Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mates
IP: uživatel15837
 Jak dlouho mohu mít motorku jawa 50/20 v polopřevodu? Mám papíry ty budu odhlášené na mě a jelikož motorka v takém stavu, že momentálně by evidenčku neprošla-není poskládaná-skládám z více dílu a jenom si to pojistím na sebe a nechám odhlášené v polopřevodu na mě a když třeba toho roku v prosinci pojedu na evidenčku a pak přepsat tak nebude to problém? pojisku začnu plati již od tedka.Díky za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2013 10:49
Jméno: Jarin
IP: uživatel15881
 Měl jsem to podobně, motorku jsem dostal před rokem na Vánoce a byla v nepojízdném stavu. Tak jsem jí pojistil, dal dohromady a až v září jsem udělal EK+STK a přepsal. Jediný co jsem udělal jinak je to, že pán nic neodhlašoval, napsal mi plnou moc(formulář mají na úřadě a podpis majitele nemusí být ověřen) a já to pak rovnou přepsal na sebe.
Datum: 25. července 2013 10:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak tak taky se mi válí vozejk za auto 2,5 roku pod pergolou  když platíš pojistku tak to nikdo řešit nebude,ale at tě nechytnou benga na silnici , mohl by bejt problém
Datum: 24. července 2013 10:14
 dulezite je ptatit povine ruceni.... v poloprevodu mam motorku od roku 2007 ... stale neni ve stavu aby vubec prosla EK a nedejboze stk
Datum: 23. července 2013 22:19
 Zdar, mám mustanga s vydlicí ze Simsona a vždy po 10 - 15 skocích se o hodně povoluje ta spodní matice co drží krk řízení nemáte s tím zkušenosti nebo popřípadě nápad jak to poštelovat ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2013 7:20
Jméno: djrjd
IP: uživatel16049
 Protoze seriova vidle neni nato stavena ty mamlas
Datum: 13. září 2013 7:20
 to je parádní nápad dám to kamárádovi at to vyrobí (já nemám soustruh) dík moc
Datum: 25. července 2013 10:10
Datum: 24. července 2013 22:29
 Tyhle nejsou a simsoňácký misky  ne tím to nebude.. jezdím je už 2 roky na závoďáku
Datum: 24. července 2013 22:27
 a nebude to i třeba tim, že ty vidle nebudou stavěný na skoky?
Datum: 24. července 2013 21:32
 ok, a proč tady ty ne ? bude to dělat to samý ?
Datum: 24. července 2013 21:27
 Ne ne tyhle tam nedávej dej tak přímo ze simsona
Datum: 24. července 2013 20:40
Datum: 24. července 2013 11:55
 Taky mi to dělalo, je to proto že misky i ložiska už jsou vychozený.. udělal jsem repas i s novou maticí a je po problémech  jaké tam máš misky origo simson? ty jsou totiž moc slabé a časem se úplně promáčknou že budeš vidět kuličky z venku  .. jestli můžu poradit tak kdyby sis kupoval nový tak tyhle http://www.moto-prodejna.cz/nahradni-dily-simson/riditka/lozisko-rizeni-miska-loziska-simson-s51-kr51-sr50.html jsou o hromadu lepší, kamarád mi je stáčel na soustruhu a ejhle byly tak tvrdý že mu to ubrousilo i keramickej nůž.. nakonec to vzal na magnetku  Jo a jestli máš systém miska pio, hromada kuliček o špatný velikosti a miska simson tak to radši udělej jinak nebo si pěkně rozbiješ hubu
Datum: 24. července 2013 10:43
 ted žádnou nemám ale zítra sem dám tím plechem to ale nepude
Datum: 23. července 2013 22:05
Jméno: Blabolak
IP: uživatel14449
 Nevim jak je to reseny ale utahnout a zachytit to ohnutym plechem musi jit. Zkus sem hodit nejakou fotku
Datum: 23. července 2013 21:47
 jediné co mě napadá je pořádně zarvat (zakontrovat) horní matici a použít nějaký přípravek na závity proti povolení
Datum: 23. července 2013 21:15
Jméno: king2
IP: uživatel15876
 chrčí mě dvojka a trojka na ČZ 175/477 co stím? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2013 20:35
 Nevim, může toho být víc, vidlička, kolečko...rozpul to a uvidíš, takhle od monitoru ti víc neřeknu. Práce na 6 hodin i s vyndáním a zandánim do rámu...
Datum: 23. července 2013 20:35
Jméno: king2
IP: uživatel15876
 To je me jasny ale co nejbeznejc zpusobuje to chrčeni
Datum: 23. července 2013 20:25
 Rozpůlit a opravit...
Datum: 23. července 2013 20:24
Posl.aktualizace: 23. července 2013 19:17
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarec jawaři,chci se vás zeptat jak leštíte na motocyklech hliníkové věci ( bloky motorů , středy kol atd.) A ještě se vás chci zeptat jestli někdo z vás ví jak se u 90tky sundává ta spodní část na které jsou položeny řídítka. k tomuhle dílu se přišroubovává držák předního světla a ještě horní držák řídítek , za odpovědi vám všem moc děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2013 17:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 můžu se zeptat proč jsou na krámku znovu ty černý sračkový těsnění pod válec?? Jeden čas byly ty ze zelenáho papíru a ty byly super.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2013 10:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele jediný co ti můžu poradit je zajít někde kde prodávaj spojovací materiál a armatůry atd. a kopit si 1m2 těsnícího papíru 0,3 mm stojí to asi 50,- a uděláš z toho 100 těsnění který těsněj,kupoval jsem zelenej
Datum: 24. července 2013 10:16
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Zdar draci, prosím poradte. Renovuji pionýra 21 ku a chci se zeptat kolik potřebuji té hlavní barvy na stříkání? ty bílé už mám hotové na to stačilo 0,3 L plus ředidlo , ale kolik potřebuji té hlavní? , Potřebuji to vedět abych veděl kolik mám nechat namíchat  ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2013 10:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mě 3 dcl nepřijdou moc když si vezmeš že z toho pomalu půlku stříkneš do vzduchu při stříkání vidlic....
Datum: 24. července 2013 10:18
Jméno: Jarin
IP: uživatel3416
 Jasně to chápu. Ale i tak je to vážně moc, spočítej si plochu, kterou jsi nastříkal a plochu kterou ještě nastříkat potřebuješ a pak si spočítej kolik tě stojí barva. Já ti chtěl jen poradit co by bylo dle mého lepší a pokud stříkáš dvousložkovým akrylátem, tak je škoda vyhodit tolik peněz za barvu, když u solidního lakýrníka by tě to vyšlo na stejno nebo o nějakou tu kačku dráž, ale kvalita by byla lepší.
Datum: 23. července 2013 14:11
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Stříkal jsem: masku, vidlice, prsíčka, ten plech co je pod maskou , kryt řetězu a zadní tlumiče tu spodní část , a všechno sem stříkal i ze vnitř kromě těch tlumičů a vydlice ....
Datum: 23. července 2013 13:33
Jméno: Jarin
IP: uživatel3416
 A jakou barvou stříkáš? No pokud jsi s 3dcl nastříkal jen masku, vidlice a kryt řetězu, tak na to, aby jsi nastříkal kostru, blatník, zadní plech a protikus prsíček budeš potřebovat snad litr. Zkus se pozeptat v okolí jestli někdo nelakuje, dojdi se tam domluvit a nech si to nastříkat. Neber to špatně, ale lakýrník by ti s 3dcl nastříkal celou motorku.
Datum: 23. července 2013 13:18
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 mám na to vyskoušenej Paint Gun, snim to jde dobře a málokdy se mi stavá že to někde neni nastříkané nebo že tam je kapka
Datum: 23. července 2013 12:13
 0,3l bílé = 3dcl, to je docela mazec... já jsem stříkal kompresorem a vyšla mě bílá na 3 nástřiky v množství 1dcl...
Datum: 23. července 2013 12:07
 Dobrý den.Chci se zeptat mam manet korádo a odešel mi tachometr ,nemužu nikde sehnat je možne ho nahradit z Babety.Děkuji za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2013 15:58
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
Datum: 23. července 2013 15:58
 JAWA 20, mám dotázek dával jsem nový pouzdra i ozubený segment nakopávačky. Ovšem když chci moto našlápnout občas se zadrhne. Mám vyzkoušený že když dám mezi blok motoru a nakopávací páku dvě podložky cca celkem 3-4mm široké tak to neklouže.... je to možný?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2013 10:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to možný , protože nový segment je !uzší ! koukni na starý a hned ti to dojde,prostě se k novýmu musí dát podložka
Datum: 23. července 2013 10:07
Jméno: pepa
IP: uživatel15864
 zdar kdo mně poradi chci si kupovat mopeda bud stadiona nebo babetu co jezdi líp ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2013 8:35
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Piaggio Ciao ... nejbrutálnější nejpovedenější moped co jsem zažil... za litr na sto tě doveze všude,absolutně bezúdržbový,bezporuchový,jede i v totálně vylágrovanym stavu, cestovní tempo asi jako j555 těch 50-60 to jezdilo a bylo to vcelku živý... měl jsem to a kdyby mi to neukradli,tak to jezdí dodnes.... řikam nechápal jsem ten moped .... na jaře jsem dal plnou a na ty moje popojížďky mi ta plná vystačila až do podzimu
Datum: 24. července 2013 8:35
 kazdopadne na stadionu nebi jawette je upne jine svezeni..
Datum: 23. července 2013 23:02
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 určitě radši bych šel do babetty už jenom kvuli vzhledu nějaka pěkna zachovala 210 stou novější vidlicí,akorat liješ benzin
Datum: 23. července 2013 12:17
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Mám babetu 210 ku investoval sem do ní asi 3 tisíce a jezdi dobře už mám sní najeto 5 tis od GO a jezdí mi 62 Km/h
Datum: 23. července 2013 12:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vzhledem k pohodlnosti jízdy bych volil asi babetu,mám s11 ale nemám ho na běžné ježdění je to trochu vybrátor  ale je pravda že mám silentbloky v pr...
Datum: 23. července 2013 10:10
 tak predevsim zalezi na co mas penize.. ono stadion neni sradna za litr jak babetta .... stadíka mám (momentalne ve stavu renovace) a uz me stal 5 litrů a neni jeste hotový
Datum: 23. července 2013 8:39
Jméno: pepa
IP: uživatel15872
 zdar jmenovče pokut ho zrovna nevykopali z rybníka tak stadion.. mám 210 207 bábu ale stadák jede gut....kor 22 jen je o nějakých 20 let starší než babety a to muže být znát na stavu
Datum: 23. července 2013 7:35
Jméno: vem
IP: uživatel15207
Posl.aktualizace: 22. července 2013 23:15
Jméno: dannek
IP: uživatel6617
 Zdarec draci chci se zeptat kolik byste mi dopoučili trysku na 3kanal do orig karbecu. Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2013 10:23
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 laditenlou trysku na origo karbecu mám 4 roky, jezdim závody a je to nejlepší, co jsem kdy měl  , doporučuju
Datum: 26. července 2013 10:23
 Laditelnou trysku nekupovat!!! Tím krámem to nenaladíš, ani kdyby ses posral. Standa má pravdu... když už máš tříkanál, byla by škoda tam to dellorto nesehnat
Datum: 23. července 2013 12:02
Jméno: standa
IP: uživatel15863
 Tak tam dej třeba Dellorto 19,,,,ten 3K to líp naplní a sou na to trysky od 70 po 120 ? No je jich mraky... Origo karb se ti bude srát stejně...
Datum: 23. července 2013 11:59
Jméno: danek
IP: uživatel6617
 na aukru ji nemůžu najit :/
Datum: 23. července 2013 9:31
Jméno: pepa
IP: uživatel15872
 si kup laditelnou na aukru za 450 s poštou....a máš vystarano od pruměru 60 do 110
Datum: 23. července 2013 7:38
 Záleží na parametrech válce.. ale na 3K budeš určitě potřebovat vetší trysku
Datum: 22. července 2013 23:54
 a to ti řekl kdo?
Datum: 22. července 2013 22:21
Jméno: dannek
IP: uživatel6617
 S origo bych asi zadřel...
Datum: 22. července 2013 22:12
 do origo karbecu? nejspíš origo trysku
Datum: 22. července 2013 22:10
Jméno: premysl
IP: uživatel13452
 Zdravím, chtělbych se zeptat na bábě 207 se mi začali dělat na svíčce kuličky z karbonu jako kdyby jsem vzal svářečku a naprskal na to a dělá se tam snopel mezi kontakty,je to po překroužkování tak je tam trochu víc oleje je možné že to je tím že je ho tam více je to blbý olej,předstih? poslední dobou se s tím vůbec nedá jezdit. Sorry za tak možná primitivní otázku za odpovědí Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 21:48
 Zdravím.prosim o radu .mám takovej problém se startovacíma packama dával sem je tam noví a nechtej makat tak jak máj .když vyčistim jednu tak zase ta druhá se nemotá a tak ,pls co s tim mám dělat mám skusit objednat další nebo to nejak opravit pls o radu .( jednáse o levou část motoru sou zde takové dva jako válce a v nich sou takoví packy ktery je chytěj a pak to roztočej).
Díkes za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2013 7:43
Jméno: pepa
IP: uživatel15872
 trošku nechápu dotazu ale když to umiješ ředidlem či lihem a ten buben zdrsníš smirkem musí to chodit..
jinak než kupovat nocvý pakny je lepší nechat nalepit starý..... směsi na novejch jsou nějake divne.....a nepatrně i ušetříš
Datum: 23. července 2013 7:43
 Zdravím draci, potřebuju radu radu. Dneska na projížďce mi asi po 2km jízdy pincek postupně vynechával až zastavil... nasvědčovalo to na nedostatek benzínu, pincek nechtěl jet, po chvíli úpornýho roztlačování si ale dal říct (tročku i vychladl). Pak jel výborně... dokud se nezahřál. Pak vynechal uplně a už to nejelo. Svíčka ok, barva krásně cihlová, ale jiskru nehází a ani jiná svíce nejde... tedy asi INDUKČNÍ CÍVKA. A tady je ta otázka: jak ji mám zkontrolovat jestli je ok/ko a je možná oprava? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 22:59
 Nebo kondík!!! Vidíš to, to mě nenapadlo. Dík za připomenutí
Datum: 22. července 2013 22:59
 tohle bych videl na indučku nebo vadný kondík.... oprava nemožná.... pouze výměna.. zkus na zkoušku druhý kondík a pak indučku a uvidíš
Datum: 22. července 2013 22:43
 Čuste.Potřeboval bych poradit s fichtlem.Normálně nastartuju jezdím třeba 5min a když jedu do kopce,tak se mi začne dusit a cukat a zdechne.Dělá mi to už dýl,benzínu mam dost trysky jsem čistil nevim čím to je.. Prosím o radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 23:13
Jméno: mustanger
IP: uživatel15871
 Já bych to viděl na předstih zážehu.
Datum: 22. července 2013 23:13
Jméno: Tofek
IP: uživatel4699
 Zdar chlapi, mam problem s karburaci u 555, smes je porad moc bohata : kouri to jako prase a jde to pomalu do otacek. Celkovej vykon je nizsi nez obvykle. Pincka jsem uz rok nestartoval. Kde muze byt problem ? Zkousel jsem plovak ale vypada ok.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2013 15:31
Jméno: standa
IP: uživatel15875
 No je to možný. Blbý je,že dokud je nevyndáš tak to nezjistíš.
Datum: 23. července 2013 15:31
Jméno: Tofek
IP: uživatel4699
 No nejak moc bile to nekouri, ne vic jak obvykle. Zajimavy je, ze kdyz jsem to prvne nakopl tak to chytlo hned, a po chvili to zacalo vic a vic kourit a hur turovat a hur chytat. Ze by to byl ten olej ?
Datum: 23. července 2013 11:38
Jméno: standa
IP: uživatel15863
 A nekouří to bíle ? Když to žere převoďák tak se to chová jako bohatý a mizerně to jede.
Datum: 23. července 2013 10:55
Jméno: Tofek
IP: uživatel4699
 On je nejakej smer jak tam davat ten plovak ? To sem nevedel !
Datum: 23. července 2013 10:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak ještě jednou koukni do plovákovky a koukni jestli třeba nedáváš plovák obráceně nebo jestli uzavírá ten jehlovej ventil můžou tam být nečistoty a pak protíká
Datum: 23. července 2013 10:14
Jméno: Tofek
IP: uživatel4699
 Jo mam, a kdyz ho sundam tak je to o trochu lepsi (min cudi, lip zabira). Ale bez filtru jezdit radsi nechci...
Datum: 22. července 2013 23:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 taková otázka...máš otevřenej vzduchovej filtr?
Datum: 22. července 2013 22:37
Jméno: Tofek
IP: uživatel4699
 Jo zapomnel jsem rict ze plisek na jehle je na 1. pozici zezhora, takze co nejchudsi smes
Datum: 22. července 2013 18:56
 Myslí te že motorka po prvním nastartování po výbrusu pojede hned o 100% lépe? a pojede více než je její max.rychlost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 21:10
 1:25 něčím kvalitnějším než M2T, např Mogul TSF a u něho bych i zůstal asi... bude to sice víc čoudit, ale nepřidře se... po zajetí oněch 3 nádrží v záběhovým režimu ředit 1:35
Datum: 22. července 2013 21:10
 a jak mám ředit benzín?
Datum: 22. července 2013 20:51
 O nějaké to procento lépe pojede po správným záběhu... tj první 2-3 nádrže to nehoň do plných otáček, ale ani nepodtáčej, při jízdě dělej přestávky a nech chladnout motor, protože se bude zahřívat. No a pak by se měly dostavit výsledky až si to sedne...
Datum: 22. července 2013 19:43
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Určitě ne. Válec, kroužky a píst se musejí zabíhat. Bude se to postupně uvolňovat a pojede to líp. Jestli chceš tak můžeš jet na max. ale podle mýho to zadrbeš. Můj názor
Datum: 22. července 2013 18:36
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Ahoj draci.  Mám dotaz. Jak je u Pionýra 20/21/23 pravé víko motoru (zapalování), tak tam je taková díra. Pod guferem a ložiskem v tom jakoby ,,tunelu,, zespoda. Viděl jsem to na několika motorech a zajímá mě, jestli to tak má být nebo je to schválně popř. k čemu to slouží. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 22:00
Jméno: pepa
IP: uživatel15868
 jediná díra co by tě tam mohla tak vyčnívat je ta kterou ti jde olej z motoru do toho deklu ..proto tam je ložisko gufero což 05 nemá..... hranate delki to maj vymyšlene jako opěru hřídele převodovky a ty ložiska jsou mazaná tímto olejem...
Datum: 22. července 2013 22:00
Posl.aktualizace: 22. července 2013 16:50
|



|