česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  300  301  302  303  304  305  306  307  308  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: strejda.lenin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Plánujeme s kamarády vyjížďku, aneb na babetě k moři vyrážíme z Liberce a chceme dojet až k Baltskému moři. Nevíte jak je to s tím, že babeta nemá SPZ? Jaké díly by jste mi doporučili vést s sebou? Beru náhradní tyristor, zapalovací cívku, snímač otáček, duši, řadící lamely, a ještě pár drobností. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2013 21:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz nemas spz a jezdis jen na pojisteni cisla ramu tak do zahranici nemuzes.
 
 
Datum: 27. května 2013 21:59
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Zdar draci, mohl by mi někdo vysvětlit jak funguje ta spojka na Babettě 210 a co probíhá v převodovce při řazení? Princip vím, ale chci vědět jak postupně začínají zabírat čelisti startovací, rozběhové a druhého kvaltu a jestli nějaké odpadnou při zařazení dalšího rychlostního stupně? nebo odkaz, kde je to vysvětlené.. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel13012    
4au kluci,mám problém, se simsonem... první jízda byla v pohodě,jel pěkně...na týden jsem ho odstavil,po týdnu jsem na něj sedl že jedu a chytl v pohodě,jen jsem ho musel nechat zahřát jinak skapával,ale pak pohoda,ujel jsem tak 1 km a zkapal, při nkopávání už jen občas chytl ale byl v minimálních táčkách a do vyšších nešel,pořád takový přidušený...dneska jsem chtěl jed znovu a ujel jsem asi 300metrů a zas to samé...měnil jsem svíčky a vždy to chytlo jen na chvilku ale do plných to nešlo pořád přidušené....po chvilce to zkapalo a už jsem nenastartoval...sytič je vyplý,jehla je na první drážce od vrchu,aby šlo méně benzínu, byla na první odspodu tak jsem ji zkusil dat nahoru ale nepomohlo to...fakt už nevím kde je chyba, simsoni nejsou moje parketa, toto je můj první a poslední....jawy a čezety opravím vpohodě ale prostě simsona ani za mák... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel13012    
osobně si myslím že je taky někde problém v karbecu,a doufám v to,nechce se mi schánět snímač otáček....no zkusím ho rozdělat a vyčistit....jinak když ho nastartju tak do plna nejde,,,je to takové přidušené,nechce to pustit víš...snad to bude ten karbec
 
 
Datum: 28. května 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel15207    
Jde ti vyturovat ? možná máš ucpanou trisku
 
 
Datum: 27. května 2013 19:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15581    
Jsem přesvědčenej o tom,že problémem bude něco v karburátoru....a nebo ucpanej kohout.....
 
 
Datum: 27. května 2013 18:33
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel13012    
Gufera i ložiska jsou nové,všechny jsem měnil...a benzínu je tam dost ;-)
 
 
Datum: 27. května 2013 17:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15578    
Zvedni simsona na zadní kolo a přelej benzín do půlky nádrže kde je kohoutek ;-)
 
 
Datum: 27. května 2013 6:29
 
 
 
 
Jméno: olous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u simala jsou nejvetsi kamen urazu gufera na klice. jestli nejakou dobu stal a pak jsi zacal jezdit, tak by to mohlo byt ono... vetsinou staci vymenit jenom jedno... pod zapalovanim. mel jsem to loni stejne :-)
 
 
Datum: 26. května 2013 22:48
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Nejsem si jistej,ale myslim že by to mohl dělat snímač otáček...Když se trochu zahřeje,chcípne a jakmile schladne,zas kousek jede...Nebo nějaká cívka.
 
 
Datum: 26. května 2013 19:28
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Nejsem si jistej,ale myslim že by to mohl dělat snímač otáček...Když se trochu zahřeje,chcípne a jakmile schladne,zas kousek jede...Nebo nějaká cívka.
 
 
Datum: 26. května 2013 19:28
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus mam dotaz mam novou zapalovací civku vsechno jsem napojil jo jinak je to pio 21 a nehazi jiskru jen když mám fakt velkej odtrh od kladívek cca půl cm :-D coz je blbost ale kdyz to napojim na svetelnou cívku tak jede s ůpe normálním odtrhem prosím o rady !! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2013 17:52
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo si sežeň tu originální zapalovací
 
 
Datum: 27. května 2013 17:52
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když jsi koupil repliku tak je stejně velká jako ta svetelná že? origo je totiž menčí než svetelná pro typ 20w. Nebo si sežen stator z 30w a máš po problému
 
 
Datum: 27. května 2013 17:51
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je sice pěkny ale já ji tam nenarvu :-D je nová ta replika a nemuze to bejt na te svetelné ? :-D
 
 
Datum: 27. května 2013 12:17
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to nemá být. na 20w zapalku musis mit zapalovací cívku uplně napravo, co nejblíž k přednímu kolu, nalevo, takže urpsotřed je velká svetelna a uplne nalevo u řetezovaeho kolečka je mala na zadni svetlo
 
 
Datum: 27. května 2013 11:12
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zápalko mám 20W a mám ji nejblíže k přepážce u řetězovýho kolečka nahoře
 
 
Datum: 27. května 2013 9:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaký máš rotor? pro 20w nebo peo 30W ? a v jaké pozici máš danou zapalovací cívku?
 
 
Datum: 26. května 2013 22:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tu zapalovací cívku dej dál od magneta
 
 
Datum: 26. května 2013 22:48
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
nepomíchaly se ti ty cívky ?
 
 
Datum: 26. května 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel15577    
Dobrý den , nevíte jaké ložisko potřebuji do předního kola u babetty 207? děkuji za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2013 8:57
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel14122    
6001
 
 
Datum: 27. května 2013 8:57
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Vím, že tohle nechceš slyšet, ale mohl by jsi vyndat staré a podle těch koupit nové.
 
 
Datum: 26. května 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: Lahvac      IP: uživatel13011    
Čau draci, hledal jsem na internetu nějaký popis jak rozebrat a zrenovovat vidlice na panelku. Mám je měkké a nereagují ani na změnu oleje za hustší nepracují jak by měly. A něco v nich rachotí. Nevíte jak na to a co je všechno potřeba ? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2013 17:06
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nevim, jestli s tim něco uděláš.. možná by pomohla jiná hustota oleje... těsnící matice bych vyměnil, ale bacha na turecký zmetky (tekly mi na čz po roce?) ... jinak se daj i zrepasovat původní, je tam nějakej atyp gufera, ale udajně se dá sehnat... s tim zkušenosti nemám, ani rozměr ti neporadim... možná by i pomohla výměna pružin, případně je podložit, ale to je takový jo a ne...
 
 
Datum: 26. května 2013 17:06
 
 
 
 
Jméno: Lahvac      IP: uživatel13011    
Na netu jsem nic nenašel. Mám těch 6 pouzder na výměnu a nevim jestli mám ještě dát nové těsnící matice ?
 
 
Datum: 26. května 2013 16:11
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Potřebuju poradit,koupil jsem písní čep na Jawetu a má rozměr 10x30,ale starý čep měl rozměr 10x32 je to zmetek,nebo jsou už ty nové písty upravené s rozměrem pro zápich na pojistný kroužek na rozměr 30? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2013 14:43
 
 
 
 
Jméno: sahara      IP: uživatel15576    
Čus,rnviděli jste někdy páva(kárku) za fichtlem? nějakej odkaz na foto?rnJá našel toto http://www.napionieri.sk/index.php?go=filmrnnějakej nápad jak si vyrobit rám kárky???rndíky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2013 15:06
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak pokud máš 18500kč, tak to neni problém :-D http://www.krajansky.wz.cz/?p=2&c=17
 
 
Datum: 27. května 2013 15:06
 
 
 
 
Jméno: Trochy      IP: uživatel15455    
https://www.youtube.com/watch?v=yByNph65Gkc koukni se na 1 : 15 on tam je nekolikrát ale je to trochu extravagantní
 
 
Datum: 27. května 2013 14:29
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no rám je asi jedno - uděláš jak uděláš, ale jde 1) o závěs a 2)o připsání do TP (což asi nepujde). P.S. kdyby se to nějak vymyslelo, tak bych bral za svoju 20ku taky :-D
 
 
Datum: 26. května 2013 16:30
 
 
 
 
Jméno: sahara      IP: uživatel15576    
http://www.napionieri.sk/index.php?go=film
 
 
Datum: 26. května 2013 14:51
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15575    
Zdarec, mám takový problem s babettou 210...včera jezdila 42 km/h a dnes jede jen 20 km/h prostě jako kdyby to ma tach jen do 20km/h a pak jako kdyby se to začlo dusit. Nemam s babettami zkušenosti tak budu rád za každou dobrou radu. Předem děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Bud jak řikaj Jirus a nebo vadná svíčka, a nebo ucpaná tryska
 
 
Datum: 26. května 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusil bych vyčistit vejfuk, taky už se mi to stalo. V tlumiči sou poměrne malý dirky a těm stačí aby se odloulp kousek bordelu uvnitř vejfuku a problém je na světě.
 
 
Datum: 26. května 2013 16:34
 
 
 
 
Jméno: mosquito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci, maá dotaz k mosquitu, když fičím po pěkném rovném asfaltu tak mi zdechá a musím na karbecu nacepovat benzínu a vše v poho do doby než komoru vybere a pak se zase dusí a zase musím cepovat a tak pořád dokola. Když fičím po polňačkách nebo méně kvalitních silnicích tak se tento problém neděje. Pomůžete mi nějakou radou , co bych měl zkontrolovat? Moc díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2013 19:13
 
 
 
 
Jméno: pool ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, vypadá to problém pod víčkem nad plovákem u karbecu. zustává zavřený přívod benzínu,vyměn to víčko. ta malá součástka se blbě schání. pool
 
 
Datum: 26. května 2013 19:13
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
cau myslite ze je dulezitej ten kolicek na magneto co je na klikove hrideli nebo ne? ja ho tam totiz nemam a mam strach ze by to mohlo vadit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
vyrob si ho třeba ze starého vrtáku
 
 
Datum: 26. května 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
kolíček/klínek pouze určuje polohu zapalování vůči hřídeli, jestli máš konusy v pořádku, nasadíš ve správné poloze, utáhneš a jezdíš. jestli konusy v pořádku nejsou, tak se klínek může střihnout.
 
 
Datum: 26. května 2013 14:16
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
čau draci už si fakt nevim rady moje čz 180/487 jela dobře ale na neutral sem to musel vždycky na 2x dostavat do otaček šteloval sem neustále směs,tak sem se rozhodl rozdělat celej karbec a vyfoukal sem ho tak 3x a vyplachl a nasadím na motorku všechno jak má být a teče mi benzín do sání a svíčka je suchá plovák je novej ale jestli neni problem v tom plováku?? protože už si nevím radyrnprosimvas poraďte mi co vás napadne díkymoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2013 14:19
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
správně nastavená bohatost směsi pro volnoběh? zašroubovat šroub a pak povolit o 1,25 otáčky a pak laborovat?
 
 
Datum: 26. května 2013 14:19
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel15573    
Ahoj, mám problém s pionýrem, typ 20, motor nechce ze začátku chytnout, musím roztlačovat a po každém škytnutím zase přeplavovat plovák. Po naskočení musím zase přeplavovat, jinak motor chcípne. Trvá to asi 5 minut jízdy, dokaď se motor neohřeje, poté je jízda Ok a svižná. Jiskra je dobrá, benzín nový. Nevíte co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2013 13:41
 
 
 
 
Jméno: Vasek      IP: uživatel15573    
Hladinu mám dobre, podle návodu.
 
 
Datum: 01. června 2013 13:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15114    
na jawa 50wzcz najdi návod na seřízení hladiny a seřit si jí...
 
 
Datum: 27. května 2013 10:57
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
Čus draci potřebuju poradit s fichtlem . Když ho chci nakopnout za studena tak chitne v poho na 1. našlapnutí a jede dobře ale když se ohřeje tak když přidám plyn tak se přidusí a až pak de do otáček. Předstih,otrh seštelovanej , svíčka Brisk n 15c a trysky sou čistý . Prosim poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2013 8:19
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
jo svíčk je černá a dik za radu
 
 
Datum: 26. května 2013 8:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15002    
napadá mě že maš trošku bohatší směs než má být .... proto to dobře chyta za studena ale za tepla tam jde moc bena a motor to neveme.... skusit vyčistit lauf potom nepatrně snížit hladinu či skontrolovat čistič vzduchu.... svíška je černá že?
 
 
Datum: 26. května 2013 2:02
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel15500    
Cus draci, neplanujete někdo nějakou cestou po Česku?? Rád bych se přidal odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2013 9:10
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak leda u nás na kempování kdybyses chtěl přidat žadny cesty ale pěkná příroda a pěkny silnice pro ty naše stroje na takovy dopolední vyjíždky jinak v kempu u vody atd... kdybys mel zajem ozvy se sem mani3@seznam.cz
 
 
Datum: 27. května 2013 9:10
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Čau lidi z jakého materiálu je vidlice na babetě 210? a co mám odpojit když potřebuji něco zavařit obloukovou svářečkou . Asi tyristor co? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2013 8:10
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
O nádrži vím kvůli statické elektřině....
 
 
Datum: 26. května 2013 8:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14686    
tyristor radej mužeš ale určitě sejmi nadrž...
 
 
Datum: 25. května 2013 19:19
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel8251    
Čau Seso chci se zeptat zda se dá koupit -- Uzávěr nádrže uzamykatelný na ČZ 125/453 Deluxe - r.v. 1964 - díky a pokud ano tak pls odkaz :-))) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2013 18:11
 
 
 
 
Jméno: NETOPÝR      IP: uživatel15572    
Zdarec draci,mam na moji jawce 175 problem s dobíjením ..elektrika je nove natahla,relé je taky nové ale nedobíjí .. musí se to relé nejak nabudit ? četl jsem o propojení dvou svorek,myslite ze to bude tím ? Dík,za kazdou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2013 14:46
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel15604    
To co se tam píše o přepólování dynama není tak docela dobré. Na správnou odpověď chybí jaké máš relé dynama. Ale pokud se ná změnit polarita dynama z + na - na kostře / tedy jak je připojená baterie na kostru, / musí se pustit do dynama proud v té požadované polaritě. Takže. Odpojit jen relé a od svorky baterie která není uzeměná pustit krátce kabelem proud na svorku D -- nebo na uhlík dynama který není na kostru, říká se mu + uhík. Když při tom při tom šlápneš na startpáku, tak se vlastně dynamo bude chovat jako motor a kdyby to utálo, tak by se motor i otáčel. Pozor na elektronická relátka, jsou na to choulostivá. Dodržet na co je udělané. Čau Honza.
 
 
Datum: 01. června 2013 14:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14686    
nechci byt pesimista ale tzv přepolovaní tj to čím si uděláš kostru but plus či mínus jde udělat jen s puvodním dotykovým rele.. pokut daš nove polovodičove..elektronicke... musíš si polaritu hlídat jinak ho odpálíš.... doporučenej postup je namantovat stare polarizovat.. namontovat moderni polovodičove ... pochopil? polarizace se dělá že odpojíš živej uhlík a smačneš kotvu na relatku starem... musíš si hlídat kterej pol máš mít u polovodiče jako kostru jestli plus či mínus.... s puvodním rele si to mužeš změn s novým ne???
 
 
Datum: 25. května 2013 19:18
 
 
 
 
Jméno: Jawa 50 Sk/CZ      IP: uživatel14805    
Kuknite https://www.facebook.com/pages/Jawa-50-SkCZ/176616345810598?ref=hl .... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2013 17:26
 
 
 
 
Jméno: nerow      IP: uživatel13868    
Zdar a sílu. Mám problém se svym pinckem. Start oáka se zasekla a nejde sešlápnout, dneska to budu rozebírat tak se chci připravit co mě čeká. Jaké jsou možnosti co by to mohlo být? Myslim že je to tam asi někde zlomené. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2013 12:24
 
 
 
 
Jméno: nerow      IP: uživatel13868    
Půlení mě určitě nemine. Ale na roztlačení by to mělo normálně jezdit ne?
 
 
Datum: 26. května 2013 12:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
myslím si že budeš mít ozlomené to startovací dvojkolečko
 
 
Datum: 26. května 2013 8:28
 
<  300  301  302  303  304  305  306  307  308  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.04.2025 23:49:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu