česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  275  276  277  278  279  280  281  282  283  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Vratislav      IP: uživatel14157    
Zdarec mam babettu 210 a vubec se jí nechce do otáček( dusí se ). Karbec je vyčištěnej a novej jehlovej ventilek a těsnění. Zářezy na jehle sou prozkoušený. Jinak když je zavřená ta přívěra vzduchu tak to celkem de, ale když se otevře je to horší. Poradte diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2013 0:08
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel14274    
babety běhaj nejlíp asi tak na 345 stupnů otáčky= necelá otáčka od úplného dotažení ...
 
 
Datum: 14. července 2013 0:08
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
nastav bohatost směsi tim spodnim šroubem, šroub dotahni a povol o 1,5 otáčky mě babetta nejede když mam třeba jen čtvrt otáčky
 
 
Datum: 09. července 2013 14:22
 
 
 
 
Jméno: Vratislav      IP: uživatel14157    
Snad to pude diky.
 
 
Datum: 09. července 2013 13:38
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14866    
dole máš odkaz na stranku o babetách ... je tam i hrube nastavení karburace a prostě skuz ne patně přihnout plováky nahoru... ještě mě napadlo šroub bohatosti směsy ten spodní s pružinou zatoč ho uplně a povol jen o čvrt otáčky....
 
 
Datum: 09. července 2013 13:36
 
 
 
 
Jméno: Vratislav      IP: uživatel14157    
Do karburatoru teče benzin určitě (kohout profouknutej, nový těsnící kolečko) a jak se da teda u ty babetty zvyšit hladina?
 
 
Datum: 09. července 2013 12:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14866    
máš to chudý..asi když ti se sitičem jede ok ...malinko vejš hladinu .... anebo ti nedotýká benzín...vyčistit kohout....
 
 
Datum: 09. července 2013 12:11
 
 
 
 
Jméno: Vratislav      IP: uživatel14157    
Skoušel sem jet bez vejfuku ale je to to samý. Mysliš že to ten vejfuk potřebuje? Jinak dik za radu.
 
 
Datum: 09. července 2013 12:09
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Ahoj, zkusil jsi vyčistit výfuk? Taky mi to na babettě dělalo stačilo vyčistit vypálit výfuk a jede jak drak ! ;-) :-)
 
 
Datum: 09. července 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Zdar draci, musím na babettě taky vozit lékarničku? DIk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
vyhláška č.341 § 32 odst. 6 (6) Každé motorové vozidlo, kromě mopedu a motokola, jednonápravového traktoru s přívěsem a motorového vozíku, musí být vybaveno příslušným druhem lékárničky pro poskytnutí první pomoci.
 
 
Datum: 09. července 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
to nevim jak to ma byt, ale ja to nenosim a ani policajti když mě tedka zastavovali tak sem jim ukazal jenom kartičku řidičak a pojistku a v pohodě
 
 
Datum: 09. července 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
a výstražná vesta?
 
 
Datum: 09. července 2013 15:36
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
ne nemusíš na babettě musim byt jenom zaplacena pojistka, nějaka kartička ktomu je lepší když máš,a ještě řidičak bud B nebo aspon AM
 
 
Datum: 09. července 2013 14:24
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
ano
 
 
Datum: 09. července 2013 13:01
 
 
 
 
Jméno: dent      IP: uživatel15207    
Ahoj tak se obracím ještě jednou.Jak se dá mz potunit.Jedná se o výbrus.Chci zní dostat co největší výkon.Díík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2013 10:53
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel4133    
Tak si změř průměr hlavy,kam až mužeš vrtat bez nutnosti jejího rozšíření a dál se podívej jaké jsou k dispozici největší písty. Pak ti jakákoliv normální brusírna udělá válec na požadovanej rozměr. Mě třeba fichtla vrtaj i nad 41mm když mam písty... U MZ nejsem zcela v obraze,ale určitě tam bude nějaký prostor. Možná jsou tam i nějaké možnosti pro doladění sacího a výfukovýho kanálu,přecejenom ty válce dělaj ve fabrice mašiny. Optimalizací sacího a výfukovýho kanálu by se z toho třeba ještě dalo dostat něco navíc jako bonus....
 
 
Datum: 09. července 2013 10:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
pořád nepíšeš kubaturu 150 nvm do detajlu ale 250 jde převrtat na cca 300..i se takove motory dělali.. ono vrtání má sve limita protože když to přeženeš nestíhá se to cladit ani mazat musíš měnit i karburaci a řešit plnění.... jinak ta motorka je už ted docel NA ŠPICI a bez nikasilu a 4 kanalu z toho moc nevyždímeš.....
 
 
Datum: 09. července 2013 0:32
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
bolf :-D dobře ty :-D
 
 
Datum: 08. července 2013 23:50
 
 
 
 
Jméno: bolf      IP: uživatel11667    
Nechybí ti v přezdívce uprostřed "me"?
 
 
Datum: 08. července 2013 23:09
 
 
 
 
Jméno: dent      IP: uživatel15207    
Zdar draci nevíte kde by se dal sehnat kit na mz? díík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2013 0:10
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
vemeš polskej sráč a necháš do něj dát jinou vložku :-) ...
 
 
Datum: 14. července 2013 0:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4133    
Někde na netu jsem viděl 4K válce atd....jedná se o nějakou nekvalitní druhovýrobu pravděpodobně z Polska....ale tak jako se všim polskym se i toto dá určitě nějak opravit aby to skutečně jelo...
 
 
Datum: 09. července 2013 9:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udělat :-D sehnat vložku s pístem z trabanta a tvořit :-)
 
 
Datum: 08. července 2013 21:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
nepíšeš jakou ale tu něco měli napiš tam ale byli kur drahyhttp://www.moto-prodejna.cz/tuning-zvetsovani-vykonu/4-kanalovy-valec-mz-150-etz.html
 
 
Datum: 08. července 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: Pawel      IP: uživatel15795    
Ahoj ve spolek, mam stadiona S22 a chtěl bych na něm jezdi i na silnici, a chci se zeptat co vše potřebuji??? Stačí jen povinné pojištění vozidla, nebo je potřeba udělat i technickou??? Já jsem slyšel že stačí jen pojištění ale moc si tím nejsem jistý!! P.S- Spěchá to Předem děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2013 0:16
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo A1
 
 
Datum: 09. července 2013 0:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pojistit a řp. skupiny AM nebo B
 
 
Datum: 08. července 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: renepolach ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
staci jen povinne pojisteni
 
 
Datum: 08. července 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: láda      IP: uživatel15467    
dobrý den chci se zeptat jaký je rozdíl mezi ČZ 175/477 a ČZ 175/487 díky ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2013 20:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
ano rámy na 487 jsou delší májí jiné přední uchyty motoru poslední mají stejno přední šavli s 350 638 a 180 maj navíc hliníkovou kyvku
 
 
Datum: 08. července 2013 20:48
 
 
 
 
Jméno: láda      IP: uživatel15467    
díky a nějaký rozdíl v rámu je ?
 
 
Datum: 08. července 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15791    
Nepatrně jiný časování válců + kosmetický změny designu
 
 
Datum: 08. července 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci, nevíte jakou funkci plní na fíkovi ta jakoby vzpěra pod nádrží co vede od úchytů tlumičů na rámu k čepu kyvné vidlice? já myslel že to má držet od sebe, že je tam kvůli tomu aby se rám pod sedlem neohnul směrem dolu, ale když sem to rozebral tak sem zjistil že to ten rám naopak trošku dolu stahuje když se to utáchne, je to tam jenom kvůli tý kožence co je na tom navlečená? jen kvůli bordelu co lítá od kola? moc dík za odpověd, nevim jestli to neni zbatečný tam dávat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2013 6:57
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Stando naprostý souhlas na seriovém podvozku jsou vyšší rychlosti trošku sebevražda, asi pamatuješ na mojí loňskou havarii.....letos už má rám patřičné výstuhy :-)
 
 
Datum: 09. července 2013 6:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15791    
To mi hlava nebere dodnes,vychytávky tam budou,ale ten rám z j550 je lepší,nemá tu blbou kyvku která je na blbejch gumovejch silentblokách a kroutí se ... a navíc on má ten zadek nějak odtlumenej... Ten mi fakt fascinuje... Všichni maj maximálně možně vylepšený brzdy a podvozek a Peťan jede na "skoro" seriový 550 s brutálnim motorem ze závoďáku :-D to je víc jak recese :-D
 
 
Datum: 08. července 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co Petr Adamec na svém pařízkovi :-D to je sebevražda :-D
 
 
Datum: 08. července 2013 20:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15791    
Aby se neohybal rám před zadníma tlumičema. Beztak tam ještě chybí vzpěra mezi krkem a sedlem,to soudruzi nedomysleli,,,,celkově je ten podvozek mizernej...se to vlní jak svině... V rychlostech nad 80km/h v zatáčkách se to vlní až to začíná bejt nebezpečný a kdo kdy jel na seriovym podvozku j20/21 víc jak 90 tak potvrdí,že už je to o rozbití huby i na rovině :-D :-D A nebo alespoň muj jo :-D
 
 
Datum: 08. července 2013 19:58
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a hlavně, tlumiče ti tu část rámu tlačí směrem do sedla a když to tam nedáš, tak budeš zachvilku motorem škrtat o zem :-D
 
 
Datum: 08. července 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dám to tam dík ;-)
 
 
Datum: 08. července 2013 19:36
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus to tam nedat a poznáš sám. je to tam aby se nekroutil rám v zátáčkách apod...
 
 
Datum: 08. července 2013 18:37
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel15794    
Zdar draci, vím že to zní blbě! Ale jsem úplně bezradnej! měl jsem rozhozenej motor! a dal jsem ho dokupy a nefunguje mi spojka! Rozhodil jsem ho znova vyměnil jsem lamely! ve spojcee jsem všechno překontroloval! všechno sedí, jak by mělo! ale pohůžel stále nefunguje. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2013 23:18
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel14157    
máš tam mezilamelu? a máš otočené správně lamely ? šli echce do řetězu? posouvali se doře na koši ? všechno musí jít lechce.. nesmí být napasovaný do řetězu,musí tam jít volně jinak nepůjdou od sebe i když spoku zmáčkneš.. a musí se hýbat na koši lehce..nový jdou blbě.. musí se upyllovat..
 
 
Datum: 18. července 2013 23:18
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj máš mezi krátkou a dlouhou tyčkou kuličku?
 
 
Datum: 09. července 2013 23:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
napiš jak nefunguje jsou 2 možne stavy spojka unáší i když lameli jsou posunuty..nejde zařadit jde přez zuby.. druhý stav je spojka klouže.. tj stroj se nechce rozjet motor samovolně letí do otáček a nezrychluje.... nic mezi tim pokut je vše na svem místě nejni zvláštní je uplná ztáta funkce a tzn ze pačka je namrtvo volně... někde ti něco chybí anebo se spojkou nejde hnout otočene lameli.... pokut se ti do toho chce schod nad spojkou a pozoruj zda se ti lameli posouvaj.....pokud ano je to už je o nastavení....pokud ne někde nějaký díl chybí.....
 
 
Datum: 08. července 2013 18:07
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel15793    
Zdravim, je možný mít špatný gufero, když jedu na jedničku úplně do max, pak dam dvojku a do kopečku nic? Už nevím co s tím.Jehlu mám na 3 zářezu od shora,když ji dam na druhej jak má byt tak se vůbec nerozjedu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2013 13:14
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel15796    
Tak gufero pod magnetem vyměněný a problém stále stejný.Co to může podle vás ještě byt?Poraďte už fakt nevím
 
 
Datum: 10. července 2013 13:14
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel15796    
Tak jsem koupil novy kladiva, novej kondík nacpu to tam,nastavim předstih a stále to samé.Skusim asi to gufero,jinak už nevím.
 
 
Datum: 09. července 2013 12:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
a ja bych ti dal za pravdu gufero pod zaplkem muže být ko
 
 
Datum: 08. července 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15791    
Seřiď karbec a zapalování
 
 
Datum: 08. července 2013 17:28
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel15792    
nejakej odkaz kde sezenu el.schemu na jawa 250/559 s krabickovym reglerem ? diki :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2013 18:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
maš to i s navodem ale principi jsou napsany http://www.jawamania.info/technika/detail.aspx?techid=156
 
 
Datum: 08. července 2013 18:10
 
 
 
 
Jméno: kenny636      IP: uživatel8034    
Zdravím všchny ve spolek. Potřebuju poradit s převodovkou u 250 kývačky. Převodovka mi nechce řadit 4ku. Už jsem rozebral několikrát motor, vyměnil jsem i kulisu razení za novou co jsem koupil a vždycky když to sesadim všechny stupně jdou ale tu 4ku to tam prostě nedá. Nevím co s tím, zkoušel jsem tam dát zas tu starou kulisu ale ani na tu to nejde. Už si nevím rady co s tím. Prosím poraďte někdo, budu strašně vděčnej. Předem díky za všechny reakce. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2013 8:43
 
 
 
 
Jméno: kenny636      IP: uživatel8034    
Nene, tím to nebylo. Už jsem na to přišel. Bylo přidřený kolečko na hřídely a vidlička neměla sílu ho přetlačit až do konce. Na hřídely chodilo volně ale v krajní poloze kam se mělo při řažení přesunout drhlo takže proto tam ta rychlost neskočila. Vyřešila to jemná brusná pasta kterou jsem ojel to místo. Doteď ale nechápu jak se to stalo když jsem jen rozebral motor, vyměnil ložiska a pouzdra a zas vše složil. Převody jsem jen vyndal a nic s nima nedělal tak fakt nechápu co se tam odehrálo Ale naštěstí už je to ok. Díky za předchozí reakce.
 
 
Datum: 29. července 2013 8:43
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Čau, nemáš přeházeny ozubený kolečka v převodovce. Mě se to jednou podařilo a jezdilo to, ale 4 jsem měl mezi 2a3. Čus
 
 
Datum: 29. července 2013 8:24
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel15467    
nevíte o nějaký dobrý stránce na simson díly ? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2013 12:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14866    
motoustí měli dost věcí a super ceny ....
 
 
Datum: 09. července 2013 12:37
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
akf-shop.de
 
 
Datum: 08. července 2013 19:58
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel15467    
díky :-)
 
 
Datum: 08. července 2013 19:18
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ostatní snad prominou odkaz - http://www.moto-prodejna.cz/ sám sem taky občas nakupoval, mám frézu co má motor ze simsona, nebo ještě http://www.motoklasik.cz/
 
 
Datum: 08. července 2013 16:21
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdarec draci,vím že jde o inzerát,ale chci se vás zeptat jestli by někdo neměl tyhle díly na jawu 90 (matici na upevnění levého krytu,maticí prochází klíček k tištěnému spoji.Sací kolínko i sitičem, tenhle díl se nachází u karburátoru. Tyhle díly sháním už dlouho, moc by mi tí někdo pomohl,kdyby tyhle díly měl,na ceně mě nezáleží,děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2013 21:47
 
 
 
 
Jméno: Lukyn      E-mail:      IP: uživatel13625    
Mozna jeste neco mam napis mi na majla o vejkendu mozna pojedu na chalupu tak ti napisu co jeste mam termixnator@seznam.cz vim urcite ze mam jeste drzak riditek a to kolinko mi taky neco rika ze by jeste mohlo bejt :-)
 
 
Datum: 10. července 2013 21:47
 
 
 
 
Jméno: Kozeal      IP: uživatel1859    
Ahoj, chtěl bych se váma poradit ohledně svého stadiona, chystám se s ním na závody na plochou dráhu v kategorii Standart. Roky nazpět jsem jezdil vrtání 38,5 a 3Kr píst a tím, že spodní 2 kroužky jsem nechal staré jeté ze sezony a vrchní jsem dal nový, něco ve smyslu 1 kroužku alá 3 kusy. Letos přemýšlím o vrtání 40mm a teď babo raď dát tam 1kruh nebo 2kruh, máte zkušenost? Děkuji za názory v diskuzi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2013 13:54
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, mám ještě jeden dotaz ohledně pístů. Takže, já mám na pístu označení 4B. 4 (nebo taky IV) by mělo být číslo výbrusu, B by měla být tolerance. Podle tabulky mám píst 38,95–0,01 a válec 39,006 +0,005 - sedí to i s hodnotou naměřenou posuvným měřítkem (samozřejmě jen v řádech desetin). Píst by měl být teda zaokrouhleně 38,95. Jenže písty co tu vidím se prodávají jen po čtvrtinách, např. 38,00; 38,25; 38.50; 38,75; 39,00; atd. .. Jak to teda je? Moc děkuju za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2013 16:22
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jsem potřeboval vědět. Díky moc!
 
 
Datum: 08. července 2013 16:22
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15791    
Řešíš to tu dva dny a absolutně nechápu proč. Jediný co tě zajímá je vrtání válce a to je 39mm,koupíš prostě píst na 39mm,buďto na něm bude vypálený laserem 39,00 a bude to ten lehčí lepší maďarskej (rozměr 38,95) a nebo koupíš levnější píst s vyrytym číslem 38,97 či 38,98 (skutečný rozměr u obou 38,95) a ten je těžší s plnym dnem made by turek či indie...nicmoc.... Nic jinýho nevymyslíš... Na a,b,c se dnes už nehraje... Bacha na levný čínský písty,některý maj atypickej boční zámek a jiný maj zas nějak divně moc velký rozestupy kroužků. Ponevač se v tomto oboru trochu pohybuju,tak ti doporučuju píst a kruhy koupit zde,jezdí mi na nich desítky válců a vždy perfekt!
 
 
Datum: 08. července 2013 15:24
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
On tam třeba je 39,00, to nevím. Je to podle tabulky, která je asi na originální písty.
 
 
Datum: 08. července 2013 14:13
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To znamená, že pokud je to po těch čtvrtinách, tak nejbližší větší je 39,00. Mezi nimi je rozdíl 0,05 mm. Bude to fungovat? Neztratí to třeba výkon?
 
 
Datum: 08. července 2013 14:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
kup píst pro příslušnej brus a je po ptákách . 2 takt jede i s vulí 02 mm dnešní písty často zahadně nabývaj a mužeš zadřít na tydle tolerance nejni radno moc hrad když maš díli vyrobene upe jinak než original.... pokut bys to chtěl těsněji tak jedině najít borce koupit píst větší a aby ti to na něj nabrousil.... jinak kdo dělá brusy nechává to volný aby nebyli reklamace.....
 
 
Datum: 08. července 2013 13:45
 
 
 
 
Jméno: 11oxojawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chcem si dať na fichtla dať zrepasovať starú vyťahanú reťaz spojky a taktiež aj veľkú reťaz ku zadnému kolu. Neviete mi prosím niekto povedať, koľko by to tak cca mohlo stáť? Lebo viem, aj že firmy na to asi sú, len ceny neviem... Ďakujem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2013 20:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15791    
Jsem asi blbej,ale co se dá zrepasovat na vytahanym řetězu a vytahanejch rozetách ??? Samozřejmně je to nejvíc vytahaný v jednotlivejch spojích,ale nevěřim tomu že by se někomu chtělo roznejtovat celej řetěz a vyměnit v něm jednotlivý osičky/čepy a válečky a pak zase složit 111 článků...... Blbost.....to by na tom ztrávil tejden práce + výroba kalenejch válečků a osiček ... Zase snejtovat článek po článku.... Nevim no,práce v řádu tisíců.....s rozetu by sis představoval jako vyvařit a znova vyfrézovat ? Šílenost... Na to zapomeň.... Vytahanej řetěz a věnec se prostě vymění a jede se dál.... Jedině že by přišel dědeček,udělal cink a řetěz se smrsknul o 2cm ,jiný smysluplný vysvětlení nemam...
 
 
Datum: 08. července 2013 20:48
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
zrepasovat řetěz znamená vyměnit úplně všechny dílky ;-))
 
 
Datum: 08. července 2013 20:30
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za ty peníze co by jsi dal za repasi ( jestli to někdo vůbec dělá) tak by jsi měl několik nových řetězových sad :-)
 
 
Datum: 08. července 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: 11oxojawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shrek, to mám samozrejme všetko nové, aj obé reťaze... Len je mi ľúto vyhodiť tie staré, tak chcem ich dať zrepasnúť a v budúcnosti použiť ako náhradnú reťaz :-)
 
 
Datum: 08. července 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řetězy nestačí, měl by jsi vyměnit i řetězová kola ( primární kolečko-lamely, sekndární kolečko- věněc rozety) protože jinak ti to ten novej řetěz rychle zničí
 
 
Datum: 08. července 2013 14:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
jj primární i sekundární řetěz koupíš novej cena cca 500 za oba nevím kdo dělá primár ale sekundár pořád špičkovej od čz protože čz řetězi pořád vyrábí a v řadný kvalitě.....
 
 
Datum: 08. července 2013 13:40
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řetěz kup novej , starej vytahanej ti už dohromady nedá nikdo :-) :-D
 
 
Datum: 08. července 2013 13:34
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chci zkusit ty tuningové vzduchové filtry. Mám 05, ale je tam výrazně větší průměr, než jsou tu ty filtry. Napadá mě leda tak nahřát přírubu. Zkoušel někdo použít tady ty filtry? A jaké máte s nimi zkušenosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2013 20:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejede to líp ;-) .. pouze to víc řve... tedy placebo efekt a máš pocit že to jede líp ;-)
 
 
Datum: 09. července 2013 20:46
 
 
 
 
Jméno: krmeli      IP: uživatel13182    
zdarec mam filtr RMS na pinckovi a je to fakt poznat jede o hodne lip nez předtím jenomze sem prirubu zvetcoval aby se to vlezlo na karbec protože karbec ma mensi prumer ale je to v pohode
 
 
Datum: 09. července 2013 19:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
Tuning = pokus - omyl :-D
 
 
Datum: 08. července 2013 22:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15791    
Taky je všeobecně známe že pro správnou funkci karburátoru 2T motoru je nutný jistý alespoň menší podtlak v sání. Filtr který bys chtěl použít je na skútry s otevřeným variatorem -tzn. motor jede jen ve špičce,zbytek rozsahu otáček tě nezajímá,nemá to spodek a neřešíš přechody motoru. Samozřejmně mi nemusíš věřit a mužeš na to za 3-4 stovky přijít sám. Má drobná rada byla zadarmo. It's up to you...
 
 
Datum: 08. července 2013 17:37
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A já si vždycky myslel, že pod slovem tuning si mám představit záměrnou, originální modifikaci směřující ke zlepšení činnosti zařízení... ale jak vidím, lze tůnit i směrem od výkonu :-D
 
 
Datum: 08. července 2013 17:36
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Baví mě tuning.. Něco zkusíš - jede/nejede.. Zase to předěláš.. Je všeobecně známé, že vzduchové filtry kuželové tvaru způsobují mimo jiné hlubší zvuk motoru. Ikdyž u 2T motorů je zvuk vždycky vyšší. Nevím, jak by to fungovalo u té 05, ale už jsem to párkrát viděl, a tak jsem to chtěl zkusit.
 
 
Datum: 08. července 2013 17:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15791    
K této problematice mám malé rejpnutí. Ty tady řešíš nějaký krutohustý tunerský filtry a je zjevně vidět,že víš proč. Já tomu narozdíl od tebe moc nerozumim a vymejšlim jak předělat starej velkej filtrbox z hliníku z j05 dle vzoru filtrboxu stage 6 alá motokáry a nejlépe dopasovat na dellorto 19... A to protože je prostě suprovej... tvar,náběhy,objem.... Zároveň se zabývám jen chabými úpravami origo výfuku... Zamysli se nad tím co děláš a proč.... Zvuk není výkon... Co získáš tím že ti bude hučet sání a řvát vejfuk když se poplazíš na jedničku do kopce kde bys na origo odladěnej stroj jel na dvojáka možná i trojáka... Sání a vejfuk jsou citlivý a každá změna je znát na výkonu...
 
 
Datum: 08. července 2013 16:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
laděnej lauf??? ale vším tímto výkon ztracíš.... jinak hold vyrobit redukci a narvat tam tento.... žadnej problem ... jinak ti filtry jsou na 2é karbece .....což by bylo vhodný i na tvuj stroj maj většín difuzor....
 
 
Datum: 08. července 2013 13:49
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nějakej tip na úpravu toho airboxu? :-) .. Chci to trochu našlápnout a aby to mělo taky trochu sportovnější zvuk.
 
 
Datum: 08. července 2013 12:14
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkušenost mám... nestojí to za nic! S ničím jiným to nejede tak dobře jako se správně odladěným airboxem.
 
 
Datum: 08. července 2013 11:52
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel15789    
ahoj, prosím vás, teď tady byla akce válec + píst a seša tam psal slícovat kanálky, jak to mám udělat? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2013 17:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15791    
Mužu poprosit o odkaz ? Hledal jsem a našel už jen holej polskej válec 38mm.
 
 
Datum: 08. července 2013 17:09
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel15789    
aha :-) tak to celkem sedí, děkuju moc
 
 
Datum: 08. července 2013 15:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
kup si papírove těsnění mezi valec kartery a podle něho jehlou orísuj tvar kanalu a plynule je opiluj aby byli stejně na motoru i na válaci vše pak pečlivě očissti.... anebo to mužeš smontovat jak to je a trochu výkonu oželet....
 
 
Datum: 08. července 2013 12:06
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
zdar draci nevíte prosím kde sehnat pružiny vidliček řazení do čz 125/453 175/450 nebo 250/455? jde o pružinku která je v řadícím automatu jsou tam dva kusy u řadicíh kolíčku (válečky se zkošenou hranou) děkuji na FK jsem je nenašel.. kdyby se někomu váleli doma byl bych vděčny za ně :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2013 11:12
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15032    
Zdarec draci mám problém se svým pionýrem. Dříve jezdil v pohodě a nedávno mi chcípl a přestalo to házet jiskru. Už se v tom hrabu dva dny a docílil jsem pouze slabé jiskry a ani to snad není jiskra je to jakási prskavka. Prostě to není jedna pěkná jiskra ale mnoho malých. Pionýr tak sice jede ale pořád vynechává a není to ono a ještě k tomu této jiskry dosáhnu pouze pomocí velkého odtrhu(cca 1 mm +). Zkoušel jsem měnit svíčku, fajfku, rotor, vačku, indukční cívku i celý jiný stator s cívkami a stále nic (nemám ovšem jistotu, že měněné věci jsou v pořádku) a proto se k vám obracím s dotazem, zda nevíte čím by to mohlo být. Ještě pro doplnění rotor je 05 a stator 20W. Ještě bych se chtěl zeptat, co znamená na rotorech např číslo 4/1 , 3/3 atd. Děkuji za rady a ať to lítá odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2013 0:16
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Není co dodat, Pepa vše tu řekl :-) ...
 
 
Datum: 14. července 2013 0:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
rotor maš spravnej se statorem ...a co opilovat kladívka a dát odtrh 04mm ? to mžorání je tím nevhodným odtrhem.... prostě to nastav jak má být ..a pak zjisti zda to má jiskru.... jestli nemá kldívka nechej napokoji a vyměn svíčku fajfku kabel indučku kabel ke kostře kabel na kladívka a nakonec kondík.... ale za mě myslím že máš pecku na kladívkách popř je máš mastný takže je očisti odtrh a bude to ok...
 
 
Datum: 08. července 2013 18:22
 
<  275  276  277  278  279  280  281  282  283  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 22:22:14 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu