česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  308  309  310  311  312  313  314  315  316  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, jezdím se svou Stellou Každý den do práce atd... Občas se mi stane, že při jízdě z kopce zhasne motor. Ujedu cca 30 metru a znovu se chytne. Zkontroloval sem co se dalo, karburátor taky ok, prošel sem každý drát... Měl někdo podobný problém? Stává se to pouze při jízdě z kopce a to mě nedá spát :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No je tam druhá rychlost, jedu zhruba 200 metrů z kopce a najednou jak když dojde benzín. Za chvilku se zas chytne a šlape jak má.
 
 
Datum: 15. května 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15516    
nemelo by to při jízdě z kopce zařadit 2? a tak jakto že to chcípa? točí se motor a nechytne?
 
 
Datum: 14. května 2013 22:21
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky sem zkusil ale nepomohl, díky za reakci
 
 
Datum: 13. května 2013 22:06
 
 
 
 
Jméno: matouš      IP: uživatel15507    
volnobeh
 
 
Datum: 13. května 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: maniak      IP: uživatel12689    
čus draci, mám stadiona S11 a mám problém : jednička tam skáče krásně, ale dvojka tam nejde zařadit příde mi jako by to lanko tam nebylo zapojený a když tam dám dvojku, tak je to to samý jako neutrál avšak na dvojce se soudeček mele a dáse tak trochu vysunout do leva. někdy tam ta dvojka spadne, ale občas tam ta dvojka spadne je to tak na 10tý pokus jí zařadit. Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: maniak      IP: uživatel12689    
už jsem na to přišel v drážce pro 2 byl nejákej kaminek.
 
 
Datum: 14. května 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
bud máš moc napnutý lanko,nebo prasklou pružinku v motoru co posouvá kolečko
 
 
Datum: 14. května 2013 15:41
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15506    
zdravim dotaz na sesu budou někdy k mání emulsní trubice do karburátoru na babettu 210? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2013 18:13
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel15368    
Čau, nefunguje mi nějak spojka a nevim, čím to je. Vše ostatní funguje. Přehazování atd., ale spojka když se zmáčkne, tak by se měl spojkový koš vysunout a on se nevysune, proč? Prosím poraďte. Předem díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2013 15:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a taky nejdřív nastav spojku bez lanka a až poté napni lanko
 
 
Datum: 14. května 2013 15:42
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D :-D Je to i vidět na těch fotkách :-D Přitáhni si karter a spojka bude chodit. :-D
 
 
Datum: 14. května 2013 8:19
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si děláš prdel
 
 
Datum: 14. května 2013 6:44
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus dotáhnout šrouby na pravým karteru, jo možný že když tom mačkáš tak se ti karter nepatrně posune..
 
 
Datum: 13. května 2013 20:13
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel15368    
Takto. Sorry za foto. Fotim mobilem, aby to bylo rychlejší. http://prntscr.com/14r03z a http://prntscr.com/14r08v .....= stejná fáže http://prntscr.com/14r0bw ... jen pro představu
 
 
Datum: 13. května 2013 19:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak jde mačkat spojková páčka?
 
 
Datum: 13. května 2013 19:47
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel15368    
Měnil jsem lamely, ale je blbost, abych je dal opačně, protože jsem to zkoušel a nevešly se mi do řetězu.
 
 
Datum: 13. května 2013 18:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a nedělal jsi neco s lamelama? mohl jsi ej dát opačně a pak spojka nevypíná....
 
 
Datum: 13. května 2013 18:41
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel15368    
Dnes jsem kupoval nové tyčky i kuličky. Strkal jsem to od zapalování v tomto pořadí: krátká,kulička,dlouhá.
 
 
Datum: 13. května 2013 18:26
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může ti v motoru chybět jedna z tyček nebo kulička :-)
 
 
Datum: 13. května 2013 18:13
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel15368    
Jako štelovací šroubek spojky? Ano.
 
 
Datum: 13. května 2013 18:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkoušel si dotáhnout šroubek v pravém deklu?
 
 
Datum: 13. května 2013 17:54
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel15368    
Jo sorry, jsem kůň spletl jsem se. Nehýbá se mi přítlačný talíř. Čím to je?
 
 
Datum: 13. května 2013 17:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spojkový koš by se vysunovat rozhodně neměl, protože je přišroubován k hlavní hřídeli. Hýbat by se měl přítlačný talíř...
 
 
Datum: 13. května 2013 17:36
 
 
 
 
Jméno: klarus62      E-mail:      IP: uživatel15505    
ahoj potřebuji prosim poradit.mam jawu californian.pri jizde asi ve 100 km za hod.jsem zpomaloval na nižši rychlost, dobrždoval jsem jen motorem na čtyřku.najednou se mě seklo zadni kolo.ja skoncil ve struze.moto bylo dal pojizdna.tak jsem nezjistil proč to udělalo.mužete prosim poradit.přiště by to mohlo dopadnout huř.diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, souhlasím se standouco piše a jen ti odpovidam proto, že ja přesně takhle kousnul zetku 175 487, ale to jsem jel tak 70 na čtyrku z mirneho kopce s miniumem plynu- jen drnk drnk. prostě nechápu jak se mi mohlo z ničeho nic bloknout zadní kolo. Ta zetka urcitě nebyla po výbrusu. Par motoru uz jsem zajižděl a troufnu si rict, že když se motor začíná vzpírat a ma tendenci se kusnout, tak to poznám, ale otto bylo bez varování. naštěsti jsem se nevysekal a motorku jsem po dvou minutach naslapl a jel bez nejakým pozorovaných změn bez problemu dál. dodnes jsem nezjistil proc, hlavu jsem neoddelal a motorku poslal pryc... pisu to jen tak, že nejsi sám komu se dějí tyto záhady...
 
 
Datum: 13. května 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: klarus62      E-mail:      IP: uživatel15505    
MOTOR asi přidřenej neni.funguje normal oba dva valce.oilmaster jsem kontroloval olej dava.to dojižděni bez plynu trvalo chvylu 15 sekund za takovej moment se to přece nemohlo zadřit.?a jak na doraz zarostly laufy?diky za rady
 
 
Datum: 13. května 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Kalif přes 140km/h, to jsou pohádky. :-D Jinak kamarád podobně přidřel válce po výbrusu, dlouhý táhlý kopec na plný plyn, na konci zavřel plyn a bylo přidřeno. Zajetý motor ale takhle nekousneš, to bys musel sjíždět Alpy...
 
 
Datum: 13. května 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15503    
Blbost! Mam Péráka z roku 1953 a nevim o tom,že by se mi někdy zadřel z kopce bez plynu. A jezdím na něm až 115km/h a nemám problém zavřít v plnym céresu plyn a nechat ho zavřenej. A to je teprve STROJ! Nepřeháněj to zase ;-) Jsou dvě až tři možnosti....něco vyletělo z motoru a zatim to jede i bez toho (neklepe jeden válec?) a nebo jezdíš dlouhodobě na chudší směs s malym množstvím oleje a nebo třetí možnost,pokud jezdíš na oilmastera tak zkontroluj jestli funguje... a ještě možná čtvrtá chybka - nejsou nadoraz zarostlý laufy?
 
 
Datum: 13. května 2013 17:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15002    
přikousla se proč protože jak si v otáčkách zavřel pllyn tak se směsí tam jde i olej a jak tam šlo mín směsi tak to nemazalo protože tam šlo oleje pro volnoběh.....u jawy se za jízdy z kopce jezdí na neutrál a brzdit motorem nelze ..už jen proto že to skoro nebrzdí ..... navíc 100 km v hod je na 50 let starej rám docela zatěž a jako si to docela dáváš když očividně nevíš jak ta motorka funguje..... ram i mazání motoru jsou stavěni na cestovní 80 a mín.... trochu líp je na tom s ramem až 634.....z praxe vím že kalif jel i dost přes 140 ale ta motorka to dlouhodobě nesnese a kor ne ve 100 prasknout s plynem.....
 
 
Datum: 13. května 2013 17:23
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec. Dotaz pro fanšmekry. Jakej průměr má výfukový koleno z Jawy 90,řekněme Roadster ? Potřeboval bych slyšet informaci typu 28mm díra,30-31mm vnějšek.... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Tak dneska opět pozdě, ale stihnul jsem to. Vnější průměr trubky kolena Roadster 34mm, síla plechu 1mm. Jestli to takto stačí.
 
 
Datum: 15. května 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Ještě prosím vydrž, teprve teď jsem přišel z práce, dneska se tam už nedostanu. J
 
 
Datum: 14. května 2013 22:36
 
 
 
 
Jméno: Jarda      E-mail:      IP: uživatel12380    
Jednu J90 mám zrovna na stole v dílně, pokud nezapomenu, tak to zítra změřím a dám vědět.
 
 
Datum: 13. května 2013 22:38
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, v tomhle návodu na úpravu se píše seriové koleno 32mm http://www.jawarmaniak-images.cholerik.cz/radimesi/uprava_jawa_90/01.JPG
 
 
Datum: 13. května 2013 19:24
 
 
 
 
Jméno: misak      IP: uživatel15504    
Čau draci mam dotaz u moji čz175/477 když zapnu blinkry tak jen svítí podle mě to bude přerušovačem ale pravě na to bych se chtěl zeptat když tam dam normální z auta třeba z favorita na 12v jestli to bude blikat nebo něco dělat na motorce mam na 6v díky za názory. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ja som to z 12V skúšal a blika to seriozne len to treba doladiť na spodku s tým šrúbkom tú frekvenciu blikania
 
 
Datum: 14. května 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel12861    
No moc bych nesázel na to že 12V přerušovač bude blikat na 6V, opravdu na 90% ne...
 
 
Datum: 14. května 2013 7:06
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Svítit to taky může, když je to někde špatně zapojený resp. ukostřený navíc.
 
 
Datum: 14. května 2013 2:33
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, hele taky mužeš pro jistotu zkontrolovat žarovky, když dáš slabší, tak to jen svítí, ten prerusovac mužeš taky postelovat takovým tím sroubkem kdyby jsi to chtěl zkusit. S tím, jestli ti to bude blikat na 12v prerusovac ti neporadim, ale myslím že né.
 
 
Datum: 13. května 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel14412    
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, za jak dlouho musím jít přihlasit pionýra na uřad na sebe po tom, co jsem udělal evidenční kontrolu. Nebo jak dlouho mohu využit technickou kontrolu jako evidenční po tom, co jsem ji absolvoval. vím, že ta technická musí být napsána na mé jméno. Děkuji vám za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2013 9:40
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel14996    
evidencka platí 10 dní. Včera mi to bylo řečeno na STK. Kdybys chtel dělat i technickou tak se to dělá celé najednou
 
 
Datum: 17. května 2013 9:40
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
,,Platnost evidenční kontroly vozidla je uváděna pouze 10 dní, ale při zdržení jsou některé registry benevolentnější a uznají i kontrolu starší, jiné zase vyžadují striktní dodržení této lhůty, ačkoliv se údaje nezměnily,, ale z mojí hlavy to není, zkus si zadat do seznamu ,,platnost evidenční kontroly,, :-)
 
 
Datum: 13. května 2013 23:23
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím, že evidenčka má platnost 1 měsíc.......
 
 
Datum: 13. května 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: andrewop89 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, znáte někdo někoho kdo by mi navařil větší žebrování na hlavu z pionýra? Odepište díky Ondra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2013 17:34
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel15002    
za 5 ti radím je tam našroubuj
 
 
Datum: 13. května 2013 17:34
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžu se zeptat proč tohle řešíš?? Navaření žeber příjde skoro na stejný peníze jako hvězdicová hlava. Časy kdy ti to někdo navařil za flašku ve fabrice jsou nenávratně pryč.
 
 
Datum: 13. května 2013 6:30
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
cau mam problem mam ruple drzaky na motor u stojanku a tece mi z toho olej nemate nekdo jak to zadelat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2013 18:34
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a hlavně tam příště dej ten plíšek kterej tam patří mezi ty držáky :-P
 
 
Datum: 13. května 2013 18:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15503    
Když to řádně vykoupeš v technickym benzínu,tak nevidim důvod proč to nezalepit tekutym kovem? Akorát bych posléze udělal pružinu stojanu na kříž,jako to má mustang.....
 
 
Datum: 13. května 2013 14:45
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel14185    
Jde to celé vyvařit, zachraňoval jsem takhle kartery na 550, abych zachoval čísla. Musíš ale najít někoho, kdo bude ochotný to vařit, protože i když se to nezdá, tak v pórech materiálu je stále olej a hodně to při vaření prská a je to dost pakec. Není to neřešitelný, jen jsou s tim starosti.
 
 
Datum: 13. května 2013 12:52
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zrovna ted mi u mustanga rupnul ten držák mezi kterým je klínek , tak sme karter vyvařily , vybrousili sehnali klínek a motor už si přede jako novej :-) ale mě to lehoulince naprasklo , nevim jak by to drželo kdyby to bylo více :-) ..
 
 
Datum: 13. května 2013 9:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jiné kartery...lepení zde nemá smysl...
 
 
Datum: 12. května 2013 22:28
 
 
 
 
Jméno: martin2075 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 20 poradte prosim: Ahojte poprosim strasne o radu pre moju jawu 20 dnes som ju po zime nastartoval a isla dobre len ale po minute jazdy stratila proste vykon aj ked som sa uz zacal rozbiehat na 1 tak sa ledva rozbehol a ked som sel plny do kopca tak ho dusylo a nieco proste cukalo v motori alebo kde neviem, na jesen isiel strasne dobre 2hore tym kopcom co som sel teraz 1 a este som sa pohanal nohami a ledva to islo prosim poradte... P.S Ale mne ta masina proste dnes ked bol studeny tak som ho nastartoval isel som sa odviezt 1,2,3 a isiel strasne dobre alebo ak som sa otocil a isiel naspet proste stratil vykon normalne som vyjebal 3 plny plyn som sel a stale som mal ten plny plyn ale motorka stale spomalovala na urcitu rychlost cca 45km/h tak som musel dat 2,proste mal som plny a motorka z nicoho nic spomalovala.Ked som dal plny tak neisiel, ak som dal plny tak motorka isla skapat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2013 14:26
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co bys chtěl ještě slyšet? Tady ti radí dobře http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=143891&fid=53 , musíš vyčistit karbec a budeš mít po problému :-)
 
 
Datum: 13. května 2013 14:26
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Vyčistit, seřídit, dát nový benzín a hlavně mazat :-)
 
 
Datum: 13. května 2013 6:07
 
 
 
 
Jméno: davidvrba ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau lidi chtel bych se zeptat na jawa 20 sem steloval spojku a kdyz ji dotahnu cotode tk porad nece zabirat a de hrozne tesko dala byse nejak vypodlozit ? bo by bylo lepsi zrovna vymenit lamely dik za odpoved draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2013 12:56
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel14185    
Ten šroubek povol tak, aby byla znát vůle tý vypínací páky, potom musí spojka zabírat. Teprve pak seřizuj vypínání.
 
 
Datum: 13. května 2013 12:56
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo si ujasni pojmy nezabírá a nevystavuje, to je totiž dost velký rozdíl.
 
 
Datum: 13. května 2013 6:16
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten šroub utahuješ nebo povojuješ?? Pokud utahuješ, tak se nediv že nezabírá.....
 
 
Datum: 13. května 2013 6:15
 
 
 
 
Jméno: davidvrba ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nn praveze sem tam daval tu prvni tyčinku a ete mezito kuličku takze to budou asi ty lamely
 
 
Datum: 12. května 2013 23:47
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
nevypadla ti tyčinka nebo kulička ?
 
 
Datum: 12. května 2013 22:29
 
 
 
 
Jméno: GrysaCZ      IP: uživatel15501    
Cus draci, kdyz jedu s fichtelm po chvili zacne jakoby vynechavat, sem tam se chyti a zvladnu zas neco ujet ale sem tam musim uplne zastavit, volnobeh bezi ale proste netahne. Sem tam staci zastavit a zase se rozjet, jindy to chcipne tak to musim znova nakoupnout, chytne na poprve a jede zas par minut. Trysky sem cistil snad milionkrat a zkoumal vsechno mozny, uz nevim cim by to mohlo bejt. Nemate s tim nekdo zkusenosti? Nebo nevite co to muze bejt?? Nemuze bejt prehratej? Dik moc za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2013 18:40
 
 
 
 
Jméno: GrysaCZ      IP: uživatel14523    
Ale on nechcipne jakmile zastavim tak na volnobeh bezi, chcipne jen sem tam, normalne když vymacknu spojku tak bezi na volnobeh jen proste nejede ??
 
 
Datum: 13. května 2013 18:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15002    
za mě ti nedotýká benzín když ho odpojíš od hadice musí ti dotect tři čvtě flaštičky od m2T za pul minuty jestli mín tak mužeš čistit nadrž
 
 
Datum: 13. května 2013 17:29
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Občas dělaj některý svíčky že studená maká a čím je teplejší tím víc vynechává. Druhá možnost buď hladina, nebo ti nestíhá dotékat benzín z nádrže (nabobtnalá gumička v kohoutku, nebo je to prostě přicpaný)
 
 
Datum: 13. května 2013 6:20
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
malá hladina benálu nebo je chyba v el. , předstih, odtrh .....
 
 
Datum: 12. května 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: kjub01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, Draci! Renovuji Stadiona S11 a jsem úplný začátečník. Rád bych koupil nové pakny a na Fichtlkrámku jsou dvojí. Jedny jsou, cituji "tato sada je určena pro střed kola co nemá stočený střed kola" a druhé co mají stočený střed kola. Opravdu netuším co to znamená "stočený střed kola", tudíž to ani nepoznám. Co to tedy zanemná? Moc díky za odpovědi!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: kjub01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moc děkuji za odpověď!
 
 
Datum: 12. května 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozdíl je v síle nalepeného obložení. U stočeného bubnu se počítá s tím, že se odebráním materiálu při soustružení zvětšil vnitřní průměr bubnu, a v návaznosti na to je vhodné použít pakny se silnějším obložením, aby se tento rozdíl dorovnal...stáčení bubnu se provádí pokud je potřeba buben srovnat...
 
 
Datum: 12. května 2013 20:53
 
 
 
 
Jméno: mustaf23      IP: uživatel4095    
Zdravím draci, dostal jsem od známýho karbec Jikov 2924SBD16b podle toho co jsem zjišťoval tak se dával na péráka a první kejvy nevíte někdo přesně jestli je tomu tak ?? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2013 19:22
 
 
 
 
Jméno: mustaf23      E-mail:      IP: uživatel4095    
napiš na mail, je novej(uloženka)
 
 
Datum: 13. května 2013 19:22
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tohle je monoblok, kterej je použitej třeba na čz 175, nebo pozdějších třipade kejvačkách... na peraka a první kejvačky patřeji karburátory s oddělenou plovákovou komorou... shodou okolností karb. 2924 SBD scháním jako alternativu na 354 za 2924TŘ 01 ... jestl ije kompletní a nehodí se ti, možná bych ho koupil, případně pokud scháníš ten na první kejvačky, tak bych ho s tebou vyměnil...
 
 
Datum: 13. května 2013 13:34
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to adekvátní náhrada za původní 2924 H viz. http://jawarmaniak.wz.cz/technika/karburatory.html, ale použít můžeš jakej koliv 24 mm karb, když ho správně otryskuješ
 
 
Datum: 13. května 2013 8:11
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel12170    
cau draci chci radu na netu sem nasel papiry na fichtla na prodej pan tvrdi ze se daji prihlasit a ze je na me prepise da se nejak zjistit jestly nelze?? bojim se ze je nejak prepise a ja je neprihlasim poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2013 17:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15002    
za mě kupuješ jakoby celou motorku takže bych tam nabušil čísla podle papíru i motoru protože mi dali co proto když sem měl jinej motor a nebyl dělanej výmaz...barva se dá při přepisu za 50 změnit ale do motoru se neženou......aspon tolko praxe jak se ptač..... jinak týpek na tebe musí udělat přepis na to mu stačí techničak ale na evidenčku už jdeš ty i s mašinou..... peníze nebo aspon čast bych mu prostě dal až za techničák kde si napsaný jako majitel ty...bude v něm převod
 
 
Datum: 13. května 2013 17:41
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15503    
Marquee: Kouknou na barvu a ona žlutá místo vínový....Co mi čeká? Znam teorii...Na registr,přepsat barvu,,, ? A nebo napřed přepsat barvu? Pak STK? Letos to chci po letech zase zlegalizovat a prohnat STK...
 
 
Datum: 13. května 2013 16:14
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor řešit nemusí, dnes už se číslo motoru neeviduje. Aspoň u nás na technický už to neřešej skoro vůbec. Kouknou na štítek, barvu a jestli to svítí a odjíždím :-D
 
 
Datum: 13. května 2013 6:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když už je dá do polopřevodu na tebe,tak máš v podstatě vyhráno,pak už si jen udělej SPS štítek a číslo na motoru a běž na STK
 
 
Datum: 12. května 2013 21:25
 
 
 
 
Jméno: Pepík      IP: uživatel12772    
Zdur draci, mam takovy zajimavy dotaz kdyz mam doma Jawu 50 typ 21 a koupim si doklady na Jawu 50 typ 20 mohl bych je nejak prepsat na tu moji 21??? Dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2013 6:23
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud koupíš ještě tu malou knížečku, tak ti na dopravce zapíšou co si řekneš a napíšeš do protokolu, jestli máš už velký papíry tak to neřeš a zařiď se jak ti říkaj kluci, z dnešních policajtů málo kdo pozná jestli je to 05, 20, 21 nebo 23 záleží co máš na štítku.
 
 
Datum: 13. května 2013 6:23
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám 21 a jsou na ní papíry z 20
 
 
Datum: 12. května 2013 23:09
 
 
 
 
Jméno: konina      IP: uživatel15500    
Jezdim s 20teckou a papiry jsou na 05
 
 
Datum: 12. května 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě to nijak neřeší,já mám v papírech napsáno 20 ale sundal sem z ní plechy....
 
 
Datum: 12. května 2013 19:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyměnil bych štítek a víc bych to asi neřešil. Já mam v dokladech napsáno jawa 50/20,21...
 
 
Datum: 12. května 2013 17:47
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj SESO, jsou tady na krámku bužírky na pio 21? od přepínače světel do masky a pak este od zapalování do masky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2013 18:49
 
 
 
 
Jméno: Jarda      E-mail:      IP: uživatel15243    
Jestli nabudou tady na krámku, tak se mi ozvi na mail, já mám doma asi 10m a určitě to všechno nevyužiju. Nějak se kdyžtak domluvíme. Je bílá.
 
 
Datum: 12. května 2013 18:49
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Nevíte o někom spolehlivém kdo kvalitně vyrábí nebo upravuje odlehčené klikovky vč. vyvážení a výplně klikové skříně na fichtla?? Obeslal jsem všechny mě známé úpravce a nikdo se nemá k odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2013 6:04
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Vyřešeno
 
 
Datum: 13. května 2013 6:04
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
jj Frikulínovi jsem psal, mail četl, ale bez odpovědi
 
 
Datum: 12. května 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15499    
Frikulín.... už si mu psal ? Mam mu cinknout? Kdyžtak mi písni na mail.
 
 
Datum: 12. května 2013 19:28
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel15497    
napiš mi na email vojta.seka@seznam.cz
 
 
Datum: 12. května 2013 15:03
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz uz mam rozdelanej motor na jawe 21 co neprehlednout na vymenu repasi atd.. ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2013 19:17
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Každopádně taky lamely,primární řetěz,jestli není ohoblovaná mezilamela....
 
 
Datum: 12. května 2013 19:17
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží, kolik km má vše najeto ;-) Mrknul bych na ložiska, vůli kliky, jestli jsou všechny ozubené kola v převodovce ok, jestli není křivá vidlička atd atd.. Ještě zkontroluj válec, píst, kroužky, v jakém je to stavu..
 
 
Datum: 12. května 2013 16:13
 
<  308  309  310  311  312  313  314  315  316  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.04.2025 10:52:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu