česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  29  30  31  32  33  34  35  36  37  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: drak.michal      IP: uživatel12350    
Čau kluci, potřeboval bych poradit. Skládám Jawu 555 De Luxe a nevím jaké lanko patří na zadní brzdu ( od bubnu k pedálu). Mám lanko na Jawu 555, ale na De Luxe je moc dlouhé a navíc mi nejde do hlavy jaká koncovka má být u pedálu brzdy. Díky za jakýkoliv info popř. foto. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2016 12:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18910    
Teď jsem koukal tady na lanka na FK a musim trochu upřesnit to co jsem ti napsal. J05 totiž měla dvoje (resp.troje) brzdový štíty. Takže ta verze j05 co má brzdový štíty jako j555 (brzdový klíč uvnitř) má zadní brzdový lanko stejný jako j555 deluxe. To co má sesa v nabídce jako brzdový lanko na j05/20 je brzdový lanko na poslední j05 a j20,který maj brzdovej klíč vně brzdovýho bubnu a to tam nepasuje vůbec. Takže musíš koupit brzdový lanko na j555 pro přední či zadní brzdu + dva krátký rozřízlý válečky (jeden do pedálu a druhej do štítu). Pokud máš v kříži malou díru a neprotahneš tim kuličku na konci lanka tak ji musíš uříznout a použít do pedálu ten utahovací váleček se šroubkem. Z vlastní zkušenosti doporučuju ukončení kuličkou,mě se u j05 ten váleček furt povoloval a nebo se mi v něm přetrhávalo lanko. Zčásti je to i tim,že pro první j05 a j555 jsou zadní brzdová lanka ouzká slabá jako pro přední brzdu. J20 a j21 již mají silná lanka s masivním bowdenem a to sem bohužel nepasuje.
 
 
Datum: 21. listopadu 2016 12:47
 
 
 
 
Jméno: drak.michal      IP: uživatel12350    
Moc děkuju.:-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2016 20:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18907    
Přijde tam lanko jako na j05. Na konec přijde šroubovací váleček,žádný zakončení tam neni. Lanko a bovden si mužeš pokrátit tak,aby ti vyhovovala délka.
 
 
Datum: 20. listopadu 2016 16:34
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, chci se zeptat,kolik kilometrů vydrží motor po Kompletní Go.. jawa 220,1977 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2016 14:03
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za info.
 
 
Datum: 20. listopadu 2016 14:03
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak píše standa, dobře udělanej spodek klidně těch 20 tisíc... výbrus? tam je už moc proměných.. ale třeba já mám výbrus už 7,5tkm, v pěti tisících jsem musel vyměnit kroužek (1mm pochromovaná ocel) a jezdím dál, myslím že dva kroužky jeden výbrus zvládne
 
 
Datum: 19. listopadu 2016 21:24
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No asi takhle.. go jsem si dělal sám už nějaký motor jsem udělal tak si myslím že to byla poctivá go ... klikovka po go,vybrus,nova ložiska,cela spojka a gufera. A zajížděl jsem to podstivě.
 
 
Datum: 19. listopadu 2016 7:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18904    
To je moc široký téma. Záleží na tom kdo to dělal,jak to dělal,jestli na čisto a nebo na prasáka. Už jsem generálkoval motor po GO. Motor muže vydržet 5000km a taky klidně 15000-20000km (tím myslím motor jako celek,ne výbrus válce a píst).
 
 
Datum: 18. listopadu 2016 8:16
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Čau mám problém se zapalkem.motor 05,ale zapalko z 21 (20w).když dám novou svicku,tak motor chytne hned a jde tak 15 vteřin.pak chcípne a nejde nahodit,ale když dám opět novou svíčku,tak se problém opět projeví.predstih ok,karbec vycistenej,vn kabel i fajfka nevej,kondik vymenenej. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2016 21:03
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel18908    
Máš tam moc oleje, u 20 když jsem dal víc oleje, tak se hned svíčka uchlastala a přestala házet jiskru
 
 
Datum: 20. listopadu 2016 21:03
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Na nové svíčce je jiskra dobrá,ale po chvilce vrčení motor chcípne a jiskra už není taková.Mam dat teda novou inducku? Toho benzinu tam je taky docela dost.jen nevím,jak na karbecu z 05 naladim hladinu (ta je pevná) .můžu zkusit dát jehlu dolu,ale motor je po výbrusu,tak to nechci zadrit.
 
 
Datum: 19. listopadu 2016 13:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18904    
Slabá jiskra. A dost možná se ti to ulejvá.
 
 
Datum: 18. listopadu 2016 6:17
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Když tu svíčku vyndam,tak je vždy mokrá ,ale jiskru dava a karbec je serizen.mne pripada,ze to zapalko ty svicky oddelava. :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2016 14:51
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel18900    
Zdravím ještě jednou. Nevím, jak upevnit pružinu od stojanu (Pionýr 21). Na jedné straně je uprostřed stojanu, v takovém vyříznutém místě, na druhé straně v trojúhelníku, podle katalogu "Závěs pružiny". No a to právě nevím, kam připevnit. Připevnil jsem ke šroubu držící motor, ale asi to bylo moc dlouhé, protože pružina se vytáhla a nyní mi vlaje stojánek pod mopedem. Kdybyste měli někdo fotku jak to upevnit nebo uměli poradit, tak bych byl vděčný. Děkuji Petr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2016 13:15
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel18912    
Díky za radu, byla to ta verze s trojúhelníčkem mezi kartery, jen jsem ho tam musel narvat. Povedlo se. P.
 
 
Datum: 22. listopadu 2016 13:15
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a nebo je pružina na boku stojánku a záchyt druhého konce pružiny je na pásovině visící z držáku výfuku :-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2016 21:33
 
 
 
 
Jméno: bimbo66      IP: uživatel18902    
V karterech pod dole má být na prvnim šroubu výřez a v něm takový trojuhelník .Na něj se zavěsí pružina a pak na stojánek
 
 
Datum: 14. listopadu 2016 21:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18901    
Strčíš to karterů pod první šroub kříže.
 
 
Datum: 14. listopadu 2016 6:06
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel18900    
Jo vycházel jsem z tohodle schématu - http://www.mojejawa.estranky.cz/clanky/zapojeni-elektriky.html . Ale ono je to všude stejné ... Díky P. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2016 19:15
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ty stránky jsou dobrej masakr...
 
 
Datum: 19. listopadu 2016 19:15
 
 
 
 
Jméno: FK      IP: uživatel18330    
Mimochodem, ty stránky jsou plné zajímavých informací. Třeba v sekci technycké údaje je uvedeno "Mazání směs 30 : 1" aby o několik řádků níže bylo napsáno "Spotřeba oleje 1 : 25". No, a v sekci závady se píše: "Dbát na to aby olej byl zředěn ve správném poměru, podle výrobce (většinou- 1 : 40 ; 1 : 33)." To už jsou 4 různé hodnoty.
 
 
Datum: 19. listopadu 2016 15:33
 
 
 
 
Jméno: FK      IP: uživatel18330    
První a druhé schéma jsou zajímavé. Autor zřejmě správně pochopil zákon, že motorky mají povinost ve dne svítit. A aby nezapoměl rozsvítit zadní světlo, tak ho připojil tak, aby svítilo trvale /ihned po nastartování motoru/ a nešlo vypnout. Druhé schéma má (asi jako bonus) poněkud nestandartní počet drátů vedoucích z alternátoru.
 
 
Datum: 19. listopadu 2016 14:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18901    
Jojo,podle toho spodního. Zadní žárovku vytahneš z vláken přední žárovky a nebude ti praskat,bude to ok a nebo lze vytahnout přímo ze svorky 56,ale pak ti při přepínání světel bude praskat zadní žárovka. To jen takový doplnění informací.
 
 
Datum: 14. listopadu 2016 17:19
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel18900    
Zdar, dávám dohromady Pionýra 21, koupil jsem k tomu renovovany motor a řeším problém s elektrikou. Na všech návodech jsou u magneta tři cívky, jedna na zapalování, druhá na zadní světlo a třetí na přední světlo s bzučákem (tak jsem to vydedukoval podle spínací skříňky). Problém je v tom, že u toho mého motoru jsou tři cívky, ale ta druhá a třetí (to je na světla a bzučák) jsou spojený drátem. Nevím, jestli jakoby do série nebo paralelně, v každým případě mi to přijde divný. Vyřešil jsem to tak, že jsem veškeré napájení světel i bzučáku napojil na tu prostřední cívku, protože je tam alespoň konektor. Z té třetí cívky vede jenom drát do té třetí a na ten vývod bych to musel připájet. Teď mi to ale vrtá hlavou, abych něco nezkazil a fungovalo to. Předem díky za radu, kdyžtak jsem to vyfotil a můžu někam umístit. Díky Petr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2016 13:13
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel18912    
Díky za radu, už mi to funguje :-)
 
 
Datum: 22. listopadu 2016 13:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18901    
Je to 30W verze zapalování. Najdi si schema pro mustanga. V podstatě je vše tažené z té jedné sdružené světelné cívky.
 
 
Datum: 14. listopadu 2016 6:10
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel18899    
Zdravym mam panelku 559 komplet g.o motora .. Stale my skrkaju rychlosti bud spojka moc dotahla je taha alebo skrkanie ... Nove ferodo lamele +Medzilamele+strunky retaz no vse... Co to muze byt ? Ten stred ne a ne nastelovat ... Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2016 6:59
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jestli ty lamely nejsou moc silné. Potom už není prostor pro rozevření lamel. Vyzkoušej tenčí podložky pod kolíčky.
 
 
Datum: 13. listopadu 2016 6:59
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
zdavím, nevěděl by někdo přiblížnou cenu motoru jawa 250/353 po kompletní generální opravě? motor je zcela poctivě zajet (zatím 200km) (nová převodovka, komplet těsnění, spojka, na zimu olej pp80, válec po výbrusu, pístní sada, komplet ložiska + gufera + labirint, pružiny spojky,...) motor je výborně seřízen, díky novému kladívku s kondensátorem a originálních trysek motor startuje vždy na 1 našlápnutí zatím se mi nestalo že jsem ho musel roztláčet, jo a ještě jsou spárované kartery a nikde není nic olámaného jen namontovat a jet. uvažuji o výměne za motor 250 ve 4t tak se ptám zhruba tak za kolik bych tento motor mohl prodat předem díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2016 18:16
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to je pak otázka priorit,,, osobně nedám za spojku 4000Kč s tím, že si dám do motoru pochybnou repliku, ale radši (když je to nutný) seženu zachovalej původní díl,,, a není to přitom otázka peněz,,, to samý převodovka, u těhle podstatnejch věcí se replik bojim a proto radši shánim biť použitou, ale původní a osvědčenou výrobu,,, zlomek ceny je pak pouze výhodou,,,
 
 
Datum: 15. listopadu 2016 18:16
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Poctivá GO 353 je docela za ranec. Nechával jsem dělat kliku v Ahře v HK asi před třemi roky, repase původní ojnice (nikoliv výměna za Taiwan), oba čepy, spodní ložisko, futro a faktura byla 2700,- s daní. Výbrus do litru, nový primár s kompletní spojkou cca 4000, převodovka od nuly do 5000 za novou tady na FK, nová kulisa řazení momentálně vyjde na litr, futra na předloze dělaná na míru 500, sekundární kolečko 300. Ložiska, těsnění, drobnosti litr až dva. Neřeším stav dynama, vypínání spojky a u péráka bude jistě otázkou i stav řadící a startovací hřídele a segmentu. To je snad vše. Výsledná cena je nesmysl, ale dalších 60 let se budeš jen vozit:-D
 
 
Datum: 15. listopadu 2016 14:51
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Hele jeden motor (bez řešení zapalování a karburátoru) na fotce vyšel v dílech, s klikou a s výbrusem na cca 4 400Kč s tím, že jsem nemusel řešit převodovku (mám docela zásoby do těhle motorů, takže bylo z čeho skládat),,, na převodovce to pak skáče dost nahoru, pokud je KO... 353 vychází stejnavě,,, Jinak teď právě dělám komplet renovaci tý 450 v odkazu a hážu si do excelu veškerý náklady, tak jsem zvědavej, kde nakonec skončím... Zatím jsem na cca 16tis. a v podstatě mám hotovej jen motor a nakoupeno pár dílů,,, plechařina a chromy mě teprv čekají,,,
 
 
Datum: 14. listopadu 2016 19:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18901    
Máš se čim chlubit. Pěkná práce! Na kolik tak vyjde poctivá GO takový 353 (resp. Péráka)? Za pár let mi to čeká. Nechce se mi do toho. Furt to oddaluju. Možná by mi stačilo dát jen nový futro do kliky s novym čepem a novej primár s lamelama,ale zas nerad dělam něco na dvakrát. A vim že jak se to jednou rozebere tak se na tebe začnou sypat problémy o kterejch si ani nevěděl :-/
 
 
Datum: 14. listopadu 2016 18:49
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pro představu poslední dva motory mám na fotce zde: http://www.rajce.net/f1114796251 ... k tomu další GO 4xmotorů 450, 1x453, 3x353, 1x559, 1x354, 3x551, nespočet pio, 2x babetta a je dost možný, že si nevzpomenu na všechny... vím co znamenají párové kartery, ale fráze: "joa ještě jsou spárované kartery" ve mě vyvolává dojem, že jde o nějakej nadstandardní úkon, tak jsem se chtěl přiučit ;-) ... jinak to video z odkazu tolik nehltej, ne všechno co tam ten týpek říká je dogma... a v žádném případě namám potřebu nějak hanit tvojí práci, já si ten motor stejně nekoupím ;-) ... jen jsem rád, když jsou věci uváděný na pravou míru a drobná kritika tě rozhodně posune dál, než když tě poplácám po zádech... a vím o čem mluvim,,,
 
 
Datum: 13. listopadu 2016 20:18
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
kdyř ani nevíš co to znamená pojem spárované kartery tak bych chtěl vidět ten motor co jsi dělal ty :-D znamená to že jsou kartery oba stejné už od výrovy většinou na obouch je vyražené nějaké čéslo např 53. u fichtla bývá že každý karter je jiný a pak jde těžko otáčet klikou a převodovkou.. v mém případě to jde krásně lehce..
 
 
Datum: 13. listopadu 2016 19:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Takže převodovka nová není, jen vyměněný kola, který už to měly za sebou, za kola neznámé kvality. Na spojce je teda nového co? Pružinky? Spárované kartery znamená co? Že to jsou kartery, který patřej k sobě? To je snad samozřejmost ne? Motor zcela poctivě zajet po 200 km? To asi ne... Nezlob se na mě, ale tohle GO nebude, spíš takový zprovoznění, aby se to vůbec točilo,, Navíc když se nesáhlo na kliku, což je v podstatě základ,,, Taky už jsem dělal jeden motor bez kliky. Známej chtěl ušetřit a klika se zdála bejt ok. I přes moje doporučení na repas trval na tom, že mám motor složit s původní klikou. Válec byl po výbrusu, čimž se klika víc zatížila a po cca 4 tis. km se vysypalo ojniční ložisko,,, Koukni po inzercích, za kolik choděj kejvačkový dvěpade motory a víc od toho nečekej...
 
 
Datum: 13. listopadu 2016 16:28
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
lk - lamely jsem nakonec nechal původní které ještě fungují, co se týče převodovky tak jsou nová posuvná kolečka protože předtím vyskakoval 2 kvalt. jak je na tom klika? nejsem znalec ale poznám když je klika v hajzlu tím že to zvoní cinká a já ještě nevím co přesně motor má krásný tichý chod
 
 
Datum: 13. listopadu 2016 10:36
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jestli je to ten samej motor, u kterýho si chtěl překorkovávat lamely, tak se trošku bojim, že to až tak poctivá go nebude,,, pokud bych mermomocí chtěl koupit motor po GO, tak mě budou zajímat 2 hlavní věci: první věc je klika, o který se nezmiňuješ a druhá věc je převodovka,,, "nová převodovka" je dost relativní pojem, kterej si můžu vyložit různejma způsobama,,, myslim si, že se ti nepovede ho prodat za 3tis., možná 2,5... ale třeba se nějakej blázen najde
 
 
Datum: 13. listopadu 2016 8:20
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel18824    
Cau draci, mám takový dotaz. Když mám kupní smlouvu a plnou moc psanou na sebe od majitele, na mustanga, kterého jsem koupil, tak to mohu přepsat jen já? Nebo by šlo že bych dal plnou moc já třetí osobě aby to prepsala na mě? Já totiž jsem v týdnu pracovně pryč a do 10. Dnu to nemám šanci přepsat. St\r\n\r\n\r\nala se mi taková prkerni situace a nevím co teď :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2016 18:34
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel18824    
Dobře, děkuji, zavolám tam. Taky si myslím že by to ale nemusel být problém :-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2016 18:34
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ona je ta praxe na každém OD jiná, ale na naší dopravce mi bylo sděleno, že to není problém... Jinak obě plný moci musej bejt samozřejmě ověřený,,, Ovšem není nic jednoduššího, než vzít telefon a zavolat přímo na ten úřad, kde se to bude přepisovat...
 
 
Datum: 08. listopadu 2016 18:06
 
 
 
 
Jméno: paja444 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
prosim o radu mam babetu 207 a klouže spojka lameli jsem odmastil jak startovaci tak rozbehove spojka je jak nova a furt klouže nevite čim ješte bi to mohlo bejt dik za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2016 9:26
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jak silné je obložení ?
 
 
Datum: 07. listopadu 2016 9:26
 
 
 
 
Jméno: Matt7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj všichni, potřebuji radu. Nevíte, co by mohlo být na mé 150 Kývačce příčinou neházející jiskry ? Všem již předem děkuji za odpovědi :-). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2016 21:56
 
 
 
 
Jméno: bimbo66      IP: uživatel18902    
Nohl by být problém v fajfka, přechodka mezy karterama(civkana napěťový kabel)kladívka kondik nebozapalcívka
 
 
Datum: 14. listopadu 2016 21:56
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nemá náhodou stopadesátka zapalování typu stadion? Jestli jo, tak bych po vyloučení základních věcí jako je ukepanej drát, či KO kladívko, tipoval vadnou zapalovací cívku,,,
 
 
Datum: 09. listopadu 2016 20:14
 
 
 
 
Jméno: paja444 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mužou bejt i zaoxidovane kontakty mezi kladivkama
 
 
Datum: 06. listopadu 2016 21:09
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel18895    
špatný dráty u kladívka.
 
 
Datum: 06. listopadu 2016 19:12
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel17437    
Zdravim chlapi mám zrestaurovanou 555 v origo stavu. Výfuk vyčistěný motor po go včetně výbrusu nová elektrika v zápalku nový kondík a kladívka. Předstih a odtrh mám nastavený dobře hodnoty předstihu 2,9 mm, odtrh 0,40 mm, při nastartování chytne na první ale hned chcípne a potom nejde nastartovat až po nějeké době nevíte co stim ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2016 22:00
 
 
 
 
Jméno: bimbo66      IP: uživatel18902    
skoukni radši ještě kromě svíčky jestli není problém s fajfkou ty dnešní repliky někdz zlobjej.
 
 
Datum: 14. listopadu 2016 22:00
 
 
 
 
Jméno: mustafas      IP: uživatel16049    
vymenit sviecu
 
 
Datum: 07. listopadu 2016 23:04
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, mám doma zapalování asi z pařeza? Možná to je 05. Má menší magneto a stator je vpodstatě vinutí. Slyšel sem, že je na pio lepší. Je to pravda? Včem? K tomuto zapalování patří 6V nebo 8V indukční cívka? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2016 20:55
 
 
 
 
Jméno: tony      IP: uživatel18898    
Ta tlumivka tam není kvůli regulaci (je to "regulovaný" zatížením) ale jako ochrana pro případ že se jedna ze žárovek přepálí, má to pak zamezit přepálení tý druhý. Patří tam 6V cívka. Jinej tvar vačky je danej počtem vinutí a pólových dvojic rotoru (má 2 , u novějšího zápalka jsou 3). Dle mého není v ničem, krom menší hmoty rotoru, lepší než novější typ (jiskra +- stejná, výkon do světel taky, spolehlivost je daná věkem a údržbou = +-stejná).
 
 
Datum: 09. listopadu 2016 20:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18897    
Je a neni. Ke svýmu stáří bejvaj v příslušnym stavu,jsou náchylný na mezizávitový zkraty a musí se správně trefit poloha destičky proti statoru aby v době jiskry již vinutí "dávalo"... jinak má toto zapalování lehčí a menší rotor,světelný okruh dáva jen 20W ale dává tech 20W skoro od volnoběhu a ve špičce musí být "regulováno" tlumivkou. Navíc úplně jiná vačka. Nevím zda má více plusů než "blbuvzdorné" zapalování z j21. Mě se to vždy s odpuštěním akorát sralo,hořely kladívky,střílelo to do karbecu a do vejfuku... byl jsem rád když jsem jel 50 a "rána" z karbecu mi nezahodila celý sání ... no ale já mam asi doma všechny už přejetý :-D
 
 
Datum: 09. listopadu 2016 17:54
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel18612    
Zdravim mam motor Cz 350 472.5 a čap na klukovke kam ide vačka a rotor ma zavit na M5 skrutku ale v katalogoch som sa dočital že by tam mal isť šrob M6x75 a nie M5 tak by ma zaujmalo či to tak možem nechať či ta 5 skrutka bude stačiť ked tam ma byť vačši.A ešte ma zaujma či pasuje kryt retaze z Jawy 350/634 na tu Cezetu lebo original je strašne drahy.ĎAKUJEM odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2016 21:19
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Originál je opravdu šroub M76x75. Pravděpodobně tam někdo zalomil šroub a předělal to na M5. Klidně bych to tak nechal. Kryt řetězu z 634 na ČZ 350/472 bez větších úprav nejde. Řešil jsem to kyvkou a krytem z 487.
 
 
Datum: 04. listopadu 2016 21:19
 
 
 
 
Jméno: parnik      IP: uživatel18086    
Mustang hází slabou jiskru . Co s tím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2016 22:03
 
 
 
 
Jméno: bimbo66      IP: uživatel18902    
nebo máš špatnou idukční cívku jestly je zapalování ok.
 
 
Datum: 14. listopadu 2016 22:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18894    
A když ani to nepomuže tak nech nabudit magneto,nějakej chlap na burzách to dělá,ale co tu slýcham,tak je to s tim chlapem docela oser ...mě origo zapalování nikdy neházelo žádnou extra velkou jiskru takže jsem měl furt skleplou svíčku na 0,2-0,3mm a ještě jsem si povšimnul že jiskru zeslabovaly svíčky s R v označení (odrušené) , kupř NR15C . Naopak nejlíp fungovali starý PAL. Ale jelo to furt a dobře. Někdy se to ulilo,občas se tam udělala pecka. Z mýho pohledu je pio se silnou jiskrou spíš vyjímka. To je nekonečnej boj fichtla...
 
 
Datum: 04. listopadu 2016 20:13
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Je rotor se statorem kompatibilní ? Jestli ano, změř mezeru mezi rotorem a polovými nástavci statoru ( 0,3 mm ).
 
 
Datum: 04. listopadu 2016 16:07
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel18892    
zdar hoši mam problem z babetou210 jede a az se zahřeje uz nejede odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2016 6:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18893    
Pokud se dá vyloučit karbec a zapalování tak bych šel po guferu pod spojkovym bubnem a nebo v bubnu a nebo o kroužky. Neklouže ti rozjezdová spojka? Většinou to ale začne tim,že babeta blbě řadí.
 
 
Datum: 03. listopadu 2016 6:42
 
 
 
 
Jméno: František Sladký      E-mail:      IP: uživatel18548    
Co si myslíte o téhle žárovce http://www.retroraj.cz/shop/?zbozi=1301 šla by dát na pionýra ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2016 8:13
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
něvěřim, že to bude kloudně svítit právě kvůli bodovýmu světlu, který ta parabola nedokáže usmětnit tak, jako žárovku,,, za mě nebrat a radši natáhnout novou el. s eliminací přechodovejch odporů, nechat na 150 Kč napařit parabolu a když necháš i nabudit magneto, tak svítíš jako blázen,,,,
 
 
Datum: 13. listopadu 2016 8:13
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musel by sis ideálně překopat celou elektroinstalaci na baterii, udělat dobíjení (usměrnit, stabilizovat a přidat regulátor dobíjení), a kdybys lad LED i zadní světlo, tak by byla koncová spotřeba cca 5w, což je krásná hodnota a měl bys tam v pohodě rezervu třeba na blinkry, brzdové, osvětlení tacho apod .. jinak jak píše standa, je to silně závislé na parabole, zde se nabízí spíš řešení dát výkonovou bodovou LED, někdo to měl tuším na babettě, místo paraboly tam byl hliníkový odlitek kvůli chlazení a svítilo to pěkně, jen by si to pak chtělo vyhrát s tím tak, aby to neoslňovalo .. almůže být problém na STK. Jinak já mám na cawě 10w blinkry, a svítí líp jak Simsonácké 21W, protože mají leštenou parabolku a žárovka není šikmo :-D ale nejjednodušší je sehnat asi 30w zapalování a dát dopředu 25w origo tesla žárovku a to na fichtlí rychlost stačí..
 
 
Datum: 12. listopadu 2016 22:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18894    
Leda že by si měl nějakou regulaci a nebo rovnou i baterku. Světelnej okruh zapalování dává 20W resp. 30W a neptá se jakou máš vepředu a vzadu žárovku. Jinak se mi ta žárovka moc líbí. Tyhle čipový SMD LED žárovky moc hezky svítěj. Otázkou je,jak kvalitní světelnej kužel z toho vytvoří pio parabola. U mustanga by to bylo velmi nadějný,pio je takovej spíš rozptylovač světla do všech stran jen ne na cestu před moto :-D i když jsem svítil 35W halogenem tak to na cestu svítilo relativně málo,zato po škarpách bylo nádherně vidět. Naopak když vzpomenu na muj bejvalej moped Ciao kterej měl jen nějakou 10W bludičku tak s tim se v noci jezdilo nádherně,protože to prostě svítilo na cestu před motorku. Na pio bych si nikdy nedovolil jet naplech přes pole a les z kalby domu,na Ciau jsme vyjimečně přijeli i dva :-D :-D
 
 
Datum: 04. listopadu 2016 20:28
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
draci mam takovy dotaz kdys pridam plyn tak nechce jit za plynem cuka se karb valec hlava origo zapalko vape , vrtani 40,25 tryska 72 a38 a origo filtrik ,predtim mi to nedelalo , po vybrusu cca 300km a nove tesneni mezi valcem a kartry, ale nemam atidetonacku muze to bekt tim ? nejakou dobu sem to psal standovi ,poradi nekdo ? jawa 20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2017 7:17
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4 BOBO: od kdy se tryska určuje podle vrtání válce? Odpovím ti sám, tak se velikost trysky nikdy neurčuje. 4Mustaf10: Standa ti napíše, že máš nastavit předstih na 1.6 - 1.8 a ty mu odpovíš, že to máš podle návodu, což je úplně jinak. Postrádám logiku.
 
 
Datum: 14. března 2017 7:17
 
 
 
 
Jméno: bobo      IP: uživatel19048    
dal bych tam 73 -38 72 je na 40 válec
 
 
Datum: 13. března 2017 19:45
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
koukal jsem se a vape je nastaveny lodle navodu tu z kramku , a vymenou svicek to nepomohlo tudis skusim jeste ty trysky ale us se skousel 38 a 68 a jelo to jakoby huř bez vykonu ,divné
 
 
Datum: 07. listopadu 2016 23:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18893    
Hlava už jde k tobě. Já to ovšem tipuju na karbec či něco okolo. Tryska 38 a 72 mužou bejt velký. Viděl bych to na 35 a 70 nebo dokonce 68 a hladinu lehce pod normou. Předstih 1,6-1,8 (ne ryska na rysku). Dej pak vědět.
 
 
Datum: 03. listopadu 2016 6:48
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel17437    
Zdar hoši mám problém s 555 mám motor po GO včetně výbrusu a motor je strašně líný na dvojku skoro nejede spíš chcípne nevíte čim by to mohlo být spojka, předstih dobře nastavený. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2016 13:44
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
blbost to není pokud to je líný tak se to podle mě přidírá.. a když si skládal motor jak šlo oáčet klikou a převodovkou? když tak sčekni tohle https://www.youtube.com/watch?v=-GFMLfLAPfg
 
 
Datum: 13. listopadu 2016 13:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
jawa 250 : co je to za blbost , to musí jezdit na 3 úplně normálně
 
 
Datum: 13. listopadu 2016 12:05
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
u fichtla to je normální kord když je to po výbrusu a je to tak slabá verze. u fichtla stačí aby zafoukal vítr a musíš z 3 podřazovat na 2 :-D
 
 
Datum: 31. října 2016 18:24
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel17437    
Právě není ale je to divný že to tu dvojku nerozdejchá
 
 
Datum: 31. října 2016 18:05
 
 
 
 
Jméno: Strelec      IP: uživatel18874    
A je to zajetý?
 
 
Datum: 31. října 2016 14:50
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši jestli máte chvilku mrkněte na mé video z motosezony 2016 https://www.youtube.com/watch?v=Wfcgq0bm09I PS: expedice na pionýru již brzy :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2016 17:01
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Podobných videí je všude plná prdel...
 
 
Datum: 31. října 2016 17:01
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel18891    
hm, tak sem si chvilku našel... akorát teda když se to rozjelo a já zjistil že tem jezdí jen hajabuzny, tak jsem to zas zavřel..
 
 
Datum: 31. října 2016 16:24
 
<  29  30  31  32  33  34  35  36  37  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 8:32:31 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu