Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím, našel by se někdo kdo jezdí stadion cup/ moped cup co by poradil?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2013 21:56
 no všechno jsem si dělal sám, potřebuju už jen poradit s výletovkou ve výfuku a s karbecem.
Datum: 18. května 2013 21:56
Jméno: kejm
IP: uživatel15100
 Jestli chceš jezdit třídu special tak ani nejezdi leze to dost do peněz  a chce to dobrou zručnost a vyznat se v motorech atd...
Datum: 18. května 2013 21:23
 Draci zdravim  Opet mam otravny dotaz xD Nevite nekdo kde bych sehnal bud primo ladeny vyfuk nebo planek s jeho rozmery co je pro Jawu 350? Chtel bych ho dat na svoji Cezetku, nemam original, je tam doutnas a ten se na ni nelibi :-/ Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2013 0:09
 Zkus vejfuky z čz 477nebo 487 měly by bejt otetevřený podobně jako dvoukomoráče, ale hlavně by tam něměl bejt propad výkonu u 4 000 rprm s otevřeným filtboxem - tzn. bez restrikce v sání a hnutým časováním to musí valit , jako prase ....
Datum: 23. května 2013 0:09
 Draku díky moc
Datum: 19. května 2013 10:50
Jméno: pepa
IP: uživatel14681
Datum: 18. května 2013 21:42
Jméno: b
IP: uživatel14571
 Zdar prave jsem dodelal svou 555 jel jsem ji projet vse ok a dojedu chci to znuvu skusit a konec jiska nic nevim co stim .Prosim o radu . A pri jízde mi vyskakuje 3 co stím??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2013 17:24
Jméno: egemberg
IP: uživatel694
 mám čz 125 a potřebuji se zeptat jestli můžu dát baterii z nicd článků a nebo jestli tam můžu dát něco jiného místo baterie
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2013 9:55
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 To Oscar 2: Neboj čtu dobře  , ale celej ten můj elaborát byl o tom že když Ty máš velkokapacitní průmyslové NiCd, rozhodně je nemaj tihle holobrádci co se tu pohybují, určitě neměli tu možnost si je před 20ti lety dřív vyšmelit z fabrikových zásob. Takže Ti NiCd rozhodně neberu, ale jestli za ně chceš bojovat, tak tady těm klukům řekni kde si velkokapacitní NiCd a za kolik poříděj.. oni pak dojdou k tomu o čem jsem psal. Že je vyjde mnohonásobně levněji koupit klasickej olověnej akumulátor, protože ty tužkový co většinu napadne a jsou dostupné, prostě použít nelze. Jen pro představu ceny tohle je nejsilnější akupack z GME a to má kapacitu poloviční než bych doporučil jako nejslabší možnou http://www.gme.cz/nicd-akupacky/akupack-5xd-nicd-6v-4500mah-sanyo-p540-379/
Datum: 20. května 2013 9:55
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Chongu! Toš to mě mrzí, že při Tvojích schopnostech si si nevšiml prvního údaje o kapacitě článkú. Je to v druhým řádku od vrchu po pravej straně!!! A tvoje schopnosti kolem eletriky moc převyšujú moje, ale nicd články si vzít nenechám!!! Nic lepčího na světě zatím nejni!!! Jo a ty hodinkový nebo naslúchátkový sem zapoměl! Tech byly desítky. A nešvácla ani jedna! A ty kapacity? 225, 300, 400, 600, 750, policejní 900 a 1000 mAh! A nekerý sú ešče z doby před převratem! Většina z nich byla vyhozená! Ale nic si z teho nedělej takových jak já a múj zeťák moc nejni! Neš sem dospěl k temto závěrom, toš mě v mládí museli sem tam modeláři křísit, gdyž sem viděl co s něma dělali! A nestalo se jim nic! No dnes jich uš taky nechcú, gdyž lítajú s elektrama. Esli toš možem zejtra na :" 2beo@seznam.cz "pokračovat! Toš tak!
Datum: 19. května 2013 23:54
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Jo a malej dovětek, nabíjením nadměrným proudem hrozí mimo jiné i exploze článku, to snad mluví za vše... Kdysi v mládí při pokusech s nabíjením malého článku do hodinek (za bolševika je bylo obtížné sehnat) mi explodoval na stole, právě proto bych ani nechtěl být svědkem exploze něčeho mnohem většího...
Datum: 19. května 2013 20:51
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 To Oscar2: No asi jsi nám zapoměl říct o jaké kapacitě Tvých NiCd se bavíš... tady egemberg má asi na mysli nějaké ty tužkové akumulátory. Jenže mám takovou mnohaletou praxi, že pokud se nejedná o speciální ACC určené k nabíjení velkým proudem, tak se obvykle nesmí překročit proud 1/10 kapacity, protože je velmi omezená možnost vstřebávání planování uvnitř uzavřeného NiCd článku. takže řekněme že použije takovou běžnou kapacitu 2100mAh (2.1Ah), vychází mi že proud nabíjení s ohledem na životnost nesmí překročit 210mA. No a protože regulace v motorce je nabíjecí reguleca charakteristiky U, tedy tak že stabilizuje maximální nabíjecí napětí, vychází mi zároveň že taková regulace nereguluje nabíjecí proud... ono taky jak, když soustava je společná i pro spotřebiče a proud teče všelijakým směrem. Takže řekněme při vybitých článcích s ohledem na to že dynamo je poměrně tcvrdý zdroj proudu odhaduji že je klidně schopen dát mnohem víc než 1A. Stačí pár takových cyklů a kapacita je v háji a kdoví jestli by nešel do kopru i vybíjecí roud ACC. Tedy můj odhad je takový že se 45W dynamem bych dimenzoval článek NiCd se nabíjecí, proudem neřízenou charakteristikou alespoň na nabíjecí prou 1A, to ale vychází článek 10Ah, no a v tu chvíli se bavíme o modelářském speciálu dražším než standardní olověný akumulátor. Tedy abych to shrnul, určitě máš nějaké velkokapacitní NiCd a potom si tu honíš triko nad něčím co běžná většina zdejších stejně nesežene za lidovku a také mi vychází že koupit standardní akumulátor vyjde nakonec nejlavněji a bez kompliakcí. Take egembergu, máš-li na benzín, musíš mít stejně tak na olej do něj a taky na náklady údržby a tedy i na nový akumulátor a pokud to nehodláš přijmout, tak přesedlej na pionýra, ten akumulátor nepotřebuje.. howgh
Datum: 19. května 2013 20:43
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ešče pro pepu! Gdybys byl tej dobroty a poslal mě odkaz na tu diskuzi o nicd. Ať se neco pořádnýho dovím a nemám enom svoje skreslený názory na svět. Myslím to vážně a budu moc rád!!!
Datum: 19. května 2013 10:36
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj egemberg! No ešče, že Ti tady víc nigdo neradil! Nevím kam fšecí chodijú na ty informace o NICD akumulátorech? Já používám od roku 1976 nicd akumulátory všech možných kapacit od 300 mAh aš po 300 Ah a nigdy sem s nima neměl sebemenší problém. Sice sú větší než olova, ale taky používám akumulátory roku výroby 1953 a pořád ešče fungujú. Gdo nevěří može se dojet podívat!!! A v nejhorším režimu. Drsně nabit drsně vybit! Ve Š 120 má moja sice olovo, ale ve 100 a 110 sem vozil NICD! Aj v POBĚDĚ! A ROBURA taky startuju NICD!!! No lepčí asi bude:" 2beo@seznam.cz "! Toš tak.
Datum: 19. května 2013 10:32
Jméno: pepa
IP: uživatel15540
 proč tam za 300 nekoupíš baterku a je to?tu nejlacinejší ..ti članky se prý nafukují ...nedávno se to řešilo na maniji....
Datum: 18. května 2013 14:22
Jméno: pampeliška
IP: uživatel15490
 zdraVIM mam prroblem a jsem bezradny jak chci startnou pincka tak chytne ale nejde vytočit nejsem mooc velky znalec ale čim by to mohlo byt předstih,svička, benzin jinak dekarbonizoval jsem ho pěkně jsem to očistil ale od te doby to děla nwm co s tim budu za rady mooc vděčny..
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2013 14:01
Jméno: kejm
IP: uživatel15100
 Jako ocelovym dratem ? Jestli plastem nebo tak tk budou okej spis sundej karbec a komplet vsechno profoukni kompresorem
Datum: 19. května 2013 14:01
Jméno: pamepliška
IP: uživatel15490
 tem karbec bude asi ono ted sem se dozvedel ze ho bracha čistil a že mi trysku čistil dratem ze smetaku a kanalky pro trysky strunou z křovaku takže asi new karbec a trysky žéé..  rn
Datum: 19. května 2013 11:53
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Mne to dělal kondenzátor, tak jsem ho vyměnil, a od té doby bez problému
Datum: 18. května 2013 21:28
Jméno: kejm
IP: uživatel15100
 Seřídit karburátor , jestli jses v předstihu nehrabal tak bude okej  A skus jinou svíci
Datum: 18. května 2013 21:18
Jméno: emzetak
IP: uživatel15207
 zdar draci koupil jsem si nové spojkové lanko na moji mz 150.Vše sem namontoval ale spojka vůbec nereaguje.Vše jsem spolehlivě sešteloval.Tak dík za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2013 12:47
Jméno: emzetak
IP: uživatel15207
 V tom deklu je uchýt na váleček.ten úchyt je přidělanej na pérku.A tam se to musí právě seštelovat.A tam sem to sešteloval.
Datum: 18. května 2013 12:47
 když spojka nereaguje tak jak si to mohl seštělovat?
Datum: 18. května 2013 12:42
 KOLECKO prosim Te jak mas ten mail.. na ten co tu mas mi nejde odeslat. Ciza porad zlobi tak jsem se chtel tedy poradit.. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2013 10:20
Jméno: petr
IP: uživatel15539
 Zdárec, nemáte někdo radu, či nápad jak udělat držák na kufr na ČZ 180? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2013 14:20
Jméno: pepa
IP: uživatel15540
 zaleží jakou 180 starší s bubnem ? jako 487? anebo s kapotama z javy a kotoučem?. jestli javske kapoty možná by šlo sehnat origo držák co byl i na 640 jestli ala 487 podívej so tu do nabítky na díli 477 a je tam červenej potah sedla a zanim je cosi udělaný ...je to chytlý za šrouby co sou v rozdvojení ramu M6 a drží blatník a asi bych to chytil i šrouby co drží zadní světlo...
n prostě at žije flexa a svařečka...
ps bratrannec používá i nosič ze symsona 477
Datum: 18. května 2013 14:20
Jméno: +++
IP: uživatel14573
 Zdarec koupil jsem pistni kroužy a je na nich napis OK jak je nasadit napisem dolu nebo nahoru nebo jedno.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2013 9:27
Jméno: pepa
IP: uživatel15540
 napis nahoru
Datum: 18. května 2013 9:27
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Čau draci, chci se zeptat, jakou cenu mají asi tyhle kartery (pouze kartery), jsou nepoškozené, nikde netčené šroubovákem, bloky k sobě pasují. Díky za odhad.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2013 0:49
Jméno: marquee
IP: uživatel14690
 např. minulé Nupaky, 50kč za komplet a v lepším stavu
Datum: 18. května 2013 0:49
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Tím jsem myslel nepoškozené styčné plochy karterů, domečky pro ložiska a gufera atd... to že je někde škráblej na funkci vliv nemá
Datum: 17. května 2013 22:36
Jméno: trubka
IP: uživatel15538
 Jak nepoškozené ? Vydřené od řetězu,vyklepané od plechů a dekl od zapalka oklepaný,akorát naleštěný no a ? Tak 200 až 300 Kč
Datum: 17. května 2013 22:19
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
Datum: 17. května 2013 21:39
Jméno: Honza
IP: uživatel15536
 ahoj koupil jsem tady na fichtlkramku sadu, kliku s CKR ojnicí po instalaci do motoru ktery je pravidelne v chodu bez potíží mi zacal narážet píst do hlavy válce spravylo to až těsnění pod válec o slouštce 0,9mm je to možné??, setkali jste se stím uz někdo? děkuji za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2013 7:24
Jméno: Honza
IP: uživatel15511
 Jen me tak napadá kdyz to vykompenzuji těsněním změní se mě časování nebo ne?
Datum: 20. května 2013 7:24
Jméno: standa
IP: uživatel15541
 Hm....zajímavý... ojnice CKR jako taková je cajk,ta má rozteč čepů stejnou jako origo,mám ji ve dvou motorech a bez rozdílu. Takže celá nová klika s CKR ojnicí má asi o 1-2mm větší zdvih no  Jinak bacha,válce z nepochopitelných důvodů mají různou délku....klasika od dosedačky po dosedačku je 85mm....ale už jsem měl v ruce kvanta válců 84,8mm(což je ok,to je zaklepaná vložka,to řeší dvě těsnění),některé válce 84,5mm ,tento rozměr je dost častý (nechápu-to už řeší podložka či víc těsnění) a několik válců co jsem dělal měli dokonce 84,2-84,3mm (asi zaklepanej 84,5mm)a to už je mazec.... Jestli blbly odlitky a nebo vždy netrefili stejně vysokou dosedačku vložky nahoře ve válci.... Přitom kliky měli stejnej zdvih,vždy vše sedí do puntíku.....je to zvláštní.... ale normální....
Datum: 18. května 2013 12:54
Jméno: honza
IP: uživatel15536
 točí se ale klepe a kdyz bude tak klepat tak neaky nasledky to mit bude mapr se muze rozlitnout jehlovy lozisko skousel jsem obě dve hlavy a klepe to do obou měřily jste to nekdo jaky je rozdil mezi klasikou a CKR?
Datum: 17. května 2013 22:29
 ano je, na svém stroji po výměně ojnice za CKR jsem byl nucen dát 5 těsnění pod válec, ničemu to nevadí
Datum: 17. května 2013 22:01
Jméno: pepa
IP: uživatel15537
 pokut tam je hlava z 05 pulkulata musel sem vždy použít těsnění pod válec.... u ledvinkovite stačil silikon ... doporučovalo se modelinou pořídit otisk a tlouška vrstvy by měla být sna 07mm pro zajímavost jinak pokut se točí moc bych to neřešil a jezdil...
Datum: 17. května 2013 21:42
 ahoj, abych sundal štítek tak musim odvrtat nýty nebo je na to nějakej fígl? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2013 20:53
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
 Buď je vypáčit šroubovákem nebo vytáhnout kombinačkama a jsou bez poškození a dají se použít zas
Datum: 17. května 2013 20:53
 AHOJ! Mám Jawa 585 Mosquito, přišel jsem ovšem o zapalování. Potřeboval by jsem výbrus a nové kladívko. přátelé, nemůžete mi poradit, na koho se mohu obrátit o pomoc? Díky.B.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2013 21:59
Jméno: pepa
IP: uživatel15537
 píst na 1 brus máš dokonce tu na kramku
Datum: 17. května 2013 21:59
Jméno: pepa
IP: uživatel15537
 kamaradovy před 5 lety udělali výbrus někde u česke lípy ...ale myslím si že brusírna ti to udělá snad každá ....s kladívkem neporadím ...už si nepamatuji
Datum: 17. května 2013 21:48
 zdarec draci. Kdyz si vymenim n fikovi 20 ojnici za tu s jehlovymi lozisky na kolik muzu minimalne snizit misici pomer olej benal? mate nekdo zkusenosti s kluznym loziskem ktere ma kanalky pro lepsi mazani? popr. na kolik muzu snizit mazani pri normalnim bronzovym pouzdru a oleju castrol 2T? diky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2013 22:38
 wafel:má za tři roky úplný hovno, na mísícim poměru bych nešetřil a dával co píše výrobce, s bronz futrem 1:33, s jehlama 1:50
Datum: 18. května 2013 22:38
 Kdo šetří má za tři...
Datum: 17. května 2013 20:55
 S kvalitním olejem se může bez obav mazat 1:40 a tento poměr bych nechal pro jistotu i u ojnice s jehlama
Datum: 17. května 2013 16:57
Jméno: standa
IP: uživatel15534
 1:33
Datum: 17. května 2013 15:42
 Ahoj poskladal jsme si nově motor na jawa 20 vč. nových gufer a ložisek. Motor jede řadí prostě šlape skvěle. Pouze kdyz tam nechám neutrál vydává to zvuky jakoby primární řetěz brousil o viko motoru. Ovšem primár řetěz i spojka byli již měněny. Kdo ví čím to je? hLasitý kovový zvuk.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2013 19:24
 Tak pánové byly blbě poskládaný spojkový plošky...
Datum: 17. května 2013 19:24
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 podle me to bude spíš hejblá vidlička a tak ti o sebe tukaj zuby na kolečkách...už se mi to taky stalo....jestli se nepletu tak by to mohly delat i prohozený kolečka...
Datum: 17. května 2013 16:09
 Čau Draku,
myslím si, že to bude určitě něco na spojce. Sundej spojkové víko a podívej se, jestli někde nedře prim. řetěz nebo kolíky spojky o víko. Možná pomůže, vyměnit těsnění za širší
Datum: 17. května 2013 10:24
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 čau draci mám motor po go už je zajetý atd.. vše je nové klika, výbrus gufera ložiska atd prostě komplet no problém spočívá v tom že mi podle indukčního otáčkoměru točí fichtl 5400ot +/- víc ani boha. Řekl bych předstih ale svíčka má krásně oranžovou cihlovou barvu a vytočit jde jak pila tak už nevím  díky za případné rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2013 15:58
Jméno: standa
IP: uživatel15548
 Jestli ten výbrus neni nějak zprasenej a jestli nemáš domrdanej motor tak to po 200km musí jet skoro plnej knédl...bez keců... Osobně bych ten motor znova rozhodil a vše zkontroloval...
Datum: 20. května 2013 15:58
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 všechno ok brzdy nedrhnou ložiska ok  asi je to málo zajeté.
Datum: 18. května 2013 20:57
Jméno: standa
IP: uživatel15541
 Hm....indukční otáčoměr.....vyzkoušej maximálku na trojku na 13/55....i nepřesný číslo řekne kolik motor točí..... Jinak to muže bejt klidně ve spodku motoru.... vše se točí ok??
Datum: 18. května 2013 12:56
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 no já chuj jsem dělal poprvé generálku a neroztočil jsem to a už jsem tam dal gufera tak jsem to už nerozdělával  válec mám 21 vrtání 38,75mm a srovnané kanály a slícované
Datum: 17. května 2013 22:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 No tak to ještě vydrž, na dvoukroužek je 200km většinou málo ideál je aspoň 500km ono dokud se to neuvolná tak to neroztočíš, ještě je podstatné jestli je to původně válec 05 nebo 20 to je taky hodně znát. Nechával jsi tu CKR kliku kontrolovat?? Oni jak to vozej přes půl světa tak se s tím moc nemazlej a občas bývají rozhozený, šľo ti klikou volně otáčet když jsi slisoval kartery??
Datum: 17. května 2013 13:28
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 pist 2krouzek, ckr klika s jehlama, a vybrus zajety tak 200km
Datum: 17. května 2013 13:03
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 co si pomůžeš měřením maximálky???, stejně to prakticky ničím nezměříš přesně a 5km/h se rovná chybě 500ot/m, to si myslím, že dobrý otáčkoměr měří přesněji
Datum: 17. května 2013 8:49
 změř maximálku na 13 kolečko.
Datum: 17. května 2013 8:26
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jaký máš válec?? z 05 nebo z 20 a nebo dokonce novýho poláka?? kolik máš po výbrusu najeto??? kolik kroužků?? a jakou kliku??? To vše rozhoduje. Pak je další problém je spousta i originálních válců který maj tak rozhozený kanály, že to prostě netočí.
Datum: 17. května 2013 7:47
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 to s tím sportovcem jsem nepochopil  jinač jezdím s tím fichtlcupy, kolik bych měl dát předstih pro benzín natural 95?
Datum: 17. května 2013 7:01
Jméno: pepa
IP: uživatel15526
 no otázka je jak moc je ten otáčkoměr přesnej ale když mu budem věřit tak co bys od 20let stareho motoru čekal papírově výrobce uvadí 6500 max otáčky a ti si jen malo pod... pokut to jede neřešil bych to ...dal co nejmenší předstih když si sportovec protože barva svíčky se usuzuje dle bohatosti směsi... prostě ten motor netočí jak novej z fabriky
Datum: 17. května 2013 6:26
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Zdar draci mám takový problém dělal se generálku u mustanga klika, výbrus, gufera, atd. a hlavně ferodo lamely teď když to mám pohromadě dal jsem to do rámu vše zapojil ale když zmáčknu spojku dám rychlost tak spojka nevypíná jde to přes motor zkoušel jsem to různě štelovat nebo dát víc kuliček mezi vyp. tyčky. Prosím poraďte děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2013 21:25
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 No dotáhl jsem to tak přiměřěně při přeřazování to šlo OK ale když jsem chtěl zastavit furt to malinko jelo tak při zastavování jsem to řešil tak že jsem tam kopnul neutrál. Teď už se lamely docela ošoupali povolil jsem šroubek (malinko) a vše jde OK. Nakonec to bylo tím že chtěli trochu ošoupat
Datum: 10. července 2013 21:25
Jméno: drak
IP: uživatel15794
 Pro Kubu,
Jak to dopadlo, v čem byla chyba?
Datum: 09. července 2013 20:17
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Ten šroubek jsem dotahoval a šteloval ta spojka jde normálně zmáčknout tyčky to zatlačí ale když se dá rychlost furt to de přez motor
Datum: 17. května 2013 14:40
Jméno: jezda
IP: uživatel14530
 a co trochu dotáhnout šroubek na bočním krytu motoru ? na straně u zapalování
Datum: 17. května 2013 10:44
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 nemáš jen otočené lamely??
Datum: 17. května 2013 7:48
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 v tom případě špatně nastavené
Datum: 16. května 2013 21:14
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 já je zevnitř propiloval takže šli na koš pěkně ještě jsem zkoušel s nima točit než jsem tam dal víko
Datum: 16. května 2013 20:50
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 mám stejnou zkušenost, hlavně nevymýšlej hovadiny jako vice kuliček.....
Datum: 16. května 2013 20:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty ferodo lamely je potřeba zevnitř trochu přejet pilníčkem protože jsou od lepidla a jdou těžko nasadit na spojkovej koš a jestli jsi je tam narval tak ted nevypíná spojka
Datum: 16. května 2013 20:01
Posl.aktualizace: 19. května 2013 10:46
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Gdyž uš ste u tech detailú, toš zadní světlo taky néjni to co tam patří, bar aj bude svítit.Toš tak.
Datum: 19. května 2013 10:46
 Tak rybiny se dají sehnat tak asi ju vezmu díky za rady
Datum: 18. května 2013 15:15
 dit' stačí sehnat rybiny a asi i tu masku a jinak je to origi bych řekl .. jestli jí nekoupíš tedy ty .. beru jí já ..
Datum: 18. května 2013 13:28
 jo takže asi radči nekupovat
Datum: 17. května 2013 18:55
 no já jsem našel u babi knižku nahardnich dilu 125-150 ccm a tam byla namalovana s tema rybinama
Datum: 17. května 2013 13:22
 Výfuky nebudou origo. Tahle malá kejvačka se dělala tušim do roku 56. V roce 56 ji nahradil model 356, a na ten se až o dva roky později začaly montoval doutníčky.
Datum: 17. května 2013 6:51
Jméno: pepa
IP: uživatel15526
 výfuky jsou stejne jak na 175 at už ribyn či doutníky bylo to každej pes jina ves už z výroby na celobubna možná i patří ti z odkazu....ja si vším jen masky
Datum: 17. května 2013 6:39
 a nemely by tam byt jine vyfuky?
Datum: 16. května 2013 22:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 5000 si myslím že by nebylo špatný
Datum: 16. května 2013 21:32
 tak 5000 ale pokud je to z různých motorek tak to nechci mám 250 353 a je poskládaná z více na ježdění dobré ale ne na renovaci další čas a peníze se stráví hledání dílů
Datum: 16. května 2013 20:22
Jméno: pepa
IP: uživatel15526
 maska se mi zda jina měla by na sobě mít štelování na světlo todle ma na ramečku... a měla by mít bilej tachometr do 120
Datum: 16. května 2013 20:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a co za ní chce?
Datum: 16. května 2013 20:03
 No jo ale názor jestli to koupit a nebo tu bude strata peněz
Datum: 16. května 2013 19:22
Jméno: Hašík
IP: uživatel15524
 Ten detail není moc dobrej, ale připadá mi že ta maska má jinej lak...
Datum: 16. května 2013 18:26
Jméno: petan
IP: uživatel9425
 Mám takový problém chci na ČZ 150 sundat přední vidlici matky jsem povolil všechno šlo ale nejdou mi vytáhnout pružiny nevím co mám ještě udělat aby to šlo vytáhnout, díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2013 17:51
 Jestli je to 352, tak s těma pérama trhni silně směrem nahoru.
Datum: 16. května 2013 17:51
Jméno: dnb00
IP: uživatel15490
 zdravim mam problem na fikovy vezmu šlapnu někdy chytne někdy ne jak chytne na šlap tak se rozjedu a jak chci za jizdy dat N zdechne takže zařadit a jet newite čim by to zdechani mohlo byt myslim že volno běh ale ten je upe utahnuty a stejnak niic prossim pomozterndiik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2013 20:50
 Když nechytá, ale snaží se, tak máš nastavený moc malý volnoběh.
Datum: 17. května 2013 20:50
 nepiš jak debil a možná ti někdo odpoví kloudně.....
Datum: 17. května 2013 19:46
Jméno: dnb00
IP: uživatel15490
 tak šoupě to bylo ale ted naviic dalši problem a to je že když ho startuju tak už vubec nic leda na rozltlačeni je vidět u něho snaha ale jak mile přidam šlus po nějake době tlačeni chytne ale to už jako fakt musim tlačit total v běhu a až potom jinak civka ok ale mam podezřeni že bud svička nb předstih svička bije malinkou jiskřičku jinak je to 15YC nwm co s tim  a strašně mě to štvernrn
Datum: 17. května 2013 17:39
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 prosím tě, fichtlí karbec má takouvou nectnost, že když drtíš motor v otáčkách a najednou vyřadíš a pustíš plyn, tak se nedokáže srovnat s naslednou prudkou změnou tlaku, resp. podtlaku a prostě to zdechne, zkus po vyřazení párkrát vrknout plynem aby se tlakové poměry postupně vyrovnaly a nebyla to tak prudká změna, pokud to pomůže tak s tím asi nic neuděláš, pokud ne je někde chyba
Datum: 17. května 2013 7:55
 tak jak píše Dachan, je vydřený šoupátko v místě kde je náběh na šroubek - tim pádem je šroub na doraz ale už nepřizvedne šoupátko
Datum: 16. května 2013 21:54
Jméno: dnb00
IP: uživatel15490
 ten pincek jede jen jak tam mam rychlost jak dam N tak šlus volnoběh jsem šteloval šoupě je dobre nwm fakt jak přidam tak ješte jo ale jakmile chci za jizdy dat volnoběh tak konec dvakraz zabuřčiu a
šlus
Datum: 16. května 2013 21:23
 jestliže to chcípne jakmile tam dáš rychlost, tak ti taky může málo vystavovat spojka, fichtl pak má tendenci popojíždět, ale bez plynu na to nemá tak zdechne
Datum: 16. května 2013 19:09
 skus se podívat na šoupě jestli v míste jak ho zvihá sroub volnoběhu tak to bivá ošoupaně
Datum: 16. května 2013 18:18
|



|