Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: FICHTLAR
IP: uživatel12772
 zdur draci, mam takovy dotaz pasovali by zadni tlumice ze simsona na Jawu 50 typ 21????? Diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2013 16:14
 na mustanga jo ale na 21 ne voni pak dřou vo zadní blatník páč jsou moc široky
Datum: 08. května 2013 16:14
Jméno: xxx
IP: uživatel7495
 zdravím co mám dělat když se mě jawa 05 pořád přechlastává?  Děkuji všem za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2013 22:08
 Jestli jsi ty trysky čistil drátem, tak jsou pravděpodobně KO, protože trysky se čistí chlupem ze smetáku!!!
Datum: 08. května 2013 22:08
 čím si je čistil?
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Datum: 08. května 2013 13:51
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Tak jen tak čistě mě napadá, buď máš děravý plovák, příp nasáklý, anebo se ti seka palivový ventil
Datum: 08. května 2013 11:56
Jméno: xxx
IP: uživatel7495
 pouze jsem vyčistil trisky jinak nic na kterém výřezu má být jehla?jinak vážně už nevím
Datum: 08. května 2013 11:37
 A cos dělal s karburátorem?
Datum: 08. května 2013 11:36
Jméno: David
IP: uživatel7495
 Zdravím draci,chci se zeptat když mě jawa 20 chytne ale tak po 1-2 sekundách mě zdechne čímto může být?Potom už nechtěl ani chytnout jen svíčka je mokrá stále.Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2016 9:38
Jméno: Pačel
IP: uživatel10523
 Čau řekl bych že je to imobilizérem
Datum: 25. března 2016 9:38
 ahoj zkus tůrovat a potom poštelovat volnoběh.,nebo třeba vyčistit trysky atd..
Datum: 09. května 2013 21:48
 skus vymněnit svičku a seštelovat karbec
Datum: 09. května 2013 13:35
 Ahoj, mám úplně začátečnický dotaz. Koupil jsem Stadiona S11 a je na něm namontovaná indukční cívka. Dle nákresů tam ale být nemá. Byla tam dodělaná a proč? Moc díky draci!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2013 23:00
 Ahoj, myslel jsem si to. Moc díky za noční odpověď!
Datum: 07. května 2013 23:00
 Původní zapalovací cívka, která se nacházela na statoru, pod rotorem, často odcházela. Proto se z ní odstranila část vinutí, a napojilo se to klasicky na vnější indukční cívku jako u fichtla. Jedná se tedy o "dobovou" opravu. Dneska se dá koupit nová cívka, takže se to dá vrátit do původního stavu...
Datum: 07. května 2013 22:49
 zdar nevite kdo dela vyplety kol na kyvačku nejlepe okolo trutnovska a jičina
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2013 18:30
Jméno: Trutnov
IP: uživatel8170
 v Trutnově ulice spojovací nad autostylem je týpek kterej má velkej obchod s dílama snad na všechny jawy a čezety. Má jak nový tak použitý díly a z prací provádí cokoliv!
Datum: 09. května 2013 18:30
 Jestli můžu poradit z vlastní zkušenosti, tak v Mladějově mi vyplétá kola známý asi 10 let a vždy perfektní práce.
Ozvi se na mail, pošlu kontakt.
Datum: 07. května 2013 22:31
 Často to umí udělat v prodejně kol. Zeptej se tam...
Datum: 07. května 2013 20:31
 Prosim mali ste specialnu maticu na 10 zubove koliesko na prevod do sili ?? mate ju ?? ci tam pasuje aj ta koru mate momentalne v ponuke ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2013 23:25
 bude do 14 dnu,, zatim se obraby
Datum: 07. května 2013 23:25
 zdar draci, nevíte někdo číslo rudé barvy na pařeza ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2013 18:50
 a jak mi doporučíte dělat linky ?
Datum: 08. května 2013 18:50
 3020 je dopravní červená a je to uplně jiná barva ne?  S tou byly třeba nádrže na 477...
Datum: 07. května 2013 20:16
Jméno: pepa
IP: uživatel15287
 anebo rudej usvit ral 3020 ..ne ten se puvodně nevyráběl je to klasická červená a červen jawa je někde mezi 3004 3005 ral a syntetiku koupíš 8850 ...
Datum: 07. května 2013 20:15
 nebo RAL3004
Datum: 07. května 2013 19:06
 čsn 8850...
Datum: 07. května 2013 17:21
 Ahoj, je možný že při skládání motoru jsem otočil vidličku a teď mi vyskakuje trojka a neutrál mezi 1-2 dost drhne o převodový kola,tak že to nejde nakopnout bo je tam furt kvalt? Jinak vše jde zařadit ale trojka po přidání plynu vyskočí ( nohou ji tam neudržím).Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2013 15:57
 ano taky mam rychlou za jizdy me to faka paradne a neutral mezi 1 a 2 jde kdyz je motor nastartovany ale neutral mezi 2 a 3 proste neni a kdyz to tlacim nenastartovane tak to cvaka jinak u rychle prevodovky musi byt prehozena kolecka 18z a 20z
Datum: 08. května 2013 15:57
 kolečka jsou otočená kvůli rychlé převodovce, nicméně ráno jsme to rozdělal, vidlička je natočená dobře, neohlá... zkusím další automat co to bude dělat
Datum: 08. května 2013 12:50
Jméno: Vláďa
IP: uživatel15480
 Myslím že jsi prohodil stromeček s 2. a 3. rychlostí , jedno kolečko má 20 zubů a druhé 18 zubů , zkus je mezi sebou prohodit a uvidíš jestli mám pravdu .
Datum: 08. května 2013 12:13
 kdyby to byla jen trojka že vyskakuje tak vím čím to je v mém případě- rychlá převodovka... ale že se tam začal plantat i ten neutrál to mi hlava nebere
Datum: 08. května 2013 8:06
 dela me to taky a dost by me zajimalo cim to je
Datum: 07. května 2013 23:18
 ahoj, je pravda že když necham magneto a stator bez cívek ležet samostatně jakoby že mam magneto v 1 krabici, stator v 2., tak že se to magneto musí nechat namagnetovat? jeslti jo tak kdo to dělá, nějaký kontakt, nejlíp někdo z Frýdku Místku nebo Ostravy dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2013 21:01
 Jak píše konny. Permanentní magnet, pokud je ponechán mimo dosah magnetických láte, ztrácí svoje magnetické vlastnosti...proto je lepší dát tam třeba ten plech...
Datum: 07. května 2013 21:01
 dík za radu, hned to du udělat, snad to bude fachčit
Datum: 07. května 2013 20:57
 Masokz: pokud chceš nechat magneto delší dobu mimo stator, tak omotej magneto páskem plechu a třeba drátem ten plech stáhni, tím si zajistíš udržení magnetické síly (tuto informaci mám přímo od chlápka, u kterého jsem si nechával nabudit magneto z pionýra)
Datum: 07. května 2013 19:52
 jakub 236 prostě made in československo  Kvalita za jedna  jak říka sesa
Datum: 07. května 2013 10:23
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
Datum: 07. května 2013 10:16
 ok tak to je paráda, ja ho mam odložené rok, tak to snad pojede
Datum: 07. května 2013 10:14
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 ne, já sem našel magneto ve sklepe u dedy mezi dalšími díly z chera, nekteré už to měly skoro za sebou, ale magneto vypadalo dobře (silný magnet, stav dobrý) a kámoš zrovna sháněl magneto do svého chrchla, tak sme ho zkusili a hele vono to jelo  jinak to magneto tam leželo nejak 20 let mozna
Datum: 07. května 2013 10:00
 hoj ! draci prosím o radu jakej mam prumer pistu neni to tam napsany mam jen šipku dolu což chápu a označení (B) to je vsechno co tam mam poradte prosím dík moc !
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2013 17:22
 no čumím mám origo ešte nultej vybrus
Datum: 07. května 2013 17:22
Jméno: standa
IP: uživatel15476
 Stejnak změř válec a podle toho hned víš jakej píst,dnes už se na A,B,C písty nehraje...pro daný vrtání je danej píst a šmidra...
Datum: 07. května 2013 13:35
 dík kolečko si k nezaplacení vždy odpovíš srozumitelně dík !
Datum: 06. května 2013 22:57
 Toleranční třída...
Datum: 06. května 2013 22:55
 to jo ale co znamena to oznacení B ?
Datum: 06. května 2013 22:52
Jméno: monty
IP: uživatel14684
 vem supleru (posuvne meritko) a změř jeho průměr (šířku)
Datum: 06. května 2013 22:47
Jméno: kubik
IP: uživatel14684
 cus kuci chci se zeptat, chtěl bych si koupit celou prevodovku na pio 20, tady z krámku nemáte zkušenosti s kvalitou těch dílů?, jeednou jsem si v mototechne koupil pulmesíc a po krátky dobe odesel a to do toho nedupu .
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2013 10:02
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 a proč to budeš dělat? Zrovna u převodovek zastávám poctivou čs výrobu, pokud máš něco ko, je lepší sehnat jinou... je jich mraky, jsou za zlomek ceny a kvalita je známá...
Datum: 07. května 2013 10:02
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Jaké mohu dat do pionýra nejsilnější zapalování?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2013 0:33
 prave jsem narazil na tento problem... mam v asi dvacitkovem, nebo jednadvacitkovem motoru 30w zapalovani a nemuzu kvuli tomu, ze je tam malo mista nastavit spravne predstih... navic mam uz od praveho vika dost vymackane vynuti jedne civky a po pritahnuti praveho krytu mi zacnou civky drhnout o magneto... ale jak tady ctu, tak je to resitelne  nerad bych se vzdaval 30w zapalovani a daval tam 20w. ale taky nechci do karteru, nebo do vika delat diry... bojim se, ze kdyz ten hlinik nekde oslabim, tak po case praskne. tak bych poprosil vase nazory do placu. dik
Datum: 11. května 2013 0:33
 Když se vybrousí do karteru ty míska na světelné cívky, tak určitě nebude problém  . Pokud by jsi chtěl poslat nějakou fotku, jak ty vybroušený místa vypadají, tak mi napiš na mail
Datum: 08. května 2013 22:32
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
 aha....tak to jedině vyzkoušet a přibrousit pokud to půjde...ok diky
Datum: 08. května 2013 22:15
 jirka_z: 05 nemá v karteru taková vybroušená místa na velké světelné cívky, mají s tím problémy i pionýři 20 a 21, kteří jsou vyrobení tuším do roku 1971
Datum: 08. května 2013 22:14
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
 proč nejde do 05-tky zapalování 30W ? Uvažuju o tom a chci poradit. díky.
Datum: 07. května 2013 21:21
Jméno: pepa
IP: uživatel15287
 výborné je vape ale stojí jak celej fichtl... v zavěsu je babeta jen nezapomen na tiristor tu krabičku kdybys to někde s cháněl pak jde 30 W z mustanga ale to jde teměř jen do 20 21 23 do 05 jde 20W z typu 20....prakticky i magnetka z pařeza funguje dobře
Datum: 07. května 2013 20:19
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 takové jaké seženeš
Datum: 07. května 2013 15:35
 Čus draci, jak je na babettě ložisko na ojnici na hoře, je to stejný jako je na pionýra? nebo je jiný? odepište díky Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2013 20:24
Jméno: pepa
IP: uživatel15287
 je to jine... babeta má přesně 14 mm pístní čep pio 14,1 mm do pioníra bys píst z babety dostal s použitím spec vyrobeneho futra a převrtáním válce ale pístní čep z pio do babety sobtížema...
Datum: 07. května 2013 20:24
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Jestli se ptáš jestli je tam futro/jehličky volně/jehličky v kleci, tak originálně jsou tam jehličky, pozor ať ti nenapadají ke klice, utěsnit třeba čistou hadrou -babetta 210. Teď koukám do katalogu, 207čka má futro
Datum: 07. května 2013 1:07
 pokud myslíš bronzové pouzdro, tak babetta má 14 a fichtl má 14,1mm
Datum: 06. května 2013 22:30
Jméno: Hajan
IP: uživatel15207
 Zdar draci schánim červika na konec lanka kterej se dá štelovat.Ale problem je v tom že ho nemohu nikde sehnat.Nevíte kde by se dal sehnat kromě motoprodejny? V železářství už jsem byl.Je to záležitost 20 korun.Chci se konečně projet...díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2013 20:46
 Provrtat trubičku, říznout si do ní závit a dát do ní červíka? Nedávno jsem taky něco opravoval, tohle mi chybělo, tak jsem si to za 5 minut vyrobil...
Datum: 06. května 2013 20:46
Jméno: Hajan
IP: uživatel15207
 A jak???
Datum: 06. května 2013 20:39
 Myslíš děravej váleček s červíkem? To se nechá snadno vyrobit...
Datum: 06. května 2013 19:46
Jméno: RiderMann21
IP: uživatel13868
 Čus buřt. Nějak se mi přestal vracet rychlopal, včera jsme jezdili a dnes už se nevrací. To dělá nějaký bordel v karbecu nebo čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2013 10:17
Jméno: RiderMann21
IP: uživatel13868
 Večer sem to trošičku pročistil a namázl a pohýbal s bowdenem a ejhle. Frčí jak zamlada.
Datum: 08. května 2013 10:17
Jméno: pepa
IP: uživatel15287
 co to preventivně namazat?
Datum: 08. května 2013 7:47
Jméno: jura
IP: uživatel15474
 Skus se podívat jesi nemáš někde skříplí Bowden.. a a nebo to šoupátko ..
Datum: 06. května 2013 17:33
 Napadlo tě podívat se kde a proč to vázne? Zabralo by ti to méně času než si strávil psanim dotazu...
Datum: 06. května 2013 17:16
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Zdar draci renovuji jawu 20 čím mám začít skládat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2013 20:08
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Díky!
Datum: 06. května 2013 20:08
 Já začínam tak, že dam komplet zadní kolo, pak dam motor a kříž se stojánkem. Tim pádem se to dá dát na stojánek a nastrojovat zbytek...
Datum: 06. května 2013 20:06
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Tak to mně je jasné že ruky a nářadí samo se to neudělá, myslel sem co na ten rám první hodit jestli zadní kolo nebo motor nebo co? Vím že mně napíšete začni si čím chceš
Datum: 06. května 2013 19:58
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 Taky bych možná použil i nářadí
Datum: 06. května 2013 18:55
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Dobrá otázka toto
Datum: 06. května 2013 18:53
 Čím máš začít skládat? Jednoznačně rukama...
Datum: 06. května 2013 17:17
Jméno: mustang23
IP: uživatel14518
 Zdravim , chci se pustit do neake zakladni upravy vlozky valce , nevi o neake overene sablone pro upravu kanalu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2013 19:24
 Dám ti bojovej úkol,když ho překonáš,nepotřebuješ už žádnou šablonu. Vem si do ruky válec a pořádně ho prohlídni a proměř. Ááá je pootočená vložka ve válci. Dej vložku na střed, 90% válců ji má prostě pootočenou. Prohlížej dál,,,Po delším bloumání tě asi napadne provedení sacího kanálu...něco tam neni úplně dobře....tak to je první úkol....zamysli se nad tím,jak ho opravit a hlavně proč? Co tím získáš? Dál si vem nějakej projetej kroužek a píst a postrkuj si ho pístem ve válci a pozoruj jaké jsou hrany jednotlivých kanálů.... nezdá se ti něco? Je to křivý? Heureka,srovnej to... To je level 1.... až pochopíš tyhle základní věci,tak je možný se pouštět do nějaký úpravy válce,protože pokud nemáš ani šajn jak to má vypadat,když je to pořádku,tak nemá cenu něco dělat,protože to tak zprasíš,že ti akorát budou praskat kroužky a zakopávat píst. Standa
Datum: 06. května 2013 19:24
Jméno: jura
IP: uživatel15474
 Jako začátečník bych si to nwdělal sám pač by to nemělo vysledek :/ ale pokyd tomu rozumíš tak to skus
Datum: 06. května 2013 17:31
 čau chlapci  co když si dám a zadní blatník přilepím ceskou vlajku na tyčce mužou mi policajti něco ? wím ze to neni homologovany jak by mohlo ze jo  ale mam ji doma strejc ji mel jendnou na fotbale a chci si ji přilepit na zadní blatník tak jak ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2013 12:00
 Pokud bude vlajka dobře přidělaná, tak nevidim důvod proč by to nemohlo projít. Nenapadá mě žádnej zákon, kterej bys porušoval...
Datum: 06. května 2013 12:00
Jméno: Pep
IP: uživatel11502
Posl.aktualizace: 06. května 2013 11:23
Jméno: standa
IP: uživatel15469
 Myslim že letos už Tour de Soda nebude,namísto toho je Kostelec.
Datum: 06. května 2013 11:23
Jméno: Štěpán
IP: uživatel14718
 Ahoj draci, možná je to banalita, ale zeptám se. Můžu ke stažení hlavy a válce ke šteftům použít místo klasických matic matice dlouhé??? (http://www.vapp.cz/userfiles/image/eshop-velke/150061.jpg) A kterým koncem mám ty štefty zatočit do karterů?? jeden konec je krátký a druhý delší. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2013 21:22
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel631
 do karteru patří strana s "větším" závitem - měl by mít jiné toleranční pole. Zkus na šteft natočit matičku....kam to půjde hůř tou stranou do karteru. (Při kvalitě dnešní výroby bych se nedivil, kdyby byly závity na obou koncích stejné.)
Datum: 06. května 2013 21:22
Jméno: pepa
IP: uživatel15471
 matice klidně dej pokut toebude chytat o blatník jinak svorníky patří zavit do karteru ten delší aby se to nestrhlo hliník je měkěj tak proto delší závit..hratší je na matičku z ocele
Datum: 06. května 2013 13:21
Jméno: standa
IP: uživatel15469
 Tim delšim do hlavy. Matice jsou super!
Datum: 06. května 2013 11:15
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 proc bys nemoh?  a ty konec ? jak jeden muze kratsi a druhy delsi?? to mi nejak hlava nebere
Datum: 06. května 2013 9:26
|



|