Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: alan
IP: uživatel15624
 cau draci potřebuju radu, dnes sem přitáhl babettu (207) a nehází jiskru .. odpojil sem ty dva konektory od indučky (15. 1.) a píchl tam multtimetr a když sem to rostočil tak to ukazuje 7.8 - 7.9V, ale když to napojim na indučku a změřim to tak to neukáže ani tuk .. nejaká rada co s tim ? muže to dělat tiristor ? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 11:34
Jméno: pepa
IP: uživatel15116
 ja bych si spíš ten tiristor od někoho pučil a odzkoušel vim že je drahej a nejni jistota ja sam mám 2 babetky .... vím že to zapojovali i nějak natvrdo bez něj...ale schému nemám... máš všude ok kostry? nejni to orezle ta kostra u nádrže..olešti kolektory aby tam nebyl studenák....
co to skusit roztrkat? nechytne?
Datum: 30. června 2013 11:34
Jméno: alan
IP: uživatel15624
 zkoušel sem 3
Datum: 29. června 2013 17:07
Jméno: pepa
IP: uživatel15414
 jinou indučku??
Datum: 28. června 2013 21:39
Jméno: 4gear
IP: uživatel12485
 Zdravím, má tu někdo zkušenosti se slovenskými ložisky KINEX?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2013 20:44
 rozumný ložiska za rozumnou cenu
Datum: 01. července 2013 20:44
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 pokud bych chtel ložiska, co ti vydrží asi na doživotí, tak mužu doporučit FAG
Datum: 30. června 2013 16:48
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Jak píše standa, stejné jako ZKL, ZVL...
Datum: 28. června 2013 20:53
Jméno: standa
IP: uživatel15743
 Normální ložiska alá ZVL ... Dokonce myslim,že Kinex je bejvalý ZKL...všechno je to slovensko,klasika...neni v nich rozdíl...obyč ložiska...
Datum: 28. června 2013 20:35
 Ahoj, nevíte jestli je tenhle víkend někde burza?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2013 18:10
Posl.aktualizace: 30. června 2013 0:33
Jméno: HOBO
IP: uživatel13741
 Napiš na oldas.dudek@seznam.cz a prodám ti svuj.
Datum: 30. června 2013 0:33
 To už jsem zkoušel. Bazoš, Aukro, Sbazar,... ale nic jsem nenašel.
Datum: 29. června 2013 11:21
 skus bazos a tak ...já ho tam sehnam netknutej za 100 eště origo mototechna nikdy nenasazenej
Datum: 28. června 2013 21:59
 Nic takového jsem tam nenašel a celé řídítka kvůli jednomu krytu kupovat nechci.
Datum: 28. června 2013 20:28
Datum: 28. června 2013 19:59
Jméno: kutil
IP: uživatel13544
 zdar draci mám na vás dotaz kolik si myslíte že může mít cenu čz cros domácí profesionální výroby motor jawa 250/353 zapalovaní vape ve predu 21 tlumiče honda mtx vzadu tlumiče ze závodní čezety velká rozete motor po go vzadu kola 16 samozřejmě na obouch kolech drapáky komplet dodělaná stačí sednout a jet
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2013 20:53
Jméno: kutil
IP: uživatel13544
 až bude čas tak nafotím a pošlu foto at se pokocháte
Datum: 28. června 2013 20:53
Jméno: standa
IP: uživatel15743
 Přidávám se k názoru Hejni. Možná to vypadá jako kroska ( což nemohu posoudit ) ale kroska to prostě neni a na silnici to taky nesmí. S cenou souhlasim. Vim že si ji ceníš hodně,to je jasný,je to tvoje práce,ale blbě se to prodává...jako celek to prodáš za daleko míň než kdybys to rozebral a prodal extra motor,extra vape a extra přední vidle a rám prodal do kovošrotu...to je realita....bohužel...
Datum: 28. června 2013 20:44
Jméno: kutil
IP: uživatel13544
 musim dodat dík za postřeh ale motor na poli jede krasně jak je po go tak 125 honda vodník krásne jí stíhám meřil sem maksku za autem a jeto 90 a vijedeto ají každej kopec
Datum: 28. června 2013 20:25
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 No kdybych ji chtěl prodat, tak pod 8-9 tis. asi nejdu. Jen to vape stojí tak 3 tis. Kdybych ji chtěl koupit, tak za ní ale nedím víc jak 6-7 tis. Přece jen to není motor na pole, ale na cestu.
Datum: 28. června 2013 17:12
 cau potreboval bych poradit s olejem M2T jestli ho muzu nalit do prevodovky PIONYRA
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2013 22:00
 standa myslel, měl by se lít do benzínu, ale i tam to není to pravé
Datum: 28. června 2013 22:00
Jméno: standa
IP: uživatel15742
 Tvl. m2t se leje do benzínu...
Datum: 28. června 2013 16:11
Datum: 28. června 2013 13:17
 Převodový olej..pp80 nebo pp90 třeba...
Datum: 28. června 2013 12:48
 a jaky olej presne
Datum: 28. června 2013 12:42
 Ne, do převodovky patří převodový olej...
Datum: 28. června 2013 12:41
 Dobrý den! Já vím, že takové jméno sem nepatří, ale zkouším, jestli se někdo podobný tady taky neobjevuje a nedává to o sobě najevo. Pokud by to někoho zajímalo, co takové jméno může znamenat, tak to rád vysvětlím. Všem přeji hezké počasí, mnoho najetých kilometrů bez poruch a nehod. Zdraví VOB!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 3:41
 Já Vás všechny zdravím! Komu jsem přidělal zbytečný starosti tak se moc omlouvám!!! A důvod proč jsem to sem dal? Úplně přesně to trefil marquee! A ještě něco na upřesnění. OK1 jsou Čechy, OK2 Morava, OM3 Slovensko, OE Rakousko atd. Písmena jsou náhodně a nebo na přání. Opravdu něco jako SPZ. A jedu na 145,675 MHz via OK0H
nebo 145,550 MHz direct. Časem i na Krátkých vlnách. Příští týden bude "Polní den" a tam se pojede od 144,000 - 144,500 MHz. Ještě se zeptám jestli se tady neobjevuje někdo z Pístovic? Pokračovat se dá i na E- mailu! Ještě jednou se omlouvám, ale dřív jsem to sem nemohl nedostat! Zdraví VOB!
Datum: 30. června 2013 3:41
 tak špiritus stando jo?
Datum: 29. června 2013 8:25
Jméno: trubka
IP: uživatel15744
 VOB na kolika mega jedeš ?
Datum: 28. června 2013 21:24
Jméno: standa
IP: uživatel15743
 Abych se přiznal,tak sem se v první chvíli lek,že se sem cpe nějakej Jahovista a nebo jinej pánbíčkář. Fakt... Čekal sem enomine patre,spiritus sankti,já sem vzkříšení a kdo vemě veří nezemře amen  a navíc sem na ně úplně vysazenej
Datum: 28. června 2013 21:24
 Když se to veme z této stránky, tak to zase chápu, ale v tom případě mi ten dotaz příjde trochu nešťastně napsanej, ale budiž...
Datum: 28. června 2013 16:20
Jméno: marquee
IP: uživatel15357
 třeba proto že by chtěl najít kámoše fichtlaře a radioamatéra zároveň??? třeba proto že by mohli po vysílačce občas pokecat nebo spojit obě záliby a podniknout nějakou společnou akci? nevidím na tom nic špatného
Datum: 28. června 2013 16:03
 Aha, díky za vysvětlení, zase jsem o něco chytřejší, ale stejně nechápu, proč se tu ptá na takovou kravinu...?
Datum: 28. června 2013 15:01
Jméno: marquee
IP: uživatel15357
 používají ho radioamatéři, je to mezinárodní poznávací znamení, ok znamená že jsi čech ty písmena jsou z pravidla začátek příjmení a v případě že až věci zkratek bylo víc tak se to odlišuje čísly 01, 02..... něco jako spz na motorce
Datum: 28. června 2013 14:33
 Volací znak čeho? Pořád nevím wo co gou?
Datum: 28. června 2013 14:09
Jméno: marquee
IP: uživatel15357
 OK2VOB je volací znak......
Datum: 28. června 2013 13:58
 Už to nehul!!!
Datum: 28. června 2013 11:53
Jméno: standa
IP: uživatel15742
 Wtf?
Datum: 28. června 2013 10:12
 co to znamená
Datum: 28. června 2013 9:12
 zdar zdraci!nechci dělat reklamu ale potřebuji vědět jakej regulátor a jaky diody přesně jsou.http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-elektrika-s-baterii-baterkou.html díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2013 20:08
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Pro akumulátor 4Ah bych viděl potřeba kolem 10W výkonu pro nabíjení jako ideální, dolní hranici vidím tak 5W, takže když z 15W pólu odečteš 5W, musíš použít 10W žárovku.. nevím zda tato rovnice má řešení...
Datum: 03. července 2013 20:08
 díky chlapy!  jo a bude moct stator 15watt moct dobít baterku?zajak dloho.nerad bych něco namontoval a nešlo by to  baterku budu mít 6v a 4Ah.díky
Datum: 29. června 2013 12:10
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 další věc je od kdy davá fik max. 8V ? já při maximálních otáčkách naměřil 11V je to hold lineární magneto no... a je rozdíl taky regulovat napětí ztrátama v teplo než regulátorem na rotor/stator budícím proudem, protože pernamentní magnety se těžko regulují... všechna přebyvající energie musí byt proměnena v teplo
Datum: 27. června 2013 23:30
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 šíleně se pleteš pepo pokud diodou která má max. pruchozí proud 200mA projde 1A co se asi stane?  a jedna dioda ti neusměrni obvod dokonale zapoj si 4 diody do čtverce (gratzův mustek) aby měli hodnotu těch 5A +/- ... radči předimenzovat obvod a mít pojistku než zbytečně pájet blbosti které zhoří
Datum: 27. června 2013 23:26
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 místo regulátoru je tam jen dioda ... a dioda stačí jakakoliv ....třeba na veteran foru si najdi odkaz na e schop co prodává diody místo usměrnovaču na 150 zetku.... fík dává max 8 volt a to je na dobíjení 6 voltove baterky akorád.... počítaj se tak cca 1,5 vol t na ztraty a ti máš maximum 8 to veme..jen potřebuješ stejnostměrnej proud a na něj stačí jakakoliv dioda...valeček z radia či televize na kterem jsou 2 vývody .. pokut das jeden vývod na vstup dej na druhej vývod žarovičku a pokut se rosvítí je to zapojene dobře pokut svítit nebude prohod vývody a svítit by měla ...pak en zaměníš žarovku za baterku a máš jednoduchý dobíjecí okruh....
Datum: 27. června 2013 21:32
 jo a chci to bez blinkrů,akorát nevím parametry diod a regulátora.díky
Datum: 27. června 2013 20:51
 Zdar, snad pro potěšení oka přidávám fotky z opravy mojí deluxky. Chromy se nacházely v prdeli, tak jsem sehnal lepší díly, nechal udělat sedačku atd atd. Tak snad to vypadá trochu k světu...Na začátku alba je původní stav, na konci je současný stav... http://kolecko10.rajce.idnes.cz/ciza_od_Zdendy
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2013 12:19
 noo..Dobrá práce Kolečko !
Datum: 29. června 2013 12:19
 Vypadá fakt pěkně. Je vidět, že jsem jí dal do dobrých rukou. A o to mi šlo především.
Datum: 28. června 2013 22:30
 fajná
Datum: 27. června 2013 23:45
 Nádherná přehlídka veteránů.....
Datum: 27. června 2013 21:19
 krasavice s patinou která připomene její věk, blahopřeju
Datum: 27. června 2013 21:07
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Ahoj draci. Neví tu někdo jakého materiálu je kolíček 6x22 do převodovky na Jawě 20, 21, 23 co zajišťuje startovací segment? Jestli je to ČSN 50 nebo 52? Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 12:08
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 hele to bych nšjak neřešil vzal bych si normálně kolík co s nima zajištujou polohu a doupravil bych si míru
Datum: 30. června 2013 12:08
Jméno: David
IP: uživatel14157
 Mám na mysli tvrdost toho kolíčku.
Datum: 28. června 2013 20:28
 dle rockwela či vickerse
Datum: 28. června 2013 10:03
 Pořád mi neni jasný co myslíš tim ČSN 50 nebo 52...
Datum: 28. června 2013 9:24

Dobrý den,Prosím vás majitelé jawy 90 poraďte mi ,chci udělat kompletní generální opravu motoru a nejde mi sundat rotor a sekundární kolečko.Vím že rotor se stahuje pomocí šroubu jako u pionýra, ale prostě rotor nejde dolů, a kdybych zabral tak zalomím šroub.Sekundární kolečko jsem stahoval stahovákem,ale také se nechtělo jít dolů ,a prosím jestli byste byli tak hodní tak mi ještě poraďte jak sundat rotační šoupátko.Děkuji vám moc,a ať vám 90tky krásně jezdí dělají radost přeji hodně ujetých kilometrů.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2013 16:48
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Dobrý den, děkuji za odpovědi zkoušel jsem zdělat rotor a sekundární kolečko, ale neúspěšně.Rotor jsem stahoval pomocí toho šroubu,za 1 bez předehřátí a 2 s předehřátém ,ale nechtěl jít dolů a za 3 jsem vyrobil stahovák, který chytl rotor ze spodu a šroub ,který byl v stahováku tlačil do kliky.Sekundární kolečko jsem zdělával pomocí stahováku ,kolečko jsem před stahováním nahrál.Prostě nevím co stým ,když tyhle díly nesundám,tak nebude GO motoru,a motor se složí zpátky a 90tka bude zase jezdit několik let bez GO ,je mi to sice líto ,ale co už s tím.
Datum: 28. června 2013 16:48
Jméno: Ondra
IP: uživatel15740
 Bacha na levý závit u sekundarního kolečka, jinak pak pomůže určitě nahřát (nejlépe horkovzduškou) pak jak psal kolega...stahovák dotahnout...klepnout atd... U rotoru to zkus s tím nahřátím taky, ale nepřežeň to. Jinak šoupátko sundáš až po sundání statoru na kterém jsou cívky, pod statorem je kroužek po kterém "jezdí" břit gufera a ten je zajištěn kolíkem, ten vytahní a je tam také prižina, která jakoby přitláčí tu šoupátko ke stěně bloku tu musíš sundat taky, jiný zádrhel v tom není, pak dej bacha at ho tam zpátky zprávně nasadíš je na něm dolík který má být oproti tomu kolíku
Datum: 27. června 2013 22:01
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 stahovák, nebo šroub utáhneš/našponuješ a klepnutím kladívkem na hlavu šroubu/stahováku by to mělo odpadnout (utáhnout, klepnout; utáhnout, klepnout....)
Datum: 27. června 2013 19:45
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 zdar draci moje babetta 210 nějak ztrácí výkon ještě před 2 týdny jezdila 50 a teď zní vytáhnu sotva 40 dneska sem vyčistil celej karburátor trošku to pomohlo ale pořád to není ono. čím to bývá? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 21:19
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 hele nevim proč to dělá ale mam na babetě a muj kamoš samej problem neni to že by netáhla ale jeden den z ni vytahnu třeba 55km/h a na druhej 45km/h a taky nevim co by sni mohlo byt a ředim poměr 1:50 ale možna to chce vyčistit vyfuk jinak fakt už nevim protože vyfuk sem čistil nedavno
Datum: 27. června 2013 21:19
 a co výfuk, svíčka zapalování? a kolik mažeš?1:33? 1:40 ? nebo snad 1:50?
Datum: 27. června 2013 20:49
 Zdar draci, jak se seřizuje předstih podle žárovky? Díky za rady!
A jak se seřizuje odtrh?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2013 0:48
 já mam ze zapalovacího polu faston a z kladívka je faston originál
Datum: 02. července 2013 0:48
 na motorce s baterkou to uvidíš a uslyšíš kdy přeskočí jiskra,a na pincku by se mi chtělo odpojovat a zapojovat cívky jen abych poměřil multimetrem...
Datum: 01. července 2013 22:10
 standa já už sem línej i brát měrky tak beru rovnou multimetr - při sepnutí pípá ale dá se to i měrkama ale je to zdlouhavý
Datum: 01. července 2013 20:52
Jméno: standa
IP: uživatel15742
 Kašli na žárovku,jestli máš alesoň zhruba představu co je to předstih (tzn.kladívka začínají otvírat cca 20° před HU) tak nepotřebuješ nic,maximálně šupléru,šroubovák a měrky... Ale jde to dát i od oka....To jestli je předstih 1,603789 nebo 1,599823 je úplně jedno,tak naco žárovku...když tam bude něco mezi 1,5 a 1,9mm před HU tak to pojede.....tzn zapalování natočené někde mezi středem a levým dorazem. V HU odtrh na kladívku 0,4mm za předpokladu že nešmajdá vačka.
Datum: 28. června 2013 16:07
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 odtrh je velikost mezeri mezi ladívky když je píst v horní uvratí.
jiiskra ti na svítce přeskočí až když kdavívka otvírají..... toho mžeš využít když u motorky připjíš místo nidučky žarovku tak v momentě kdy zhasne ti dava svíce jiskru.... toto ladění má cenu u baterioveho zapalování ....ktere napají žárovku..
u fíka je lepší požít papírek a pozorovat kdy ho kladívka pustí...či od oka.....nemá baterku
Datum: 27. června 2013 17:36
Jméno: tomáš
IP: uživatel15697
 Ahoj, potřebuji prosím poradit,mam mustanga na podzim ještě jel, vyčistil jsem karburator,jehla na 2 zářezu od shora,ale když zařadím jedničku,nebo když se snažím rozjet,byť s plynem, chcípne,svíčka neuchcaná vypadá to nachudou směs,ale když jsem zkoušel jehlu na všechny zářezy dávat,mělo to vždy stejný efekt,už si fakt nevím rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2013 22:17
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Co takhle vyměnit gufera na klice
Datum: 28. června 2013 22:17
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 Tak to je vlastně chudá směs sory
Datum: 27. června 2013 16:29
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 za mě si typnu že se ti přicpal pal kohout..... ono tam beno teče ale nestíha dotykat profoukni ho a chvíli to normalně potáhne... ale asi tam bude bordel a po čase se to zacpe..jedině sundat a vymít nadrž.......
občas to dělá i zas.. lauf ale to by se projevilo u odstaveneho stroje...
no schválně máš v hadici od benzínu bordel vit????
Datum: 27. června 2013 16:29
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 Tak jestli sám zdechá tak zkus zvýšit volnoběh mohla by to byt bohatá směs...
Datum: 27. června 2013 16:28
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 Zkus se podívat na sítko kohoutu třeba se tam usadila rez z nádrže + olej... nebo jiné místa kde proudí benzin, koleno přívodu do plovakovy komory... Zkus pořádně přeplavit karbec co to udělá a sleduj jestli se z výfuku víc nebo míŇ kouří, třeba to muže byt i elektrika ...
Datum: 27. června 2013 16:26
Jméno: tomáš
IP: uživatel15697
 když dám před sáni karbece hadru,tak otáčky se zlepší,nemusím pak přídávat plyn,ale jak hadru dám pryč po nějakém čase sám chcípne,může sát falešný vzduch? když ho ale turuji tak pak cca 15-20 sekund drží pěkne než zdechne, těsnení pod kolínkem a před kolínkem nové...
Datum: 27. června 2013 16:25
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 jo mate prevdu byl rozbity automat razeni a ted bych potreboval poradit jak poznam cislo pistu diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 19:58
 Honzo prosím odpovídej sem a nezakládej stále nová témata. Jinak výbrusy jsou po 0,25mm. Osobně bych sundal hlavu, očistil píst a podíval se co je tam vyražené...
Datum: 27. června 2013 19:58
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 písty jsou podle výbrusu po 0?2 mm čistej nulovej výbus je vždy 00 první výbrus je válec o pruměru o 0,2mm víc.... na nic jineho se dnes nehraje.... prostě změř valec hned pod hlavou a uvidíš....
Datum: 27. června 2013 15:43
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Ahoj. Mám takový dotaz ohledně kliky na pionýra. Když kliku chytnu za ojnici a pak do ruky, která drží ojnici, ze zhora bouchnu, tak klika zvoní. Můžu to brát jako signál, že se klika hlásí o repasi? A ještě související dotaz, jestli nevíte o někom, kdo slušně repasuje kliky, nejlépe na Jindřichohradecku  Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2013 23:38
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 v Ústí nad Labem stará pérovna tam to dělaj za 800
Datum: 28. června 2013 23:38
Jméno: Buvolos
IP: uživatel14613
 Když si to tak spočítám, není skoro lepší koupit tady na krámku rovnou novou klikovku a je pokoj?
Datum: 27. června 2013 23:04
Datum: 27. června 2013 21:14
 JJ,už je dost jetá. Kup ojnici,repas ti zařídim za 4 stovky. Jsem z Kladna. Není problém poslat poštou.
Datum: 27. června 2013 15:02
 čau, kladu znovu otázku. Tentokrát našlapuju mustanga někdy i 20x. Svíčku mám novou (Brisk 15). Hladinu seřízenou, karbec vyčištěnej, vzducháč neni ucpanej. Předtim sem ho nahodil jen s čistou svíčkou, ale naskočil dříve. Teď nemusim čisti svíčku, ale ikdyž ji vyčistim tak mi to nepomůže. díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 16:18
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 Zdarec, zkusil bych vyměnit zapalovací cívku nebo fajfku nebo kabel, vyzkoušet co to bude dělat a kdyby problém přetrvával tak hledat jinde a postupně zkoušet součástky, vyměnit vyzkoušet a jít na další součástku, jedině tak přijdeš na to co může za tyto problémy.
Datum: 27. června 2013 16:18
Jméno: Jirka
IP: uživatel14588
 Ahoj, mám problém s předníma vidlicema na 175/477. Jsou tak o 3 cm položeně a blatník tlačí na plášt. Co byste mi poradili. Stačí dolít olej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 16:06
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 a zda se mi že jsou ko přední tlumiče je tam plno černeho mazutu kterej po čase uděla s prachem brusnou pastu a vybrousí ti futra co jsou v tlumičích a to muže být duvot proč ti jde přední kolo k motoru... dal bych se do repasu a přetěsnění přední vidlice vyměnil bych gufera a dal aspon replikove hliníkove futra....
futra jsou puvodně z bronzu dají se i bronzová pořídit ale trošku odrazuje cena která je dvojnásobná..je to na tobě pokut s motrkou jezdíš svátečně hliník stačí..... díli tě vyjdou na cca 500 ....
Datum: 27. června 2013 16:06
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 chybí ti tam vzpěra ta vodorovná co jse do zadu má pokračovat i do předu
Datum: 27. června 2013 16:00
Jméno: Jirka
IP: uživatel14588
 http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=84156
Datum: 27. června 2013 14:00
 Myslim že fotografie by to vysvětlila rychle, můžeš nějakou pořídit a hodit jí sem?
Datum: 27. června 2013 13:47
Jméno: Jirka
IP: uživatel14588
 Jsou prostě pokleslý, nejsou úplně nahoře, ale víc leží, nevím jak to líp vysvětlit
Datum: 27. června 2013 13:05
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 nená blatník náhodou přidělanej na kluzákách a nepruží i s celým kolem?tzn že vzheledem ke kolu ne nehýbe?
Datum: 27. června 2013 13:03
 Co že s nima je?
Datum: 27. června 2013 12:59
Jméno: xxx
IP: uživatel15070
Posl.aktualizace: 27. června 2013 12:58
 to uz se roky nedela,,kup si to co je v kramku vcetne pruzinek a bude to makat uplne stejne
Datum: 27. června 2013 12:58
Jméno: karel
IP: uživatel15735
 zdravim jaký je rozdíl v uchycení řidítek na staršim a novějšim typu vydlice u Babetty 210?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 16:18
Jméno: karel
IP: uživatel15737
 ale podle katalogu ND tam patří ještě nějakej kolík? (díl č. 30) Kde by se to dalo sehnat?
Datum: 27. června 2013 16:18
 starsi na sroubky a novejsi uz ma trmenykktery jsou taky na sroubky,,jen stasi ma navareni drzak riditek na riditka
Datum: 27. června 2013 16:08
|



|