česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  299  300  301  302  303  304  305  306  307  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj potřeboval bych jestly by mi někdo poslal fotky krytu řetězu na jawa čz 150 půlbuben rok v. 1995 potřebuji vědet jak vipadá abich nekoupil něco co nebude pasovat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2013 18:20
 
 
 
 
Jméno: satan      IP: uživatel1182    
Zdar Draci, mám takový zajímavý problém, nemůžu do štelovat předstih, i když ho dam na minimum, tak mi v otáčkách nevynechává, a trojka "moc" netáhne, myslím tím na fichtla moc netáhne.rnDik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to že netáhne nemusí být předstihem
 
 
Datum: 28. května 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: Pata      IP: uživatel14082    
Kdo tady kvalitně a za dobrou cenu udělá GO motoru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2013 7:25
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Záleží čemu říkáš generálka, pokud to chceš komplet tzn. klika, výbrus, ložiska, gufera, spojka, řetěz. Není problém.
 
 
Datum: 30. května 2013 7:25
 
 
 
 
Jméno: vasrman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cena dílů + práce asi 200
 
 
Datum: 29. května 2013 16:17
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
já bych taé neměl problém udělat gerálku přesně podle požadvků jaké by jsi měl a udělal bych to jen za cenu dílů a za práci pokud by si mi něco chtěl dat dyčtak napiš na mail doctus@email.cz
 
 
Datum: 28. května 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: Pata      IP: uživatel14082    
A kolik by jsi za to vzal?
 
 
Datum: 28. května 2013 19:08
 
 
 
 
Jméno: vasrman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já ti tu generálku klidně udělám
 
 
Datum: 28. května 2013 16:16
 
 
 
 
Jméno: Johny      IP: uživatel15585    
Čau,mám čz 175/502 a už mi shořela druhá indukční cívka, čím by to mohlo být.Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2013 23:13
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel15592    
všechno ready podle plánku,nikdy jsem se s tím nesetkal
 
 
Datum: 29. května 2013 23:13
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
máš dobře zapojenou baterii ?
 
 
Datum: 29. května 2013 18:35
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
bylo zvoleno správné napětí cívky? (12V)?
 
 
Datum: 28. května 2013 14:27
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel15584    
Mám prosbu, když na babetě dávám nové přední kluzáky jak mám vyřešit potom uchycení pružin na staré vidlici? Tam byl takový trn u nových kluzáků takového nic není. Na co si dát případně ještě pozor díky moc!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2013 8:10
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel2901    
Čaau draci, prosím o radu. Mám motor J 05 - nová ložiska, gufera, přetěsněn, nový filtr.... Bez airboxu jede jako kráva a když ho nasadím tak se mu nechce do otáček....netáhne a svíčka je černá....Jehlu jsem zkoušel na všechny zářezy, ale bez efektu... Co s tím ? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel2901    
Osazen karbarous z j 21 - jede jak kráva Díky za rady :-)
 
 
Datum: 29. května 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prostě maš bohatou směs
 
 
Datum: 29. května 2013 18:17
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2901    
Ten karb. na 05 co tam mám má v plováku jehlu jak 555
 
 
Datum: 29. května 2013 15:18
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2901    
Ano, karburátor 05 novější typ s plastovým airboxem a menším difuzorem než 21. Můžu tam dát karb. z 21 ? Motor má 3. výbrus. Díky za info
 
 
Datum: 29. května 2013 15:17
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je tím víčkem nebo plovákem byl to opravdu karb na 05?
 
 
Datum: 29. května 2013 15:13
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2901    
tryska je 68, v karbousu jsem měnil víčko a plovák z jiného karb. protože ten starý plovák byl děravej. Karbous prý čistil bývalý majitel tak, že ho údajně povařil ve vodě s kyselinou citronovou... a trysky jsou čisté .A ještě jedna věc - dnes jsem ho nastartoval nakopávačkou a za studena má moc vysokej volnoběh a dost kouří ( Ba 95 / Mogul TSF 1 : 33 ) Až se zahřeje tak volnoběh padne na normální otáčky a kouří přiměřeně... Díky za případné rady.
 
 
Datum: 28. května 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukni se na přívod benzínu do karbu jestli ti tam neteče moc benzinu přes ventil .nečistil si trysky?
 
 
Datum: 28. května 2013 18:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15114    
hlavní trisku máš jakou?
 
 
Datum: 28. května 2013 18:26
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel2901    
papírová vložka je nová a výfuk, koleno atd jsem taky vyčistil.
 
 
Datum: 28. května 2013 11:23
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15114    
vyčistit výfuk a samo i ten aibox jestli máš dratěnku vymít v benzinu a naoleljovat jestli papírovej tak novou vložku ... ten výfuk to dělal mě..
 
 
Datum: 28. května 2013 9:32
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau draci mam problem se svym fichtlem kdyz s nim vyjedu po dnu z garae normalne ho nakopnu dam tam jednicku a jedu tak zacne kuckat a po par stovek metru se chytne a jezdi zas jako drak ale zajizdim motor tak mu musim ubrat ale to je nepodstatny chci se hlavne zeptat na ten rozjezd cim to muze byt prosim o radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2013 8:59
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trochu zacpi díru v airboxu.
 
 
Datum: 28. května 2013 8:59
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A slo by nejak udelar aby hned vyjel bez problemu
 
 
Datum: 28. května 2013 6:49
 
 
 
 
Jméno: Stava      IP: uživatel556    
je studenej. musíš ho nechat ohřát jako japonskou motorku
 
 
Datum: 27. května 2013 22:49
 
 
 
 
Jméno: boacon      IP: uživatel15582    
zdra draci! prosil bych o pomoc, nevim si rady s novym fichtlem. svicka hazi jiskru,predstih nastaveny,hladina plovaku v karbci taky,ale preliva se a z vyfuku tece benal, sundal jsem i vyfuk(kdyby byl ucpany) a stejne nejde nakopnout i kdyz ho roztlacuju.nadrz je vycistena, stejne tak karbec a trysky,benzin novy. nevite nekdo jak dal? budu vdecny za kazde info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2013 10:19
 
 
 
 
Jméno: boacon      IP: uživatel15622    
Diky za radu,fichtla jsme rozjeli, jeden den jezdil i kdyz na trojku docela nemohl,do kopce jsem musel na jednicku.na druhy den uz jsem ho nenastartoval.jen podotknu ze jsme vymenili civku,karbec a svicku.kdyby mel nekdo napad,napiste prosim ;-)
 
 
Datum: 04. června 2013 10:19
 
 
 
 
Jméno: olous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ti preteka plovakova komora, tak ti nejspis nedovira jehlovy ventil ve vicku plovakovky. zkus ho rozdelat vycistit a spravne nastavit hladinu ohnutim plisku nad plovakem. ale to rikas ze mas... takze jestli to hazi jiskru a svicka je mokra, tak neni duvod, aby to nejelo :-) zkus zkontrolovat, jestli se po nasroubovani svicky (tzn po ohnuti VN kabelu do jineho tvaru) nekde ten kabel nekostri, jestli neni prodreny. mozna zkus i jinou svicku. (udajne se vyskytly pripady, kdy svicka venku hazi, ale jakmile je v hlave tak v tom tlaku proste jiskra neskoci) ale to uz jsou docela extremni prihody.... jezdil ten pincek v tomhle nastaveni? nebo jsi neco vymenil, predelal a od te doby to nejede? ptz by to mohlo byt jeste treba nekompatibilni magneto se statorem. u 20w zapalovani je magneto oznaceno cislem 05, u 30w zapalovani je magneto s oznaceni 20. tak to taky zkontroluj... pak dej vedet jak jsi dopadl... bojuj :-)
 
 
Datum: 28. května 2013 23:02
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau chtel bych si udelat jawu 250 v bile barve jake cislo barvy se no to pouzivalo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2013 9:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15114    
v bíle barvě byla snad jen panelka do německa pro obchody neckerman ... a nebyla býlá ale v slonove kosti trošku do hněda.. v barvách lakách ti poradí v syntetice se slonová kost normalně prodavá... i některe pioníry s ní měli stříkanej předek...
 
 
Datum: 28. května 2013 9:35
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
Zdravím, chci se zeptat jakým druhem barvy se dělaly z výroby pionýry. Někde jsem slyšel že syntetickým email, ale nevim zda to je pravda tak se ptám předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2013 9:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3874    
Vypalovaná syntetika
 
 
Datum: 28. května 2013 9:13
 
 
 
 
Jméno: fsg      IP: uživatel5546    
Cao ktery typ motoru je nejlepsi ? jawa 250/559 250/590 250/592 ? Na sílu a na rychlost :-) A šlo by je dát do rámu z jawa 175/356 když převařím úchyty? vleze se tam? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: Mark      IP: uživatel15620    
559
 
 
Datum: 19. června 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15590    
Do 356 jsme dávali motor z 477 a byla to pecka...ten motor má na krosku slušnou charakteristiku...jen sme uřezali starý úchyty a přivařili nový. Nový krátký koleno,prázdnej vejfuk z 356 jako tlumič,větší rozetu a hurá do lesa...
 
 
Datum: 29. května 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej tam motor z ČZ 250/455............
 
 
Datum: 27. května 2013 23:52
 
 
 
 
Jméno: Libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plecharina neplecharina, kone urco nikde nejsou stejny, u 175 je to 8 koni u 559 je to 14 koni.. moje motorka nema zadny plechy takze mne jen zajima ten ram jestli by se to tam veslo nebo by se to muselo prevarit ta hranata konstrukce... :-) Kuknete na profil a uvidite o co se jedna :-)
 
 
Datum: 27. května 2013 23:09
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel15583    
Nevymýšlej s tím, že je to jawa 175/356 když se to dělalo ve Strakonicích a je to Jawa - ČZ. Dej do toho motor 450 nebo 455 a máš to lepší než motory z jawy, které se ti tam nevejdou
 
 
Datum: 27. května 2013 21:37
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Každý motor se liší trochu, ale ne výkonem, spíš komfortem nebo opotřebením. Ale generálkovaný motor z 559 jede stejně jako 592...A s tím rámem mám osobní zkušenost, nejde to prostě vůbec to tam nesedí. A převrtání nepomůže, je to zásah do plechařiny i rámu a to dost rozsáhlý..
 
 
Datum: 27. května 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15114    
vždyt ty motory jsou stejný a do 175 je nedostaneš je krátkej rám .... opře se ti to o trubky... ti motory se lišili jen uložením kliky na 2 či 3 ložiskách ... karburatorem se sitičem či bez ... a některe první 559 měli svíčku do zadu a trošku menší komprese,,,,, ale výkon mezi nimi je vždy stejnej.... se podívej na netu že ukažde motorky je vždy napsano 14 koní
 
 
Datum: 27. května 2013 19:58
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
zdar stando potřebuju se tě něco optat ohledně válce ozvi se mi dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2013 18:32
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15581    
Musíš mi napsat na mail,já tvůj nemám.
 
 
Datum: 27. května 2013 18:32
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel12689    
čau draci muj fichtl za studena nebo po dešti jede krásně do kopca to žene jak pán, ale po pár minutách ostřejšího ježdění jak se zahřeje tak hrozně zlenivý, vím že to tak bejvá jak se zahřeje že už tolik nejede, ale neměli byjte nějákou radu jak tenhle výkonový pokles minimalizovat? nebo co mám špatně, protože mi to dělá fakt hoodně..... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2013 10:46
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel4145    
je to klasickej neupravenej fichtl, výfuk je vyčištěný, hlavu sníženou nemám, filtr box novej, v převodovce je PP90 ložiska origo motornebyl půlen, svíčku zkusím vyšší díky..
 
 
Datum: 28. května 2013 10:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15581    
Je to seriovka a nebo upravenej? Napadá mě klasika.....bohatá směs,festovní odpor filtrboxu,zanešenej vejfuk,rozhozený zapalování...a nebo třeba málo oleje a nebo špatnej olej v převodovce.... ložiska bez vůlí C3.....u upravenýho motoru to muže bejt i moc tvrdá hlava (moc snížená)..... ale spíš to vidim na ten karb a nebo vejfuk.....
 
 
Datum: 27. května 2013 18:51
 
 
 
 
Jméno: premysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
Může to být svíčka na nízkou teplotu zkus dát z vyšším číslem
 
 
Datum: 27. května 2013 18:51
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau draci kdyz zajizdum fichtla a uz ho mam zajetyho tak musim vymenit olej ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2013 16:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud jsi neměnil převodovku nebo tak tak stačí dodržovat standartní interval výměny oleje...
 
 
Datum: 27. května 2013 16:04
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar chci se zeptat jsetli mate nekdo zkušenosti s ladenym vyfukem jako je tento http://www.moto-ustinl.cz/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=3 je výš od zeme než originál a je potřeba vyrobit speciální držák nebo něco takovýho odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to jo díky za rady
 
 
Datum: 27. května 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15581    
Musíš z toho výfuku odstranit původní koleno včetně části zapuštěné cca 7 cm dovnitř výfuku,pak na výfuk navařit origo koleno zkrácené o 2-4cm(délka 28-30cm) a mezi výfuk a tlumič dát výletovou trubičku o vnitřnim průměru cca 16mm a délka řekněme 10-12cm ..... pak to má význam.... jen nasadit na origo koleno je k ničemu....motor stratí spodek a jen bude trochu pištět v otáčkách,ale nepřinese to sebou nic,spíš je to horší.....
 
 
Datum: 27. května 2013 18:55
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo co tento to bude dobrej ne ?? http://www.motodilyeshop.cz/index.php?article=5141 akorát tu uříznu a převařím na druhou starnu to koleno a bude to dobry
 
 
Datum: 27. května 2013 18:46
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha díky
 
 
Datum: 27. května 2013 17:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15581    
Aby fungoval správně,tak se musí převařit koleno a výletová trubička ... tak jak ho koupíš je na kulový
 
 
Datum: 27. května 2013 16:49
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle je na motor se stojatym válcem takkže bys to musel převařit
 
 
Datum: 27. května 2013 16:40
 
 
 
 
Jméno: eellg ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
AHOJ, MAM PROBLEM S MOJÍ 550KOU. CHYTÁ NA ŠLÁPNUTÍ, NA VOLNOBĚH JDE DO OTÁČEK JAKO BLÁZEN, BĚŽÍ HLADCE A NEDUSÍ SE ALE JAKMILE SE MÁ ROZJET TAK NEMÁ VŮBEC ALE VŮBEC ŽÁDNÝ VÝKON,CO S TÍM? DÍKY ZA RADY? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2013 9:04
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle mi dělal ucpaný výfuk. Zkus ho vyčistit nebo vypálit.
 
 
Datum: 28. května 2013 9:04
 
 
 
 
Jméno: eellg ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZA TO SE OMLOUVÁM, ALE MÁM VYLOMENÉ TLAČÍTKO :-D
 
 
Datum: 28. května 2013 0:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten kapslok máš zaplý schvalně a nebo ti nejde vypnout?
 
 
Datum: 27. května 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej jehlu na 2 zařez z hora koukni svíčku a filtr a faleš vzduch u kolena karburátoru,
 
 
Datum: 27. května 2013 17:36
 
 
 
 
Jméno: eellg ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor se za jízdy jakoby dusí, stačí povolit na 3 sekundy plyn a zase jede třeba 15 metrů dobře, pak se to zase vrátí do problému :-D
 
 
Datum: 27. května 2013 15:30
 
 
 
 
Jméno: eellg ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky, ten vzduch asi kolem kolena karburátoru, nebo??
 
 
Datum: 27. května 2013 15:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15581    
Falešnej vzduch a nebo přicpaná hlavní tryska
 
 
Datum: 27. května 2013 15:25
 
 
 
 
Jméno: eellg ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
KROUŽKY??
 
 
Datum: 27. května 2013 14:25
 
 
 
 
Jméno: eellg ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
AHOJ, JAK VELKÝ VLIV NA VÝKON MÁ ŠPATNĚ NASTAVENÝ PŘEDSTIH, PŘÍPADNĚ ODTRH? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2013 14:19
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je otázka :-D spatnej odtrh nebude haze jiskru nebo bude ale nepravidelne a spatnej predstih nedostanes to do otáček jaky mají bejt nebo se to bude dusit tož tak !
 
 
Datum: 27. května 2013 14:19
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čau draci, nevíte někdo kolikátku difuzor a trysky má karbec dell orto na babettu? Odepište díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2013 12:31
 
 
 
 
Jméno: emzet      IP: uživatel12881    
Zdar draci mám dotaz jaký se dávaj řidítka na MZ.Chci jiný než jsou originální.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2013 11:24
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15580    
Dobrý den, sháním nějakého člověka, co mi zrepasuje celkově motor na Stadion S11. Motor běží. Nevim, jak se to cenově pohybuje, ale jistě se domluvíme. Děkuji za případné kontakty. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Pokud to vezmu orientačně, tak repase kliky 1000, výbrus s pístem a kroužkama 500, ložiska cca 350, dvě lamely po 120, sada těsnění 60. Ostatní jsou korunový položky, potom se dá chemicky vyčistit motor kolem 1000. Nebo si můžeš kliku přelisovat sám, potom stačí jen komplet ojnice 650. Nebo bude potřeba měnit střeva a jsme s cenou jinde :-), ale není to nijak hrozný.Nebo může mít někdo jiné zkušenosti :-)
 
 
Datum: 27. května 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15114    
nejni to škoda opravovat když ten motor vrčí???
 
 
Datum: 27. května 2013 10:55
 
 
 
 
Jméno: CZman      IP: uživatel14642    
Motory dela treba Ing. Stejskal nejake fotky ma na webu http://www.ms50.cz
 
 
Datum: 27. května 2013 9:34
 
<  299  300  301  302  303  304  305  306  307  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.04.2025 23:09:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu