Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 26. května 2013 12:10
 OMLOVÁM SE že jsou točil rozetu video bylo pro kámoše u rozety jsou zavereny koliky opravil jsem tachometr a par tyčinek do kola jsem dal.BEDY
Datum: 26. května 2013 12:10
 Marceli, ty jsi pořád stejné pako, jako jsi býval  To si neumíš nejdříve zkontrolovat, jestli máš všechno v pohodě, než se začneš ptát tady... Tady se ptát jedině pokud už si opravdu nevíš rady a vyzkoušel a zkontroloval jsi všechno čím by to mohlo být, v tvém případě by stačilo sundat plech a závadu bys viděl... Jinak to video, nevím co si z toho máme jako vzít... žes natočil rozetu atd. je fajn, ale co s tím?
Datum: 25. května 2013 22:47
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 Zkus ještě vimenit gufera na klice to je to že to nejde z otáček
Datum: 25. května 2013 21:23
 no i tak ty otačkou jdou nejak pomalu dolů
Datum: 25. května 2013 17:26
 má
Datum: 25. května 2013 17:22
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 nemaš nějak vysokej volnoběh ?
Datum: 25. května 2013 16:59
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Čus, mám takovej dotaz : jedná se o Mustanga -start páka = chci ho nakopnout přes start páku ale prostě to nezabírá jde to naprazdno ale uplně normálně se vrátí . Co myslíte?? budou už ožvějkaná zuby nebo mohlo něco vypadnout ? nebo se mohl ten startovací segment třeba zlomit? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2013 15:05
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Sešteluj spojku šroubem na pravém víku motoru
Datum: 25. května 2013 15:05
Jméno: Michal
IP: uživatel14651
 Čáu, skus poštelovat spojku tim šroubkem, jestli ho nemáš moc utáhlej. Jestli to nepomůže tak to bude oddělanej start. segment...
Datum: 25. května 2013 12:46
 Já toho fichtla hodím ze skály jestli mi neporadíte. Nejde mi nastavit volnoběh. Furt jsou vysoke otacky.Ja uz nevim.Dik BEDY 2 zarez od shora . asi dam 3
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2013 14:55
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
Datum: 25. května 2013 14:55
Jméno: standa
IP: uživatel6178
 Gufero + šoupátko.....jehla nemá vliv na volnoběh......neměnil jsi i gufera? Dej víc oleje do převodovky a strč tam starý šoupátko a ono to bude dobrý ,jen to bude víc kouřit
Datum: 25. května 2013 14:13
Jméno: pepa
IP: uživatel15128
 tvl ty vysoký otáčky to je to osmirkovaný šoupě netěsní a saje to falešnej ...tak to nejde vyštelovat.... no co prostě to ohřej až neudržíš na valci ruku a na bovdenu sešteluj soupě tak aby to prostě nechcípalo a je po p... ikdyž je to uřvany,,lepšího vysledku asi nedosáhneš..
Datum: 25. května 2013 12:54
Jméno: Michal
IP: uživatel14651
 Jestli se ho chceš zbavit tak mi ho dej
Datum: 25. května 2013 12:47
 Řekol bych, že si přisává falešný vzduch, tak zkontroluj netěsnosti na přírubě od karbecu, pak zkus nastavit volnoběh pomocí volnoběžného štelovacího šroubku popř. může být špatný gufero pod zápalkem. Při tom naklánění je to tak, že dobře seřízenej pionýr zdechne, ať to nakloníš na jakoukoli stranu (napravo= chudá směs a zdechne, nalevo=bohatá směs a uleje se). Tobě to při naklonění doleva nezdechne, protože ti jde do motoru moc vzduchu a tím pádem se neuleje (prostě to je, jako by jsi vzal za plyn)
Datum: 25. května 2013 12:45
 ještě chci říct že když naklonim fichtla doleva otáčky vyletí a když doprava tak chcípne
Datum: 25. května 2013 12:20
Jméno: ďábel 555
IP: uživatel15571
 Zdar draci, mám dotaz ohledně Jawy 555, protože netuším jak sundat zadní kyvnou vidlici od toho rámu. V příručce jsem četl že se má vyšroubovat šroubek mazničky a pak nějak šroubem m6 vyndat tu krytku ale mám strach ze tam zrusim ten zavit jestli zaberu. Jestli ma stímhle krokem někdo zkušenosti tak prosim o radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2013 12:16
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 Cao lidi, nemáte nějakej dobrej tip na motor jawa 175/356 kolem litru? nebo jen motor bez valce pistu a hlavy, karbecu, zapalka... za směšnou cenu?  Dííky A nevite jestli by pasoval motor z jawa 250/590 panelky na ram 175/356 pokud by se prevarili ty uchyty? Nedelal by problem retez? Jedna se mi o motorku ktera je cross
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2013 12:20
Jméno: pepa
IP: uživatel15128
 z panelky tam nejde je kratkej rám ... šel by tam jednovýfukove 250 ...125 175..... i by snad měli jít použít jen polomotor na jednovýfukovej spodek dát valec 356.... atd.....
Datum: 25. května 2013 12:20
 Nevíte prosím? Moc by mi to usnadnilo práci, potřebuju motor na tu krásku co mám na profilu ://
Datum: 25. května 2013 11:23
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Zdravím všechny draky, zvažuji koupi VAPE (na jawa 50/20-23) a rád bych věděl jak je to se svítivostí, neboť jak jsem "tak" různě čet, tak někteří chválí, jiní ne. Tak proto se ptám jak vám to svítí? Jakou máte kombinaci watáže?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2013 23:15
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 ty nové žárovky svítí fakt nahovno. 15w úloženka svítí jak kráva a 15 w nová svítí hůř než stará 25 w
Datum: 27. května 2013 23:15
 jakub: sice s VAPE nemám zkušenosti, ale podle mě to svítit jak 30W zápalko nebude, řekl bych že to bude něco mezi20-30W
Datum: 25. května 2013 16:01
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 zvažuju to pořád, ale furt nevím jak to je s tou svítivostí, neboť jezdím převážně večer  ted na mustangu s 30W zapalkem a je to pecka a když sem jezdil na 21čce tak to byl takový lampionek  takže furt nevím jestli ho brát nebo ne :/
Datum: 25. května 2013 14:59
Jméno: standa
IP: uživatel6178
 Koukej co kupuješ..... Neni žárovka jako žárovka .... Jinak VAPE mužu doporučit!
Datum: 25. května 2013 11:32
 Je to pravda, že svietia menej. O dosť menej
Datum: 25. května 2013 10:22
 Hej někde sem četl že to ty nové žárovky svítí mín než ty staré.
Datum: 25. května 2013 9:30
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 a s jízdou večer jsi spokojen? myslim světla
Datum: 25. května 2013 8:23
Jméno: marquee
IP: uživatel15568
 Tak u vape je jen problém že je jen 20ti watové, když dáš žárovky 15 w a 5w tak to svítí prakticky od volnoběhu. Občas si lidi stěžují že jim praskají žárovky, ale mě se to nestává a v nejhorším se to dá vyřešit stabilizací.
Datum: 25. května 2013 8:13
 Zdar kolik je ložisek v rozete . Ja tam mam jednu 6004 a ve starem katalogu nahradnich dilu je napsano ks 2
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2013 23:17
 lol sem se přepsal jinam
Datum: 24. května 2013 23:17
 ale logicky musis tlačit rychleji aby to chytlo XSD
Datum: 24. května 2013 22:21
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 U pionýra byly 2 druhy rozet, jedna s jedním a 2. se dvěma.
Datum: 24. května 2013 21:52
 Zdar draci, mám pár dotazů. 1)kupoval někdo z vás na fichtlkramku nový šoupátko do karbece je u nej napsany ze je jenom pro origo ale ja sam sem mel problem ho tam dat nechtel chodit strasne tesno tam byl musel sem ho obrousit šmirglem 2) opravil sem si nahon a kdyz vse utahnu a jedu dopredu nebo dozadu tak to jde z těžka a nahon tachometru se toči s rozetou co s tím ? Děkuji sesovi že mi poslal balík co nejdřív.BEDY
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2013 13:36
Jméno: standa
IP: uživatel6178
 Já bych řek že si koupil blbý šoupátko. Třeba máš nějakou nepovedenou repliku karbecu a prostě ti tam nejde....A nebo je ten karbec v těle vydřenej.....
Datum: 25. května 2013 13:36
 jo nebrat a jak ho tam mám narvat když nemá vůli a zasekava se furt .
Datum: 25. května 2013 12:00
Jméno: pepa
IP: uživatel14927
 šoupátko smirkem nebrat.... musí těsnit proto jr tam tak těsně ....se podívej do knížky od dočkala na velke jawy je tam popsane jasně co vše dělá moc volne šoupě ..
Datum: 25. května 2013 5:45
 Co se týče tvého 2. dotazu, tak s tim mám trochu zkušenost...Hlavně to chce mít v dobrym stavu pravej napínák řetězu, nejlíp novej,aby se ten šnek zasekl o tu drážku. A i kdyby se to furt hejbalo tak to trochu povol až se to nebude hejbat a postupem času to dotahuj ono si to sedne. Zní to sice zvláštně, ale za zkoušku nic nedáš..
Datum: 24. května 2013 22:34
 zdar draci kdysi dávno jsem někde četl jak na pionýru štelovali předstih pomocí žárovky.
Tak by mě zajímalo jak na to.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2013 14:48
 Jawasaki-21 ® - díky
Datum: 25. května 2013 14:48
Datum: 25. května 2013 8:33
Jméno: MePoU^
IP: uživatel15555
Datum: 24. května 2013 21:41
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
Posl.aktualizace: 26. května 2013 13:02
 Když se dobře udělá 60ccm válec tak je to nesrovnatelný s origo. S lehkým jezdcem a převodem 14/55 se dají dosahnout i rychlosti k 90km/h. Nebo naopak 100kg jezdec na pomalejší převod zase bude frčet 70-75 jako za mlada...
Datum: 26. května 2013 13:02
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 To nejlepší co může být je velký takže to bude trochu znát i na výkonu ale žádné dělo nečekej.....
Datum: 26. května 2013 8:13
Jméno: standa
IP: uživatel15574
 8.výbrus zdaleka poslední neni
Datum: 26. května 2013 6:28
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 to Jawar : já tu sadu měl na jednom fichtlu a nemělo to chybu, teď toho fichtla má kámoš a nestěžuje si, ve dvou lidech to jede fakt solidně, sice jede max tacháčovejch 60 s 13 zubem kolečkem, ale ten tah do síly je úctyhodnej, zatim s tim nebyly problemy, já to mazal i kámoš to maže mogulem TSkem 1:25 v záběhu a pak 1:40, občas tam dá benzín s olejem do motorovky od fotra, ale jak řikám asi to nebyl pondělní kus  fakt to jede, je fakt teda že ty kroužky nic moc, možná už by stály za výměnu, ale kompresy to zatim má, ono to vlastně s tim poslednim výbrusem má asi 55,2 cm3 obsah že Stando?
Datum: 25. května 2013 15:02
 Mimojiné zajišťuji i výbrusy válců či repase klikových hřídelů a není problém zajistit výbrus,klidně 40mm a nebo 41mm,za větší vrtání až 300,-.....normál vrtání do 250,- + cena pístní sady
Datum: 25. května 2013 14:09
Jméno: pepa
IP: uživatel15128
 pardon valcec by měl být o 0,2mm menší pod broušení dole by správně mělo tedy být 39,8mm sem se upsal....ale princip je stejný..
Datum: 25. května 2013 13:27
Jméno: pepa
IP: uživatel15128
 popř pokut si odvážnej a najdeš nastrojaře šlo by seriovku převrtat na píst z tohot setu ..kamarad to tento rok má a nestěžuje si najeto cca 500.. a zatím drží .. taky pozor nekteří brusiči si říkají ce nu ne za jeden výbrus ale za 8... není to pravda valec se veme na soustruhu nožem na 38,8 a zbytek se jemně vyhonuje a obrobí.... pokut najdeš někoho rozumneho tak by to vyšlo cca na tech 800 taky kanaly by byli vhodnější jen to chce trošku vyladit třeba dát 2 těsnění pod hlavu protože ta puvodní je líp vyrobená cose drsnosti spalováku tyče... prostě to chce trošku grif ale šlo by to....s tím že to je pracněší přestavba motoro kterám má své uskalí....
Datum: 25. května 2013 13:24
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 taky jsem si to kdysi koupil ale je fakt lepší nechat udělat výbrus.Tady na tom se mi olámaly ty kusy vložky válce
Datum: 25. května 2013 7:12
Jméno: pepa
IP: uživatel14927
 tak radej obyčejný výbrus ..nesedí kanaly a na chuj to jede.... i to mín stojí
Datum: 24. května 2013 22:22
Jméno: Kuba
IP: uživatel14383
 nefunguje mi spojka ?? kdyz mam rychlost a smačknu spojku tak to vubec nejede nejde to strkat co s tím??????????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2013 23:16
 Přečíst si návod k obsluze a nepsat osmnáct otazníků v řadě, jako pako.
Datum: 24. května 2013 23:16
Jméno: RiderMann21
IP: uživatel13868
 Nazdar draci. Dnes jsme roztláčeli fichtla a soused nám řekl, že to máme roztlačit na dvojku, je to fakt lepší?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2013 12:36
 Musím se podepsat pod to co napsal standa, taky mám tříkroužkový píst s dobrou kompresí a někdy když ho musím roztlačit, tak se mi stává, že to zadní kolo za sebou tahám. Musím dát taky buď za 2 nebo se pořádně rozběhnout a spojku pouštím až když sedím, abych to zadní kolo zatížil
Datum: 25. května 2013 12:36
Jméno: standa
IP: uživatel6178
 Nooo pozor  On dobře zaběhlej funkční pradávnej fichtl se silnou kompresí a tříkroužkovym pístem prostě na jedničku nejde roztlačit  A je v paměti lidí už od dob minulých,že tam musíš dát dvojku,protože na jedničku to táhlo kolo,ale netočilo se..... Co jsem měl fichtla po tátovi,tak tam taky jedině dvojku....
Datum: 25. května 2013 10:17
Jméno: RiderMann21
IP: uživatel13868
 Ok, dík za vysvětlení.
Datum: 25. května 2013 10:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zrovna fichtla bych bral na 1 už jen kvůli tomu abych nemusel běhat 20 metrů
Datum: 25. května 2013 8:45
 no tak ber v potaz že na dvojku to de lehčejc tlačit jinak jinej učel to nemá ..
Datum: 24. května 2013 20:09
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel15566
 Ciao draci. Keď mám na pieste z j. 250/ 353 vyrazené 2P, znamená to 2. výbrus? Chcem kúpiť nové krúžky. Tie staré mali vo valci vôľu až 2 mm!!!-nutná výmena
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2013 14:29
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel15570
Datum: 25. května 2013 14:29
Jméno: pepa
IP: uživatel15128
 bohužel to trochu víc stojí ale je to adekvatní oprava budeš mít nový díli a zas by to mělo držet ... eště ti snad poradím obejít víc brusiču cena sou dost skokove a někdy se oplatí to poslad poštou v dřevěný bedně... neš to davat nějakymu předraženýmu v oklí kor na slovači jsou podnikatele odvážní....
ja sem jihočech lidi si chválí pana padalíka ...
ja to vozým do votic dostanu i novej čep kruhy vše ..cena ok jen se mi stalo že mi dali špatný kroužky pan ma i obchod s díli a bere věci jako s kramu a hrabnul o krabici jinam... ale jinak pohoda ....
Datum: 25. května 2013 13:33
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel15570
 Dočkala mám. Meral som v rôznych miestach, hlavne v strede valca, ale vôľa bola cez 2 mm. Asi poriešim ten výbrus.
Datum: 25. května 2013 11:18
Jméno: pepa
IP: uživatel15128
 nemusíš ani supito vem kroužek a vkládej ho do válce v ruzných místeh od zhora jestli máš sparové měrky změř si rozdíl v dočkalovi je dovoleno něco kolem 01mm praktitcky to snese víc ...a spíš neš nove kruhy bych už nechal zvykle stare vracené na sve místo ...anebo brousil ..... a jestli nove kruhy tak do atipickeho válce vybrane osobně ono totiš nejde jen o vuli v zamku ale i to co se sleduje u zavodáku a říka se tomu prusvit.... a to je to že když dáš kroužek do válce a podívaš se proti světlu tak hodnotíš plochu kterou přiléhá kroužek k válci měla by být aspo 70 procent ....protože máš 3 kruhy.. tak každý muže mít cca 30 procent netěsnost..... jen abys viděl proč..
proto se v učebnicích pro mechaniky po válce hovoří o lapování kruhu do válce ale to bylo v dobach kdy nic nebylo....dnes to vše řeší brus
Datum: 25. května 2013 10:58
 pepa má pravdu.můžeš vzít šupito a měřit.
Datum: 25. května 2013 9:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 za mě koupit nový kroužky vono to s nima ještě něco nalítá
Datum: 25. května 2013 8:46
Jméno: pepa
IP: uživatel14927
 v tomto stavu je už nutný brus protože ani nove kroužky nebudou v šišatem valci dobre řešení ... mužou těsnit huř než stare.... za mě neutracet 200 korun za kruhy ale bohužel dát 1000 za výbrus.... jinak čarovat s kroužky jde take se kupovaly o výbrus větší a zapilovavali na zamkách.... doporučím ti seber valec a houpni do obchodu i s ním at to poměříš.... toto už je ale docela extremní opotřebení...
další možností je prostě jezdit a nechat to vybrousit až to kruhy sežere ...je to risk ale i možnost.... ....
Datum: 24. května 2013 18:34
Jméno: sonicx10
IP: uživatel14899
 Ahoj, zdravím všechny a hlavně SESU. Podařila se mi drobná potíž. Strhnul jsem závit ve třmenu brzdy u ovzdušňovacího šroubu (Třinda 640). Neví někdo jaký závit má původní ovzdušňovací šroub? Tipuji to na M10x1. Ono to zatím drží a nesákne, ale nechci ho vyšroubovávat abych ho změřil. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2013 17:08
 to ani prd M8,,tohle ma spesl ale fak nevim
Datum: 25. května 2013 17:08
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 M8 standart
Datum: 24. května 2013 20:12
Jméno: Kuba
IP: uživatel14383
 zdar,hele nejde mi serídit spojka na fíkoj a nevim proc to nejde seřítit moc zabíra???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2013 11:07
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 Koukal jsi na spojkové lamely? pokud nemají korky, tak je to špatně a spojka bude prokluzovat.. pak je nutne vymenit spojkove lamely, jinak zkontroluj jetsli mas mezi tycinkama kulicku a zkus nastavit lankem a srubem spojku...
Datum: 25. května 2013 11:07
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Zdarec draci, jde někdo zítra na burzu v Mohelnici?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2013 6:31
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Počasí celkem jde, sice poprchává ale když si připomenu že bych tam mohl sehnat nějaký potřebný díly tak prostě jedu.
Datum: 25. května 2013 6:31
 Pokud nebude chcat, tak jedu...........
Datum: 24. května 2013 19:49
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 chtěl sem jed ale mam auto v opravně, takže sem pěkně nas*anej, aji ten trucktrial si mužu nechat zdát :/
Datum: 24. května 2013 19:42
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Zítra je tam také trucktrial..
Datum: 24. května 2013 16:50
Jméno: MePoU^
IP: uživatel15555
 Čau, hele zkoušel jsem snad vše a nevim. Prostě to roztlačim, hodí to jiskru a motor běží, ale jen do chvíle co běhám, jakmile přestanu běžet a skočim na sedlo, tak to chcípne, prostě mam ruku na plynu, ale nic to nedělá. Díky předem za rady MePoU^
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2013 20:38
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 zkus předstih a směs to je asi všechno co mě napadá možná zkus ještě vyčistit hl. trisku
Datum: 24. května 2013 20:38
 cus draci scháním nekoho kolem mohelnice sumperk a olomouc jestli nekdo newí kdo by mi zrenovoval motor na fíka
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2013 13:39
Jméno: pepa
IP: uživatel15128
 haled motr na fichtloně v pohodě pošleš poštou .... a lidí co to dělaj je docela dost jen je škoda repasovat zachovalej motor je to všechno ale jen o penězich ale jesli ti to líta 50 do kopce na 3 dlabej na to...lepší to nebude a za rok dva kup 125...
Datum: 25. května 2013 13:39
Posl.aktualizace: 25. května 2013 9:16
 co blázníte,má přelepenou značku typem motorky
Datum: 25. května 2013 9:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 25. května 2013 8:50
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Když si to zvětšíš, tak je vidět, že je to přilepený papír. Neznám formát "FZ?", co by to bylo za okres?
Jinak ty značky na zakázku jsou schválené teprve od ledny 2014, zatím to nejde.
Bude to stát cca 10tkč a budeš si ji muset v dostatečnym předstihu objednat, ptotože ty fajnovější budou dost rychle vybraný.
A v týhle republice mi nikdo nevymluví, že to nebude o známostech a úplatcích
Datum: 24. května 2013 23:25
Jméno: ......
IP: uživatel13284
 čus teďkom už si můžeš i nechat za příplatek udělat spz podle sebe  ale stojí to celkem dost, jestli je to pravdivá spz tak před majitelem smekám musí bejt zazobanej
Datum: 24. května 2013 15:37
Datum: 24. května 2013 13:20
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 nwm co se ti na ní nezda  tyhle znacky se davali nez přisla era tech soucasnych  jinak znacky jsou stale platne
Datum: 24. května 2013 12:54
Jméno: mejcin
IP: uživatel15564
 Servus draci! Chtěl bych pochválit zelenou dvacítku, kterou jsem dnes dopoleledne míjel u Lánské obory. Vypadala v původním stavu a řidič měl modrý kokos. Zdravili jsme se, já jel na červený 21.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2013 12:31
|



|