Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: honza
IP: uživatel15511
 ZMĚNA ČASOVÁNÍ ...ahoj koupil jsem tady na fichtlkramku sadu, kliku s CKR ojnicí po instalaci do motoru ktery je pravidelne v chodu bez potíží mi zacal narážet píst do hlavy válce spravylo to až těsnění pod válec o slouštce 0,9mm je to možné??,změní se me časování?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2013 12:18
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Ahoj, měl jsem podobnej problém válec od stejskyho cu a taky vylejzal píst tak jsem ho tak za 5mm od hrany normálně na soustruhu stáhnul o ten kousek aby nevyjížděl a bylo po problému
Datum: 22. května 2013 12:18
Jméno: honza
IP: uživatel15511
 skusim upravit tu hlavu dik za radu
Datum: 22. května 2013 11:42
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Silnější nebo víc těsnění pod válec aby byla hrana vložky s hranou pístu. Stejsky to na tom pápíře co dává k válci píše. Jenže to je tolik písmen, že se to většina ani nepokouší přečíst. Vložka se zamačkává, zkurvený dosedací plochy na válci i vložce se zabrušují, takže se půl milimetru ztratí hned.
Datum: 22. května 2013 0:11
Jméno: pepa
IP: uživatel15342
 máš moc velkej radius na pístu ...díky vrtaní ti to naběhlo...
bud namontuj 2 3 tesnění pod hlavu... co se prodava...
anebo frezou kulovou uprav spalovák tak aby ti do otisku v modelíně byla tlouška aspon 07mm...v nejtenším místě
Datum: 21. května 2013 21:20
Jméno: standa
IP: uživatel15554
 Tady nejde vůbec o to dělat z někoho něco. Abych byl schopnej ti říct co s tim,tak musim vědět o co de....promiň ale z popisu v úvodním přízpěvku jsem se nedozvěděl nic a vypadalo to jak když já nic já muzikant a klika je špatná....a to se mi nezdálo.... Ale i tak... hlavu máš k Silniční RS a nebo seriovou? Pokud seriovou,tak je to špatně. Nejen z hlediska průměru.
Datum: 21. května 2013 20:03
Jméno: Honza
IP: uživatel15536
 Ja sem doufal ze me poradíte co stím a ne ze tady budete ze me delat koko...a vymyslet co se stalo scim stalo! tak vase rada zní???? dik za odpovet
Datum: 21. května 2013 19:46
Jméno: Honza
IP: uživatel15536
 Valec je od stejskyho silniční RS vrtání mám ten pocit ze je 39,75 kliku jsem měnim protoze jsem prostě chcel  asi mas teda pravdu
Datum: 21. května 2013 19:40
Jméno: standa
IP: uživatel15554
 Asi takle... origo hlava má jistou antidetonační štěrbinu a průměr hlavy je 38,5 - 39mm (dřív se víc jak 3.výbrus nedělal) a dokud máš píst do průměru 39mm tak i když máš krátkej válec,tak píst přejede přes horní hranu válce a tech 0,5-0,7mm zaleze do hlavy,protože je tam ta antidetonační štěrbina a nic se neděje.....jenže,jakmile se dostaneš jen jeden výbrus přes 39mm a nebo máš hlavu jen 38,5mm a 3 výbrus a prostě ten píst je větší jak díra do který se má vejít a prostě narazí na rantl....řeší se to úpravou hlavy a nebo se prostě válec vypodloží.... Mimojiné jsem psal před několika dny zrovna tobě na tenhle dotaz a psal jsem tam o rozdílech v délce válců a že jsou ty rozdíly náhodné.... Můj osobní názor je,že se ti vysypala stará kliky,jehly zadřely válec. Kliku si koupil novou,válec si dal na výbrus,protože tam byly rejhy až do prdele,tak to brusič projel na 39,5mm možná až ke 40mm a proto ti teď klepal píst....a protože byl možná zrovna válec kratší o 3-4 desetiny,tak si vypodkládal 9 desetin (protože předtim se píst vešel do hlavy a o kratšim válci jsi nevěděl)....to můj názor.....napiš jestli se pletu....díky....
Datum: 21. května 2013 19:17
 přesně jak píše standa.. každá potíž má svůj důvod, je to většinou na straně opraváře, nikoli výrobce
Datum: 21. května 2013 19:03
Jméno: standa
IP: uživatel15554
 Nedělejte z toho kovbojku. Pepa má pravdu,u fichtla půl milimetru sem,půl milimetru tam.... když to neni o o hodně,tak se nemění nic.... jen ta klika má asi větší zdvih,protože ojnice jsou na 100% v pořádku...no....a nebo máš odjakživa kratší válec a zjistil jsi to až teď...i to se stává... a nebo máš výbrus nad 39mm a proto ti klepe píst do hlavy.....když jsi měnil kliku,tak to určitě nebylo jen z důvodu,že ses jednoho dne blbě vyspal a řek sis vyměnim kliku za novou.....nějakej důvod tam by....vylítaly ti jehličky ze starý? Proto nová? Dělal jsi i výbrus? Kolikátej tam je?
Datum: 21. května 2013 18:39
Jméno: pepa
IP: uživatel15342
 ano jistěže změní...ale na seriovce která má 4 koně je rozdíl 2 sněděných knedlíku...známej má 350 a na ní naopek písty nedobíhaj do konce cca 2 3 mm a jezdí to normálně na 351 sem měl píst co byl zas o 3mm delší a dolní uvrati zabranoval teoreticky výfuku,,,, myslím že tech tvých 09 mm je v celku jawvská tolerance jako přesná... dej 2 3 těsnění pod hlavu a jezdi...
Datum: 21. května 2013 8:54
Jméno: mustaf23
IP: uživatel4095
 Zdravím draci, nemá někdo nějakou radu jak opravit stržený závit na brejlích na 175/356 nějak se mi nedaří sehnat druhé ( dík za každou radu )
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2013 8:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15342
 dát pevnostní šroub a matku? zavařit díru a znova vyříznout zavit??anebo nejlíp počkat
Datum: 21. května 2013 8:57
Jméno: Pajos
IP: uživatel15233
 Zdar draci.Mel bych dotaz na nejakeho ladice.Je mozne,aby mi motor ve vysokych otackach tarokoval kvuli tomu,ze redim olej s benzinem 1:25 ? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2013 20:56
Jméno: standa
IP: uživatel15559
 S dvěma pružinama ano.
Datum: 23. května 2013 20:56
Jméno: pajos
IP: uživatel15309
 tak filtrem to nebude.no nevim jakym zapalovanim bych to zkusil,myslis ze kladivko zvladne pres 10000 ??
Datum: 23. května 2013 19:43
Jméno: standa
IP: uživatel15559
 Nemá nějaký omezení na 10000ot/min? Filtr bych dal a pak pokračoval v ladění...
Datum: 23. května 2013 17:54
Jméno: pajos
IP: uživatel15078
 filtr momentalne neni,zapalovani je z krovinorezu
Datum: 23. května 2013 16:20
Jméno: standa
IP: uživatel15559
 A nebude to zapalovánim? A nebo filtr vzduchu...
Datum: 23. května 2013 10:12
Jméno: pajos
IP: uživatel15233
 zkousel jsem s klapkou i bez,ale porad sani na valec.S klapkou to melo lepsi spodek,ale vrch se nezmenil
Datum: 22. května 2013 21:16
Jméno: pepa
IP: uživatel15557
 rozvod? používáš klapku sání?
Datum: 22. května 2013 20:11
Jméno: pajos
IP: uživatel15078
 motor je upraveny,trysky zkousim na 72 to skube,75 jede krasne,ale kolem 10000 zacina tarokovat,tak resim,kde muze byt problem
Datum: 22. května 2013 8:09
Jméno: pepa
IP: uživatel15342
 pajos velká hlavní tiska... číslo na ní muže byt spravne ale někdo jí moh čistit dratem a to by davalo k tomu co říkáš..
robo sk motor vlivem bohate směsi ma zvukový projev že 2takt zní jako 4 takt ...jakoby vynechává.....
Datum: 21. května 2013 22:46
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 sorry trochu preklep má to byť " prosim vás niekto vysvetliť "
Datum: 21. května 2013 20:17
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Možno debilná otázka , ale vie mi prosimvás mysvetliť čo je to to tarokovanie ?
Datum: 21. května 2013 20:15
Jméno: standa
IP: uživatel15554
 Věř mu. Motor v 9000-10000ot/min nekouří ani kdyby tam bylo 1:15 oleje(u horšího minerálu neplatí)....sou tam aditiva a správná teplota,co tam má bejt ....to bez kouře shoří....
Datum: 21. května 2013 20:06
Jméno: péro
IP: uživatel15550
 to bych teda chtěl vidět
Datum: 21. května 2013 19:50
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Ale prd, když se nepoužívá psí sádlo a motor se trošku točí, tak se to obejde absolutně bez hulánu a karbonu...
Datum: 21. května 2013 15:27
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 1:17 ? to musel být záhul
Datum: 21. května 2013 15:13
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ne, opravdu ne. Ředil i jsem i 1:17 a žádné tarokování se nekonalo.
Datum: 20. května 2013 23:43
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 Cus, mam problem s motorem, nejak se posral tak sem ho rozpulil a vymenil tam polovinu prevodovky, slozil a pri zkousce razeni ve sverak uto fungovalo normalne, ale jen s povolenym aretacnim srubem. Kdyz jsem ho toahl tak neslo radit, a kdyz jsem namontoval motor na motorku tak zase neslo radit ani kdyz jsem mel povoleny ten aretacni srub, nenapada nekeho v cem by mohl byt problem? JEdna se o jawa 175/356 a vymenoval jsem kolecka ktere meli vylamane zuby nebo nejak poskozene... a loziska a gufera a pouzdra jsou samozrejmosti.. Díky za rady jinak se nastvu a prodam to na dily nebo to zahodim
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2013 19:57
Jméno: Přeplesk
IP: uživatel15572
 máš to dobře složené ?  co treba pruzinky v automatu ?
Datum: 01. června 2013 19:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15342
 vzhledem k tomu že nikdo nepíše se optám jak to neřadí? jako že tam je pořad neutral?
Datum: 21. května 2013 22:48
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Zdar draci. Sehnal jsem Babettu 210, štítek má, ale pravděpodobně na ní nebylo placené pojištění. Je to jak u motocyklů, aut.., že po mně bude ČKP chtít peníze doplatit od určitého roku? Nebo má někdo nějaké řešení? Díky draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2013 19:52
Jméno: péro
IP: uživatel15550
 to stačí zajdi na pojištivnu a pojisti to stejně nevěděj o co Goooooooo
Datum: 21. května 2013 19:52
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Má jen štítek, na ten to chci pojistit.
Datum: 20. května 2013 20:49
 Hele pokud babeta má jen kartičku tak není v evidenci čkp a pokud má techničák a značku tak je zavedená na úřade a to sleduje čkp
a pokud chceš bít krytej tak řádnou kupní smouvu a kdybi ti něco došlo k placení tak jim ukážes kupní smlouvu a mělo bi to mít natriku předchozí majitel
ty si za to zodpovědný od data koupení na smlouvě
Datum: 20. května 2013 20:48
 Zdar draci, jen se chci ujistit zda má Babetta a Stella stejná ložiska řízení? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2013 20:27
 Čau máte někdo jawa čz 150 nevím si rady s elektro instalací a nějak se nemůzu viznat ve schematu tu je nainternetu nemate někdo podrobnějsší schéma
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2013 19:54
Jméno: péro
IP: uživatel15550
 u těchlech motorek se stávalo že magneto málo magnetovalo nejlepší je vyndat kladívka a očistit je pořádně a umejt benzínem,nevěřím tomu že by balo tak vybitý že by nehodilo jiskru
Datum: 21. května 2013 19:54
 No uz to haze ale slabe uz se v tom rypu 4 hodiny a nejede jestly nebude uz magneto malo magnetovat
Datum: 21. května 2013 13:58
Jméno: pepa
IP: uživatel15342
 ¨to zapalování je dost podbne z pionira jen ten magnet jde okolo ... ..kondenzátor to má na jiskru jeden pod rotorem ten zbytek je selen kvuli dobíjení pod spínačkou ...k provozu to pod spínačkou nepotřebuješ vubec .... pořádně sešteluj předstih a řadně očisti kladívka ..... a jiskru to musí hodit .... připomenu že předstih se ladí těma dírama v rotoru .... a ta čistota kladívek je zde problem jak sou schovaný....
baterka u teto motrky nejni podmínkou nastartovaní ....
jen je nepřijemne jak je to vše schovane.....
Datum: 21. května 2013 12:11
 Jo to je jasne jen ve schematu sou nejake kondenzatory usmernovace atd a nehazemi to vubec
Datum: 21. května 2013 9:09
Jméno: pepa
IP: uživatel15342
 nemá ta motorka jen 2 kabeli z motoru?  prostě nebo dokonce jeden? vždyt to jen napajelo světla a přes seleniový usměrnovač dobíjelo baterku ....baterkua selen mužeš vyhodit je tam jen na hokačku a parkovačky ...
jinak 1 ten kabel z motoru je chcípák ...ten když ukostříš motor shasne .proto je taženej na spínačku ...
no a 2 kabel más na napajení světel...
vše to prdneš podle čísel na spínačku a jedeš...
s dobíjením si hlavu moc lamat nemusíš .... dnes to jde udělat jednodušeji ... a bterka zde nemá vliv na chod motoru...
prostě 1 poloha klíčku davá jiskru
2 davá jiskru svítí...na chod motoru..
parkovačky tahneš z baterie...
houkačku taky...
dobíjení bych dořešil přez diodu ale nvm zda by ti nestačilo to nahoře????
Datum: 20. května 2013 23:47
 Čau,
jak je v sytiči u mustanga ta jehla co propouští bezín. No tak se mi teď dost zasekává. Jedu, jehla se pohne, najednou to jde strašně do otáček a nejde to zastavit a pak to samosebou, když přeřadím chcípne. A pak to prostě naskočí, ale hned to chcípá. Jak pojistit tu jehlu, aby se dalo normálně jet a ne každých 100metrů (beze srandy stalo se mi to 3x na 300m) rodělávat sytič? :X Díky Hafis
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2013 8:29
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 No vzhledem k tomu že originál karbec sitič fakt nemá tak by mě zajímalo co se tam vlastně seká
Datum: 21. května 2013 8:29
Jméno: premysl
IP: uživatel14862
 já bych to tipnul spíše na ventil v plovákovce ne? je vychozený a seká se nestihá dotýkat benál do karboše - vyšroubovat a malým pilníškem srazit na konci hrany nebo koupit nový
Datum: 21. května 2013 7:33
 Nejdřív pro upřesnění, karbec z pionýra žádný sytič nemá, jen přeplavovací kolík co je na víčku plovákové komory. Co se týká tvého problému, máš na té jehle co je v šoupátku ten plíšek, který jehlu drží v určité poloze? Pokud ano, zkontroluj jestli není uvolněný a nelítá si mezi zářezy co jsou na jehle, popř. ten plíšek přimáčkni víc na tu jehlu a nezapomeň ho dát na druhý zářez z vrchu
Datum: 20. května 2013 20:15
Jméno: as12
IP: uživatel1272
 zdravim potrebuji poradit na moji 555 vypadává 3 co s tíM ??? Dik za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2013 19:54
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 zdravim draci,Mám takový problém u své čz 175/450 zapoměl sem si klíček v spínací skřínce na zapnuto,No a když sem přišel k tomu druhý den tak pojistka byla pryč tak sem chtěl dát novou ale nemohl sem protože to hrozně prskalo jiskry,tím pádem na motorce nemužu jezdit :/ nevíte někdo jak to opravit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2013 16:27
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 Už je to v poho byl uvolnění kabel od baterky kontakt
Datum: 21. května 2013 16:27
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 někde nějakej skrat?
Datum: 21. května 2013 9:30
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Ze bys najprv odpojil baterku ? :3
Datum: 20. května 2013 22:10
 vymen zapalovaci civku (inducka) nasledne pojistku a melo by to slapat
Datum: 20. května 2013 21:34
Jméno: ondra
IP: uživatel15073
 čaute hoši jak nejlíp vyčistit nádrž slyšel jsem něco o kyselině citronoové ... da se pak nádrž vylít nějakou barvou ať to nerezaví ale zase ať tu barvu nerozdělá benal dík ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2013 19:06
 Čau, kyselinou nádrž vyčístíš tak, že vytvoříš cca 10% vodný roztok kyseliny citronové, ohřeješ jí lehce pod bod varu, a tuhle směs naleješ do nádrže a necháš to tak cca 24 hodin. Důležité je, aby nádrž byla dokonale odmaštěná, tzn propláchnout napřed klasickým benzínem z pumpy, a pak ještě vypláchnout technickým benzínem, ten z pumpy je totiž mastnej. Nádrž by to mělo dokonale odrezit. Pokud se jí rozhodneš dále lakovat, tak doporučuju ji vylít dvousložkovou epoxidovou barvou.
Datum: 20. května 2013 19:06
Jméno: Tex
IP: uživatel12890
 Zdravím, mám problém s dobíjením u mojí 640-tky. Mám tam dané VAPEčko a motorka přestala dobíjet, zničeho nic. Nemá někdo zkušenost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2013 20:59
 Nemám zkušenosti, takže radím z doslechu..... Mrkni na relátko(černá krabička) docela často se uvolní nebo upálí drát............
Datum: 20. května 2013 20:59
Jméno: 210
IP: uživatel15549
 zdravim máte někdo zkušenosti s karburátorem Dell Orto co je tady na krámku na babettě 210? Je lepčí než Jikov?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2013 5:49
Jméno: St Horák
IP: uživatel15552
 Zkušenost mám a chválím ho. Je to karburátor modernější konstrukce. Jede to s ním výborně a je k němu podstatně jednodušší přístup, pokud je třeba údržba.
Datum: 21. května 2013 5:49
Jméno: xrc4
IP: uživatel12078
 Chtěl bych si koupit simsona (konstr.rychlost 60 km/h), mám řidičák Am (do 45 km/h), na STK mi řekli že je možné do papírů zapsat konstrukční rychlost 45 km/h pod podmínkou omezení výkonu autorizovanou nebo jinnou firmou která na to má povolení od výrobce simsona a vydá mi k tomu papír že je omezen na 45 km/h... neznáte někdo takovou firmu ??? děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2013 22:12
 Udělej si A1  je mi 16 a ted začnu delat papíry, 2 roky jezdim bez nich, sice sem neska jel po hlavní a proti mě policajti, ale svitil sem, mel sem helmu a vzadu nějakou SPZ ktera mela nalepku STK z roku 2004, ale nezastavili mě... podle mě je zbytečnost si dělat AM, rovnou si udělám A1 a potom rozšířim
Datum: 20. května 2013 22:12
Jméno: standa
IP: uživatel15551
 Chlapče tuším že v CZ se nechytáš,ale v NDR by něco mohlo bejt... Optej se v Německu...koukni na nějaký německý simsoňácký stránky...třeba něco zjistíš... Jinak souhlas,na tuhle pakárnu bych se vykašlal a udělal v 16 A1...už jen z důvodu,že AM nelze rozšířit,ale A1 ano - to ti finančně ulehčí až budeš dělat velký A. Jinak v rychlosti 45km/h je spousta zajímavejch motorek,proč se fixuješ na simsona? Skůtry,mopedy,babety,občas se najde i nějaký malý endurko či silnice papírově zavřený na 45km/h (yamaha DT 50, aprilia rs 50,yamaha tzr 50 atd...)...
Datum: 20. května 2013 20:48
 Se škrcením ti bohužel neporadím, ani nevím kdo to dělá... Snad ti poradí někdo jiný
Datum: 20. května 2013 19:31
Jméno: xrc4
IP: uživatel12078
 a nevěděli by jste o nějaké firmě nebo o někom kdo to dělá ?? .. nechce se mi vyhazovat peníze za A1 .. to počkam do 18
Datum: 20. května 2013 18:28
 To nemá cenu řešit, radši si ty peníze který by jsi za to omezení dal schovej, rok počkej a uvidíš, že se ti potom při dělání řidičáku na A1 budou hodit
Datum: 20. května 2013 18:06
Jméno: péro
IP: uživatel15550
 při našich úředních postupech ti tato věc bude trvat tak dlouho,že už ti bude 16
Datum: 20. května 2013 17:08
Jméno: tomík
IP: uživatel14199
 čau draci přední vidlice na fichtlu se mi kejve jako prase koupil jsem novy pouzdra stary vydelal a natloukl novy nechce mi samozrejme zalist kluzak ani jeden prej nejak vysoustruzit ale nemam kde potrebuju to udelat doma nakej nápad nebo jak to kdo dělá ?  díky moc za radY !!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2013 15:37
 Buď si půjčit 22 výstružník (nejlepší řešení) nebo jak radí Masokz použít ten vrták a nebo jsem slyšel, že to jde udělat i tak, že se ohřeje kluzák a s ním se ty pouzdra protáhnou (silon se teplem přizpůsobí kluzákům)
Datum: 20. května 2013 15:37
 Na jawa-50.cz je navod a pišou tam že stači vzit 22 vrtak a ručne to protahnout
Datum: 20. května 2013 15:23
 Ta úprava není soustružení, nýbrž vystružení. Používá se na to výstružník. Osobně doporučuji výstružník zapůjčit a udělal to tím. Zastav se u nějakého soustružníka či v kovoobráběčské dílně.
Datum: 20. května 2013 15:13
 ahoj draci mam dotaz mozna to popisu blbe ale snad to pochopíte potrebuju vedet jak se menuje ta vecicka ktera kdyz sroubite tu zavitovou tyc do riditek aby se nehejbali kdyz sem to odmontovaval nekde to asi vypadlo a ani newim jak se to jmenuje da se to sehnat nekde díky za rady moc a sorry za to vysvetlení
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2013 17:00
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 jj hele podivej se na skladačkach nebo na nějakym staršim kole to bude v řiditkach
Datum: 20. května 2013 17:00
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jo ty myslíš ten konus  tak ten se co já vím tak nevyrábí, jedině obepsat nějaké inzeráty, poptat se známých,... anebo vysoustruzit
Datum: 20. května 2013 9:21
Jméno: Monter
IP: uživatel14783
 Ahoj Seso,nebudeš mít náhodou jednokroužkový píst na babettu na 1.výbrus 39.25?Nejmenší v nabídce je 39.75 díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2013 11:36
 kdyz je zajem tak udelat objednavku a napsat to do vzkazu pozadavek ale cekacka na nej je mesic
Datum: 20. května 2013 11:36
 Zdarec chtěl bych se zeptat jakym olejem je nejlepsi redit benzin do fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2013 9:09
Jméno: pepa
IP: uživatel15342
 still dát mužeš jen v tom poměru 1 30 to bude dost plejtvání penězy... jinak m6 ede to na něj taky ale vlastní skušenost ze 150 čz že ty kroužky ubývaj nějak rychle majiteli kdo to dava poradím 10 kč připlatit za m2 t... rozdíl byl znatelný .....nechci vyvolávat spory bude mi 30 a nemá s motory 40 letou praxi ale jen prozba že to jde udělat i líp a za malo ..taková zkušenost...
Datum: 21. května 2013 9:09
 Muzu tam dat stil olej kterej davam do pili a do krovinaku ?
Datum: 20. května 2013 22:25
Jméno: standa
IP: uživatel15551
 F : Nejlepší hláška... Když to kouří,tak vim že dost mažu
Datum: 20. května 2013 20:54
 Dával jsem Repsol Moto Town 2T, ale kvůli vysoké ceně už mám nachystaný Mol Dynamic Sprint 2T (minerální olej se specifikací syntetiky, API TC+ JASO FD navíc za super cenu)
Datum: 20. května 2013 19:41
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Já dávám dvacet let starý M6AD 1:25, jede výborně a dobře kouří..
Datum: 20. května 2013 17:47
 Od loňskýho jara mam doma 20l kanystr Speciálu s m2t API TC ředěný 1:30 a leju to do všeho co vytahnu z kůlny a postupně oživuju...není nazbyt,ale furt toho mam v kanystru dost a zbyde i na ostrýho fichtla,snad to pojme  ale měl by...Bude mít prototypovej válec j05 s průběhem TDi
Datum: 20. května 2013 15:46
Datum: 20. května 2013 15:19
 používám ten castrol garden jako jakub236 a tež nebyl problem, ale psalo se tu nedavno že se do tech oleju dostala voda ve vyrobe, skoro sem si zadřel motor, nevím jeslti je to tím olejem, ale prostě se mi to malem kouslo, ale nevím, protože s ním jezdím zase a už je to v pohodě a ředím 1:33
Datum: 20. května 2013 14:51
 zase bouřlivá debata o olejích..
Datum: 20. května 2013 12:15
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 To je mi otázka, deset lidí, deset názorů a každý jiný  , už se to tu probíralo asi 100x prostě olejem do dvoutaktu, jediné co nedělej tak nelej syntetiku do starého motoru jinak je na tobě co si vybereš za značku, já třeba jezdím TSF a do závoďáka dávám plnou syntetiku MOTO 2T FD.
Datum: 20. května 2013 11:33
Jméno: pepa
IP: uživatel15463
 jezdí to i na M2t za 80 kč litr...hlavně poměr 1 33 nebo 25 po výbrusu....ten olej je dnes překonanenej ale má výhodu že je dostupnej..a da se sehnat lacino oporučuju litrovku at neplatíš dan a marži a stačí na sezonu....
kvalitnějsí jsou mogul TS tsf.. nedělaj tolik karbonu ...jsou od 100 litr a pozor někde na benzině je maj předražený i za 130... zbývající oleje jsou zbytečný luxus ....ale je to na tobě špičku představuje firma motul ale cena je jinde.....
Datum: 20. května 2013 11:31
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
Datum: 20. května 2013 9:23
Jméno: bohuš
IP: uživatel12849
 čáu draci, mam takovy blby dotaz, ale půjdu přihlasit motorku a díval sem se že ve velkem techničaku, jak jsou ty 4 kolonky na jméno, adrsu, SPZ, bydliště atd... jsou všechny 4 zaplněne, kam to na uřadě napišou to moje bydliště, jmeno a tak
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2013 0:00
Jméno: bohuš
IP: uživatel12849
 tak to jo , tak diky za odpoved
Datum: 20. května 2013 0:00
Jméno: Martin
IP: uživatel15545
 daji ti novej technicak duplikat
Datum: 19. května 2013 23:51
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Zdravím, potřeboval bych si postavit takovou manipulační plošinku na motorku podobnou jako v tomhle odkazu http://www.discountramps.com/motorcycle-dolly.htm vymyslel sem si hodně podobnou jednoduší verzi...byl by to vlastně jenom nějaký 2metry dlouhý profilový plech nebo jekl s kolečkama postranách a jedním kolem s plošinkou na boku pro boční stojan. Ale potřeboval bych poradit, z čeho bych měl udělat ten žlab, do kterýho bych pak s motorkou najel... kdybych ho udělal z profilovýho plechu tak bych to asi ohnul...a ten jekl by byl dost těžkej...Tak bych se chtěl zeptat jakej materiál by ste mě doporučili..dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2013 8:07
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Ještě sem zapoměl napsat, že to nechci na pionýra ale na hondu cb750...ta motorka totiž váží 225kg a je úplně nevhodná pro manipulování v dílně.
Datum: 20. května 2013 8:07
|



|