Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: biggl
IP: uživatel12897
 Ahoj draci Mam dotaz, s22 se snizenou hlavou na kompresi 1:9,5 z puvodních 7,5.Puvodni předstih je cca. 3mm, o kolik mam snižit předstih na danou kompresi? Je jasný že se to bude muset odladit ale + -
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2013 21:03
Jméno: standa
IP: uživatel15783
 Jestli máš origo válec s vejfukem 32 a hlavu cca 6ml tak dej předstih cca 1,5mm před HU...jestli máš hlavu 5,5ccm tak dej 1,2mm... jestli je to upravený i na vejfuku tak dej větší max do 2mm ...
Datum: 06. července 2013 21:03
Jméno: pepa
IP: uživatel15446
 u upravenýho motoru ti nezbyde než to udělat podle rtoho jak to jede.... prostě mít skušenost a pohnot s tim a vědět co dělá malej a velkej bod zážehu a do toho odladit bohatost.... ale stejně ted budeš muset aspon 5 10 kilaku najet....
Datum: 06. července 2013 13:36
 Není to úplně stejný ale na hlavu 4,4ml to je kompres 11,75 jezdím předstih 2mm před HÚ měřím ho posuvkou, vyndám svíčku nastavím a jedu.. zatím jsem lepší předstih nenaladil, ale jezdím Vape tam je to v celku jedno jakej máš předstih.. pořád je svíčka cihlová
Datum: 06. července 2013 12:16
Jméno: Kozeal
IP: uživatel1859
 ahoj kolegove , mam tu mustanga na opravu, vse mam serizene, valec dorigo bez vybrusu, jen novej pist a kruhy, jehla na 2.z ze zhora, 1,2, v poradku, ale trojka se mi velmi pomalu roztaci, na rovince se to rozjede, ale proste zda se mi, ze se to nemá spodek, v sani mam origo+ papir. filtr, a když mam za 3 a moc to nejede, stahnu chobot od sani a jede trosku lepe, ale ne o moc,, muzete mi prosim poradit, jak zlepsit, aby trojka sla od spodu? mam tam, 12z, vazim 88 kg. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2013 12:36
 jo, tak to je dobré, ten týpek co to rozebíral asi nevěděl o čem mluví
Datum: 06. července 2013 12:36
 Masokz: podíval jsem se na to tvé video a 100% ty kolečka přehozený nemáš, ty kvalty na sebe normálně navazují, jak jiných pionýrů
Datum: 06. července 2013 12:20
Jméno: Kozeal
IP: uživatel1859
 díky všem za odpovědi,, dneska jsem ladil díry v airboxu a už to šlape v pořádku. zdarec
Datum: 06. července 2013 11:49
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Masokz: Podle videa bych řekl, že to nemáš přehozené.
Datum: 06. července 2013 9:08
Datum: 06. července 2013 1:19
 TO by bylo: jednička na rozjezd pomalá, pak dvojka silná a kroutí, a pak prásk jak sviňa na trojku
Datum: 05. července 2013 23:28
 Jo to nevím, osobně jsem se s těma přehozenýma kolečkama nesetkal, tak ani nevím kolik by to tak jelo, snad poradí někdo jiný, ale podle té rychlosti by to mělo být asi v pořádku
Datum: 05. července 2013 23:03
 Maximálka závisí na celkovém stavu motoru. Znám pincka co se v originálu musí do kopce tlačit a znám i pionýra co valí maximálku přes 78
Datum: 05. července 2013 23:02
Jméno: Kozeal
IP: uživatel1859
 a kdyby tam byly přehozený na 2 kola, tak kolik je tak max?se 12z
Datum: 05. července 2013 22:58
Jméno: Kozeal
IP: uživatel1859
 tak to bych řekl, že mám asi převodovku v pořádku, protože po vytočení 2 udělám tak těch 42,, kurde  .
Datum: 05. července 2013 22:57
 S tou rychlostí nevím jestli ti nějak moc pomůžu, ale mám vše origo, 13z kolečko a na dvojku udělám na rovince 50km/h, když se zadaří tak i 55km/h, jedničku jsem neměřil, jaká je max. rychlost
Datum: 05. července 2013 22:42
Jméno: Kozeal
IP: uživatel1859
 ano, vlozku jsem zkontroloval, proto jsem ji nechaal bez vybrusu a sel jsme cestou jen pistu a kruhu, a kolecka na převodovce mam také snad v cajku,, můžete mi napsat vase rychlosti na 1.,2, prevodovy stupeň? v origu a s 12z? abych mel co porovnávat.
Datum: 05. července 2013 22:33
 Nejsou přehozený kolečka v převodovce? To by jsi měl 1 a 2 těsně za sebou a mezi 2 a 3 by byl velkej skok a motor pak nemá sílu tu trojku roztočit
Datum: 05. července 2013 22:13
Jméno: mmmm,
IP: uživatel15205
 kontroloval si stav vložky ? jestli ma pist ve valci velkou vuli straci to spodek , pro motory co tocej kolem 10 tis. je to dobre , ale pro tyhle pomalobezky ne
Datum: 05. července 2013 22:06
 Zdar draci jak nejlíp vyčistit nádrž a čim ji pak ve vnitř vybarvit popř. jak se to ve vnitř nádrže barví?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2013 17:28
 Díky za rady
Datum: 07. července 2013 17:28
 Citronka taky stačí... ale pokud seženeš fosforečnou, tak může být. Jinak opravdu doporučuju nádrž vylít barvou... to je na věky
Datum: 07. července 2013 9:25
 hele já tu udělal následovně: kup si kyselinu fosforenčnou je silnější a lepe t ovyčistí než ta kyselina citronová.Kyselina fosforečná je vlastně v odrezovač bezoplachový ten koupíš v každé lepší drogérce.Takže nádrž je venku je prázná naly tam technickej benzín a proštěrchej to trochu prostě ad se to trochu odmastí pak to vylej nasyp hřebíky (maj ostre hrany) lepší než náke matičky šroubky a pod do toho ještě nalyj ten odrezovač a třebej stím tak dlouho dokud to nebude čisté pokud máš mýchačku tak máš výhodu (já to dělal ručně).PAk to všechno vylij zbylé hřebíky vytřep ven.Pak jsem to vysušil fénem propláchl trochu benálem s olejem olej to aspon nakonzervuje.Pak už jen složit nalít benál s olejem a mužeš jezdit.Tady přikládám foto jak se mi to podařilo vyčistit http://johnny15.rajce.idnes.cz/Fichtl/#DSC01761.jpg
Datum: 06. července 2013 23:41
 Ok Díky za rady
Datum: 06. července 2013 6:20
 Odrezit kyselinou, odmastit acetonem, a vylejt dvousložkou epoxidem. A je to na věky
Datum: 05. července 2013 22:27
Datum: 05. července 2013 22:17
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Nebo vem plnou hrst matek (tak 1 cm průměr). Dej je do nádrže a třepej. Ta rez se všechny omlátí. Stojí to ale hodně úsilí. Bude to chvíli trvat.
Datum: 05. července 2013 20:55
 Já používam napřed technický benzín, pak to odrezuju za pomoci kyseliny citronové. Nádrže se dají vylít barvou, je na to dobrá dvousložková epoxidová barva.
Datum: 05. července 2013 20:38
Jméno: Pepa
IP: uživatel12772
 Jake jsou lepsi gufera silikonove a nebo obyc? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2013 16:29
Datum: 13. července 2013 16:29
Jméno: míra
IP: uživatel14122
 souhlas se Standou,nespočet motorů a stále dávám silikon.....
Datum: 07. července 2013 9:19
Jméno: standa
IP: uživatel15783
 Co píšou umělci na FB neřeš. Na seriovku stačí NBR obyč černý,ale černý gufera na ostřejšim motoru vydrží hovno. Za to silikon vydrží víc a jentak se nevydře a neprofoukne... O leptání silikonu jsem slyšel,dřív jsem tomu i věřil,ale v praxi je to kravina....to je dřív projedeš než se naleptaj  Jinak pak jsou ještě Fluorkaučukový a Vinilový,ty sou ještě lepší,ale zas nesnesou esterový oleje.... Za mě Silikon super....
Datum: 06. července 2013 19:28
 Zajímavé.. mám je na závodním fichtlu od začátku sezóny a problém nebyl..
Datum: 06. července 2013 14:08
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 a tak je to možné..FB nemám je to stránka pro gaye ale stejně se mi to zdá divné
Datum: 06. července 2013 13:35
 Na kliku nepatří silikon, začíná se po delší době mazat a když je tam dlouho tak se v místech styku s hřídelí prostě odlepí. Na tohle se vedly sáhodlouhý debaty na FB a 85% lidí ti tam řekne, že na klice to je svinstvo. Zbylých 15% používá kaučuk
Datum: 05. července 2013 22:34
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 podle mě je to blbost olej je taky ropný produkt stejně jako benzín,a proč by se jinak používali silikonové tmely?
Datum: 05. července 2013 21:50
Jméno: Pepa
IP: uživatel12772
 OK ty uz mas s tym nejake zkusenosti??
Datum: 05. července 2013 20:50
 Silikon je fajn. Ale nedávej ho na kliku! Nerozumí si s benzínem a začali by se rozpouštět. Takže na kliku obyčejný.
Datum: 05. července 2013 20:37
Jméno: luky
IP: uživatel15781
 zdravím.mám fichtla 21ku .dal jsem nový kladívko protože starý bylo zkrouceny.fichtl nestartuje.jiskru hází .vše šlape ale nenastartuje ani roztlačením.svíčka je mokrá .napadají mě dvě věci.svíčka neházi jiskru pod tlakem,nebo je předstih špatný.nevíte čím by to mohlo jeste být? Nechci se vrtat v předstihu.díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2013 13:45
Jméno: pepa
IP: uživatel15446
 jo mášt to zvyklí na starý ojetý kladívka a dal si nový a předstih máš už stejně jinde...
zas takovej zazrak to nejni ....
postě ti kladívka musí začít OTVÍRAT když je píst 2 mm před horní uvratí.... pokut todle dodržíš nastartuješ a doladíš...
Datum: 06. července 2013 13:45
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 proč dělat takové pokusy když nastavení předstihu trvá cca 3 minuty
Datum: 05. července 2013 21:51
 dej vetsi odtrh na kladivku kdyz bude na hore tak aby melo tak cca 2-3 mozna i 4 mm od sebe pak chyti na 100% a kdyz ne tak kdyz jsi sundaval kladivka tak si mohl spatne ty dratky zapoit ma to byt takhe od spoda:sroubek,nejaka ta latka ten ctverecek,pak je tak to kolecko od kovadlinky pak tam dej dalsi ten ctverecek pak civka zapal,kondik,civka inducka a pak maticka PS.nemusi to byt ve tvaru ctverecku muze to byt i v kolecku tam se jedna o to aby tak neprocazel proud ----pak ti musi chytit kdyz jsi menil jen kladivka
Datum: 05. července 2013 20:55
 to je předstih ,,a to tě nenapadne když rozvrtáš zapalování ho seřídit??
Datum: 05. července 2013 20:19
 cau potrebuju poradit mam jawu 21čku prave jsem tam dal novy pist trikrouskovy a kdyz jsem tam daval pistni krousky tak ten prostredni krouzek mi v pulce praskl tak jsem to slozil a kdyz jsem chtel na startovat tak to neslo nevite cim by to mohlo byt? mohlo by to byt tim pistem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2013 14:38
 Dej tam to, co tam patří !!! Nebo raději toho pincka prodej....
Datum: 06. července 2013 14:38
 mohl bych tam dat o milimetr mensi krouzek
Datum: 06. července 2013 11:19
 ten navod se mi nechce zobrazit
Datum: 06. července 2013 11:10
Datum: 05. července 2013 22:44
 jeste jeden dotaz jak mam nastavit odtrh a predstih
Datum: 05. července 2013 22:10
 Boha jeho... kolik by tu nebylo dotazů tohohle typu kdyby lidi trošku mysleli... složit motor s prasklým kroužkem a ještě to nastartovat...
Datum: 05. července 2013 19:53
Jméno: djzek
IP: uživatel15729
 V pondeli koupim novy pistni krouzek
Datum: 05. července 2013 18:46
Jméno: pepa
IP: uživatel15010
 ti to netěsní jen se 2 a nemá to velkej tlak aby se to utáhlo ...
a jestli si hotam dal prasklej hrozí že ti skurví zbytek motoru jedině koupit novej..... a řádně smotovat
Datum: 05. července 2013 17:43
 To jako že jsi ten prasklej kroužek dal do motoru?
Datum: 05. července 2013 17:37
 ahoj draci, právě dělám na svim fíkovi rám a zasek sem se na čepu kyvné vidlice, silentbloky sou víte kde a musí se to rozebrat celý. mám doma 30 tunovej lis ale když sem se opřel o jednu stranu kyvky a nechal selej prostředek i se silentblokem volnek tak se to při lisování začalo celý posunovat a kyvka se začala nasouvat na ten prstýnek vý vzpěry pod sedlo a o tu vzpěrovou tyčku se to začlo roztahovat, chvíli sem to takle trápil a doufal že v tom prdne a čep povolí ale nic, nechci tu kyvku zbastlit tak sem radši vyůít z garáže a píšu vám zkušenějším, je na to nějakej fígl? nebo to mám prostě urvat o tu kyvku a mak jí nechat svařit? moc dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2013 19:19
 tak už sem dobojoval  kdyby měl někdo stejnej problém tak jsem z boku vzal tu kulatinu sikama a kroutil dokud kus nevylezla do boku, pak jí vytáh, nedivte se když vám jedna bude trvat něco pod hodku, drží to jak kráva, to samí sem udělal na druhý straně a pak když tamy byla kyvka volně tak sem si s ní na jedný straně uhnul a rozbrusem sem uříz ten čep (v místě mezi kyvkou a rámem, je taky třeba si přidržet stranou tu vzpěru rámu) pak vytáhnete ten špalíček z jedný strany a když s kyvkou zavrtíte a šoupnete jí tý neuřízlí straně tak de sundat, pak vyšroubujete tu vzpěru cou už tam jen tak visí, sundáte nádrž, vyskočíte z čepu tu druhou vzpěru, taky vyšroubujete a pak už jen z toho vymlátit ten čep, já to dal do lisu a čistá práce, škoda že sem se nezamyslel než sem naku***l tu kyvku ale céočko to zpraví
Datum: 05. července 2013 19:19
Jméno: RiderMann21
IP: uživatel13868
 Ahoj, nedávno jsem tu psal ohledně spojky. Zajímalo by mně, jak poznat opotřebování lamel bez rozebírání. Jde mi o to, že abych měl vůli na páčce spojky, tak musím to lanko zašroubovat skoro až na doraz. Neznamená to, že spojka už je opotřebovaná, nebo je to v pořádku? Předem dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2013 17:21
Jméno: RiderMann21
IP: uživatel13868
 Takže je dobrá. Spojku mi nastavoval děda a potom jsem nastavil to lanko.
Datum: 05. července 2013 17:21
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 a jak to poznáš?jestli neklouže při našlapování a při jízdě - je OK jestli klouže je KO samozřejmě musí být nstavená
Datum: 05. července 2013 16:55
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 lanko nemá nic společnýho s opotřebením spojky, spojka se nastaví a až nakonec se nastaví vůle lanka
Datum: 05. července 2013 16:54
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 zdar Draci,Mám problém ze svou čz 175/450....chytá na našlápnutí drží volnoběh a seřízená je správně,Ale jak mile zařadím rychlost za 1 a chci se rozjéc motorka nemá sílu jéc a dusí se ale jak mile dám neutrál tak je to zase OK... přitom je (karburátor vyčištění,benzín teče,výfuk vyčištění,přetěsnění jak u karburátoru tak pod válcem,válec je po výbrusu,zapalování-nový kladívko,baterie,kondenzátor,) Myslel sem si že to bylo válcem že už je utahaný a bohužel né,Tak pokud by někdo aspoň věděl co by stím tak mohlo bejt tak ať to napíše děkuju za každou rádu
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2013 23:36
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 Kámo zkusil sem to bez filtru a pořád nic :/
Datum: 07. července 2013 23:36
Jméno: Toňas
IP: uživatel15784
 Kamaráde já mám 175/470 což má defakto stejný motor. A stalo se mi to co tobě a nakonec to byl hadr v sání. A to sem ladil karbec, seřizoval předstih atd, ale prostě bylo to tim že neměla dostatečný přísun vzduchu. Kamarádova 250 to taky dělala, ale jakmile vyndal vzduchovej filtr tak chodila jako víno. Tak koupil jinej novej a už chodí. Vyndej vzduchovej filtr a zkus ujet kilometr dva bez něj a uvidíš.
Datum: 07. července 2013 15:47
 V případě že je teda všechno v pořádku jak píšeš, tak má motorka pouze špatnou náladu a nechce se jí jezdit, nic víc v tom nehledej...Né, teď vážně...už jsem zažil mockrát, že mě někdo přesvědčoval že má na mašině vše v pořádku a stejně nejede. V 100% případů se ukázalo že třeba karburátor nebo zápalko nebylo až tak v pořádku jak mě majitel stroje přesvědčoval...Takže dokud si budeš jist že je na motorce vše OK tak se bohužel s řešenim problému nepohneme...
Datum: 05. července 2013 15:49
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 karburátor je seštelovaní,filtr je vyčištění.
Datum: 05. července 2013 14:38
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 špinavy nebo ucpany filtr ?
Datum: 05. července 2013 13:53
 Co špatně seštelovaný karburátor?
Datum: 05. července 2013 12:53
Jméno: jawa 21
IP: uživatel15777
 Zdarec mám jawu 21,když zmačknu spojku jawa 21 chcipne.Čím to může byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2013 22:11
Jméno: marty
IP: uživatel15778
 muže to být tím že máš špatně seřízenou spojku nebo volnoběh
Datum: 04. července 2013 22:11
Jméno: tibor
IP: uživatel8622
 zdravim mam takovej dotaz mám frezu z motoru čz 175 a potřebuju se zeptat mám tam rele ješte na zapalovani a ja jsem zapojil drat od kladivka na civku 1 , z civky 15 jsem dal na klíček a z kličku na baterku + a minus na kostru to je to co jsem udělal ale na relatku jsou ješte dva vyvody ale to nevím kam zapojit děkuju moooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2013 13:37
Jméno: Tibor
IP: uživatel8622
 jj diky moc
Datum: 05. července 2013 13:37
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj tibore! Múj tatínek měl druhý méno Tibor! Ale k dotazu. Pokud drát od baterky připojíš na relátko na motoru a motor je v klidu a zajiskří to tak to je špatně! Na tom druhým by to jiskřit nemělo. A to je ten správnej. Tam by to mělo při běžícím motoru dávat napětí a dobíjet baterku. A pokud to tak uděláš, tak ještě krátce zmáčkni relátko a tím správně nabudíš dynamo. Pokud je dynamo v pořádku tak relé po uvolnění musí odskočit! Ten druhej je výstup z dynama ještě než sepne relé. Na ten se dobře motorka roztláčí! Taky se tam připojuje kontrolka dobíjení. Toš tak. Dúfám, že sem to nepopletl!
Datum: 05. července 2013 13:14
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 aha tak to nevim jak je,koukni na nějake to schema třeba tě něco napadne
Datum: 05. července 2013 0:23
Jméno: aikidot@centrum.cz
IP: uživatel8622
 ale ja nemam krabičkove rele jam mam rele na zapalovaní a potřebuju jen vedět naco zapojit to rele ale jinač díky
Datum: 04. července 2013 22:59
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 plus z baterky dej na rele B, a D a M je na dynamu na prave straně svorkovnice D je na D a M je na M, teda pokud se nepletu někdo mě doufam opraví kdyby něco ozvi nebo se podivej do schema
Datum: 04. července 2013 21:24
 Zdar chlapi, potřebuju vybrousit válec na tatrana 125 a nemohu nikoho sehnat. Byl bych rád kdyby jste mi dali typ. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2013 13:26
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj krahulíku! Nechcu standovi brat kšeft, ale gdyž budú problémy s pístem, toš Padalík v Šardicích dělá Tatran 125 aj s pístem! Toš tak.
Datum: 05. července 2013 13:26
 Jestli na to jsou písty tak ti to mužu udělat. Kdyžtak se mi ozvi na mail.
Datum: 04. července 2013 21:00
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar hoši,moc vás prosím potřebuji vědět jaká má být v hladina benzínu v plovákové komoře na Jawě 90,jestli jako u pionýra zároven plovákem.Klidně pište co si myslíte,děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2013 11:19
Jméno: pepa
IP: uživatel15446
 roadstra sice nemám ale logicky to musí ýt stejne jinak se ti to bude uchcávat ...anebo ti to vyžere beno z plovákovky a nepojede.... jemnější doladění udělaš až když to pojede
Datum: 07. července 2013 11:19
Jméno: zdenek
IP: uživatel289
 zdravim , mam problém pionýr jede normálně táhne jede plynule ale problém příde při startování za studena to je v pohodě ale za tepla se uleje svíčka nehází jiskru a když tak ´vynechává když dam jinou tak ikdyž s problémama ale raztlačim ho. muže to bejt špatnou indkučkou? nebo to muže dělat i něco jinyho?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2013 20:16
Jméno: zdenek
IP: uživatel289
 tak problém vyřešen sem se v tom jen tak vrtal a napadlo mě skusit dát jiny kladívka tak sem je vyměnil seřídil a chyt napotřetí a pak mezi jízdou chytal už napoprvý
Datum: 05. července 2013 20:16
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 zkus vyměnit fajfku když indučka je dobrá nebo kabel od indučky
Datum: 05. července 2013 14:01
Jméno: zdenek
IP: uživatel289
 jinak indukčky sou funkční co sem skoušel z jinych srojů
Datum: 05. července 2013 9:35
 přesně tohle jsem tedkom řešil  dal jsem novou indukční cívku a kladívka a je po problému, jinak kladívka sem mel z duvodu opotrebovaneho toho pertinaxu nebo co to tam je, takže vyzkousek indukčku a uvidiš
Datum: 04. července 2013 23:24
Jméno: zdenek
IP: uživatel289
 ne on nejde ani na roztlačení .. natož na nakopnutí
Datum: 04. července 2013 22:28
Jméno: pepa
IP: uživatel14869
 eště jinak skoušíš pincka naklonit jakoby na sebe a spouštet.. bylo to i doporučené v návodu je to takový neduh za tepla...
Datum: 04. července 2013 22:02
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 špatna indučka zahřeje se a svička neda jiskru nebo svíčka,ale podle toho co pišeš tak tak asi ta indučka
Datum: 04. července 2013 21:29
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 čus draci kolik je tak normalni cena karburatoru na čz 180 co ma pruměr difuseru 26mm ? všude když sem někde viděl chcou kolem 500,- za normalni použity karbec a mě to přide docela dost,potřebuju sehnat jinej karbec ten muj furt teče, mam strhly zavit na tom spodnim šroubu kde je tryska, a ještě motorka vynechava a semtam zdechne
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2013 13:31
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kubo. Neš seženeš druhej, toš to napakuj konopím nebo teflonovú páskú, třeba to pár dní vydrží ať možeš jezdit! Toš tak.
Datum: 05. července 2013 13:31
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 jj no díky moc zkusim se poptat všude možně
Datum: 04. července 2013 21:30
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 k ceně se vyadřovat nebudu ale 500 je pruměr...co já vím tak repliky některe hruza a myslím že jen jedna turecká je ok ...za nezdařilou repliku chtěj 700 a zdařilou litr... schánej spíš od někoho kdo neví a třeba ti ho dá za dara.... jinak když už to maš doprc... tak to nemuže fungovat dobře až to bude ok ten karbec uvidíš zda to za ti peníze stalo...
Datum: 04. července 2013 16:35
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 a karburator sem čistil tak 5x aspon
Datum: 04. července 2013 12:58
Jméno: Pepa
IP: uživatel12772
 zdur draci, je velky rozdil kdyz delam GO motoru a dam 1-krouzkovy pist misto 3-krouzkoveho pistu do motoru s vybrusem 40,00 mm3?????? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2013 13:09
Jméno: Pepa
IP: uživatel12772
 ok, uz jsem ti napsal
Datum: 05. července 2013 13:09
 Ozvi se mi na mail,mužeme se domluvit na nějakym rozumnym kompromisu výkon/cena. Udělám i polský válec,ale podmínkou je odlitek válce se souměrnýma přefukama,ty brutální paskvily nedělám.
Datum: 05. července 2013 11:22
Jméno: Pepa
IP: uživatel12772
 No ale kdo mi udela valec na prani?? u stejskyho je o neco drazsi nedela nekdo neco levnejsiho??
Datum: 05. července 2013 11:17
 No jen aby ses neukvapil!!! Ono totiž jestli je to 38:25 nebo 40:00 není výkonově tolik znát! Ono se řekne, že objem nenahradíš, ale věř mi, že bez jakýkoliv úpravy to pojede uplně stejně. Nech si poradit! Řádově počítám, že tě výbrus vyjde tak na 600 i s pístní sadou. Bez úpravy hlavy. Kdybys přihodil 400,- tak máš válec ,,na přání,, kterej jede oněco slaběji než Stejskyho úpravy... takže docela trhač asfaltu. Viz Standa Hrbek
Datum: 05. července 2013 11:06
Jméno: Pepa
IP: uživatel12772
 zadnej polsky valec normalni origo necham udelat vybrus 40,00mm
Datum: 05. července 2013 10:05
Jméno: standa
IP: uživatel15776
 40mm vrtání...tzn. Polskej válec? Zahodit ! Udělat na seriovce výbrus a dát dvoukroužkovej píst a budeš jezdit jak king!
Datum: 04. července 2013 21:05
 Tak samozřejmě snížíš hlavu a zvýšíš tím kompresi ---> zvýšíš otáčky motoru, ale to jde jen do určité meze... musíš vědět jak ten tvůj válec bude ježděnej, abys provedl (nechal provést) konkrétní úpravy (převážně kanálů).
Datum: 04. července 2013 18:28
Jméno: Pepa
IP: uživatel12772
 A jak si predstavujes: co ti dovoli potencial jednokrouzku vyuziti??? Jake upravy napr.?
Datum: 04. července 2013 17:30
 I tak bych na to nevsázel... tříkroužek to je extrém, přežitek z dob dávno minulých, nemá cenu pokoušet motor tím, že ti jezdí třetí kroužek přes sací kanál... když už investovat do jednokroužku, tak s upraveným motorem... nemusí to být superspeciál, ale alespoň něco, co ti dovolí potenciál jednokoužku využít... Já ho taky měl na sériovce, výbrus 39:00 a změna byla taková, že mi motor brzy vadl a neměl kompresi.
Datum: 04. července 2013 16:43
 jestli nemáš aspoň sníženou hlavu tak to nemá cenu ..
Datum: 04. července 2013 16:39
 Na neupraveném motoru se změna neprojeví! Ba naopak se ti bude unavovat... dej dvoukroužek
Datum: 04. července 2013 16:27
 Jednokroužek ti jde lépe z otáček a do otáček než 3kroužkáč.
Datum: 04. července 2013 13:49
Jméno: Jirka
IP: uživatel15773
 Zdravím,za boha nemůžu sestelovat předstih, když to dělám podle rad z netu odtrh hů.0.4mm,dotáhnout,vrátím píst o 1.6mm zpět otočím Zapalováním aby bylo mezi kladivkama 0.05 a dotáhnu během tohoto se píst nepohnul.Nandam hlavu našlápnu a jedu vůbec to netáhne,max z kopce si dam i za tři  Jak dam plnéj plyn tak se dusí.Během testování jsem vždycky o kousíček zkusil po otočit zápalko a skoro stále to samé, buď jsem se ani ne rozjel ,nebo to tak tak jelo. Vyzkoušel jsem všechny polohy zápalka po mm od dorazu k dorazu a nic.Nejlip to jede když je zápalko úplne na levým dorazu tak to tahá za jedna jak blázen ale menší kopeček za dva ani náhodou. Tak už nevím co s tím.VÁlec je dobréj.Jestě teda dotaz,kladívko je opřené o vačku celou dobu otáčení nebo jen na to odpojení kladívek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2013 20:50
Jméno: Jirka
IP: uživatel15782
 Vačka dobra, ještě skusím vyčistit ten karbec, ale jinak už nevím co s tím.
Datum: 05. července 2013 20:50
 takže když chci aby motor šel dobře v otáčkách tak mam dát menší předstih ?
Datum: 05. července 2013 18:15
Jméno: standa
IP: uživatel15776
 Levej doraz je předstih největší!!! jinak v tomto případě vidim problém jinde než v kladívkách,,,,motor musí jet i s blbym předstihem,,,,, co vačka ? Nešmajdá ? Karbec ok?
Datum: 05. července 2013 8:14
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 předstih je relativní hodnota nusíž zvolit ideal pokud je malej tzn levý doraz je to nejmenší hodnota,,,, a ano na malej předstih to nejvíc tahá v otáčkách ... na velký naopak jak si poznal....
najdi kompromis a pokut nebudeš spokojenej musíš odladit převody.... něco udělá i záběh po go....
1,6 je hodnota idealní doporučená pokut máš volnější či vytuněný motor musíš ladit.. ps
kladíka nemají při 1,6mm mít mezeru ale musí se otvírat.......
Datum: 04. července 2013 15:04
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 kladívko (pertinax na kladívku) se stýká s vačkou jen když vačka nadzvedne kladívko,odtrh nastav 0,4 mm a předstih dej těch 1,6 a jestli to nepojede,hledej chybu jinde
Datum: 04. července 2013 14:07
Jméno: Jakub
IP: uživatel13482
 Čego draci,mam velkou prozbu, nemáte nekdo zádní drapak rozměr 3,25-18,mozna by se mi tam vesel i 3,50-18 nebo aspon nevit kde ho sehna,uz ho scháním tyden a nemuzu tenhle rozměr sehnat.Klidne koupim ulne nový, Kdo bude vedet kde teto drapak sehnat budu moc vdecnej,distak se ozvete na E-mail jgrus@seznam.cz. Dekuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2013 12:20
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 CONTINENTAL TKC80 3.50 R18 62S TT - megalevnepneu
Datum: 04. července 2013 12:20
 zdravím chci se zeptat mám mustanga a chybý mi kus pístu ze spod se kousek ulomil když sem skádal motor složil sem ho a jede akorád ze začátku šel těžko tožit ale tedka už jde v pohodě akorád se rychle zahřívá motor a nemá výkon když jedu tak mě chvílema začne cinkat ve válci když to necinká tak táhne dobře ale jak to začne cinkat tak zase jako bych za sebou táhl ještě jednoho fichtla a nejde vytočit dělá to jenom chvílema lae nedá se stím jet rychle protože to nejde vytočit naplno muže to dělat ten píst to cinkání nebo kroužky ?? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2013 20:59
 krouzky!!!!
Datum: 05. července 2013 20:59
 Tvůj problém je vyřešen... máš prasklý píst --> vyměň ho
Datum: 04. července 2013 16:38
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 já bych skusil někam hnout se zapalkem se mi dá že máš malej předstih... že se ti to přehřívá a má samozápaly...
Datum: 04. července 2013 15:09
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Ach jo, příjde ti normální dát do motoru poškozený píst??? Mě ne. Než se začneš ptát na kraviny tak se nad sebou zamysli.
Datum: 04. července 2013 6:13
Jméno: lolek
IP: uživatel15467
 cau chalpy chci se zeptat jestli projdu STK když budu mít na simsonu s51 nadrž z 53 dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2013 14:30
Jméno: lolek
IP: uživatel15467
 dík chapy
Datum: 08. července 2013 14:30
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 sosed má mustanga ala simson nádrž sedlo a dokonce i světlo z babety a nejni problém
Datum: 04. července 2013 15:14
Jméno: maabo
IP: uživatel15774
 pokud ti sedi barva s barvou uvedenou v TP a nemas ostry hrany tak by to nemel byt problem. V podstate kontrolujou jen cisla ramu (VIN), cislo motoru nebo jen typ motoru, a pak jestli to sviti, blika, troubi. Mel jsem technickou za 5 minut a 300 Kc vyrizenou
Datum: 04. července 2013 14:28
|



|