Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: zelo
IP: uživatel13920
 čau, mám dost blbou otázku. Jak zjistim jiskru? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 11:49
 a nebo jí vezmi do ruky a šlápni. občas je jiskra tak malá, že ani neni vidět, ale cejtit je
Datum: 27. června 2013 11:49
 Vyšroubuješ svíčku, dáš jí zpět do fajfky, závitem jí opřeš o válec, šlápneš a buď uvidíš jiskru na svíčce nebo ne...
Datum: 27. června 2013 10:53
Jméno: Ondra
IP: uživatel14110
 Zdravim nevěděl by někdo jaká je velikost rozpěrného kroužku přední vidlice který se vkládá do přední vidlice dolu kde prochází osa předního kola a zároveň slouží jako rozpěrka je to ta podelně rozříznutá trubička a potřeboval bych to pro JAWU Panelku on je delší než třeba u kejvačky a opírá se až o ložisko a tím dělá i rozpěrku diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 9:03
Jméno: maro
IP: uživatel15646
 dobry den moc prosim o radu nestartuje my babeta210 ani tuk opravdu už nevim čim to muže byt všechno jsem dukladně zkontroloval vypada už tam všechno v pořadku a přesto to nejde nastartovat ani to trocha nenaskoči fakt už nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 16:21
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 ona venku z valce jiskru davat muže ale jak je tam to forový cdi tak pod tlakem už to směs nezapalí stěžejní je pak podlití... eliminuješ tím ze hry karburaci..a máš o třetinu mín starostí víš že ti na hledání zbyl jen motr a zaplko... zapalko na babetu se moc opravovat nedá jen měnit věci za odskoušene.....
pokut zabředneš do elektra u babety je samostatná věc tyristor je drahý proto ti radím ho od někoho pujčit...
pak klasika se jde od svíčky takže svíčka fajfka kabel indučka a nezapomenout skouknout kable a oleštit koncovky...
no a pak motor ale pokut se to točí moc tomu být nemuže.....
jsou tam jen trochu víc namahana gufera protože to pod spojkou nejni v oleji....
takže pod zapalkem je vyměněno za 10 minut a pod spojkou je potřeba mít stahovák......
o karburaci je zde odkaz na stranky o babetě a tam je to popsane docela dobře....
kdyžtak se na ně podívej ...
napadá mě skoušel jsi to roztlačit??????
Datum: 27. června 2013 16:21
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 zkontroluj jestli svička dava jiskru, a pak jak řika pepa střikni benal do valce a uvidiš
Datum: 27. června 2013 14:21
Jméno: pepa
IP: uživatel15123
 já bych si od nkoho pujčit tiristor je to věc navíc kde muže být problem...jinak klasika skusit štříknou beno do válce a pokut naskočí je to v palivový sostavě jestli neslíbí tak motor elektro..
Datum: 27. června 2013 7:35
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 zdar draci máte někdo návod na složení motoru čz 250/455 nebo 175/470 a 125/453? děkuju muže být video, fotky nebo něco podle dílenske přiručky a seznam nahr. dílů je to nic moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2013 23:53
 O návodu přímo nevím, ale kdybys měl nějaký konkrétní dotaz tak napiš sem, nebo na muj mail...
Datum: 26. června 2013 23:53
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Zdar lidi , nevíte jak upravit sání vzduchu na babetě 210 ce ? chci aby měla sportovnější zvuk
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 14:56
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
Datum: 27. června 2013 14:56
Jméno: pepa
IP: uživatel14794
 tak jestli to nepojede t hadici muže dát z 5 ne? jinak 80 valec z te frezy anebo převrtanej origoš? bavíme se o 210?
Datum: 26. června 2013 23:14
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Skoušel jsem o sundat tu hadici ale pak to víc žralo a svíčky vydrželi cca. 30 km, už tědka mám vekou spotřebu pač mám tam 80 ccm válec
Datum: 26. června 2013 22:42
 u babety když sáhneš na vzduch tak už nepojede... je na to strašne háklivá
Datum: 26. června 2013 22:18
Jméno: pepa
IP: uživatel14794
 vyhodit tu hadici mezi rámem a plastovým kusem a díru v plastu zaslepit punčochou a gumičkou ..ale výbrus ti vděčnej nebude...
Datum: 26. června 2013 22:11
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 zdravim mam takovy probem pulil jsem motor pro vycisteni a kdyz jsem ho dal do hromady tak chci tam dat jednicku tak nejde ale dvoujka jde nevite cim to muze byt? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2013 21:22
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 pokud máš 1 ku jako neutrál tak si otočil kolečko 18 z kamenama ke karteru
Datum: 26. června 2013 21:22
Jméno: Jakub
IP: uživatel15730
 Dobrý den, nejspíš bude špatný řadící automat.
Datum: 26. června 2013 13:18
Jméno: troll
IP: uživatel15727
 zdarec chlapi dá se nějakym způsobem vytunit jawa 175 aby jela rychleji? dík za odp
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 21:24
 Jojo Stando na mý 487 jsem třipade předjel i ve dvou  to byla zlatá mašina.. na zadek šla i bez spojky.. stýská se mi po ní  jestli znáš Michala Sojky z ČB měl jsem ji od něj
Datum: 27. června 2013 21:24
Jméno: standa
IP: uživatel6705
 Kdysi jsem se podílel na úpravě jedný 478 (?) .... dodal mi na mail různé podklady,včetně výkresů origo válce.... něco sem si na papíru načmáral,spočítal,konfrontoval s realitou a něco jsme vymysleli...podklady jsem mu poslal na mail...on to udělal... na to že sem to nakonec střelil dost od boku,tak nová číza 190ccm předjela 350 na akceleraci i na rychlost... byl z toho hotovej... přitom jsme jen otevřeli sání a vejfuk .... takže u tý panelky to musí bejt mazec ...
Datum: 27. června 2013 13:48
 Dost dobře se dá upravit motor z panelky  když to dáš někomu kdo ti udělá výbrus tak uděláš na ní obsah až 300ccm, stočit kliku, vychytat spojku a jedeš i víc jak 150.. měl jsem 487 která měla obsah 215ccm, píst vzor panelka, odebraný přefuky, přetryskovaná, upravená hlava, 19 zub sekundár a lítala i přes 130.. za 4 pořád kopec nekopec. Tyhle motory ale vyžadují fakt hodně peněz aby jsi z nich udělal závoďák.
Datum: 27. června 2013 13:05
 No asi nejlevnější nárůst výkonu by bylo dát do rámu motor z J250. Pokud začneš nějak smysluplně upravovat traktorovitej motor z j175 dvoulauf(to obecně platí asi pro všechny starý traktory),tak se dostaneš do astronomickejch částek.... to neni jako u fichtla,že každej druhej dělá lehčí kliku,upravenej válec,sníženou hlavu,vejfuk atd... navíc je válec litinovej a chlazení nicmoc,kolikrát se přikousne seriovka už při hrubějším zacházení,natožpak aby to točilo o 2000 RPM víc... udělat by se něco určitě dalo,ale rozmysli se dobře,neni to nic levnýho.... pokud bys uměl obstarat úpravu hlavy,tak válec mužu zkusit udělat.....ale nebude to letadlo,jen trochu rychlejší a silnější traktor....
Datum: 27. června 2013 12:36
 S timhle motorem se podle mě nevyplatí nic dělat, je to takovej spolehlivej traktor. A navíc škoda ničit veterána.
Datum: 27. června 2013 8:52
Jméno: troll
IP: uživatel13724
 je tam menší zadní rozeta. jinak nic víc pokud vím
Datum: 26. června 2013 23:31
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Máš tam teď originální sekundární převod, nemáš menší sekundární kolečko ? pak tachometr kecá....
Datum: 26. června 2013 23:23
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 jo má beztak kecá
Datum: 26. června 2013 22:51
Jméno: pepa
IP: uživatel14794
 110 je na 175 špičkovej víkon.... i daleko modernější 477 vo moc víc nejede.... dlabej na to a pokut toužíš po rychlejší vymen to za jinou motorku...... ps nejsem si jistej ale nemá 356 v techničáku top speed 80? a ti na nas že ti to prd jede.....
Datum: 26. června 2013 22:23
Jméno: troll
IP: uživatel13724
 ja se jen ptám. esi to má cenu  já to nechci za každou cenu vytáhnout do nejvyšší rychlosti. ja chci jen vědět jestli má cenu se v tom nějak hrabat kvůli rychlosti a nějakému tomu koníku nebo ne
Datum: 26. června 2013 20:16
 troll: Kolik chceš , aby to jelo ? Mám Jawu 350/634 a maximálka tak 120-125 km/h.... Jezdím na pohodu do 100 km/h, kdybych chtěl jezdit rychle tak si koupim třeba H6.....
Datum: 26. června 2013 18:11
Jméno: troll
IP: uživatel8746
 teď okolo 100 až 110km/h po rovince
Datum: 26. června 2013 17:24
Jméno: pepa
IP: uživatel14794
 kolik to jede ted? no na rychlost teoreticky větší rozeta na řetěz do motoru ale jde o to aby si s ní byl rychlejší než ted
Datum: 26. června 2013 17:11
Jméno: troll
IP: uživatel8746
 něco se tam určitě najde na poštelování
Datum: 26. června 2013 16:33
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ani veľa nie jawa 356 bola vždy pomalšia ako čz 450
Datum: 26. června 2013 16:22
 zdar draci,nevíte někdo kde koupit otáčkoměr na fechtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 7:54
Datum: 27. června 2013 7:54
Datum: 26. června 2013 15:04
 http://www.baotianmotors.cz/409-otackomer-teplomer-motohodiny-hebo.html
Datum: 26. června 2013 12:56
Posl.aktualizace: 25. června 2013 21:37
 Čus všem.Prosím o radu.Jedná se o mustang.Nastartuji,běží,nechám ohřát a na volnoběh mírně nepravidelný běh,ale točí dobře.Na stojánku se zdá pří řazení a použití všech rychlostí výkon.O.K.Při samotné jízdě nejde vytočit a ztrácí výkon.Prostě to vůbec nejede,na plyn nechce moc přidávat.Musím mu pomoci přes spojku.Nová spojka,výbrus,píst a kroužky,ložiska,gufera,karbec,seřízený předstih,čištěná nádrž,jehla na druhém od vrchu.... Prostě už nevím.Případné odpov.prosím přednostně ně "amerova@cmail.cz"Děkuji,Jarin.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2013 12:26
Jméno: standa
IP: uživatel15728
 Zkus sundat víko filtrboxu,pokud to bude ok,tak je to moc uškrcený a přidělej nějaké díry do těla filtrboxu ... BTW: jaká je tryska? 68 ? 72? 72 je u seriovky moc na gumovej chobot mustanga.....
Datum: 26. června 2013 12:26
Jméno: pepa
IP: uživatel14712
 vyčisti si výfuk....teš občas to dělá nedotejkající benzin z kohoutu teče ale ne dostatečne mnoštví aby ho měl motor dost a dal plný výkon... ale vzhledem k tomu že si něco řešil tak skus lauf
Datum: 25. června 2013 22:02
 Ahoj Draci,
možná se to tu řešilo-za to se omlouvám, ale zajímalo by mě, jestli se dá přihlásit motorka, která nemá papíry spz a ani techničák..popř. jak to udělat...
Díky moc draci a štastnou jízdu bez nehod
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2013 21:06
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 karlos: právě bez TP to jde přihlásit na veteránskou značku. je to v česku naprosto standartní proces. 1. - klubová testace, 2. - krajská testace, 3. - přihlášení vozidla na úředě s vyšší působností. dělal jsem to několikrát na svých moto. nazdar
Datum: 26. června 2013 21:06
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 jedině sehnat někde papiry toho typu motorky co maš, nasadit štitek na ram,a udělat vymaz motoru a je to Ok
Datum: 25. června 2013 22:37
 Bez TP nepřihlásíš moto ani jako veterána, absolutně bez techničáku máš prostě smůlu a nepůjde to.
Datum: 25. června 2013 20:23
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jdi do nějakého veterán klubu a tam ti přesně řeknou, jak moto přihlásit jako veterána
Datum: 25. června 2013 20:04
Jméno: orlando
IP: uživatel15646
 dobry den mam takovy dotaz muže byt netěsny pist s vuli pul milimetru ve valci duvod proč my nejde nastartovat babeta210 a nebo když netěsni gufero na kliovce u rotoru za odpovědi předem děkuji přeju pěkny den
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2013 23:22
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Jestli je vůle kolmo na osu čepu, tak to tolik nevadí. Pokud tam nějaký gufero ještě je, tak by motor měl nastartovat
Datum: 25. června 2013 23:22
Jméno: pepa
IP: uživatel14712
 máš o výbrus menší píst ..co výbrus cca O2mm rozdíl od válce u tebe to jsou 2 výbrusy...ale slíbyt by to s ním mělo ... to fufero je jasny nemuže ti lítat směs z motoru ven....
za mě narzit nove gufero a raděj dát valec na výbrus....pokut máš peníze ....
Datum: 25. června 2013 20:05
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Pre obydva dôvody to môže byť ....
Datum: 25. června 2013 19:06
 Jak vylisovat vložku z válce ? všude je postup s trnem ale ten nemam možnost sehnat
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2013 21:39
Jméno: standa
IP: uživatel15716
 Tak ať se daří
Datum: 25. června 2013 21:39
Datum: 25. června 2013 20:15
Jméno: standa
IP: uživatel15716
 Ne,ale musí se to fakt fest ohřát. Teplotní roztažnost je dostačující. Co jdeš páchat?
Datum: 25. června 2013 19:51
 ok, takže žádný chlazení vložky nejni potřeba ?
Datum: 25. června 2013 19:33
Jméno: standa
IP: uživatel15716
 Udělat si přípravek na vytlačení vložky z válce (v práci jsem složil ze šroubu,podložek,matice a trubky o lehce větším průměru než je vložka),ohřeješ válec až v něm pohneš vložkou bez násilí, utahuješ šroub a vložku vtáhneš z válce do "trubky" ... Je lepší konec co zezadu tahne vložku udělat na soustruhu .... Pěknej náčrt má Stejsky na stránkách...
Datum: 25. června 2013 19:05
Jméno: ouje
IP: uživatel12656
 Draci jak od sebe rozeznam automat na 550,555,05 a na 20,21,23 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2013 22:44
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 pokud potřebuješ automat na 550,555,05 tak mám doma jeden navíc, stav v pohodě pružiny téměř nové , rychlosti nevypadávají
Datum: 26. června 2013 22:44
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 JAký je prosím rozdíl mezi Babetta 210 a Babetta 215? vse co o ni vite prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2013 20:54
Jméno: pepa
IP: uživatel14712
 myslím že jí maš docela zachovalou ....45 bych řek že je solidní výsledek ... ten rychloběch co je jakoby 2 je docela príjemnej .. ale o moc rychlejší to nejni jen že se ti uleví motoru ... a potitově je to dobrý i když t honí nasraně pes ... mu najednou začneš ujíždět a to potěší.... že
Datum: 25. června 2013 20:54
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 215 mám doma. Na vzhled úplně stejný s 210, jen tam druhá rychlost chybí. Jede tak 45. Nikdy jsem na žádný jiný babetě nejel, ale tohle je fakt jen takový kolo s motorem.
Datum: 25. června 2013 18:49
Jméno: pepa
IP: uživatel14712
 jestli si pamatuju dobře chytrou knížku model 215 je nahrada po jednodužším stroji podbně jako 207 protože klasický 2 stupnový automat měl pověst poruchoveho .... proto aby to napravili udělali jen jednorychlostní verzi pro zakazníky co si to koupily..... prakticky bych to ani nechtěl protože to pojede polovic a motor se musí víc vytáčet....takže zas žadne terno.... je to stroj co vznik na požadavek trhu ale přínosnější by asi bylo koupit si za 1000 207 než 215 byt má rok výroby 93 a víš...babeta je na pořízení a díli docela drahá ....rozhodnutí je na tobě každopadně zachovalá a fungující 210 je na jízdu parada jede to 50 do kopce nemusíš přišlapovat ... jen to chce při nakupu vybírat z víc stroju nebrat první či zbytečně lacine stroje ..... přeč jenom to nemá 3 ozubená kola kola v řadě jak jednorychlostka... jsou tam nějake ti chujoviny navíc a stojí za to ..
Datum: 25. června 2013 16:18
Jméno: pepa
IP: uživatel14712
 ti říkám 215 nakopávačka A JEDNORYCHLOSTNÍ ..TJ NEMÁ 2 STUPEN...OK?
Datum: 25. června 2013 16:06
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 Babetta 225 má nakopávačku, ale nikde nic psan o Babetta 215 není, tak ja kto teda je?
Datum: 25. června 2013 15:21
Jméno: pepa
IP: uživatel14712
 vzhledově podbný ale 210 má 2 rychlosti a šlap adla a 215 má nakopávačku ale zas jen 1 rychlost.......
Datum: 25. června 2013 14:47
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 Zdravím, jak je to prosím s vyhláškou? Babetta 210 aby mohla jít na pojištění (zelenou kartu) musí splňovat co? Já sem si to myslel tak, že asik číslo motoru se musí shodovat se štítkem kostry a to číslo se diktuje na registru vozidel?... A Pak dostanu zelenou kartu ? Jak dlouho trvá vyřízení, než ji dostanu do rukou? .. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2013 14:54
Jméno: pepa
IP: uživatel14712
 já jezdím bez ní ..ale na pojistovně chtěly z něčeho opsat ti čísla eště že byl v kaslíku zaručák  pozor dělej rozdíli mezi kartičkou o typu mopedu a zelenou kartou .... bez zelene karty to máš i za 25 000 přece nemužeš rujnovat stát o 200 za rok za pojistku...
ok papíry na osobák ti na stadion a babetu stačí...
prostě se vydej na pojištovnu oni tě uvítají sotevřenou naručí maj provizi za smlouvu....
jinak jestli máš auto u české podnikatelske tak němu je pojistka na motorku za darmo.......takovej typ...
pochopitelně vše má sve neduhy a jak to jednou pojistíš musíš platit každý rok anebo pojistku zrušit je možne mít za to penále když zapomeneš ...prodáš atd....
Datum: 25. června 2013 14:54
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 no mám na auto, ale slyšel jsem že jakási ta kartíčka k Babettě je zbytečná..
Datum: 25. června 2013 12:36
Jméno: pepa
IP: uživatel14712
 na registr vozidel nemusíš ...vozidlo nepodlehá registraci... jestli máš kartičku vem jí a stačí jen zajít na pojištovnu jakoukoliv dle výběru a podle výrobního čísla rámu..vin moderně a barvy to pojistit bimbák na hlavu a jezdit ....kartu ti pošlou poštou...
jen připomenu že na mopeda ale musíš mít řidičak mělo by být jedno jakou skupinu jestli motorku osbní auto či traktor.... pokut sem se zmílil ostatní doplní.....
Datum: 25. června 2013 12:27
Jméno: radek
IP: uživatel12656
 Chlaoy jakej je rozdil mezi radicim automatem co ma 5 zubu a automatem co jich ma 6? Jde o jawa 20. Je to tak ze 550,555,05 maji 6 a 20,21,23 maji 5??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 8:54
Jméno: radek
IP: uživatel12656
 Uz to mam vyreseny..zubu maji stejne,koukal jsem na fotky a byly ze spatnyho uhlu  No jinak jak rikas maji ten ten palec sirsi. Jinak je rozdil v tech zubech razeni..noverjsi jsou cca o pul cm sirsi. Muj problem byl ze vyskakovala jednicka a prevodovkou to nebylo takz ejsem pulil znova. Prodejce predmenou delal motor a dal tam automat z pareza (ten uzssi) a prodal to ze vyskakuji rychlosti  Uz slape jak ma
Datum: 27. června 2013 8:54
Jméno: Dan
IP: uživatel15726
 Jeste je tam rozdil v ukotveni. Ty 05,555,550 maji palec automatu ktery se zasekne do sloupky karteru kde ma byt sroub, sirsi nez ty novejsi.
Datum: 26. června 2013 10:39
 mate nekdo skušenost se 4kvaltem nebo 5 ti .? už po tom patram a koumu delší dobu ešte bych potreboval vedte z čeho a velikost ozubencych kol pro rychly třikvalt děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2013 9:36
Jméno: jo
IP: uživatel12913
 5Q dělá Oves mám dojem za 20 tisíc komplet prevodovku s automatem .
Datum: 26. června 2013 9:36
Jméno: standa
IP: uživatel15716
 A zase ty dačice  pěkný ... Holt umí ... Já mám problém nacpat do origo bloků i ten 4Q
Datum: 25. června 2013 21:42
 4gear: bylo by nějaký bližší info?
Datum: 25. června 2013 20:14
Jméno: 4gear
IP: uživatel14718
 Jeden pán z Dačic má na pinckovi šestikvalt
Datum: 25. června 2013 20:08
 to by možná bylo jedondušší  hele, a nějaký info o té úpravě převodovky z ČZ 477 (nebo těch ostatních 125ek) bys neměl?
Datum: 25. června 2013 19:55
Jméno: standa
IP: uživatel15716
 Hele to je takovej paskvil,že to nemužu zveřejnit  navíc se to nevejde do motoru  dnešní podnět mi k tomu znova vyburcoval a čmáram si tu jinou verzi.... Musel by se udělat primár ozubenym soukolím a zmizela by z motoru předlohová hřídel jako taková a převodovka by měla jednu vstupní a jednu výstupní hřídel... Takový sci-fi že snad vevařit simson 5Q a přizpůsobit zbytek motoru
Datum: 25. června 2013 19:13
 pokud máš představu co by to stálo, tak nic, ale pokud ne, tak kdybys byl ochotnej poslat mi ty podklady, tak kamarád má nástrojářskou dílnu, tak bych se mohl poptat.
Datum: 25. června 2013 19:01
Jméno: standa
IP: uživatel15716
 Mym snem je 5 kvalt... Mam skicu na papíře,ale co by stála výroba ??
Datum: 25. června 2013 17:21
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 ozubení je vymyšlený, a lépe než s rychlým tříkvaltem... čeká se jen na výrobu
Datum: 25. června 2013 10:21
 Caw draci chci se zeptat kde seženu zadní nosič na mustanga diky za
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2013 14:37
Jméno: pfffff
IP: uživatel15364
 Co zkusit napsat do vyhledávače nosič?  popřípadě nosič mustang
Datum: 25. června 2013 14:37
Jméno: Kunik
IP: uživatel15722
 Eště bych potřeboval poradit pod jakym názvem ho najdu ...
Datum: 25. června 2013 9:18
 no ten co je ve fichtlkramku je mastnej ale za to fakt overenej drzak
Datum: 24. června 2013 22:49
 Čau, zase se ptám  . Mám Mustanga. Nahodim ho je s čistou svíčkou (vyčištěná chvíli předtim). Když ho chci znova nakopnout tak nechytne. Karbec čištěný a palivovej ventil taky. Svíčku sem už zkoušel vyměnit a nepomohlo to. jehla 2 zářez shora. Prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 9:56
 hladinu jsem seřídil a nic se nestalo.
Datum: 27. června 2013 9:56
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 zkus poštelovat hladinu na jednom pincku kteryho sem ted dělal byl tenhle problem
Datum: 24. června 2013 23:30
|



|