Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj potřeboval bych jestly by mi někdo poslal fotky krytu řetězu na jawa čz 150 půlbuben rok v. 1995 potřebuji vědet jak vipadá abich nekoupil něco co nebude pasovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2013 18:20
Jméno: satan
IP: uživatel1182
 Zdar Draci, mám takový zajímavý problém, nemůžu do štelovat předstih, i když ho dam na minimum, tak mi v otáčkách nevynechává, a trojka "moc" netáhne, myslím tím na fichtla moc netáhne.rnDik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2013 20:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to že netáhne nemusí být předstihem
Datum: 28. května 2013 20:40
Jméno: Pata
IP: uživatel14082
 Kdo tady kvalitně a za dobrou cenu udělá GO motoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2013 7:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Záleží čemu říkáš generálka, pokud to chceš komplet tzn. klika, výbrus, ložiska, gufera, spojka, řetěz. Není problém.
Datum: 30. května 2013 7:25
 cena dílů + práce asi 200
Datum: 29. května 2013 16:17
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 já bych taé neměl problém udělat gerálku přesně podle požadvků jaké by jsi měl a udělal bych to jen za cenu dílů a za práci pokud by si mi něco chtěl dat dyčtak napiš na mail doctus@email.cz
Datum: 28. května 2013 20:24
Jméno: Pata
IP: uživatel14082
 A kolik by jsi za to vzal?
Datum: 28. května 2013 19:08
 já ti tu generálku klidně udělám
Datum: 28. května 2013 16:16
Jméno: Johny
IP: uživatel15585
 Čau,mám čz 175/502 a už mi shořela druhá indukční cívka, čím by to mohlo být.Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2013 23:13
Jméno: johny
IP: uživatel15592
 všechno ready podle plánku,nikdy jsem se s tím nesetkal
Datum: 29. května 2013 23:13
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 máš dobře zapojenou baterii ?
Datum: 29. května 2013 18:35
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 bylo zvoleno správné napětí cívky? (12V)?
Datum: 28. května 2013 14:27
Jméno: Vašek
IP: uživatel15584
 Mám prosbu, když na babetě dávám nové přední kluzáky jak mám vyřešit potom uchycení pružin na staré vidlici? Tam byl takový trn u nových kluzáků takového nic není. Na co si dát případně ještě pozor díky moc!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2013 8:10
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Čaau draci, prosím o radu. Mám motor J 05 - nová ložiska, gufera, přetěsněn, nový filtr.... Bez airboxu jede jako kráva a když ho nasadím tak se mu nechce do otáček....netáhne a svíčka je černá....Jehlu jsem zkoušel na všechny zářezy, ale bez efektu... Co s tím ? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2013 22:11
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Osazen karbarous z j 21 - jede jak kráva Díky za rady
Datum: 29. května 2013 22:11
 prostě maš bohatou směs
Datum: 29. května 2013 18:17
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Ten karb. na 05 co tam mám má v plováku jehlu jak 555
Datum: 29. května 2013 15:18
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Ano, karburátor 05 novější typ s plastovým airboxem a menším difuzorem než 21. Můžu tam dát karb. z 21 ? Motor má 3. výbrus. Díky za info
Datum: 29. května 2013 15:17
 tak to je tím víčkem nebo plovákem byl to opravdu karb na 05?
Datum: 29. května 2013 15:13
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 tryska je 68, v karbousu jsem měnil víčko a plovák z jiného karb. protože ten starý plovák byl děravej. Karbous prý čistil bývalý majitel tak, že ho údajně povařil ve vodě s kyselinou citronovou... a trysky jsou čisté .A ještě jedna věc - dnes jsem ho nastartoval nakopávačkou a za studena má moc vysokej volnoběh a dost kouří ( Ba 95 / Mogul TSF 1 : 33 ) Až se zahřeje tak volnoběh padne na normální otáčky a kouří přiměřeně... Díky za případné rady.
Datum: 28. května 2013 22:08
 koukni se na přívod benzínu do karbu jestli ti tam neteče moc benzinu přes ventil .nečistil si trysky?
Datum: 28. května 2013 18:29
Jméno: pepa
IP: uživatel15114
 hlavní trisku máš jakou?
Datum: 28. května 2013 18:26
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 papírová vložka je nová a výfuk, koleno atd jsem taky vyčistil.
Datum: 28. května 2013 11:23
Jméno: pepa
IP: uživatel15114
 vyčistit výfuk a samo i ten aibox jestli máš dratěnku vymít v benzinu a naoleljovat jestli papírovej tak novou vložku ... ten výfuk to dělal mě..
Datum: 28. května 2013 9:32
 Cau draci mam problem se svym fichtlem kdyz s nim vyjedu po dnu z garae normalne ho nakopnu dam tam jednicku a jedu tak zacne kuckat a po par stovek metru se chytne a jezdi zas jako drak ale zajizdim motor tak mu musim ubrat ale to je nepodstatny chci se hlavne zeptat na ten rozjezd cim to muze byt prosim o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2013 8:59
 Trochu zacpi díru v airboxu.
Datum: 28. května 2013 8:59
 A slo by nejak udelar aby hned vyjel bez problemu
Datum: 28. května 2013 6:49
Jméno: Stava
IP: uživatel556
 je studenej. musíš ho nechat ohřát jako japonskou motorku
Datum: 27. května 2013 22:49
Jméno: boacon
IP: uživatel15582
 zdra draci! prosil bych o pomoc, nevim si rady s novym fichtlem. svicka hazi jiskru,predstih nastaveny,hladina plovaku v karbci taky,ale preliva se a z vyfuku tece benal, sundal jsem i vyfuk(kdyby byl ucpany) a stejne nejde nakopnout i kdyz ho roztlacuju.nadrz je vycistena, stejne tak karbec a trysky,benzin novy. nevite nekdo jak dal? budu vdecny za kazde info
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2013 10:19
Jméno: boacon
IP: uživatel15622
 Diky za radu,fichtla jsme rozjeli, jeden den jezdil i kdyz na trojku docela nemohl,do kopce jsem musel na jednicku.na druhy den uz jsem ho nenastartoval.jen podotknu ze jsme vymenili civku,karbec a svicku.kdyby mel nekdo napad,napiste prosim
Datum: 04. června 2013 10:19
 jestli ti preteka plovakova komora, tak ti nejspis nedovira jehlovy ventil ve vicku plovakovky. zkus ho rozdelat vycistit a spravne nastavit hladinu ohnutim plisku nad plovakem. ale to rikas ze mas... takze jestli to hazi jiskru a svicka je mokra, tak neni duvod, aby to nejelo  zkus zkontrolovat, jestli se po nasroubovani svicky (tzn po ohnuti VN kabelu do jineho tvaru) nekde ten kabel nekostri, jestli neni prodreny. mozna zkus i jinou svicku. (udajne se vyskytly pripady, kdy svicka venku hazi, ale jakmile je v hlave tak v tom tlaku proste jiskra neskoci) ale to uz jsou docela extremni prihody.... jezdil ten pincek v tomhle nastaveni? nebo jsi neco vymenil, predelal a od te doby to nejede? ptz by to mohlo byt jeste treba nekompatibilni magneto se statorem. u 20w zapalovani je magneto oznaceno cislem 05, u 30w zapalovani je magneto s oznaceni 20. tak to taky zkontroluj... pak dej vedet jak jsi dopadl... bojuj
Datum: 28. května 2013 23:02
 cau chtel bych si udelat jawu 250 v bile barve jake cislo barvy se no to pouzivalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2013 9:35
Jméno: pepa
IP: uživatel15114
 v bíle barvě byla snad jen panelka do německa pro obchody neckerman ... a nebyla býlá ale v slonove kosti trošku do hněda.. v barvách lakách ti poradí v syntetice se slonová kost normalně prodavá... i některe pioníry s ní měli stříkanej předek...
Datum: 28. května 2013 9:35
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 Zdravím, chci se zeptat jakým druhem barvy se dělaly z výroby pionýry. Někde jsem slyšel že syntetickým email, ale nevim zda to je pravda tak se ptám předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2013 9:13
Jméno: standa
IP: uživatel3874
 Vypalovaná syntetika
Datum: 28. května 2013 9:13
Jméno: fsg
IP: uživatel5546
 Cao ktery typ motoru je nejlepsi ? jawa 250/559 250/590 250/592 ? Na sílu a na rychlost  A šlo by je dát do rámu z jawa 175/356 když převařím úchyty? vleze se tam?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2013 21:05
Jméno: Mark
IP: uživatel15620
 559
Datum: 19. června 2013 21:05
Jméno: standa
IP: uživatel15590
 Do 356 jsme dávali motor z 477 a byla to pecka...ten motor má na krosku slušnou charakteristiku...jen sme uřezali starý úchyty a přivařili nový. Nový krátký koleno,prázdnej vejfuk z 356 jako tlumič,větší rozetu a hurá do lesa...
Datum: 29. května 2013 19:33
 Dej tam motor z ČZ 250/455............
Datum: 27. května 2013 23:52
 Plecharina neplecharina, kone urco nikde nejsou stejny, u 175 je to 8 koni u 559 je to 14 koni.. moje motorka nema zadny plechy takze mne jen zajima ten ram jestli by se to tam veslo nebo by se to muselo prevarit ta hranata konstrukce...  Kuknete na profil a uvidite o co se jedna
Datum: 27. května 2013 23:09
Jméno: bob
IP: uživatel15583
 Nevymýšlej s tím, že je to jawa 175/356 když se to dělalo ve Strakonicích a je to Jawa - ČZ. Dej do toho motor 450 nebo 455 a máš to lepší než motory z jawy, které se ti tam nevejdou
Datum: 27. května 2013 21:37
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Každý motor se liší trochu, ale ne výkonem, spíš komfortem nebo opotřebením. Ale generálkovaný motor z 559 jede stejně jako 592...A s tím rámem mám osobní zkušenost, nejde to prostě vůbec to tam nesedí. A převrtání nepomůže, je to zásah do plechařiny i rámu a to dost rozsáhlý..
Datum: 27. května 2013 20:55
Jméno: pepa
IP: uživatel15114
 vždyt ty motory jsou stejný a do 175 je nedostaneš je krátkej rám .... opře se ti to o trubky...
ti motory se lišili jen uložením kliky na 2 či 3 ložiskách ... karburatorem se sitičem či bez ... a některe první 559 měli svíčku do zadu a trošku menší komprese,,,,,
ale výkon mezi nimi je vždy stejnej.... se podívej na netu že ukažde motorky je vždy napsano 14 koní
Datum: 27. května 2013 19:58
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 zdar stando potřebuju se tě něco optat ohledně válce ozvi se mi dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2013 18:32
 Musíš mi napsat na mail,já tvůj nemám.
Datum: 27. května 2013 18:32
Jméno: mustaf
IP: uživatel12689
 čau draci muj fichtl za studena nebo po dešti jede krásně do kopca to žene jak pán, ale po pár minutách ostřejšího ježdění jak se zahřeje tak hrozně zlenivý, vím že to tak bejvá jak se zahřeje že už tolik nejede, ale neměli byjte nějákou radu jak tenhle výkonový pokles minimalizovat? nebo co mám špatně, protože mi to dělá fakt hoodně..... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2013 10:46
Jméno: mustaf
IP: uživatel4145
 je to klasickej neupravenej fichtl, výfuk je vyčištěný, hlavu sníženou nemám, filtr box novej, v převodovce je PP90 ložiska origo motornebyl půlen, svíčku zkusím vyšší díky..
Datum: 28. května 2013 10:46
Jméno: standa
IP: uživatel15581
 Je to seriovka a nebo upravenej? Napadá mě klasika.....bohatá směs,festovní odpor filtrboxu,zanešenej vejfuk,rozhozený zapalování...a nebo třeba málo oleje a nebo špatnej olej v převodovce.... ložiska bez vůlí C3.....u upravenýho motoru to muže bejt i moc tvrdá hlava (moc snížená)..... ale spíš to vidim na ten karb a nebo vejfuk.....
Datum: 27. května 2013 18:51
 Může to být svíčka na nízkou teplotu zkus dát z vyšším číslem
Datum: 27. května 2013 18:51
 Cau draci kdyz zajizdum fichtla a uz ho mam zajetyho tak musim vymenit olej ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2013 16:04
 Pokud jsi neměnil převodovku nebo tak tak stačí dodržovat standartní interval výměny oleje...
Datum: 27. května 2013 16:04
Posl.aktualizace: 27. května 2013 19:06
 tak to jo díky za rady
Datum: 27. května 2013 19:06
Jméno: standa
IP: uživatel15581
 Musíš z toho výfuku odstranit původní koleno včetně části zapuštěné cca 7 cm dovnitř výfuku,pak na výfuk navařit origo koleno zkrácené o 2-4cm(délka 28-30cm) a mezi výfuk a tlumič dát výletovou trubičku o vnitřnim průměru cca 16mm a délka řekněme 10-12cm ..... pak to má význam.... jen nasadit na origo koleno je k ničemu....motor stratí spodek a jen bude trochu pištět v otáčkách,ale nepřinese to sebou nic,spíš je to horší.....
Datum: 27. května 2013 18:55
Datum: 27. května 2013 18:46
 aha díky
Datum: 27. května 2013 17:48
Jméno: standa
IP: uživatel15581
 Aby fungoval správně,tak se musí převařit koleno a výletová trubička ... tak jak ho koupíš je na kulový
Datum: 27. května 2013 16:49
 tohle je na motor se stojatym válcem takkže bys to musel převařit
Datum: 27. května 2013 16:40
 AHOJ, MAM PROBLEM S MOJÍ 550KOU. CHYTÁ NA ŠLÁPNUTÍ, NA VOLNOBĚH JDE DO OTÁČEK JAKO BLÁZEN, BĚŽÍ HLADCE A NEDUSÍ SE ALE JAKMILE SE MÁ ROZJET TAK NEMÁ VŮBEC ALE VŮBEC ŽÁDNÝ VÝKON,CO S TÍM? DÍKY ZA RADY?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2013 9:04
 Tohle mi dělal ucpaný výfuk. Zkus ho vyčistit nebo vypálit.
Datum: 28. května 2013 9:04
 ZA TO SE OMLOUVÁM, ALE MÁM VYLOMENÉ TLAČÍTKO
Datum: 28. května 2013 0:08
 ten kapslok máš zaplý schvalně a nebo ti nejde vypnout?
Datum: 27. května 2013 21:57
 dej jehlu na 2 zařez z hora koukni svíčku a filtr a faleš vzduch u kolena karburátoru,
Datum: 27. května 2013 17:36
 motor se za jízdy jakoby dusí, stačí povolit na 3 sekundy plyn a zase jede třeba 15 metrů dobře, pak se to zase vrátí do problému
Datum: 27. května 2013 15:30
 díky, ten vzduch asi kolem kolena karburátoru, nebo??
Datum: 27. května 2013 15:27
Jméno: standa
IP: uživatel15581
 Falešnej vzduch a nebo přicpaná hlavní tryska
Datum: 27. května 2013 15:25
 KROUŽKY??
Datum: 27. května 2013 14:25
 AHOJ, JAK VELKÝ VLIV NA VÝKON MÁ ŠPATNĚ NASTAVENÝ PŘEDSTIH, PŘÍPADNĚ ODTRH?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2013 14:19
 to je otázka  spatnej odtrh nebude haze jiskru nebo bude ale nepravidelne a spatnej predstih nedostanes to do otáček jaky mají bejt nebo se to bude dusit tož tak !
Datum: 27. května 2013 14:19
 Čau draci, nevíte někdo kolikátku difuzor a trysky má karbec dell orto na babettu? Odepište díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2013 12:31
Jméno: emzet
IP: uživatel12881
 Zdar draci mám dotaz jaký se dávaj řidítka na MZ.Chci jiný než jsou originální.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2013 11:24
Jméno: Honza
IP: uživatel15580
 Dobrý den, sháním nějakého člověka, co mi zrepasuje celkově motor na Stadion S11. Motor běží. Nevim, jak se to cenově pohybuje, ale jistě se domluvíme. Děkuji za případné kontakty.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2013 22:09
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Pokud to vezmu orientačně, tak repase kliky 1000, výbrus s pístem a kroužkama 500, ložiska cca 350, dvě lamely po 120, sada těsnění 60. Ostatní jsou korunový položky, potom se dá chemicky vyčistit motor kolem 1000. Nebo si můžeš kliku přelisovat sám, potom stačí jen komplet ojnice 650. Nebo bude potřeba měnit střeva a jsme s cenou jinde  , ale není to nijak hrozný.Nebo může mít někdo jiné zkušenosti
Datum: 27. května 2013 22:09
Jméno: pepa
IP: uživatel15114
 nejni to škoda opravovat když ten motor vrčí???
Datum: 27. května 2013 10:55
Jméno: CZman
IP: uživatel14642
Datum: 27. května 2013 9:34
|



|