Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 je lepší hlava z 05 než z 21 ,motor z 21čky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2013 7:48
Jméno: pepa
IP: uživatel15872
 21 má větší koprese jak je tam ta ledvinka.... tudíš motor s ní je vždy výkonější ... poud teda namáš vrtaní 40 a víc na něj jde líp doprasit 05 a komprese jsou srovnatelný
Datum: 23. července 2013 7:48
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 zkus použít tlařítko HLEDAT, řešilo se to tu milionkrát, nebo se zkus aspoň sám zamyslet...
Datum: 22. července 2013 19:57
Jméno: Dracek
IP: uživatel15867
 Zdarvím , POtřeboval bych trošek poradit ... Známej se zbavolal pionira Jawa 20 ... když tam zařadim jedničku a jedu tak to trošek pocukává ... pokud řadičku držim nouhou přitáhlou nahoře tak to cukat přestane ... Dvojka už necuká ani trojka ... ( Můj názor je že v motoru je odrbaný kolečko ) Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 20:07
Jméno: jezda
IP: uživatel14157
 mě to dělal řadící automat,ale on vypadnul vždycky z drážky když se dala 1čka
Datum: 22. července 2013 20:07
Jméno: Dracek
IP: uživatel15867
 Děkuji za radu jsem jsi to myslel ale chtěl jsem to vedět na 100% abych to nedělal zbytečně
Datum: 22. července 2013 19:55
 Přesně, rozpůlit a hned budeš mít jasno...práce na dopoledne i s vyndánim z rámu...
Datum: 22. července 2013 19:27
 Může bejt už vydřená vidlička a x dalších věcí.. prostě to budeš muset rozpůlit a zjistit co tomu je
Datum: 22. července 2013 18:10
Jméno: Ladislav
IP: uživatel15864
 Cau chtěl jsem se zeptat mám babetu 207 a nemam ktomu žadnou kartičku ani pojištění dá se to nák zařídit abych stim mohl jezdit po dopravních komunikací za odpověd moc děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 11:45
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 Nikdy jsem ji nepotřeboval. Kdosi kdysi namítal, že to nahrazuje techničák, ale Babettka, jak je známo, není v registru vozidel, takže je to kravina (nemá co nahrazovat)...
Datum: 28. srpna 2013 11:45
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Podle mě taky není potřeba , mám Korádo s kartičkou která není na mě a nikdo mi nikdy nic neřekl
Datum: 28. července 2013 9:38
Jméno: pepa
IP: uživatel15868
 opiš si čísla ze štítku a zajdi na pojištovnu ..kartička snad být nemusí... jezdím 210 taky bez ní jen z papírama od povineho....
pojištovna z toho má peníze tak sou vstřícní jen nezapomen pořád platit protože kdybs přestal tak je to v registru ..musíš to pečlivě zrušit....
tak jestli má někdo připomínkyohledně kartiček sem s nimi....ja osobně jezdim bez ní...
Datum: 22. července 2013 16:41
 Zdravím kolegové,
sháním náhon (komplet ústrojí) tachometru na stadiona. Na mém je pouze vlastní těleso převodníku, ale vnitřek je vybraný. Za nabídky Díky. Zdeněk
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 15:04
Jméno: Ladislav
IP: uživatel15864
 Cau máte někdo skušenosti s karburatorem Karburátor DELL ORTO na jednorychlosti babetu 207 potřebuju vědět jak se to chová jestli je lepši než orig za odpověd moc děkuju
za
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 16:45
Jméno: pepa
IP: uživatel15868
 je to tak jednoduchej motor že to moc nepomáhá ...nej tuning je na ní výbrus ten vyjde snad laciněji než karbec.. a stejne musíš do kopce tapat....o dost výkonější je 21é na ní už se dá jezdit bez šlapaní ... a stadák je srovnání s tímto stíhačka.... mám je obě 210 i 207...207 je stroj pro 15 letou soudružku či max do nejbliší hospody.....
Datum: 22. července 2013 16:45
 Ahoj draci, chci kompletně lakovat pařeza. Kolik myslíte že na to padne barvy ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 13:42
Jméno: menhart
IP: uživatel15207
 Ahoj mam motorku která má najeto přes 26 tis. km. Motorka potřebuje výbrus.Ptám co budu všecho potřebovat + cenu.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 18:27
Jméno: menhart
IP: uživatel15207
 Jo jezdilo to i líp včera když jsme dávali závody kámoš jel na 125 asi 8 kw tak mě málem dal.Vždycky jsem ho na emzetě natřel.Měnil jsem gumu co je na rozetě a kryt rozety a od tý doby to jede nějak míň se mi zdá  ale výbrus už mám v plánu pul roku.
Datum: 22. července 2013 18:27
Jméno: pepa
IP: uživatel15868
 na mz 1500... výbrus a píst čep kruhy a segrovky nový.....možná někde lacinějí..ber to s rezervou...a hlavně si to bude sedat tak to o moc líp hned nepojede.....
Datum: 22. července 2013 16:47
Jméno: menhart
IP: uživatel15207
 Díík za rozepsání  mám ezmetu 150 etz.Doufám že to pojede když udělám ten výbrus
Datum: 22. července 2013 15:07
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 Zdar cena se odvíjí od typu motorky třeba já na čz 250/455 platím za vybrus, píst (almet), kroužky 880kč, u fichtla to bylo 550kč tj. kroužky, píst, čep, vybrus  , jestli má motor najeto 26k km tak bych ho půlil měnil ložiska, gufera a díly na hraně opotřebení např vidličku řazení pružinky apod. přeber si to jak chceš
Datum: 22. července 2013 14:08
 Zdarec, dneska jsem koupil plynové lanko na mojí 555. Měl jsem strašný problém ho tam dát, nakonec jsem změřil to staré původní a zjistil jsem, že je o cca 2 cm delší než to nové. Které lanko tam teda dát? To nové tam fakt nemůžu narvat. Měl s tím někdo taky problém? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 17:00
Jméno: pepa
IP: uživatel15868
 jo měl pomohl delší napínák na víčko v karbeci ... a asi ti nezbude než to někde podložít něcím...
Datum: 22. července 2013 17:00
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 zdar, potřebuju poradit jak má být naplý primární řetaz na 21čce, o kolik má být prověšený nebo tak, předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 12:58
 Zdarec draci,potřebuju zjistit jak zapojit elektriku na simsonu s51 aby nebyla potřeba baterie.. dříve jsem to mnel na simsonu také a stačilo jen prohodit 2 kabely ,jen už nevím jaké.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 10:38
Jméno: radek
IP: uživatel12656
 Hele chlapy zkousel nekdo z vas menit lozisko pod retezovym koleckem aniz by pulil motor ? Vyndat gufero,segrovku,ale jak je pak vytahnout.. ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2013 18:45
Jméno: jawajede
IP: uživatel14748
 jo vzal jsem magnet a slo ven
Datum: 14. srpna 2013 18:45
Jméno: Kudrbacz
IP: uživatel15862
 Dobrá zpráva je, že už motor šlape... jede krásně.. ale je tu další problém... když jedu bez světel pohoda.. .zastavím... a motor jde do volnoběhu .. ale když rozsvítím světla.. tak ve volnoběhu motor chcípne... ale když jedu a zapnu světla motor stále běží, než někde zastavím.. potom zase chvilku běží a chcípne.. nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 9:16
Jméno: Kudrbacz
IP: uživatel15862
 je to babetta 207  ...
Datum: 22. července 2013 9:16
Jméno: ejdzej
IP: uživatel14157
 Draci,znáte nějaký stránky,kde se dají sehnat upravené věci na pionýra ? menší primání kolečka,upravené lamely,upravené převodovky apod. kdyžtak stačí odkaz..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 7:45
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 sak tady na fichtl kramku mas u tech věsí napsane tuning
Datum: 22. července 2013 7:45
 Planuju koupit vejirovou hlavu ale resim objem spalovaku. Mam lehce upravenej valec- slicivanej,rozsireni sani a vyfuk. Premyslin od 5,5 co vy na to? Malinko snizenou bych ji bral s ohledem na motor. A chtel bych k tomu hikone ale nevim nevim..jakyvmate zkusenosti?
Pak bych se zeptal- tlumeny svetla jsoy dolu a dalkovy nahoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2013 0:03
 když je tu tohle tema vejde se vějířová hlava do klasických 20 plechů ?
Datum: 25. července 2013 0:03
 Ty jo,to je ohlasů  Už mi psal,něco vymyslíme. Hlavu určo 5,4ml hvězdu - souhlas - válec zní ok,jen to sání to asi chce udělat... My se nějak domluvíme
Datum: 24. července 2013 8:23
 mám 5,5ml, dělal mi to standa a jede to s hikonem jako bejk... jestli tu bude, tak to popíše
Datum: 23. července 2013 21:22
 Jestli sem zabrouzdí standa určitě ti řekne co a jak
Datum: 23. července 2013 12:00
 To by taky urcite slo  ale pockan jestli nekdo neporadi co dal s valcem udelat,jestli muzu jeste posunout vyfuk nebo zvetsit sani.. Urcite bych neco jeste zkusil ale nechci neco zkouset a prijit o valec
Datum: 23. července 2013 11:19
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 Kemos, hele napiš stejskymu, hlavu udělá podle válce rychle a bez problémů.
Datum: 23. července 2013 10:57
 Samozrejme bych chtel brat ohled na zivotnost..
Datum: 23. července 2013 10:11
 Tak dodavam ze vyfukac je pul mm do stran a 1,5 k hlave..dal sem nezkousel,motor ozil a 3ka vyjede kopce.Vrtani 38,25 ale budu delar vybrus takze vetsimu vrtani se nebranim ale zase ke 40 moc nechci,mam to jako cestovku tak aby bylo pripadny misto pro dalsi vybrus.Takze kdyby jste mi poradily jakou hlavu k 38,5 a popripade vetsimu vrtani..39-39,25.. a kombinace a hikone? Ma cenu? Nebo nejaky hodnoty vyfukacu,ze bych mu pridal..sani je slicovany a na prepousteci sem nesahal.
Datum: 23. července 2013 10:08
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Osobně mám radši měkčí motory, co se točí než traktory s velkou kompresí .) Ale proti gustu... trapped 1:5,8
Datum: 22. července 2013 20:26
 nee sory hoši je to teoretickej..
Datum: 22. července 2013 18:19
 Podle výpočtů co nás učeli ve škole mi vychází přesně 12.41  no hele je to skutečnej.. jj vím že dřív se jezdily velký kompresní poměry
Datum: 22. července 2013 18:17
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 cca výpočet ..... ((4 x 3,1416 x 2,79) + 4,4)/4,4 = 8,96 ....takže 9...(PS : na položení kroužku vůči korunce seru,nehraje význam,nemění objem spalovacího prostoru o víc jak nějakou setinu) ... teoretickej 55 + 4,4 / 4,4 = 13,5
Datum: 22. července 2013 16:38
Jméno: marquee
IP: uživatel15866
 to Jawa46: jako myslíš 12-13:1 teoreticky nebo skutečný? Protože je fakt že dřív se skutečných 12-13 jezdilo, dnes se spíš využívá 12-13 teoretických tedy někde mezi 7,5 - 9 někdy až 9,5 ale to už je docela extrém
Datum: 22. července 2013 15:19
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 to není problém, odlitek prodává za devět stovek
Datum: 22. července 2013 14:00
Jméno: standa
IP: uživatel15863
 Jj,má pěknou tu hlavu,,taky sem si jednu za litr sehnal
Datum: 22. července 2013 13:54
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 hele stando, stejskyho hlavy jsou kvalitou úplně někde jinde a nevím o lepších, takže bych se ani o srovnání nepokoušel http://www.ms50.cz/_h.html
Datum: 22. července 2013 12:50
 Hele obecně platí že od kompresního poměru 12:1 už to vadne.. no já jezdím 12.47, chlápek co vyhrál v Praze mopedy (race of champions) a moped mu 130 jede  tvrdí jak je kompres pod 13 tak to hovno jede..  takže ono fakt záleží jak máš udělaný ty kanály  mě často říkají jak můžu s 4.4ml hlavou a 39.75 vrtáním jezdit, pak když to někomu pučím je z toho ucáklej jak to táhne  . Válec mám tady od standy akorát jsem si natáhl vejfuk až na 27.9 a jsem spokojen
Datum: 22. července 2013 12:25
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Ano,obecně 5,5ml je ok,ale záleží jak a co má udělaný ve válci....jestli má třeba vejfuk jenom rozšířenej a neposunutej dopředu a vrtání nějaký velký,tak už muže bejt 5,5ml moc tvrdá.... S tim že hlava tady z krámku stojí za prd souhlasim,ale daj se v ní udělat pěkný spalováky 5ml a 5,2-5,3ml...jako základ je dobrá... Stesjkal má taky dobrou hlavu,ta je fajn... když už platit za hlavu,tak by bylo dobrý vědět,jakou potřebuje  Kemos napiš víc,poradíme ti... horní hrana vejfuku ? vrtání válce ?
Datum: 22. července 2013 12:02
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 5,5ml je bez problémů použitelný, jen je potřeba aby hlava měla i další parametry v pořádku, antidet. št., adekvátní vrtání atd., ne jak tady ten šmejd z fichtlkramku
Datum: 22. července 2013 7:06
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 To musíš vědět ty jaký chceš kompresní poměr, těžko někomu radit když nevíme o kolik máš probraný kanály a kolik chceš výsledný kopresní poměr mít. Ono taky je rozdíl mít 5,5ccm na vrtání 38 nebo 41mm. Co se týká Hikone výfuků je toho tady napsáno spousta, jen nebuď líný a prohledej fórum, to samé platí o těch hlavách. Milionkrát stejný dotaz.......... Všichni chtějí ladit motory a neumí použít tlačítko "HLEDAT"
Datum: 22. července 2013 6:17
 Takze jestli resis preklepy a jedno i- rozsireny- tak s tebou soucitim
Datum: 21. července 2013 23:39
 Pisu na mobilu..:-/
Datum: 21. července 2013 23:32
Jméno: vojta
IP: uživatel14274
 Nejdřív investuj do hodiny češtiny  ...
Datum: 21. července 2013 23:26
 Zduř draci vím že to sem nepatří ale nevim kde se mám zeptat. Jak se jmenuje ta věc na vystražních světlech u auta co zapíná a vypíná blinkry a jestli se to dá sehnat na 5 voltů ??? dik za rychlou odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2013 23:20
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 nebo taky cyklovač
Datum: 21. července 2013 23:20
 to je přerušovač blinkrů, a mohl by ti posloužit ze simsona ten je na 6V
Datum: 21. července 2013 22:43
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec hosi potřebuji poradit mam valec a ze spodu jak se dává koleno je díra není tam závyt a ta díra je velká uz nejde provrtat co s tím ? dekuji za kazdou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 11:00
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Udělej závit m10 a použij vložku/redukci m10/m6 .... pak nemusíš ani vrtat koleno
Datum: 22. července 2013 11:00
 technologii TIG to vyvařit pujde..
Datum: 22. července 2013 8:29
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 nevím na kolikátku sroub je ta díra ale je tak velká že uz nemuzu vrtat proste vecí sroub zas nedám přes koleno a koleno uz nemuzu provrtat protože by bylo po nem. budu moset teda asi zehnat neakou vložku . nebo neslo by to třeba vyvařit se svářeckou ?
Datum: 22. července 2013 7:31
 uz je tam díra na závit M8 ? ... muzes zkusit M9 ale to se bude spatně shánět.. a dát tak redukční čep a zalepit ho ... uz sem videl i ze byl strzeny zavit i na sroub M8 tak byla tesne vedle udelana dalsi mensi dirka a tam vrazeny dalsi sroubek a drzet ten velky sroub
Datum: 21. července 2013 22:59
 co nejde provrtat ? jestli je tam ten šroub zalomenej tak vem vytahovák a ten šroub vydělej a pokud tam není tak jenom zvětš díru a udělej tam závit
Datum: 21. července 2013 21:50
 Udělej tam nějakou vložku a do tý řízni závit...
Datum: 21. července 2013 21:17
Jméno: mz
IP: uživatel15207
 Ahoj draci tenhle týden budu mít výbrus je správné překroužkovat píst?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2013 21:02
 Jak to myslíš? Při výbrusu se dává nový píst i kroužky...
Datum: 21. července 2013 21:02
 Zdar,
prosím poraďte jak sundat rozetu z klikovky na motoru ze 634ky. Udělal jsem si stahovák ale ten selhal. Zkusil jsem i masivnější a účinnější stahovák ale se stejným výsledkem. Motor má najeto 20k a nikdy se v něm nikdo nerýpal. Můžete pls někdo poradit? Zdá se že tam to zpropadené kolečko nalisovali za tepla. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 7:24
 To jsem též zkusil. nasadil a našponoval stahovák. Kamarád nahříval autogenem kolečko a já se pral se stahovákem. Stahovák jsem při tom snažení zničil.
Datum: 22. července 2013 7:24
Jméno: reno77
IP: uživatel14326
 Většinou zabere nasadit stahovák napnout a nahřát to kolo,popř. klepnout po nahřátí
Datum: 21. července 2013 22:05
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 Zdarec, mám jawu 125 dakara je tam 15z kolečko a je to hodně do síly než do rychlosti těch 60-70 idelání rychlost nic nevibruje. Chtěl bych tam dat 17z myslíte že to v pohodě utáhne? Momentálně mám najetý 600km.. tak ještě to není zajetý doufám, že to ještě nějaký výkon pustí
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2013 23:28
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Dej ho tam klidne, pojede to toho bych se nebál  ...
Datum: 21. července 2013 23:28
Jméno: jawa
IP: uživatel14936
 ahoj prosím poraďte mam na mustangu takovy problem na dalkovy mi svítí zadní světlo když ho přepnu na tlumený tak zadní vypne na přepínači mam 2 modrý na krajách a 1 červený v prostředku nevim jestli to neni nějak blbě daný ale když jsem to zkoušel jinak tak to bylo ještě horší už nevim co s tím
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 6:24
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Možná by to chtělo napsat co máš za stroj případně co je tam za typ elektroinstalace. Vedou ti k zadnímu světlu dva dráty?? Máš pod zadní žárovkou z obou stran izolační podložky?? a nemáš náhodou prasklé vlákno v přední žárovce??
Datum: 22. července 2013 6:24
 hele už párkrát sem u J20 viděl že zadní světlo svítilo jen s tlumeným.. s dálkovým nesvítilo
Datum: 21. července 2013 23:38
Jméno: jawa
IP: uživatel14936
 ne mam jednu s jedním vláknem a prasklá není
Datum: 21. července 2013 20:13
 A nemáš prasklou žárovku ?  nebo zkus v zadním světle žárovku otočit teda pokud máš zadní světlo na dvě žárovky
Datum: 21. července 2013 20:06
Jméno: jawa
IP: uživatel14936
 no celá elektrika zadního světla je 2 metry gable a 4 nejaky svorky a ty jsou v pořádku tak si myslim že to bude v tom přepinači
Datum: 21. července 2013 19:35
 Chybu bych nehledal v přepínači světel, jednoduše zkontroluj elektroinstalaci a za 15 minut to bude svítit jak má...takhle od monitoru toho nezjistim víc než ty...
Datum: 21. července 2013 19:25
|



|