Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci, mám pionýra 21. Šlape celkem dobře, chytá na nakopávačku, ale mám malý problém, na rovince zvládne rychlost i něco málo přes 60Km/h a to je docela slušné ne? Ale do kopce jedu na 1. převodový stupeň, protože na 2. to chcípe, tak že se přes 20Km/h nedostanu, protože řev se nedá vydržet, tak jedu i méně. Nevíte jak se dá jednoduše upravit převod, aby jezdil do kope lépe? Popř. nějaká úprava pro zlepšení výkonu. Díky, moc mi to pomůže
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2013 23:05
Jméno: pepa
IP: uživatel15120
 no jestli tam maš 14 zubove tak to bude tim...schválně nám ho spčítej...kolik má zubu...
Datum: 24. března 2013 23:05
 Dík moc za rady, to kolečko je dobrý nápad, jinak zapalko je seřízené, minulý rok byla dělaná malá generálka. Ale díky
Datum: 24. března 2013 18:02
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 řekl bych že už máš docela vykvrdlák jedinou levnou záchranu co můžeš udělat je menší kolečko+seřízení zápalka+nový kroužky
Datum: 23. března 2013 23:47
 Čau, skus menši sekunadrni kolco
Datum: 23. března 2013 22:03
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 nevite někdo odkdy se eviduje to že ste nezaplatili pojistku? díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2013 18:58
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 jj dík
Datum: 23. března 2013 18:58
 Od roku 2009...........(ČKP)........
Datum: 23. března 2013 18:22
 ahojte. mam dotaz na sesu: byl by jsi schopen dohnat nášlapy na jawu 20? (myslim tu gumovou část) a ještě takové ty 2 gumové "kužely" mezi velký plech a prsa (aby to nedrnčelo)? P.S. pokud to tu máš, tak se omlouvám, ale nenašel jsem
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2013 22:53
 dík za info, budu se těšit.
Datum: 23. března 2013 22:53
 draku naslapy ani nahodou,, kuzel za 2 mesice bude
Datum: 23. března 2013 20:54
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 mam jawu 555 a kdyz dam pist do horni uvrate a nastavim odtrh a zatocim tak kdyz je pist dole kontakty so oddaly snad o 3mm poradte prosim nevim co stim a klika mi nehazi dal jsem k ni sroubavak a zatocil
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2013 23:49
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 budto se ti ustříhl kolíček kterej zajištuje polohu nebo jsi tam dal vačku z 21
Datum: 23. března 2013 23:49
Jméno: oncl
IP: uživatel8528
 Asi máš špatně vačku
Datum: 23. března 2013 22:13
 Zdravím Draci , mám pionýra 21 .. Překopal jsem elektriku , ale kládívko a svíčka háže jiskru .. Vše je vyčištěné ( svička,plováková komora , trysky ) .. ale nemůžu tu nakopnout , už jsem to nakopl ale vynechávalo to .. a vím že bych se na to nerozjel , neporadí mi někdo co s tím může být ? Benzín je v pořádku , teče ho tam tolik kolik má .. volnoběh seštelovanej , může to být i v elektrice ? Vyměnil jsem stator,kondenzátor,a kladívko .. ale pořád je to stejný .. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2013 8:43
 a co hlavní cívka??nebo zkus jinou svíčku.A předstich udávaj tak 1,5-1,6 mm
Datum: 26. března 2013 8:43
Jméno: DarkAngel121
IP: uživatel4888
 Ok , dávám to tak  ..
Datum: 24. března 2013 14:21
 1.8 je moc.. dej 1.3 a zkus... jinak dáváš předstih doufám před horní uvratí? .. jsou takový koumáci co ho dají za horní uvratí a pak se diví že tto nejede
Datum: 23. března 2013 20:34
 Odtrh O,45 mm / přesto to nemůže být přesně , a předstih kolem 1,8
Datum: 23. března 2013 20:18
 a to je ? chci konkrétní hodnoty.
Datum: 23. března 2013 20:14
 Podle norem které jsou stanoveny na internetu
Datum: 23. března 2013 20:09
 jaký jsi nastavil předstih a odtrh?
Datum: 23. března 2013 17:30
Jméno: Ten, co tu furt otravuje
IP: uživatel14442
Posl.aktualizace: 28. března 2013 19:42
Datum: 28. března 2013 19:42
Jméno: aro
IP: uživatel15065
 jako kocky jsou tyhle svazaci ! video o nicem..
Datum: 28. března 2013 2:48
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 no parádní video, přesně takové video chybělo, a sem rád že jsem taky mohl poradit nějaký ten film a těší mě že se iobjevil v tomto videu, autorovi hodně štěstí v další tvorbě
Datum: 25. března 2013 19:56
 13:55 je noční můra, ale krásný ... za mě + (na kolejích čeká vrah a fízl v parku), dost filmů ani neznám
Datum: 24. března 2013 21:59
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 chválim výborná robota
Datum: 24. března 2013 12:55
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Výborná práce
Datum: 23. března 2013 21:31
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 4:16 to je brutální  dobrý videjko
Datum: 23. března 2013 21:12
 borec
Datum: 23. března 2013 21:05
 Dobrá práce
Datum: 23. března 2013 19:06
Jméno: Kotekond
IP: uživatel1337
 Luxusní!!
Datum: 23. března 2013 16:39
 fajne  máš velké +
Datum: 23. března 2013 15:20
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Ve filmu Signál pár pionýru taky je
Datum: 23. března 2013 13:07
 Paráda
Datum: 23. března 2013 12:21
 Ahoj te mam jawu 350/638 chci koupit novou baterku a nevim kolik amper ma met
diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2013 10:25
 12V 5Ah se dávala v serii z výroby. Čím větší kapacita baterii (Ah), tak tím samozřejmě lépe, ale bez uprav kastlíku tam větší stejně nedostaneš
fogl: nemáš tam spíš 6V 11Ah?
Datum: 26. března 2013 10:25
 fogl: Taky mám 634 (Vape) a mám tam 12V 5Ah ...... Všechno šlape v pohodě..... Myslím, že do Jawy 350 s Alternátorem(12V) se dávala 12V 5Ah už z výroby.....
Datum: 23. března 2013 16:12
 Jak píše Haggar...
Datum: 23. března 2013 15:13
Jméno: fogl
IP: uživatel14442
 podle mně je 5Ah trochu málo. Mám 350/634 a mám tam 12V 11Ah ale nejsem odborník
Datum: 23. března 2013 14:41
 12V 5Ah........
Datum: 23. března 2013 14:05
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Zdravím všechny draky, včera jsem konečně dompletoval svoji sbírku pionýrů - radost nepopsatelná, tak kdybyste chtěli polahodit oku, přidávám odkaz: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=52895&act=motorky&scr=114 postupně ještě přidám asi 15 strojů, které nemám zatím nafocené, ale v létě vše vyřádkuju a nafotím.  Všem pohodouvou sezónu s větrem v zádech přeje Jenda
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2013 19:24
 To je hodně velká paráda mít tolik pěkných strojů  , to musíš mít asi hodně velkou garáž
Datum: 23. března 2013 19:24
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Péro: dej mi čas do léta, jak říkám, ještě není vše nafoceno, mám to zarovnané za ostatními motocykly, pokud myslíš první typy 05 tek, 21, novější 21, 555 deluxe, první typ 550, mustanga goldena nebo neckermana, tak ty mám taky, ale ty jsou hódně, hódně vzádu v hale, jelikož jsem je pořizoval jako jedny z prvních.. to bude na celej den.  Nějaký vývozní vychytávky samozřejmě nemám a mít asi nikdy nebudu, ale o to tady ani tak nejde. Vždy jak se podívám na inzerci a tam jeden bastl za druhým, tak jsem se rozhodl s tím něco udělat a pár pěknejch kousků si nasyslit pro sebe, ať mám mít pak na starý kolena z čeho radost.
Datum: 23. března 2013 16:47
 jo jinak na podlažkach neni skoro zadny lak uz, a plechy mam dost pobouchane, no prostě tvym fichtlum se to nemuže vyrovnat
Datum: 23. března 2013 16:34
 no čemu ty tam říkáš ucházející stav  mám doma 20 original ne uplně tip ťop jako např. elektrika, ale lak mám origo a myslím si co nemám a ted vidím tohle  ale sem za ní rad, jinak pěkná sbírka, fakt krása, eště když takhle kdysi vypadaly všechny a youtube je plny nejakych retardu co s tim krosí v bahně
Datum: 23. března 2013 16:32
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 já ti tu radost skazím  ještě ti nějakej ten stroj chybí
Datum: 23. března 2013 15:39
 Nádhera
Datum: 23. března 2013 12:22
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Jendo!No to je paráda!Jeden pěknější neš druhý!!!To obdivuju!Držím palce ať se Ti daří a máš z teho pořád radosť!!!A díky za přání!Toš tak!
Datum: 23. března 2013 10:29
Datum: 23. března 2013 10:29
 Krása nádhera čoveče, parádní stroje, klobouk dolu
Datum: 23. března 2013 10:04
Jméno: :)
IP: uživatel12913
 ahoj draci jaké mi doporučíte endurko s STK do 11kw ? cena do 20 tisíc. aby se moc nesralo a trocha jelo .
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2013 18:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jawa: kolik je 2000 tisic? to je 2 mega?
Datum: 23. března 2013 18:42
Jméno: jawa
IP: uživatel15267
 yamaha dt 125 ale to do 2000 tisic asi nekupis ,
Datum: 23. března 2013 18:24
Jméno: :)
IP: uživatel12913
 ještě nějaké názory ve 2T jich moc není že , zalíbila se mi ta Suzuki
Datum: 23. března 2013 11:16
 Suzuki dr 125 nebo honda XRL 125
Datum: 23. března 2013 0:30
 Zdravím pánové, dostal jsme mustanga a potřeboval bych poradit jak přidělat tlumič sání pod nádrž aby tam držela? tady byla přidrátovaná za nějaké kolíky co jsou na boku nádrže z každé strany, ale určitě bude nějaký způsob  prosim prosim o radu  , předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2013 10:35
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 já mam filtrbox zajištěnej třema silnejma gumičkama sice nevim z čeho sou...už sem s nima mustanga koupil, ale pořád drží a to ho mam už 7 let.
Datum: 23. března 2013 10:35
Jméno: pepa
IP: uživatel15074
 je to řešene podobně ale zvyroby tam byla tzv maka páska plastový děrovaný pas s bilím čudlíkem který se namačknul do díry ani nevím kde to vzít znarodnil sem toho v praci metry .... ten pasek je docela dost pružnej a drží to solidně .. jinak ten pasek se dává stejně jak ti maš ti draty ... ty navařene cosi maj dylku akorád na šířku toho pasku a podle normi by se měl čudlík nacvaknoudo 4 díry od konce
Datum: 23. března 2013 10:16
Jméno: Adam
IP: uživatel13294
 Zdar , nejsem moc zvyklej jezdit na seriovkách, ale mam jednu. Je normální, že venku se nepohne větrem ani větvička a po rovině z bodu A do bodu B to jede 68 km/h a z bodu B do A to jede 53 km/h ?  (90kg)
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2013 21:48
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 U Jihlavyje silnice a ikdyž to vypadá, že jedeš z kopce... tak omyl je to do kopce. Za mlada jsem se tam hodně najezdil a tento optický klam je fakt úchvatnej
Datum: 23. března 2013 21:48
 zastavam Bakouna, mužu takhle jezdit pořad dokola kde to vypada jako rovinka ale prostě to nejde ani vidět ale je to trošku z kopce a na mojem fichtlu to dělá velký rozdíl  a nic se nezmění i kdybych jel takhle 3x zasebou
Datum: 22. března 2013 17:18
Jméno: Adam
IP: uživatel13294
 nebo asi mít měřiče větru po 10 metrech na silnici  někdy je pravda že se to do mně vopře, ale 100 metrů od cesty ani foukanec
Datum: 22. března 2013 16:39
 po chvíli upadne výkon když se začne přehřívat hlavně v létě Ale neříkej mi že v takový zimě co je ted ze to nejede.Jediný vysvětlení je to co psal Bakoun.Zdar BEDY
Datum: 22. března 2013 15:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Silnice s kopce... taky u nás máme jednu silnici, co vypadá jako naprostá rovina a přitom je nepatrně s kopce a strašně to mate.
Datum: 22. března 2013 15:23
 Zdarec, mam doma dělanou čz 175 sport na cross a chtěl bych si tam dát tachometr ale nemám lanko.... nevíte kde ho sehnat?? nebo jestly tam jde i z jiné motorky..
Díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2013 17:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jenom upozornim, že pokud máš upravený převody sekundáru, tak ti bude tachometr ukazovat kraviny...
Datum: 22. března 2013 17:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 22. března 2013 17:46
Jméno: jawak
IP: uživatel10185
 zdar borci, mam jawu 21 cross a mam s ní velkej problém normálně chitne ale vůbec mi že nejde do otáček, volnoběch drží ale jak mu přidám začne se dusita a chcípne (karbec čištěn a štelován odborníkem) muže bejt přidřenej ??? nebo co s nim může být zkoušel sem jehlu dát na jinou drážku ale ani to nepomáhá !!! prostě na nakopnutí chytne ale jak mu přidám ccípne už si s nim nwm rady  poradíte někdo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2013 7:25
 dobřš ale jak mam udělat aby to nesálo tolik vzduchu (u fichtla memam štelovák akorám dě napadá jak mam přímej vzduch. filtr tak ho kousek přelepit lepenkou. to by bylo a na ten penzím zvětšit hladinu neboco větší trisku poraďte zž si s nim nwm ra
Datum: 24. března 2013 7:25
 tak sundej hlavu a podiv se jestli neni přidřený... ale chodá se ti to jako když jde málo benzínu a moc vzduchu... ono dnešní odborníci stojej za hovno
Datum: 23. března 2013 17:35
 díky za odpověď ale mě se zdá jako by byl přidřenej. V motoru jtále něco cinkalo (klika nebo krouřky) ale jelo to a těď to dělá todle gufera sou na podzim nové. zkusim se todívat eště na ten předtih ale nwm PS: může teda být přidřenej
Datum: 23. března 2013 8:09
Jméno: Adam
IP: uživatel13294
 Lidi koukněte se fakt do tý hl. trysky a do toho kanálku od plovákovky. Já za tim kvůli tomu běhal jak dement  Pak svíčku novou a filtr. Co když tam dáš novou, necháš chvíli na volnoběh a začneš pomalu přidávat aby to jakoby už na půl chípalo. Pak se koukni na barvu svíčky.
Datum: 22. března 2013 15:04
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 a co svíčka? kondenzátor? gufera na klice? netěsnost v sání? a jak píše kolega ten předstih a odtrh?
Datum: 22. března 2013 12:47
 A co předstih? zešteluj a zkus
Datum: 22. března 2013 8:35
Jméno: Ondra
IP: uživatel14967
 Ahoj, koupil jsem jsi JAWA 350-634. Předchozí majitel tam dal předek z 640, ale origoš předek mi dal taky. Když jsem všechno udělal a nalil olej do tlumičů (140 ml) tak nefungovaly. Když na ně zatlačím tak zasyčí a nejdou nahoru. Prosím o radu čím by to mohlo být díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2013 20:18
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 možná: po utažení kola se vidlice nesmí stáhnout k sobě - v kole musí být správné rozpěrky. když se konce vidlí stáhnou (roztáhnou) - můžou pak tímto způsobem drhnout.
Datum: 22. března 2013 20:18
 Zdravím Draci , prosím moc o stručnou pomoc :
Mám Jawu 21/50 .. rozbil se mi přepínač , a nechci si kupovat nový .. Neví někdo jak dát dohromady drátky , které patřili k přepínači ?
Nebo co s tím dělat aby to bylo jednoduše uděláno ? Je to velmi dobrej stroj , ale budu ho později prodávat ..
Díky všem za radu !
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2013 13:56
 Proč zrovna tahle otázečka ?
Datum: 23. března 2013 13:56
Jméno: michal
IP: uživatel12170
 odkud ses a ma to papiry?
Datum: 21. března 2013 20:13
 Ok díky
Datum: 21. března 2013 19:46
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 tak jestli ti jde jenom o to aby to šlo nakopnout tak to ti stačí když dáš drát od zapalování / z přerušovače/ na cívku 1 a 15 ukostříš a ještě si na ten drát od ukostření dáš nějaký spínač
Datum: 21. března 2013 19:44
 Tam nejde o to něco slepit  .. Ten přepínač je hodne starej , a ty plíšky s čísly už nejdou pomalu ani vidět ..
Potřebuju to jen nakopnout , ale nevím který drátky kam  .. podle el schéma to dokážu napojit na přepínač , ale přepínač není .. Proto se ptám jestli to jde ï nějak jinak
Datum: 21. března 2013 19:05
Jméno: pepa
IP: uživatel15263
 skusit přepínač slepit vteřinákem .... jinak si hraj je to za 5 minut zapojene nastartuj motor a skoušej ne
Datum: 21. března 2013 19:03
Jméno: Radek
IP: uživatel13792
 jak bych mel vypletat kolo rekne mi to nekdo nikdy jsem to nedelal diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2013 19:14
Datum: 22. března 2013 19:14
 ne youtubu je jeden super návod, bohužel nevím, jak se to jmenuje. ale popisuje to tam perfektně. mám takový dojem, že se snad natáčející pohybuje i tady, ale nevim to jiste... kukni na youtubu
Datum: 22. března 2013 7:21
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Radku!A aj si skusil naťukat do vyhledávače výplet kola nebo vypletení kola a potom dat entr? A co Ti to napsalo?
Datum: 21. března 2013 22:04
Jméno: fida
IP: uživatel3755
 zdar borci a borkyne mam babettu 210 a protacej se me slapky je to spatna volnobezka na zadnim kole?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 22:54
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Asi bude jasný cvrček a ten můžeš koupit v cyklo shopu....
Datum: 07. dubna 2013 22:54
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 a nebo když seti toči kolo, muže to byt spojka v tom velkem bubnu nebo startovaci čelisti oboji zkoukni
Datum: 22. března 2013 8:21
Jméno: pepa
IP: uživatel15263
 pokut se ti netočí zadní kolo tak jo pokut se ti točí jde s tim jet jak na kole a nesepne motor jsou to rozběhove čelisti ..na jejich výměnu je potřeba stahovák... a nechat je za 100 nalepit..popř jen odmastit
Datum: 21. března 2013 17:40
 Čau draci. Po dlouhé době bych měl dotaz.Fichtl mě zradil ! Po zimě jsem ho startoval jednou neprojížděl jsem ho ale vše OK volnoběh držel.Dnes k němu dojdu a nechtěl moc držet volnoběh měl snahu zdechnout.Ještě horší je že když jsem zařadil 1čku chci se rozjet tak zdechnul.Sundám prsíčka a zjistím že válec je mokrý.bylo lehce povolené kolínko karburátoru tak jsem ho dotáhnul Pak jsem zjistil že karbec ke kolínku taky není moc dotáhlej.Tak jsem to stáhnul ale jeden šroub měl KO závit.Proto jsem tam dal nový šroub vše pořádně dotáhnul.Nádrž čistá,kohoutek čistý ..plováková komora čistá trysky taky ale i tak jsem je pro jistotu vyčistil (chlupem ze smetáku) (vyčištěné i ty kanálky v karbecu kam se pak nasazuje airbox(filtr čistý)nastartuju volnoběh už drží dobře ale jak mile zařadím a chci se rozjet (motor jde do záběru) ale ještě nemá tendenci se rozjet tak zdechne.Ad se snažím spojku pouštět čím víc pomalu a přidávat i plyn pokaždé to zdechne.Rukama to určitě není jen pro rejpaly na fichtlu mám najeto něco přes tisíc KM a na 125 něco málo přes dvatisíce  Kde teda může být problém ? Ještě tam nikdy nebyla dělaná asi generálka když jsem ho kupoval stál asi 6-8 let v garáži ale přes tisíc kilometru jsem najezdil bez problému i když se zahřál trochu unikal olej u gufera pod řetězovým kolečkem myslíte že už se gufero odebralo do věčných lovišť nebo třeba odešlo gufero/a na klice ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2013 15:00
 Tak jsem vyvařil ten karbec pěkný sračky z tama vylezly hlavně ze dna plovákové komory.Kancelářskou sponkou jsem pročistil i otvor pro hlavní trysku až na skrz tj (až do plovákové komory) dal jsem to do kupy a chovalo se to stejně chcípnul jsem to.Pak nastartoval (asi nákej bordel vyletěl ven) a už to bylo OK zatím jsem to projel jen po dvorku na 1čku a dobrý.Ale i když je nádrž odrezená a je sítko na kohoutku přesto jsem vypozoroval malé nečistoty na dně hadičky.Proto když mám teď karbec čistý tak chci zabránit tomu aby se zase nezasral.Takže koupím novou hadičku a udělám smyčku nebo jakoby ji před karbecem stočím aby se tam ty nečistoty zadržely (doufám že víte jak to myslím) Nebo bude lepší zvolit nákej malej čistič (filtr) paliva (ten kulatej co má tady sesa nechci je na prd.. moc velkej )Ale zase palivo jde samospádem takže jeho umístnění ? Těsně před karb nebo těsně za kohoutek nádrže... vaše postřehy a nápady ?
Datum: 23. března 2013 15:00
 Tak jsem mrknul na svíčku je taková zašlá no hold už je stará po očištění ocelákem jde kouskama vydět cihlové zbarvení.Jedná se o svíčku Pal Super N7R.Dále jsem sundal celej karbec a rozdělal ho.Zítra ho tedy vyvařím v tom roztoku a namontuji zpátky a pro jistotu vyčistím i ten výfuk pak napíšu co a jak zatím se měj tě ad vám to jezdí.
Datum: 22. března 2013 15:36
 Mrkni na hlavu jestli to někde nefouká. Měl jsem jednou něco podobnýho..., měl jsem sundanou hlavu a před zpětným nasazením jsem špatně očistil dosedací plochu hlavy a podfukovalo mi to. Na volnoběh vše v pořádku, ale horko těžko jsem se rozjížděl a motor neměl sílu. Po pořádném očištění dosedací plochy byl klid, tzn. nikde nic už nepodfukovalo a motor měl kompresi jakou má mít
Datum: 21. března 2013 21:41
 No fakt zkus ten výfuk. Měl jsem to samé, na volnoběh to točilo jak drak, ale když jsem chtěl jet, nemělo to žádnou sílu.
Datum: 21. března 2013 21:08
 ucpanej karb... rozdělat, vyvařit v cca 50% roztoku octu a mělo by to být ok
Datum: 21. března 2013 19:05
 to si nemyslím když na volnoběh to jde vytočit do maxima ale tak vypálit ho můžu no za to nic nedám ale mažu kvalitním minerálem takže moc by se zasírat neměl.
Datum: 21. března 2013 18:41
 Vypadá to na ucpaný výfuk.
Datum: 21. března 2013 18:20
 jo když přeplavím karbec tak my to to vytiká přímo do odkapovací misky .Svíčka je tam stará dobrá Palka (zítra mrknu a dám vědět jaké číslo ted jsi nevzpomenu) ale i když jsem tam měl jednu dobu Brisk n 15 C všechno OK.když jsem to dotáhnul dom před rokem hlava sundaná odkarbonovaná i píst a všechno kolem.Výfuk čistý i koleno.(mažu kvalitním minerálem)Jehla na prvním zářezu furt se to uchlastávalo (když jsem to dotáhnul dom) pak jsem to dal na první zářez a je bez problému.(na druhém zářezu se to uchlasávalo i když hladina byla seřízena a ventil jehlový se nesekal a těsnil dobře!) svíčka do cihlova a startovalo to na pár kopnutí tak jsem to neřešil.I starší pán co zbírá fichtly mi říkal že to nevadí když je ta jehla na prvním zářezu.A Při zajiždení by prej stačilo jen více oleje ale to už mi říkal zase někdo jinej.Sorry že jsem ted tak trochu odbočil. a díky zatím za rady
Datum: 21. března 2013 18:15
Jméno: standa
IP: uživatel15262
 Zalepenej vzdušnik hlavní trysky (kanálek uvnitř těla karbecu mezi HT a komínkem jehly) a nebo zalepený dirky komínku jehly... Když fakt hodně přeplavíš karbec,vytíká ti benzín z prostředního kanálku na čele karbecu? A co svíčka?
Datum: 21. března 2013 17:47
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Udělej gufera na klice a mělo by být klid.
Datum: 21. března 2013 17:44
Jméno: Adam
IP: uživatel13294
 Pořádně se koukni do hlavní trysky,já tam měl jednou cosi a to nešlo ven ani prasácky drátem  , a jestli je fakt 68 nebo 78 a pak koukni na ten kanálek mezi plovákovkou a hl. tryskou a pak sešteluj hladinu.
Datum: 21. března 2013 17:32
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 čau, tak já bych v první řadě sundal celý karbec, celý ho kompletně vyčistil uplně všechny kanálky, pak bych se podíval jestli nejsou už moc do vajčka dírky na tryskách, pokud ne tak je jen pořádně vyčisti pokud ano tak dej jiné, pak si vem sklo na něho dej jemný smirglový papír a všechyn dosedací plochy zabrus až než budou 100% rovné (karbec, kolínko v dosedu na válec i karbec),dej všechny nové těsnění, nové šroubky, matky a pérovky podložky , a vše pořádně s citem dotahni, pak pořádně zešteluj hladinu, jehlu na druhý zářez, trysky rozumně dotáhnout lepší je je nechat malinko povolenější, pořádně taky vysaj vysavačem filtr pak nastav předstih, odtrh, zkontroluj svíčku, kdyžtak sundej a vyčisti výfuk a hlavu od karbonu, taky zkontroluj zda ti těsní dobře hlava a když už budeš mět sundanou hlavu tak se mrkni na to v jakým stavu je píst, kroužky a válec, když by nic pořád nepomohlo tak by to mohlo být to gufero no. Tak to všechno udělej a musí to jet
Datum: 21. března 2013 17:14
 Ahoj, stačí na pio paprsek m3 nebo je lepší m3.5? Jakej máte vy? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2013 18:56
Jméno: pepa
IP: uživatel15263
 3?5 mm je zlepšení z výroby protože 3 rada praská za mě jen 3,5 ...nevýhodou je nižší pružnost při přejezdu nerovností ale to jde doladit tlakem v gumach a stavem tlumiču .....ma to svuj duvot že to změnili a davali silnější
Datum: 21. března 2013 18:56
Jméno: mz
IP: uživatel12881
 Promiňte že se znovu ptám.Mužu si emzetu přihlásit kompletně na sebe když na ní nemám ŘP
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2013 21:45
 Ještě jedno doplnění... Dohledal jsem datumy v dokumentaci a zjistil jsem, že v 15ti letech jsem na sebe přepisoval pionýra. Řidičák jsem tedy ještě neměl a jsem uveden jako vlastník i provozovatel...
Datum: 21. března 2013 21:45
 Musím se opravit, asi to bude tak jak píše kolečko. S tím provozovatelem si nejsem úplně jistý, ale myslím, že ten kdo je zapsaný jako provozovatel s tím jezdit nemusí, takže by jim to mohlo být jedno jestli má nebo nemá ŘO.
Datum: 21. března 2013 21:37
 Já na sebe mam taky napsanou motorku na kterou nemam papíry, a nijak to neřešili, tak to asi bude podle toho jakou má úředník náladu...
Datum: 21. března 2013 13:21
Jméno: mz
IP: uživatel15264
 mám řidičák pouze A1..a když sem měl simsona a přihlašoval sem ho tak..vlastníka dali mě a (ptotože sem neměl v té době řidičák) provozovatele jednoho z rodiču..a na mz bych rád kdyby mi dali jak provozovatele tak i vlastníka,vlastník by neměl být problém,ale u toho provozovatele mam strach když naní nemám ŘP.
Datum: 21. března 2013 13:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nejsem si uplně jistej... když sem si v 15ti kupoval simsona (neště sem neměl A1), tak mě nechtěla napsat jako provozovatele, tzn že sem byl uvedenej jako vlastník, ale provozovatel byl táta... pojištění na mě zase nechtěla napsat, protože mi nebylo 18... ale je to 6 let zpátky, nevim jak je to teď...
Datum: 21. března 2013 13:03
Jméno: mz
IP: uživatel12881
 takže mužu být provozovatel a vlastník?
Datum: 21. března 2013 11:55
 Můžeš ji mít přihlášenou na sebe, můžeš na ni platit pojistku, pouze řídit ji nesmíš
Datum: 21. března 2013 11:38
Jméno: mz
IP: uživatel12881
 děkujuu,udělal si mi radost..mám 150 a mám řidičák A1..znáš ty český zákony
Datum: 21. března 2013 10:58
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 proč by jsi nemohl, můžeš si přihlásit třeba vzducholoď, jen jí nesmíš řídit
Datum: 21. března 2013 10:54
|



|