Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: karel
IP: uživatel15632
 zdarec, jaké kvality je tá hlava na pionýra tady s fichtl krámku, vím, že nadáváte na válec, tak by mě zajímalo jak je na tom ona hlava, dík za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2013 19:18
 Já jí kupoval na rychlo motor má stejné vlastnosti jako s originální ale kvalita v žebrování to má rezervy...
Datum: 25. června 2013 19:18
Jméno: standa
IP: uživatel15716
 Je hrozná,odlitek spalováku šílenej,nijak neopracovanej,moc velkej objem ( oko vidí 6,5-7ccm )...odlitá je na 40mm průměr akorát je to šišatý a s otřepama dovnitř...takže je klasicky do 39mm...pokud by si někdo dal práci a ruční frězkou upravil tak je použitelná až do vrtání 40mm... Jinak jako nouzovka je ok,ale v mejch očích je dobrá leda na soustruh...stahnout to drsný,snížit na 6ml a zarovnat na 40mm...
Datum: 25. června 2013 8:11
Jméno: pepa
IP: uživatel15128
 na chuj taky ma hrubej spalovát tak že i originál po tom co sežral kroužky je hladší.....
Datum: 24. června 2013 21:49
Jméno: dent
IP: uživatel15207
 čus draci chci se zeptat.Na emzetě mam zvohlej ráfek.Tak znáte to jede se rychle šutr a je too  Chci se zeptat jestli se to dá nějak vyrovnat ten ráfek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2013 17:47
 Jestli to máš do terénu a nemáš oko z kašparovy kravy tak vem gumovou palicu a pohrej si s tím, pokud to teda není zohlý nějak moc ..
Datum: 25. června 2013 17:47
Jméno: pepa
IP: uživatel14712
 myslím že se budeš muset placnout přez kapsu a sehnat starší ok kolo nebo nechat znovu vyplest na nový ráf...... osobně bych honil po netu jine kolo a doufal že budeš mít štastnou ruku ..mz je dostek za veterána to chtěj jen východní němci ...
Datum: 25. června 2013 15:00
Jméno: šnek
IP: uživatel15666
 Zdravím, mám dotaz, kde se dá sehnat 4 kanálovej válec na fichtla. Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2013 23:19
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 mam návrh na 9konový 4K ( s přesným výfukem, origo převrtaný karbec), nebo ti ho mužu udelat
Datum: 26. června 2013 23:19
Jméno: standa
IP: uživatel15716
Datum: 25. června 2013 18:01
 Když nevíš kde ho dehnat, zřejmě ani nevíš jak funguje..
Datum: 25. června 2013 17:49
Jméno: standa
IP: uživatel15716
 Tady vůbec nejde o mě. Napsal sem to v tom slovasmyslu,aby on si toho byl vědomej. To neni válec pro mě. Já jedu serii.
Datum: 25. června 2013 13:18
 čím víc kanálů tím víc adidas...
Datum: 25. června 2013 12:01
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
Datum: 25. června 2013 11:51
Jméno: standa
IP: uživatel15716
 Za 5 tisíc u Stejskyho,ale bez další investice do hlavy,zapalování,výfuku,sacího kolena,karburátoru,převodovky,kliky atd je jeho potenciál nevyužitelnej...
Datum: 25. června 2013 8:15
 www.ms50.cz
Datum: 24. června 2013 21:28
Jméno: Jirka20
IP: uživatel1434
 zdravím, mam dotaz, narvu zadní tlumiče ze simsona rovnou na fichtla, nebo ty držáky na kyvce a rámu musim zvetšit. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2013 20:56
Datum: 25. června 2013 20:56
Jméno: pepa
IP: uživatel14712
 trochu tě demoralizuju protože já to musel znamímu převařit ....časem sem vypozozoroval že na simsona bylo těch tlumiču vičero typu nemyšlenou jen enduro a elektronik ale na enduro sem viděl indycký puvodní ddr český z březnice ... a každy z nich měli jina oka a nvm zda je do vydliček na pioníru ktere jsou tak akorád dostaneš zaleží co seženeš.....
Datum: 25. června 2013 15:06
Jméno: jirka20
IP: uživatel15721
 dik za info, dystak se ozvu
Datum: 24. června 2013 21:44
 Zadní ti pasovat nebudou budeš to muset upravovat pokud máš teda rám 21 já jsem je dával na mustanga a pasovali tam skoro přesně jenom jsem vrtákem zvětšil díru a dole jsem pod ně přivařil trojuhelníkové výstuhy(pro jistotu)
pokud chceš mám ještě jedny v dobrém stavu jsou na simsona enduro štelovatelné kdyžtak napiš na e-mail (pepa.fendrych@seznam.cz)
Datum: 24. června 2013 19:48
Posl.aktualizace: 26. června 2013 0:01
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 celkově mě přijde že je to splácáná 05 s dvacítkou
Datum: 26. června 2013 0:01
 no něco zkusím ale zajímalo by mě zda to tak je originál
Datum: 24. června 2013 19:52
Jméno: standa
IP: uživatel3409
 Plexi z prasete? z Tatrana ? A co prostě nějaký ze skůtra ?
Datum: 24. června 2013 19:50
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 To je pouze na exportní verzi do kanady a USA v česku ho asi neseženeš
Datum: 24. června 2013 19:35
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 Koupím Babettu ve zlínským nebo olomouckým kraji, možná i okolo Kyjova.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2013 17:00
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Tak se koukni na motoinzerci nebo se zeptej u vás ve vesnici.
Datum: 25. června 2013 17:00
 zdar draci... mám jawu panelku 250/353, při rozjezdu se dusi a při jízdě trochu cuká?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2013 21:51
Jméno: pepa
IP: uživatel14712
 karburací to muže být ale já bych vyčistil výfuk asi máš i černou svíci že tzn je to bohatý... tím vyčistěním lafu se ti to trošku ochudí a štelováním karburace to doladíš...
Datum: 25. června 2013 21:51
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 jen tak mimochodem jawa 250/353 neni panelka ale kývačka
Datum: 25. června 2013 18:23
Jméno: anonym
IP: uživatel5546
 ja si myslím že je to benzínem, zkus vyčistit komplet karburátor, sundej ho úplně z válca a rozdělej ho co to jde, pořádně propláchni a zkus profouknout plivovej kohoutek nádrže, buď foukni do hadičky a pust benzin a to v pohode profouknes az do nabrze nebo treba na pumpu nasad šlauch a pust benzin a foukni .. nebo na kompresor to je jedno.. ale proofukni i palivovy kohoutek
Datum: 24. června 2013 19:19
 když se ohřeje ták se dusi méně ale pořád cukala
Datum: 24. června 2013 19:16
Jméno: anonym
IP: uživatel5546
 dusí se neustále jo?
Datum: 24. června 2013 19:13
Jméno: Anonym
IP: uživatel5546
 Vím přesně co jí je, je pokažená  jen při rozjezdu se dusí a nebo i pak? nebo jen zastudena? Jinak to může být ucpanej karburátor (trysky,ve plovákové komoře špína) nebo také svíčka, na některou to holt nechce někdy jet, jehlu dej na 2. zářez.. kdyžtak pak drbout do odtrhu a předstihu..
Datum: 24. června 2013 19:12
 jak v nízkých ták i ve vysokých otáčkách
Datum: 24. června 2013 19:12
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Jaweta standart a lanko zadní brzdy.Nevím co se dává za klobouček nebo něco jiného k karterům jako uchycení.Koupil jsem nové lanko na kterém není žádný opěrný záchyt.Utočil jsem na soustruhu opěrnou misku,ovšem musel jsem jí proříznout,aby šla nasadit na lanko a výsledek nic moc,bojím se že to může vypadnout.Je to lanko totální zmetek ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2013 18:25
Jméno: Mat
IP: uživatel15717
 zdravim potrebuji radu ohledne fichtla studeny vsechno v poho a jak se zahreje tak ma diru v plynu proste se jqkobi pridusi a az pk roztoci. cim to muz byt? svicky jsem zkousel jine, kqrbes vycisten ale to by to delalo i studeny n? je po vybrusu. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2013 18:42
 Zkus kondenzátor.
Datum: 26. června 2013 18:42
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 zdar draci, potřebuji poradit ohledně mustanga,, jak je na spojkovym koši ta matka ktera to drží tak byla dost poškozená a musím jí vyměnit jenže u nás v žádne mototechně ji nemají a ani prý mít nebudou. takže se ptám zda by tam šla dát obyčejná matka? vadilo by to? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2013 14:54
Jméno: standa
IP: uživatel15716
 Jednoduše. Pošle ti prachy na účet a ty to pošleš obálkou. Klasika...
Datum: 25. června 2013 14:54
 tu matku tu mám akorád jak to posla aby te to nestalo jak pulka fichtla......
Datum: 24. června 2013 22:43
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 Jako určitě bys ju tam dostal na tu hřídel, ale přes závit, jelikož je hřídel z kaleného materiálu.. takže bys hřídeli neublížil jen matce  , ale toto je taková fušérská práce
Datum: 24. června 2013 19:07
Jméno: standa
IP: uživatel15716
 Nešla,má to jemný stoupání závitu. Tak kup novou tady.
Datum: 24. června 2013 16:36
Jméno: Daniel
IP: uživatel9676
 Mám takový dotaz, když jedu na mustangovi v nízkých otáčkách tak jede krásně ale jak se ho pokusím vytočit tak žačne cukat, vynechávat a už jednou mi to střelilo do výfuku a nevím co s tím je měnil sem pohyblivou část kladívka na zapalování, vačku a trysky v karbecu (dal sem originální) Mustang je asi 200km po výbrusu, ale před výbrusem to taky blblo dělalo to to samí. Poraďte kdokoliv cokoliv co pomůže už si nevím rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2013 21:05
Jméno: Daniel
IP: uživatel9676
 kohoutek a gumička všechno nové a čisté  zkusím ten předstih díky
Datum: 24. června 2013 21:05
Jméno: biggl
IP: uživatel12897
 Co vycistit nadrz, kohoutek, a gumicku v kohhoutku.
Datum: 24. června 2013 20:06
 seřid si předstih
Datum: 24. června 2013 17:22
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Bede nebo už nekdy byl k dostání drapák 2,50-16 aby se vešel do blatníku u fichtla ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2013 17:50
 zajímavé, mě se tam vešel..
Datum: 25. června 2013 17:50
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 To vím už asi 6let že se tam nevejde 2,75 od Mitasu
Datum: 25. června 2013 7:27
 http://www.pneu-peterka.cz/heidenau-k52-250-16-46m-tt-m250000051/produkt/ a 2.75 klasika Mitas se ti tam nevejde nebo co?
Datum: 24. června 2013 11:37
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Zdar hoši,v pátek vyráží,jak jistě víte,konopnice kolem světa.Vyráží od Autoklubu ČR,ale nevíte někdo v kolik to tak začíná?Myslím nějaký slavností start,pokud něco takového vůbec je?Docela rád bych se tam jel podívat,ale díky tomu že si musím nejdřív naklusat pro vysvědčení,nevim jestli to stihnu...Na stránkách čas nemají,tak nevim...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2013 18:03
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Fíha,to bude teda jízda abych to stihnul!Ale zní to luxusně,už se těšim!Dík za info
Datum: 24. června 2013 18:03
 draku bude to super akce,,teda jestli nebude prset,, par kroku od hlavniho nadrazi,,nejlepsi bude na tom ze prijedou jawari s ruska a bude jich hodne,,,co pavla naslapnou
co? tisková konference + slavnostní start
kdy? pátek 28.6.2013 od 10:30 do 12:00
kde? Autoklub ČR, Opletalova 29, Praha 1
Datum: 24. června 2013 14:23
 Pujde inplantovat do stadiona s22 baterka? Nebude problem ze ma jen jednu civku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 9:19
Jméno: biggl
IP: uživatel12897
 dík moc, slaboprud neni moje parketa, ale o dlouhých zimních večeru se do toho dám. Každopadně mi to je trochu jasnější!
Datum: 30. června 2013 9:19
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Já rozumím o co Ti jde. Podmínkou úspěchu je ale možnost oddělení elektrických vývodů světelné cívky od kostry. U pionýrů to jde, tam stačí ukostřený drát oddělit, ale na Stadionu nevím. Pokud však druhý vývod od kostry oddělíš, pak stačí použít graetzův usměrňovací můstek z dostatečně dimenzovaných diod a za něj dát tohle rego http://btelectronic.sweb.cz/rego2.gif na výstup dáš akumulátor a je hotovo. Potíž je ale v tom, že na nabíjení akumulátoru musíš mít výkonový přebytek a ten získáš jen tím že dozadu místo žáárovky dáš LEDkové světlo. Při vysokých otáčkách to bude i nabíjet a v nízkých kdy světelná cívka nestíhá, to bude doplňovat energie z akumulátoru.
Datum: 25. června 2013 7:38
Jméno: biggl
IP: uživatel12897
 Jde mi jen aby to svitilo pri nizkych otackach. Zapojeni na svetelny okruh pres usmernovac
Datum: 24. června 2013 19:48
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Jedna světelná cívka naopak vše zjednodušuje. Pochopitelně to jde ale je vhodné nahradit zadní světlo LED aby zbylo na nabíjení akumulátoru. Předpokládám zachování původního zapalka...
Datum: 24. června 2013 14:44
 Nebylo by lepší zainvestovat do vape?
Datum: 24. června 2013 11:36
Jméno: misak
IP: uživatel15028
 Čau mam problém s čz 175/477 když jedu na dvojku na vyšší otáčky tak to jakoby vynechává nebo cuká nebo jak to popsat benzínem to neni teče dost kondenzátor je novej předstih dobrej odtrh taky dobrej ale když jedu na trojku na plnej tak to nic nedělá jede to normálně dělá to jen na dvojku
díky za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2013 13:21
 Mělo by to jít vyzkoušet tak, že sundáš vačku poloautomatu, a ten kvalt si tam podržíš nohou...jestli se to zlepší tak to bude závada v převodovce...
Datum: 25. června 2013 13:21
Jméno: misak
IP: uživatel15028
 jo přesně to mi dělá
Datum: 25. června 2013 7:38
 To nevydává žádný zvuky, to jenom tak divně škube...už jsem to řešil na dvou čízách, u obou to dělala dvojka v tahu...
Datum: 24. června 2013 18:34
Jméno: misak
IP: uživatel15028
 To nevim ale žádné zvuky či chrastení to nedělá tak mevim to asi nebude ono.
Datum: 24. června 2013 17:56
 Nepřeskakujou kolečka v převodovce?
Datum: 24. června 2013 9:10
Jméno: lolek
IP: uživatel15390
Posl.aktualizace: 23. června 2013 21:11
Posl.aktualizace: 23. června 2013 20:36
 Čaute draci,chěl bych se zeptat.Na jakém zářezu jehly má být plíšek u jawy 21 když má jehla 3 zážezy ? A na jakém zařezu má být plíšek u jehly se 4 zařezy ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 16:32
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 Jo na druhý ale kdyby to cukalo, tak zkusit třetí
Datum: 27. června 2013 16:32
 Takže když mám jehlu se 4 zařezama tak ma být na 2 ze shora ?
Datum: 24. června 2013 19:59
 Většinou někde veprostřed, podle motoru když zajíždíš dává se jinam, po záběhu taky .. chce to odzkoušet
Datum: 24. června 2013 18:39
Jméno: kisa
IP: uživatel13724
 zdarec draci už jednou jsem sem psal ohledně mé babety ale nikdo mi neporadil. mám problém s babetou 210. když ji nastartuji tak je furt pod plynem jenže šroubek volnoběhu je uplně povolenej a lanko je taky akorát. po rozjetí se dostane na rychlost cca 30 km/h ale nechce zařadit dvojku. prosím poradtě
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2013 20:22
Jméno: kisa
IP: uživatel13724
 vše je krasně dotaženy a utěsněny. ted začala mít i takovej hodně kovovej zvuk. připadá mi to jako by se vymlelo nějaky ložisko na klice. může ta dvojka vypadávat kvůli těm ložiskům?
Datum: 24. června 2013 20:22
Jméno: pepa
IP: uživatel14686
 ja bych skusil opravit aby to rádně chodilo motricky do spojky bych nezasahoval zatím protože ono je možný jak to bere faleš a netáhne že to tu 2 prostě neveme a spadne tam zpátky 1 jedine při jízdě z prudkeho kopce poznáš že tam je 2... takže si kup stahovák a gufera ..ti u báby nejsou v oleji a dost trpý jak se jim nemažou bříti udělej je jak pod zapalkem tak pod spojkou
a uvidíš.....
Datum: 24. června 2013 11:41
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 nebo možna něco se spojkou, rozběhova čelist to bych zkouknul tak ty velke pakny a pravem bubnu, jinak taky i ten falešnej vzduch
Datum: 23. června 2013 22:32
 nepřisává ti to někde vzduch to by tomu vysokymu volnoběhu vodpovídalo
Datum: 23. června 2013 19:05
Jméno: Stano
IP: uživatel15711
 Zdarte fichtláci, začal mě zlobit můj stroj. Můj problém je následující: fichtl po rostlačení nemá žádný volnoběh (musím mít skoro plný plyn), a ani tolik netáhne. Odtrh atd by měl být nastaven dobře (dle mého) . Zkoušel jsem vyměnit: kondenzátor,ind cívku. A dále pak vyčistil komplet celý karburátor. A stále beze změn. Motor se automaticky přehřívá, když ho musím mít stále v otáčkách. Neměl by někdo tip v čem může být problém ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2013 21:11
Jméno: Stano
IP: uživatel15711
 díky za tip, ale motor byl po GO . Tak jsem nakonec vyměnil cívku v motoru (byla nejspíš proražená) a zdá se to být teď O.K
Datum: 25. června 2013 21:11
Jméno: bubik06
IP: uživatel15712
 gufera na klice jsou na večnosti a přisává to falešnej vzduch.
Datum: 23. června 2013 19:42
|



|