česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  279  280  281  282  283  284  285  286  287  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
myslite ze to vliv pist ve spod kdyz je prasky po predchozim majiteli odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2013 11:52
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
kus pistu chybi
 
 
Datum: 03. července 2013 14:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Furt jsem nezjistil zda je ten píst pouze naprasklý nebo jestli kus pístu chybí. To je docela rozhodující. Jinak píst v každym případě vyměň, nebo nech udělat rovnou novej výbrus. Jo a používej prosím jenom jednu přezdívku...vidim IP adresu a Jan s Milošem jí maji stejnou a nevěřim že to jsou bráchové :-)
 
 
Datum: 03. července 2013 13:46
 
 
 
 
Jméno: miloš      IP: uživatel15729    
4gear neponizuj lidi
 
 
Datum: 03. července 2013 13:42
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
hmm
 
 
Datum: 03. července 2013 13:41
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Use the Google Translator !!! :-D
 
 
Datum: 03. července 2013 12:27
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
ja jsem ten motor mel cely rozebrani ani kousek pistu tak nebil ja si mysli ze ho vyndali venku a pak dam zpet
 
 
Datum: 03. července 2013 9:39
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určitě má protože pokud je prasklý může se kus ulomit a co to udělá v plných točkách si domysli sám...
 
 
Datum: 02. července 2013 22:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Blba ze sebe děláš sám! A stačí k tomu tvuj psanej projev...
 
 
Datum: 02. července 2013 21:07
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
dobra omlouvam se vam vsem
 
 
Datum: 02. července 2013 21:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To si jenom myslíš, ve skutečnosti se snažim zjistit co té motorce je. Snažim se to zjistit z jednoho důvodu - abych ti následně poradil a stroj začal fungovat. Místo toho se ale dočkam jenom sprostých urážek. Pro dobrotu na žebrotu. Urážel jsem tě snad nějak? Nadával jsem ti? Zesměšňoval jsem tě? Myslim že ne, proto bych byl rád aby si se choval stejně i ke mě. Většina lidí je naopak ráda když se jim snažim pomoct, ty to ale evidentně neumíš ocenit. Myslím že omluva z tvojí strany je docela na místě, jinak moje nabídka s omezením přístupu stále trvá...
 
 
Datum: 02. července 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
4gear mas pravdu souhlasim stobou
 
 
Datum: 02. července 2013 20:51
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
ja mysel ze ten kdyz byl zlomen tak byl vyndan a dan zpet
 
 
Datum: 02. července 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já taky nerozumět řeči jeho kmene... každopádně na tohle bych se ani neptal a píst vyměnil, není co řešit
 
 
Datum: 02. července 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
vzdyt tady ze me delate blba
 
 
Datum: 02. července 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jane...vysvětli svuj poslední příspěvek, doporučuji ti to...pokud si tim myslel jako že jsme debilové, tak bych ti, ač nerad, musel omezit vstup na pokec...
 
 
Datum: 02. července 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
debilove
 
 
Datum: 02. července 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
to nějak nechápu jak piše kolečko,nevim jak teče benzin do pístu :-D nebo co :-D
 
 
Datum: 02. července 2013 19:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim jestli si rozumíme...ale kde se v motoru veme tolik benzínu aby mohl kamsi protékat? A kam by vlastně protekl, do klikový skříně? On kus pístu chybí?
 
 
Datum: 02. července 2013 19:11
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
vzdyt rikam ze je prasky kus pistu a benzín mi tece primo do pistu a proto dam zitra jiny ale jinak dekuju
 
 
Datum: 02. července 2013 17:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15002    
předstih jsi naladil dobře?
 
 
Datum: 02. července 2013 16:25
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
jo i splynem benzin pod svicku jsem zkousel
 
 
Datum: 02. července 2013 16:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15557    
ne nikoliv ... mělo by to chytnout... spíš by to chtělo seřídit podle toho co tu řešíš.. skusil si vštříknout trošku benzínu pod svíčku ?? startuješ to i splynem??
 
 
Datum: 02. července 2013 15:25
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
na startovani?
 
 
Datum: 02. července 2013 15:09
 
 
 
 
Jméno: hgonzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, mám takový problém! Při jízdě do kopce když jedu na dvojku, i když mám dostatečně velkou rychlost i otáčky, tak se mi začne přeřaďovat dvojka na jedničku. Zkoušel jsem vyjet stejný kopec na jiné babetě a ta to vyjela bez problémů na dvojku! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2013 13:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15557    
eště bych musel najít chytrou knížku ale vzpoměl jsem si že u typu 21é je výrazně zakzáno používat 2 v stoupání takže pryč s tím...pořid si fichtla :-)
 
 
Datum: 02. července 2013 13:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15557    
máš volnější motor o mopeda bud rád že do toho kopce nemusíš šlapat :-)... mužeš skoušet i husčí olej do převodovky jine řadící čelisti na 2 stupen ale to muže být draha sranda a je snad jedno jestli jedeš do kopce na 20 km či 30.... jestli to chceš bezsnu tunit asi bych pomohl výbrus a lechčí čelisti a unašeč ale už si v tom a 1000 a pořád máš jen babetu....
 
 
Datum: 02. července 2013 12:58
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj , potřeboval bych radu leštím na pařízkovy řidítka jsou na nich černé ťupky leštím to silichomem ale skoro vubec to nejde dolu nezná na to někdo nějakou fintu ?? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2013 22:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
smirek vůbec nebrat zničíš chrom
 
 
Datum: 02. července 2013 22:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15557    
cca 200 a moc to nervi jen odstran tu tečku ... aby ti vykoknul chrom pod ní chce to cit abys na tom neudělal rejhy ... ale odstranil rez která se silichromem černá....
 
 
Datum: 02. července 2013 15:21
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo děkuju a jak drsnej brusnej papír ?
 
 
Datum: 02. července 2013 13:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15557    
zaleží taky jestli ten rez roste přez chrom či se povlak už sloupnul poku je pod tím chrom mužer to skusit odstranit kouskem brusneho papíru ale ješli tam je hole železo šedeho fleku se nezbavíš....
 
 
Datum: 02. července 2013 13:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já na to používal Silichrom EX, ten je na tohle trochu lepší než klasickej silichrom. Ty ťupky jsou pravděpodobně vystupující koroze, takže se toho nejspíš definitivně nezbavíš...
 
 
Datum: 02. července 2013 12:40
 
 
 
 
Jméno: Aodof      IP: uživatel5546    
Cao, mam problem, kyve se mi v motore jedno z techto dvou kolecek http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kolo_hnaci.html a nebo http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kolo_hnane_210.html , je to to blize k lamelam a nevim co to muze mit za nasledky, spatne mi to radi dvojku, spis vubec. Lamely jsou v poradku a kdyz jsem tam nasazoval ty lamely s tim ozubeným kolem do kterýho se vkládají lamely tak nešlo vůbec nasadit jak to bylo vychýlený to kolečko, líce tam strašně. Je to normální? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2013 12:00
 
 
 
 
Jméno: MEN      IP: uživatel14157    
Zdarec chlapci,potřebuju radu,asi před 2měsícema jsem složil novej motor z pionýra,jezdí parádně,ale poslední dobou,mi za tepla tak netahá a vůbec netočí.Za studena našlápnu a točí jak pila,za tepla našlápnu a ze začátku se dusí.Nemyslím si že by byl problém s válcem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2013 12:34
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus svíčku možná máš moc teplou
 
 
Datum: 02. července 2013 12:34
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15557    
bohatá směs??? malej předstih??
 
 
Datum: 02. července 2013 12:02
 
 
 
 
Jméno: Marcel      E-mail:      IP: uživatel15760    
Zdravím pánové. Poraďte mi prosím. Marně zháním nový karburátor na Jawu Mosquito. Org. BING 1/18/110-2. Difuzor 18 mm. Trysky 95 a 30. Dá se tento karburátor nahradit jiným bez úprav? Děkuji za odpověď. Marcel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel16379    
jojo taky sháním akutně nikde není k sehnání
 
 
Datum: 22. května 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
čůs draci, nastavuju předstih a odtr takže sundal jsem hlavu a točíl dokud nebyl pist v horni uvrati ! potom sem povolil ten šroubek u kladívka a nastavil odtrh na 0,4 potom sem mezi kladivko dal cigaretovvy papírek a točil proti směru otáčení potom až se papíek uvolnil jsem ihned přestal a vzal šupleru a změřil jak daleko je píst a naměřil sem skoro 4 cm ! něco bude asi špatně že? na kterou stranu bych měl s celým magnetem otočit a o jakou vzdálenost? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2013 7:35
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
No tak promin ale ten odtrh je mi úplně jasnej že to nebude třeba 4 mm :-D ale 0,4mm ;-)
 
 
Datum: 03. července 2013 7:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15763    
Když to tak čtu tak je mi jasný že odtrh má 0,4cm...neboli 4mm...proto dohonil předstih v DU...prosimtě ten odtrh má bejt 0,4mm! A předstih 1,6mm před HU. Ach ty jednotky,co vás na tech školách učej :-D hlavně že má každej ajfoun a fejsbuk,ale v hlavách nasráno :-D
 
 
Datum: 02. července 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
tak jsem si stím hrál a jede to mnohem líp. ale ještě to není vono. jinak díky moc :-)
 
 
Datum: 02. července 2013 13:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to klasické desetinné číslo...stejně jako třeba 0,5kg brambor...
 
 
Datum: 02. července 2013 12:31
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
a ještě sem se chtěl zeptat ty rozměry 1,2 až 1,6 mm to má být jako "centimetr a 6 mm? nebo 1 mm ?
 
 
Datum: 02. července 2013 12:24
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
Kolečko díky super už to chápu před chvili jsem to nejak nastavil a jel to projet a jelo to líp než včera vyjel sem menši kopec na dvojku a včera na jedničku plnej. díky po obědě to zkusím a dám vědět jak jsem dopadl. díky moc :-)
 
 
Datum: 02. července 2013 11:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15179    
prostě kladívka ti maj otvírat když je píst 1,6mm od kraje..když bude 2 prd se stane... z toho výcházej... dej pístm 2MM pod okraj a toč se zapalkem dokavat se ti kladívka nerozepnou v ten mmt zapalko utáhniPÍST SE TI NESMÍ POHNOU... pokut ti vycházejí nesmysle mužeš mít ošoupanej pertinax zmetková kladívka ... pomáhá opilovat kontakty anebo jiná....
 
 
Datum: 02. července 2013 11:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak ještě trochu jinak...nastav si odtrh, pak otoč klikovkou dostatečně zpět, aby se kontakty zavřely. Pak mezi zavřené kontakty vlož cigaretový papírek, a otáčej klikovkou po směru otáčení zpět k horní úvrati. Ve chvíli kdy pude papírek volně vyndat se měří předstih...
 
 
Datum: 02. července 2013 10:52
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
to same delam taky ale furt nic
 
 
Datum: 02. července 2013 10:21
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
poradi mi nekdo pionyr mi nechce porad chytnout skousel jsem uz vsechno odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2013 17:32
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
ne valec je v poradku jak je ten pist prasklej tak mi benzin tece primo do pistu zitra dam novy pist a uvidim no doufam ze to bude tim pistem ale pocitam na 99% ze to bude tim pistem ale dik
 
 
Datum: 02. července 2013 17:32
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
ten pist je prasky pod cepem
 
 
Datum: 02. července 2013 17:29
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
no a pak karbec zanesenej bordelem a vyčistit trysky na karbecu palivovej kohoutek,ventil na viku karbece zadrbanej
 
 
Datum: 02. července 2013 15:59
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
tak jasne že pist byt prasklej nesmí ale nevim jak je prasklej a kde,ale asi bych to bud hodil pokud je poškozenej valec na vybrus,nebo koupil pist a kroužky,a ten odtrh znamena jestli ho maš dobře a předstih jestli nemaš rozhozenej
 
 
Datum: 02. července 2013 15:57
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
myslite ze to vliv pist ve spod kdyz je prasky po predchozim majiteli :-)
 
 
Datum: 02. července 2013 14:16
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
no delal jsem odtrh a skousel jsem dat jinou svicku to je asi vse co jsem skousel
 
 
Datum: 02. července 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
napiš vic informaci co víš a co všechno si zkoušel takhle ti asi toho nikdo moc neporadí
 
 
Datum: 02. července 2013 13:04
 
 
 
 
Jméno: john357      IP: uživatel15729    
jo je mokra
 
 
Datum: 02. července 2013 12:14
 
 
 
 
Jméno: men      IP: uživatel14157    
svíčka hází? když to rotláčís a pak vyndáš svíčku,je mokrá od benzínu?
 
 
Datum: 02. července 2013 11:44
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel14719    
ahoj tyto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/merky_predstihu_0_05_1mm_13ks2.html jak se přesně používají tyto měrky? na odtrh mezi kladívka nebo jak? muže mi to někdo vysvětlit? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2013 11:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15179    
ano jde vlastně o plíšky danýchtlouštek dají se s nima dělat věci pokut člověk získá praxi .. šteluje se s nimi odtrh se dá zjistit bod přeskočení jisky..dále vule kroužku ve válci a nastavení ventilu u 4 takta.... dílensky se s nima dá i posuzovat přesah vložek u vodníka ..rovinost ojnice a kupa dalších věcí... jejich koupi doporučuju za 5é0 krasná cena nvm proč mě stály 100 :-)
 
 
Datum: 02. července 2013 11:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klasický spárovky. Měří se s tim velikost spáry či mezery. V tomhle případě je název trochu zavádějící, nenastavuje se s tim předstih ale odtrh, tzn mezera mezi kladívkama...
 
 
Datum: 02. července 2013 9:25
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
čau draci renovuju motor čz 250/455 a mam problem s klikovkou nevím jestli je spodní ložisko dobré když ale kliku chytnu a zkusím hýbat ojnicí tak vůli nemá... stačí vyměnit jen horní pouzdro? a druhá věc je jak poznám jestli jsou špatné vydličky řazení? jsou jen trochu odřené ale né něják do hloubky jen povrchově.. mám to řešit nebo použít staré? Děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2013 1:27
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chytni kliku za ojnici a bouchni rukou zhora do ojnice, jak klika zazvoní tak nic moc
 
 
Datum: 06. července 2013 1:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15002    
myslím že pokut to dobře poskladaš a nenajedeš 30 000 za sezonu bude to ok
 
 
Datum: 02. července 2013 18:42
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel4706    
no prave motor jsem koupil na burze tak nevím ale převodovka nevypada ze by byla nejak moc opotrebovana...
 
 
Datum: 02. července 2013 14:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15557    
heh vše jen o pečlivosti a penězích .ale pokut to chodilo nechal bych to být.... klikovka je dobrá když nemá hmatovou vuli ... a pokut to řadilo ok nejni co řešit... mě se zdá že ten motor toho moc nenajezdil že....
 
 
Datum: 02. července 2013 12:07
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj, včera jsem psal že mám problem s čz 175 s dobíjením. dneska jsem měřil co to dává a na kabelu od kladívek co vede ke kontrolce je chvilku tak + - 1,5V a občas tam blikne + - 6V. Může být nějak poškozené tohle? http://img704.imageshack.us/img704/3407/jawa350elektrikreglerel.jpg nijak jsem to nepřepoloval, připojil jsem to jako vždy a nechce dobíjet. Obas mi kontrolka zhasne ale když odpojim baterku tak to ani neblafne. dřív to normálně jelo jak na baterku, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2013 18:35
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak jsem to zkoušel, palivoměr mě vylítl na max už při střednícgh otáčkách, tak já nevim :-) digi. voltmetr ukazuje 6 - 7 V. skusím znovu natáhnout dráty a uvidíme. přikládal jsem to k tomu to vede od uhlíků do svorky a ze svorky na kontrolku. kontrolka zhasla a ukázalo se kole těch 6 v
 
 
Datum: 03. července 2013 18:35
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ok vyzkouším, díky :-)
 
 
Datum: 02. července 2013 13:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15179    
ty rele se pokut vím prodávají nově ve 2 polaritách protože jak prohodíš plus a minu muže schořet tak výrobce začal nabízet jakplus tak mínus na kostře verzi ...jen pro zajímavost aby si měl zpravou.... jinak musíš motorku nastartovat a změřit kolik proudu ti jde z dynama pod plynem... najdi kabel co jde zdynama na rele a na něj napoj volmetr proti kostře.... pokut tam bude výrazně nad 6 voltu je to ok dal napoj volmetr na kabel od baterky a kostru ..to už je jako za rele a pokut je i tam 7,5 voltu v otáčkách je to chyba kontroly ... pokut nejni je chyba v rele protože dynamo ti proud dává... postup ok? a hlavně volmetr ručičkovej ..digitál ti jawa spolehlivě zmate... používám palivoměr ze škody 120.. je na 12 volt takže pokut vyletí nad pulku nádrže v otáčkách je vše ok :-)
 
 
Datum: 02. července 2013 11:23
 
 
 
 
Jméno: DJ.Jarek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj lidi mám pionýra a teď mi začal motor tak zvláštně hučet a v určitých otáčkách až nepříjemně pískat nevíte někdo co by to mohlo dělat ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2013 12:08
 
 
 
 
Jméno: DJ.Jarek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oddělám válec a mrknu na to :-)
 
 
Datum: 02. července 2013 12:08
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel14274    
mohl ti praskout pístní kroužek a kousek se odlomit..
 
 
Datum: 01. července 2013 22:29
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau mám motor po vybrusu a chtel bych ho zajet tim stylem že bych ho nechal na ramu nasazenej a nechal bych ho na volnobech nebo jen na jedničku klapat třeba celej den ( určite nak s vetrakem nebo neco kvuly chlazeni ) co vy na to .?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2013 12:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15557    
k dotazu nevýmýšlej vymyšlený 2 nadrže mazej dle výrobce motru a nehon to ..sam pocítíš že motor se bude otevírat.... ze začatku to bude chodit blbě ..toho se nelekej...mě se efektivnější zdal nápat motor honit vrtačkou ..ale sem línec člověk.. výbrusy se dnes dělají snad eštyě volnější než z výroby .... ale zaplat panbuch u vzducháče vule do 0,2mm mezi pístem a válcem je ok.... oni sázej na to že je vše rovný a těsní to.... 0,05 mm je přepis pro novej vodní motor s bimetalickými písty....NE na vzducháč kterej tahá olej společně s palivem..ale je pravda že ykdyž píst vuli ve válci patrnou nemá jezdí to ..ale je celej krasně oleštěnej.... jinak těsným výbrusem moc výkonu nenaženeš.. za vše hovří historie modely 638 a 632... 632 měla motor z 634 tj 20 let starej osvědčenej protože 8 motory byli tak perfekně postavené že se zadírali....
 
 
Datum: 02. července 2013 12:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sadro a co je na tom přesnějšího? Kruhovitost, válcovitost? Nebo snad drsnost povrchu? Kterou ale při honování válců dodržet musíš, bez toho by to moc nejelo...Mě je jasný že dneska jsou možnosti obrábění někde trochu jinde, ale to především v oblasti CNC mašin. Na konvenčních obráběcích strojích jako je klasická vyvrtávačka a honovačka se toho zase tolik nezměnilo...Taky bys mi mohl vysvětlit ty stovky zadřenejch motorů hned po výbrusu. Když by se to nemuselo zabíhat tak jak píšeš, tak by se ty motory přece zadřít nemohly ne?
 
 
Datum: 02. července 2013 9:22
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor se zajíždí! A to ve středních otáčkách, nepřetáčí se ani nepodtáčí, častěji se mění kvalty aby si zvykal. Cca 200 kilometrů, pokud ředíš 1:25 minerálním olejem a pak to začít pozvolna trošku víc prohánět. Zajížděním ze vytyčí správné vůle a mužeš získat i jednoho koníka navíc. Jinak prosím tě neposlouchej pseudoladiče jako Sadra 17... nezajíždět, to možná funguje na závodech, kde jde po závodě válec znovu na výbrus... a ještě mi vysvětli tu technologii obrábění (tady asi honování, že?), to by mě zajímalo :-D :-D
 
 
Datum: 02. července 2013 6:55
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak bylo řečeno brousí se s větší přesností
 
 
Datum: 01. července 2013 22:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pravda je že dneska už někde brousí standartně na 0,05mm vůle a to se potom moc zajíždět nemusí, ale já to stejně zajíždím
 
 
Datum: 01. července 2013 22:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hm, tak to mi řekneš v čem je jiná technologie obrábění válců na fichtla dnes a před 40 rokama, viď? :-) Rád si poslechnu na čem se to brousí dneska...
 
 
Datum: 01. července 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dneska je úroveň obrábění na daloko větší úrovni než bylo při výrobě pionýra, a navíc ani já ani kamarádi sme nikdy nijak zvláštně nezajížděli a všechny stroje šlapou perfektně
 
 
Datum: 01. července 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sádro a pak tu budeme řešit co se zadřenym motorem viď? Oni ty chlapí z vývoje ve fabrice nám snad posledních 100let s tim zajížděnim lhali :-D
 
 
Datum: 01. července 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ser na nějaký zajíždění, maž 1:25 a normálně jezdi, nemá smysl to zas tak moc hrotit
 
 
Datum: 01. července 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj děkuji :-)
 
 
Datum: 01. července 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
1:25 jako u všeho jiného :-)
 
 
Datum: 01. července 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj dekuju jen me to tak napdalo abych nemusel tak dlouho zajizdet jen jak dlouho se tak zajizdi a v jakym pomeru mažeme .?
 
 
Datum: 01. července 2013 19:31
 
 
 
 
Jméno: Přemysl      IP: uživatel13452    
myslím že to nejní nejlepší nápad problém bude v tom že tam půjde pořád stejné množství směsi a nebude se to proplachovat (chladit píst směsí) taky to bude zřejmě karbonovatv hlavě. možná že se pletu dyš tak mě někdo opravte.
 
 
Datum: 01. července 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
to asi ne , Protože ten motor nebude v zátěži a neměl by pak výkon :-)
 
 
Datum: 01. července 2013 19:28
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
zdar draci nevíte čím muže být že když se simson zahřeje tak chcípne a nejde nastartovat? civku jsem dal druhou a furt to samé :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2013 23:10
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
ano na stroji je bezkontakt :-P
 
 
Datum: 02. července 2013 23:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15002    
a jeje ti mě asi jednou zabiješ ale za mě simson má složitější polovodičovou elektriku a podobný neduh jako indučka na jawě muže mít i např tiristor či vlastní zapalování...prostě s teplem roste elektrický odpor a součastky přestávají fungovat.... a nejni to zrovna nejlevnější..... skuz schánět laciné díly po netu anebo aspon skoušet z funčních stroju ...metoda dám vše nove tě vijde dráž než celá motorka... osobní zkušenost a muj názor byt tě asi nepotěším ...... máš namontované bezdotykové zapalko že?
 
 
Datum: 02. července 2013 18:50
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkusil bych vyměnit řídítka...
 
 
Datum: 01. července 2013 22:18
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
vše je vyměněno právě :-(
 
 
Datum: 01. července 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
gufera na klice, nebo svíčka a co takhle dát nové těsnění mezi válec a karburátor :-) pak už musí šlapat na 100% :-)
 
 
Datum: 01. července 2013 19:24
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, poradí mi prosím někdo jak šetrně zkrátit bowden abych si nepoškodil lanko? odřezávat pilkou mi to moc nejde, vždy chytnu za lanko a to se začne pomaloučku třepit... Děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2013 12:38
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
odřízneš potřebnej kousek plastu, pak postupně kleštěma odmotáš ten potřebnej kousek drátu a uštípneš to, případně zarovnáš opatrně na brusce
 
 
Datum: 02. července 2013 12:38
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě to vliv na funkčnost nemá já s tím jezdím asi 1 rok skoro každej den a nemám žádnej problém
 
 
Datum: 01. července 2013 23:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no je to plynový, ale na závoďáka a dodělávat koncovky se mi kvůli spolehlivosti moc nechce :-/
 
 
Datum: 01. července 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud je to plynový tak jsem to udělal tak že sem odstřihnul ten konec kterej je v rychlopalu a pak jsem vytáh lanko a bowden zkrátil flexou a na brusce zabrousil aby nebyl rozprasenej a pak ho tam lanko navlík zpět a místo toho konce jsem tam dal malou matičku a skripl ji ve svěráku, improvizace nezná meze
 
 
Datum: 01. července 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: premysl      IP: uživatel13452    
já to kdysi dělal tak že jsem zmáčkl ten bovden kombinačkama jako bych to chtěl ustřihnout tím poškodil tu gumu na tom a potom jsem to podebral elektrikářskýma štípačkama a střihnul.potom nějak zaklepnout nebo nasadit zakončovací čepičku.
 
 
Datum: 01. července 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: sfgg      IP: uživatel5546    
cao lidi mam babettu 210 a spatne m ito radi 2, zaradi ju to tam ale strasne divnym stylem, tim ze mam furt jen ctvrt plyn uto roztahnu na 40, kdyz pridam narazove, tak to prokluzuje, diky za odpovedi, lamely jsou vporadku a vse dobre dotahly. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2013 10:40
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel16164    
Tento problém jsem měl taky.Bylvyřešen výměnou karburátoru,za ten novější,se sáním zvenku.Zalívalo svíčku při vyšších otáčkách.
 
 
Datum: 23. září 2013 10:40
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup nějakej odmašťovák a řádně prolej pakny
 
 
Datum: 01. července 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel14274    
skus je odmastit :-)
 
 
Datum: 01. července 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: marek štefek      IP: uživatel13681    
čus prosi o radu jaká nejvhodnější tryska pro s11 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2013 16:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bezpochyby ta originální, takže asi 45...
 
 
Datum: 01. července 2013 16:54
 
 
 
 
Jméno: simal      IP: uživatel15207    
Ahoj draci mam problem ze simsonem.Jedu zařadím kvalt dám plnej a jako by prokluzovala spojka.Nevíte co stim? Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Žeby spojka? :-D
 
 
Datum: 01. července 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hm...zkusit povolit spojku?
 
 
Datum: 01. července 2013 16:46
 
 
 
 
Jméno: matous      IP: uživatel15507    
Zdar draci, som zúfalý!! Prosím o každú radu.. Mám problém s ČZ 175/487.. nechce naštartovať benzín dostáva, iskru peknú, karburátor čistý, zapalovanie nastavené.. trápim sa s tým už tri dni a neviem už čo s tým... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2013 12:40
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
svíčka nemusí dát jiskru pod tlakem, cívka může být vadná a házet jiskru jak ji napadne........
 
 
Datum: 02. července 2013 12:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dneska je to koukam samá záhada...všechno je na motorce zaručeně v nejlepšim pořádku a přesto nejede...když by bylo všechno v pořádku, tak naskočí na první šlápnutí. Problém může dělat částečně zanesený karburátor, slabá jiskra...Zrovna nedávno jsem byl u kamaráda opravovat fichtla, na kterém bylo zaručeně všechno v cajku...ani jsem to nezkoušel startovat, rovnou jsem vyndal zápalko, komplet rozebral, vyčistil, složil, namontoval, nastavil. To samé jsem udělal s karburátorem, a světe div se, fichtl na první či druhé šlápnutí chytnul a jel...Tim chci říct dvě věci: To že to hází jiskru neznamená že je zapalování v pořádku. A že je svíčka mokrá taky ještě neznamená že je karburátor v pořádku...
 
 
Datum: 01. července 2013 14:54
 
 
 
 
Jméno: Premysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
dělá mi to to samé všechno je ale nenaskočí :-D když dám benzín pod svíčku ani neškytne a mám to na nově složeném motoru takže i gufera jsou vyloučené. jestli někdo poradí co z tou záhadou rád se nechám poučit.
 
 
Datum: 01. července 2013 14:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když stříkneš skrz karbec do sání benzín a zkusíš to natočit, tak se stane co?
 
 
Datum: 01. července 2013 13:51
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
Lidi potřebuju radu.Na babetě 207čce mi někde zřejmě zkratuje přední světlo prostě bouchla žárovka a od té doby to nesvítí.když upevním na bývalou kostru kterou jsem měl na šroubku co drží světlo dole kostru novou a ten drát chytnu třeba k řidítkům tak to začne svítit.zdá se jako by to skratovalo do toho světla a u ukončení na řidítka to odizolovalo nějak a když to propojím jakokdyby z kostrou tak to svítí nevím si rady neměl z tím někdo problém ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2013 19:26
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel14274    
Těžko říct :-( já bych dal novou elektriku od zapalování až ke světlu
 
 
Datum: 01. července 2013 19:26
 
<  279  280  281  282  283  284  285  286  287  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 18:49:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu