česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  292  293  294  295  296  297  298  299  300  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustanh      IP: uživatel6480    
Zdar draci, byl by ochotný někdo vyrobit tyristorové zapalování na mustanga? na ceně se dohodneme! pište na mail rak.sportnet@gmail.com díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2013 15:48
 
 
 
 
Jméno: Jarek      IP: uživatel15536    
Ahoj prosim o radu udelal sem vybrus namontoval ho a zacal zajízdet najel sem po týdnu sem natocil 70km na poslední projízdce fungovalo vsechno jak má uplne bez problemu dojel sem vecer domu zaparkovat fechtla a na druhy den rano proste nechcel chytnout prekontroloval sem zapalování a to bylo ok tak sem rozdelal karbec vyfoukal a byl taky ok a fechtl porat ne a ne chytnout vymenil sem svícku a take ni a potom sem si při protaní motorem vsimnul jakoby mě to vracelo směs spátky do karburatoru jak je na spodní straně karburatoru ten odkapový kolíček tak pri protacení motorem kdyz se píst blíží ke spodní uvrati tak to stama vyfoukává ven je to mozné? a dá se to léčit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2013 10:19
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel15693    
Cau Draku, to ze ti tece benzin prepadem u karbecu znamena ze ti ho tam jde hodne. Prekontroluj to jeste jednou, zkontroluj zapalko jestli ti nekostri, pak taky jestli se ti nehnuli cívky na statoru-kdyz jsou moc blizko tak nedavaj stavu dokonce drou o rotor.
 
 
Datum: 20. června 2013 10:19
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Zdravím, potřebuju radu jak povařit nádrž bez toho aby mi blafla. Jak to někteří vaříte, nebo máte někdo nějaký tip jak to povařit? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2013 23:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Jardo , věř tomu že se to do druhého dne nevyvětrá,za mě naplnit vodou
 
 
Datum: 09. června 2013 23:50
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Jěště je dobrý tu nádrž nechat vyvětrat, je to jistější. Stačí ji po vysušení nechat do druhého dne venku na průvanu.
 
 
Datum: 09. června 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Vařil jsem už nespočet nádrží od sekaček po motorky a auta a vždy stačilo pořádně ji vyčistit, vysušit od benzínu a zalejt vodou. Místo které vaříš musí být nahoře a nesmí být pod ním voda, jinak Ti ten svár hned praskne, jak se prudce ochladí. Vždy to vařím COčkem, nechám schladnout a otočím jestli to neteče. Nakonec to ještě rozumně natlakuju pro zkoušku.
 
 
Datum: 09. června 2013 21:17
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aspoň se tam toho vejde víc xD
 
 
Datum: 09. června 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tatře
 
 
Datum: 09. června 2013 16:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolega vařil na natře nádrž plnou nafty... neotevřel na ní víčko a jak se teplem tlakovala tak se nafoukla :-D ...
 
 
Datum: 09. června 2013 16:10
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
jj sem to zkusil zaroven aji tu :-) lepsi je vic vedet, nez aby se potom stal nejaky pruser :/
 
 
Datum: 09. června 2013 15:22
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel5937    
Jejda na Facebooku už ti poradilo dost lidí ne ? ..
 
 
Datum: 09. června 2013 15:21
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel15645    
napln ji uplně celou vodou nějak ucpi a modli se :-DD
 
 
Datum: 09. června 2013 15:00
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, pořád nemožu nastavit tu správnou hladinu v plovákovce (na jawě 21). vím jak se šteluje ale problém je v tom že když ji nastavím jak má být(zárověn s plovákem), tak se to jak je to ohřáté strašně zadušuje a vůbec nedrží volnoběch a je celá černá svíčka, tak když ji zase dám níž tak to studené nemože chytnout a když se to nahne tak to zdechne, ale zato to de krásně do otáček a drží volnoběch, tak jestli někde něco podobného řešil tak bych byl rád za nějakou radu díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2013 17:08
 
 
 
 
Jméno: 4gear      IP: uživatel12485    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
 
 
Datum: 09. června 2013 17:08
 
 
 
 
Jméno: jedla      IP: uživatel15098    
Ahoj fichtláci :-), mám problém u mustanga když pustim benzín tak mi okamžitě začne přetejkat kolem toho víčka na karburátoru jak je tam ten "čudlík" na nacucání benzínu, pokud prostě nenakopnu motor tak mi to z toho furt teče, karbec jsem rozdělal ale prostě nic jsem tam špatně neviděl, nemáte někdo nějakou zkušenost s tím ? nevíte co bych měl zkusit udělat? Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2013 7:13
 
 
 
 
Jméno: dehner.zdenek      IP: uživatel14564    
může být praskly plovak.Také mě to potkalo.
 
 
Datum: 24. června 2013 7:13
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Muže to být tím že máš zatuhlý ventil u toho čudlu na nacupování benzínu. Já to řeším tak že si vezmu kompresor a profouknu to. Hodně štestí
 
 
Datum: 09. června 2013 17:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
plovák ti k komoře plave na hladině benzínu a nebo je spadlý dole?
 
 
Datum: 09. června 2013 12:52
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
anebo se ti zasekne ventil a dojde k přeplavení karbce
 
 
Datum: 09. června 2013 12:20
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel9121    
díval ses jakou máš hladinu? jak ti to jede, vypadá to že ji máš vysokou (šteluje se takovým tym plíškem co zavírá ventil přívodu paliva)
 
 
Datum: 09. června 2013 12:18
 
 
 
 
Jméno: Karel_x      IP: uživatel15643    
Čůs chlapi, potřeboval bych od vás něco. Jaký máte úbytek napětí na baterce když zastrčíte klíček do spínací skříňky ? (JAWA 350/369) . Díky moc je to pro mě důležitý protože já mám na nové baterce úbytek 1V, zřejmě tam mám někde přechodový odpor nebo nějaký zkrat nebo kdoví co.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2013 13:48
 
 
 
 
Jméno: Karel_x      IP: uživatel15643    
To je možný to buzení ovšem podle servisní knížky a také jednoho návodu z internetu má být po zastrčení klíčku napětí baterky (12,6V) na svorce B+ usměrňovače a svorky D+ regulatoru. Já mám 12,6 na svorce B+ ovšem na svorce D+ mám cca 12,1 V
 
 
Datum: 09. června 2013 13:48
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Když zastrčíš klíček, tak se začne budit alternátor. Buzenej altík bere proud a máš i úbytek napětí na baterce.
 
 
Datum: 09. června 2013 13:07
 
 
 
 
Jméno: Karel_x      IP: uživatel15643    
Tak to vypadá že proud asi nezměřím..... Když zapojím multimetr do obvodu na rozsahu 200mA tak se mi začnou žhavit žárovky (neutrál a dobíjení), ale teče tam více tak chci zvolit větší rozsah. Jak tam dám rozsah 10A tak to neměří nic.... nevim proč asi mam tupý multimetr...
 
 
Datum: 09. června 2013 11:38
 
 
 
 
Jméno: Karel_x      IP: uživatel15643    
Pojistka tam je, proud zajdu změřit.
 
 
Datum: 09. června 2013 11:08
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Ja to vidím na skrat a máš niekde v el. inštalácií aj poistku ??? lebo už som sa na veľa 350 stretol že nemajú a pride mi to ako veľká chyba podľa mňa ten úbýtok by tam nemal by byť určite ale môže to byť aj prechodový odpor ale určite by som tam dal pre istotu poistku a ešte zmeraj že koľko ti to berie Ampérov ked zastrčíš klúč
 
 
Datum: 09. června 2013 11:05
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Chci se zeptat, jak předěláváte rozetu na čz 175/477 do terénu. Nevím kde sehnat věnec rozety. Tady na FK jsou jenom věnce na pionýra. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2013 9:54
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Hejňo! Říkal sem si, šak Ti negdo poradí, ať to nejsu furt já. A je to tady! Akorát mě se nelíbí to tam vařit! Esli je to kuba kerýmu sem to radil, toš Ti može přeposlat fotky od mě, nebo Ti to pošlu aj já. Pár detajlú bych udělal jinak! Jak chceš. Nebo:" 2beo@seznam.cz "! A pro kubucz. Proč se neozýváš kvúli tej baterce? Toš tak.
 
 
Datum: 09. června 2013 9:54
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
zajdi někam do JZD a řekni že chceš ozubene kolo z pasu na hnuj ma 75 zubů,pak někde na soustruhu pěkně vyřiznout díru na pruměr puvodni rozety a jenom nasadiš a pěkně navařiš a je to tak sem to udělal a motorka jezdi jak blázen
 
 
Datum: 09. června 2013 1:07
 
 
 
 
Jméno: radim264 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci jak nejlíp dostat barvu z plechů?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Já to prostě opískuju v pískovacím boxu a paráda :-)
 
 
Datum: 09. června 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Opískovat...
 
 
Datum: 09. června 2013 7:07
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím vás. Zajímalo by mě či se dá nějak utěsnit vývod na tachometr u čz 175. nějak mi u toho prolíná oil, tak jestli tam je origo nějaký těsnění nebo to mám jen vypravit lukoprenem. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2013 11:10
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ako origo by tam malo isť gufero http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tesneni_tachomet_otackomer.html ale i to je možné žo to kus bude slziť ale ja by som spravil tak že by som použil maticu bovdenu plus nejakú zaslepku a by som to tam našruboval
 
 
Datum: 09. června 2013 11:10
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel289    
čus mam problem pionýr je po renovaci nový komplet vyfuk, vzduch. filtr karbec čistej seřízenej předstih ale někdy se stane že nejde vytočit dusí se ale jinak někdy jede dobře směs je už nastavena na nejchudší a pořát, nevim s stim rady díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2013 11:13
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Môže to byť tom že celý airbox s filtrom je buď veľmi priškrtený alebo zase veľmi otvorený toto som mal na fechtlu po výbrus musel som to celkom ho utesniť a tak pobehať a ked si to kus sadlo tak potom nechať len tu trubku voľnú a tie otvori na boku zalepiť
 
 
Datum: 09. června 2013 11:13
 
 
 
 
Jméno: jawka05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim, mám jawu 05 (1962) na ktoru by mal ist original karburator Jikov 2915, ale na spodku je puknuty takze z neho asi nic nebude a taky karburator uz neviem zohnat, ale mam aj 2 nove Jikovi 2917, no ked som namontoval 2917, tak trosku poklepe a ked pridam plyn tak ju zadusi, nemate s tym niekto skusenost? co by bolo treba ponastavovat? trysky som dal z 2915 (68, 38). Dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2013 15:24
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Přesně jak říká Standa, musíš tam dát správné kolínko. Kolínko z 05ky je užšší. Problém je v tom, že emulzní trubici musíš mít v nejužším místě sání což by měl být difuzor karburátoru, jinak se ti nevytvoří potřebný podtlak a směšování nefunguje jak má. Kolínko z 20/21/23 poznáš na první pohled, protože za přírubou karburátoru má vybrání pro hlavičky šroubů, 05kové to nemá. Jinak, vytvářím soupis typů Jawa 05, mohl by jsi mi prozradit výrobní číslo tvojí Jawa 05 případně jaká byla nebo je originální barva??? dík
 
 
Datum: 09. června 2013 15:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15644    
Hlavně to chce sací koleno z j21 na jikov 17. Origo sací kolenoz j05 je v přírubě užší.
 
 
Datum: 09. června 2013 14:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já mám též 05 z 62 roku a mám na ní karburátor 2917 a v něm trisku 60 protože s 68 to bylo přehlcený ale s tou 60 to taky není ono chtělo by to něco mezi 60 a 68
 
 
Datum: 09. června 2013 13:08
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15496    
moc bohate narozdíl od 15 se na 17 musí naštelovat hladina viz stranky jawa 50 wz cz ..technika.... karburace 15 mm má hladinu danou na pevno za to 17 se musí ladit....http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
 
 
Datum: 08. června 2013 22:20
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
čus draci co je u fichtla špatně když půlka svíčky je černá a druhá půlka je jako bronzová . Karburátor je čistej a předstih , odtrh seštelovanej . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2013 21:23
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
nech to být když má cihlovou barvu tak je to dobře , a nebo ho projed atspon na 10 km pak se vyčistí ta svíčka...
 
 
Datum: 08. června 2013 21:23
 
 
 
 
Jméno: nerow      IP: uživatel13868    
Zdarec, předělávám jawu 20 na 21 a jde mi o to, zda tam nějak dostanu ty prsíčka z 21. Přední kryt, co je pod ním airbox a karburátor je na 20 delší, takže se to tam logicky nevejde, ale chtěl bych vědět, jestli to tam i přesto pujde nějak narvat. Vyzkoušet nemůžu, páč je zatím nemám. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2013 14:18
 
 
 
 
Jméno: nerow      IP: uživatel13868    
Ok, snad to nějak pujde.
 
 
Datum: 09. června 2013 14:18
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
prsíčka=límeček nahoře zkrátit,a naohýbat podle toho kam to chce
 
 
Datum: 09. června 2013 13:55
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel14254    
no já sem taky předělávál a mám to tam, trochu kladiva a je to tam, popř si to neak poohýbej
 
 
Datum: 08. června 2013 21:03
 
 
 
 
Jméno: martin46      IP: uživatel12157    
zdravim draci potřeboval bych poradit mám ČZ 125/476 a nevypíná mi spojka normálně je zařazeno a zmáčknu páčku spojky a kolo se pořád točí nevím co stím nereaguje to na nic ani na ten šroubek co je v poloautomatu a stalo se to zničeho nic chvilku sem jezdil a vpůrběhu jízdy sem na to přišel že to nejde tak prosím o nějakou radu co stím ... za odpovědi děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2013 23:42
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Vypína spojka, když pohybuješ řadičkou nahoru a dolů (měl bys cejtit určitej odbor), nepovolilo se ti jen lanko ?
 
 
Datum: 08. června 2013 23:42
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel13681    
zdar draci myslíte že by šla na čz 175/487 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/3.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2013 11:11
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
 
 
Datum: 09. června 2013 11:11
 
 
 
 
Jméno: Standa_85 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, Mám Jawu 05 a motor z 21. Když koupim nový originál kartery 05, dostanu tam střeva (ložiska, ozuby atd...) z motoru 21, nebo je tam potřeba něco měnit? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: standa_85      IP: uživatel15640    
Aha, no co se dá dělat. Hold tam dám ty neorigo. Díky
 
 
Datum: 08. června 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
77pita i ta klika je jiná, má průměr 15 mm a z 21 ky 17 mm
 
 
Datum: 08. června 2013 21:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15496    
já myslím že i ta klika má jine setrvaky ...stejná je jen ojnice a pude tam jen primár spojka a zapalko ....
 
 
Datum: 08. června 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: 77pita      IP: uživatel15641    
Do 05 karterů oryginal !!! 20 střeva nedostaneš,jsou delší.Pasuje pouze klyka.Střeva z05 se schodují s 550,555.
 
 
Datum: 08. června 2013 20:18
 
 
 
 
Jméno: misak      IP: uživatel15639    
Čau draci chci se zeptat u moji čz 175/477 z přední vydlice my vetkl nějáky olej musí se tam doplnit nebo kčemu tam vlastně jsou tam pružiny né, a jak je možné že to vyteklornrndíky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pružina je jedna věc a tlumič je věc druhá, ale o tom si nejspíš ještě neslyšel, když vidím jaké problémy ti dělá čeština
 
 
Datum: 08. června 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
čau, chci jen vědět jestli má být na rotoru (u pincka 21) drážka pro vačku, a jestli když ji tam nemám tak to pujde něak zpravit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2013 14:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mi ještě vysvětli, jak to že ji tam nemáš... udělat není problém, problém je najít přesně místo kde má být :-)
 
 
Datum: 09. června 2013 14:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jde to, vypilovat tam drážku a udělat jakejsi klínek
 
 
Datum: 09. června 2013 13:10
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
dík tos mi pomohl
 
 
Datum: 09. června 2013 9:49
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Zpravit je od slova zpráva, zpravit někoho o něčem, ve smyslu informovat. Kdežto spravit je varianta slova opravit... jedno malé písmenko a jak se hned změní smysl že? :-)
 
 
Datum: 08. června 2013 22:29
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15632    
zdarec, nevíte z jakého duvodu se mě točí celá spojková hřídelka, i při neutrálu, - (točí se to pouze na prokluz), sem neco blbě složil, ale co. tím pádem mě spojka nechce pustit, dík za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2013 13:40
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15632    
to bude ono, nepárové kartery, sakra práca, jak sem povolil trochu šruby, povolilo to, no už mám složený druhý motor, ještě otázka, jak je poznám, že k sobě sedí? mají tam čísla tuším vyražené naspodu
 
 
Datum: 10. června 2013 13:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15633    
Blbě složenej motor a nebo nepárový kartery. Je to skřížený a tak je řetězový kolo unášený.
 
 
Datum: 08. června 2013 15:50
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15632    
to nezkoušel, jinak by to značilo co? já sem i celou spojku vyměnil, a pořád to samé, to sem ještě neviděl, aby mě při neutráu zabírala lehce klika
 
 
Datum: 08. června 2013 10:11
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a zkoušel si chytit hřídel u ty spojky co leze ven a točit jen řetězovým kolečkem
 
 
Datum: 08. června 2013 9:31
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15632    
na druhém motoru při neutrálu se rozpojí, řetezové kolo se točí, a spojka stojí, kdežto mě se to točí celé pořád
 
 
Datum: 08. června 2013 8:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je normální že se točí.. prostě se to unáší....
 
 
Datum: 07. června 2013 23:17
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15632    
u pionýra zajisté,
 
 
Datum: 07. června 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau chcu se zeptat proč mi stříllí jawa 250 co stím ?? to sou strašny rany už mě to stve dík za rady !!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2013 18:58
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
no mě to na panelce dělal vyfuk a nakonec mi vyletěl tlumič byla to rána jako prase :-D
 
 
Datum: 07. června 2013 18:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15055    
nejčastěji předstih anebo vynechává zapalko..muže to být i karburací... a kdyby to jen rvalo on jde benzín prostupuje až do laufu kde hrozí jeho vníceni a kladně tak mužeš někomu zabodnout kus výfuku do..... :-)
 
 
Datum: 07. června 2013 18:55
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel15636    
môže to byť zapalovaním-predstihom, zmesou paliva alebo falošný vzduch
 
 
Datum: 07. června 2013 18:55
 
<  292  293  294  295  296  297  298  299  300  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 27.04.2025 18:52:44 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu