česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  276  277  278  279  280  281  282  283  284  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14336    
čau draci mám čz 175-477 mam tam rele v tej krabičce a motorka nedobíjí ...takže zatím jezdim jen na baterku ... mam nové relátko ale pořád stejne nic a kabely taky zapojený může bejt problem v zapalování .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2013 13:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
aha tak nove rele ..no tak přejdi kabeli a pak už nezbývá než nastudovat dočkala a skusit dynamo..ps co poj skřínka a pojistka?
 
 
Datum: 08. července 2013 13:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
musíš zjistit zdati davá proud dynamo.. tzn vzít volmetr a změřit to na výstupu odkat ti jde proud k relátku... pokut tam prou jde je rele ko pokut ne musí se opravit dynamo.... jinak je krasná knížka od pana dočkala a tam je vše popsane je třeba v technice na jawamania cz
 
 
Datum: 08. července 2013 8:24
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci stal se průser ,dělám go vidlice a na pravé nosné trubce se mi nějak pojebal závit a nemohu tam dostat z5 tu velkou Matici .. závit je pouze zezhora trošku zmáčklý mi to připadá .. stačilo by ho líznout závitníkem a bylo by to .. nechjci měnit nosnou trubku když je po laku a silonech :-( :-D Nevíte tedy jaký je tam závit tam kam se šroubuje tato matice http://www.fichtlkramek.cz/nahled/1422.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Nebo se zkus poptat kolem sebe, jestli někdo nemá pilník na závity. Je to takový čtyřhraný pilník se zubama podle stoupání závitů, já to občas taky používám, je to pohodlnější než tvarování závitu jehlovým pilníkem
 
 
Datum: 08. července 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
poškozené místo trochu vybruš a zkus nasadit rovně...
 
 
Datum: 08. července 2013 20:34
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stalo se mi taky... ze začátku jsem jí dal blbec nakřivo a pak to už nešlo vrátit. nakonec to vyřešila hrubá síla. prostě sem šrouboval co to šlo a nakonec si sedla tak jak měl a drží.
 
 
Datum: 08. července 2013 10:04
 
 
 
 
Jméno: jardaj      E-mail:      IP: uživatel14965    
Jaký je poměr benzin olej na jawu 640 ma 1 motorka teprve začínám prosím o řadu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
joj, najezdil jsem na 640 30000km, používal jsem mogul ts, nebo tsf a na radu techniků ze strašnické jawy ředil 1:60 a bylo to v pořádku, nekouřilo výfuky čisté, vypaloval jsem je po 18000 a moc toho tam nebylo. jen olej nesmí zbýt v odměrce - poměr se může rychle změnit
 
 
Datum: 08. července 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
pozn kolega sice 1 50 ale má kvalitní olej ..tak si to muže dovlit....ale s m 2 t radej mazej jak šílenej a 1 do roka si dej vypalování laufu.....
 
 
Datum: 08. července 2013 13:54
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel13644    
jezdím Castrol 2T 1:50 a nikdy nebyl problém .. jak píše kolega, 640 má jehly a netočí žádný astronomický čísla, takže bez problému :-)
 
 
Datum: 08. července 2013 13:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
přepisu je 1 40 ona ta motorka má jehly pod pístním čepem a proto někdo radí i mín ale todle doporučuje java ...a výfuky stejně musíš čistit každej rok...a doufám že to nejni po brusu eště ti docela doporučím olej mogul tsf ... M 2 t možná tak od parama ale jinak žadnej zázrak sotva nadojetí dlouhodobě to nějak nemaže jak to vyrábí kde kdo
 
 
Datum: 08. července 2013 8:33
 
 
 
 
Jméno: PazaCZ      IP: uživatel15787    
Čau Draci :-) mám doma karburátor Dell Orto s 19kou difuzorem. Chtěl bych se zeptat jestli se dá někde objednat koleno mezi origo vstup do válce a tímto karburátorem. Origo vstup je 4hran s kulatejma rohama a Dell Ortto má kruhovej průřez.... Díky za rady a zatím ahoj ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2013 22:52
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
problém je že právě do 21pokud chceš saní rozumnýho tvaru aby si nepřišel o výhodu dellorta se pod sériový plechy prostě nedostaneš. Musel bys vyrobit koleno s ještě větším úhlem než je origo a k tomu udělat redukci na filtr taky s velkým úhlem, tak že prakticky príjdeš o veškerý výhody. Jako nabastlit to tam jde, ale díky ostrým úhlům strašně uškrtíš průtok.
 
 
Datum: 08. července 2013 22:52
 
 
 
 
Jméno: PazaCZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jééé omlouvám se... Zapomněl jsem napsat že se jedná o pincka 21... myslel jsem si, že to budu muset nějak vyrobit... Nějakej typ bo nápad na výrobu by nebyl? ještě jednou dííík ;-)
 
 
Datum: 08. července 2013 15:17
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
To že nevíš kdo to vyrábí ještě neznamená, že ho nikdo nedělá. Záleží jaký a na jakou motorku to koleno potřebuješ
 
 
Datum: 08. července 2013 13:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
budeš muset vyrábět todle nikdo neprodává...
 
 
Datum: 08. července 2013 12:10
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel13544    
zdar draci kde najít návod nejlépe s foto jak poskládat převodovku jawa 250 panelka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Zdar hoši,neni tu nekdo z okoli Uhlířských Janovic co má fíka a nechtel by obcas nekam vyrazit?Jezdit sám je naprd... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2013 21:30
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15175    
Čus Draci, Mám pár otázek, předem díky za odpovědi. Motorkám moc nerozumím, koupil jsem si fichtla jenom na projíždění a na ryby, proto se předem omlouvám pokud se ptám jak blb :-) Jedná se o Jawa 50/21 1. Když je zahřátý, tak hůře startuje, čím by to mohlo být ? 2. Je normální, že startovací páka nezabírá pokaždé nahoře ? 3. V motoru mi něco rachotí ( prý klikovka ), může to mít na něco vliv ? krom toho že se mi to časem může kousnout :-) 4. motocykl je z roku 1975, jaký tam má být tvar gumy stupaček ? Mám každou jinou a chci koupit nové... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15175    
To schválně vyzkouším s plným plynem :-)
 
 
Datum: 08. července 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
Pardon, včera jsem zapoměl napsat, že se musí za tepla startovat s plným plynem. Když dáte plný plyn a pořádnej kop do páky, tak chytne na první pokus. :-)
 
 
Datum: 08. července 2013 17:05
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15187    
a kolik je tak adekvátní si vzít za práci ? Abych měl představu co mě to tak bude stát...
 
 
Datum: 08. července 2013 14:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
klikovka cca 1200 výbrus 500 ložiska 200 komplet spojka asi 400 pak nějaký těsnění a gufero cca 150
 
 
Datum: 08. července 2013 13:19
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15187    
OK Pepo, budu naklánět :-) Jenom se zeptám, na kolik cca vyjde generálka motoru ( klikovka, spojka, výbrus apod ) a kolik zhruba to zabere hodin práce ?
 
 
Datum: 08. července 2013 13:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
startovací segment muže být ale spíš se sjela spojka vzhledem k tomu že máš tak motor na pikaču... já bych jezdila až se vys.. tak to opravil už en proto že kvuli segmentu musíš pulit motor a to už mužeš dělat i tu klikovku.... pokut tě to nakopavání štve dal bych nove lamejli spojky ty se dělaj relATIVNĚ dobře pokut se ti vysere startování mužeš to kdykoliv opravit když se ti vysere spojka si v háji pio je nepojízdně... na starty opravdu pomáhá naklonit stroj .... anebo to salodlouze ladit.... jsem pro naklonění jsi tichej blázen a ne vsteklej... stupačky maj být male valcovite..ale je to šumák dej tam co ti vyhovuje... třeba široký co jsou na panelku jsou na ježdění pohodlnější... machrovina je dát šedou gumu atd
 
 
Datum: 08. července 2013 12:22
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15187    
Někdy zabere nahoře, ale když ho nakopnu a třeba neprohamtnu až dolu, tak pak při opětovném nakopnutí zabere až dole. Já jí musím pak jakoby došlápnout, třeba i 3x, než poté zabere zase až nahoře...
 
 
Datum: 08. července 2013 11:31
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
akorat nechapu jak to že nezabírá pokaždé nahoře to znamena že někdy zabírá a někdy ne ? vím že to děla hodně pionyru ktere sem spravoval
 
 
Datum: 08. července 2013 10:56
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15187    
 
 
Datum: 08. července 2013 10:43
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspíš sjeté zuby na startovacím segmentu
 
 
Datum: 08. července 2013 10:37
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15187    
Robosk a čím to teda je že mi nezabírá pokaždé nahoře ? Je to normální jak píše pár lidí, nebo je něco v motoru ?
 
 
Datum: 08. července 2013 9:07
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Preboha maxule kolko máš rokov ? To sú rády panebože .... Prečo by mal preboha kupovať piest keď mu to zle štartuje za tepla ? Nech si to pekne všetko vyčistí , nastaví predstih a odtrh a musí to ísť !! A ty koko* na tomto som sa fakt zasmial : "jestli ti nakopávAČKA NEZABÍRÁ NA POPRVÉ TAK JE ŠPATNĚ NĚCO V MOTORU" .... jžš vážne ? já som myslel že pristáva ufo a preto nezaberá ... A že sa mu to musí kusnut iba keby to "opravdu hodně tahal za uši" ? Pekná kravina , keď máš kluku vylágrovanú , tak ju može zakúsnuť hocikedy .... Ja som tak zadrel raz kluku na 05 ... Toť vše
 
 
Datum: 07. července 2013 23:36
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15175    
Super Maxule, díky
 
 
Datum: 07. července 2013 22:17
 
 
 
 
Jméno: maxule      IP: uživatel15786    
čau, hele chci ti poradit tak- startuje ti hůř že je píst už asi v pytli - kup si raději nový. jestli ti nakopávAČKA NEZABÍRÁ NA POPRVÉ TAK JE ŠPATNĚ NĚCO V MOTORU. jestli ti něco rachotí v motoru, tak to může být klikovka, něco v převodovce a nebo ti tluče píst o hlavu. a myslíš si že se může kousnout? tak to těžko to jedině že by si ho opravdu hodně tahal za uši. na stupačkách má být kulaté návleky. jinak to je ode mne vše čus
 
 
Datum: 07. července 2013 22:10
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15175    
OK díky, je fakt že lépe chytne když je nakloněný. Ale je to až tak na 10-tý pokus, nemám ještě v tom cvik no. Startpáka kolikrát zabere až dolu, tak jí musím párkrát došlápnout aby mi pak zabrala až nahoře...
 
 
Datum: 07. července 2013 21:51
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Viděl jsem jen dva pionýry co startovali na šupa za tepla, mě osobně jede krásně, táhne jak má a volnoběh drží i za tepla ale za tepla chytne aš na 3-4 kopnutí.. spíš je to rarita když chytá za tepla jak za studena ;-)
 
 
Datum: 07. července 2013 21:42
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel7552    
Co to je za kravinu? Každej pionýr startuje i za tepla!!!!!!! jen se to musí umět poladit víš?
 
 
Datum: 07. července 2013 21:39
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Většina pionýrů po zahřátí na našlápnutí prostě nestartuje a je třeba je roztlačit. Můžeš zkusit při startech naklonit pionýra na pravou stranu, to lépe chytne, ale není to pravidlem. Startpáka taky klasika.. hlavně že zabírá.
 
 
Datum: 07. července 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, zná někdo nějakej dobrej způsob nebo má nějakej tip na vyčištění kanálků, anižbych nemusel vytahovat vložku? Děkuji za odpověďi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2013 20:30
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://4gear.rajce.idnes.cz/Cestovne_-_crossovy_dvoukanal/#IMG_4135.jpg jdou tak udělat i přepoušťáky... ale je to trošku dřina (smirkem pod vodou, hrubost zmenšovat 1200, 2000)
 
 
Datum: 07. července 2013 20:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15737    
Začal bych technickym benzínem a hadrem. Pak hrubšim šmirglem vyčistit bordel z vejfuku,pak třeba kapesnik protahnout přefukama uchopit a tahat dopředu dozadu,,,,nějak si poradíš....
 
 
Datum: 07. července 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, dával někdo z vás zinkovat věci do Kopřivnice? pozinkujou mi tam i hliníkové části jestli to vůbec jde? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: lofas      IP: uživatel11368    
Zdravím, mám problém s babettou 207. Vyčistil jsem karburátor, výfuk a svíčku, ale nechce správně fungovat, nastartuju ji se sytičem, na volnoběh drží, ale jakmile naplno otevřu plyn, tak po vyskočení sytiče vyletí do otáček a po pár vteřinách se začne dusit. Někdy se dusí deset vteřin, někdy hnedka chcípne. Bohatost jsem šteloval podle příručky, trysky jsem čistil, svíčka v pořádku. Někdo poradí? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2013 14:14
 
 
 
 
Jméno: lofas      IP: uživatel11368    
Poradí někdo? když otevřu plyn naplno, tak jakoby jde do otáček, pak zase klesnou, jdou nahoru, klesnou.. Chová se to divně a nevím, co s tím :/
 
 
Datum: 18. srpna 2013 14:14
 
 
 
 
Jméno: lofas      IP: uživatel11368    
vyměnil jsem těsnění v kohoutku, sešteloval jsem plovák, ale pořád zhruba stejné. Po zahřátí se mi povedlo vyhnat motor do otáček stabilně, ale jen na stojanu, na jízdu nemá dostatečný tah. Zajimavé je, že když se rozjedu z kopce, tak jak to chytne otáčky, tak si je i se zátěží udrží. Z místa ale otáčky nedává.. Magneto se dá sundat jak nejjednodušeji?
 
 
Datum: 16. července 2013 18:48
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě bych zkudil jakou rychlostí dotíká benzín, někdy se vymačkaj dirky v kohoutku na benzín a zmenší se průtok, a nebo zkus ještě hladinu, ta mi občas na babetě taky zlobila
 
 
Datum: 08. července 2013 6:49
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel15785    
Čau čau zkus sundat magneto vipadá to na vyskočený gufero na klice..
 
 
Datum: 07. července 2013 20:44
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel15490    
zdravim mam problem s fikem když dam rozetu ( s upinakem ) a dotahnu šroub tak nejde otočit a když joo tak max s nahonem ale když ji sundam tak jde otočit normalně nechapu čim to je prosim mužete poradit děkuji moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2013 14:31
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řešil jsem to samé u mustanga s jednoložiskovou rozetou .. chyba byla v tom že po utažení rozeta dřela o ten hliníkovej sráč co z něj vede lanko k tachometru ,takže jesem mezi to dal tenkou podložžku a už pionýr lítá jak za mlada :-D :-D
 
 
Datum: 08. července 2013 14:31
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, jak vybrat správnej píst? Našel jsem na internetu nějakou tabulku, ale nevím jaké mám to označení (A, B, C). Změřil jsem posuvkou válec a vyšlo mi 39 mm. Měřil jsem to klasickou posuvkou. Kdyžtak kde najdu to označení? A jaké jsou podle Vás nejlepší písty (počet kroužků)? Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2013 11:51
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už jsem to zjistil, 4 by měla být číslo výbrusu a B tolerance. :-)
 
 
Datum: 08. července 2013 11:51
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-pisty-valce-krouzky-vybrus-zabeh.html
 
 
Datum: 08. července 2013 11:48
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem před chvílí sundal hlavu a čep pístu jsem očistil leštícím brusným kotoučem a ocelovým kartáčkem. Je tam vyražené 4B. Takže je to ta třída B, ale co znamená ta 4?
 
 
Datum: 08. července 2013 11:31
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel12836    
Co se týče toho pístu určitě bych zvolil dvoukroužek (tříkroužek sice víc těsní ale má velký tření a jednokroužek je dobrej tak na fichtlcupy protože toho tolik nevydrží)
 
 
Datum: 08. července 2013 10:02
 
 
 
 
Jméno: Maxule      E-mail:      IP: uživatel15786    
hele udělej to prostě tak že na horním kusu pístu to oškrábej ocelákem a nijak to neporušíš ale zase jemně jo
 
 
Datum: 07. července 2013 21:53
 
 
 
 
Jméno: Maxule      IP: uživatel15786    
rád pomáhám s jawou 05, 20, 21 a samozřejmě i na mustafa
 
 
Datum: 07. července 2013 21:51
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mates - Díky za rady :-)
 
 
Datum: 07. července 2013 16:22
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je mi jasné :-D
 
 
Datum: 07. července 2013 16:20
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je tolerance výbrusu v tisícinách milimetru to těžko změříš posuvkou :-D
 
 
Datum: 07. července 2013 16:13
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel15490    
cus draku ty pismenka znamenaji třidu valce ABC je na pistu karbon seškrabni třeba smirkem ( pak ho kompresorem vyfoukej ven a nech pist v HU ) a uvidiš šipku směřujici dolu a nad ni by měla byt vyražena třida a co se tyče kolikati kruhovy píst tak bych doporučoval zlatou středni a to jsou dva kruhy ale je to na tvoji uvaze :-)
 
 
Datum: 07. července 2013 15:50
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě to bývá žeprý napsané na horní straně pístu, ale nevím jestli to půjde vidět. Kdybych ocelovým kartáčkem odstranil karbon, tak jestli bych to nějak neporušil ten nápis.
 
 
Datum: 07. července 2013 15:45
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar Seso,,, Budeš mít ještě na prodej originál rozety na Pionýra???? Díky za odpověď.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2013 15:16
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel15697    
POtřebuji poradit, mám pionýra a ten startuje jen když dám hadru před karbec a zamezím tak přístupu vzduchu,jak chytne hadra musí být stále přiložena jinak zdechne, bohatost seřízena jehla na 2 zářezu odshora, fakt už nevím čím to mlže být... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2013 23:40
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Maxule - prosím radšej sem neprispievaj , keď sem mineiš písať takéto pičoviny ..... Petr - daj si tam vyčistený origo filter , pojde to , uvidíš ..
 
 
Datum: 07. července 2013 23:40
 
 
 
 
Jméno: maxule      IP: uživatel15786    
tak uřízni kousek hadru a dej to tam na to přidělej sponu a máš to hotové.
 
 
Datum: 07. července 2013 22:13
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam originální filtr
 
 
Datum: 07. července 2013 13:49
 
 
 
 
Jméno: cige10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chci si udělat novej závodní válec na staďáka, nenašel by se někdo kdo by poradil jaké tvary a časování kanálů které, jedou nejlépe? chci upravit i přefuky, mám možnost si kanály nafrézovat na CNC frézce. pár válců už mám za sebou. předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2013 9:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4133    
tuner: Porovnáváš vcelku obyčejnej jednoduchej 2K s 80ccm 3K ? To si spad z višně a nebo kde si ? V lese ? To je snad jasný že 70 a 80ccm válce jedou "víc" ( 115km/h mi nepřijde na 70ccm nijak astronomický číslo,to jezdili i kluci na padesátkách) a to nejde srovnávat. Stojím za tím,co píše Zdeněkk,má pravdu a ví o čem mluví. Jestli se trochu pohybuješ ve světě mopedů a fichtlů,tak víš která bije... A nebo se pohybuješ jen ve Stejskyho dílně? Stejskalova práce je pěkná,válce na mopedy dělá pěkný,nevim o nikom jinym kdo dělá tolik válců,to se musí uznat,ale neni jedinej na světě,nad koho neni...neni bůh....přeber si to jak chceš,mužeš mi tu zas napadat jako posledně,mužeš mi urážet,dělat ze mě vola,mě je to jedno,akorát se ztrapníš...
 
 
Datum: 09. července 2013 9:01
 
 
 
 
Jméno: tuner      IP: uživatel14642    
hele ZdenkKu..., jestli jedeš 90km/hod s nějakým 4K 55ccm, Dell Orto, Hikone, hlava odlitek, tak to taky nestojí za moc. Udělat motor co jede 90km/hod nebo 120km/hod je trochu jiná liga. A rozhodně si nemyslím, že válce 3K 70ccm a 80ccm co dělá stejsky jsou něco, co dovede kde kdo, natož o nich říkat, že nestojí za moc.
 
 
Datum: 09. července 2013 8:21
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel15790    
Tuner, to má být ironie? Na závodech s námi jezdí jeden, co jede skoro 140km/h (a to jen kvůli rozměrům pilota, jinak by šel ještě o dost víc)... Takže pokud někdo potřebuje 3K 80ccm aby jel 115, tak ta úprava řekněme nestojí za moc. Chci tím jen říct, že na 90km/h stačí relativně málo úprav (viz. časování mýho motoru) .....což už tu standa psal předemnou
 
 
Datum: 09. července 2013 6:50
 
 
 
 
Jméno: tuner      IP: uživatel14642    
ZdenkKu, když chceš víc, tak potřebuješ:-D Motory od Stejskala 70ccm a 80ccm jezdí kolem 115km/hod.
 
 
Datum: 09. července 2013 6:08
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel631    
Tedy, můj dvoukanál s vrtáním 39,7mm jede po rovině 90km/h...na originál převodovce! (sekundár 15/33) Časování: sání 129, přefuk 124, výfuk 161,5....dokonce tam nejsou ani pomocný výfukový okýnka. S lepším výfukem by to mohlo jet ještě o něco víc (je tam jen hikone na zkráceným koleni).
 
 
Datum: 08. července 2013 22:59
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Mám jeden dotaz, vejde se "70" na S-11 mezi originální štefty, nebo se už musí upravovat?
 
 
Datum: 08. července 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel15790    
Jde to. 70ccm, vícekanál ani Stejskala k tomu nepotřebuješ. Večer sem připíšu víc.
 
 
Datum: 08. července 2013 12:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15788    
Tak tomu nevěřim. Vim co jde udělat na fichtlu "snadno" a na staďáka neni moc rozdíl...
 
 
Datum: 08. července 2013 8:03
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli chceš aspoň přes 90 tak musíš mít aspoň 70ccm ;-)jo Stejsky tam má pěkný válce na mopeda
 
 
Datum: 07. července 2013 21:07
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak to už je případ pro Stejskala...
 
 
Datum: 07. července 2013 20:34
 
 
 
 
Jméno: cige10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak 80 jsem s tim mym mopedem uz udelal tak chci pokrocit dal... a muzes se smat jak chces :-D
 
 
Datum: 07. července 2013 20:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmmm :-D .. tak to máš latku hodně vysoko ti povím :-D
 
 
Datum: 07. července 2013 18:40
 
 
 
 
Jméno: cige10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chtelo by to neco lepsiho.... potrebuju aby mi moped jel tak okolo 90ti km/h
 
 
Datum: 07. července 2013 17:52
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na jawa-50.cz jsou nějaké dobové úpravy
 
 
Datum: 07. července 2013 16:36
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar jen tak pro zajímavost nevíte někdo kolik stál mustang uplně novej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2013 22:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale vem si že v té době byla hodnota koruny asi 7mi násobná.... tedy nový pionýr stál kolem 30tis na dnešní peníze....
 
 
Datum: 07. července 2013 22:22
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajímavý ceny :-D sme tolik ani nečekal
 
 
Datum: 07. července 2013 20:16
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u más v mototechne pry stál rovný 4000 kčs okolo roku 1975
 
 
Datum: 07. července 2013 19:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15446    
laidsky přepočteno ti každý poví že šly okolo 3000 ykdyš to nejni metr na všechno jde říct že ceny vystřelili desetinásobně tj jsi na ceně dnešní číny.....jinak pokud vemu zdatne replikáře použiju krasnej stroj jawa 500 ohc tak na něj je v replice dostupne vše a cenově jsme někde na pul milounu korun.....jen takove zasnění řada technik ktere zlacinovali výrobu nejsou už dostupne a šíkovný člověk si nechá zaplatit,.,,, nedávno mě překvapilo že se dá sehnat rám na tramvaj ..soutěžáká ...ti rámy byli naohýbane svařene tepelně opracovane a zas srovnane...člověk by řek že takovou věc nesežene a ejhle za 40 tyček nejni problem......
 
 
Datum: 07. července 2013 17:29
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, věnuje se tu někdo úpravám válců jaw 05tek??? Chci probrat pár věcí, jestli ten válec má vůbec nějaký laditelný potenciál odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2013 21:53
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
ten válec má vetší potenciál než válec 21, ale skoro nikdo ho neumí využít
 
 
Datum: 07. července 2013 21:53
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslel jsem si to... na 4 kanál to už by pak mohlo jet slušně.
 
 
Datum: 07. července 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15737    
Pár jsem jich dělal a nicmoc...uděláš z toho max něco co jede jak simson... To spíš dobrej základ na 4 kanál alá babeta
 
 
Datum: 07. července 2013 20:03
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdarte,chci se vás zeptat,které gufera jsou lepší do motoru (silikonový nebo ty černý).V Obchodě mě bylo řečeno,že do motoru jedině silikonový,tak poradte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2013 21:56
 
 
 
 
Jméno: maxule      IP: uživatel15786    
kup ty černé jsou lepší a mají delší trvanlivost. Ty silikonové se ti třebo přilepý a pak nejdou sundat
 
 
Datum: 07. července 2013 21:56
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to jedno fichtl snese všechno
 
 
Datum: 07. července 2013 15:14
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel14122    
já dávám silikon už leta a pořád OK
 
 
Datum: 07. července 2013 9:45
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To potěší :-D :-D
 
 
Datum: 07. července 2013 9:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já s těma silikonovýma nevím no.... nedavno sem měnil na liazce simerink na hřídel ke kompresoru.... předím tam byl meneny pred 2 lety.. byl tam silikonový červený a olej z něho přimo chcas ven.... daval sem opět silikonový protože jiný skladem nebyl tak se uvidí jak dlouho vydrží :-D
 
 
Datum: 06. července 2013 23:44
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Copak to bylo za obchůdek? Podezřelý je, že před 50ti lety kaučukový jednobřitý gufera taky fungovaly. Na kliku silikon ne-e... myslím, že to není problém dát na kliku dvě ,,černý,, gufera za 15,- jedno a zbytek - když už chceš- silikonovej.
 
 
Datum: 06. července 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řešilo se to tu několikrát na kliku silikon ne rozežírá ho benzín
 
 
Datum: 06. července 2013 20:47
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
do všech motorů, které jsem kdy dělal (a nebylo jich málo) jsem použil černá a vždy to bylo naprosto v pořádku
 
 
Datum: 06. července 2013 19:44
 
 
 
 
Jméno: Pata      IP: uživatel14082    
Zdar draci, čím to je ,že mám po jízdě mokrou svíčku a trochu černou díky za rady prosím o přesný postup opravy jsem mírně pokročilý :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2013 17:27
 
 
 
 
Jméno: Pata      IP: uživatel14082    
Ale je to uplně stejné svíček jsem už prostřídal X
 
 
Datum: 07. července 2013 17:27
 
 
 
 
Jméno: Pata      IP: uživatel14082    
Mám
 
 
Datum: 07. července 2013 17:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15446    
nemáš na zkoužku brisku nebo palku svíčku???
 
 
Datum: 07. července 2013 11:43
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ono to může být i stylem jízdy... jestli jedeš 3km a zastavíš, pak znovu kus jedeš a zase stojíš a honíš to v malejch otáčkách, tak se nediv že se karbon nestačí vypálit
 
 
Datum: 07. července 2013 9:23
 
 
 
 
Jméno: pata      IP: uživatel14082    
v karbecu to neni ten mám seštelovanej a vyčištěnej vzducháč mám nový traska 68 volnobehu 38 svíčka bosch w7AC
 
 
Datum: 07. července 2013 8:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15446    
bohatší směs... anebo moc studená svíčka ... tak svíčku N7 po staru brisk 15 nova.. pak než ačneš štelovat karbec tak vyčisti lauf a skoukni vzduchovej filtr.... hlavní trisku abys měl 68 a víc tuhttp://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
 
 
Datum: 07. července 2013 7:49
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To bude tím, že pionýr jezdil... to je normální že po jízdě bývá mokrá a černá... kontroluj jí po delší době
 
 
Datum: 06. července 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: Pata      IP: uživatel14082    
Jedná se o fechtla 21
 
 
Datum: 06. července 2013 19:54
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, zkus si pohrát s bohatostí směsi, šroubek na karbeci ten co je níž tak dotáhni úplně a pak povol o 1,5 otáčky cca. Svíčku očisti a zkus to projet a po čase na to mrkni zda to bude lepší.
 
 
Datum: 06. července 2013 18:59
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravím, chlapi tedka zajíždím válec po výbrusu.Jedná se o msutanga. V tomto počasí to není nic moc. Chci se zeptat je to normální když je to válec aji motor za chviličku "vřelý"?? Po kolika km by měly byt asi přestávky, abych ho nezařel?... a ještě se chci zeptat když tam tedka dávám víc oleja, aby mazal když je po výbrusu, tak když ho při jízdě moc nehoním tak to držím v nizkých otáčkách a tím pádem se olej nespálí a zasírá mě hlavu aji píst. Potom nechce správně chytat atd tak, vždycky musim sundat hlavu a po nějaké době ji vyčistit. Je to normální?.... napište rady, zkušenosti atd. budu rád. děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel12170    
ja leju tenhle olej a zajizdel sem 50 km a ted mu davam co proto http://www.amtrade.cz/index.php?main_page=product_info&products_id=136635
 
 
Datum: 07. července 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdi volně, střídej kvalty a po dvou, třech nádržích to začni víc prohánět... jak to zajedeš, tak to bude jezdit. Jinak pak hlavně nepřecházej z z minerálu směrem k syntetice !!!
 
 
Datum: 06. července 2013 14:28
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Po výbrusu je větší tření, tím pádem je i větší teplota, takže je to normální, že se to víc hřeje. Oleje dávej 1:25, jehla ať je na 3 zářezu z vrchu, aby se motor více mazal a jezdi ve středních otáčkách, motor nepodtáčej a ani nevytáčej. Pauzy můžeš dávat např. po 15-20 km. Až se začne motor uvolňovat, tak mu můžeš pomalu začínat víc nakládat a po asi 500-600 km tomu můžeš dávat plnej kotel. Co se týká carbonu, tak ten se bude na hlavě a pístu dělat pořád, toho se nezbavíš, hlavně teď při zajíždění, ale až budeš v normálním provozu jezdit naplno, tak za použití dobrého oleje se bude karbon tvořit minimálně ;-)
 
 
Datum: 06. července 2013 13:48
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
právě jsem se zalekl toho, že po 3km jízdy, se z válce doslouvá doutná :-)¨tak jsem radši napsal... tak budu jezdit zlehka a budu mu dávat přestávky
 
 
Datum: 06. července 2013 13:37
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já mu liju MOGUL TSF
 
 
Datum: 06. července 2013 13:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
lej lepší olej stihl , oregon, castrol a problémy s karbonem ustoupí.Já jezdím stihl 160,-/l a spokojenost
 
 
Datum: 06. července 2013 13:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15446    
jezdi volně ale jezdi furt hnat to do plnejch s přestávkama je blbost.... jinak motr když je vytavenej tak se pul minuty muže nechat vydíchat na volnoběh aby se namazal ... ..jinak hlava se čistí 1 za rok je to dvoutakt to bude černý furt... on se karbon vymete jízdou a při zazimování se oškrabe.... jinak mazej 1 .25 skousne to i 1.30 provozní a bude to ok..
 
 
Datum: 06. července 2013 13:28
 
<  276  277  278  279  280  281  282  283  284  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 21:07:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu