Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Zdarvím potrebujem poradiť otázka asi na Cezetaka mám 175/477 a ked idem vyradiť z 1 do neutrálu a potom z N do 2 ostane mi vysieť paka ale ked na ňu zatlačím tak hned sa vrati do základne polohy čo to može robiť ??? Slabé pružinky v kulise ??? Som s toho smutný lebo mi to vadí a asi to bude vadiť aj pri jazde
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2013 13:02
 můj odhad je že to není slabá pružinka v automatu ale prasklá, na 250 je měním celkem pravidelně a tu spodní si dávám silnější, je to přestavěný na kros, takže potřebuji aby nezůstávala viset dole.Oprava není nic složitého, dělám to bez demontáže motoru z rámu, položím na pravou stranu a ani olej nevypouštím. Neboj to zvládneš Jenda
Datum: 24. května 2013 13:02
 Zdar, mám to samý, ale muj motor má najeto bezmála 30 000 s jedním půlením a to seklá vidlička, nic víc ... a provozuju ho po zahřátí jen v maximálních otáčkách  a min. ještě 10 000 km udělá do celkové Go... souhlas s čezeťákem ...
Datum: 23. května 2013 0:14
 čao.. tak tohle presně mi to dělá taky  ... jsou to už slabé pružinky co v nich jsoučertíci... když sundáš víko u spojky a následně vyhodíš ven ten blbinec na který se dává ředička tak se k tomu dostaneš i bez půlení... no a taky budeš mít asi v háji rozpěrnou přižinu která vytláčí páku ze startovací polohy do řadící polohy.
Datum: 22. května 2013 22:35
Jméno: obelix
IP: uživatel12849
 zdáár, mužu na sebe přihlasit motorku ( do 45 km/h ) když už mam řídičak? a povine ručeni mužu na sebe taky nechat udělat? diky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2013 17:28
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tenkrát sem to napsal na tátu.. dneska to řešit nemusim..
Datum: 23. května 2013 17:28
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Když ji a tebe nechtějí udělat, tak jdi jinam. Sami přichází o peníze.
Datum: 23. května 2013 10:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 když mi bylo 16, nechtěli na mě udělat ppojistku (genrali)
Datum: 23. května 2013 8:19
Jméno: obelix
IP: uživatel12849
 super, diky moc... v tomhle mam zmatky, tak se rači ptám
Datum: 22. května 2013 22:04
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 No když už máš řidičák, tak je zakázáno na sebe něco přihlašovat. Pojistku na sebe taky nesmíš napsat. A těď vážně. To je snad jasný, že to na sebe můžeš přepsat. Pokud ti není 18 let, tam musíš jít se zákonným zástupcem. Pojistku na sebe normálně můžeš napsat i bez něj.
Datum: 22. května 2013 21:57
 zdravim draci 2 podobnej dotaz dnesniho dne  na jakej zarez mam dat jehlu když mám novej píst ale nemám vybrus jen píst díky za rady !!!! špechá to prosím !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2013 21:44
Jméno: péro
IP: uživatel15550
 blbě kecáš dej jí na druhej a prvních 10 km dej víc oleje cca 1:30
Datum: 22. května 2013 21:44
 Nový píst do starého válce bez výbrusu ... hmm to je přístup, aspoň na prvních 50 km měj jehlu na 3 z vrchu jinak zadřeš
Datum: 22. května 2013 20:47
 Normalne druhy zařez odzhora.
Datum: 22. května 2013 19:31
 čaw lidi do jakeho vyřezu na fechtlu na jehle mam dat ten plešek moto je zajete neni po vybrusu do ktere drazky na jehle jeho nejlepsi dat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2013 18:02
Jméno: kejm
IP: uživatel15100
 2 od vrchu=)
Datum: 22. května 2013 18:02
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 zdar jel sem projet fichtla a 500m jede jak má a potom začne jakoby vynechávat nevím čím to může být svíčka je brisk n14c a odtrh minimální asi 0,4 přestih asi 2mm jiskru dává docela pěknou jehla na prostředním zářezu novej filtr a sériový nastavení ještě sem kouknul na plovák a něják se mi nezdála hladina je to ten karbec z polska nebo odkud tryysky atd sem dal jikovacky a ještě sem teda vyměnil to víčko s ventilem a plíškem nad plovákem protože to všude chcalo nevíte čím by to ještě mohlo být a jak má být přesně ohnutý ten plíšek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2013 21:13
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 vem a bud si kup nebo pujc normal supleru  jo a jinak ty predstihy ono to nějak vzdy pojede, ovšem bude pokazde (pri jinem předstihu) jinde zápal, tzn. ze nekdy se ta směs spálí "dříve" než by měla
Datum: 22. května 2013 21:13
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 no mam jawa 21 ale nevím jestli to nastavim na 1.6 protože mám ten přípravek co vypada jako svíčka jak jsou označený dražky po mm tak to moc přesně nejde ale pokusim se ... a jen tak pro zajímavost co se stane ,když je předstih moc malý nebo naopak velký???
Datum: 22. května 2013 19:42
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 počítám, že máš 20-23 model, takže nastav 1,6mm předstih a odtrh 0,4  a pak sleduj co se bude dít
Datum: 22. května 2013 16:03
Jméno: ako
IP: uživatel15556
 zdravim vas draci, mam doma babettu a na ni neni žadne čislo, štítek, nic. Mam tam vyrazit třeba dvanácticiferné číslo, které žádná babetta nemá a na to číslo to pojistit? A stačí mít k ježdění jen kartu od pojištění a nebo musim mit i kartičku? Dakujem vam draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 11:04
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 Nevím, po mě kartu nikdy nechtěli.. Nevidím důvod, proč ji s sebou tahat.. Prostě řidičák, zelenku, motolékárnu a pro případ, že potkáš fakt echtkokota, nějakou pojistku.
Datum: 28. srpna 2013 11:04
 Když nemáš kartičku, tak stačí jen doklady o koupi.
Datum: 19. července 2013 1:39
Jméno: Zrno
IP: uživatel15705
 Kartičku budeš potřebovat a pojištění taky voz ssebou obojí Jo a to číslo nesmí byt větši musí být stené jaky maj všechny babety je lepši nějakou starší besku a vzít štítek a nebo si koupit a narazit číslo z motoru a máš to legalní
Datum: 22. června 2013 20:59
Jméno: Zrno
IP: uživatel15705
 Kartičku budeš potřebovat a pojištění taky voz ssebou obojí Jo a to číslo nesmí byt větši musí být stené jaky maj všechny babety je lepši nějakou starší besku a vzít štítek a nebo si koupit a narazit číslo z motoru a máš to legalní  rn
Datum: 22. června 2013 20:59
Jméno: babetak
IP: uživatel12772
 Cau draci, ktera babetta je lepsi jednorychlostni nebo dvourychlostni??? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2013 19:52
 jo ty dva kvalty jsou znát, ale pokud člověk narazí na pondělní kus tak je hotovo, hlavně se většinou sere druhá rychlost, já mám 207 - jednorychlostní a taky si nestěžuju, z bodu a do bodu b to stačí, jen tak po vsi nebo na nákup to stačí
Datum: 22. května 2013 19:52
Jméno: pepa
IP: uživatel15557
 210 DVOURYCHLOSTNÍ projet se a uvidíš proč...
Datum: 22. května 2013 18:46
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 cau mam problem parez mi nehazi jiskru a nevim jestli je v poradku stator nevite nekdo jak ho vyskouset dekuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2013 10:08
Jméno: jiri
IP: uživatel15512
 čau dej ruku na motor a sešlápni startovací páku. Když tě to kopne tak máš porušenou izolaci od kondenzátoru k motoru. Je to ten šroubek který drží káblik od
kondezátoru. Je tam kroužek z pertynaxu. Pak kábl od cívky k faji. Faju pořádně našroubuj na kábl, když tak kábl dej nový novou faju, svíčku, cívku, kondezátor.
Jo a ještě vyzkoušej rotor jestli nemá velkou vůli mezi statorem a jestli máš pořádnou kostru. Proto vyzkoušej jestli to neprobíjí. Proto jsou na to lepší dva. Jeden
prošlapuje start a druhý se obětuje. Ahoj
Datum: 31. května 2013 10:08
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 mam to zapojeny urcite spravne mam 15 svorku ze statoru na 15 na indukce a od prerusovače mam taky na indukce drat tak co tamtam mam blbe?
Datum: 22. května 2013 14:28
Jméno: Travis
IP: uživatel15215
 Chyba v elektrice nebo špatná kostra
Datum: 22. května 2013 13:02
Jméno: babetak
IP: uživatel12772
 Zdur draci je pravda ze Babetta 215 je jednorychlostni??? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2013 23:37
Jméno: péro
IP: uživatel15550
 jo má zavařenou jednu spojku a taky nemá olej v převodovce
Datum: 21. května 2013 23:37
 Zdarec jaka svicka ma jit do babetty myslim oznaceni
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2013 23:38
Jméno: péro
IP: uživatel15550
 Brisk N15C
Datum: 21. května 2013 23:38
 pal 14-7
Datum: 21. května 2013 22:19
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Zdravím, čím to může být že když jedu na trojku na čtvrt až půl plynu tak to z ničeho nic přestane táhnout a skoro to zastaví díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2013 19:57
Jméno: sonicx10
IP: uživatel14899
 Tak že sundat nádrž, vyndat kohout a nádrž důkladně vymejt. Kohout rozebrat a vyčistit. Pokud máš mezi nádrží a karbcem nějaký filtr tak zahodit (pokud je filtr jen sítko tak ten nevadí). Sundat a rozebrat karbec, všechno vyčistit (hlavně trysky), vyfoukat a složit. Zkontrolovat jestli je mezi válcem a karburátorem v pořádku těsnění. Zkontrolovat vzduchovej filtr, případně vyměnit (90% problémů proč nejde karbec seřídit bývá ucpaným vzducháčem). Pokud tohle všechno nepomůže tak zkontrolovat předstih, dotáhnou všechny kabely které jsou u zapalování (hlavně na indučce), přejít zda VN kabel ke svíčce drží (jak v indučce tak ve fajvce svíčky), pro sichr bych dal i NOVOU svíčku. Pokud to nezabere tak vyčisti výfuk, to konec konců můžeš udělat hned na začátku.
Samozřejmě předpokládám, že na tu trojku jedeš ve jmenovitých otáčkách motoru.
Datum: 24. května 2013 19:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15342
 malo to rveš a zdechá ti to 
jinak bych řek že ti malo dotejká benzín radil bych ti vymít nadrž a pootoč zapalkem nepatrně k přednímu kolu...
Datum: 22. května 2013 8:01
Jméno: Tomáš
IP: uživatel15310
 Potřebuju nakou radu. Co mam udělat za pojistku na pionýra aby to nikdo neukradl? krom zámku na řidítkách
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2013 19:59
Jméno: pepa
IP: uživatel15557
 určo uvazat bohužel to neřeší to že ti ho mužou očesat setkal jsem se s tim takže nějake místo u kamery..
Datum: 22. května 2013 19:59
 Nejlepsi je nějaky lano.To se špatně střiha.Apořadnej zamek.
Datum: 22. května 2013 19:22
 Přivázat řetězem k lampě nebo zábradlí...fichtl je tak lehkej stroj že tady asi nic jiného nepomůže...
Datum: 21. května 2013 20:57
Jméno: Hafis
IP: uživatel15555
 Čau, dá se místo kolíku v sytiči použít něco jiného?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2013 21:12
Jméno: pepa
IP: uživatel15342
 dat jiný víčko či ten kolík lechce osmirkovat nebo vyndat a dat místo nej sirku..
Datum: 21. května 2013 21:12
Jméno: Hafis
IP: uživatel15555
 Sorry, ne v sytičí. V plovákové komoře se mi zadrhává kolík. Čím to je, popř. jak to opravit?
Datum: 21. května 2013 21:09
 Zdravím všechny. Je rozdíl mezi rotorem zapalování pro stator 20, nebo 30W na pincku "20" ? Na 30W to nedává moc velkou jiskru, na 20W to kope jako blázen !
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2013 18:15
 no hoši, tak vám děkuju. To jste mě nepotěšili. Ten rotor vyměnit teda budu muset, protože to svítí jako bludička Julie - spíš nesvítí ! Někde jsem zahlídnul nějakej vytlačovák. Máte jinej způsob, jak s ním ven ?
Datum: 23. května 2013 18:15
 Je to jak napsal JAWA_ceZetak, jen dodám že pro 20W zápalko je rotor s označením 05 a pro 30W zápalko je rotor s označením 20, takže pokud máš 30W stator, tak musíš mít i patřičný rotor, jinak ti to bude dávat nekvalitní jistku a možná i světla nebudou svítit naplno (to mluvím z vlastní zkušenosti)
Datum: 21. května 2013 21:29
 ano jsou tam rozdíly.... například pro zapalování 20W j ejiný rotor ( má jiné uspořádaní magnetů) a taky cívky na statoru jsou jinak seřazené (horní na přední světlo+klakson, prostřední je zapalovací a spodní je na zasní světlo) ... u zapalování 30W je jak už jsem psal jiný rotor než u 20W a proto taky záleží na poloze zapalovací cívky která je nahoře... uprostřed a dole jsou pak světelné které jsou propojené.... jiskru ti to pravděpodobně hážě špatnou protože nemáš pokopě komponenty které k sobě patří (správný rotor a poloha cívky na statoru)
Datum: 21. května 2013 20:51
Jméno: martin46
IP: uživatel12157
 Zdravím sešo chtěl bych se zeptat dala by se tu sehnat sada zámků na ČZ 125/476 ( myslím tím zámek řidítek a sedadla) moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2013 7:53
 prave ze ani prd,,, jak fabriku koupila Indicka spolecnost,,tka na to pecou a hlavne to je draha sranda
Datum: 22. května 2013 7:53
 Jawa 21 ... 2.výbrusrnO kolik snížit hlavu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2013 20:10
Jméno: standa
IP: uživatel15554
 Pokud dostaneš kompresní poměr nad 16:1 - 17:1 začne chytat směs samodetonačně.....a to je góóól.... Pokud bys to vyhnal nad 18:1 mužeš rovnou přejít na naftu.... A to se vyplatí
Datum: 21. května 2013 20:10
 Proč chceš snižovat hlavu? Když se udělá výbrus, tak to není vůbec nutný!!!
Datum: 21. května 2013 19:55
Jméno: péro
IP: uživatel15550
 a jakej to bude mít význam snížit hlavu?a taky jak jí snížíš?
Datum: 21. května 2013 19:46
 Kámo to nemyslíš vážně že ne  a píst bych nacpal kam ?  ... dyk 1 mm je podle mě moc
Datum: 21. května 2013 19:34
Jméno: standa
IP: uživatel15554
 O 3-4 mm,bude z toho TDi....
Datum: 21. května 2013 19:09
Jméno: Men
IP: uživatel14157
 Draci poradíte mi jak správně na pionýru seštelovat vzduchovej filtr? Kupoval jsem novou manžetu i filtr ale nějak se to dusilo tak jsem přivrtal dírky ale pořád se to dusilo.. hodil jsem jinej karbec kterej měl navrtaný větší dírky ale toho vzducu tam šlo zase moc. Potřeboval bych radu a kdo by věděl tak by se mi hodila i nějaká rada,ohledně benzínu v karburátoru nějak zbrou sit hrany kvůli lepšímu průchodu a ták.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2013 11:57
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 pokud to jede bez vzduchace dobře a blbe kdyz je nasazenej tak mas nejsspis gufero od spojky na ...
Datum: 23. května 2013 11:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15342
 a vyčisti si vejfuk....
Datum: 22. května 2013 7:57
Jméno: kejm
IP: uživatel15100
 Rada nad zlato dej to do origo stavu=)
Datum: 21. května 2013 20:10
Posl.aktualizace: 21. května 2013 18:00
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 Mam dotaz když si dam na jawu 21 tacho z kola (ten digy) projde STK? popřípadě co na to říkali u vás už jsem to hodněkrát viděl tak nevím díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2013 20:49
 Díky draci moc jste mi pomohli
Datum: 22. května 2013 20:49
 Tachometr je vůbec nezajímá jestli funguje, takže když ti origo nefunguje a chceš tam mít digitál, tak ti v tom nic nebrání
Datum: 21. května 2013 19:57
 Já sem dělal technickou před měsícem a neskoušel funkci tachometru jen brzdy a světla
Datum: 21. května 2013 18:19
Jméno: Kuba
IP: uživatel14383
 zdar na mím pionýru jde start. páka otočit až pod pedál brzdy je to tak správně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2013 19:10
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 jj mě to tak taky dělalo dokonce semi to aji sekalo pod pedál brzdy tak sem to musel trochu vyhnout
Datum: 21. května 2013 19:10
|



|