím nic nenaděláš, žádný kolečka tam přidat nejdou!!!
Datum: 01. března 2013 20:37
 prosimtě nemysli
Datum: 01. března 2013 20:16
Jméno: Tremer
IP: uživatel14753
 sem myslel tam dát jenom víc koleček vedle sebe a upravit řadící automat
Datum: 01. března 2013 20:15
 máš převodovku? z čeho ? to si necháš udělat nové kartery ? nebo upravis puvodni protoze potom to podle me nebude dosahovat takovych kvalit jako original staci mensi odchylka a .....
Datum: 01. března 2013 20:11
Jméno: adam
IP: uživatel12849
 čááu hoši, co mi řeknou na STK když budu mít na motorce tachometr z kola?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2013 21:44
Jméno: míra
IP: uživatel14122
 a pak se budou ptát kde máš šlapky??
Datum: 01. března 2013 21:44
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj adame!No já uslyšel!"Ach Ty Vaše úpravy!Ešče, že ste starší, toš vám nechcu kazit radost z motorky"!Asi jak gde!Toš tak.
Datum: 01. března 2013 19:37
Jméno: adam
IP: uživatel12849
 pecka
Datum: 01. března 2013 18:48
 vůůůbec nic draku
Datum: 01. března 2013 18:34
Posl.aktualizace: 01. března 2013 17:12
Jméno: Rypicong
IP: uživatel15175
 Zdravím,rnrnTaké jsem si koupil Jawu 50/21, s tím že na ní letos budu jezdit a pak rozeberu do šroubku a zrenovuju.rnrnAle mám dotaz ohledně oleje. Do benzinu budu dávat Motul 510 2T ( chci mu dopřát trošku lepší olej a zas nenajedu tolik aby mě to bolelo na peníze  . Ale ještě váhám nad převodovým, protože tam jsem z toho značení fakt zmatenej.rnDoporučený je PP 80 nebo PP 90 ( drtivá většina lidí používá PP90 )rnAle i tady bych mu chtěl dopřát. Přemýšlel jsem o Motul Transoil ( ale ten se značí 10W30 nebo 10W40 ) Třicítka odpovídě SAE 80 a čtyřicítka i SAE 90. rnTeď jaký je mezi PP 80 - 90 a tím Motulem 10W30 - 40 rozdíl ? Pochopil jsem, že specifikaci mají stejnou API - GL4. Ale SAE už se značí jinak. Motul má SAE 80 nebo SAE 90 a PP 90 má označení SAE 80W - 90. Chápu to dobře že ta hodnota viskozity je stejná i když je né na chlup stejně značná a důležitý je to číslo 80 nebo 90 ?rnPokud ano, jakou viskozitu spíše doporučíte do pionýra ? 80 nebo 90 ?rnrndíky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2013 8:21
Jméno: Petr
IP: uživatel15187
 V jakém poměru ředíte Mogul TSF ?
Datum: 04. března 2013 8:21
 no ten volvoline je minerál a skoro vubec to nekouří ale i když je to minerál zdá se mi že rozpouští karbon takže.Než jsem ho začal používat udělal jsem dekarbonizaci hlavy(spal prostoru),pístu -drážek pro pístní kroužky, nic víc najeto na ten olej něco přes tisíc KM a vše OK
Datum: 03. března 2013 10:57
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 hele jestli máš motor před renovaci tak do benzínu syntetiku nedávej, je velká pravděpodobnost že to zadřeš na klice kvůli uvolněnýmu karbonu, když budeš používat TSF tak to ti to taky časem vyčistí, ale ne takovím šokem jako plná syntetika. Takhle zadřených motorů už jsem dělal několik a bohužel v mnohých šířcedag byl motor na vyhození
Datum: 03. března 2013 7:32
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 mrkni na firmu olejspol a přečti si tam o olejích co hrdlo ráčí od odborníků, nebo vyhledej mýty a fakta o olejích - rovněž zcela vyčerpávající
Datum: 02. března 2013 19:55
Jméno: Rypicong
IP: uživatel15179
 Johny 15, jsem na tom uplne stejne jako ty, taky flasku za rok, cena cca 200, takze me to nejak netrapi... Ale diky za tip na prevodakrn
Datum: 02. března 2013 13:10
 http://maziva.heureka.cz/paramo-gyrol-80w-90-1l/ tohle tam dávám já do převodovky..myslím že to bohatě stačí Co se týče oleje do benzínu dávám tam volvoline motorcycle 2T 1litr 200kč ale za sezonu vyjedu jednu flašku takže mě to nijak nebolí.. Takže do převodovky stačí to co jsem sem hodil já a do benzínu záleží na tobě. Jsou to tvoje peníze...(ted jen doufám že se tady nerozjede klasická debata o olejích  )
Datum: 02. března 2013 12:02
Jméno: Rypicong
IP: uživatel15175
 Jawo46, ale ty jsi mi na nic neodpověděl v tvém prvním příspěvku. Já se ptal na značení převodových olejů, jejich viskozitu a jestli doporučíte 80 nebo 90. Ty jsi ale z větší části měl potřebu řešit proč do toho chci dávat kvalitnější olej do benzinu, ale na ten já se vůbec neptal a opravdu jsem to tady nechtěl řešit. Pouze jsem se ptal na převodový olej, TEČKA
Datum: 02. března 2013 9:23
Jméno: Rypicong
IP: uživatel15175
 Děkuji moc Ondro za odpověď, na toto jsem se přesně ptal.
Datum: 02. března 2013 9:11
Jméno: Ondra
IP: uživatel11813
 Pro Rypicong hele ja své motorce taky dopřávám lepšího oleje než je Mogul ale kupuju si oleje například s označením 80W-90 GL4 který odpovídá oleji PP90 nebo olej 80W který odpovídá PP 80 ale ja kupuju tu 90tku a chodí mě na něj převodovka i spojka krásně dle mého názoru oleje s označením 10W30-40 jsou moc řídké a bude ti na něj klouzat spojka ale třeba ne nemam to vyzkoušené ale vyhnul bych se označení GL5 je určené pro hypoidní rozvodky a někde jsem četl že naleptává bronzová pouzdra, jinak do benzínu si kupuju olej z huskvarny a po 5tisích km nemam ve výfuku ani kousek karbonu a to i ve hlavě.
Datum: 01. března 2013 22:30
Jméno: míra
IP: uživatel14122
 ale,ale oskare,vždyť se jenom dotazuje-motory se točí dál
Datum: 01. března 2013 21:39
 Rypicong nepříjde ti divný že se tu na něco zeptáš a když ti někdo odpoví tak se do něj navážíš že ty to víš nejlíp?.. Když to víš tak tady zbytečně nekydej! Oskar2. souhlas
Datum: 01. března 2013 21:27
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ty blbče já pšu spisovně akorát po našem!!!A vúbec nás nebude mrzet dyž už tady nebudeš!!!To víš, že si to tady užijem!!!
Datum: 01. března 2013 20:01
Jméno: Rypicong
IP: uživatel15175
 Oskare, chtěl jsem se pouze ujistit co se týče značení převodových olejů a jednoznačně zeptat, jaká viskozita olejů je vhodnější. PS: prosím nemluv nic o základní škole, od člověka který ve dvou větách naseká tolik chyb, je to 2x smutný. Ale co, kašlu na tento web. Člověk se tu na něco zeptá a polovina lidí akorát trolluje a naváží se úplně mimo téma... Užijte si to tady!
Datum: 01. března 2013 19:55
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Dyť ten tazatel vúbec nechtěl poradit, ale se pocamrat, že cosi ví!A neví ani tolí co ste věděli uš v základní škole!Toš tak!
Datum: 01. března 2013 19:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jsem toho názoru, že ty extra řídký syntetický sračky určený pro vysokootáčkový motory jsou pro pomalotočky i horší, než kvalitní minerál... ale máš pravud, ať si každej jezdí na to, co uzná za vhodný... kor při tvojí spotřebě... ono když pak vylítáš flašku za měsíc, tak si levnějšim olejem v klidu ušetříš na výbrus (byť budeš mít téměř stejnej nájezd jako s olejem o kilčo dražším)
Datum: 01. března 2013 18:43
Jméno: Rypicong
IP: uživatel15175
 A kde já píši, že tam chci syntetiku za 400 dávat ? Pokud to mělo být od tebe myšleno jako ironický příklad, tak bohužel by jsi musel jinak formulovat větu. Místo: tím že do toho naliješ.... Jsi měl napsat: i kdyby jsi do toho nalil...  ale peace, necháme toho  Každej ať maže po svém...
Datum: 01. března 2013 18:28
 Kde jsi prosímtě vzal že jsem psal, že motul 510 stojí 400?  o ničem se nehádám.. Ok do svého si naleju projistotu kachní sádlo to je dražší! Pak mi originál pojede 200 za hodinu a budu mít vymydlenej spalovák jak dětskou prdelku
Datum: 01. března 2013 18:17
Jméno: Rypicong
IP: uživatel15175
 jawo46, jelikož ani nevíš co stojí Motul 510 2T, tak se nemám dál s tebou o čem bavit. Víš on rozdíl v ceně oproti Mogulu TSF koupenýho na benzince kde ho kupuje skoro každý a mojí možností koupit Motul 510 2T je asi takový, že si za to nekoupíš ani krabičku cigár. Ale i tak průměrná cena Motulu je cca 200. Žádný 400 jak píšeš. A hlavně netuším proč máš potřebu neustále řešit co chci do toho lejt. Lej si do svého psí sádlo a můj neřeš, OK ?
Datum: 01. března 2013 18:08
Jméno: Rypicong
IP: uživatel15175
 díky Konny, dám tam od Mogulu PP 80
Datum: 01. března 2013 18:01
 TSF ti je snad málo do originálu?  nezlob se na mě ale tím že do toho naleješ syntetiku za 400 tak to bude pořád pekáč kterej jede 60.. nechápu co od toho čekáš a když toho najedeš tak málo a pak budeš dělat GO tak mi to fakt nejde na rozum
Datum: 01. března 2013 17:59
 Lepší olej do benzínu schvaluju, ale převodovku moc neřeš. Jde o to, že když použiješ špatnej olej (špatná specifikace), tak ti může klouzat spojka (velká pravděpodobnost) a pak budeš muset koupit zase jinej olej, takže do převodovky kup normální Mogul Trans 80 a budeš mít jistotu, je bude spojka fungovat dobře
Datum: 01. března 2013 17:53
Jméno: Rypicong
IP: uživatel15175
 Ach jo, bohužel to za co mohu utratit svoje peníze jsem se neptal. U převodovky souhlasím že je to asi jedno, ale kvalitnější olej do benzinu prostě je znát. Ať už kouřivost, usazování bordelu apod. Tu litrovku oleje se svým nájezdem budu mít na rok, takže mě opravdu ta stovka navíc nevytrhne. A hlavně jsem se ptal na značení převodových olejů, né co tam mám konkrétně nalít za olej - značku a kvalitu...
Datum: 01. března 2013 17:33
 Přesně pokud budeš dělat GO tak bych to teda neřešil, do motoru pokud je origo tak M2T nebo TSF to je úplně dostačující a do převodovky klasika PP 90 nebo 80
Datum: 01. března 2013 17:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nechápu, proč utrácíš prachy za oleje, když to stejně budeš renovovat?? muj názor je motor mazat klidně nejlevnějšim minerálem s API-TC a to klidně i po tý renovaci... a nějakym extra olejem si u převodovky z fichtla stejně nepomůžeš! tam jde hlavně o to, aby ti dobře fungovala spojka, zbytek se taky v pohodě umaže nejlevnějšim převodovým olejem...
Datum: 01. března 2013 17:21
Jméno: kktmen
IP: uživatel12849
 čáuves, do jakého zářezu mam dát jehlu? a kolik otáček má byt na šroubku s pružinkou na karbecu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2013 18:04
Jméno: kktmen
IP: uživatel12849
 dobře , diky moc
Datum: 01. března 2013 18:04
 Ten plíšek na jehle má být na druhém zářezu z vrchu a šroubek s pružinkou (volnoběžný šroubek) musíš zašroubovat podle sluchu, protože každej karbec má jinak opotřebovaný šoupátko (v místě kde dosedá na ten šroubek), takže pionýra projeď ať je zahřátej a za chodu motoru šroubuj. Čím víc ho zašroubuješ, tím by měl být vyšší volnoběh..., nic na tom není
Datum: 01. března 2013 17:58
Jméno: kktmen
IP: uživatel12849
 jo soráč, jsem zapměl, normální fichtl 21
Datum: 01. března 2013 17:33
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 u čeho??!!!
Datum: 01. března 2013 17:08
 Ahoj, měl bych dvě otázky, na co si mám dát pozor až pojedu s PIO na stk, nějaký vaše postřehy. A ta druhá, jestli musí být povinně na každém autě namontovaná zadní mlhovka? Někdo mi to říkal, ale mě se nezdá, že když je auto (škoda 1000mb) schváleno pro provoz, proč se musí dovybavit mlhovkou? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2013 22:48
Jméno: Šefčík
IP: uživatel13503
 Já mám z nějakýho důvodu rám na úřední číslo, takže ho tam mám. Zatím díky za rady.
Datum: 01. března 2013 22:48
 Mlhovka musí být na každým autě, pokud jí auto nedisponuje, tak se musí dodělat. Co se týká STK, tak po mě chtěli jestli svítí, troubí, zda fungují brzdy, zkontroloval vizuální stav a jestli není volná přední vidlice a neteče někde olej, pneumatiky a taky technik hledal číslo rámu. Po tom co jsem mu řekl, že pionýr má číslo jen na motoru a na štítku to po chvíli hledání nakonec vzdal...
Datum: 01. března 2013 20:35
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 postul pše správně!!!Protože je to psaný!!!Toš tak!
Datum: 01. března 2013 19:49
 zadní mlhovka musí být na každém autě.zapojená dle předpisu a s oranžovým kontrolním světlem.
Datum: 01. března 2013 19:36
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 cus na stk po mě chtěli : svítí, troubí, brzdí, stav pneu a jestli souhlasí barva a číslo rámu s tp a co se týče té mlhovky tak když to tam nebylo z továrny daný tak bejt nemusí ale když si je tam dáš musej fungovat
Datum: 01. března 2013 17:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 hlavně na čísla, rozměry a stav pneu a světla, to je jediný co mi u fichtla kontrolovali... pak asi aby to nemělo extra vůli v přední vidlici, aby z toho nechcel olej a aby to mělo zrcátko alespon na levý straně... s mlhovkama ti neporadim..
Datum: 01. března 2013 16:48
 Zdravím, koupil jsem si kartery na jawu 175 / 356 ( kartery jsou označeny typem 356 ) a chtěl jsem přendat věci z toho samého motoru do těchto karterů. ale v karterech nejsou 4 závity ( pod startovacím segmentem je hliníkový obdelník který je uchycen 4 šrouby na kartery ).
napadlo mě jestlii tam nemá být novější řazení, z čz 175 jednovýfuk (kulatá) protože u sportky taky nejsou závity v karterech 
děkuji za odpovědi a rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2013 15:44
Jméno: Plesha
IP: uživatel14396
 Musí se sundávat spojka, když chci vyměnit šneka náhonu techometru na 487 nebo je na to nějaký fígl?? dík za rychlou odpověď..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2013 18:06
 Tak promiň ale když si to měl sundaný tak si to snad viděl ne?  tak to zkusím ne. Používej trochu co máš na krku.. jo jasně jde to vyndat bez toho aby si musel demontovat spojku. Mimochodem je snad těžký si na netu najít dílenskou příručku?..
Datum: 01. března 2013 18:06
Datum: 01. března 2013 17:57
 A co je na tom těžkýho povolit pár šroubků, sundat kryt a podívat se? ..
Datum: 01. března 2013 17:33
|



|