Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Zdar Draci, nedávno jsem si koupil Jawu 20 v pěkným stavu, ale bez papírů a potřeboval bych poradit jak ji přihlásit. Má totiž značku, ale ten od koho jsem ji kupoval neví kdo byl původní majitel. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2013 23:14
Jméno: pepa
IP: uživatel15120
 sežen si kupní smlouvu od dnešního dne a zajdi na dopravku zda t je eště v registru ..pkut joo je to ok jinak nove papíry a štítek....
Datum: 24. března 2013 23:14
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 ahoj draci vím že to je individuální ale není tady někdo kdo ladil válec CU 2k na origo karburátor jikov 2917 ? kolik byla +- volnoběžná tryska , velikost ? bude stačit velikost 76 -78 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2013 20:51
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 CÚ, převrtaný Jikov, mustang výfuk, 74 tryska, léto, 25°C...
Datum: 24. března 2013 20:51
 2K CU přesně ne ale válec podobných hodnot jsem odladil 78 trysku + leštěný difuzor.. kup si radši obě. Možná se najde někdo kdo ví přímo jakou přesně.
Datum: 24. března 2013 19:36
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 prominte upsal jsemse Hlavní tryska
Datum: 24. března 2013 18:38
Jméno: Honza
IP: uživatel6480
 Zdar draci, chci se zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s laďákem Hikone? vyplatí se ta práce na ladění za ten výsledek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2013 18:58
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 sorry to patřilo k otázce níže
Datum: 25. března 2013 18:58
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 na sériovce si myslym ocení světelnej výkon a spolehlivost, jinak já osobně mám na pionýru dělaný tyristorový zapalování - jiskra jako nikdy předtim, motor chytá na drcnutí napoprví. Zapalování sem jen zapojil podle návodu,(kladívka zůstavaj - jen nespínaj velkej proud,ale spínaj malym proudem velkej, tudíž se tak neopalujou kontakty) zapalování sem sehnal tady přes inzerci asi za 400 + poštovný, jeto doma dělaný od někoho kdo tomu rozumí, mám to asi 2 roky a jetě sem nedělal předstih a motor šlape tak jak má,Takže to můžu doporučit jako takovou levnější alternativu
Datum: 25. března 2013 18:57
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 řekl bych že na sériovce to moc znát nebude
Datum: 25. března 2013 16:22
Jméno: Tomas
IP: uživatel6480
 Zdar draci, nevýte kde výhodně sehnat bezkontaktní zapalování VAPE na mustoše? chtěl bych to zkusit, předělávám ho celýho a zrovna se mi nechce investovat trojku do novýho, když jsem to neviděl v akci ani! dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2013 7:16
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Ještě je tu možnost že si to vyrobíš... Není to nic světaborného, prostě rotující magnet okolo navinutých cívek  . Jako že trojka není málo peněz, tím spíš pro Vás nácileté, to chápu, ale na druhou stranu to buď s tou motorkou myslíš vážně a holt to do ní nainvestuješ a o ty prachy najezdíš míň kilometrů, když nezbude na benzín, nebo to za to nestojí a tak se na to vykašli... Že nikde Vape nenajdeš v akci je celkem pochopitelné. Materiál, technologie, lidská práce a daně něco stojí, takže z mého pohledu zcela reálná cena. Až to budou dělat v číně, kde jí bejvalej pastevec vyrobí za 20kč na den, tak to vape v akci koupíš... takhle s tím moc nepočítej
Datum: 25. března 2013 7:16
 Prostě to stojí tolik, kolik to stojí, s tím nic neuděláš. Můžeš zkusit propátrat inzerce, jestli někdo neprodává použité, ale můžeš počítat s ušetřením max nějaké stokoruny. Lepší koupit nové, když ho chceš.
Datum: 24. března 2013 17:44
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 ne, ale vím kde sehnat knyhu češtyny
Datum: 24. března 2013 17:40
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Nazdar vytvořil sem si návrh pozadí z tachometru a z toho si chci nechat udělat samolepku..chtěl bych se zeptat sestli s tim má někdo zkušenosti..jde mi hlavně o to jestli to pozadí dlouhodobě vydrží nebo ne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2013 16:38
 zdravím má to už na pionýru 3 roky a je to supr,ale tím jsem skurvil 2 tacháče před tím,takže pokud máš někoho kdo to umí dej mu to ,jinak jsem to nechal dělat v Copy studio skori na A4 jsem měl asi 12 samolepek a platil jsem 59Kč nevim jak je to ted'.
Datum: 25. března 2013 16:38
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Zdravím, mám jawa 50/23 mustang a můj problém spočívá v tom, že když nasadím vzduchový filtr, tak se zacne dusit a bez filtru to chytne okamzite, při rozjedech se s filtrem nechytá vůbec a bez něj jede jak drak, to samé za jízdy, takže se ptám, co to může způsobovat, filtr je vyfoukaný,.... napada někho něco co by to mohlo dělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 22:51
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Dekarbonizuj výfuk, vyčisti trysky, kup nový filtr.....
Datum: 07. dubna 2013 22:51
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 joooo to sám nevím :/ ještě mě to trápí :/
Datum: 28. března 2013 18:41
Jméno: pepa
IP: uživatel14813
 napíšeš nám čím to bylo?
Datum: 26. března 2013 16:17
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
Datum: 24. března 2013 22:46
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Ta tryska může být větší něž 68 (pokud si ji čistil ocelákem)
Datum: 24. března 2013 22:36
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 no tryska 68ka, hladina nastavena, mrknu na ten vyfuk dík
Datum: 24. března 2013 18:52
Jméno: pepa
IP: uživatel14532
 za mě ucpanej výfuk huř se vyplachuje válec a s filtrem to je bohate že se to neutáhne... popř moc vyská hladina anebo velká triska
Datum: 24. března 2013 18:01
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 mě to dělal předstih...
Datum: 24. března 2013 17:27
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 chtel bych se zeptat jestli ma parez jinou vacku nez pionir duji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2013 19:32
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 má
Datum: 24. března 2013 19:32
Jméno: Fana
IP: uživatel13045
 Zdar draci, neví někdo o eshopu se spojovacím materiálem, ložisky, těsnícími prvky apod.? Nejlépe s přijatelnými cenami..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2013 19:15
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 spojovák kupuju - akros.cz je nerez a ve špičkové kvalitě.
Datum: 24. března 2013 19:15
Jméno: nevim
IP: uživatel12689
 zdravim, mám S11 a když na ní jedu a přidám plyn tak se to celý začne cukat jako kdybych rychle mačkal a pouštel spojku, v čem je chyba ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2013 19:07
Jméno: nevim
IP: uživatel12689
 předstih to nebude, páč na dvojku to nedělá a cuká to silně jako kdyby ta jednička vypadla a hned zas naskočila
Datum: 25. března 2013 19:07
Jméno: nevim
IP: uživatel12689
 to jak říká péro to by mohlo být ono, vyskakuje mi jednička, takže to mám přitáhnout když vyskakuje 1. stupeň jestli tomu rozumím správně ? díky
Datum: 25. března 2013 19:06
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 nebo máš moc naplý lanko na řazení a vyskakuje dvojka
Datum: 24. března 2013 19:33
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 skus předstih mě to dělal
Datum: 24. března 2013 18:46
 zdar, postačí mi na výměnu ložisek v nábojích kol horkovzduška nebo musim vytloukat? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2013 15:53
Jméno: a
IP: uživatel1272
 Budes muset udelat obojí kdyz to nahrejes tak to nestaci :
Datum: 24. března 2013 15:53
 Nejlepší je použít oboje, tzn. nahřát a pak vytlouct. Ložiska se vytloukají z protější strany, tzn. levé ložisko musíš vytloukat z pravé strany směrem ven a pravé ložisko z levé strany
Datum: 24. března 2013 13:43
Jméno: filip
IP: uživatel13012
 čaute, mám simsona a ted jsem ho zprovoznil,elektrika byla původní do ní jsem nezasahoval,nastartuju a jede v pohodě ale když přepnu na světla tak to chcípne,neháže jiskru,nevíte čím by to mohlo být? předpokládám že se to asi někde zkratuje...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2013 16:35
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 natahni novou elektriku a vsecho zaizoluj
Datum: 24. března 2013 16:35
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 tak zase něco o škodě 125l, díky Oskarovi, jsem přišel na to že mi přeskočil rozvodový řetěz, tak jsem vyměnil rozvody, nastavil vzájemnou polohu hřídele a vačky (12 čepů), pak jsem nastavil rozdělovač (prošel káblové koncovky), předstih, vůli ventilů, a pak jsem zkoušel nastartovat, ale zase nic, tak jsem se díval na svíčky a byly totálně suché, takže je chyby s přívodem benzínu, čerpadlo funguje, karbec jsem komplet čistil (vyvařoval v octu), nastavovla hladinu, sací potrubí je také vyčištěný, akcelerační pumpička stříká, tak prsostě nevím, jedeně mě napadá že bych přitom čištění karbecu něco pokazil ale nejsem si ničeho vědom, tak prosím poradtě díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2013 20:59
 za týden: teče mi olej někde u setrváku
Datum: 25. března 2013 20:59
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 poraď si jak chceš..... mě vážně nebaví radit někomu kdo nechce poslouchat chytrej jsi dost tak si poraď
Datum: 25. března 2013 20:12
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 a když tedy myslíš že ty značky jsou na všech rozvodech špatně tak mě řekni podle čeho se to má dávat
Datum: 25. března 2013 17:46
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 neříkám že temu reozumím nějak výborně, ale myslím že na to abych to mohl dělat to stačí, a navíc někdy se to člověk naučit musí, a překočený to bylo, viděl jsem co jsem viděl poloha o 21 čepů a stříkal benzín do filtru co jinak nesmí na čtyřtaktu dělat
Datum: 25. března 2013 17:46
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 hele ty vadný rozvody se tu vyskytují minimálně 10let tak že jestli to někdo už měnil tak tam klidně mohli být..... rozvody na škodovkách neskáčou, vzhleden k tomu, že jsme s obdobným motorem pár let v 80kách závodili a stojí 130LR jsem prodával před třema rokama tak jsem ten motor měl fakt párkrát rozebranej, ale už prostě nechceš poradit... víš co s tím udělej.... odtlač to k někomu kdo tomu rozumí a příště se nehrab v něčem čemu nerozumíš
Datum: 25. března 2013 6:43
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 ne nejel, a já nechápu jak můžeš trvdit že na uplně všech vyrobených rozvodech a světě jsou blbě ty značky
Datum: 24. března 2013 22:31
 a před tou go ten motor jel?
Datum: 24. března 2013 22:09
 tvůj postup je divný.nastavím motor do nuly pro 1 válec.smontovaný rozdělovač s komínkem vsunu do prsou v poloze aby se kryl palec s ryskou na rozdělovači a 1 šroubem držáku alternátoru a seděl na díry v prsou.V těto poloze je dána poloha rozdělovače pro 1 válec.Potom vsuneš hřídel ol.čerpadla a složíš.předstih nastavíš tak že pořád kolem 1 válce pootáčíš motorem klíčem a při zaplém klíčku posloucháš přeskok jiskry.Tento postup opakuješ až docílíš cca 7st před hů 1 válce.
Datum: 24. března 2013 22:03
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 klínky ti musí vycházet tak že když máš ten na klice kolmo nahoru (k hlavě motoru) tak ti klínek na vačce má vycházet asi za 8minut celá, musíš to ale brát v kolmém postavení motoru, prostě hlava je 12 hodin, chápeš??
Datum: 24. března 2013 21:58
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 hele ty asi neumíš česky, když ty značky jsou blbě a ty to na ně nastavíš, tak to asi budeš mít nastavené jak??? dobře??? prostě když sundáš stará tak tam ty nový musí jít aniž by jsi s tím nějak moc hýbal, stačí fakt minimálně pootočit vačkou aby jsi vymezil vůli vytahanýho řetězu, ty jak předpokládám jsi s tím hnul asi tak o 10minut aby ti to sedělo na značky, mám pravdu??
Datum: 24. března 2013 21:51
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 hele krom toho přeskočený rozvody na 120ce? To tam spíš už někdo dával ty blbě vyrobený a proto nesedějí značky.... to by jsi musel mít to totálně ohoblovaný kola aby to skočilo, viděl jsem i řetěz vztahaný tak že probrousil víko neskočilo to.
Datum: 24. března 2013 21:41
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 marquee, já než jsem tam ty rozvody namontoval, tak jsem se díval jestli mají tečku ve stejným místě jak ty starý (sice jen na to malý), ale když jsem nastavil o 12 čepů tak mi zářezy na kolech vycházely ve stejným místě jako na nákresu v knížce
postul: rozdělovač, 1. nasadil jsem komín na víko, pak jsem dal rozdělovač na komín (čepy zapadly pěkně do sebe) pak jsem nasadil čerpadlo ozubené kolo (ta hřídel) taky zapadla do komína, jak jsem měl toto nachystaný tak jsem si natočil rysku něco před ryskou na tělesu roztdělovače motor dal 5°před HU a pak nasazoval víko a dělal jsem to tak dlouho až než byl palec na rysce
Datum: 24. března 2013 21:40
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 já také netvrdím že nepasují ale že mají ne výroby blbě udělané značky pro nastavení a to že polský rozvody prodávají i škoda servisy jako origo díl je fakt..
Datum: 24. března 2013 21:35
 marquee rozvody pasují od 1000mb až po felicii do roku 97.A ty mi popiš nastavení rozdělovače včetně komínku.číst umím a motory taky
Datum: 24. března 2013 21:16
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 hele už pár let prodávám autodíly, tak prostě vím, že český rozvody neseženeš už hezkých pár let, už před 15ti lety se přes inzeráty prodávali za nehorázný peníze, dají se možná ještě sehnat oroginály někde ve škodovce, ale dost pochybuju, tak dej na mojí radu, ještě jednou sundej pro jistotu víko a zkontroluj postavení klínků na vačce a na klice, jde o to že jestli ti maká pumpička jak říkáš, tak by to chylo aspoň na bezín co jsi tam akcelerační pumpičkou poslal, sice blbě, ale aspoň by to blaflo
Datum: 24. března 2013 21:09
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 já netvrdím že všechno vím, ale jak koukám tak nikdo taky neni schopný poradit něco
Datum: 24. března 2013 20:35
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Tak si poraď sám když všechno tak dobře víš.
Datum: 24. března 2013 20:22
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 jak koukám tak uživatel postul asi neumí číst, hned v druhé větě příspěvku je vyměnil jsem rozvody!!! a on napíše že jsem nedělal rozvody, a navíc jsem se pak opravil uznávám že pojem GO se nehodil použít, tak pak jsem to označil jako menší oprava ale to jsi asi nečetl a polohu kol mám 100% dobře počítal jsem to asi 100 a do dvanácti myslím že ještě počítat umím, a přeskočené to bylo pač jak jsem sundal víko tak poloha kol byla o 21 zubů, rozdělovač mám nasazený dobře, jak jsem nasadil víko, tak motor jsem měl 5° PŘED HU, a ryska na palci směřovala na rysku na tělese rozdělovače, pak jsem ještě nastavil předstih na 5° kontroloval pořadí káblů na rozdělovači ke svíčkám, všechny 4| svíčky házely krásnou jiskru, a rozvody mám originál škoda české cena cca 450
Datum: 24. března 2013 20:01
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 to je všechno nanic pořád něco podlejvat to musí chytit, podle mě máš třeba obráceně to víčko rozdělovače nebo jsi blbě nastavil rozvody
Datum: 24. března 2013 19:37
Jméno: pepa
IP: uživatel14532
 toš je to rada z drustva ale tak ten motor podlej ...stříkni do karbece trochu bena popř a pd svíčky a měl by naběhnout ne? pokut je vše ok sesazene..... a jen nejde benál....táta měl na šade v aiboxu díru a nazimu vstříknul trošku bena stříkačkou aby chytla bylo to znát ...když t odvážně uliješ musí chytit ...pokut možno ne plamenem.....
Datum: 24. března 2013 18:07
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 když myslíš že jsou český.... oni už se totiž český nedělají, co tě stály ty originál kola??  na nemáš o zub komínek?? kolik máš předstih??
Datum: 24. března 2013 17:11
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 když myslíš že jsou český.... oni už se totiž český nedělají, co tě stály ty originál kola?? 
a nemáš o zub komínek?? kolik máš předstih??
Datum: 24. března 2013 17:11
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 nedal si blbe rozdelovac kdyz si delal predstih, ja ho jednou otocil o 180° a stejnej problem. jestli ti strika pumpicka, tak to na nastartovani staci. zkus prehazet kabely na svickach...
Datum: 24. března 2013 15:40
 Píšeš že rozvody jsi nedělal tj bez toho kliku nevytáhneš.tedy jaká GO?jak je možné že sedí ryska rozdělovač a časování ventilů?Myslím že tomu rozumíš jak koza petrželi.Koukám že slovo go dostává úplně nový význam.A to si neumím představit tu uloženou kliku a usazené vložky kdybys tu go opravdu dělal
Datum: 24. března 2013 14:46
 můžeš mi vysvětlit jak může přeskočit na š120 rozvodový řetěz?
Datum: 24. března 2013 14:27
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 marquee: to nejsou žádný polský kola jsou to originál škoda- český výrobek, a značky měly ve stejným místě jak ty starý takže tady bych chybu neviděl
Datum: 24. března 2013 12:59
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 pokud jsi dával nová kola tak bacha, mají většinou blbě udělanou značku pro nastavení, porovnej si je s původnímy koly a uvidíš, kde asi udělali soudruzi v Polsku chybu.... patrně nevědí na co ty značky jsou
Datum: 24. března 2013 12:45
Jméno: Honza
IP: uživatel12772
 Cau draci, mam tokovy dotaz kdyz mel puvodni majitel motocykl s velkym TP a je odhlaseny da se znovu prihlasit?? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2013 13:42
 Pokud motorka byla odhlášená v době od 1.7.2001-1.5.2004 jde přihlásit zpět......
Datum: 24. března 2013 13:42
Jméno: revmaplechař
IP: uživatel10887
 ty si asi opravdu blb... už se tady na to ptáš po pátý!
Datum: 24. března 2013 12:56
Jméno: jirka25a
IP: uživatel12115
 Dobrý den potřeboval bych radu na jawa 50/555.Mám dost volné řízení.Co by jste mi doporučili dát do te hlavy za ložiska? mám si koupi tady na fichtl krámku ten věneček nebo sehnat 42 tejch 5mm. a jaké všechny misky budu potřebovat děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2013 10:46
Jméno: jirka25a
IP: uživatel15272
 jakou vazelínou mám namazat ty ložiska? a jak to mám zhruba dotáhnout ? mám požít vazelínu A00 nebo bílou ? děkuji.
Datum: 25. března 2013 10:46
 občas se to vyklepe, stačí na jaře před sezonou dotáhnout (rozpůlí se maska a klíčem 32 se dotáhnou matky)
Datum: 24. března 2013 21:27
Jméno: jirka25a
IP: uživatel12115
 když jsem toho pionýra dostal tak bylo ok ale ted asi po 5 letech ježdění se objevila tahle vůle, takže si myslím jestli to neni vybyté to uložení.Popř jak se to má správně dotáhnout ? děkuji
Datum: 24. března 2013 16:53
 Zkoušel jsi to uložení dobře promazat a správně dotáhnout?
Datum: 24. března 2013 10:05
 Zdar draci, potřebuju info, jestli jsou prsa na 550 a 555 stejné. Koupil sem nějaké na 555 a jsou jakoby delší a nepasuou díry pod nádrží asi o 7mm. Díky Jura
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2013 21:27
 Jasné, takže mám tu díru na ovládání karbce napravo, ale přesto mi to moc na moji 555 nesedí rozteče děr. dík za info jura
Datum: 24. března 2013 21:27
Jméno: y
IP: uživatel1272
 Zdar prsa stejna nejsou podle toho jaky jsi koupil davali se tam levostrane ty jen na 550 a pravostrane na 555 ale i 550. Poznas to podle toho jakej tam mas karbec
Datum: 24. března 2013 15:55
 Zdravim, včera jsem koukal na soji 05 a zjistil jsem ze ma stitek psany v nemcine (byl zastrikan barvou tak jsem si toho nevsiml) nevite nekdo cim se lisil od normalniho s ceskym stitkem?? Me to docela udivilo tak jsem sel zkouknout vsechny me pionyry (mam 3) a na 20 jsem nasel stitek psany ve spanelstine, na stitku byl udaj odpovidajici vykonu a bylo tam udano 4k/3500ot. Nevite nekdo co bylo specificke pro tento typ ?? Foto mohu poskytnout.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2013 19:16
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 já mám zase pionýra 20ku a ta má štítek v azbuce a je ze 68, jedinej rozdíl je v tom že malévíčko u zapalování neni plechově s kulatým prolisem ale hlinikové, jinak sem ještě neviděl pionýra s tímto víčkem z hliníku
Datum: 25. března 2013 19:16
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Ahoj, sbírám výrobní čísla 05tek, podělíš se o to tvoje + rok výroby, případně originální barvu a fotografie?? Dík Marek
Datum: 24. března 2013 19:47
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 taky mám pionýra a štítek v angličtině 4k/6500 ale rozdíl žádnej nikde nejspíš nebude
Datum: 24. března 2013 19:39
Jméno: pepa
IP: uživatel14945
 ten výkon mtoru je bran podle jine normy podle česke se udává výkon motoru i s příslušensví a podle sae bez proto sae norma ma vždy koní víc...papirove hodnoty...motory jsu stejné.... jinak mota do ddr by měli mít zadní světla s olvinou červenou a polovinou ornanžovou....maj na to předpis....tot vše jinakklasicky fichtl který kvuli nějake vadě skončil v tuzexu
Datum: 24. března 2013 9:19
 koukám že si sběratel kuriozit  jinak ty 4k je myslim zvýšením kompresního poměru z důvodu jiného benzínu v zahraničí. kdysi jsem o tom cosi četl, tak doufám že nemelu kraviny.
Datum: 24. března 2013 9:17
Jméno: Ondra
IP: uživatel14045
 Ahoj prodal jsem svojí babettu 210 měl jsme na ní povinné ručení u Directu ten ale už skončil . To by tak nevadilo jako že při prodeji jsem od paná nic nechtěl prostě předaly se prachy a on si to naložil na vozejk a už jsem neviděl. Od známeho pojijištováka mi řikal že potřebuju kupní smlouvu o prodeji aby se zrušila pojistka ale tu nemam. P.s. Dík za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2013 13:15
Jméno: Hany
IP: uživatel6928
 Skripni pojistovaka, on ti tu pojistku zrusi a vic neres
Datum: 17. dubna 2013 13:15
 neřeš to, babeta není v registru stejně jako stadiony a jawety
Datum: 24. března 2013 12:01
 Babetta přeci nemá TP, tak to nemusíš řešit. Zruš si svoji pojistku a ten nový majitel si zřídí svoje nové pojištění. Jestli ne, tak to už neni tvůj problém.
Datum: 24. března 2013 10:34
 a nebo prodat papíry samotné.
Datum: 24. března 2013 9:17
Jméno: vetron
IP: uživatel15269
 Ahoj, pokud nemáš kupní smlouvu a pán si babettu nepojistí, tak Tě časem bude kontaktovat česká kancelář pojistitelů, která Ti vyměří pokutu za provozování vozidla bez povinného ručení. Na druhou stranu, pokud babetta nebyla vedená v registru motorových vozidel, tak by to mělo být ok... Snaž se toho kupce dohnat! Případně vozidlo papírově zlikvidovat. Hodně zdaru.
Datum: 24. března 2013 8:32
 Čau draci, potřebuju radu, jakoukoliv co by mi pomohla ...mam ČZtu 175/477 do crossu, jak mužu zvišit vikon a tah motoru? Ocenim všechny rady  dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2013 22:59
Jméno: pepa
IP: uživatel15120
 ten motor se msý točit sežen male kolečka na sekundar a myslím že tím si skončil ......maximalně snížit hlavu....protože delat výbrus na bezpapírakovi nejni lukrativní....ps možná by pomohlo i nalep si bzdy nove obložení....ale víc bych s tim nečaroval ta motorka ma cenu jak fichtl....
Datum: 24. března 2013 22:59
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 dát motor z 350(639 atb
Datum: 24. března 2013 19:38
 Škoda každého stroje, na kterém se vysoce odborně "zvišuje víkon".
Datum: 23. března 2013 23:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 "Zvíšit výkon" bohužel nejde... To už je zase projekt Internet do zvláštních škol?
Datum: 23. března 2013 23:10
 Zdar draci, nevíte někdo jak dostat ven ložisko z pravého víka? (víko zakrývající zapalování, s páčkou spojky) Existuje na to nějaký přípravek? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2013 13:25
 vydělám páčku spojky a vyklepnu ven...
Datum: 24. března 2013 13:25
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 at chceš nebo ne,stejně to musíš nahřát ikdyž máš stahovák
Datum: 24. března 2013 8:10
Datum: 23. března 2013 22:24
 nahřát víko a klepnout s tím o špalek
Datum: 23. března 2013 21:45
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 23. března 2013 21:17
|



|