Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: KJ
IP: uživatel19043
 Podivte se na tento inzerát https://motorky.bazos.cz/inzerat/72368714/Nahradni-dily-Pionyr.php jak je foto pravá horní a jsou na ní kryty zadního světla a nevíte z čeho jsou ty dva pravý horní protože mám za to že jsem ho viděl na nějákých fichtech ale klasický to neni nesetkali jste se s tím
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2017 12:12
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 mělo ho víc motorek např. CZ 175/477 https://www.google.cz/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjoho3OrNPSAhXIDxoKHRKtA80QjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.motorkari.cz%2Ftema%2F%3Ft%3D183604&bvm=bv.149397726,d.d2s&psig=AFQjCNHOjUiEZk0dTVcJ9vXeLXdLPS6pfA&ust=1489489938823424
Datum: 13. března 2017 12:12
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 snad na žádnýho fichtla se tyhhle světla nedávaly,,, ani na tom z odkazu neni, tam je klasika... mám za to, že je to světlo z nějaké hranaté čz nebo něčeho takového
Datum: 12. března 2017 19:58
Jméno: KJ
IP: uživatel19043
Datum: 12. března 2017 19:10
Jméno: martin
IP: uživatel10282
 Zdar chlapi, nedokázal by někdo z vás mi prozradit vnitřní průměr magneta čz125/351 nebo lépe prozradit jestli je cívka zapalování z tohoto motocyklu shodná s cívkou z jednoosého traktoru tj 5? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2017 10:43
Jméno: michal
IP: uživatel19026
 da sa dajako prerobit zapalko so simsona na pioniera:::
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2017 22:18
Jméno: standa
IP: uživatel19044
 Náhodou ty kladívkový chodily
Datum: 11. března 2017 22:18
 proč chceš na pio cpát něco, co má horší spolehlivost jak pio zápalko? máš v zásobě hodně tyristorů na sifla?
Datum: 11. března 2017 21:56
Jméno: standa
IP: uživatel19044
 Žádná taková stránka neni. Zapoj fantazii. Nechci tě hned odrazovat,ale je to fakt blbost...vše je tam jinak ... ale pokud by si vyřešil změnu kuželu v rotoru a vymyslel bys nosník statoru tak proč by to nešlo,všechno jde...
Datum: 11. března 2017 21:10
Jméno: michal
IP: uživatel19026
 mozes popisat pripadne stranku kde sa to pise dakujem
Datum: 11. března 2017 18:12
Jméno: standa
IP: uživatel19042
 složitě ano,jednoduše ne.
Datum: 10. března 2017 21:20
 Zdarec chlapy,je tu někdo v okolí Klatovy,Domažlice? Nemám s kým vyjíždět
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2017 16:10
 díky,ale nikdo blízko,škoda
Datum: 13. března 2017 16:10
Jméno: KJ
IP: uživatel19043
 Podiv se na facebook jawa 50 s tp jestli se tam někdo vůbec přihlásil mělo by to k tomu sloužit
Datum: 11. března 2017 19:55
 Ahoj lidi. Neznáte nějakou dílnu kolem Liberce, kde by dělali renovace, G. O. na Jawách atd. Kdysi jsem "renovoval" Jawu 21 po technické stránce to nedopadlo zrovna slavně a teď nemám absolutně čas znovu půlit motor, přetěsnit to tmelem, vyřešit vůli v hlavě řízení a křivý kola... Doufám, že to tady někdo nebude brát jako reklamu, když mi sem napíšete na někoho kontakty, ale kdyžtak pište na mail, měl by být zobrazenej u dotazu. Nic ve zlém, ale nechci to dávat někomu, kdo si prostě jen doma opravil pár fichtlů a koho vůbec neznám, bez papíru a bez záruky, že tu motorku ještě někdy v životě uvidím  . Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2017 15:46
 Zdar. Nebyl by problém to udělat. Jsem ovšem z kladenska. Kdybys přecejenom potřeboval tak se ozvi.
Datum: 10. března 2017 15:46
Jméno: Milan
IP: uživatel18608
 Zdar draci, máte někdo na pio hliníkové ráfky ? Ty moje doluhujou a budu je měnit za nové, připadjí v uvahu i ty hliníkáče .... originální stroj to zcela nebude
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2017 19:31
 zdarec draci,prosím o info,koupil jsem si Jawa 21,a má otázka zní,jak zjistím jestli už byl dělanej výbrus,a kolik výbrusu může bejt,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2017 17:31
 moc díky za info,
Datum: 09. března 2017 17:31
Jméno: standa
IP: uživatel19038
 Zdar. Šuplérou změříš průměr válce uvnitř, 38mm = bez výbrusu. 38,25 = 1.výbrus , 38,50 = 2.výbrus a tak dál. Výbrusů se dá udělat spousta  V krajnim případě 16 .... jsou písty až do vrtání 41,75mm ... se zvyšujícím se vrtáním je třeba prokrouhnout i větší díru do hlavy. To že byl na válci nedávno dělán výbrus poznáš tak že jsou ve vložce vybroušené takové jemné šroubovice . jak když je to do spirály poškrábaný. Standa
Datum: 08. března 2017 9:36
Jméno: Pavel
IP: uživatel19028
 Ahoj, mam dva dotazy na pionyra a jizdu ve dvou. Jednak jsem nove osadil VAPE zapalovani a ted v navodu koukam, ze maximalni teplota okolnich kovovych soucasti kolem te casti co jde do bloku je +90C. To si myslim ze kdyz potahne ve dvou trochu dyl do kopce urcite bude vic. Takze to asi uvarime. A druhej dotaz se tyka zadnich tlumicu. Vymenil jsem zadni pneumatiku za Mitas silnicni vzorek. Je to mustang a s pritelkyni si zadni tlumice bohuzel sednou natolik, ze v dirach brousime blatnik. Nemuzu prijit na to cim to je, protoze se starym plastem to rek bych nedelalo. Bud tam mam kolo sikmo nebo je treba moc vepredu/vzadu cili je kratkej/dlouhej retez anebo je to tim, ze je ten novej plast vetsi? Vzorek ma stejnej co mel a na tlumicich jsou ty gumovy spaliky, ale sednem na to dva a v kazdy dire vezmem o blatnik. Takze tam je neco blbe anebo uz je holt moc tezka  Fakt to neumim najit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2017 9:25
Jméno: standa
IP: uživatel19037
 Vape jízdou ve dvou neutavíš,toho se neboj. Vydrží hodně. Taví se v motorech který točej nad 10000ot/min a nemaj odvětranej dekl. Když jedu se ženou někam na rybnik tak občas drncáme na doraz taky. Gumy mam ContiGo a tlumiče origo J21. Protože je to j21 tak nedřeme nic,ale u mustanga je to klasika. To jedině dát vymezovací 5cm kostky mezi rám a tlumič aby se to zvedlo - a nebo delší tlumiče na simsona. Sjetý vzorek muže udělat klidně 0,5cm rozdílu proti novýmu takže ti novej dřít muže. Když jsme na mustangu jezdili ve třech tak jsme dřeli blatnik na každý nerovnosti až ty blatniky byly zevnitř modrofialový a zezhora se loupala barva
Datum: 07. března 2017 9:25
 Hoj. Chtěl bych se zeptat, jestli když budu tlačit Pincka na silnici (bez papírů, bez značky) tak jestli mi můžou něco (poli)cajti udělat? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2017 6:40
 Jo můžeš
Datum: 12. dubna 2017 6:40
 Když ho naložíš na dvoukolák tak ti 100% nic neudělaj...
Datum: 10. března 2017 10:46
Jméno: standa
IP: uživatel19035
 Aha. Bez značky ani tlačit. Mužeš na něm jezdit po dvorku a koukat se na něj v garáži.
Datum: 06. března 2017 6:28
Jméno: standa
IP: uživatel19035
 Tlačit mužeš. Jezdit ne.
Datum: 06. března 2017 6:26
 Čau Fichtl-maniaci! Chtěl bych se zeptat na volnoběh. Utáhnul jsem šroubek volnoběhu, ale nijak to nepomohlo. Pořád to chcípá. Asi 20let se na něm nic nedělalo. Co mám udělat aby fungoval? dík mám 5021sport
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2017 17:12
Jméno: péro
IP: uživatel18805
 zkontroluj šoupátko, jestli není otlačené od šroubku , kterým se seřizuje volnoběh
Datum: 11. března 2017 17:12
Jméno: standa
IP: uživatel19035
 Vyčistit karbec. Někde na sesa-moto je celá příručka. Doporučuji přečíst a stahnout. Najdeš tam víceméně odpověď na vše.
Datum: 06. března 2017 6:25
Jméno: Dveře
IP: uživatel12679
 Zdravím, mám dotaz na znalce. Od jakého roku se dělal pionýr 20,21 s dvoukroužkovým pístem? Byly originál vůbec dvokroužkový? Nebo je to většinou až teď po výbrusech? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2017 20:31
Jméno: Sadra17
IP: uživatel13294
 20 rok 77 a byl tříkruh
Datum: 19. října 2017 20:31
Jméno: KJ
IP: uživatel19039
 Ono to bylo asi v roce 74 nebo 75
Datum: 08. března 2017 17:34
Jméno: Dveře
IP: uživatel12679
 Ok, díky
Datum: 07. března 2017 10:43
Jméno: standa
IP: uživatel19036
 Jasně že jsou.
Datum: 06. března 2017 15:24
Jméno: Dveře
IP: uživatel12679
 Jasně, díky. Šlo mi spíš ale o ty původní. Jestli jsou teda oba jak 3k, tak 2k originál úplně zevnitř stejný s výjimkou tý vnější třetí (spodní) drážky pro kroužek.
Datum: 06. března 2017 10:43
Jméno: standa
IP: uživatel19035
 No buď jsou odlehčený a nebo plný,záleží co kde koupíš. Odlehčenej maďarskej nemá plný dno,má to "véčko" pod čepem a vahou odpovídá originálu s plyn dnem. Pak jsou písty Berta a ty jsou těžký a maj plný dno. Lehkej maďar je odlitek a Berta by měl bejt výkovek (takový dělá i Almet). V reálu u seriovky se tim nezabejvej,kup tady na FK lehkej píst a je to. Mohu doporučit. Prověřeno již mnoho desítek kusů jak 1 kroužkový tak 2 kroužkový.
Datum: 06. března 2017 10:28
Jméno: Dveře
IP: uživatel12679
 Ono totiž u těch nových 2k pístů co se dělají teď je to zevnitř oproti originálu trochu jinak. Teď se dělají zevnitř takový dvě žebra do tvaru "V" mezi okem pro pístní čep a dnem pístu a u těch originál 3k a zřejmě teda i 2k originál vedla ta výstuha ke dnu vcelku na šířku toho oka. ( doufám že jsem to popsal srozumitelně  ) Taky jsou ty nové co se dělají teď oproti těm původním lehčí. To jsou ale už konstruktérský detaily  A jestli tomu teda dobře rozumím, tak tehdy při výrobě odlitek pro dvoukroužkový píst zůstával stejný jako pro 3k, jen se dělalo o jednu drážku (tu spodní) míň? Jinak moc díky za info
Datum: 06. března 2017 10:01
Jméno: standa
IP: uživatel19035
 Je to stejný. Taky mám svůj tip že by to mohlo být na přelomu r 1975. Ono bylo tech drobných změn víc proto by mě sem i seděla ta změna počtu kroužků.
Datum: 06. března 2017 6:04
Jméno: Dveře
IP: uživatel12679
 No hele já mám originál 74 a je tam tříkruh, takže to bude asi buď na konci roku 74 nebo v průběhu 75 s nástupem mustangáckých výfuků (já mám ještě doutník) a ty písty se liší zevnitř nějak od sebe? Myslím 3k a 2k originál?
Datum: 05. března 2017 21:58
Jméno: standa
IP: uživatel19034
 Zdar. Viděl bych to na polovinu 70.let. Origo rok 71 jsem měl ještě tříkruh. Mustangy 23A už měli 2 kruhy. Zda se to lámalo v roce 72 a nebo 75 ?
Datum: 05. března 2017 19:25
Jméno: 5021SPORT
IP: uživatel17483
 Čau lidi, chtěl bych se vás zeptat: Mám starého Pincka 50-21 Sport která funguje ale docela dlouho se na ní nic nědělalo. KDyž neni rozehřátej motor tak nechce nakopnout, nefunguje tachometr atd. Ale teď k tomu problému na co se chci zeptat. Řadící páka je taky taková nic moc jelikož jednou tam mám N a chci tam dát 1 tak to nejde tak popojedu a už to tam jde. Když to roztlačim a rozjedu se tak se bojim přeřadit na 2,3. Asi se vám to zdá vtipné ale já mám trochu strach protože se mi třeba může stát že tam přeřadit dvakrát ale vlastně třikrát takže místo 2 tak 3 takže jestli by se něco nestalo. A dále kdyby mi to přeřadilo z jedničky na neutrál tak jestli by se něco neposralo? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2017 14:38
Jméno: standa
IP: uživatel19033
 To že tam na místě občas nejde nějakej kvalt je normální. Tim se nezabejvej. Pokud se ti řadička nějak zadrhává tak ji vyčisti,promaž a zkontroluj zda je dotažený řadící automat na motoru a zda řadička třeba nezakopává o šroub víka motoru a nebo třeba o plechy nad... nemáš se čeho bát,nemuže se stát nic... maximálně ti to zdechne... asi tě autoškola teprve čeká co
Datum: 05. března 2017 14:38
 Zdravím,prosím o info jakej dávate olej do benzínu? Mi bylo řečeno že je dobrej Still co se dáva do motorových pil,co vy na to Jawa 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2017 13:34
Jméno: standa
IP: uživatel19041
 Nejlevnější co seženeš to umaže. Je pravda,že s klasickým starým M2T jsem dobrý zkušenosti neměl,ale trochu to bylo i špatnym nastavenim,horší stavy motorů atd... od doby co jsem objevil relativně dostupný m2t s normou Api TC tak to leju do všeho. Jen do pily leju nějakej levnej zahradní olej. Na lištu hydrauliku. Když dojde benzin do pily dam benzín do motorek a opačně. Nou stress... na holou seriovku bych neplýtval penězi ... nic nezkazíš a ani si nijak nepomužeš...kdyby se líp mísil motorák 10W40 s benzinem tak jezdim na něj,protože ho mam na dílně sud...
Datum: 10. března 2017 13:34
Jméno: JAWA 751
IP: uživatel14145
 Jo a do motorovej pile bych nic jinýho nenalil neš Still. Tam tolik odvahy nemám. Ale nejni moja!!!
Datum: 09. března 2017 21:00
Jméno: JAWA 751
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci! To sú pořád dohady. Jakej olej do Pionýra? Dyť tehdá žádnej M2T nebyl. A jezdilo se na M6A! Před padesáti rokama sem jezdil motor 125ccm kerej točil 10500 aš 11000 otáček a na trénink sem stejně používal M6A. Enom na závody M2T, protože se nedal lehce sehnat. Aspoň u nás!. Poměr uš si nepamatuju, ale asi 1:33! A nigdy žádnej problém!!! To aš fčíl ste pořád nejací opatrní! Tenkrát u JAWY 350/360 se sidecarem se závodní motorkú místo skořepiny, olej enom M6A 1:40 a jezdil sem co to jelo, esli bylo 35 stupňú nebo zima!A fčíl u 250/592 enom M2T 1:40 a po nekolika desítkách tisíc žádnej problém!!! Gdyš se negdo optá co tam leju, toš odpovidám, že mám čtyřtakt a každýmu je hneď jasný, že M2T! Toš tak.
Datum: 09. března 2017 20:57
 A jakej olej tam tedy dávaš prosím tě,je to těžký 100 lidí 100 názoru
Datum: 09. března 2017 17:19
 Ono u olejů nejde jen o třídu/normu. Bohužel dnes se oleje schválně dořeďují, aby bylo možné je použít i u motorů s oddělenou nádrží, tedy mazání za pomocí čerpadla. To je případ i toho Stihlu, ale třeba i TSFka. Záleží jak moc je ten olej z výroby naředěný. Pionýru chutná spíš olej hustší. Proto ne všechny vysokootáčkové oleje jsou to nejlepší co do Pincka můžeš nalít. Třeba olej co jezdím já se táhne jak med. Ale taky maže jak má
Datum: 09. března 2017 10:44
 Co tím myslíš že naopak Stando
Datum: 07. března 2017 17:03
Jméno: standa
IP: uživatel19035
 To neni úplně pravda,spíš je to naopak ...
Datum: 06. března 2017 10:30
 díky za poznatky,je pravda že za mnou není ani kapka čoudu,a když motorová pila točí 16tis otáček tak by měl bejt dobrý i do pincka
Datum: 05. března 2017 18:42
Jméno: standa
IP: uživatel19033
 To nebude nijak echtovní olej takže bych se ho nebál. Bude to ovšem dost naaditivovaný proti úsadám karbonu takže bacha ať ti to nevypláchne poctivě zakarbonovanej motor
Datum: 05. března 2017 14:31
Jméno: Panel
IP: uživatel19032
 Jojo já ho Dávám do svojí krosiny zatím výbrus a klika drží dříve jsem dával normál m2t ale po kompletní generálce motoru jsem přešel na stihl.
Datum: 05. března 2017 6:06
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 vývoj stroje probíhal na v tu dobu české oleje takže žádný still nebyl, leju do 555 stále M2T, čudí ale stále jezdí.
Datum: 04. března 2017 23:14
 Zdravím,mám dotaz dnes jsem jel provětrat Jawa21,při normální jízdě mi začala spomalovat až se kousla,myslel jsem že jsem zadřel,asi po 5 minutách jsem opět nastartoval a dojel v klidu domů.ale začali mi vypadávat rachlosti a teď už tam nejde žádna,nevíte někdo prosím kde se stála chyby? Moc děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2017 18:38
 dnes jsem dotáhl a opět jede jako čert,díky za pomoc
Datum: 05. března 2017 18:38
Jméno: standa
IP: uživatel19033
 A skutečne se to kouslo? S těma kvaltama - nepovolil se ti šroub v řadicim automatu?
Datum: 05. března 2017 14:40
Jméno: michal
IP: uživatel19026
 brisk n15 yc ytrium na jawa 50/21 moze byt???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2017 17:15
Jméno: michal
IP: uživatel19026
 nie je to klasika seriovka jedine po go a neprehrieva sa to
Datum: 05. března 2017 17:15
Jméno: standa
IP: uživatel19033
 Jestli to nemáš nějaký rozladěný že by se to přehřejvalo nebo to bylo chudý tak se nestane nic. Jezdil jsem na ně taky a nikdy se nic nestalo. Jen pokud bys měl hvězdicovou hlavu tady z FK tak ji použít nesmíš.
Datum: 05. března 2017 13:16
Jméno: michal
IP: uživatel19026
 tak ako jeden povie ok druhy nie mam este jednu nanu to ide paradne ngk bp6h ta ma tusim tiez vysunute tak ako??????????
Datum: 05. března 2017 12:18
 vystavuješ se riziku díry v pístu... mám doma jeden takovej píst....
Datum: 04. března 2017 23:35
Jméno: karlos
IP: uživatel18778
 može
Datum: 04. března 2017 19:32
Jméno: michal
IP: uživatel19026
 ano je to cista seriovka a viem ze y znamena vysunute len ci moze teda byt?
Datum: 04. března 2017 19:21
Jméno: standa
IP: uživatel19029
 Y zde neznamená Ytrium ale vysunuté jiskřiště. Správně by se používat neměli,údajně mohou přispět spolu s jinými okolnostmi k propálení pístu. V reálu ji klidně použij,nestane se nic. Mluvíme tedy o čisté seriovce.
Datum: 03. března 2017 21:14
Jméno: lukas
IP: uživatel19030
 Zdarec, mám dotaz ohledně 30 W zapalování na pionýra. Zajímá mě uspořádání cívek na statoru. Hlavně teda té zapalovací. Nejsem si pořád jistý, jestli patří doleva nahoru nebo doprava dolů  Prošel jsem už hodně fotek a schémat, ale pokaždé je někde jinde. Popřípadě může to mít vliv na jiskru ? Jinak stator i rotor odpovídají 30 W. Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2017 18:39
Jméno: standa
IP: uživatel19029
 U 30W jsou na pravé straně světelné cívky v serii a nalevo nahoře zapalovací pól. Jiskru to ovlivnit muže (z mé zkušenosti ne úplně vždy). Naskládej to tam jak to má bejt a bude to ok.
Datum: 03. března 2017 18:39
Jméno: Pavel
IP: uživatel19028
 Ahoj, tece mi nadrz u mustanga dole u hrdla kohoutu. Pravdepodobne to prorezlo vodou shromazdenou na dne anebo roztrhlo mrazem - v garazi v zime mrzlo. Co jsem cetl tak varuji pred vylevanim epoxidem zevnitr. Pry nevydrzi mechanicke pnuti a deformace plechu nadrze zacne se loupat a bude po nadrzi. Tak zvazuju opatrne to objet zvenku kolem zavitu hrdla, udelat epoxid ridky (pryskyrice + aceton) a dukladne to steteckem odmastit. Snad by to zateklo dovnitr a utesnilo se to? Dira neni videt, prusak je mikroskopicky. Anebo nejaka lepsi rada?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2017 21:06
Jméno: karlos
IP: uživatel18778
 dost často to tam praská,a proto co nevydrží metal tak nějaký dvousložkový lep a tomu podobný to nezachrání...to je jen dočasný....lepší pájet cínem ,mosaz,metal...nebo ve finytu novou nádrž
Datum: 04. března 2017 21:06
 přesně to se mi stando stalo u té 05...  akorát jsem to odmastil tetrachlorem a mám nějaký lepidlo od UHU, jednosložkový odolný vůči rozpouštědlům a drží to... tím lepidlem jsem lepil i dírky v plovácích na větších jawách a čízách a zatím plavou  nicméně mi dochází, tak jsem koupil od Patexu dvousložkovej epoxid a ten teda čeká ještě na vyzkoušení...
Datum: 03. března 2017 12:41
Jméno: standa
IP: uživatel19029
 Dobrá rada. Děkuji také. U j21 mi to rosí u kohoutku. Hůř těsnil v závitu,tak jsem ho zarval dlouhejma kleštěma začlo to právě prosakovat vně závitu,asi prasklinka. Za noc to dá tak 10 kapek,ale když ho nevypustim tak je po tejdnu louže v garáži a čtvrt bandy pryč
Datum: 03. března 2017 8:09
Datum: 02. března 2017 22:25
 tam to praská většinou při nějaké deformaci z venku- např. pád přímo na kohoutek nebo neopatrný dotáhnutí a ohnutí tak toho hrdla... u 05 to mám zalepený nějakým lepidlem a drží to... na pár strojích mám nádrž vylitou epoxidovou barvou a za dva roky se nic neloupe  jo a taky to tam jde dobře zavařit nebo tvrdě zapájet v krajním případě...
Datum: 02. března 2017 20:54
 Ahoj měl jsem to samé taky mi tam praskla nádrž...zkoušel jsem vše možné např. dvousložkové lepidlo přímo na kov odolné vůči benzínu a chemickým látkám a stejně nevydrželo i když jsem to měl obroušený až na plech a odmaštěný. Pak jsem si koupil toto http://www.vintage-replica.cz/400..htm kreem rot. Vše jsem udělal podle návodu a zatím nádrž drží. Ono to nemuselo prasknout mrazem už to mohlo být načatý. On se ten rám od fichtla různě kroutí a ta nádrž to docela schytává. Tak jsem si udělal takový malý silentbloky z duše od kola, který jsem dal mezi hlavu šroubu a nádrž a mezi nádrž a rám. Nádrž krásně drží a přitom na ní nic nepůsobí z rámu, který se kroutí.
Datum: 02. března 2017 19:55
Jméno: kj
IP: uživatel16502
Posl.aktualizace: 09. března 2017 18:04
Jméno: hanz
IP: uživatel19040
 no je to nejblíž v ral 1027
Datum: 09. března 2017 18:04
Jméno: j
IP: uživatel16502
 1023
Datum: 03. března 2017 14:37
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 zdravím chci se zeptat mohl bych dát místo osy zadního kola závitovou tyč? unese to? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2017 19:36
Jméno: karlos
IP: uživatel18778
 vše jde,i místo motoru můžeš dát i parní kotel
Datum: 04. března 2017 19:36
Jméno: standa
IP: uživatel3590
 Zhruba tak nějak jsem to myslel...
Datum: 02. března 2017 19:42
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 to je tak na dojetí z vedlejší vesnice,,,
Datum: 02. března 2017 18:40
 dle mě se velmi rychle ohne a budeš ji mít problém dostat ven potom..
Datum: 02. března 2017 12:19
Jméno: standa
IP: uživatel19027
 Jako dočasný řešení ano. Dlouhodobě ne. S velkou pravděpodobností se omačká závit a osa začne být volná.
Datum: 01. března 2017 20:18
Jméno: SCOOTERBASTARD
IP: uživatel18098
 AHOJ MLÁDEŽI. JAKÝ JE VÁŠ NÁZOR NA PŘIDÁVÁNÍ PB (OLOVO) ADITIVA DO BENZINU? PŘÍPADNĚ ZKUŠENOSTI S JEHO POUŽÍVÁNÍM? ZVAŽUJI POUŽITÍ PRO STADION S22 NA TUTO SEZONU. ZA ODPOVĚĎ PŘEDEM DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2017 10:26
 Já protože toho se seriovkou moc nenajezdím tak většinou vyjíždím namýchaný benzín zbylý ze závodů... sice mě vyjde na 65kč litr, ale co se dá dělat. Seriovka si mlaská
Datum: 06. března 2017 10:26
 jsem mladé,nevybouřené...a jezdím co to dá... a nerad bych na grossglockneru řešil zadřenej motor... rukama mi prošlo si myslím dost olejů, od těch levných do zahradní techniky, přes nějaké opravdu motorkové pro běžné použití, zrovna u Valvoline jsem narazil... upravenej motor pio zadřenej, sériovej přidřenej s nataveným pístem okolo zámků...tak jsem vyzkoušel závodní oleje , no a ono to funguje... stojí víc... nadruhou stranu kuřák ten rozdíl ceny vykouří za dva, tři dny... což teda když se hecnem, tak flašku oleje taky dokážu vyjet za tu dobu...ale za normální situace mi vydrží mnohem dýl  problém byl s kroskou... motohodinu to najelo rychle a těch 5 litrů se tam taky během té mth ztratilo...takže olej ubýval... ale to už vůbec nešlo mazat něčím "obyčejným"
Datum: 04. března 2017 23:52
Jméno: karlos
IP: uživatel18778
 podívej, řeknu ti to tak,celejch 48 let tam leju,to jak se říká co je mastný a nikdy jsem neměl zadřený motor,prostě starý motory jsou stavěný na "retro oleje" a prostě nevyžadujou spešl oleje,pouze když to honíž a dřeš na max tak si myslíš že na vyso točkové motory jsou lepší oleje ,ale to jsou motory.....tzv prd....prd nic
Datum: 04. března 2017 20:49
Jméno: standa
IP: uživatel19029
 Skoro vše mi umaže M2T , beru to co má specifikaci API TC,motory víceméně čistý,vejfuky neřešim. Teď na něm chci odladit i cestovní 3K. Za ty prachy ... tak to holt trochu hulí než se ohřeje ... to aditivum olova jsem taky zkoušel protože mi to nedalo a nepocejtil jsem NIC. Výhledově mám v plánu i rozjet něco zajímavějšího a slyšel jsem samý dobrý info na oleje Denicol,takže otestuju.
Datum: 03. března 2017 16:32
 na to jsem koukal a docela respekt vůči němu  já si kdysi nadběhl s jedním olejem... a od té doby si teda dávám sakra bacha co do toho liju...
Datum: 02. března 2017 21:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel18943
 Ne že bych chtěl rozjíždět asi miliontou diskuzi o olejích, ale Sucháč dokázal, že u těchnašich starých pleček záleží spíš na množství oleje než na kvalitě.
Datum: 02. března 2017 19:34
 no vidíš to karbec, já tam liju motul za 500,- a maže to líp než m2t, asi teda dělám někde chybu
Datum: 02. března 2017 12:12
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 řídil bych se podle toho co se píše v příručce pokud tam je benzín + m2t tak bych to tam dal, nějaký aditiva tomu motoru akorád uškodí, nehledě na to že si tu kupa lidí myslí že když tam dají olej od castrol za 300 že se prodlouží životnost nebo že to líp maže apod, je to jen otázka za jak dlouho budeš čistit výfuk což tě stejně čeká tak jako tak
Datum: 01. března 2017 19:53
Jméno: standa
IP: uživatel19027
 Ad1) to co dnes prodává jako "aditivum"nahrazující olovo není olovo. Ad2) máš u stadiona nějaký ventily či ventilový sedla? Litinovou hlavu ? Já bych volil klasicky N95 + 2T olej ... už tak je ten benzin drahej ...
Datum: 01. března 2017 14:47
|



|