Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Kozelnik
IP: uživatel1859
 Zdarec draci, mám velkej průser. Jde o to, že jsem koupil mustoše a udělal si motor a když jsem dotáhnul svorníky na válci, tak praskly. Proč praskly? protože ten předešlej tajtrdlik je ukroutil, a pak zavařil, jenže to bylo jen ovařený, a vlbec neprovařený do jádra. Výsledkem, je že mám svorníky ukroucený uplně zárověň s dosedací plochou válce a potřebuju je dostat ven. Napadlo mě vyvrtat do nich díru a udělat malej závit a pak zkusit vyročit. Máte někdo s timhle problémem zkušenosti? Jak byste situaci vyřešili? Díky za odpovědi a fikum zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2013 16:38
 Jasně, pamatuju si na tebe, ozvu se do mailu.
Datum: 12. května 2013 16:38
Jméno: Kozelnik
IP: uživatel1859
 Kolečko, napiš mi prosím na stepkaM@seznam.cz Nemáš doma svorník s dolním závitem M8? Než ho začnu vyrábět, raděj se poptám. Odkoupil bych ho od tebe, kdyby se ti doma nějakej válel. Pamatuješ si na mě ze školní pc učebny z FS - Kozel?
Datum: 12. května 2013 16:18
Jméno: Kozelnik
IP: uživatel1859
 nakonec jsem to vyvařil a šlo to krásně ven, díky za rady
Datum: 12. května 2013 16:15
Jméno: pepa
IP: uživatel15496
 namožene svorníky nemontovat zrovna tak spoškozenými zavity .....co ted s tím bud něco navařít pokut jam nejsou utopene ... pokut utopene jsou je několik spusobu ale všechny jsou dost na grif ..šroubkem do šroubu si nepomužeš potřebuješ opačná stoupaní jinak to dotahuješ...existují vytahováky zalomených šroubu do zalomeneho těla se ale musí vyvrtat díra chce to ostrý vrták a šikovně trefit dulek....
krajní možnost je urpřostřed vyvrtat díru 4,8 ale ti zavity dostanou asi co proto ....
Datum: 12. května 2013 11:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 U mě pomohlo ke zbytkutoho šteftu bodnout matici a za ní to vytočit... taky byl zároveň s hliníkem.
Datum: 12. května 2013 10:14
 Vyleptat kyselinou. Když to dovalíš ke mě do Rakovníka, případně do Prahy tak ti to vyleptam - bez poškození karteru.
Datum: 12. května 2013 10:06
Jméno: kohual
IP: uživatel15492
Posl.aktualizace: 12. května 2013 16:32
 Určitě tu nějaké "omezené" možnosti jsou.. z babetty neuděláš žádný ostrý stroj, co jede 150, proto píšu omezené... Co se týče motoru, můžeš snížit hlavu, trochu zvýšit objem válce vybroušením na větší výbrus, upravit, popřípadě přidat kanálky, tím pádem musíš dát větší karbec+laďák.. je to dost o penězích, pokud chceš jít víc... podle mě by stačilo upravit kanálky, dat tam karbec z pincka, jinačí výfuk a seš od sériovky uplně někde jinde.
Datum: 12. května 2013 16:32
Jméno: pepa
IP: uživatel15496
 vyměnit jí za jawu 350.... ono se s tim nic moc dělat nedá pokut to do každeho kopce vyjede svítí to a dokonce brzdí je to uspěch ....až teprve když z nějakou těchto věcí neplní začínají starosti ....
ale je pravda že tuningových zaležitostí na 210 je na trhu dostatek velká rozeta na zadek kolečka na vystup z motoru ... lechké čelisti s unašečem co zařadí dřív 2 a rychlejc se rozjedeš ...dokonce sem viděl i drapaky 2 a čvrt palce... sesa tu má píst na převrtaní na 58 kubíkum....ale všechno to je hrozně drahý a každej puberták na simsonu tě stejně natře
Datum: 12. května 2013 3:33
 zkrátit výfukové koleno asi o 7 cm, z výroby je zbytečně dlouhé, omezovaly tim výkon, zvýšíš otrochu rychlost a otáčky
Datum: 11. května 2013 22:59
 zdarec mam dotaz nasel jsem novy kartery newím jestli byli pouzite al nenesou zadny známky jedna se nejspis motor z jawa 21-23 nemá motor ani cislo sou to jako kartery pasuji ksobe pekne ani jeden nema cislo utrel sem mokrou hadrou a hlinik se leskl jsou proste nove ma to nakou cenu diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2013 21:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 podle toho čísla odhaduju rok 70-71
Datum: 12. května 2013 21:32
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Jestli jsi je ještě neprodal ozvi se na Mirascotka@seznam.cz na ceně se domluvíme.
Datum: 12. května 2013 13:28
 kdyby mel one nekdo zajem vymenim za papíry na jawu 20-21
Datum: 11. května 2013 22:01
 jo kubocz delal jsem taam chvilu lakoval svetla  na scanie a many
Datum: 11. května 2013 21:30
 jo oukej miseline4 poslu foto chvilec strpení strejcek to fotí
Datum: 11. května 2013 21:29
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 jj tak to od sebe nejsme moc daleko ja sem z jeseniku.a zrovna ve středu jedu se školou do mohelnice na exkurzi do nějake firmy HELA se jmenuje
Datum: 11. května 2013 21:27
 miselin4@seznam.cz
když tak pošli aj cenu kterou bys sis představoval
.dík
Datum: 11. května 2013 21:25
 mohelnice okres šumperk
Datum: 11. května 2013 21:21
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 čus odkud seš jentak pro zajimavost ?
Datum: 11. května 2013 21:16
 ej jo prodal bych je nemelo by to sem patrit ale kdyz das email poslu ti tedka naky fotky bych vyfotil a domluvily bysme se jestli teda chces dej sem email nebo fb
Datum: 11. května 2013 21:07
 kdybys chtěl je prodat tak se ozvi
Datum: 11. května 2013 21:01
 jo pasujou ksobě sou fakt nadherny ted se stim seru umyyvam to  podle me to sou z poslednich mtorů co se v jawe ozebralo na díly jenom můj názor že nemá ani cislo a kdyz sem je nasel spinavy tak byli k sobe dratkama privazany jak se spojoujou sroubkama a vedle nich byli este jedny s cislem taky spojeny newys kolik to muze bejt rok a to tohle číslo 911672 ale ty sou znacne puzity ty novy nemaj ani skrabanec jak se opírá stojan kdyz se hodi fichtl na stojanek tak mi este odpovez dííks
Datum: 11. května 2013 20:50
 jestli viš na 100 procent pasujou od vyroby k sobě tak nejakou cenu maj
Datum: 11. května 2013 20:34
 podotíkám ani skrabance nejmensi nemají
Datum: 11. května 2013 20:27
Jméno: martin
IP: uživatel15341
 ahoj, dávám do originál nulapětky motor z 21, nebude problém s přidělánim stupaček a stojánku? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2013 17:41
Jméno: martin
IP: uživatel15341
 tohle jsem věděl, ale díky moc  jsem rád žes to radši napsal dík
Datum: 12. května 2013 17:41
 jedna věc tu je ! Vše bude pasovat, akorát budeš muset vyřezat v plechu díru na spojku... 05kový plechy ji tam nemaj ( lanko vede spodem do karteru )... Radím ti, dávej si pozor, ať tu díru neuděláš moc velkou, musíš ji udělat víc "dopředu" než uvidíš ve skutečnosti, když pelchy nasadíš na zkoušku... protože ten plech jak si sedne, tak se logicky posune o kus dopředu, nesedne si celej zároveň, jen jeho předí část.. Snad mi rozumíš, nevím jak to vysvětlit. Ale věř mi, mám doma to samý, takže bacha na řez toho plechu, ať tam nemáš zbytečně lochnu.
Datum: 12. května 2013 16:37
Jméno: martin
IP: uživatel15341
 ne ne všechno zůstane akorát motor bude jinej
Datum: 11. května 2013 22:57
 pokud to je je 05 se šusplechama a chce z toho udělat 21 tak je jinej kříž ale jinak by to mělo být ok
Datum: 11. května 2013 22:16
Jméno: David
IP: uživatel15495
 Zdravím vás, lidi kdo mi poradí, mám motorku čz 125 476 a chtěl bych poradit, jakou mám pořídit baterku, myslíte, že 6V 11a ? Díky moc za rady, moc se nevyznám...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2013 13:54
 Ok, děkuji za odpověď
Datum: 12. května 2013 13:54
 Jen aby se vešla do kastlíku, myslim že velkou baterku jsem tam nějak nemohl dostat. Já s tou 6Ah taky tahal blinkry, a neni s tim vůbec problém. Jenom tak pro zajímavost, abych neplácal blbosti - origo baterka do 476/477 měla 4,5Ah!!
Datum: 12. května 2013 9:08
Jméno: David
IP: uživatel15495
 Díky moc, taky mám blinkry, tak koupím tu 6V 11Ah.
Datum: 12. května 2013 8:35
 6Ah naprosto bez problémů...
Datum: 11. května 2013 21:16
 ja sem tem teda mam 6V 6Ah a bez problemu.. a to mam i blinkry
Datum: 11. května 2013 20:59
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 máš-li originál dynamo, tak 6V, 11 Ah. Na značce moc nezáleží, jen musí být kyselinová. Ber nejlevnější, stejně bude za 3 - 4 roky mrtvá.
Datum: 11. května 2013 19:44
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Zdravím. Chci se zeptat, jestli při instalaci gufer stačí gufera jen naklepnout na místo, nebo je ještě nějak jistit, třeba locktitem a podobně. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2013 13:00
Jméno: Jarda
IP: uživatel14185
 Něca na to vyráběj určitě, jen jsem chtěl podotknout tu kombinaci teplota-kov-guma.
Druhá věc bude cena toho zázraku, aby nebyli levnější jiný kartery
Datum: 13. května 2013 13:00
Jméno: Štěpán
IP: uživatel14718
Datum: 13. května 2013 6:25
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Štěpáne neboj, jen jsme se trochu rozepsali 
Když jsem si ty příspěvky četl znovu, tak se to dá opravdu vyložit různě.
Nejjednoduššeji by asi bylo poznamenat, že dynamo se využívá jako zdroj stejnosměrného proudu a alternátor střídavého a hned neřešit princip funkce.
To jsme asi pár lidem trochu zamotali hlavu.
Pokud se vrátím k původnímu tematu, tak pakliže není uložení gufera poškozeno, není nutno jej nijak zajišťovat, Pokud bylo ale nějakým předchozím "opravcem" poškozeno, tak Ti opravdu nezbude než ho nějak zajistit. Zaklepnutí důlčíkem je sice brutální způsob, ale v domácích podmínkách hojně používaný, Lictite to podle mne nepodrží, nejsem si vědom že by "lepil" kov-guma. To by muselo být lepidlo odolávající teplotám.
Datum: 12. května 2013 20:32
Jméno: Štěpán
IP: uživatel14718
Datum: 12. května 2013 20:16
 Mno s tim buzenim bych to neviděl tak jednoznačně. Vyskytují se alternátory i dynama jak s permanentním buzením, třeba permanentním magnetem. Stejně tak se vyskytují alternátory a dynama s jiným typem buzení. Nicméně to už dost odbíháme od tématu, mě spíš zaujala ta poznámka že dynamo vyrábí střídavý proud
Datum: 12. května 2013 19:33
Jméno: Jarda
IP: uživatel15243
 Kolečko, víš že s Čezeťákem mluvíme všichni o tom stejném, jen to každý pojal jinak. Byla to "poznámka".
Fyzika velí, že indukce umí "udělat" proud z "pohybu" a sběrač komutátoru tomu dá smysl 
Dynamo má permanentní buzení a alternátor budíš proudem, pravda?
To bychom mohli za chvíli řešit průběh proudu podle oscioloskopu a to nepochopí valná většina  .
Tímto se předem omlouvám pokud se ta poslední poznámka někoho dotkla.
Datum: 12. května 2013 19:23
 Gufera stačí naklepnout, za předpokladu že není domek gufera nějak dojebán. A jinak Lukáš má pravdu, už na základní škole se učí, že dynamo je stejnosměrný zdroj!! Když by to dodávalo střídavý proud tak to není dynamo, ale alternátor. Holt fyziku neočůráš
Datum: 12. května 2013 9:29
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Jawačezeťák byl rychlejší  , holt fyziku neočůráš.
Datum: 11. května 2013 21:08
 lukáši budeš se divit ale i dynamo vyrábí střídavý proud! .. který je po sléze mechanicky usměrněn na komutátoru
Datum: 11. května 2013 21:01
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 pokud máte na mysli pionýra, tak ten žádné dynamo nemá. dynamo vyrábí stejnosměrný proud !
Datum: 11. května 2013 20:46
 oklepávat domeček na gufero?to jsi dobré hovado.a znova to gufero dáš jak?
Datum: 11. května 2013 20:45
 ty voe, gumový gufero a zničí dynamo? RESPEKT!
Datum: 11. května 2013 20:39
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 ano, stačí naklepnout, ale stalo se mi, že mi nezajištěné gufero na klice vyskočilo a zničilo dynamo. od té doby gufero jistím - průbojníkem klepnu 6x kolem do domečku (tak akorát něžně), loctite nejspíš nebude fungovat, je na kovy.
Datum: 11. května 2013 19:50
 stačí naklepnout
Datum: 11. května 2013 17:23
 zdar draci mel bych takový dotaz jak a podle čeho se značí trysky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2013 17:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 U trysek Jikov karbců je o značení průměru díry a např. Mikuni, Keihin... označuje průtok.
Datum: 11. května 2013 17:23
 Záleží na tom jaký trysky  Číslo na trysce buď označuje průměr díry v setinách mm (trysky pro Jikov) např. tryska 100 má tedy průměr díry 1 mm, 120 - 1,2 mm, 60 -0,6 mm atd. U jinejch trysek (pro jiný kratburátory může číslo označovat průtok. To se týká spíš zahraničních výrobců
Datum: 11. května 2013 16:06
 Standartně je to podle průměru kanálku v trysce v setinách mm...
Datum: 11. května 2013 16:03
Jméno: Jirka
IP: uživatel15494
 Dobry den.je toto original karburatoru na cz 150
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_cz_125_150.html
Shanim.dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2013 12:41
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Zdarec lidi, nevíte proč jsou někdy v babetách těžké a někdy lehké řadící čelisti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2013 13:37
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Lehké řadí později a těžké dřív, nebo naopak teď si nejsem jistý..
Datum: 11. května 2013 13:37
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 já vlastně ani nevim proč sou 2 druhy, ale podle mě jsou ty těžke čelisti lepší jsou takove meně poruchové
Datum: 11. května 2013 12:43
 zdar chci se zeptat kdyz dam spojkovy lamely k sobe tak je mam dat tou tlustsi stranu k sobe nebo tensi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2013 12:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a příště stačí jenom použít hlavu... když jdou do řetězu a ještě se musej roztáhnout, tak je logický, že museji jít zubama k sobě...
Datum: 11. května 2013 12:23
 Zubama k sobě...
Datum: 11. května 2013 11:51
 Nazdar draci poprosil bych o radu.. Moje CZ 175/487 za studena nahodi pekne... kdyz nekam jedu zdechnu ji a vzapeti nakopavam tak taky vcelku pekne chytne ale jakmile nekam prijedu a necham ji chvilku postat tak uz ji nenahodim.. Je tam nova svicka "17", predstih delanej nedavno, karburator snad origo 2926 vycistenej, serizen s jehlou na 2. zarezu od vrchu, bohatosti 1 a 1/4 otacky, hlavni tryskou 93 a volnobeznou jak jinak nez 50, plovak k jehle pripajen takze s nim nehnu.. dela to jak se vzduchovim filtrem tak bez nej... Palivovej kohoutek taky vycistenej, benzinu dost xD Napadla me jeste inducka jak na ni sala teplo od valce tak jestli nezlobi ale zkousel jsem nakopavat po odstaveni na 20min kdy uz byla na dotek studena a taky nic... Na roztlaceni chytne vzdycky... Baterka je fungl nova... Chlapy ja uz nevim cim by to mohlo byt :-/ Byl bych Vam vdecnej za jakykoli typ cim by to mohlo byt... Dekuju a preju peknej den
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2013 23:17
 Kolecko prosim te jak mas ten mail.. na to co tu mas mi nejde poslat
Datum: 13. května 2013 23:17
 Nenech se zmást značením karburátoru, opravdu se jedná o karburátor typu 2926 ( zjednodušeně řečeno šoupátkový karburátor s difuzorem 26mm ) , To číslo 2836 je dle mého názoru pouze nějaký kód označující podtyp či otryskování karburátoru. Na svojí ČZ 180 mám ten samý karburátor...na maila se ozvi, rád poradim...
Datum: 12. května 2013 20:46
 Ahoj draci. Tak se startovanim jsou porad potize... Pravda nekoupil jsem novou svicku aspon tu Brisk N15C pac o vikendu u nas mototechny nejsou otevreny. Ale znovu jsem jukl na ten karburator a byl jsem prekvapen, jak jsem mohl prehlednout jeho typizaci... Je na nem vyrazeno "2836" a u soupete "SS" Chtel bych se Vam tedy omluvit ze jsem tvrdil ze je to "2926" jak je psano v manualu... Zaroven vsak mam dalsi dotaz: Co znamena 2836 SS? a jak moc velky rozdil je to od vyrobcem doporuceneho 2926? a KOLECKO! Mockrát děkuju za ochotu! Urcite se ozvu, rad se poradim a hlavne priucim od nekoho kdo to zna a rozumi tomu  Díky všem
Datum: 12. května 2013 20:04
 Svíčku tam dej N15C každopádně, ale osobně si myslim že ve svíčce to neni. Já bych tipoval karburátor... Když by to furt nechtělo startovat tak napiš, nebo se ozvi na mail a pořešíme to.
Datum: 12. května 2013 9:36
 Draci díky moc a moc za rady! Půjdu tedy po svíčce. Jak doladím a odladím tak dám vědět co a jak... Případně kdyby někoho ještě něco napadlo byl bych jedině rád! Ještě jednou díky!
Datum: 11. května 2013 23:03
Jméno: pepa
IP: uživatel14927
 taky bych řek že n 17 je svíčka do babety je teplá a rada se uleje...do motorky patří n 15 bez Y např asi nejdostupnější je N15 c c je měděná elektroda jen pozor na Y to značí vysunute jiskřiště a to sou svíčky do škodovky 120 105 do žadne čerke motorky nepatří.....
take je vlmi vhodne ale už těško sehnatelne použítí svíček pal N 7 nikdo neví čím to je ale palky narozdíl od brisek nejsou tak nachylné na ulití
Datum: 11. května 2013 20:38
 Zdar, měl jsem stejný problém takový ty poloteplý starty - nechtěla chytat, prostě blafla a pak už se ulila a na drc hned  , taky jsem jezdil s N17C, tak jsem dal Brisk N14C - skleplou na 0,7 i krapet míň a nastavil nižší volnoběh, šroub bohatosti myslím mám 3/4 - 1 otáčku, dobil baterku a šla.....
Nevím no, co motor to unikát pak jsem vždy např. po 0,5 h přestávce přišel, zapnul klíček, zap. benzín a nejhůře na 3 kop chytla ...175/487  , ale většinou na první ...
PS. benzín vypínám před i po vypnutí motoru, jak kdy - u mě to nemá asi vliv ...
Datum: 11. května 2013 16:52
 Ano zaviram benzin.. Jen porad laboruji s tim jestli pred vypnutim motoru nebo po. S tou svickou zkusim tedy tu "15" ale moc tomu nedavam ze by byla chyba zde. Jinak dekuju za rady je dobre vedet ze kdyz nevim je tu nekdo s kym se muzu poradit
Datum: 11. května 2013 12:39
Jméno: Martin
IP: uživatel13962
 zkus jinou svicku a studenejsi 15 treba.
Datum: 11. května 2013 12:27
 Když přijedeš, zavíráš na tu chvilku benzín nebo ne? Dělat by to určitě nemělo
Datum: 11. května 2013 11:53
 Joo to by mě kdyžtak taky zajímalo...mám ale takovej dojem, že se s tim nic moc dělat nedá.
Datum: 11. května 2013 11:18
Jméno: kohual
IP: uživatel15492
 Dobrý den,rnvčera jsem si koupil řadici čelisti dam je do babety 210 a babeta nejde nastartovat když dam staré tak jde.rnNevíte čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2013 17:27
 Dobrý je obložení zdrsnit smirkem, já ho lehce vzal 150-kou a paráda. Potom sem ještě vyčistil 400-kou smirkem vnitřek bubnu odmastil a maká skvěle.
Datum: 11. května 2013 17:27
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 tak to pořadně odmasti ten buben a zkus zdrsnit povrch na tech paknach nějakym šmirglem a uvidiš
Datum: 11. května 2013 16:28
Jméno: kohual
IP: uživatel15492
 Prokluzuje
Datum: 11. května 2013 14:54
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 jak nejde nastartovat jako prokluzuje ?
Datum: 11. května 2013 12:41
 Zdravím všetkých. Dávám dohromady kývačku z roku 1958 a u krytu karburátoru mi chybí ta ozdobná matka co je našroubovaná na víčku konce plynu. Kryt pak nesedí a řechtá. Prosím nevíte, nemáte, koupím ,zaplatím. Dík za optání POOL
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2013 20:39
 Taky jsem jednu doma objevil, kdyby ji někdo potřeboval.
Datum: 12. května 2013 20:39
 Zdravím Vendlis. Mám tedy zájem, jestli prodáš, tady je moje tel. 777614309 Pavel Vágner. Stačí prozvonit, já zavolám a dohodnem se jak dál. pool
Datum: 11. května 2013 13:08
 Mám doma jednu navíc.
Datum: 11. května 2013 10:41
Jméno: martin
IP: uživatel15341
 ahoj, už sem se ptal ale nějak to vyšumělo v tý záplavě příspěvků, mám doma automat řazení a co na něm sou ty zajížděcí packy tak zajížděj do toho velkýho plechu kterej je kolem nich ohnutej a chtěl sem se zeptat jestli to máte taky zbroužený k těm stranaám co vyjížděj ty packy, já jo a dokonce mám na jedný straně ten plech i trochu ohlej dovnitř, tak jestli na to nemám udělat v těch místech návarky a pak to jakoby zarovnat aby byl celej stejně tlustěj, kdyby někdo to třeba nafotil a dal na net jak to má vypadat byl bych ten nejvděčnější člověk na světě, taky nevim jesi se to dá pochopit z toho jak to píšu. Pak bych měl eště jeden dotaz, když tady u sesy nakoupim v podstatě celej motor krom karterů a válce - skf ložiska, kliku na jehlách, hřídele do převodovky, bronzový pouzdra na ně, prostě komplet a navleču to do pěknejch karterů kolik na to pak udělám kilometrů normální jízdou? přecejen to jsou čtyři tisíce tak bych chtěl najet aspon 15000 bez problému
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2013 14:21
Jméno: martin
IP: uživatel15341
 právě že asi dám, chtěl jsem zjistit jesi tekhle třeba nevypadal už novej ale asi ho koupim
Datum: 12. května 2013 14:21
Jméno: pepa
IP: uživatel14927
 při tom co daváš vše nove se divím že nekoupíš za 600 celej novej automat měli ho v riegru v praze a výdám je i na netu normalně se prodává už sestavenej jen ho nacvakneš......bohužel tu na kramku není k dyspozici jen volné díly a to vychází dráž ....ale k sehnání je
Datum: 11. května 2013 20:44
Jméno: martin
IP: uživatel15341
 tak paráda, díky moc, přesně tohle sem si chtěl přečíst, dík
Datum: 11. května 2013 12:07
Jméno: standa
IP: uživatel15491
 Musel sem si to přečíst třkrát abych pochopil která bije a jakej stroj,ale pak se zadařilo. Automat máš běžnej. Pokud ti zlobí,mužeš koupit novou přítlačnou pružinu na ten zoubek - jezdec. Vypadávání kvaltů je z 90% vinou převodovky. Pokud uděláš zgruntu a poctivě novej motor (ani tak nezáleží jestli jsou díly nové,spíš kvalita a přesnost práce) tak udělá dalších 20-30let bez problému...
Datum: 11. května 2013 8:55
Jméno: martin
IP: uživatel15341
 nazdár draci, mám doma jeden z těch novejch karterů s tim o-kroužkem v ty klicce na hřídeli startovačky zvenku, jiný starší jsem rozebraný neviděl, jedině z jawy 05, máte taky hned vedle startovacího segmentu z druhý strany tý hřidele nasunutý něco jako pouzdro toho o-kroužku z venku? nebo to tam jako zlepšovák nandal nákej kutil přede mnou? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2013 19:10
Jméno: štěpán
IP: uživatel15986
 zdarec, taky jsem řešil tuhle věc, ofi názef je Miska okroužku startovacího hřídele a dá se pořídit za 17 kč
Datum: 18. srpna 2013 19:10
Jméno: luke
IP: uživatel4625
 zdravim, vim ze to tu moc nepatri ale v podstate to od fechtla neni velky rozdil potreboval bych poradit se skodovkou 1000 MB zlobi volnobeh, startuju se syticim a kdyz ho po chvili zacnu stahovat tak okolo 1100 ot/min motor chcipne. vycistil sem cely karbec i AC pumpu, nenapada vas co s tim? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2013 10:47
Jméno: jiri
IP: uživatel15547
 Stará bolest škodovek. U škodovek máš od plynového pedálu ocelovou strunu, takže u karburátoru končí. Většinou konec je zajištěn vnitřkem od čokolády a tam začni seřizovat.
Rukou si udrž volnoběch a pak dotáhni oba šroubky. Až bude motor zahřátý tak znova, aby nebyly vysoké otáčky. Pak vše dolať tryskou volnoběhu. Je to na palici, ale fungovalo to.
Pevné nervy Čau
Datum: 20. května 2013 10:47
 ještě aut sytič?
Datum: 11. května 2013 20:35
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 nastav bohatost směsi
Datum: 11. května 2013 19:58
Jméno: luke
IP: uživatel4625
 jikov 32bst
Datum: 11. května 2013 11:50
 jaký karburátor
Datum: 10. května 2013 22:11
 co předstih
Datum: 10. května 2013 21:50
 zdravíím chci se zeptat co vše musi obsahovat kupni smlouva abych mohl přepsat pinck adiik za rady spěcha..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2013 22:37
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 http://www.motorkari.cz/upload/files/ostatni/kupni_smlouva.pdf
Datum: 10. května 2013 22:37
Jméno: Ondra
IP: uživatel11813
 Zdravím měl bych dotaz daval jsem dokupy startovani na jawa 250/592 panelka a když chci startovat tak musim startpaku mirně přizvednout a až pak jde zamáčknout na startovani mam ještě kejvačku a tam to jde krasně jen zamáčknout a nahoru neví někdo čím by to mohlo bejt přišlo mě že ten startovací segment se tam neda dat jinak Díky za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2013 19:08
Jméno: Ondra
IP: uživatel11813
 Děkuji za cenne informace
Datum: 12. května 2013 19:08
 prasklá spodní pružinka v kulise, jak píše kolega níže. Půlit nemusíš, stačí vyndat startovací segment, z pravá strany vypínací vačku polouatomatu a vyhodit hřídel s halhotkama a čertíkama - při zpětný
motnáži pozur ať se čepem kalhotek třefíš do mezery mezi horní a spodní pružinou a ne do závitu pružiny
Datum: 11. května 2013 17:02
Jméno: Ondra
IP: uživatel11813
 aha dikes za radu skouknu to aby se mě pak někde ještě nekousla do převodovky to by mělo jit vyměnit bez puleni motoru nebo se pletu?
Datum: 10. května 2013 21:33
Jméno: L.
IP: uživatel14857
 Je unavená nebo prasklá spodní pružina v kulise řazení.
Datum: 10. května 2013 21:21
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Čau. Dá se v dnešní době sehnat pertinax??? Sice to zatím moc nepotřebuji tak se ptám jenom orientačně. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2013 23:39
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 omlouvám se Labara Jindřichov
Datum: 12. května 2013 23:39
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Labara Jinošov
Datum: 12. května 2013 23:38
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 v prohlížeči internetu pusť google a do okénka napiš pertinax  . zkus kliknout na první, druhý, třetí ..... odkaz
Datum: 11. května 2013 20:01
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 zdravim  Mám problém se spojkou na své (čz 175/450) koupil sem motorku nepojízdnou, a když sem jí s pojízdnil tak sem zjistil že nefunguje spojka...Spojku zmačku a chci tam zařadit rychlost ale nemužu jí tam dát protože to jde hrozně přes zuby...Jinak Lameli sem koukal že sou nový i ten plech mezi lamelama, je to poskládaný dobře ....pružiny nevím jestli sou nový,neví někdo kolik mají být dlouhé nebo jestli mají přečnívat ? ...tyčky co sou v motoru neměli by se zadrhávat jdou celkem z lehka a sou namazaný...šteloval sem to už různě a pořád nic....mechanismu je kulička... děkuju za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2013 20:04
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 vypnutej motor: zařaď, zmáčkni spojku a tlač, couvej, je-li spojka seřízená, lamely se uvolní a motorka jde tlačit. jinak hledej dál.
Datum: 11. května 2013 20:04
|



|