Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Ahoj, včera jsem měl docela dlouhý rozhovor na téma upravené válce od Stejskyho. Jaké máte zkušenosti třeba s jeho tříkanálovou úpravou??? Ale prosím vyjadřujte se jen ti kdo s ní jezdili a ne jedna paní povídala
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2013 22:44
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 jo to souhlasím, jede ti to fakt pěkně, o tom asi není třeba polemizovat....ale asi tu nejsme od toho aby jsme si dokazovali jak to komu jede, možná už jsi pochopil o co mi šlo, jen jsem chtěl fakt konstruktivní diskusi, ale evidentně to tady asi nejde
Datum: 12. června 2013 22:44
 Jen jsem tím chtěl říct že nevím vše, ale myslím že to co dělám v 18ti letech dělám dobře myslím že na videu to jde vidět
Datum: 12. června 2013 22:31
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Ve svém věku už si moc mladej nepřipadám, sorry, ale můj věk odpovídá cca. průměrnému věku fichtlů, fakt mi není 16, bohužel........ To je právě ten problém, že spousta lidí si myslí, že když se někdo na něco zeptá, musí mu být 15-16. Tak že s úctou, pokud ta 46 ve tvém nicku je rok výroby tak blahopřeji, že tě ještě fichtl baví a pokud věk tak mezi námi není moc rozdíl  , Tohle téma jsem otevřel z jediného důvodu, jsem prostě zvědavý, nic víc nic míň..... A to že jsem fichtla zvolil jako levněší variantu zábavy, protože 130LR už prostě nešla v soukromích podmínkách uživit je moje věc. Teď už ti možná dojde, že něco pamatuju a něco málo o motorech vím a nebo nevíš o čem mluvím....... tím bych to tu ukončil ať neplýtváme místem na tomto webu
Datum: 12. června 2013 22:28
 Když už si byl na mě tak drsnej tak jako poděkování ti posílám video mýho mopeda se silniční úpravou http://www.youtube.com/watch?v=6WCUwpH_sCY nebyl naladěnej spodek ale 75 jsem jel z 13ti zubem!  karbec: dell orto 21, klika origo, vape, předstih 1,9mm a příště bych ti radil nedělej tady tak velký ramena  každej byl jednou mladej.. ale od té doby jsem se toho hodně naučil
Datum: 12. června 2013 21:26
 pak nechápu proč se tu ptáš na válec kterej se někdo vyrábí jak Bata cvičky......
Datum: 12. června 2013 19:59
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Ptal jsem se proto, že jsem právě z hodně stran slyšel to samé co říkáš, že to prostě žádnej zázrak není, ale zas je otázka jestli to ty lidi uměli naladit, tak jsem doufal že se ozve někdo komu se to naladit povedlo. Nevím proč bych měl mýt respekt před někým kdo nedokáže odpovědět na jednoduchou základní otázku. Věř mi že 70 mi opravdu nečiní potíže, to mi jezdí cestovka na které jezdím do práce, ale ne z kopce jako mnohým, ale i do kopce. O závoďáku nebudu mluvit, protože toho času se staví nový, neboť ten loňský je po havárii kdy mi při brždění před zatáčkou praskly v 85km/h přední vidle na totálku, kdyby to bylo v plný rychlosti tak si tu možná nepovídáme, chtěl jsem prostě jen potkat někoho kdo ten tříkanál doma naladil tak aby to jelo podle jeho představ, nic víc nic míň.
Datum: 12. června 2013 19:56
 koukám že tazatel je opravdu fundovaný specialista. nebudu tu rozvádět s čím jsem jezdil nebo ne. jen uvedu že jsem několikrát na silnici ůdajné stejskyho válce předjel cestou z práce na pootevřeném sériáku. asi dost záleží na tom kdo to má pod prdelí a jestli(jak tu bylo zmíněno) ten dotyčný umí seřídit předstih. jestli jsi to nepochopil, tak se všichni co o tom něco vědí právě z tohoto důvodu vyjadřují vyhýbavě a nejistě. když to tady čtu, tak to každýmu druhýmu točí aspoň 10 000, ale málokomu to jede aspoň upocenejch 70. snažili se ti tu odpovědět lidi kterejm 70 problémy určitě nedělá a proto bys jejich vyjádření moh brát trochu s respektem. ber to tak že bez laborování nepojede ani stejskyho válec.
Datum: 12. června 2013 19:45
Jméno: 4gear
IP: uživatel12485
 marquee, tak proč se nás zabedněnců ptáš? Když ti nejsme dobří, naše rady (celkem myslím že měly hlavu i patu, když ti řekneme abys šel na návody a optal se...) ti nejdou pod nos... Pro tebe je myslím dobrá jediná rada... válec si kup a sám si ho zkus...
Datum: 12. června 2013 19:14
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 jawa45: panáčku tupí jsou lidi tady, ne já, info ze závodů aspoň silničních mám.... ono ne každej je tu pitomec, tak se laskavě uklidni, o motorech něco vím a neškemrám tu pokaždé když mi odejde svíčka jako ostatní, chtěl jsem konstruktivní debatu a ne poučování co má člověk dělat, jenže tady jsou samí zabedněnci co to nechtěj pochopit a koukám i ty k nim patříš, nepotřebuju od tebe rozhodně radit a info jak upravit válec fakt nepotřebuju........
Datum: 12. června 2013 15:47
 marquee: přesně jak říká bakoun zajdi někam na závody, určitě se najde někdo kdo ti rád řekne co má v motoru  a pokud si tak tupej že si neumíš něco představit nebo sám vymyslet radši nikam nechoď  všude jsou mraky informací jen je umět najít
Datum: 12. června 2013 15:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 ... je to totiž strašně tajný.
Datum: 12. června 2013 15:15
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jo to vím, ale to bych raději rozebíral soukromě nebo jinde.
Datum: 12. června 2013 13:08
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Zkus si zajít na závody a ptej se... Většina lidí je docela sdílných.
Datum: 12. června 2013 10:30
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Drakoune, myslíš, že jsem se Stejskym nemluvil???? Buď neumíš číst nebo je problém ve vedení. Tak potřetí.... Chci nezávislé posouzení a zkušenosti lidí, ne údaje od výrobce. Jenže tady je to asi fakt pro 99% lidí těžké pochopit.
Datum: 12. června 2013 9:24
 se divíš?90% lidí zde je rádo,že z toho vyloudí jiskru natož aby něco ladili...
Datum: 12. června 2013 8:43
Jméno: drakoun
IP: uživatel14642
 Tak se zeptej rovnou stejskyho, ne? Ten ti o všem řekne nejvíc
Datum: 12. června 2013 8:04
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 To myslím není důležité, řekněme s člověkem, který tomu rozumí a ví co dělá, ne jako tady, kde se o úrovni jednotlivých dotazů fakt asi nemá ani cenu zmiňovat. Tím tuto debatu končím. Nemá totiž smysl se tu o něčem podobném bavit.
Datum: 12. června 2013 7:29
Jméno: drakoun
IP: uživatel14642
 hele marquee, s kym jsi měl ten dlouhý rozhovor?
Datum: 12. června 2013 7:04
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 No ono se na fotky taky nedá moc koukat, protože co vím tak Stejsky na těch válcích furt pracuje a částečně vylepšuje. Je fakt, že mám od něj dělaný výfuk a hlavy a po technický stránce fakt super odvedená práce a spokojenost. Tady jde spíš o to jak to komu ve výsledku jede. to co bych chtěl slyšet tady ale asi nikdo nepoví. Třeba mám úpravu XY k tomu takový HW (karburace, výfuk, klika převody) a točí mi to X a jede mi to Y a další pocity z toho jak se to chová nebo jak složité to bylo naladit.
Datum: 12. června 2013 6:09
Jméno: drakoun
IP: uživatel14642
Datum: 12. června 2013 5:59
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 No ono hlavně asi není brzda jako brzda  ptal jsem se na zkušenosti ne na grafy.
Datum: 12. června 2013 5:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 A jestli se těch 0,5k (podle Stejskyho po naladění) za 1000kč vyplatí, toť otázka...
Datum: 11. června 2013 23:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Info "Jedna paní podívala": jukni na graf toho 3K a graf silniční úpravy. Jsou si podobný, viď? Údajně časovaní a přefuky jsou stejný, ale ten 3K má navíc 3. přepoušťák skrz píst.
Datum: 11. června 2013 23:32
Jméno: Marquee
IP: uživatel13276
 Tak tedy ještě jednou, neptám se na rady, nechci nic kupovat, nechci kontakt na ostatní úpravce, ptám se na zkušenosti lidí co tyhle úpravy jezdí nebo jezdili.......
Datum: 11. června 2013 22:35
Jméno: Marquee
IP: uživatel13276
 4gear: neptal jsem se na to co potřebuju, ale na zkušenosti lídí co ty úpravy jezdí, to je myslím z dotazu víc než jasné, nebo jsi tu poslední větu nepochopil???
Datum: 11. června 2013 22:30
 Ano, souhlasím ta teréní úprava je výborná
Datum: 11. června 2013 19:05
Jméno: 4gear
IP: uživatel12485
 Měl jsem možnost na ní jet. Abych to s něčím srovnal, tak použiju přirovnání ke Stejskalově ,,terénní úpravě,, Jede to skoro stejně. Jestli uvažuješ nad koupí, tak bych opravdu doporučil jeho terénní úpravu. Ale zamysli se nad tím, že k válci musíš od něj koupit i výfuk, protože bez vejfuku na míru to nepojede.
Datum: 11. června 2013 17:42
Jméno: tlumiče
IP: uživatel15609
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat, jestli jsou zadní tlumiče ze Simsona tužší než normálně z pincka? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2013 13:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 z endura jsou dokonce tak tvrdý že ti budou praskat dráty v zadním kole....
Datum: 12. června 2013 13:36
 ale pokud máš mustanga tak tam ti budou pasovat mě tam pasujou jenom sem vrtákem trochu zvětšil díru pro šroub
Datum: 11. června 2013 12:17
Jméno: pepa
IP: uživatel14924
 jen doplním že se musí dovařit jine držáky..... současně s tim si i rozmysli zda nebudeš mít na zadku velkou rozetu nad 60 zubu myslím že pak je třeba to slícovat protože ti tam velká rozeta nevleze když je navaříš místo originalu.....
Datum: 11. června 2013 11:43
 no tužši, třeba já jezdím na tlumičích ze simsona enduro a je to určite pohodlnejsi jizda a navíc jsou štelovatelný, a jestli to máš na silnici tak to nemá cenu je tam dávat ale pokud budeš jezdit fichtlcupy nebo s tím skákat a tak, tak na to si je tam určitě dej
Datum: 10. června 2013 22:50
Jméno: nerow
IP: uživatel13868
 Ahoj, ještě jednu věc bych potřeboval vědět. Jde nějak vytáhnout ten šroub z řídítek abch je nemusel vysunovat? Zapomněl jsem tam dat podložku a teď to chci nějak vyřešit. Normálně by mi zespody z nich vypadl ten kužel, tak jsem myslel, že bych ho tam nějak zespodu podržel a někdo druhý by ten šroub vyšruboval, dal podložku a rychle vrátil zpátky. Řešil to už někdo? Je možné to takto provést?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2013 20:13
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 místo psaní toho dotazu bys ty řídítka vysunul třikrát
Datum: 10. června 2013 20:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to "klín", tzn. že je tam rozetřená... normálně vyšroubuj ten šroub, jenom do něj neklepej...
Datum: 10. června 2013 19:42
Jméno: nerow
IP: uživatel13868
 Fakt? Tak to jsem rád. Dík.
Datum: 10. června 2013 19:41
 Ten šroub de normálně vyšroubovat ven a nemusiš vytahovat řídítka normál to vyšroubuj a ta matička ze spoda tam drží má takovu drážku takže to nemusí nikdo držet(pokud jde teda o pionýra)
Datum: 10. června 2013 19:39
 Potřeboval bych vědět jestli je lepší jezdit s čz 175 487 na speciál a nebo na naturál s příměsí aditiv protože v okolí speciál přestali prodávat zdásemi že na natural je to moc někdo mi říkal aď jezdím na ethanol ale to bych zavařil si myslím uplně. Prosím poraďte na co je u takové motorky jezdit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2013 12:48
 Tak neviem ako vy ale ja davam 95natural + aditiva.A to z jedneho dovodu ze vytvaraju povlak na valci.Taku ochranu vrstvu.Je to citit hlavne v lete.
Datum: 23. června 2013 12:48
Jméno: Jenda
IP: uživatel1337
 Jezdi na natural,dej oleje co píše výrobce a ničeho se neboj.Dá se říct,že ani nepostřehneš změnu v chodu motoru.
Datum: 12. června 2013 11:59
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 Ohledně naturálu není problém. ohledně ethanolu na vlastní riziko. Stadion se mi vždy zadřel když bylo víc jak půl ethanolu v palivu, čezeta 175/356 si to nechá líbit do tý půlky, pak se zapejkaj kroužky a s mustangem jsem to tam lil i čistý a lítalo to jak drak dokud mi ho táta neprodal...(vždy jsem mazal 1:33, případně 1:25 když jhsem zajížděl)
Datum: 11. června 2013 23:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Lej tam normálně natural. Nehledat vědu tam, kde není...
Datum: 10. června 2013 23:13
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 lk: asi tak, a co sem se dozvěděl tak jde spíš o starší 4T motory typu Š 100 - 120, kterym prej to olovo mazalo sedla ventilů, protože je měly z nějakýho měkčího materiálo nebo co,, otázkou jsou oktany, ale stim bych problem taky neměl,
Datum: 10. června 2013 22:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na pumpách v okolí, kde tankuju, speciál nemaj už dlouho, nikdy sem to neřešil a bral naturál..
Datum: 10. června 2013 18:44
 Ethanol zavrhneme rovnou. Speciál tam leju nejraději, ale problém nedělá ani provoz na samotný natural, aditiva nejsou podmínkou pro bezproblémový provoz...
Datum: 10. června 2013 18:14
 Zdravím všechny mopedáky,dotazuji tříkvalt na S11,S22 poradte,kdysi jsem to na netu našel,momentálně to neumím .Máte někdo typ kdo to vyrábí ? a dodává?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2013 22:56
 http://mopedy.webnode.cz/
Datum: 10. června 2013 22:56
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
Posl.aktualizace: 10. června 2013 21:00
 Je to přímo zakázkově vyrobená spojka na mopeda
Datum: 10. června 2013 21:00
 připomíná mi simsoňáckou, ale asi simsonová nebude... nwm, třeba má někdo lepší info
Datum: 10. června 2013 18:13
 Ahoj lidi, mám trápení, vlastním pionýra jawa 50 21 a nechce se mu startovat  všechno mám komplet po GO, když se s ním 100 metrů táhnu tak pak začne pomaličku cukat až nakonec naskočí a pak už jde jak vítr, problém jsem zjistil pouze u studeného motoru, zatím nebyla možnost ho ohřát  za všelijaké rady a domněnky budu rád
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2013 20:57
 svíčku mám Brisk N14C sklepl jsem ji tedy na 0,5mm a dal jsem nový ventil do plovákové komory a už chytá i na šlápnutí, takže děkuji za rady  jen ještě když je studenej tak jednou za čas vynechá jednu otáčku a pak se zas chytne a nebo se pak už nechytne, ale když se maličko ohřeje tak už si krásně blafe
Datum: 10. června 2013 20:57
Jméno: standa
IP: uživatel15651
 O desetinku sklepni svíčku.
Datum: 10. června 2013 16:41
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 hladina v plovákovce, špatná volba svičky ? zkoušej
Datum: 10. června 2013 16:30
Jméno: drakoun
IP: uživatel14642
Posl.aktualizace: 11. června 2013 8:40
Jméno: drakoun
IP: uživatel14642
 shreku, práve že jsem viděl ten vyfuk na zavodech a jede to jako z praku!
Datum: 11. června 2013 8:40
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 shreku, ty seš který? Kolikrát jsi psal o závodech, kde jsem se vyskytl taky, co máš za stroj?
Datum: 10. června 2013 23:18
Jméno: standa
IP: uživatel15651
 Pro F: Babetu jsem zatím nedělal,takže nevim nevim...třeba by něco udělat šlo...kdyžtak mi napiš na mail. Dík.
Datum: 10. června 2013 20:06
 pokud se nemýlím tak je to stroj pana Čiháčka a tomu to opravdu funguje
Datum: 10. června 2013 17:06
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
Datum: 10. června 2013 16:59
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Stando, mohl by jste mi upravit válec na babetu 210? Už dost chrastí, píst je okouřený takže plánuju výbrus. Stačilo by mi něco pro malé zvýšení výkonu nebo spíš, aby se motor nechal víc vytočit a měl o něco málo víc síly. Díky..
Datum: 10. června 2013 14:50
 Potvrzuju Marquee,takovej vejfuk je přímo k danýmu motoru. Koupit ho mužeš,ale nakonec ho rozřežeš a předěláš,převaříš protože neni naladěnej k tvýmu válci/motoru. Kup za 400,- Hikone a máš základ. Dělam upravený válce a dávám k nim i hrubou skicu výfuku,vcelku snadno se dá udělat z Hikone. Mam s těma vejfukama dobrou zkušenost. Kdybys mi řek jak máš časovanej válec tak bych možná trefil vejfuk k tomu. Standa
Datum: 10. června 2013 13:52
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 výfuk bude fungovat s válcem/motorem/naladěním ke kterému je určený, jinak to může být i hoprší než seriovka
Datum: 10. června 2013 12:08
Jméno: 4gear
IP: uživatel12485
 Blbá otázka  Jak tak koukám, tak úpravy jsou docela na úrovni a celkem náročný co vidím... tak myslím že otázka tohohle ražení není na místě
Datum: 10. června 2013 11:53
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 to by si mel vedet ty , kdyz si to delal  , jak z toho mam poznat jestli je to dobre sladeny s valcem ?  ale vypada hezky
Datum: 10. června 2013 11:47
 Kterou spojku řetězu by jste dali na simála?
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spojka_retezu_428.html
<br>
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spojka_primarniho_retezu_550.html
<br/>
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spojka_retezu.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2013 10:37
Datum: 10. června 2013 10:37
 ahoj. Potřebuju poradit s výběrem brzdného zadního lanka na Mustanga.. rnhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/bowden_zad_brz_stupacky.html rntento typ je přímo pro mustanga.. Ale na začátku to má jakýsi klobouček.. (u pedálu )rnrnNašel sem tentornhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/bowden_zadni_brzdy_555.htmlrnTen má na začátku takový váleček, (u pedálu ) který by mi tam měl pasovat. Myslíte, že ho mohu použít?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2013 10:09
 <a href="http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3180.html">Tento váleček</a><br/>
Mělo by to jít  .. Navíc je to u <a href="http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_138.html">Lanka</a> na mustang napsaný
Datum: 10. června 2013 10:09
 Už jsem to vyřešil tak, že jsem k tomu přidal Váleček rozřízlý-hliníkové páčky
Datum: 10. června 2013 10:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na mustanga určitě ten první ovšem pokud nemáš štít z pařeza
Datum: 09. června 2013 23:44
 na pionýru mam slabou jiskru, kladívko, kondík svíčka nový, cívka proměřená (měla by bejt ok) jediný co zůstává původní je magneto (světla mi pálí 6v žárovky tak bych ho i vyloučil) a cívka u magneta je původní může bejt chyba tam ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2013 13:48
 vyřešeno, byla špatná fajfka
Datum: 16. června 2013 13:48
 je tam kde byla od výroby
Datum: 10. června 2013 21:35
 máš ji danou na správneém mistě na statoru?
Datum: 10. června 2013 19:20
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 neprobíjí ti to někde ?
Datum: 10. června 2013 16:07
 od pohledu sotva přeskočí na svíčce, těžko se startuje a když už jede tak jenom do půl plynu pak se začne dusit
Datum: 10. června 2013 11:57
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Co to přesně znamená že máš slabou jiskru?
Datum: 10. června 2013 6:57
Jméno: ales
IP: uživatel1272
 dobry den , potrebuji poradit na nalakované motorce mam promáčklinu na nadrzi. jak ji mam vymáčknou??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2013 11:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 doma si s tim asi těžko poradíš... zkoušel jsem vytáhnout mírnou promáčklinu v chromu na panelce a neudělal jsem to... to jsem si dělal spešl "trhák" a ještě nádrž tlakoval vzduchem... buď odborníka, nebo jak píše standa, ovšem s poškozením podkladu...
Datum: 12. června 2013 11:21
Jméno: ales
IP: uživatel1272
 kolik to tak stojí vytáhnout??
Datum: 10. června 2013 20:15
Jméno: standa
IP: uživatel15649
 Lak nelak...nabodovat podložku a vytahneš to za ní...případně přibodovat víc podložek pokud je to potřeba...
Datum: 10. června 2013 8:10
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 nechat vytahnout nekým, kdo se tím zabývá
Datum: 10. června 2013 0:20
Jméno: Ondra
IP: uživatel15648
 zdar chlapi mám dotaz . Jeden známej mi tvrdí že když mám řidičák A1 tak můžu řídit ČZ 150 . Co si o tom myslíte ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2013 23:13
 tuhle fámu neslyšim prvně, někdo má v řidičáku u harmonizačních kódů 150, ale to znamená - hlavně pro ty co dělaly řidičák v dřívějších letech kdy se k řidičáku na auto dával řidičák na 50ku, a nikoliv že se s tim smí řídit 150ka, asi tak, sakra když dělám řidičák tak aspoň vim na co ne? S řidičákem B můžeš řídit babetu nebo skútr do 125 s automatickou převodovkou
Datum: 09. června 2013 23:13
Jméno: pepa
IP: uživatel15115
 myslím že někdo zaměnil 125 a 150 125 b t i c či malou kejvačku 352 řídit mužeš ... ale jak je vpapírech 150 je to od 18... a nikoho nezajímá že ti motorky jsou skoro stejné
Datum: 09. června 2013 22:19
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Ondro! Známýmu poraď, ať si přečte co je potřeba vědět a ať Ti neblbne hlavu!!! A Ty si to přečti taky! Řidičák Ti dal gdo? Toš tak.
Datum: 09. června 2013 20:33
 Je to blbost...
Datum: 09. června 2013 19:40
 Ahoj, prosím, jakou svíčku mám dát do mustanga? Chci si jí objednat z tohoto shopu
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2013 21:47
 Jo Brisky jsou dobrý
Datum: 09. června 2013 21:47
 Já dávam Brisk N14C nebo N15C a šlape to parádně...
Datum: 09. června 2013 19:16
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 Zdar draci co je lepší do serioveho motoru na zavody ? litinový, ocelový nebo chromový pístní kroužek... píst dvoukruh. A jaký je mezi něma rozdíl  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2013 18:55
Jméno: standa
IP: uživatel15647
 Jednokroužek tvrdší litina viz http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pis_krou_39_00x1_5_tuning.html Chrom nemá význam dávat do motoru co točí do 7000 RPM ,ocel nedoporučuju vůbec do ničeho kde není vložka z Nirezistu ,dvoukroužek píst nemá význam dávat do motoru kterej chceš jezdit závodně.... A pokud je to na úplně holou seriovku do závodů naprosto holejch seriovek,tak nevymyslíš nic lepšího jak obyč 2 kroužkovej píst a dva úplně obyčejný litinový kroužky....
Datum: 09. června 2013 18:55
 Mám dotaz na dražší Vape, co je tu na prodej (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/9222.html) Máte s ním někdo zkušenosti? Na rotoru je závit pro stahovák, jaký závit tam je (jako ČZ, Stadion)?, Proč není na oficiálních stránkách firmy Vape ani nikde jinde a tady na fichtlkrámku je poznámka že už nebudou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2013 18:26
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Zdravím, chci se zeptat, jaké máte zkušenosti s ferodem. Chci přejít z korkové lamely na něco kvalitnějšího, tak se informuji. Popřípadě, na co dát při instalaci pozor a jaký olej použít. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2013 17:10
 jo kup tu sadu ferodo, ta je v pohodě  ale do originálního motoru stejně furt dávám korek
Datum: 10. června 2013 17:10
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 kup si ty dražší ferodo tady z krámku
Datum: 10. června 2013 16:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 u ferodo spojky ti dřív odejdou zuby než ferodo
Datum: 09. června 2013 23:47
 Feroda jsou dobrý, pak máš možnost gumokorek já ho jezdím v závoďáku co má 7 kobyl a neklouže
Datum: 09. června 2013 20:33
Jméno: ludek-olaf
IP: uživatel14898
 Nazdar draci. Fichtl mě nechal mezi loukama  . Vyčistil jsem trysky, zkontroloval karbec, svíčka hází, benzín tam jde (mokrá svíčka) a nic. Zkouknul jsem kladívka - dobrý, ze zoufalství jsem hejbal s předstihem tam a zpátky a prozměnu - NIC. Ale ani ťuk. Už si nevím rady. Napadla mě ještě cívka, ale kdyby byla špatná, tak by to zase neházelo jiskru ne? Prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2013 17:00
Jméno: ludek-olaf
IP: uživatel14898
 Tak dneska jsem se chtěl do fichtla pustit, šlápnu na něj a jde na první. Tak fakt nevim
Datum: 10. června 2013 17:00
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel11670
 Skus první vyměnit kondenzátor.
Datum: 09. června 2013 20:50
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 ale ano, špatná cívka může házet jiskru. hledání závady provádíš postupnou výměnou dílů od nejlevnějšího k nejdražšímu - fajfka, svíčka, kladívka, kondenzátor, cívka..... až se rozjede, tak ten díl to byl
Datum: 09. června 2013 19:01
 ahoj, nevite kde by se day sehnat origoš hřídele a ozubená kolečka do převodovky na jawu 21? dík, popřípadě, ty seso máš jen ty slovenský?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2013 22:12
 ok  a co teda znamená kvalita za dva?
Datum: 10. června 2013 22:12
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 pokud budeš řadit se spojkou tak ano
Datum: 10. června 2013 16:32
 co znamená že nejsou špatný? já právě z toho kvalita za dva nepochopil jesi mi v motoru dvacet tisíc vydržej  dík
Datum: 09. června 2013 22:08
 mrkni na aukro, tam jsou občas poklady  ... ale už to taky nejni co to bejvalo
Datum: 09. června 2013 21:53
 tady ty od sesy nejsou špatný  jinak sehnat? na burzách, na bazošu, jen nebejt línej a hledat!
Datum: 09. června 2013 21:03
Jméno: rolf
IP: uživatel15646
 dobry den mam takovy problem poradte my někdo prosim včera jsem chtěl jet na babetě 210 nakoupit do obchodu jenom jsem vyjel z domu tak my z ničeho nic piska bud z motoru nebo z převodovky vubec nemam tušeni co to vlastně je asi nějaka zavada prosim o radu co to je asi za zavadu a jak si to mužu sam opravyt poradte my někdo prosim vas budu moc vděčny vubec nemam zdani o jakou zavadu se asi jedna přeju pěkny nedělni den
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2013 16:50
 takhlr ti nikdo nepomuze... odkud jsi?
Datum: 10. června 2013 16:50
|



|