česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  307  308  309  310  311  312  313  314  315  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel15521    
Ahoj všichni. Mám menší problém. Pionýr jde za studena nakopnout a jede parádně, ale jen jak se zahřeje a přibrzdím někde na křižovatce, tak zdechne a už ho nenakopnu. Počkám tak 15 minut a zase už nakopnout jde. Pokud nikde nezastavím, tak by jel pořád. Gufera na klice jsme vyměnil, svíčku taky. Když přestane jet, tak mohu měnit svíčky jak chci a stejně nic, takže bych vyloučil ulití, karbec a ucpaný výfuk. Nestalo se to už někomu? Poraďte někdo prosím. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2013 19:55
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel15527    
Tak to vypadá na vymlácenou dosedací plochu pro jehlu. Zkoušel jste to někdo nějak opravovat?
 
 
Datum: 20. května 2013 19:55
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj nejlíp do toho origo držáčku, jinak ona ta elektrika je naprd co se týče spravování, abys nakonec nevyměnil všecko no,... blbý je že jak je to už starý a ohřeje se to, tak se to poroztahuje, zkroutí, klepe a začne to vytvářet tyhle věci mezi nebem a zemí, ale to už asi k fíkovi patří, jink sám sem to zatim ani neviděl naživo ale maluju si že až pořídim vape bude to spolehlivější jak honda :-D držim ti palce
 
 
Datum: 16. května 2013 21:01
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel15527    
Cívku jsem zkusil prohodit za jinou, ale byla taky starší, na chvilinku se to zlepšilo, ale chcípalo to stejně jen se mi to podařilo občas nakopnout. Jestli to nezamaskuje jen jiný problém. Koupil jsem kondenzátor a asi zítra skočím pro indučku. O víkendu to pak prubnu. Musí být obal indučky dobře ukostřen?
 
 
Datum: 16. května 2013 20:30
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky bych zkusil indukčku, přesně tohle mi to dělalo taky a tohle bylo řešení
 
 
Datum: 16. května 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus vyměnit indukční cívku.
 
 
Datum: 16. května 2013 16:16
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel15521    
To by mě přišlo taky logický, ale proč se to začne ulejvat, když jsem na to ani nesáhl a kdyby se to ulejvalo, tak vyměním svíčku a jel bych dál nebo né? Ono to už nejde nastartovat vůbec a to ani roztlačit. Jehlu jsem zkoušel posouvat, ale taky beze změn. Když svíčku po zdechnutí hned vytáhnu, tak jiskru hází, ale nevím jestli i uvnitř motoru. Ono to jede pořád stejně, jak teplý, tak studený, ale když se to ohřeje tak to nesmí ztratit otáčky, jinak to zdechne a 15 minut má klid....
 
 
Datum: 16. května 2013 15:56
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14760    
haled o horším startování motoru už zahratýho je i v knížetce co byla k novímu fíkovi ... je tam doporučení že motorka se má za tepla nakolonit na jezce na karbec a pak až skusit nakopnout docela to pomáhá vyzkoušej...je to nějaky neduh už výroby
 
 
Datum: 16. května 2013 13:01
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když tu svíčku po tom co ti to zdechne vytáhneš, tak má jakou barvu? Pokud černou, tak máš bohatou směs a uleje se ti to. Nasvědčovalo by tomu i to, že jde za studena dobře nakopnout a jede parádne, protože je ta směs bohatá a motoru to za studena vyhovuje
 
 
Datum: 16. května 2013 12:59
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, když na jawě 175 vemu nějakou díru tak mi kluzáky vyletěj na doraz a je to strašná pecka. nevíte někdo jak to rozebrat a opravit? Dá se s tim vůbec něco dělat? Jinak sou to vzducháče. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2013 22:33
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel14582    
ne to fakt nejsem já, ale pokud máš ty tlumiče, tak mi napiš na kadleclk@seznam.cz
 
 
Datum: 20. května 2013 22:33
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
--LK-- nejses ty nahodou jeden z tech borcu co ve stredu v litovli nahazoval fasadu? Pokud ano tak nejaky predky mam, na cene se domluvime ale pokud by byli mozny spolecny vejlety tak nebudu chtit nic xD
 
 
Datum: 18. května 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15526    
nechceš se doopravdy stavit u dětka piš na face..měl toho tam mrtě PP
 
 
Datum: 17. května 2013 6:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
když už je tady ten dotaz na předky, nemáte někdo doma náhodou navíc teleskoppy na panelku 559? Auto předemnou to zašláplo a já nedobrzdil. Nějak je nemůžu sehnat a potřebuju na tom celkem nutně jezdit... stačily by mi ty vrchní trubky s tlumičem... spodky jsou OK a futra s maticí budu stejně repasovat...
 
 
Datum: 16. května 2013 18:23
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Joo zkusim to, díky za pomoc :-)
 
 
Datum: 16. května 2013 18:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to asi vzducháče nebudou :-) Doplň pružiny a olej podle manuálu...
 
 
Datum: 16. května 2013 17:36
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolečko: jistej si nejsem, moc se v tom nevyznám, proto sem píšu. lk: dost dobrej postřeh :-D , postul: sorry nejsem takovej borec jako ty!
 
 
Datum: 16. května 2013 14:43
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
myslim, že v těch "vzducháčích" nebude olej :-D
 
 
Datum: 16. května 2013 12:20
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty jsi asi taky celkem vyfoukaný....
 
 
Datum: 16. května 2013 10:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kde bereš tu jistotu že to jsou vzducháče?
 
 
Datum: 16. května 2013 10:26
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jak bych kdyžtak mohl snížit/zvýšit tu hladinu vzduchu? Tam v masce je na těch tlumičích na každym z nich šroubek s dírou. Tamtudy se asi vyfukuje ten vzduch co?
 
 
Datum: 16. května 2013 9:45
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Voni vypadaj úplně stejně jako origoš, ale sou to vzducháče a pružina je jenom v jedný tý trubce...myslim. Jinak tluměj moc dobře, proto sem je tam taky dával, jen když to potom vyletí tak je to naprd...nevim jak se do toho dostat, já myslel, že se ty kluzáky vyšroubujou jako u PIO, ale vono ne. :-D
 
 
Datum: 16. května 2013 9:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Z jaké motorky jsi tam namontoval ty vzducháče? Jinak třeba nedostatek oleje, nízkej tlak plynu...
 
 
Datum: 16. května 2013 8:44
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, nevíte kde bych si mohl nechat pochromovat a pozinkovat věci na fichtla? okolí Frýdku Místku, popř. Ostravy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2013 21:04
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík
 
 
Datum: 16. května 2013 21:04
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
firma Alpa Union v Třinci,tam provádějí žárové zinkování...když tak si to najdi na Googlu
 
 
Datum: 16. května 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel15310    
čauvec, na jawě 50 mam problém že mi nejde benzín do karbece. Ubec nechce tect z nadrže ale když oddělám hadičku od kohoutku tak to teče pěkn. Neví někdo čím by to mohlo být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2013 21:42
 
 
 
 
Jméno: olous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D taky to bylo prvni. co me napadlo :-D ale myslim, ze bude problem jinde... v jehlovem ventilu ve vika plovakove komory. vysroubuj si vicko od plovaku a pust benal. musi ti tect z toho vicka. je tam takovy plisek a nad nim je takova mala jehla (tycka) ktera ucpava diru pro benzin. tu tycku mas asi uvizlou. tak to rozsroubuj, vycisti, sloz a vyzkousej. kdyz uz to budes mit rozdelane, tak si zrovna nastav hladinu benzinu v plovakove komore. navod najdes na googlu. good luck!!
 
 
Datum: 15. května 2013 21:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš tam filtr paliva? neni ucpaný? a co třeba zaseknutý ventyl v plovákovce?
 
 
Datum: 15. května 2013 21:38
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ucpaná hadička? :-D
 
 
Datum: 15. května 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: Jawak555      IP: uživatel14541    
Zdar draci, nevíte jaká má být výška korku do spojky na Jawu 50 typ 555 ? Jednu mám ale nevím jestli ji tam mám dát aby tam taky vydržela.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: Matej Štrba      IP: uživatel15525    
myslim že 7-10 mm
 
 
Datum: 16. května 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: Milaneekk      IP: uživatel9456    
Zdarec draci už sem zoufalej ale nevím co stím čz 175 mi trhá sponky řetězu už sem jich vyměnil asi pět a po nějakých km to vylítne a můžu kupovat novou ty km jsou ruzné někdy dva někdy 5, sponku dávám dobře tak nevím čim to muže být nikde to nedře. Už si nevím rady co stím díky za každou radu, je mi akorát divny že mi řetez padá u kolečka a ne z rozety. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2013 8:33
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel15512    
Vyzkoušej jestli ti neháže kolečko a jestli nemáš vyběhané řetěz. Aji kolečko může být nepatrně poškozené a jak se dostaneš na určitou rychlost tak řetěz zhuláká dolů. Sežeň nové řetěz a kolečko a zkuz to vyměnit a uvidíš. To kolečko může házet do boku. Čau
 
 
Datum: 18. května 2013 8:33
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2901    
Čau a dáváš tu "segerovku" na sponce tím kulatým koncem "dopředu" Jako po směru otáčení? aby při pohybu řetězu jela tím kulatým napřed ?
 
 
Datum: 15. května 2013 23:44
 
 
 
 
Jméno: martin2075 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahojte moja jawa 20 ma slaby tah na jesen este jak tak isla ale teraz uz aj ked sa rozbieham na rovine na 1 musim sa pohanat nohami, ani 3 hore dedinou nejde, proste nejako stratila vykon a neviem cim to je.Mal som dole valec pozrel som vsetko kruzky,piest,vycistil karburator,palivovy ventil a stale nic.Proste sel som sa odviezt a stale to iste neviem ci to ma s tym nieco spolocne sel som dole dedinou na trojku pomaly sa rozbiehal a ked som sa rozbehol dal som neutral a pustil plyn ale stale tam bol ako kebyze ten plny plyn a asi az po 1-2sekunde to islo zhasnut neviem ci to je nieco s plyn.lankom alebo s cim ze to tak sekne niekedy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2013 14:10
 
 
 
 
Jméno: martin2075 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Gufero vymenene a stale to iste,,,ale kebyze to robi ze priteka malo zmesi tak by zdechynal fichtl ne?
 
 
Datum: 17. května 2013 14:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15526    
dyž sundáš to plastove saní tak to dělá co? necháš ho sát rovnou z karburace..?? jinak to že je kout profouknutý je takový na chuj protože se za 200 metru zas ucpe ... ja tu radím že za 30 sekund musí natect tří čvrtě nadobky male od M2 t pokut nenateče či znatelně mín nedotýka benzín na to aby to podalo výkon ..sice jde natočit ale jinak končíš.... to by mělo být příznakem chude směsy... pokut by byla směs bohatá mohlo by pomoct sundat vzducháč.... eště před nastavením a laborováním bych radil vyměni gufero pod zapalkem... normalně si udělej na kartru a zapalku risku at to nemusíš štelovat odpoj kable a zapalko sundej...
 
 
Datum: 17. května 2013 6:54
 
 
 
 
Jméno: martin2075 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten vyfuk som skusal skusil som to aj bez vyfuku,aj som dal uplne druhy s kamaratovho fichtla a stale to iste uz som v koncoch prosim pomozte niekto.
 
 
Datum: 16. května 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže komprese je v pořádku, s tím předstihem ti nepovím jestli by pionýr zdechal nebo ne, protože já jsem s předstihem nikdy problémy neměl... Zkus ještě mrknout na ten výfuk a tak mě napadlo (možná blbost), že když se při rozjezdu musíš odrážet nohama, tak neklouže ti spojka?
 
 
Datum: 16. května 2013 18:41
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel14157    
Zkontroluj vyfuk
 
 
Datum: 16. května 2013 15:40
 
 
 
 
Jméno: martin2075 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Komprese je paradna urobil som co si napisal a moto stoji na zadnom kole uplne v osi, dokonca ked ju na jednotke roztlacam a pustim spojku tak ma kompresiu jak svina proste to je citit aj pri roztlacany.Predstih viem nastavit ale kebyze to robi predstih tak by motorka zdechynala ne?A on ide zvukom pekne.
 
 
Datum: 16. května 2013 14:59
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to zajmavý, ale někde chyba určitě bude, jinak by ten pionýr jel. Ten předstih zkontroluj (pokud víš jak na to), jinak bych ale řekl, že je malá komprese. Co jsem kdysi dostal radu od jednoho staršího pána (opravoval Jawy), tak u pionýra se dá lehce zjistit správná komprese tak, že se při vypnutém motoru zařadí jednička a pak se pionýr postaví na zadní kolo. Pokud to motor neudrží a začne se motor protáčet, tak je malá komprese, tzn. někde to fouká nebo je motor zralej na výbrus :-)
 
 
Datum: 16. května 2013 12:05
 
 
 
 
Jméno: martin2075 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To som skusal fales vzduch nesaje, ale ja vubec tomu proste nechapem zvuk vsetko pekne ale ten vykon ako klesol z nicoho nic to som hotovy.
 
 
Datum: 15. května 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
co vzduchovej filtr ? a vejfuk ? není třeba povolenej nebo zacpanej ? zkus to nastartovat sundat vzduchuvej filtr a ucpat sání rukou aby nešel do motoru vzduch pokud to zdechne tak je to dobře ale pokud to pojede furt tak to saje faleš možná pod zapalkem
 
 
Datum: 15. května 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: martin2075 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano to vsetko som urobil a v kruzkoch je spravna medzera.Benzin doteka dobre som prefukoval kohutik.A mna tiez napadlo ze to moze robit predstih,ale kebyze to robi predstih tak by to aj zdechynalo nie?Ale on ide docela pekne.Uz fakt netusim co to moze robit prosim poradte uz sa chcem vozit.
 
 
Datum: 15. května 2013 20:51
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když jsi měl sundaný válec, dal jsi potom nové těsnění? Nefouká ti to kolem hlavy? Jinak co jsi na tom pístu a kroužkách viděl? Jak velká je mezera na kroužku když ho dáš do válce? Předstih a odtrh je správnej? Benzín teče v pořádku a karbec je taky seřízenej?
 
 
Datum: 15. května 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih si skoušel?
 
 
Datum: 14. května 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čáu, chtěl jsem se zeptat jaká druhovýroba jsou hřídele do převodovky tady na krámku na fíka nebo jestli to jsou origoš a hlavně jaká je to kvalita dík ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2013 21:45
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc
 
 
Datum: 15. května 2013 21:45
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Zdarec, když si najedeš na to informační ,,I,, čko tak ti vyjede tabulka, třeba u výstupní kolečka orig ČSSR kvalita za jedna, u jiných je to made in Slovesnko, kvalita za 2 atp. http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/pionyr_dily/prevodovka_kolecko/stranka2.html
 
 
Datum: 14. května 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: DoDo      IP: uživatel13713    
Zravím. Nepatří to sem ale Najde se tu odvažlivec který má Yuky sport (r.v. okolo 2004) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2013 20:43
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč??
 
 
Datum: 16. května 2013 20:43
 
 
 
 
Jméno: Jawak555      IP: uživatel14541    
Zdar draci, dnes jsem startoval motor typ Jawa 21 nebo 23 který jsem si dal do Pionýra typ 555 uchycení pasovalo takže OK, motor je krásnej, byl v boudě a má najeto ani né 20km celkem! Ale když jsem to startoval, tak motor chytnul, ale po přidání plynu se začal dusit... Trysky všechno jsem profoukl, vyčistil tak jak má být ale prostě to pořád dělalo to samé... Byl jsem s nervama a s nápadama v koncích.. Potřebuji se ale zeptat, zda-li nevadí když na motor z 21 nebo z 23 dám výfuk z 555 ... Četl jsem o tom na jednom webu že to nevadí, ale mě se to nezdá.. Prosím tedy někoho kdo s tím má zkušenosti, zda-li to vadí a nebo musím sehnat výfuk z vyššího typu.. Taky budu muset koupit nový karburátor protože tenhle podle mě pustí občas hodně směsi a občas vůbec nic a proto to zabublá a dusí.. Jestli ale tento motor nepojede, přepůlím a vyměním lamely v 555 a dám ho zpět.. :-) Díky za rady.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: martin2075 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano to vsetko som urobil a v kruzkoch je spravna medzera.Benzin doteka dobre som prefukoval kohutik.A mna tiez napadlo ze to moze robit predstih,ale kebyze to robi predstih tak by to aj zdechynalo nie?Ale on ide docela pekne
 
 
Datum: 15. května 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: Jawak555      IP: uživatel14541    
Ahoj diky za rady, motor kvuli spojce půlit nemusím, ale musím ho přepůlit protože teče.. Jinak dám si tam 555, ta šlape krásně :-)
 
 
Datum: 15. května 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15516    
za mě máš ten lauf pěkně zalepenej jinak kluk tu má novej motor s lafem z pařeza a jezdí to normálně a je to dobrý že jde víc klopit...jinak na spojku v 555 nemusíš pulit sundáš dekl a daš novou lamelu za 200 dela se už jen ferodo ... jen se to líp dělá ve 2 a s lamelou jsi radej kup i nove podložky a segrovky k pružinam
 
 
Datum: 14. května 2013 22:13
 
 
 
 
Jméno: Konhi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus lidi. jakej je rozdíl mezi těma Profi a obyčejnejma tryskama na fichtla? Sesa píše že k osmýmu výbrusu doporučuje hlavní trysku 72, jakej je váš názor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2013 16:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15534    
Pepo 55ccm muže jezdit klidně na 12mm karbec,když ho zprávně otryskuješ a uděláš dobrý koleno ;-) vůbec neplatí že na seriovce vyšší číslo trysky víc jede. Holá neupravená seriovka v perfektnim stavu,vše seřízený a jelo mi to dle počasí 74-76km/h,žralo okolo 2,5litru a představ si že sem tam měl trysku cca 65. Co dělam klidnější 60ccm válce (vrtání 41+) tak jezděj na trysku 70-72,šlapou 80+ a spotřeba okolo 3 litrů. Simson nemá šanci... Nehledejte výkon v polskym válci a velkejch tryskách. Jinak tryska profi je přesná a je to přesná kopie origo trysek,tryska taiwan je rádoby napodobenina která tam pasuje,přesnost cca ještě v poho...
 
 
Datum: 17. května 2013 16:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15526    
no logicky nemužeš krmit 55 kubíku motor karburací z 50 ne? jinak jezdil sem 72 trisku u v seriovce a výkon se o něco zvednul kupodivu po nastavení hladiny byla i svíce pekně hněda..každý motor chce sve chce to jen vybrat kopec a vyzkoušet jak to jede když to tam natočíš ten šroubek... jinak varování 8 výbrus jede jak českej 0tej ...docela se mi pačilo co má kámoš a ten natvrdo převrtal seriovku na 40mm a rok s tim jezdí bez obtíží.... seriovka ma kvalitnější zpracování .....
 
 
Datum: 17. května 2013 7:02
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
podle mě s povrchní upravou profi bude mít lesklejší kanálky ;-)
 
 
Datum: 16. května 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: Snapy      IP: uživatel15513    
Čau...když mi nedává u fichtlu jiskru svíčka čim to může bejt? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Svíčka, fajfka, VN kabel, indukčka, dráty k indukčce, kladívko, zapalovací pól...je toho hodně. Lepší by bylo říct co jsi už vyzkoušel...
 
 
Datum: 14. května 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: cige10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, potřeboval bych poradit ohledně výfuku podle pravidel Stadion CUP/Moped CUP, mám dlouhé koleno 35cm, ve výfuku mám odstraněny všechny přepážky, 200mm od konce mám výfuk rozřízlý a mám tam vsazenou trubičku 100mm dlouhou o vnitřním průměru 18mm, a na ni mám navařenej trychtýř který zacíná 200mm od konce výfuku o vnitřním průměru výfuku a vyusťuje do té trubičky. trychtýř má taky délku 100mm. a chtěl jsem se zeptat jáké používáte výletovky? já tam v té 18tce trubičče mám vsazenou trubičku o průměru 13mm, můžu použít ještě menší? (s tou 18tkou to nemá sílu do kopce a s 13tkou je to úplně o něčem jiném, karburátor mám přepilovanej cca na dif 18,5, sací kanál ve válci mám 30mm širokěj a horní hrana je 52mm od horní úvrati a spodní hrana 68mm. výfukovej kanál má tvar hříbku horní hrana kanálku je 27,5mm od HU, v té užsí části je kanálek širokej 21mm a v té širší části je 25,5mm širokej. přepoštěcí kanály mám 35mm od horní úvrati a úhel je 2,5°. oproti originálu jsou propilovány do šířky o 1mm směrem k sacímu kanálu. jsou žvětšeny i v tělě válce a karterech. chtěl jsem se zeptat zda někdo jezdí se 14zubový řetězovým kolečkem? já jezdím zatím s 12tizubem ale myslím si že by to tu čtrnáctku možná zvládlo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdím 15z a origo rozetu - válec stejsky kolem 7 koní.. mám rychlou jedničku
 
 
Datum: 14. května 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15511    
Ahoj mam jawu 21 a mam dva druhy indukčních cívek jedna je 6V a druhá je 8v která bude nejlepsí a jake zapalování tam musím dát 20w nebo 30w? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2013 13:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14885    
má být 8 volt fík se 3 polama klasika v plnem plynu muže dávat přes 6 volt a 6 voltová indučka se tak dost zatěžuje... 6 voltu patří na zapalování z pařeza ...... na klasickeho fika a mustanga vždy 8 volt ykdyž to jede na obě
 
 
Datum: 14. května 2013 13:24
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je jedno jakou indukčku použiješ, ale lepší by měla být ta 8V a jaké je zapalování je jedno, protože zapalovací cívka je u obou druhů zapalování stejná :-)
 
 
Datum: 14. května 2013 12:17
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel14199    
zdravim draci mam fichtla ale mam od nej jenom malej tp spz a zelenou kartu potrebuju udelat stk a nemam velkej tp ten byl stracen a není to na me ani napsany je jen kupní smlouva s bývalím majitelem který už není (zemřel) jak to mám vyřešit ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 16:51
 
 
 
 
Jméno: Mik3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dneska jsem byl s 21 na TK. techničák mám jan malej papírovej. Baba za přepážkou se mne jen zeptala zda majitel zůstává (je to psaný na otce) nic jiného nechtěli. Zaplatil jsem 350 kč, do knížečky dostal razítko, na SPZ známečku a jel jsem spokojeně domů....
 
 
Datum: 08. srpna 2013 16:51
 
 
 
 
Jméno: jiri      IP: uživatel15512    
jawa . Prohledal jsem veškeré papíry a mám pouze protokol o provedené stk a tam napsali další stk. A jinak máš známku na spz a tam vyznačená další kontrola. Malý techničák mám jestě papírovou knižečku,až se bude pekáč přepisovat tak uvidíme co vymyslí. Abych se vrátil k původnímu problému. Tome Měl jsem zájemce o tu 1202 a od nich jsem se dověděl, že bys musel zařídit, aby pozůstalí přepsali pionýra na sebe a potom třeba po 14dnech na tebe. Z neboštíka na tebe to nejde. Jo v 70letech na pionýry velké techničáky neexistovaly. Hodně štěstí
 
 
Datum: 23. května 2013 12:06
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel14199    
prosim vas doufam ze se podpis kupní smlouvy neoveruje a urade protoze bych byl v prdeli on mi to podepsal doma a hotovo nechodim v tom tak newím :-(
 
 
Datum: 14. května 2013 17:28
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel14199    
jasny ale já mám kupní smlouvu jakoze jsem majitel ja nez umrel tak mi podepsal kupní smlouvu ale je to furt na neho jakoze napsany nestaci jit stou kupní smlouvou na urad a nechat to prehlasit na me ? ja uz sem ztoho zmatenej :-(
 
 
Datum: 14. května 2013 17:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jiří.. jasně vola a kam mu na STK asi tak napíšou zápis o technické kontrole a datum další kontroly? :-D no??? :-D
 
 
Datum: 14. května 2013 16:42
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel15512    
Tak za 1.na STK nikdo neřeší kdo je majitel. Malý tp ti stačí. Zelená karta musí být platná. Když toto splňuješ nic ti nehrozí. Pojišťovnu vyřešíš tímto způsobemr. Hlavně nechoď na TRIGLAV......Buď si zaplatíš pojistku na neboštíka a to si najdi jeho příbuzné a tam můžeš narazit a nebo přímo na pojišťovnu kde je přihlášený.rnTam musíš mít kupní smlouvu. Já mám 20, majitel je můj bratr, pojistka je na mýho syna, já na pekáčovi jezdím a loni jsem dělal technickou. Kdybys to chtelrnpřepsat tak potřebuješ potvrzení, že to prošlo ďedictvím,ale jestli dědici to nenahlásily do pozůstalosti tak nastává problém. Pojistka se dá doplatit, ale pukuty rnTo nevím. Jo na STK je úplně jedno kdo vozidlo přistaví. Já mám něco podobnýho s STW 1202 kde jsou spz v depozitu a majitel zemřel. Ale to prošlorndědictvím, protože jsem jeho syn. Jestli to prošlo dědictvím tak právnička vydává papíry pro tyto účely, ale také se mohlo stat, že dědici fechtla odhlásily.rnNa internetu se dá fechtl sehnat aji za 2000 kč. A toho rozeber na náhradní díly. Hlavně se spoj s dědici. Jestli neměl dědice spadá jeho majetek na rnobec trvalého bydliště. Ti pak musejí hledat ještě po urřitou dobu jestli nějaký dědic neexistuje. rn
 
 
Datum: 14. května 2013 14:43
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
K té pojistce, pokud má smlouvu i nějaký pozůstalý a ze smlouvy vychází, že ti to prodal před termínem nezaplacené pojistky jde to hlavně za tebou. Věc druhá, pokud pozůstalý neví, že ti to prodal a vozidlo je v registru na původního majitele, bylo zároveň předmětem dědického řízení, což by se teď muselo dodatečně vyřešit, může být klidně i z registru vyřazené, prostě šílenost.
 
 
Datum: 14. května 2013 13:36
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Tohle budeš hodně těžko řešit, pokud to na tebe předchozí majitel neodhlásil, jsi praktiky v pr..... Navíc pokud chybí ta pojistka půl roku a je to po roce 2009 vyjde tě pokuta na nějakých 7000-8000 odhadem, to je jedodušší koupit jiný papíry
 
 
Datum: 14. května 2013 13:30
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel14199    
este sem chtel jestli bude naka pokuta kdyz se neplatila pojistka půl roku jenom
 
 
Datum: 14. května 2013 8:50
 
 
 
 
Jméno: petrzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim chci se zeptat nevíte někdo jak sundat ozubené kolečko na řetěz na babetu 207 díky za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2013 17:46
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyndáš závlačku co je v tom vypínacím mechanismu a pak už to jde normálně ven, horší je to nandat zpátky
 
 
Datum: 16. května 2013 17:46
 
 
 
 
Jméno: kubik      IP: uživatel14684    
Taky pro sesu, ahoj chtel sem se zeptat? nedavno tady byl dotaz asi pred mesicem kvuli rafkum na pio a ty si odpovedel ze budou znacky mandap rozmer 16x1,60 ze je budes objednavat a budou stat kolem 1300, tak jsem chtel vedet jestli budou, že bych si je objednal. nebo kdy asi? dik za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2013 15:32
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel15512    
Tak drahý ráfky. Na simsona jsem u pana Sedláčka z Ivančic nechal udělat : nový ráfek ,dráty, špice, vycentrovat, nová duše, nový plášť, brzdové čelisti a to v ceně 1 800kč. Na Brněnsku mají ráfky od 600 do 900 kč.
 
 
Datum: 14. května 2013 15:32
 
 
 
 
Jméno: olous      E-mail:      IP: uživatel1893    
prave jsem narazil na tento problem... mam v asi dvacitkovem, nebo jednadvacitkovem motoru 30w zapalovani a nemuzu kvuli tomu, ze je tam malo mista nastavit spravne predstih... navic mam uz od praveho vika dost vymackane vynuti jedne civky a po pritahnuti praveho krytu mi zacnou civky drhnout o magneto... ale jak tady ctu, tak je to resitelne nerad bych se vzdaval 30w zapalovani a daval tam 20w. ale taky nechci do karteru, nebo do vika delat diry... bojim se, ze kdyz ten hlinik nekde oslabim, tak po case praskne. tak bych poprosil vase nazory do placu. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2013 12:27
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to přesně jak napsal Chong, motor je buď na 30W zapalování nachystaný nebo není, tzn. že buď má ty nálitky nebo nemá. Pokud se nepletu, tak pionýři 20 i 21 vyrobení do roku 1971 ty nálitky nemají a od 1972 roku už mají (mám pionýra z roku 1972 a nálitky už mám). Pokud opravdu to 30W zapalování chceš, tak ti nezbyde nic jinýho, že ty místa u cívek trochu vybrousit :-)
 
 
Datum: 14. května 2013 12:27
 
 
 
 
Jméno: olous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
super chlapi. dik... :-) co nejdriv na to vletim... jeste dotaz: ve vyssich otackach mi zacne na kladivkach skakat jiskra a motor ztraci vykon. kladivka mam loni nove, ted jsem koupil novy kondenzator. myslim, ze tim nic nepokazim :-) a kdyz se mi pak podari otocit tim statorem kam potrebuju, tak to bude konecne litat.
 
 
Datum: 14. května 2013 9:34
 
 
 
 
Jméno: Mike      IP: uživatel1723    
vis jak sem to vyresil ja sem vyndal vsechny civky a nechal tam jen zapalivaci civku :-D
 
 
Datum: 14. května 2013 7:20
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel12861    
Jojo, tak to mám taky, jde o to že máš kartery a zřejmě i víko zapalování bez nálitků pro světelné 30W póly (vy říkáte cívky). Holt se musí udělat taková drobná prasečinka a v místě pólů bruskou odbrousit z vnitřku trochu karteru aby póly měly místo. Chce to opatrně a nejlíp nějakou drillku s brusným minikotoučkem.
 
 
Datum: 14. května 2013 7:04
 
 
 
 
Jméno: olous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nj. uz to tu nacitam... mam asi dvacitkovy motor a misto na 30w zapalovani je az v jednadvacitce... ale snad to pujde nejak poladit...rn
 
 
Datum: 13. května 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15508    
ja nevím co nová kladívka a jinak jsou 2 typy hranatych vík jedny novejší jsou nad cívkama trošku vyboulene porovnej pár stroju a všimni si....nevím jake máš ....nemyslím rozdil kulatych vík 05 a hranate 20 ae i 20 je víc opravdu hledej smudlo....
 
 
Datum: 13. května 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel11962    
zdar. teče mi olej od hřídele startovací páky. co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2013 17:32
 
 
 
 
Jméno: bmwM5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stačí len dať dole nakopávačku a šrobovákom vylupnúť starý a dať nový. Nie je potreba rozpolenia.
 
 
Datum: 14. května 2013 17:32
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel11962    
jedná se o pionýra
 
 
Datum: 14. května 2013 16:14
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud je to Jawa nebo ČZ (125,175,250,350) tak vyměň tohle.............. http://moto-ustinl.cz/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=198
 
 
Datum: 13. května 2013 21:20
 
 
 
 
Jméno: olous      E-mail:      IP: uživatel1893    
jedna se o pionyra? jestli jo, tak ja tam mam hadru na suk :-) ptz na te hrideli je O-krouzek, ale dostanes se k nemu jedine tak, ze rozpulis motor... pokud ne, tak me opravte. rad bych tu hadru sundal :-)
 
 
Datum: 13. května 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel11670    
Zdarec čím to může být mám jawu 21.Když přidám plyn tak trvá 3 sekundy než se motor dostane do otáček?Dík moc za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2013 20:25
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel11670    
Už jede jak má.Vyměnil sem svíčku N15C za N17C
 
 
Datum: 15. května 2013 20:25
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel11670    
Já mám svíčku suchou.Barvu má hnědo černou.
 
 
Datum: 14. května 2013 14:58
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mrkni na svíčku, pokud bude černá, tak máš moc bohatou směs
 
 
Datum: 14. května 2013 12:29
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
špatný předstih, ucpaný vyfuk, špinavý karbec
 
 
Datum: 13. května 2013 20:00
 
<  307  308  309  310  311  312  313  314  315  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.04.2025 12:15:33 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu