Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Thomason
IP: uživatel15431
 Zdravím byl by tady někdo schopen (samozřemě né zadarmo) vyrobit funkčí usměrnovač s regulátorem dobíjení na jawu 50? (6v,30w) odpovídejte na mail. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2013 20:54
 mě nic nepřišlo hod jsem tvuj mail nebo to skus znovna tomas.riedl@gmail.com
Datum: 01. května 2013 20:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Thomason! Toš na tento mail sem Ti aspoň desetkrát odpovidal a pořád bez nejakej odezvy!!! Toš tak!
Datum: 01. května 2013 19:29
Jméno: Tom
IP: uživatel15430
 Zdar draci, chci se zeptat, jestli z vás nemá někdo návod, jak rozebrat přední tlumiče na simsona? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2013 14:35
Jméno: Ladič
IP: uživatel11482
 Normálně vytočíš ty spodky a vyndáš ségrovku pak to vytáhneš i s pružinama ven.
Datum: 01. května 2013 14:35
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Zdravím co mám vše vyčistit aby to pořádně jelo?Jedná se o mašinu Jawa 50/21
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2013 17:31
Jméno: lukas
IP: uživatel15433
 to je zase dotaz
Datum: 01. května 2013 17:31
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Ne
Datum: 01. května 2013 12:21
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 no myslíš že když vyčistíš vše tak něco zkazíš?
Datum: 01. května 2013 12:09
 Ahoj, mam opět jeden z divných problému na svém fichtlu, jak je vičko nádrže, když jedu, tak se po čase do toho víčka dostane benzin a pak mi to pri plnem plynu nechce jet, zastavim, do te vrchni dírky fouknu a vyprskne z toho benzín, dělá to snad co 10 km, co s tím? na jiných fichtlech se to nikdy nestalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2013 22:47
 problém je v tom,,že nejspíše bude jenom zašpiněné, v nádrži vznikne podtlak a benzín z ní nemůže přes kohoutek vytéct.,, profoukej ty díry kompresorem,, nebo jestli máš takové to víčko,, co měly pařezy,, tak tam natvrdo vyvrtej malinko větší díru.
Datum: 01. května 2013 22:47
 to nepomáhá, mam tu nádrž orosenou zezhora a vždycky se tam sekne benzín
Datum: 30. dubna 2013 20:28
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jiný víčko?
Datum: 30. dubna 2013 20:27
Jméno: Fíla
IP: uživatel13782
 Zdravím chlapi, včera se tu někdo ptal ohledně pojištění a STK na pionýrovi když má ke stroji pouze knížečku. Takže chápu to dobře že když mám doma 555 která má pouze knížečku a 25 let se neplatila pojistka tak teďka mohu jít na úřad odhlásit jí od původního majitele a přihlásit jí na sebe, dají mi nový velký a malý techničák, zaplatím pojištění a můžu jezdit? A čkp po mě žádnou pokutu vyhámat nebude? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2013 13:45
 minuly tyden sem to tu psal.. pokud maš k tomu jen knížečku tak po tobe ckp nic chtit nebude... až po vydání nového TP se motorka popprvé zaeviduje do registru a teprv začne čkp sledovat jestli platíš.
Datum: 01. května 2013 13:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 neměli by, realita je ale často taková, že lidi obesílaj, i když na "příspěvek" nemaj nárok.... ty je pak budeš posílat do prdele čestnejma prohlášeníma, svědeckejma výpovědma, příp. i fotkama shnilý 555 ve stodole... buď a nebo, každopádně platit bys neměl..
Datum: 30. dubna 2013 20:25
Jméno: Filda
IP: uživatel15222
 Zdar draci, mam na ČZ potečený výfuk od kyseliny z baterky (neni odemně) zkoušel jsem to rozleštit silichromem i sitolem, ale nepomohlo, asi je to moc zažrané do toho chromu, neznáte někdo nějaký přípravek nebo způsob jakým by to třeba mohlo jít? Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2013 13:51
Jméno: pepa
IP: uživatel14659
 pokut to nesežralo celou vrstvu chromu tak jedině lešták do brusky...přip hadrový ne na svary a skusit to sebrousit ..leštit líp řečeno a doufat že na tebe nevykoukne měd taky si někde sežen roztok modre skalice s vodou a celej výfuk s ní poři a pokut se ti někde udělaj tmave fleky je to měd požitá jako zaklad pod chrom ktera s roztokem reaguje narozdíl od chromu a je to v...
Datum: 01. května 2013 13:51
 Dobrý den.Já se chcu zeptat já mám mustanga ale jede mi ale nechce táhnout ani do otáčet a nemá ani sílu ale na neutral bezproblemu.trysky jsou čistý.benzín néní bohatý.Děkuji moc za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2013 17:35
Jméno: lukas
IP: uživatel15433
 jaký máš ten předstih ? vyčisti výfuk a povol řetěz
Datum: 01. května 2013 17:35
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Zkus vyměnit kondenzátor nebo udělej nový výbrus
Datum: 01. května 2013 11:01
Jméno: JanPionyr
IP: uživatel10999
 zdravím kladívko je tam nový a předstih je vyštelovan podle digitálníck měřících přístroju.Poradte víc.Děkuji za každou pomoc a odpoved.
Datum: 01. května 2013 9:21
Jméno: Aleš
IP: uživatel15395
 Hele zkzs vyměnit kladívka! treba už je vytahaná pružina ! proto to nechce jít do otáček PS.: zkus to treba jeste někdo napoví cus
Datum: 30. dubna 2013 16:38
Posl.aktualizace: 30. dubna 2013 18:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 protože vyhodíš prachy za věc, která ti přinese akorát problémy... zrušíš spodek a složitě budeš dohánět směs tak, aby to jelo stejnavě s původnim sáním... ovšem placebo efekt je zaručenej!
Datum: 30. dubna 2013 18:03
Jméno: JanPionyr
IP: uživatel10999
 a proč jestli se mužu zeptat ?
Datum: 30. dubna 2013 16:15
Jméno: standa
IP: uživatel15429
 Dobře radím,nedávej to tam.
Datum: 30. dubna 2013 15:43
 Zdar SESO, budu montovat oilmastera a mám už nějaký čas připravený košík ale pořád je nedostupné "Těsnění k čerpadlu MIKUNI" (mezi čerpadlem a víkem). Bude to ještě, příapdně kdy? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2013 20:29
 uz to je
Datum: 10. května 2013 20:29
Posl.aktualizace: 01. května 2013 7:02
 nejpíš tě mate to jak se čáry křížej, že jsou spojený, to ale nejsou  Zkrátka z 15/54 ze spínačky připojíš drát na společný držák žárovek, kontrolku dobíjení připojíš druhým koncem na 61 a kontrolku neutrálu druhým koncem na kontaktici v motoru
Datum: 01. května 2013 7:02
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Mara323! Kluci majú pravdu, ale gdybych nevěděl jak je to ve skutečnosti, toš by mě to akorát zblblo! Tak zmrvený schema sem ešče neviděl Oznašení kontrolek je prohozený!!! Toš tak.
Datum: 30. dubna 2013 22:05
 co čára to drát
Datum: 30. dubna 2013 10:38
 Jo, zapoj to tak jak je ve schématu...
Datum: 30. dubna 2013 9:58
Jméno: drak23
IP: uživatel15426
 zdar draci jakej je rozdíl mezi válcem z 20 a 05 vym že 05 má jinou hlavu ale válce jsou stejné nebo ne????
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2013 19:05
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 a jak to poznám na pohled když se kouknu do vnitř
Datum: 02. května 2013 19:05
Jméno: standa
IP: uživatel15419
 Válce z venku vypadaj stejně,ale J05 má jinak všechno,zjednodušeně je to živější pařez v hlinikovym obalu
Datum: 30. dubna 2013 13:18
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 05-ka má jiné časování, jiný sací kanál, výfuk. kanál, menší přefuky...
Datum: 30. dubna 2013 10:05
 "vym" znamená co přibližně? Jinak válce jsou jiné...
Datum: 30. dubna 2013 9:20
 čau draci, nevíte někdo jestli existuje nějaká pc hra s pionýrama nebo babettama jako závody? Odepište díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2013 17:52
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 mofa racer ale myslím že je to ze simsonama
Datum: 30. dubna 2013 17:52
Jméno: vseznalek
IP: uživatel13610
 ne ale muzes ji vytvorit
Datum: 30. dubna 2013 13:44
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Zdar, draci mohl by mi ně kdo vysvětlit jak funguje dofukování/odfukování kol na starších tatrovkách? Zajímá mě hlavně přenos náprava-duše... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2013 21:43
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Zkus na internetu pohledat nějaké materiály k vojenským typům Tater, 8x8VT, 6x6 a 8x8VVN, 4x4VV apod.
Bohužel už doma k tomu nic nemám. Našel jsem jen kompletní katalog na PV3S.
Datum: 30. dubna 2013 21:43
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Aha nevíš jestli je někde nějaký nákres třeba v dílenské příručce nebo katalogu ND?
Datum: 29. dubna 2013 21:49
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Každé kolo je uloženo na samostatné polonápravě, která plní funkci osy kola a uložení ložisek. Osou té polonápravy je vedená trubička z rozvodu vzduchu pro dofukování pneumatik a v náboji kola, v kterém je redukce, je těsněna dvěma "O" kroužky a mezi nábojem kola a pneumatikou je venku ruční ventil od krytem, který plní funkci ventilku, ten musí být vyjmut z duše. Jinak měnit ty "O" kroužky je docela pakárna, musí se rozebrat celý náboj kola. Rozvod vzduchu pro dofukování vede nad centrální rourou a do ní vstupuje až venku za manžetou.
Jestli Ti to takhle stačí
Datum: 29. dubna 2013 21:40
 Mohl by jste mi někdo prosím poradit, dnes jsem jezdil na fichtlovi a z niceho nic přestával jet, vyčistil jsem karbec a srovnal hladinu v plovákovce.. je to ok ... po chvíli zas něco.. sundal jsem svíčku a zatlačil jsem .. jiskru dává buď jen když tlačim pomalu nebo vůbec, když zatlačím dozadu tak dává krásnou jiskru ať tlačim jakkoliv... měnil jsem hlavní cívku, cívku na zapalování , svíčku, kabely,fajfku a furt to samý :/.. nevíte někdo co s tim je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 22:15
 může to být několika aspekty momentálně mě napadají pouze 2 buď může být někde špatný kontakt nebo ti de do háje magneto se kterým bývají většinou problémy
Datum: 29. dubna 2013 22:15
Jméno: pata
IP: uživatel14082
 Zdravím, jak nejlíp vyčistit výfuk??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2013 17:08
 hydroxidem sodným na čištění odpadů. Ale bacha žere stříbřenku, když ti to uteče!!
Datum: 30. dubna 2013 17:08
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Až se ti bude zdát, že to nehoří, kor když zrovna fouká, nebo to vypaluješ na průvanu, nekoukat se do toho, to je opravdu špatnej nápad. (to jen tak, je neuvěřitelný, co lidi občas napadne za kravinu).
Datum: 30. dubna 2013 0:12
 benzínem to taky de, ale davej bacha at ti to nesežehne chlupy na noze jak mi
Datum: 29. dubna 2013 23:04
Jméno: pata
IP: uživatel14082
 Díky
Datum: 29. dubna 2013 21:35
 Je to jednoduché- zděláš vejfuk i s kolenem. Z výfuku vytáhneš tlumi, do kastrolu ho dáš, poliješ petrolejem a zapálíš aby se karbon dobře odpálil. Můžeš použít i plyn s hořákem pokud máš. Pak do výfuku nalijes taky petrolej a pomalu zapálíš- hlavně bacha ať si nic neuděláš. Jiank i na výfuk můžeš použít hořák. S kolenem to bude horší- ale mě fungovalo roztřepené brzdové lanko ze škodovky upnuté do vrtačky
Datum: 29. dubna 2013 21:26
Jméno: blady
IP: uživatel14584
 zdar fichtlaři, mam dotaz asi hlavně na sesu.. nemůžu nikde najít přepínač co je na světle u mustanga, je tady nebo aspon naka náhražka? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2013 23:02
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/prepinac_masky_pionyr.html jestli tim přepínačem myslíš totorn
Datum: 03. května 2013 23:02
 Zdravim,chci se zeptat je normálni, že když nechám fichtla brblat na stojanu na volnoběh tak asi za pár minut se válec s hlavou ohřeje na tolik,že se na něm nedá udržet ruka?? Nebo je to známka přidírání?.dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2013 1:13
 Nó od oka to mohlo být cca 1-3min. Právě mě jen zarazilo, že ta teplota je taková za takovou chvilku. Uvidiim ráno během jizdy
Datum: 30. dubna 2013 1:13
 je to blbost takhle to zkoušet... přehřátí a přidírání poznáš jízdou...
Datum: 29. dubna 2013 21:24
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 nevim jak dlouho trvá (pár minut) ale válec na takovych strojich se chladi vzduchem za jízdy takže neni dobry to nechavat zbytečně par minut na stojanu, ale asi nikdy sem to nezkoušel jestli se da udržet ruka v takovym připadě
Datum: 29. dubna 2013 21:19
 čau mam babettu 207 mnel jsme v benzinu vodu vypustil jsem ho a karburator vycistil nalel jsem tam novy benzin a nejede a nechce ani poradne nastartovat co mam delat ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2013 11:49
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 jak nechce ani pořadně nastartovat ? a kolik si měl vody v benzinu ? jinak bych zkontroloval svičku
Datum: 30. dubna 2013 11:49
Jméno: anonym
IP: uživatel5546
 cau lidi dnes jsem jel se svoji 175/356 a zniceho nci zacal nejak divne hrkat motor a zacal vykon uvadat az najednou to skocil odo neutralu a nejdou tam rychlsoti, semtam se podari tam nejak rychlost dat ale tak vzdy po pul minute plnych nervu... nevite prosim v cem by mohl byt asik problem?? na co bude asik podezreni? Zitra to rozpulim a uvidim
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2013 8:35
Jméno: anonym
IP: uživatel5546
 no ja si mylsim ze to bude jen najaka malickost.. ted bojuju s primarnim retezem drzi jak svina a nejde ani pres stahovak ven :/
Datum: 01. května 2013 8:35
Jméno: pepa
IP: uživatel15308
 totálně odrovnaná převodovka?se kousala kousala až se zakousla..rozdělej a uvidíš za mě to asi už i něco sežralo nějake kolečko........zuby ti nalítali do ložiska..... ps neudalo se ti něco s řetězem?ohlá hřídel z motoru či tak?
Datum: 29. dubna 2013 20:12
 zdar draci mám tokový problém.
na fechtlu ujedu 15km a přestane na trojku tahat a motor uplně vynechá musím podřadit na dvojku a zas to roztáhnout a trojka po chvíli zas vynechá. nwm čim to može byt před 200km jsem měnil píst s kroužkama.a začalo to dělat až poslední dobou jinak to jelo uplně nádherně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2013 21:54
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 na to by ti pomohlo vyčistit výfuk a FILTER a mělo by to jet pokud máš jinak vše OK
Datum: 30. dubna 2013 21:54
Jméno: pepa
IP: uživatel15308
 tvl 15km a rvat to na 3 byt jen 3 4 vždyt to musí být přehřáty kor s tešnejším pístem a kruhy ...za mě víc mazat malinko obohatit směs a otočit zapalkem k zadnímu kolu....
Datum: 29. dubna 2013 19:44
|



|