Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 mám dotaz ohledně přední masky na j 21. Jak tam drží ten předek co se na něj přišroubovává světlo ? je to tam přivařené nebo tak ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2013 22:40
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Jestli si dobře pamatuji, tak nahoře drží maska navlečená přes gumu na trubce řidítek a dole je přišroubovaná ke dvěma plíškům se závitem, které jsou přišroubované k objímkám trubek teleskopů.
Popřípadě zkušenější doplní
Datum: 19. května 2013 22:40
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 maska je ve předu přišroubovaná dvěma šroubkama do takových objímek ve vidlicích ( jestli teda myslíš toto  )
Datum: 19. května 2013 21:43
 zdrc... neni to někdo kdo má doma stadiona S22 ? potřeboval bych nějaké fotky okolo uchycení předního a zadního kola... přesněji čím vším je vymezena mezera mezi bubnem a vydlicí... uvital bych fotky z obou stran obou náprav... a taky bych potřeboval znát rozměry přední a zadní osy kola... (délka, šířka, délka závitu) .. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2013 22:35
 Ozvi se na mail, domluvíme se co a jak chceš nafotit.
Datum: 19. května 2013 22:35
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel11670
 Zdarec potřebují poradit mám jawu 21.Dneska jsem vyměňoval airbox+vzduchoví filtr a motorka střílí do výfuku a teče z výfuku benzín a nejde vytočit.Čím to může být?Děkují moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2013 18:01
 zkus 1,6 a odtrh dej 0.3 - 0.4
Datum: 20. května 2013 18:01
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel11670
 Jakou mám dát hodnotu předstihu?
Datum: 20. května 2013 15:32
 tohle mi dělal předstih
Datum: 20. května 2013 14:52
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel11670
 Já mám jehlu v šoupátku na 2 zářez od vrchu.
Datum: 19. května 2013 20:06
 Moc bohatá směs dej jehlu v šoupátku o jeden zářez níž
Datum: 19. května 2013 19:55
 Zdarec, zdá se mi že mi bába 207ka fučí pod hlavou je to možné? a je tam těsnění nebo jenom přibrusnout hlavu? a ještě mi tlači přez dírku v nalívacím šroubu ven olej a moc ho tam nejní tak jestli je něco špatně? Dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2013 11:48
 takže zabrousit a zároveň dát tesnění a ten olej přesně sedí chlustá to i do výfuku ale to gufero už jsem jednou měnil mrknu se na něj.
Datum: 20. května 2013 11:48
 nedavno sem čistil hlavu ale teda žádný těsnění sem tam neměl, ani nevypadá že by tam kdy bylo
Datum: 19. května 2013 22:32
Jméno: pepa
IP: uživatel15463
 207 má skoro milimetrový těsnění z azbestu..... 210 je bez těsněbí .....ta hlava se rada kroutí jak je v ní díra na svíci a dekompresor...... a vylagrovane gufero od spojky foká ti tlak z valce...... a taky to ten převodak fluše do výfuku.....
Datum: 19. května 2013 21:29
 těsnění tam neni, jen v hlavě je zamačklej O kroužek, kterej těsní kanálek kterej vede od dekokpresního ventilu do vejfukovýho kanálu
Datum: 19. května 2013 19:56
Jméno: egemberg
IP: uživatel694
 ahoj čz 125 476 nevím jestli mám dobře seštelovanou směs. Jak to poznám popřipadě sešteluji. Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2013 19:19
 cau draci chci se zeptat mam mustanga kdyz je studeny tak jede ale tak cca za 10 min prestane hazet jiskru az tak po 1 hodine zase hazi nevi nekdo co s tim diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2013 23:39
 já bych řek vadná-uklepaná zapalovací cívka
Datum: 19. května 2013 23:39
Jméno: Mik
IP: uživatel14246
 Zdar draci, chcem sa spýtať, v akom intervale sa má na fichtli v spojke meniť primárna reťaz? Po koľkých kilometroch? A po koľkých kilometroch je dobré vymeniť olej? Ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2013 20:22
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 řetěz je třeba vyměnit když je vytahaný a drhne o kartery, a olej pohledej v manuálu
Datum: 19. května 2013 20:22
Jméno: kája
IP: uživatel15467
 cau draci nemáte někdo nejakej dobrej nápad jak přidělat telefon k helmě nebo k motorce ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2013 18:01
Datum: 19. května 2013 18:01
Jméno: OXO
IP: uživatel14246
 Kája, mám xperiu mini a kúpil som si dokopy za cca 300 kč držiak, čo priskrutkuješ na rajdy - je aj z otočným kĺbom (ja ho používam na GPS) ale skúšal som s ním aj natáčať, je to celkom gut, ale mierne sa to trasie
Datum: 19. května 2013 17:35
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Zdarec draci , byl by tu někdo ochotný a vyrobil by mi tyristorové zapalování na pincka ? Samozřejmě bych všechno zaplatil . Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2013 14:06
 Mockrát děkuju dost jsi mi pomohl.Koupím ještě tyristor a zapalovací pól a odskouším to.Ještě bych tě chtěl požádat jestli bys mi neposlal nějakou fotku zapalování?Díky
Můj e-mail PETRHLAHULEK156@seznam.cz
Datum: 28. května 2013 14:06
 Uprava bude spocivat ve vypilovani otvoru pro sroubky a vypodlozeni civky aby drzela na miste... a ten jazycek... teoreticky by mohl stacit... otazka jak na nej bude reagovat snimac.. Ja pouzil snimac ze skutra a udelal si "jazycek" z 10mm kulatinky. Mezi snimacem a touto kulatinkou mam vzduchovou mezeru 0,5mm.
Datum: 27. května 2013 23:13
Datum: 25. května 2013 14:14
 Jawasaki: zapomel jsem Ti rict ze budes muset ten zapalovaci pol z babety trochu upravit aby sel prichytit na stator pioniroveho zapalovani... ale pokud jsi apon trochu manualne zrucny tak nic co by jsi nezvladl... k tomu tyristoru co mas v odkaze: I- indukčni snimac, 1- ukostreni, G- zapalovaci pol, "blesk"- vysokonapetovy vyvod pro svicku... zdechani se provadi ukostrenim "G"
Datum: 24. května 2013 12:17
Datum: 21. května 2013 19:41
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Už jsem sehnal někoho kdo by mi to vyrobil , kdyby jste měli někdo zájem tak vám na něj dám kontakt . Dělá to za 399 kč .
Datum: 21. května 2013 16:57
Datum: 21. května 2013 7:19
 Pro Stiga: Vim co mas na mysli neco jsem kdysi o tom cetl. Pry to krasne chyta jak za studena tak za tepla a celkove lepe pali smes... Priznavam se na to si netroufam... Pro Jawasakiho: Indukcni snimac S01 co jsi nasel je super... Halluv nevim jestli by sel na pionirovy pouzit protoze ho musis napajet (coz by nejspis znamenalo baterku) Muj nazor na tenhle tyristor co tu mate v odkaze je, ze je na muj vkus moc slozitej (kdyz se ti nektera ze soucastek odpali a moc tomu nerozumis, tezko to opravis) nechci tvrdit ze je spatnej ale jak znamo v jednoduchosti spociva sila. Ja osobne bych volil predelani na obdobu zapalka babety. Jedine upravy jak jsem jiz psal: induktivni snimac, zapalovaci pol z babety, a samotnej tyristor ktery v pripade poruchy pasuje ze samotne babety. Zapalko spolehlivy a bez kladivka
Datum: 20. května 2013 22:26
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
Datum: 20. května 2013 14:45
 Tak sem si přečetl něco o tyristorovém zapalování a je to mnohem lepší než zapalování z pily.Měl bych zájem o výrobu takového zapalování můžeme se domluvit na e-mailu PETRHLAHULEK156@seznam.cz. http://imfsoft.cz/hardware/prislusenstvi.asp šel by použit třeba Hallův snímač H01 nebo indukční snímač S01?Díky
Datum: 20. května 2013 6:42
Datum: 19. května 2013 23:06
Jméno: mira
IP: uživatel11962
 zdar. mam mustanga. Vždycky jak se zahřeje motor tak se mi spojka uplně rozladí.(když ji zm,áčknu tak pincek furt jede). Lamely jsou uplně nove. Olej v motoře je taky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2013 17:14
Jméno: péro
IP: uživatel15550
 nebo se ti povoluje spojkovej koš
Datum: 20. května 2013 17:14
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 možna jestli se ti nepovoluje ten štelovací šroub na víku
Datum: 19. května 2013 17:15
 Muj nazor... Tepelna roztaznost + nenasakly korky. Sesteloval bych ji na teplim motoru. Postupem casu by si mela sednout a zacit se chovat jak ma
Datum: 19. května 2013 16:24
 Draci odesel mi citac ujetych kilometru na tachometru moji Cz 175 mam se ho pokusit nejak opravit nebo poridit rovnou druhej? Nebo jeste jedna moznost, mam tu k dispozici tachometr ze Skody tusim 120, prumerove a vyskove zda se ze by sedel ale otazka zni jak je to s prevodem? Diky za rady a tipy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2013 14:30
Jméno: Červa
IP: uživatel10353
 nejspíš se ti protáčí plastové kolo na hřídeli čítače nebo se ti oholil plastový šnekový převod. Plastové kolečko sedí a pokud by byl problém v převodu, je lepší vyměnit celý spodek tacha. Na Š120 je tacho prakticky shodné.
Datum: 20. května 2013 14:30
 Převod je stejnej...
Datum: 19. května 2013 19:23
 Zdarec draci je tu někdo kdo by mi upravil zapalování z motorovky na pincka?A popřípadě z které pily ho použít?Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2013 22:55
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 Zdarec draku já míval na svím závodním fichtlu zapalko z minibike fungovalo dobře ale to nastavení rotor pasoval na konus přesně ale zlaté vape nebo zapalování z pařeza
Datum: 23. května 2013 22:55
 Pokud je to snadnější předělat a zbavím se kladívka tak proč ne.Co všechno to obnáší?
Datum: 20. května 2013 5:18
 Ano takovou civku, ale vim i o kompaktnejsi velikosti. + k ni prislusny rotor. Mezikrouzek jsi pochopil zpravne, je obdobou statoru originalniho zapalovani, drzi na nem ta vysokonapetovka a v pripade ze mas okolo ni dost prostoru, muzes natacenim mezikrouzku (tim padem i civkou) stelovat predstih. Pokud by jsi byl nucen prizpusobit kartr motoru z duvodu maleho mista pro civku, tim padem by si ni spolecne s mezikrouzkem uz nemohl pootacet, sestelujes predstih pootacenim samotnyho rotoru na cepu klikovky. Ten rotor nemusis mit dany na klinku. Je z hliniku a moc nevazi. Nevim jak by drzel u plne rozprdenyho pionira ale me na Čize drzel spolehlive. Nevim z jakeho duvodu tam chces tohle zapalko ale mam pocit ze se chces zbavit kladivka... nechces radeji origo zapalko predelat na babetacke?
Datum: 19. května 2013 22:28
Datum: 19. května 2013 20:43
 Takže např. tuto cívku se snímačem a k tomu nějaký rotor.Ta cívka se tam bez upravy karteru nevleze,že?A ještě co myslíš tím mezikroužkem šlo by použít i tělo zapalování z jawy 20/21?Moc díky.
Datum: 19. května 2013 20:42
 Draku muj nazor... z jake pily je asi jedno, hlavne at mas komplet sestavu rotor a vysokonapetovou civku, dale potrebujes nekoho sikovneho se soustruhem na upraveni konusu rotoru pro cep klikovky onoho pionira + nejakej mezikrouzek na kterej pak uchytis vysokonapetovku. A hlavne nepoplist smer otaceni rotoru vuci vysokonapetovce. Mel jsem tohle zapalko na Cz 175 popletl jsem to a pri nakopavani mi zapalko hazelo jiskru v puli uvrati, pri roztlaceni se to jaksi zpravilo a chytla... meril jsem to stroboskopem, po otoceni rotoru sla i naslapnout
Datum: 19. května 2013 14:23
Jméno: rn
IP: uživatel6631
 zdar draci nevíte jaký rozměr pláště z bmx nasadím na fichtl ráfek? normálně 16?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2013 12:57
 draku jedine z babetty
Datum: 19. května 2013 12:57
Jméno: emzetak
IP: uživatel15207
 Zdar draci mám možnost si nechat nastříkat něco na nádrž.Máte nějaký podklady? díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2013 10:33
Jméno: lubino
IP: uživatel15543
 Zdar,chlapy pořeboval bych poradit. Renovuju 21-tku a u zadního kola jak je náhon tachometru mi chybí ty plechové kroužky na utěsnění ozubeného kola. Nemůžu je za boha nikde sehnat.Poradtě z čeho je nahradit. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2013 22:49
 Ozvi se mi na mail, něco doma navíc mám.
Datum: 19. května 2013 22:49
 Zdar chci se zeptat upravuji si pionýra do crossu a chci si koupit přední vydlici ze simsona a dát ji tam bude pasovat jestli ne tak poradte jak to tam mám dostat .Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2013 16:26
 1000kč vidlice jsou po generálce nové těsnění,gufera,manžety a imbusevé šroubky.Mám i řídítka ale kolo nemám.Kdyby jsi chtěl mám i zadní tlumiče ze simsona enduro.
Můj e-mail PETRHLAHULEK156@seznam.cz napiš.Zatím čau
Datum: 19. května 2013 16:26
 Dík , za kolik ty vidlice jsou ají z říditkama a kolo
Datum: 19. května 2013 13:48
 Čau jestli by jsi chtěl vidlice ze simsnona tak jedny mám.
Datum: 19. května 2013 13:44
 Jo narmálně to tam de nasadit neměj strach
Datum: 19. května 2013 12:39
Jméno: rade
IP: uživatel15004
 zdarec potřeboval bych pomoc s motorem na jawa350/638 měl sem ho rozpulenej složil sem ho a převodovka se toči hodně ztuha nevite co stym je měnil sem pouze ložiska na klice ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2013 15:04
Jméno: rade
IP: uživatel15004
 pravě že ne všechno je tak jak bylo předtym
Datum: 19. května 2013 15:04
 motory 638 už nemaj mezi karterama papírový těsnění, ale silikon. Neprohodil jsi náhodou třeba vymezovací podložky ?
Datum: 19. května 2013 11:23
 vrátil jsi tam těsnění, nebo jsi dal silikon? páč můžou bejt kartery moc blízko u sebe když dáš silikon
Datum: 19. května 2013 8:26
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
Posl.aktualizace: 19. května 2013 12:42
 Kurva! to sem vživotě neviděl takovej motor  ale podle té páčky co je na fotu na plyn to asi bude z nějaké frézy myslim
Datum: 19. května 2013 12:42
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 Laky:ok
Datum: 19. května 2013 10:53
Jméno: laky
IP: uživatel15542
 Cau fotky musim pohledat ,ale obrazek s uvedene adresy je pravdivy jen je to provedeni bez te start.kliky takze ram jen nepatrne jiny provedeni se startovackou nemelo slapaci kliky.Kdyz sundas hlavu je tam deflektor podobny stojanu s pionyra a ma to jen tento motor .Typ bez kliky ho nema.Zapalko ma hlinikovy kryt s vylisovanou orlici coz je znak Viktorie.Zjistim co vsechno o motorce mam damti vedet
Datum: 19. května 2013 10:51
 http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?f=4&t=1451&start=60 příspěvek z 08 led 2007 posledni obrazek
Datum: 19. května 2013 9:11
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 nemáš foto Laky ? já jí na netu nemužu najít...
Datum: 19. května 2013 1:18
Jméno: laky
IP: uživatel15542
 cau draku je to Viktoria 100 se startovaci klikou . Delali se jeste bez startovacky rok je to 1938 cus laky
Datum: 18. května 2013 23:38
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 sachs taky né,aspoń sem nenašel motor který by se schodoval
Datum: 18. května 2013 23:13
 to je nějakej SACHS ne?
Datum: 18. května 2013 22:56
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 čz to není,to je uplně jiný motor
Datum: 18. května 2013 22:14
 http://motorky.yauto.cz/cz-cz98-771970.html Tak teda asi jo
Datum: 18. května 2013 21:53
Jméno: kejm
IP: uživatel15100
 Ten karburátor se montoval na ČZ98 ale motor nwm jak vypadá
Datum: 18. května 2013 21:52
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 Má to karburátor (graetzin k14a) a motor má dvě rychlostí...A je bez znaku
Datum: 18. května 2013 21:47
 Zdravím mam problem se svím fichtlem je po go motoru a vubec nejde de nastartovat zaradim jednicku a jede jako snek nevijede vubec zadnej kopec na jednicku a ani jak je to pomaly nepreradim na dvojku a na trojku prosim o pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2013 6:49
 Twk to bylo tim vyfukem musel se rozkuchat jak byl zacpanej a este spatnej rotor tak se dal jinek
Datum: 29. května 2013 6:49
 Ok skusim co ste mi potadili hosi dyztak se ozvu jak to dopadlo
Datum: 20. května 2013 8:01
Jméno: Jarin
IP: uživatel15544
 Ta jednička jede normálně jen nemá sílu nebo cuká? Koukni ještě jednou na válec a hlavu, mohlo by to tam špatně těsnit a přisávat falešnej vzduch, to pak jednička jede jen na rovině a jak přijde kopec končí a dvojka možná tak z kopečka, ale trojka ani ťuk. Jednou jsem měl takoví to problém a bylo to tou špatnou těsností. Určitě ještě zkontroluj ten výfuk co ti radí JAWA ceZezetak a uvidíš.
Datum: 19. května 2013 12:01
 a co zadrbaný výfuk?
Datum: 18. května 2013 22:37
 kruci tolik penez sem do toho nastrkal a nic
Datum: 18. května 2013 22:17
Jméno: kejm
IP: uživatel15100
 No jel by , už mě nic nenapadá bych to musel vidět , ale mě řekni jestli máš všechno sestelovaný tak to musí jet
Datum: 18. května 2013 22:15
 ale to by prece jelo ne dit to jede jako kdyz ja bezim na zachod a nevyjede to nic na jednicku
Datum: 18. května 2013 22:11
Jméno: kejm
IP: uživatel15100
 A co to třeba zajet válec?
Datum: 18. května 2013 22:10
 benzin tece a predstih je sestelovan
Datum: 18. května 2013 22:02
Jméno: kejm
IP: uživatel15100
 A benzínu ti tam teče dost? a co předstih? nestřílí nebo něco?
Datum: 18. května 2013 21:57
 spojka jo ok motor je pretesnen novy gufera nova hlava valec zapalovani karbec pist
Datum: 18. května 2013 21:49
Jméno: kejm
IP: uživatel15100
 Hele napiš co máš seštelovaný atd .. takhle to je hodně věcí čím to muůže být třeba spojku máš okej seštelovanou? nepodchází ti někde něco atd?....
Datum: 18. května 2013 21:45
Posl.aktualizace: 18. května 2013 21:31
Jméno: kejm
IP: uživatel15100
 Jestli někdo nesnižoval hlavu nebo tak a je to origo tak to těsnění zahoď ,jestli bude podfukovat tak sundej válec nanes na hlavu brusnou pastu kapku oleje a toč sni tam spátky na tom válci krásně se to zarovná když tam necháš to těsnění co asi milimetr má snížíš si tím kompresy takže malinko hůř pojede
Datum: 18. května 2013 21:31
|



|