Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci, stále mám problém s babeťáckym motorem 225, pořád mě ve vyšších rychlostech vynechává. Hladinou to není tu sem dělal několikrát, svíčka a přívod benzinu taky ok. Je možné, že by to mohlo být někde v elektrice? tyristor, indukční cívka...? Budu rád za každou radu abych zbytečně neměnil půlku motoru. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2013 18:05
 Draci seřízen předstih, nová svíčka a jede jako za mlada. Díky za rady
Datum: 07. června 2013 18:05
 Draci moc díky za rady, vše řádně zkontroluju.
Datum: 05. června 2013 18:43
Jméno: pepa
IP: uživatel15367
 na babu 4 volty 6 voltu velká jawa a fík 8 volt..... jinak bych řek že máš malej předstih... podivej se na članky na netu u baby se to ladí snadno....
Datum: 05. června 2013 5:14
 Díky za rady. Kohoutek teče, vysokonapěťák s fajfkou nový.. na svíčku najeto cca. 500km ale vyzkouším novou. Jěště doplňující otátka, na cívce nemám vyraženou hodnotu, tuším správně 6voltů?
Datum: 04. června 2013 20:49
Jméno: standa
IP: uživatel15621
 Ucpanej kohoutek ? Svíčka ? Šlus někde v okolí VN kabel,fajfka,cívka ?
Datum: 04. června 2013 19:59
 mě to dělala svíčka a trochu i bohatost směsi, tak zkus svíčku, a když to nepomůže skus trochu pootočit objímku zapalování
Datum: 04. června 2013 19:40
 Jěště musím dodat, že už nejde ani vytočit do otáček na stojánku. Vždy když se otáčky blíží k maximu tak na chvilku nic a pak se zas chytne.
Datum: 04. června 2013 18:18
Jméno: Petr
IP: uživatel14082
 Zdar draci čím to je že jawa 05 nejde moc vytočit jde vytočit jen tak na pul
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2013 18:31
Jméno: Petr
IP: uživatel14082
 Díky za rady
Datum: 05. června 2013 18:31
Jméno: FichtlVlog
IP: uživatel14157
 to může děat hodně věcí..výfuk,šoupě,zaseklej plovák,rozhozenej odtrh,špatná svíčka,filtr
Datum: 04. června 2013 22:04
 dival ses do výfuku?
Datum: 04. června 2013 21:16
 Zdravim draci,předělávam Simsona elektronika na enduro,když dám větší enduro řidítka,vystačí mi kabeláž... ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2013 16:50
Jméno: RiderMann21
IP: uživatel13868
 Ahoj, chtěl bych se zeptat, jaké sou rozdíly mezi kývačkami vyrobenými v Jawě a v ČZ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2013 21:17
 a čz ma výkonejší motory
Datum: 04. června 2013 21:17
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ČZ oproti jave majú rám z okruhlých profilov a JAWA má z hranatých profilov potom Jawy sú dvojvyfukove čz len jedno a ešte par drobnosi by sa našlo
Datum: 04. června 2013 15:39
 Za éry Jawa-čz vyráběla Jawa kývačky o obsahu 250 a 350. ČZ vyráběla obsahy 125, 150 a 175. Po rozdělení značek pokračovala Jawa ve výrobě kývaček o obsahu 250 a 350 ještě přibližně dva roky, tzn do roku 1962, pak se kývačka inovovala na panelku. Čezeta zase dělala svoje kývačky o obsahu 125, 175 a nově i 250. Takže v Jawě se dělaly modely 353 a 354. V ČZ se dělaly modely 351, 352, 355, 356, 453, 450, 455 + od nich odvozené sportky 473, 470 a 475. Mezi některými modely je spousta rozdílů, ale kdybych to měl všechno vypisovat tak jsem tu do zítra...
Datum: 04. června 2013 15:39
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Zdravím kamarat ma JAWU 350/638 a má problém že mu veľmi dobíja meral napätie pred dvoma dňami tak mu to dávalo na baterke 18V a dnes uť 21V môže to byť vadným reglerom či sa treba aj na niečo iné zamerať???
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2013 15:45
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 za mě na 100% je to regler.. rozhodně pokud jsi naměřil 18 až 21V na akumulátoru, tak je kaput i akumulátor
Datum: 05. června 2013 15:45
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 tak to ti na 100% nezaručím, na 90% by to měl být regler
Datum: 05. června 2013 7:56
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 diki to mám v pláne len ide to či takéto správanie môže robiť len regler
Datum: 04. června 2013 22:06
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 zkus tam dát jiný regler, třeba ze staré škodovky
Datum: 04. června 2013 19:47
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar draci potřebuju radu nevíte na jaké motorce je stejný přední kolo jak a mtx hondě té novější s kotoučem a nebo kde koupit 21 ráfek
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 6:55
Jméno: pepa
IP: uživatel15055
Datum: 06. června 2013 6:55
Jméno: jawa
IP: uživatel6480
 zdar draci, chtěl bych se zeptat, jestli by byl někdo ochotný vyrobit tyristorové zapalování? Kdyžtak pište na mail rak.sportnet@gmail.com díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2013 12:23
Jméno: jawa
IP: uživatel6480
 zdar draci, chtěl bych se zeptat, jaké zlepšení bych mohl čekat od tyristorového zapalování ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2013 16:09
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 CDI teoreticky nemá omezení otáček, maximum otáček se odvíjí od tvrdosti zdroje, jak rychle je schopen nabít zapalovací kondenzátor na potřebné napětí. Kdysi se mi povedlo trafo k CDI, co zvládalo mezní otáčky 60.000rpm což mě upřímně pobavilo
Datum: 05. června 2013 16:09
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Nesmysl, i kladívka odklepou 11 000ot/min (třeba z trábika)... Silnější jiskra - lepší starty, vyrovnanější chod.
Datum: 04. června 2013 12:25
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 dlě me při vyšších otáčkách lepší průběh a zvládne točit i přes 11000ot. když už kladívko nemůže
Datum: 04. června 2013 9:57
Jméno: Hafis
IP: uživatel15555
 Čau, hele je v technický od Jawa 50/23 mustang, jakou by měl mít barvu? A ještě. Kolik prosím stojí nové magneto? Jen samotné magneto.
Díky Hafis
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2013 11:25
 já jí měl napsanou i ve starým tp, byla dopsaná normálně propiskou
Datum: 24. června 2013 11:25
Jméno: Michal
IP: uživatel15665
 Jestli máš staré papíry (jen malý techničák), tak barvu napsanou nemáš. Ale pokud máš už nové papíry (malý a velký techničák) tak tam už barvu máš napsanou  .
Datum: 14. června 2013 6:11
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 v novém určitě
Datum: 04. června 2013 14:09
 jo já sem na starém TP u své 20 taky nenašel barvu, ale u 21 v novém TP myslím že napsaná je
Datum: 04. června 2013 11:23
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 pokud je v techničáku barva zapsaná tak tě za jinou barvu na technický vyhoděj
Datum: 04. června 2013 9:58
 V origo techničáku k fichtlu barvu zapsanou nemám. A samotné magneto je komplet alternátor, tzn rotor i stator. Rotor se v replice nevyrábí...
Datum: 04. června 2013 7:52
 Zdravim,opravuju znamemu pionýra,má problém při studených startech(chytne hned ale hned chcípne),jakmyle se zahřeje startuje na drc ale start. pakou ho pořad nenakopnu,na roztlačení chytá hned a jede plynule. Svíčka,kondenzator,ind.cívka... vše nový,předstih by měl být také nastaven správně.Prosim poradte.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2013 21:05
 odtrh prdstih nic jineho
Datum: 05. července 2013 21:05
 Čus lidi, o kolik se snižuje hlava na pionýra? Odepište díky Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2013 6:43
Jméno: standa
IP: uživatel15621
 K CU je hlava 5,4-5,6ccm.
Datum: 04. června 2013 6:43
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Tak si nech od stejskyho udělat i hlavu a nevymýšlej nesmysly
Datum: 04. června 2013 6:39
Datum: 03. června 2013 23:23
 na to se tě neptám.. ptám se tě jak máš upravený válec... podle uprav válce se dá spočítat na jaký obsah spalovacího prostoru je potřeba hlavu snížit.
Datum: 03. června 2013 23:19
 je to nová hlava s original spalovakem
Datum: 03. června 2013 23:04
 záleží najká obsah spalováku potřebuješ k daným úpravám na válci
Datum: 03. června 2013 22:00
 Zdar ,,sou na novějšim krytu řetězu u pionýra 21 linky? a kdyžtak kde, díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 21:56
 jo dík
Datum: 03. června 2013 21:56
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Nejsou
Datum: 03. června 2013 21:51
Jméno: Jenda
IP: uživatel15536
 Ahoj chci se zeptat slysel jsem ze sou dva druhy hlav válce jedna pulkulata a druhá ledvinkovitá nemate nekdo fotku obou hlav?a která je na který motor.a jak je to s kompresí u těchto hlav?dekuji za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2013 21:28
Jméno: standa
IP: uživatel15621
 A pak je ještě hlava polská,ta neni ani na j05 ani na j21 ,ale je úplně nahovno  btw - objem cca 7ccm...
Datum: 04. června 2013 21:28
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
Datum: 03. června 2013 22:31
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
Datum: 03. června 2013 22:31
Jméno: Jenda
IP: uživatel15536
 Mam v tom vetsi zmatek este nez pred tym
Datum: 03. června 2013 22:08
Jméno: jenda
IP: uživatel15536
 Tohle je ta pulkulatá?
Datum: 03. června 2013 22:02
 dej si google dej tam hlava válce jawa 23 a v novej založce dej hlava válce ja 05 a hledej ja to tak taky našel ale ty odkazy jsou nejaky divny
Datum: 03. června 2013 22:02
 https://www.google.cz/search?q=hlava+v%C3%A1lce+jawa+23&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=VOusUc7XJOiu4QSrloCoAg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1400&bih=748#facrc=_&imgrc=ZQnKX0bO3Vk1wM%3A%3Bxi7LMjbxPREH_M%3Bhttp%253A%252F%252Ffichtl.kx.cz%252Ftechnika%252Fopravy%252Fpuleni-motoru%252F7hlava_otrena.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Ffichtl.kx.cz%252Findex.php%253Fstr%253Dopravy%252Ctechnika-puleni-motoru%3B640%3B480 a tady ta tam je vidět nějaký rozdíl https://www.google.cz/search?q=hlava+v%C3%A1lce+jawa+23&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=VOusUc7XJOiu4QSrloCoAg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1400&bih=748#facrc=_&imgrc=ZQnKX0bO3Vk1wM%3A%3Bxi7LMjbxPREH_M%3Bhttp%253A%252F%252Ffichtl.kx.cz%252Ftechnika%252Fopravy%252Fpuleni-motoru%252F7hlava_otrena.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Ffichtl.kx.cz%252Findex.php%253Fstr%253Dopravy%252Ctechnika-puleni-motoru%3B640%3B480
Datum: 03. června 2013 21:18
Jméno: jenda
IP: uživatel15536
 jj to ano ale snazil sem se to vygooglovat a nenasel sem zadný fotky ktery bych dal vedle sebe a vydel ten rozdíl
Datum: 03. června 2013 20:59
 foto nemám, ale logicky ta ledvinkovitá má větší kompresy protože musíš smě stlačit v menšim prostoru, kdežto u tý půlkulatý to samý množství směsi stlačuješ ve většim prostoru, snad jsem to vysvětlil dobře, ta půlkulatá se dávala na typ 05(nejčastějš), a ta ledvinkovitá už by měla bejt hlavně na typu 20 21 23
Datum: 03. června 2013 20:41
 Ahoj kluci, vlastním Babetu 207 a teď mi nastal problém ve výkonu. Celou dobu jezdila bez problémů a měla tah i do kopce. Teď ale výkon pokles. Nevím, v čem by mohl být zakopanej pes. Prosím o radu, pakliže se vám stalo něco podobnýho a problém jste vyřešili. Díky moc, Lukáš!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 19:28
 Zdravím sešo chtěl bych se zeptat dal by se u tebe sehnat 75w rotor na ČZ 125/476 a pokud ano ta za jakou cenu ?? za odpověď děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 20:25
 spolupracuje,, ale to co se dela v turecku je smejd a cr uz to nikdo neudela a taky neudela
Datum: 03. června 2013 20:25
 Proč nespolupracuje?
Datum: 03. června 2013 19:48
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 upozorňuji, že 75W rotor nespolupracuje s 45W a 50W statorem
Datum: 03. června 2013 19:45
Jméno: 4gear
IP: uživatel12485
 Zdravím draci. Před chvilkou tu byl dotaz ohledně výroby tyristorového zapalování. Mužu se zeptat v čem spočívají výhody? (Našel jsem spoustu schémat) Popřípadě jestli někdo vyrábí/prodává. Měl bych zájem. Díky za vysvětlení
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 23:32
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 Ahoj ,nemas kontakt kto prodava tyr. zapalovani?
Datum: 03. června 2013 23:32
 největší výhoda je silná jiskra i při malejch otáčkách,a to že velký napětí a proud se spína malym napětim, proto se tolik neopalujou kontakty a tím odpadá časté nastavování zapalování, sám mám tyristorový zapalování asi 2 rokem a ani sem na něj nešáh a fichtl furt šlape, jenom sem ho podle návodu napojil na stávající kladívkové zapalování, dokonce sem ho koupil od někoho odsud z z inzerátů, někdo se tim zabejvá a prodává, já ho sehnal asi za 400 i s poštovnym
Datum: 03. června 2013 14:03
Jméno: jawa
IP: uživatel15609
 zdar draci, čím může být u mustanga, že když jedu a přidám plnej plyn, tak zezačátku se to přidusí a následně to jde konečně do otáček? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 14:08
Jméno: jirka125
IP: uživatel13054
 Tak buď špatnej předstih (nastavit do středních poloh) nebo je příliš bohatá směs (nastavíš plíškem nad plovákem nebo jehlou šoupátka).
Datum: 03. června 2013 14:08
 Zdar ,upravuju si 21 do terénu a přední vydlice ze Simsona pohodička za 10 min tam byly ají s řídítkama ale zadní tam nepasujou jsou větší poradte jak je tam dát nechci uříznout a převařovat uchyty a upravovat aby ten svár potom nepraskl předem díky za jakýkoliv názor kdyžtak jsetli máte nějaké fotky nebo plánek tak na muj e-mail (pepa.fendrych@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 11:54
 Taky jezdím simsoňácký, převařit nebo upravit to budeš muset kdybys hledal trochu inspirace ozvi se mi na email: jawa46@seznam.cz mám to převařený a nic nepraská, záleží jak umíš svařovat a jakej matroš na to použiješ
Datum: 03. června 2013 11:54
 Zdar, poradil by mi někdo, kde sehnat silentbloky do zadní vidlice na Babettu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 17:08
Datum: 03. června 2013 17:08
 Na čep
Datum: 03. června 2013 13:52
 jaky na cep vidlice a nebo na tlumice?sesa
Datum: 02. června 2013 22:45
Jméno: Honza
IP: uživatel15014
 Zdravím nevíte někdo co by u mustanga mohlo způsobovat to že to na volnoběh chcípe když netůruju motor v jednom kuse šteloval jsem karburátor otáčky má pěkný ale po chvilce z ničeho nic chcípne pionýr mi drží pěkně ten jen tak nechcípne. Jinak mustang jede pěkně dělal jsem go motoru.Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 0:00
Jméno: pepa
IP: uživatel14885
 jestli to máš čerstvě po výbrusu je to normální jak to má vše větší tření tak se to na volnoběh neutáhne a ochuzovat směs v záběhu není dobrý ..jde tam mín benzínu ale i oleje..
Datum: 03. června 2013 0:00
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Řekl bych,že se uchlastává.Vysoká hladina,nebo směs.
Datum: 02. června 2013 20:59
|



|